Rob Jansen: ‘’Namen Groenendijk en Larsson gevallen’’

Rob Jansen: ‘’Namen Groenendijk en Larsson gevallen’’

Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt vandaag in het Algemeen Dagblad dat de namen van Dirk Kuyt, Fons Groenendijk en Henrik Larsson bij Feyenoord zijn gevallen als nieuwe technische staf na het komende Eredivisie-seizoen. Jansen begeleidt het trainerstrio met zijn makelaarskantoor.

‘’Iemand heeft waarschijnlijk zijn mond voorbij gepraat en dus ligt dit zomaar allemaal op straat’’, begint de belangenbehartiger. Het nieuws kwam via Valentijn Driessen van De Telegraaf deze week naar buiten. John de Wolf zou als assistent aanblijven.

‘’De namen van Groenendijk en Larsson zijn inderdaad ook gevallen in de Kuip.’’ Er staat echter nog niets definitief vast. ‘’Het is allemaal nog prematuur, er is echt helemaal niets in kannen en kruiken. Dus de presentatie van de volgende staf zou ik dit zeker niet willen noemen, maar dat er op die manier over wordt nagedacht, daar ga ik niet over liegen"

Lees meer over
De Kuip Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

bloed_zweet_tranen +1975

Laat die Kuijt alsjeblieft ergens anders z'n horizon verbreden. Ff uit de picture, buiten beeld. En dan weer terug komen. Lijkt me veel gezonder.

27-05-2020 20:44

opa57 +7

Ik krijg hier een steeds enger gevoel bij. Op De Wolf na álles uit de stal van Rob Jansen. 10:1 Dat je dat òòk in het aan-verkoopbeleid gaat terugzien. Yenzij Arnesen meer gewicht in de schaal kan goouen dat de combi Jansen/Kuyt. Daarnaast bevalt het ego en de daaraan verbonden schromelijke zelfoverschatting van Kuyt me hé-lé-máál niet!! En dan Groenendijk? Larsson? Overigens was die laatste wél een topper als voetballer. Nee, het spijt me, ik heb hier geen goed gevoel bij.

27-05-2020 19:09

LarsFR1908 +5579

pff vriendjes politiek allemaal

27-05-2020 13:47

hakuna +2060

Allemaal onder contract bij Jansen. Het wordt tijd dat we ook andere vijvers bevissen.

27-05-2020 13:16

MathijsFR95 +6468

Er is weer eens gelekt hoor bij Feyenoord, what's new. Zullen onze 'vrienden' wel weer geweest zijn.

27-05-2020 13:10

RAVENFR +221

Rob Jansen levert ze allemaal ben je lekker mee.

27-05-2020 13:01

Toen_was_geluk_heel_gewoon +0

Mond voorbij praten........?
Mooi gezegd.

27-05-2020 12:49

Toen_was_geluk_heel_gewoon +0

Ik mag toch aannemen dat dit binnen een zeer select gezelschap besproken is. Dan is het "lek" volgens mij vrij snel te achterhalen.
Opbokken met die persoon.
Hoe kun je aan de toekomst denken/werken wetende dat elk idee de volgende dag bij Voetbal inside wordt besproken.....

27-05-2020 12:53

LarsFR1908 +5579

dat lijkt me ook ja echt ongelofelijk

27-05-2020 13:47

PeturP +1

Henrik Larsson als nieuwe assistent in de verre toekomst kan ik mij nog iet bij voorstellen om de overgang van talentvolle Scandinaviërs makkelijker te maken. Hij heeft een hele grote naam en een Feyenoordverleden en zal best met Arnesen door 1 deur kunnen.
Is al 10 jaar trainer, hoewel zijn resultaten als trainer volgens transfermarkt niet heel erg goed zijn, maar dat zegt niet alles.

27-05-2020 11:56

PeturP +1

Er wordt af en toe gelekt bewust denk ik om de sfeer en stemming te proeven. Kuyt is onervaren, punt. Ongeschikt als hoofdtrainer van een club als Feyenoord. Wat er naar buiten gekomen is over zijn trainingsmethoden bij O19 strekt niet echt tot aanbeveling. Laten we ons voorlopig maar richten op komend seizoen met onze Dick.

27-05-2020 11:42

LarsFR1908 +5579

je de jeugd van Feyenoord wordt verwaarloosd door de voetbal piramide

27-05-2020 13:48

willykment +2143

Waarom wordt Arnesen aangesteld als TD als we al een TD hebben?

27-05-2020 11:36

dltnr +11

Waarom heb jij hersens als je ze toch niet gebruikt.

27-05-2020 12:14

Tens-Joornstra +497

En wie was dat dan? Onze laatste was MvG. Sintersjaak was slechts interim

27-05-2020 12:17

PeturP +1

Hij bedoelt Rob Jansen.....................

27-05-2020 12:23

willykment +2143

Precies Petur

27-05-2020 15:08

Solida +36887

Iedere keer weer hetzelfde liedje; zodra het lijkt dat er eindelijk structurele verbeteringen aankomen, word je weer teleurgesteld...

27-05-2020 11:20

FR-Arnhem +48871

Zie ik het nou helemaal verkeerd, of heeft Dirk er feitelijk weinig van gebakken bij de O-19?

27-05-2020 10:55

remco112 +16288

Nee, dat zie jij helemaal goed! Kuyt presteerde dramatisch met de onder 19. Echt een schande als hij hoofdtrainer wordt!

27-05-2020 11:11

FR-Brabant +10956

Het is allemaal speculatief. Als Dick Advocaat straks Champions League kan spelen of uberhaupt gewoon nog een jaar eraan wil plakken, dan zal dat eerder gebeuren denk ik dan Dirk Kuyt als complete nit-wit aanstellen.

27-05-2020 10:54

Aidan_Exclusive +7768

Buiten of dit wel zo'n goede technische staf zal zijn (kan je over discussiëren), zou degene die dit moedwillig gelekt heeft moeten worden opgespoord en het hek uitgeschopt moeten worden.

Hoe kan je in hemelsnaam beleid maken als je weet dat er ergens zo'n lekkende rat in je organisatie zit?!

Het is een aanname, maar dit lijkt mij niet per ongeluk gelekt maar expres om nu al voor irritatie en rumoer te zorgen bij de club voor het aankomende seizoen.
Die persoon saboteert de boel dus gewoon...opsporen en de Maas ingooien!

27-05-2020 10:49

LarzFR12 +4808

Waarom moet Dirk zoch niet bewijzen als hoofdtrainer? Het is toch verstandig om hem eers ervaring op te laten doen. Hij heeft nu 1 seizoen verneukt met onder 19 (ik weet dat de lichting slecht was, maar alsnog).

Laat hem aantonen dat het een goede trainer is, al is het maar voor 1 of 2 jaar.

Overigens vind ik Fons als assistent wel een super slimme keuze.

27-05-2020 10:35

Chamo +1883

@Feyenoord announce Rob Jansen TD

27-05-2020 10:15

Spijkenisser +0

Mag toch hopend dat Arnesen hier niet intrapt!

27-05-2020 10:12

Reintjuh +5310

Na Dick, kijken of Bert nog een paar jaar wil.

27-05-2020 10:05

ElPanzeFr +20925

Neeeeeeeeeee, stop dit Arnesen. Een onervaren trainer geassisteerd door twee middelmatige trainers, wat kan er misgaan. Zoek een waardige vervanger voor Advocaat ipv deze bullshit

27-05-2020 10:05

FRoedie +3113

Ik heb er vertrouwen in, ik snap al die kritiek op Kuyt niet zo! Deze man heeft een hart voor Feyenoord, heeft Feyenoord kampioen gemaakt en wil deze lijn voortzetten als trainer. Als er één een winnaarsmentaliteit heeft en ook nog eens de gave om die boodschap over te brengen dan is het Kuyt wel!!

27-05-2020 09:55

FRrick +693

Dat hij een waardeloze trainer is, zichzelf iets te belangrijk vind en een tactisch onbenul is doet er niet toe.


Ben hem dankbaar voor zijn prestaties in het kampioensjaar, maar als trainer is hij gewoon erg matig. De kwaliteit van o19 is een discussiepunt, maar de manier van spelen, patronen en automatismes waren echt zeer matig.

27-05-2020 10:02

remco112 +16288

Wat een belachelijke argumenten.

- Ik heb ook een Feyenoord-hart, groter dan Kuyt die vroeger voor Ajax was.
- Kuyt heeft Feyenoord geen kampioen gemaakt.
- Winnaarsmentaliteit wist hij duidelijk niet over te brengen toen hij trainer was van de onder 19
- Zelfde geldt voor het overbrengen van die zogenaamde boodschap, de onder 19 bakte er helemaal niets van!

27-05-2020 11:10

Pride of Rotterdam +358

Ik neem aan dat Kuyt de aanbieding hoofdtrainer af slaat

27-05-2020 09:53

fr12denno +500

Kuyt wilde toch ergens anders ervaring op gaan doen. Of is de naam gevallen omdat Fenerbahçe hem ook waarschijnlijk wilde.

27-05-2020 09:55

FRRMS +25862

Tyft nou op met die Kuyt

27-05-2020 09:46

Danny 91 +60919

Groenedijk Zou toch naar het buitenland gaan. Heeft hij zelf gezegd.

27-05-2020 09:40

Pride of Rotterdam +358

Zo zeiden Fer en Wijnaldum ook dat ze nooit voor een andere Nederlandse club zouden voetballen dan Feyenoord

27-05-2020 09:52

Danny 91 +60919

Wat heeft dat er mee te maken? Groenedijk Wilt het liefst nog een keer naar het buitenland . En er speetl iets dat hij zelf te gezegd.

27-05-2020 10:00

Mrunterwijst +10570

Dat je niet alles moet geloven wat er gezegd wordt

27-05-2020 10:07

Danny 91 +60919

Dat is waar wij zullen het zien.

27-05-2020 10:21

Danny 91 +60919

Groenendijk Heeft zich bedankt voor onder 21 te trainen staat op Rijmond. Hij wilt hoofdtrainer blijven . Dus die word echt geen assistent van Kuyt.

27-05-2020 11:15

Mrunterwijst +10570

Zie het nu ook, maar volgens mij doelt hij vooral op het niveau van de competitie,zoals ik het lees. Kan hem ook wel begrijpen

27-05-2020 11:33

NoLexNoParty +186

Krijgen we straks nog meer van die types Narsingh die hier kunnen rentenieren

27-05-2020 09:37

MaartenTT +19446

Man man man, wat een ongefundamenteerde en in de basis negatieve reactie.

27-05-2020 09:47

fr12denno +500

We hebben altijd nog arnesen.
Maar verwacht de komende jaren niet te veel aan transfers met deze financiële crisis door de corona. Scheelt teleurstelling. Verwacht wel dat we om de bovenste plaatsen spelen volgend seizoen. En hopelijk ver komen in Europa.

27-05-2020 09:57

Murlock +9681

Het succes het verbloemd hoe verrot we van binnen zijn. Vriendenkring binnen Feyenoord met macht. Frankie, Sintersjaak, Dirk en Rob zijn al goed bevriend. Van mij mogen ze allemaal per direct opzouten.

Feyenoord moet eens een beleidsplan maken zoals AZ dat heeft.

27-05-2020 09:34

Murlock +9681

Demagogie

Kuyt heeft weinig draagvlak. Is een Stam 2.0. Gaat niet werken!

27-05-2020 09:30

Duimomlaag +678

Rob en Dirk wilde een voetbalclub overnemen in Engeland... langzaam lijkt het erop dat gewoon Feyenoord is dat ze gaan overnemen...

27-05-2020 09:28

romeo +1

Rob Jansen Mafia. Oprotten met Groenendijk.
Jansen heeft nu al teveel macht

27-05-2020 09:27

Toktok +2223

O zij wisten niet dat Dickie nog extra jaartje er aan vastknoopt

27-05-2020 09:26

Jaapiee +584

Deze speler gaan weg:
van der Heijden
Karsdorp
Tapia

Johnston
Ozyakup
Narsingh (hopen ivm salaris)
Kelly (hopen ivm salaris)

Larsson en Vermeer zijn ook verkocht in de winterstop, en missen we Sinisterra tot december 2020. Ik ga er wel vanuit dat Botteghin en Fer blijven.

Deze spelers heb je ook niet zoveel aan, dus zal ook wel wat van weggaan.
Toure (blessuregevoelig en komt te kort)
El Bouchataoui (komt te kort)
Hall (teveel concurrentie; wellicht verhuur)
van Beek (blessuregevoelig en komt te kort)
ten Hove(komt te kort)
Vente(komt te kort)
Bannis (te licht, wellicht in o23)
Werhmann(komt te kort)

En dan denk ik dat ze Haps ook nog gaan verkopen om geld te creëren, omdat je met Malacia een prima linksback hebt voor de toekomst.

Dit komt er bij:
Burger
Summerville
Nieuwkoop

Schatting wat er dus weg gaat: 12 spelers. Er moeten nog wel 5 aankopen bij komen, en 3 vanuit de jeugd komen. weinig verhuren. Phoe wat een opgave zeg.

Welke 5 spelers. Suggesties? Laat ik maar beginnen:
- Micky van de Ven
- Jan Paul van Hecke
- Joey Veerman
- Oguzhan Özyakup
- Bryan Linssen (liever een andere linksbuiten)

27-05-2020 09:16

pace96 +5485

Johnston gaat niet weg

27-05-2020 09:23

Jaapiee +584

Ik las ergens dat hij zelf had aangegeven weg te willen.

27-05-2020 09:25

pace96 +5485

Hij wilt verhuurd worde

27-05-2020 09:26

Murlock +9681

Opruimen die handel en opnieuw beginnen!

27-05-2020 09:31

Lucas_010 +6597

Nieuwkoop komt ook echt tekort. Verder gaat mickey van der ven sowieso niet komen want die wilde nog een jaar bij fc volendam blijven. De andere 4 lijken mij prima om te halen

27-05-2020 09:55

Steven_Seagal +27727

Rob Jansen shadow government

27-05-2020 09:15

remco112 +16288

Dit gaat een fiasco worden. Dirk fucking Kuyt.

27-05-2020 09:07

dltnr +11

Jij bent een fiasco,. Fucking nobody remco de mongool.

27-05-2020 09:59

remco112 +16288

Zooooooo!!! Wat stoer ben jij.

Ik word geen trainer van Feyenoord. Gelukkig niet. Ik weet namelijk mijn kwaliteiten en weet ook waar ik niet goed in ben. Kuyt duidelijk niet.

27-05-2020 11:05

reborn +1

Ook lekker voor De Wolf, die zit er straks voor de sier bij.

27-05-2020 09:04

joopkater +6278

Trabzonspor heeft interesse in Narsingh (wandelgangen voetbalzone). Laat het AUB waar zijn.

27-05-2020 09:03

feyenoord18_1993 +1592

"Ook besiktas heeft interesse". Ruilen voor Ozyakup haha.

27-05-2020 09:12

ernst H +4998

Nou is de media er altijd als de kippen bij, als er (negatief) nieuws is te melden over onze club.
Maar wij bieden ze er dan ook wel volop de gelegenheid voor......

Jeezus waar zijn ze nu in godsnaam mee bezig.

27-05-2020 09:01

paulus56 +245118

met koffie drinken net als wij mogge ernst

27-05-2020 09:11

IJzerenKees +125815

goede morgen mannen

27-05-2020 09:14

paulus56 +245118

Nee he hebbie hem ook weer oke goeie morgen dan maar ook al aan de koffie.

27-05-2020 09:15

IJzerenKees +125815

ja en er ligt ook al een goeie bolus in de pot

27-05-2020 09:51

ernst H +4998

Morge kameraden, net koffie op...

Het zonnetje schijnt dus daar ken t niet an legge, toch...

27-05-2020 09:51

IJzerenKees +125815

hey cowman ben je verdreven uit het cafe?

27-05-2020 09:52

ernst H +4998

Café is gesloten, we zitten nu op t terras.....

27-05-2020 09:53

IJzerenKees +125815

jij weet donders goed dat er een virtueel cafe is op fr12 ernst

alleen jij durft je er niet te vertonen scheit luis

27-05-2020 09:59

paulus56 +245118

Zit net als ernst liever op het terras.
of in me eigen echte cafe

27-05-2020 10:20

IJzerenKees +125815

ja daar kun je tenminste voor een normaal bedrag zuipen
alleen is er wel ongewenst toezicht in de vorm van moeder de vrouw haha

27-05-2020 16:07

paulus56 +245118

UH uh die mag niet me naar voetballen.
Op vakantie ander verhaal ik niet drinken zij geen sigaretje

27-05-2020 16:09

IJzerenKees +125815

zo smerig dat roken bah

27-05-2020 21:40

paulus56 +245118

Nee dat klopt cowman is altijd netjes.
uh uh uh

27-05-2020 10:18

ernst H +4998

Heren gedraag je, straks moet ik t terras weer gaan sluiten en de zeken gaan al niet zo best met die hele crisis....

27-05-2020 10:28

ernst H +4998

De zaken,..........

27-05-2020 10:28

[FR]Thomas +227603

Maar Kuyt is nog nooit ergens überhaupt assistent geweest.

27-05-2020 09:00

wicomave +0

Als dat officieel bevestigd wordt door de club dan zou het zomaar eens kunnen dat Dicky zijn conclusies trekt en opstapt. Een heel seizoen werken met de schaduw van Dirk boven je hoofd lijkt met niet aantrekkelijk. Ik denk dat dit ook zijn weerslag gaat hebben op de spelersgroep.

27-05-2020 08:53

Tomasson +47

En jij denkt dat Advocaat niet van Rob Jansen heeft gehoord dat dit speelt? Klopt, Rob is ook de zaakwaarnemer van Dick.

27-05-2020 09:00

feyenoord18_1993 +1592

Denk je dat Dick zich daar druk om maakt? Dick is gewoon een jaartje coach, omdat die het naar zijn zin heeft bij Feyenoord en het spelletje leuk vind. En als is er een burgeroorlog gaande in de Kuip dan nog gaat Dickie door met wat die aan t doen is.

27-05-2020 09:16

Kalouless +12558

Als je als trainer zelf je contract met één jaar verlengd en er uitdrukkelijk bij vermeldt dat het je laatste jaar is, haal je zelf die trainersdiscussie op de hals. De enige conclusie die hij kan trekken is dat Feyenoord doet wat van Feyenoord verwacht kan worden: de continuïteit bewaken.

27-05-2020 09:16

fr12marcel +0

Moet kuijt dan niet eerst Assistent zijn

27-05-2020 08:52

2018-2019 +1442

Of materiaalman (liefst zo;n 15 jaar)?

27-05-2020 09:13

fireblanket +0

https://tickets.feyenoord.nl/assets/pdf/Algemene%20voorwaarden%20seizoenkaart%202020-2021.pdf

"Als er gedurende het seizoen 2020-2021 wedstrijden zonder of met een deel van het publiek worden gespeeld, heeft de houder van een reguliere seizoenkaart, dus niet een full support kaart, aan het einde van het seizoen de keuze uit de volgende opties: naar rato restitutie (tot maximaal 85% van de seizoenkaartwaarde) of een voucher naar rato van de wedstrijden die niet bezocht konden worden. Dit geldt alleen als deze seizoenkaarthouder geen kaart heeft kunnen claimen voor de betreffende wedstrijd(en)vanwege door de overheid en / of de KNVB genomen maatregelen in verband met COVID-19 (‘Corona’)"

27-05-2020 08:39

paulus56 +245118

Sinds wanner staat het erop keek net nog kon niks vinden

27-05-2020 08:51

fireblanket +0

Cijfers 19 en 20 in 20 21 veranderd

27-05-2020 08:57

paulus56 +245118

Dat had ik wel gevonden maar zat met me slaperige kop te denken over verkoop seizoenkaart.
Sorry

27-05-2020 09:01

Feijenoorder95 +22223

Ja boeie wil prijs szk weten

27-05-2020 08:52

amqze +10694

2,50
Gr Aad

27-05-2020 08:52

Feijenoorder95 +22223

Je fox abbo wel natuurlijk ha ha

27-05-2020 08:56

El-Fenomeno +9

Ik vind die Jansen maar een enge man.

27-05-2020 08:38

spzm +12959

Hij heeft het waarschijnlijk zelf gelekt zodat het balletje gaat rollen...

27-05-2020 08:44

2018-2019 +1442

Yep. Ff kijken "hoe het valt":

27-05-2020 09:14

Van_Geel +18317

Dat de mooiste club ter wereld, soms zo lelijk kan zijn... wat een beleid.

27-05-2020 08:38

MaartenTT +19446

Van Geel, normaal reageer je redelijk doordacht en met de nodige relativiteit, maar laat je je nu niet een beetje meesleuren door de negativiteit van FR12?

27-05-2020 09:51

Van_Geel +18317

Misschien wel, maar ik moet zeggen dat mocht het Kuyt verhaal waar zijn, dat ik dat wel echt heel erg zonde zou vinden.

27-05-2020 09:55

FR_in_hart_en_nieren +837

En wat als hij (Kuijt) ons nou kampioen maakt?

27-05-2020 11:04

Refge +670

Rob Jansen griezel

27-05-2020 08:36

WTSGD +18103

Zijn echt FC Rob Jansen aan het worden joh. Wat een schande

27-05-2020 08:32

FRrick +693

Hij wilde toch ook samen met Kuyt een eigen club?

27-05-2020 08:47

WTSGD +18103

Oh ja hahaha dat rare verhaal. Gaat blijkbaar niet door

27-05-2020 08:50

Luukp12 +4

Juist wel, Rob bepaald het technische beleid en Kuyt word trainer. Je noemde het zelf al FC Rob Jansen haha

27-05-2020 09:15

2018-2019 +1442

Kan Dirk gelijk CEO/CFO/CRO worden daar. Hoeven wij ons niet meer druk te maken/bezorgd te zijn.

27-05-2020 09:15

nielsg +1

Corrupt zooitje. Koning dirk maar alleen bezig met vriendjes.

27-05-2020 08:28

Bati +38631

ONGELOFELIJK als Kuyt aangesteld wordt, dat dreigt echt een ramp te worden..

27-05-2020 08:28

El-Fenomeno +9

Kun je nu nog niet weten Bati.

27-05-2020 08:38

Tomasson +47

Was jij ook één van de velen die de komst van Advocaat niet zag zitten? Sterker nog, hem op social media helemaal fileerden? Daardoor kregen we Stam en door de hele slechte resultaten werd Dick nogmaals benaderd. Toen waren de meeste supporters 180 graden gedraaid en werd zijn komst toegejuicht.

27-05-2020 08:49

Bati +38631

Nee Tomasson dat was ik niet, ik was juist een voorstander van Advocaat.
Ik ben juist geen voorstander van beginnende trainers voor een groep.

@Feno meen je dat nou joh? Ik dacht dat ik in de toekomst kon kijken.
De kans is groot in ieder geval dat die faalt vanwege zijn gebrek aan ervaring. En gebrekkige resultaten en spel bij o19

27-05-2020 09:49

El-Fenomeno +9

Jeugdteam wat trouwens helemaal geen sterk elftal was is anders dan een team met volwassenen. Ik denk dat Kuyt het wel in zich heeft.

27-05-2020 10:15

Bati +38631

Op basis van wat? Met je ik denk

27-05-2020 12:02

El-Fenomeno +9

Geen speler nam Stam serieus, dat doen ze allemaal wel met Advocaat die autoriteit heeft en uitstraalt, dat heeft Kuyt ook.

27-05-2020 12:30

Bati +38631

Advocaat kan een organisatie neerzetten, met een duidelijke spelopvatting.. Ik heb best een aantal 019 wedstijden gezien en dat deed pijn aan de ogen. Als dat een voorbode is voor hem als hoofdtrainer nou lekker dan.

Bii jou is het meer de hoop denk ik, want op basis van het woordje autoriteit vertrouwen hebben in Kuyt als hoofdtrainer is een beetje karig.
Daarbij vond ik Kuyt in zijn spelers carrière nou niet bepaald een autoriteit

27-05-2020 14:48

2018-2019 +1442

Dat wordt dan een SK-loos (half?) jaartje..

27-05-2020 09:16

Cluske +6445

Ergens is dit allemaal heel erg dom. We staan voor een nieuw seizoen straks waar nog 1 puzzelstukjes ontbreekt in de staf, daar bakatti weggaat en ze zijn al bezig voor het seizoen erna. Motiverend allemaal zo. We gooien alweer zand in een goedlopende motor, typisch Feyenoord. Wie zegt dat het over een jaar er niet anders kan uitzien. Kuyt gaat evt naar buitenland om ervaring op te doen, dan al na 1 jaar terug?

27-05-2020 08:25

Djaan97 +1268

Ik had Arnesen een stuk slimmer ingeschat dan dit. Ik heb 1000% liever Fraser, Steijn en zelfs van den Brom dan dit. Kuyt is mijn absolute jeugdheld, maar hij moet niet gaan denken dat hij na 2 jaar de o19 heeft laten falen en 1 jaar wat bij andere clubjes te hebben gekeken opeens hoofdcoach kan worden. Deze aanstelling is puur gebasseerd op de naam Kuyt, niet op de kwaliteiten als coach. Laatstgenoemde heeft hij totaal niet laten zien. Het is te hopen dat dickie ons volgend seizoen als adviseur wilt ondersteunen, anders zie ik het heel somber in.

27-05-2020 08:25

FR4everandalways +119070

Je kent de afspraken en de machtsverhoudingen niet. Veel te kort door de bocht om Arnesen de schuld ervan te geven.

27-05-2020 08:49

feyenoord18_1993 +1592

1 jaar falen, 1 jaar mooi 2e geworden. Dat was nog best knap aangezien de talenten bij 1 op de bank zaten of werden verhuurd (Summerville, Kokcu, Geertruida). En Azarkan, Bannis en Lake geblesseerd waren voor een deel.

27-05-2020 08:50

feyenoord18_1993 +1592

Klopt, maar spelers terughalen van t eerste pakt nooit goed uit. Kokcu en Geertruida waren zo matig. En leeftijd maakt niet uit. Ajax had een gouden lichting 2002. Wij hebben straks in de -18 2 spelers die 2 lichtingen zijn doorgeschoven. En omdat er geen ruimte is, blijft dat bij 2 anders waren t er 4.

Als we dan van iedereen winnen, moeten die tegenstanders dan ook beginnen over leeftijd? Je word doorgeschoven op basis van talent.

27-05-2020 09:10

feyenoord18_1993 +1592

Juist niet. Het gaat om hoe talentvol een selectie is, daarin is leeftijd een indicatie.

Dit seizoen was het echt matig inderdaad, maar zijn eerste seizoen vond ik het nog prima.

maar de kwaliteiten van Kuyt als coach zijn gewoon niet te beoordelen en daarom sta ik er ook neutraal in. Heb echt geen idee of Kuyt geschikt is of niet als hoofdcoach.

27-05-2020 11:41

pace96 +5485

Nee hoor. Hebben het totaal weggegeven bij NAC uit vorig seizoen met AEB Burger enz gewoon in de basis. Vervolgens Kokcu die nog mee deed en Azarkan ook in de kampioenswedstrijd tegen Ajax. Gefaald dus.

27-05-2020 09:25

Tomasson +47

Bij vd Brom ben ik gestopt met lezen....

27-05-2020 09:01

ferdi30 +5059

Precies....!

27-05-2020 09:14

FR-Freggle +8

Alles met 1 zaakwaarnemer weer, wat een macht heeft die man, ongelofelijk

27-05-2020 08:25

popi +1970

You pay penuts you get monky s.

27-05-2020 08:24

IJzerenKees +125815

rob janssen de direkteur van feyenoord

27-05-2020 08:23

Tomasson +47

Jansen heeft het niet slecht gedaan vorig seizoen....

27-05-2020 09:02

Kalouless +12558

Voor zijn eigen portemonnee niet, nee.

27-05-2020 09:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties