'Cheick Touré vertrekt bij Feyenoord'

'Cheick Touré vertrekt bij Feyenoord'

Cheick Touré gaat vertrekken bij Feyenoord. De negentienjarige aanvaller maakte zijn debuut in Feyenoord 1 in 2017. Onder andere blessures zorgden ervoor dat Touré nooit zijn volledige potentieel heeft kunnen benutten, aldus KuipTalk.

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

jum1908 +2

Echt heel jammer!

01-06-2020 12:25

FrNiels2017 +155241

Dat is toevallig, ik ook niet

31-05-2020 15:57

FrNiels2017 +155241

Sorry verkeerde topic

31-05-2020 15:58

Duimomlaag +678

Die vertrekt gewoon naar ADO...

30-05-2020 20:09

vHanegem +2

Bogarde in de basis bij Hoffenheim

30-05-2020 15:25

Weslo +1745

Zonde... Was indd een groot talent, met de nadruk op was..

30-05-2020 12:00

klick44 +18043

Laatste 2 jaar zelden goeie wedstrijd gespeeld. Jammer

30-05-2020 11:36

Dilandro +2356

Wordt dus zelfs niet goed genoeg bevonden voor een plekje in de O21?

30-05-2020 11:29

Mensini +14442

Daar moeten potentiele A-spelers in, geen vulmateriaal....

30-05-2020 13:00

Ro1 +2159

Ja hij is toch al 19 jaar, afschrijven dus maar

30-05-2020 11:18

jonaathn +14660

Ook maar goed. Had helaasch 3 jaar geleden al moeten gebeuren.

30-05-2020 10:47

Kralingen-Crooswijk +800

Jaaaaa, weer een van onze supertalenten...

30-05-2020 09:57

kullekefeyenoord +3

Was een groot talent, maar hij heeft zich de laatste paar jaar amper meer ontwikkeld.

30-05-2020 06:36

D2_Icon +3

Maar had al lang gezien, daar zit potentie in!

30-05-2020 02:12

IJzerenKees +125628

ja als dordt met het schip met geld komt dan zijn wij kans loos

30-05-2020 00:16

joepie +22

FC Dordrecht niveau

29-05-2020 23:36

puur_bloed +13

Terug in de zeecontainer, op weg naar Afrika.

29-05-2020 23:38

wadihalfa +303

Nee hoezo waarom? Was echt een heerlijke speler om tenzien voetballen

29-05-2020 23:16

q-park_rotterdam +1814

Binnenkort te bewonderen bij Dordrecht. Die spelen op donderdagavond toch?

30-05-2020 00:09

DV-FR1908 +628

Niveau Cissé en Manu maar dan minder fysiek.

30-05-2020 03:26

.:Feyenoord1908!:. +3585

Cisse was bij Roda op zn minst nog goed. Mané en Touré hebben het tot nu toe nergens laten zien.

30-05-2020 11:00

FR-Renswoude +2829

Mane kut speler

30-05-2020 15:55

DV-FR1908 +628

Mané doet het wel aardig bij Liverpool. Maar snap wat je bedoelt.

30-05-2020 16:05

.:Feyenoord1908!:. +3585

Manu excuus hahah

30-05-2020 17:40

FRMike1991 +1

terug naar Afrika.

29-05-2020 23:09

Brahma +5239

Door blessures heeft dit jonge ventje het helaas niet gered bij Feyenoord. Bedankt voor je intelligente opmerking.

29-05-2020 23:18

KampenFR +0

Jammer. Vond dit echt een talent. Snel en goede techniek

29-05-2020 22:33

Frscf08 +0

Dit was in potentie echt wel een goede speler, jammer

29-05-2020 21:51

Scheveningert +1603

U bent ook in potentie een goede speler

29-05-2020 21:59

Simon75 +396

In potentie zou Scheveningen best wat kunnen zijn..

29-05-2020 22:06

Scheveningert +1603

En nou ga je te ver engnek

29-05-2020 22:07

BlankeVla +7814

Maar je ziet gelijk Simon, Scheveningen is niks en het wordt niks.

29-05-2020 22:17

fozzies +2978

Niet zo happy met jouw opmerking !!

29-05-2020 23:09

IJzerenKees +125628

ik heb ook genoeg potentie volgende week weer zaad doneren

30-05-2020 00:12

Reintjuh +5309

Leuk idd. maar iedere week trainigen overslaan. Heeft net als Vincent Janssen te weinig gedaan, die werd ook later wakker.

29-05-2020 21:20

Scheveningert +1603

Janssen pff wat een pommetje horlepiep is dat zeg

29-05-2020 21:59

Scheveningert +1603

Reintjuh zit in zn eigen bubbuhl

29-05-2020 22:06

Jordi-FR010 +0

Verkeerde leeftijd opgegeven vroeger

29-05-2020 21:08

Scheveningert +1603

Is eigenlijk 28

29-05-2020 22:00

RVF +12341

Ik moest lachen

29-05-2020 23:31

Ratfield +3566

We kunnen dit zo'n jongen wel kwalijk nemen, maar dit gaat de komende jaren gewoon de norm zijn.

Je jeugdopleiding is al jaren verkloot door vGeel &Co, nul kans op goede doorstroming, nul competitie, nul toekomst en zoals ieder vertrokken talent zelf zegt: 0 plan!

29-05-2020 20:55

skin +13818

Onze jeugdopleiding is een doodlopend traject met een zeer minimale kans om een professionele carriere te beginnen.

29-05-2020 21:12

maaartijn +15651

Was een groot talent ooit, maar jaren stilgestaan door blessures. Herinner me nog een invalbeurt jaren terug in Feyenoord 1?

29-05-2020 20:52

SalsaSamba +6516

Ja onder Gio zijn debuut gemaakt en daarna heb ik m nooit meer gezien. Vond t wel een leuk jeugdspelertje toen ie op t veld kwam, maar kwam wel tekort om aan te haken bij Feyenoord 1

29-05-2020 21:06

Scheveningert +1603

Hij is niet echt heel groot hoor, klein ventje man

29-05-2020 22:00

ron1872 +8092

groter dan die Kelly

29-05-2020 22:24

Patrick +3750

Dit was ook altijd een zwaar overschatte speler. Een soort Manu 0.8.

29-05-2020 20:44

LarsFR1908 +5579

Weer zo'n toptalent die het nirt red

29-05-2020 20:42

Bushalte 67 +8466

Lekker opleiding hebben wij he

Vooral als het gaat om voorhoede spelers

Echt bizar dat wij in de afgelopen 10 jaar niet 10 goede jeugdspelers hebben kunnen opleiden van het niveau Feyenoord 1

Of nog beter Van Persie

Triest

Zo veel geld investeren in een jeugdopleiding en rendement 20%

Heel slecht eigenlijk.

Ik wil weer eens goede buitenspelers, spitsen en nr 10s

Dat zijn spelers die je later voor bedragen van 20 miljoen en meer kunt verkopen

Zie Kökçü

Dat is de enige die enigzins te noemen is

De rest is gewoon bagger

Sorry

Bagger ja!

29-05-2020 20:29

feyenoord18_1993 +1592

Wil je buitenspelers die doorbreken? Dan heeft Feyenoord naar jou geluisterd. Breken er binnen 3/4 jaar wel een aantal door. (Summerville, Azarkan, Benita, Dos Santos, Felicia, Slory).
Elke team tot aan -15 heeft een heerlijke technische 10. (t Zand, Milambo, Da Silva, Hatenboer, Kraaijveld). Komt goed, beetje geduld!

29-05-2020 20:43

Bushalte 67 +8466

Dit hoor ik de afgelopen 10 jaar ook al Dus heb er niet zo veel vertrouwen in
Sprry

29-05-2020 20:45

feyenoord18_1993 +1592

Oke, prima! Laat je dan maat verrassen. Milambo wordt de jongste debutant ooot als die zich zo blijft ontwikkelen.

29-05-2020 20:46

Rendiertje +14015

Kan u mij iets meer vertellen over deze milambo? Wat maakt hem zo goed/uniek?

29-05-2020 22:19

feyenoord18_1993 +1592

Wat ik tot nu toe van hem heb gezien, is hij gewoon compleet. Hij heeft zijn fysiek mee, maar is handig aan de bal, technisch, goede loopacties, creatief en goed overzicht. Qua stijl vergelijkbaar met Pogba. Hij is heel vaak gevraagd voor Ajax, maar wil (tot nu toe) bij Feyenoord blijven. Heeft dit jaar 7 doelpunten in de -17 gemaakt (2 lichtingen hoger, en speelde maar een paar wedstrijden mee). Hij en Mike Kleijn zijn momenteel de grootste talenten van de academie. Beide spelen volgend jaar -18 (dus 2 lichtingen hoger).

29-05-2020 22:44

Dre3000 +5898

Azarkan weet ik niet hoor. Ik ben van mening dat spelers met zijn lengte super explosief moeten zijn om het te redden in de top. Ik ben bang dat Azarkan dat niet echt heeft.

29-05-2020 21:18

feyenoord18_1993 +1592

Ze zullen niet allemaal doorbreken natuurlijk. Ben daarom heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Cry heeft die snelheid wel, maar Azarkan is zo gigantisch technisch. Maar het wordt niet makkelijk nee.

29-05-2020 21:21

Dre3000 +5898

Cry heeft dat wel ja. Alleen moet hij nog aan zijn rendement werken en betere keuzes maken. Die moet zoveel mogelijk minuten op niveau maken!

29-05-2020 21:28

feyenoord18_1993 +1592

Bijlow, Nieuwkoop, de Guzman, Fer, maar het is wel zo dat we de laatste 5 jaar echt wen slechte lichting gehad. We hebben nu veel betere talenten. Dat merk je vooral aan de hoeveelheid doorgeschoven talenten. Veel meer dan normaal. Zelfs 2 die 2 lichtingen door zijn.

29-05-2020 20:50

zutphen +14571

Misschien toeval, maar het zijn wel veel verdedigend ingestelde spelers.

29-05-2020 20:52

feyenoord18_1993 +1592

Ja, klopt! Nu komt er serieus wel betere talenten aan dan hiervoor.

29-05-2020 20:55

Weef +9060

Tja, de grootste talenten zijn weggeroofd

29-05-2020 21:13

Dre3000 +5898

Jammer dat we Zirkzee niet in Feyenoord 1 hebben. Maar die was ook niet bij ons opgeleid ofzo.

29-05-2020 21:20

Scheveningert +1603

Man man man wat een pessimisme zeg weer hier pff

29-05-2020 22:00

Bushalte 67 +8466

Daarom bedoel ik ook specifiek aanvallende middenvelders en aanvallers
Die breken bij ons gewoon te weinig door

Kijk naar 020 en 040

Daar hebben ze een waslijst van dat soort spelers met als meest recente voorbeeld Malen en Bergwijn

En als nu ook AZ ons nog voorbij gaat met Boadu en Stengs

Tja.. kun je me een pessimist noemen maar tis gewoon realistme

30-05-2020 14:20

switzer +10901

Ach, de meeste talenten breken niet echt door. Deze kerel was twee jaar geleden nog een talent met een grootse toekomst voor zich, raakte geblesseerd en kon die eerdere status niet opnieuw waarmaken.

Succes gewenst! Hoewel ik me sterk afvraag of een stap richting de woestijncenten de juiste voor je carriere is.

29-05-2020 20:19

Danny 91 +60888

Al weer een Jeugdspeler die vertrekt.

29-05-2020 20:17

Scheveningert +1603

Het ruimt lekket op

29-05-2020 22:01

klompus88 +20272

Gaat naar Dubia

29-05-2020 20:14

SuperGuidetti1 +33

Jammer, stond toch te boek als top talent

29-05-2020 20:11

FcTussenjaar +18

Ja we hebben allemaal toptalenten rondlopen

29-05-2020 20:17

SuperGuidetti1 +33

Wou je zeggen dat het niet zo is dan, iedereen had meet van deze jongen verwacht

29-05-2020 20:54

FcTussenjaar +18

Klopt, zijn allemaal messi's in de dop

29-05-2020 21:13

antonsanting +112

Jammer meer van verwacht maar heeft de afgelopen jaren niet kunnen door groeien.

29-05-2020 20:09

JKTB +21015

Gaat naar Saudi Arabië.

29-05-2020 19:41

ElPanzeFr +20902

Had op het eerste gezicht alle kenmerken voor een toptalent, sterk, multifunctioneel en typische voetbalachternaam. Tot dat hij echt keihard door het ijs zakte bij zijn debuut, volgens mij als vervanger van Bilal, tegen een verschrikkelijke slechte back

29-05-2020 19:26

feyenoord1980 +2744

Was toen net 16 man. Lol.

29-05-2020 19:32

ElPanzeFr +20902

Eens, maar hij ging echt af als een gieter terwijl we nog ruim voorstonden ook. Bilal had die back al scheelgetikt en toen deed die back dat opeens bij Touré

29-05-2020 20:01

feyenoord1980 +2744

Nogmaals net 16.

29-05-2020 20:50

El-Fenomeno +9

Hij was ook wel te klein.

29-05-2020 19:38

feyenoordvpersie32 +0

"typische voetbalachternaam" nog nooit zo'n slechte redenatie voor een "toptalent" gehoord

29-05-2020 19:44

ElPanzeFr +20902

Om maar aan te geven dat het hele plaatje leek te kloppen

29-05-2020 19:59

pellevg +4432

Wie kan nou niet Leon de Kogel of Kanon waarderen. Met zulke namen moet je wel gaan voetballen

29-05-2020 20:08

switzer +10901

Uitkijk, of zoals Scott Speed gaan racen en toch te langzaam blijken.

29-05-2020 20:11

Jrn +858

Enige indrukwekkende aan ‘m is z’n naam

29-05-2020 19:24

FR-JJN +12846

Hij schijnt ook een indrukwekkende leuning te hebben

29-05-2020 19:25

Salomon Kalou +4

Touré heeft al 3,5 jaar geen progressie geboekt. Komt in het rijtje Isoufi, Slabbekoorn.

29-05-2020 19:17

FcTussenjaar +18

Waardeloos inderdaad

29-05-2020 19:19

hoekieuitzoekie +21626

Slabbekoorn. Jezus dat je dat nog weet haha

29-05-2020 19:26

Spijkenisser +0

Gaat nu van Zwaluwen naar Capelle haha.

29-05-2020 19:33

hoekieuitzoekie +21626

Ook al? Die gaan met 12 man tegelijk

29-05-2020 19:34

Spijkenisser +0

Jup.. allemaal met de trainert mee haha

31-05-2020 16:43

pellevg +4432

Vind het wel een opluchting dat zulke jongens het ergens anders ook niet maken.
Niet dat ik ze het niet gun, maar gun het Feyenoord net wat meer

29-05-2020 20:10

FR-JJN +12846

Hadden we eindelijk een sjeik

29-05-2020 19:15

ruudger +8377

Whahaha briljant =P

29-05-2020 20:11

Niels24 +17

Feyenoord schijnt bezig te zijn om jamie murphy van Rangers fc in een ruildeal te betrekken met luciano narsingh. De Schots international heeft momenteel geen basisplaats bij de oude club van advocaat. Hij moet bij Feyenoord de geblesseerde sinisterra vervangen linksvoorin

29-05-2020 19:09

beppie172 +64561

Dat is een aardige oplossing. Je hebt Summerville als achtervanger op rechtsbuiten dus zou je Narsingh wel kunnen missen. Qua salaris zal het niet zoveel schelen.

29-05-2020 19:11

FRQQ93 +20297

5 wedstrijden gespeeld top

29-05-2020 19:17

rvp62 +1738

Leuk verhaal maar Murphy is van Brighton

29-05-2020 19:30

Spijkenisser +0

Jup.. partijtje onzin haha!

29-05-2020 19:34

Jaapie22 +3053

Nee hoor. Hij is overgenomen door rangers ff na huurperiode

29-05-2020 19:34

Niels24 +17

Precies jaapie

29-05-2020 19:43

q-park_rotterdam +1814

Kunnen wij die dikke Tapia voorin bij hun niet overnemen? Die tikte ze ee makkelijk in.

29-05-2020 20:18

Niels24 +17

Alfredo Morelos. Denk niet dat hij haalbaar is

30-05-2020 07:48

FRQQ93 +20297

Wie gaan er voetballen in o21 dan. Feyenoord kennende zal t wel weer een fiasco worden

29-05-2020 19:07

beppie172 +64561

Alles wat o21 is en die niet meedoen bij het eerste. Burger, Summerville, Geertruida gaan daar een hoop minuten pakken. Bozenik misschien ook wel en Sinisterra als hij terug komt van zijn blessure. En afhankelijk hoe strikt het is (dispensatie) kan Johnston daar misschien ook nog wel extra minuten pakken. Tenslotte zou Malacia er ook nog mogen spelen.

29-05-2020 19:17

FcTussenjaar +18

Haha ja hoor alsof ze selectiespelers daar laten spelen

29-05-2020 19:33

beppie172 +64561

Als ze in het weekend niet spelen, dan op maandag bij Beloften.

29-05-2020 19:38

hoopdoetleven +0

Wij overschatten onze talenten vaak. Gasten als Toure blinken in de jeugd uit mede omdat ze een fysieke voorsprong hebben. Als dat voordeel weg is hebben ze een probleem.
Kijk naar wie er nu op doorbreken staan vanuit de jeugd : Vlieggewicht Summerville, Bonestaak Burger en Kökcü. Geen van allen rasatleten maar wel goede voetballers.

29-05-2020 19:00

mavat +2424

misschien kan je voor jezelf spreken: ik beschouw een talentvolle speler als een speler met potentie. Bij de een valt het later tegen, bij de ander valt het later mee.

29-05-2020 19:12

feyenoord18_1993 +1592

Mwa valt wel mee hoor. We onderschatten onze talenten vaak kijk Kokcu, Burger en Summerville bijvoorbeeld. het is gewoon zo dat maar een heel klein gedeelte de stap naar Feyenoord 1 kan maken. Dat kan met alles te maken hebben. Talent, mentaliteit, fysieke voorsprong in de jeugd, blessures, kansen etc. En ja als je net als Toure van blessure naar blessure naar blessure gaat in de jaren 16-19 dan kan je die stap niet zetten helaas.

Toure is inmiddels voorbijgestreefd door Azarkan en Summerville en Benita en Dos Dos Santos komen eraan. Het is voor bijvoorbeeld Lake ook maar de vraag of die ooit de stap kan zetten. Leuk talent, maar tussen 16-18 alleen maar geblesseerd geweest.

29-05-2020 19:15

Feyenoord-Till_I_Die +7087

Dat is hierbij niet het geval want Toure heeft nooit een fysiek voordeel gehad haha. Was een heel goede speler en maakte niks voor niks als 16 jarige zijn debuut. Maar niet elke speler kan op niveau terugkomen na langdurig blessureleed

29-05-2020 19:17

mijlen +250

18.000 volgers op insta is best opvallend maarja daarmee word je geen prof natuurlijk hahahah

29-05-2020 18:59

FeyenoordlsOveral +39

Geen snelheid. En met zijn ervaring sprong hij er ook niet tussenuit.

Hij moet er echt voor vechten om het profvoetbal te halen. Hopelijk maakt hij een verstandige keuze.

29-05-2020 18:56

reborn +1

Begrijpelijk. Ooit een zeer groot talent, maar door blessures stuk minder geworden. Desondanks had die voor o21 bruikbaar kunnen zijn, maar voor z’n eigen kansen kan die jongen beter bij een club in KKD kijken.

29-05-2020 18:56

FeyenoordlsOveral +39

Evenals Huijgen. Blijkbaar zijn er wel andere plannen met O21 dan

29-05-2020 18:56

wijnand85 +1

Er moet echt wat gebeuren..... altijd loopt de jeugd weg, daarentegen hoor je zeer weinig meer van die gasten.

Ik vrees dat het ook door de ouders komt, die krijgen dan ook betaald om zo knaap te brengen.

29-05-2020 18:51

NelisHoe +4079

Feyenoord koos er in een eerder stadium al voor op hem geen contract meer te geven.
M.a.w. ze wilden van hem af.

29-05-2020 18:56

Persia +1839

Schei uit man
Dat is van alle tijden en bij elke club .

29-05-2020 19:15

wijnand85 +1

Haha ja dat is ook zo.

29-05-2020 19:24

JorniFR12 +143

Is na zijn langdurige blessure nooit meer op zijn niveau gekomen.

29-05-2020 18:50

Kire +4

Wel veel en langdurige blessures gehad. Jammer voor die jongen! Transfervrij weg, maar waarheen?

29-05-2020 18:48

mijlen +250

Misschien kan onze cheick de club wel overkopen?

29-05-2020 18:47

PeturP +1

Zonde als een talent vertrekt. Waarnaartoe?

29-05-2020 18:36

FcTussenjaar +18

Maar dat is hij dus niet

29-05-2020 19:20

Nabbie +4059

Jammer, die hadden ze uitstekend kunnen gebruiken voor de -21 competitie. Denk wel eens dater een hoop jongeren te snel weggaan. Deze jonge gast jad moeten rijpen in de KeKaDi. O nee daar doen we niet aan mee.

YNWA

29-05-2020 18:24

Scheveningert +1603

Zonde, had het idee dat dit wel wat zou worden toen na zn debuut

29-05-2020 18:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties