Summerville: ''Ooit hoop ik voor Feyenoord in de Kuip te spelen''

Summerville: ''Ooit hoop ik voor Feyenoord in de Kuip te spelen''

Crysencio Summerville is na zijn verhuurperiode bij ADO Den Haag weer terug bij Feyenoord. De buitenspeler, die een goede indruk maakte in Den Haag, is blij om weer terug te zijn. ''Het is een bijzonder seizoen geweest.''

''Ik kwam vorig seizoen vanuit de jeugd, de Onder-19, en ik ging naar FC Dordrecht'', begint Summerville in gesprek met Feyenoord TV. ''Je stapt het profleven in en dan zie je wel dat er iets anders van je gevraagd wordt. Ik denk dat ik me daar goed heb ontwikkeld en daardoor ben ik anders terugkomen dan dat ik was toen ik wegging. Bijvoorbeeld mijn gedachtes, speelstijl, manier van spelen en ik ben efficiënter geworden.''

Summerville ging in de voorbereiding van dit seizoen onder Jaap Stam mee op trainingskamp naar Oostenrijk. Eenmaal terug in Nederland moest de aanvaller echter weer terug naar de Onder-19. ''Het ging allemaal heel snel. Het ging erg goed, ik heb alles meegedaan. Maar toen kreeg ik te horen dat er weer een paar spelers terug moesten naar de Onder-19. Feyenoord en ik kwamen tot het besluit om een andere weg voor mij te kiezen. Ik stond ervoor open om verhuurd te worden. ADO was niet de enigste optie want ik had ook opties uit de Keuken Kampioen Divisie. Uiteindelijk zijn Feyenoord en ADO eruit gekomen en heb ik voor ADO gekozen.''

''Ik speel al bij Feyenoord sinds ik vijf jaar oud ben. Daarom was het in het begin even moeilijk om bij een nieuwe ploeg te komen. Alles is dan nieuw voor mij. Nieuwe mensen leren kennen, een nieuwe omgeving… Ik vond het wel erg mooi en ik heb deze kans dan ook met beide handen aangegrepen'', vervolgt de aanvaller. ''Toen ik met ADO Den Haag in de Kuip speelde, kreeg ik echt kippenvel. Het was prachtig. De fans gaven me een staande ovatie en je merkt echt dat de fans een twaalfde man zijn. Ooit hoop ik in het Feyenoord-shirt in de Kuip te spelen.''

Lees meer over
De Kuip ADO Den haag Crysencio Summerville
Plaats reactie
666

haassie +1149

Niet via Den Haag

Bij Feyenoord verwacht men vaak dat dit soort jonkies de kar moeten gaan trekken, in een teleurstellend seizoen "gooi dat ventje er maar in"....werkt dat?nee! Sneeuwen vaak onder omdat hetgeen er omheen loopt middelmaat is en worden vervolgens "te licht" bevonden. Er zijn er maar weining dit dit wel kunnen en die spelen dus ook niet bij feyenoord. De rest die dit niet kunnen moeten gewoon groeien.

Laat zo'n mannetje in een goed elftal meedraaien (nee geen ADO) en een vol seizoen meetrainen, af en toe invallen, dan een helftje...en wie weet.

03-06-2020 09:16

Horsefighter010 +0

Gooi m in de gym en over 2 jaar heb je een adama traore

02-06-2020 07:00

jellefr122001 +0

Er wordt voor m’n gevoel echt geslapen op deze man

02-06-2020 00:18

FR-1993 +5623

Licht als een veertje

01-06-2020 22:17

fayanoord +473

Gezien zijn leeftijd niet gek maar ik weet verdedigers haten snelle aanvallers en dat is hij.

Ik zouw hem wel in de gym duwen maar moet niet ten koste van zijn snelheid.

01-06-2020 23:39

PerrydeS +335

Als de crisis nog even door gáát dan speelt hij er aankomend seizoen al

01-06-2020 20:11

feyenoord-01 +63

Azarkan inderdaad ook niet verkeerd, maar dan moeten ze zijn contract (zomer 21) verlengen. Werder Bremen en Hoffenheim hebben nu belangstelling.

01-06-2020 19:54

Nabbie +4059

Een paar kilo spier erbij en nog een jaartje in de subtop en hij is klaar voor ond.

01-06-2020 19:14

vangobbel +6924

EnigSTE optie?

Echt FR12??

01-06-2020 18:46

beppie172 +64915

Hij zegt dat ADO niet de leukste optie was. Dat kan toch.

01-06-2020 19:42

vangobbel +6924

Enig gevonden deze...…

01-06-2020 22:41

wirie010 +1814

Deze gozer is fysiek echt sterk geworden.

01-06-2020 18:46

FR-JJN +12851

Kan nooit beroerder zijn dan narsingh lijkt me

01-06-2020 18:45

FeyenoordlsOveral +39

Azarkan is beter

01-06-2020 18:43

feyenoord-01 +63

Kans geven! Is wel iets van te maken. Kan ervaring opdoen als invaller op 7 en 11.
Misschien is hij ook heel goed bruikbaar als hoge rechtsback op 2 tegen mindere tegenstanders. Kan met zijn snelheid veel corrigeren bij balverlies van Feyenoord. En bij balbezit de diepgang zoeken met en zonder bal, waardoor Berghuis naar binnen kan trekken om de afvallende bal op te pikken en met links te schieten, of de strakke voorzet over de grond te ontvangen.

01-06-2020 17:40

Sopacua-FR1908 +0

Hahaha precies die!

01-06-2020 18:30

CCla +714

Tuurlijk joh. Iedereen die snel is kan back spelen. Tot je de Playstation uitzet.

01-06-2020 19:43

ernst H +4998

Stond er volgens mij regelmatig naast, of werd gewisseld, dus zo geweldig heeft ie t niet gedaan.

Bovendien was dit t zwakste Ado ooit.

Hij moet eerst wat bruine boterhammen eten,

Vooralsnog komt ie van alles tekort.

Wijnaldum was toen die 16 was al veel verder.

01-06-2020 17:02

hasil +8

zo lust ik er nog wel een paar.....en een Berghuis kwam op die leeftijd ook nog nergens aan de bak...

01-06-2020 17:11

Lenpa +4613

“Volgens mij” dus je weet het niet zeker? Kan je vertellen dat hij de eerste paar wedstrijden als wissel speelde en daarna alles basis. Mijn schoonvader heeft een seizoenskaart van ADO en zei zelf dat hij de enige was die er nog wat van maakte. Denk dat hij nog 1 tussenstap nodig heeft, bijv 1 jaar Heerenveen.

01-06-2020 17:38

paulus56 +247500

Kan je nu niet helemaal volgen ernst.
Noch geen 20 tig jaar kom op een beetje positiever denken mag wel.
Een talent moet je wel even laten rijpen en niet gelijk zo negatief doen.
Kijk een verschil van mening is er altijd maar laten ze hem een kans geven zoals bijlow kon er volgens vele ook niks van en na wat wedstrijden met fouten willen we hem nu ook niet meer missen

01-06-2020 17:53

feyenoord18_1993 +1592

Deze jongen is fysiek verder dan Burger hoor. Al heeft Burger ook wel stappen gemaakt. Hij komt momenteel niks tekort. Sterke core, explosief, slim in duels. Lengte compenseert die met kwaliteit.

01-06-2020 18:04

ernst H +4998

Hij is snel, en kan wel aardig dribbelen.
Maar weet vaak niet waar ie aan begint bij zijn dribbels.

Ik vind t een zeer beperkte speler, eigenlijk een mindere versie van Cabral.

Ik zie t gewoon niet bij deze jongen.
Hoeveel doelpunten en assists heeft ie dan bij Ado op zijn naam staan.

Daarbij vind ik t een onsympathiek ventje.

Maar ik hoop dat ik me vergis, want ik ben voor eigen jeugd.

Ik vind m ook helemaal niet slim in de duels, juist niet, ik zie alleen maar kansloze dribbels van m.....Sorry kan t niet mooier maken.....

01-06-2020 19:30

feyenoord18_1993 +1592

Je vergist je zeker ;). Tenminste dat denk ik. En ik kan het allemaal wel opschrijven, maar dat gaat je niet van gedachte veranderen. Kan wel wat anders voor je doen. Ik heb hele wedstrijden gezien en een paar van zijn momenten zitten in een video. Dus ik ga een paar voorbeelden laten zien. En ja, 1 video zegt niet veel. Maar dit soort momenten zijn er heel veel geweest: https://www.youtube.com/watch?v=nSHWbpbHgQs&t=283s

0,30/ 1,04/ 1,16 (slim in duel)
1,49 (krachtiger in duels)
3:02 (passeren kleine ruimte)

Hopelijk kan je er wat mee ;)

01-06-2020 19:54

ernst H +4998

Ja ik heb gekeken en ook nog wat andere beelden.
Moet eerlijk zeggen, dat hij inderdaad beter is dan ik dacht.

Ben wel een beetje van mening verandert, nu ik dit zo gezien heb, laten ze m maar de kans geven.
Ook omdat hij al vanaf zijn 5e bij ons speelt.

Ik ben een beetje om.

01-06-2020 21:36

feyenoord18_1993 +1592

Yes haha! En hij onthoud dat dit is met voetballers als Lex Immers om hem heen. Bij Feyenoord speelt die met Berghuis en Kokcu. Geniet van je avond Ernst :).

01-06-2020 21:49

ernst H +4998

Het is natuurlijk wel op een ander niveau, dus ik hoop dat hij kan aantikken.
Ja ik zag vorig seizoen n wedstrijd, waarin hij heel weinig in t spel voor kwam.

Maar deze momenten zagen er veelbelovend uit.

01-06-2020 21:56

ElPanzeFr +21034

Op 17 jarige leeftijd een dragende speler van ADO is echt heel knap. Denk zeker dat hij het eerste kan halen, maar dan wel eerst verlengen want zover ik weet heeft hij nog een contract voor een jaar

01-06-2020 16:39

hasil +8

De enige speler in de jeugd die opviel omdat hij een actie in huis had. Die zijn er niet zo veel. En ook bij ADO heeft hij af en doe dingen laten zien die talent verraden. Was fysiek nog te licht om een goede voortzetting aan sommige acties te geven. Maar aan je fysiek valt te werken als je pas 18 jaar bent. Deze jongen heeft de potentie door te groeien. Ik denk dat een jaartje eredivisie bij een andere club hem veel profijt gaat bezorgen. Gewoon in de voorbereiding mee laten draaien en dan kijken wat het beste is.Clubs staan in de rij om zo'n jongen te mogen huren.

01-06-2020 16:38

ladinsky +10

Heb ook veel vertrouwen in deze jongen. Moeten wel eerst zijn contract met een flink aantal jaartjes verlengen.

Salaris in dat contract mee laten groeien met zijn prestaties (na X wedstrijden in Feyenoord één een salarisverhoging).

Na de voorbereiding kijken of we hem erbij houden of verhuren aan een club in de ED. Clubs zullen idd in de rij staan.

01-06-2020 17:13

antonHGV +2

Mogen spelers van de O21 ook spelen voor het eerste? Heb geen idee wat de regels daarover zijn...

01-06-2020 16:29

LarsFR1908 +5591

Veelste licht voor Feyenoord

01-06-2020 16:27

ilana +0

Hoi...
mijn hete foto's zijn hier ..
http://69chat.club
gebruikersnaam lanaxx))

01-06-2020 16:20

haai79 +10549

Goeie standinn voor Berghuis. Gaat goed komen met deze jongen.

01-06-2020 16:05

haai79 +10549

Jij kan nog niet eens veters vast maken.

01-06-2020 16:27

wilbert17 +23475

Men strikt veters

01-06-2020 16:31

haai79 +10549

Paul niet, Paul maakt vast (probeert)

01-06-2020 16:39

Sopacua-FR1908 +0

Paul heeft klittenband

01-06-2020 18:32

fr_1993 +78112

Dat voetbalt ook niet zo makkelijk, met veters vast aan elkaar.

01-06-2020 23:22

henke52 +1

Laat ie zich eerst maar eens een jaar normaal gedragen

01-06-2020 15:58

wilbert17 +23475

Iets met een klok en een klepel

01-06-2020 16:02

paulus56 +247500

Nou moet die na denken en dat is voor de meeste hier niet weg gelegd.

01-06-2020 16:15

wilbert17 +23475

Daar heb je een punt inderdaad.

01-06-2020 16:38

koffiedik033 +547

Ikzelf zie zijn talent voor feyenoord 1 nog niet, maar met zijn instelling om er voor te gaan is niks mis. Ik hoop dat ik het mis heb, dan kan het misschien een bruikbare speler worden.

01-06-2020 15:54

Scheveningert +1603

Komt wel goed hoor met deze man

01-06-2020 15:50

fr_1993 +78112

Arnesen':

Botteghin: Niet verlengt (vooralsnog)
Fer: Grote kans dat hij pleite is.
Veerman: Niet binnen
Kokcu: Nog niet verkocht, ondanks zware interressen en hoge transfersom


....


Godvaaaaa

01-06-2020 15:19

SuperGuidetti1 +33

Het 1 heeft natuurlijk wel met het ander te maken, zolang je Kokcu niet verkoopt wordt Veerman ook niet gekocht, het is geen FIFA dat je binnen 24 uur een compleet ander elftal koopt

01-06-2020 15:23

beppie172 +64915

Transfermarkt open? Nee
Wanneer wel? Onbekend
Tot wanneer blijft ie open? Onbekend
Wanneer begint nieuwe seizoen? Onbekend
Hoeveel geld is er beschikbaar? Onbekend (mede afhankelijk van aantal seizoenkaarten) Hoe gaat eventuele steun van overheid eruit zien? Onbekend

01-06-2020 15:25

fr_1993 +78112

Ajax verkoopt spelers in februari voor 40 en 45mio (voor de coronacrisis). Dat kan gewoon, hoor en hoeft de markt niet voor open te zijn. ^Beppie

01-06-2020 15:29

paulus56 +247500

Helaas nu ander tijd we moeten er voorlopig maar mee leven.
Dus beppie heeft geen ongelijk

01-06-2020 15:37

fr_1993 +78112

Tussen de betaling, de overdracht, de het maken van verbintenis en het tijdspad zitten tijdsverschillen.

Als teams zoals Bayern, zoals Ajax, zoals PSV dat doen, waarom zou Feyenoord geen contracten kunnen sluiten? 1 juni is het, toch?

01-06-2020 16:24

paulus56 +247500

Denk bij me eigen laten we eerst de spelers bij elkaar houden waar we het laatste half jaar zo goed mee deden.
Verkopen om te kopen lijk mij nu niet het verstandigst.
Eerst proberen om als club gezond te blijven.
Maar een ieder heb een andere mening wat het beste is moet de toekomst uitwijzen ik heb geen glazenbol dus zou ook niet weten wat het beste is

01-06-2020 17:45

beppie172 +64915

Natuurlijk kan je iemand verkopen (hebben wij ook met Larsson gedaan) of verlengen, maar wat ik probeer te zeggen is dat bijna alles onbekend is voor bijna alle clubs. Onzekerheid zorgt ervoor dat iedereen eerst afwacht. Waarschijnlijk duurt de transferperiode tot medio/ eind september. Dat is nog bijna 4 maanden.

Dan nu al lopen te zeuren dat dingen niet geregeld zijn is best wel vreemd.

01-06-2020 15:49

paulus56 +247500

Had net op je andere bericht ook al gereageerd, we zien het zelfde in hoe het waarschijnlijk zal lopen.
Maar dat kan je aan een hoop hier niet wijs maken.

01-06-2020 15:54

fr_1993 +78112

Dus er kunnen deals of contract of differences gesloten worden met opties (1st to order).

Feyenoord laat Veerman (6mio) lopen, totdat een speler verkocht is, doordat het transfermanagement niet adequaat genoeg is.

01-06-2020 16:01

beppie172 +64915

Nee, Veerman is er niet omdat er geen budget is en Kokcu deal schijnbaar ook nog niet dichtbij.

01-06-2020 18:57

fr_1993 +78112

Hoe komt dat? Omdat Arnesen vasthoudt aan verlenging i.p.v. verkoop. Die zal op een gegeven moment moeten bijschakelen indien de bedragen serieus op tafel komen.

In Spanje en Engeland gaat weer gevoetbalt worden dus dat de bedragen er komen maak ik me niet zo druk om.

01-06-2020 21:48

Scheveningert +1603

Jo fr1993 koop anders een sk bij hun joh griezeltje

01-06-2020 15:51

paulus56 +247500

Moet die wel met een feyenoord shirtje gaan anders vinden we het niet leuk

01-06-2020 15:55

fr_1993 +78112

NOOIT VAN MIJN LEVEN.

Ben 1 keer in de buurt van die sfeerloze betonbak geweest en die club straalt alleen resultaatgerichtheid uit. Zit geen hart in die club.

01-06-2020 16:02

paulus56 +247500

Zullen we cowman dan maar steuren die past daar wel

01-06-2020 16:06

fr_1993 +78112

Direct akoord. :]

01-06-2020 16:25

paulus56 +247500

Kijk maar uit anders heeft hij het weer op zijn stuipen

01-06-2020 17:36

fr_1993 +78112

Hij moet toch wat heh. Geen voetbalstadion mag je meer in tegenwoordig met Corona. :/

01-06-2020 21:24

pellevg +4432

Precies dit.

01-06-2020 17:46

Scheveningert +1603

Boeboe pietje jankbroek kap eens met janken man arnesen gewoon goeie td

01-06-2020 15:51

fr_1993 +78112

Wat doet hij dan goed momenteel?

Alleen Bozenik gehaald en Larsson voor een leuk bedrag verkocht tot noch toe en een paar extra scouts aangeschaft.

01-06-2020 16:26

Scheveningert +1603

Ja want jij of wie fan ook zou het beter doen midden in een pandemie waarbij er alleen maar geld uitgaat en niks bijkomt plus je voorgangers gooien met vorstelijke salarissen en jij mag dit even opknappen wordt wakker man maanoog

01-06-2020 16:39

fr_1993 +78112

Ik zeg dat hij dingen goed doet en die ziet u ook, maar die contractverlengingen zien er niet uit momenteel.

Er ligt een reeel bod op Kokcu op tafel waarmee alle financiele problemen voor de komende 24maanden pleite zijn. Dat hij daar ff wat mee doet.

01-06-2020 21:20

willykment +2143

Kan best tijdelijk als linksbuiten spelen, hoef je ook geen dure Linssen te halen

01-06-2020 15:17

beppie172 +64915

Mee eens. Samen met Haps en Azarkan.

01-06-2020 15:25

Scheveningert +1603

Linssen gewoon halen beste aankoop die je de komende 2jaar doet screen maar

01-06-2020 15:52

SuperGuidetti1 +33

Gewoon als back up van Berghuis erbij houden, kan met zijn snelheid heel dreigend zijn

01-06-2020 15:15

Solida +37023

Beter dat hij juist 'nu' vlieguren maakt...

01-06-2020 15:32

Scheveningert +1603

Eens wordt gewoon standin van berg

01-06-2020 15:52

Solida +37023

Als je je kapot werkt, lukt dat vast wel!

01-06-2020 15:00

Scheveningert +1603

Werken voor je geld!

01-06-2020 15:52

Solida +37023

Zeker voor zoveel geld, en zeker met dit werk...
Eigenlijk zou het niet eens als werk moeten voelen...

01-06-2020 16:18

Lucas_010 +6597

Summerville komt er denk ik wel! Is wel een groot talent. Als je hem dr volgend seizoen bij kan houden is dat prima. Een jaartje verhuren aan een subtopper (heerenveen/heracles) zou ook prima zijn, maar zie hem het uiteindelijk wel redden

01-06-2020 15:00

beppie172 +64915

Verwacht niet dat er o21 spelers verhuurt gaan worden. Zijn nodig als backup en voor Beloften die kampioen moeten worden.

01-06-2020 15:28

Scheveningert +1603

Moet een speler ook niet te vaak verhuren man

01-06-2020 15:53

vHanegem +2

snel contract verlengen Stanley

01-06-2020 14:58

Harryrotterdammert +8

Wie is Stanley?

01-06-2020 16:00

Babbel +4100

De eerste keer dat ik dit ga zeggen over een jeugdspeler dus ik zie deze dag de rest van mijn leven als persoonlijke nationale feestdag.... Deze jongen heeft echt exceptionele kwaliteiten.
Het aantal keer dat hij de bal kan raken per seconde in een dribbel, zijn acceleratie, rust voor de goal, extreem moeilijk van de bal te krijgen (zeker gezien zijn postuur) en verder voert hij ook nog keurig zijn verdedigende werk uit. Ik ben groot fan.

01-06-2020 14:56

paulus56 +247500

Kom maar naar de kuip laat je beste kant zien en wij staan achter je.
Enkel lees hier op de side maar niks want een paar mindere wedstrijden en je word afgebrand zoals Bijlow.
En naderhand weer opgehemeld door de grootste zeikers hierzo.

01-06-2020 14:55

LvV +632

Juist! De handleiding van FR12..

01-06-2020 14:56

Solida +37023

Of juist wel lezen, houdt m scherp...

01-06-2020 14:59

paulus56 +247500

Middag Andy al aan een limburgs biertje.
Wat je zegt klopt wel maar het kan twee kanten op, hoop wel de goede kant

01-06-2020 15:01

Solida +37023

Een goede middag Paulus,
Nee, ondanks het uitnodigende weer geen biertje, jij wel neem ik aan? Mss zelfs wel een Belgisch biertje in De Ara?!
Dat zou pas een goede kant zijn ;)

01-06-2020 15:10

paulus56 +247500

Moest ineens wat anders doen anders was ik wel gegaan denk morgen want dan ligt het op de route en dan maar 3 tapjes want ik moet nog rijden

01-06-2020 15:13

Solida +37023

Langzaam weer inkomen dan ;)
Geen bob te regelen? Da's jammer na zo'n lange tijd...

01-06-2020 15:29

paulus56 +247500

Ach ben al blij toe dat ik op die manier weer even het huis uit kan mag veel maar niet te veel nuttigen als ik moet rijden .Kan ze ook geen ongelijk geven.
Maar als het gezellig is laat ik de wagen staan kom me zoon me maar op halen met een chauffeur erbij.
Weet wel wat me vrouw zeg als ik thuis kom ga jij maar lekker slapen zie je morgen wel

01-06-2020 15:34

Solida +37023

Kan me niet voorstellen dat het morgen niet gezellig zou zijn, dus ik zou zeggen morgen lekker zuipen Paulus!
Ik denk dat ik morgen met het vrouwtje ook een terrasje ga opzoeken, heb r wel zin in gekregen...

01-06-2020 16:05

paulus56 +247500

Hoop dat hij het ook redt cowman net als bijlow kennen we meer genieten van onze eigen spelers uit de eigen opleiding.

Ps
Zo zie je maar als je een goed en net antwoord neerzet dat er ook tegen jou netjes word gedaan houden zo.

01-06-2020 15:11

paulus56 +247500

Die moet je helaas bij je eigen zoeken jij wil zo graag een vriend.
Maar ik zie dat je je eigen toch niet kan inhouden.
dus doe wat je niet kan laten.
Jammer want je kan het wel.
Nou fijne middag dan maar

01-06-2020 15:20

Solida +37023

Wishful thinking?
Was sich liebt, das neckt sich ;))

01-06-2020 16:20

paulus56 +247500

Ach hij weet niet beter

01-06-2020 17:34

beppie172 +64915

De grootste zeikers zoeken altijd een pispaal. Grote kans komend seizoen dat dat onze rechtsbacks worden. Verder zijn er de Bijlow-bashers, Fer-gevingslozen en Jorgensen-jankers die, als het even minder gaat, hier de boel komen vervuilen maar je niet ziet en hoort als er wordt gewonnen. Welkom @Fr12

01-06-2020 15:34

paulus56 +247500

Je leest er wel doorheen de mensen met het grootste hart voor onze club laten de jongens niet gauw vallen.
Een hoop denken er verstand van te hebben en zien de ploeg het liefste met miljoenen gooien die we niet hebben.

01-06-2020 15:41

Solida +37023

Ach, je mag best eens kritiek spuien, het is ook geen slijmforum hier en dat is ook goed zo.
Maar waar veel meningen zijn, zijn ook veel zeikzakken en als ze geen punt hebben krijgen ze wel contra...

Ff betr. Nico: die mag toch wel eens wat productiever worden; daar gaat het toch al langer dan even minder mee en die heeft me intussen toch al een partij credits gehad én verspeeld. Dan kan het nóg zo'n goeie kloot zijn, eens houdt het wel op, dan is het beter voor alle partijen als hij eens een andere werkomgeving opzoekt. Die magic is er al lang niet meer. Maar hopelijk heb ik ongelijk en zien we na de hervatting een sprankelende en vooral scorende Nico!

01-06-2020 16:16

beppie172 +64915

Onder Dick heeft hij 9 eredivisie wedstrijden gespeeld: 5 goals 2 assist. Als hij fit blijft hoor je met zo'n gemiddelde bij de topscorers.

01-06-2020 19:06

Scheveningert +1603

Hier heb je karma

01-06-2020 15:53

GijsFR +2543

Als hij z'n negatieve driften kan beheersen dan ben ik blij met deze mooie gifkikker. Benieuwd hoe hij zich staande houdt als hij de kans krijgt.

01-06-2020 14:52

feyenoord1980 +2744

Ja, het moet eerst een koorknaapje worden.

01-06-2020 14:55

GijsFR +2543

Ja je hebt gelijk ook, laat hem volgende keer zijn hele familiedag plannen om wat plooien met zijn teamgenoten glad te strijken. Dat ruimt wel lekker op.

02-06-2020 08:35

Jalg +912

goede voetballer maar volgens mij echt de domste voetballer in jaren

01-06-2020 14:50

beppie172 +64915

En waarop is dat oordeel gebaseerd?

01-06-2020 15:39

Heufhejdygvs +1997

Ik denk dat incident met zijn broer

01-06-2020 15:55

huppiehuppiehuppie +1

Kan die ook op links uit de voeten ? Eventueel een vervanger voor sini

01-06-2020 14:49

Mr-T +1989

Ja dacht ik ook aan maar heb zoiets nog nooit gehoord dus misschien is dat geen succes

01-06-2020 14:55

Mr-T +1989

Sini is ook rechts volgens mij dus dat moet niet uitmaken. Weet alleen niet hoe zijn schot is

01-06-2020 15:03

bobiku95 +2

Want je vindt Berghuis niet functioneren op rechts?

01-06-2020 15:05

bobiku95 +2

Ik snap wat je bedoelt, maar ben het er niet mee eens. Berghuis geeft veel assists en voedt ook de spits

01-06-2020 17:40

Babbel +4100

Hij heeft vaak zat op links gespeeld, dus dat kan prima. Al voelt hij zich volgens mij een stuk vrijer aan de rechter kant.

01-06-2020 14:57

paulus56 +247500

Met een goeie links buiten zou wel leuk zijn kennen ze na de rust wisselen van positie net als blinker en taument toender tijd lag af en toe in een deuk de verdedigers wisten het dan even niet meer

01-06-2020 15:06

wilbert17 +23475

Gaat goedkomen hoor gast!

01-06-2020 14:48

Milekiel +6

JAAAAAAAAAAAA

01-06-2020 14:47

wadihalfa +303

Tafelpoot mag weer op het terras worden losgelaten en hij is geen eerste meer :) Milekiel held

01-06-2020 14:52

paulus56 +247500

Hij mag van mij wel eerste zijn maar geef dan een inhoud over iets en dat kan hij blijkbaar niet

01-06-2020 14:57

paulus56 +247500

tafelpoot bedoel ik he

01-06-2020 14:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties