Update | ''Met FC Groningen gesproken en niet met Feyenoord''

Update | ''Met FC Groningen gesproken en niet met Feyenoord''

Feyenoord heeft zich gemeld bij Fortuna Sittard om Mark Diemers over te nemen. De Rotterdammers hebben volgens Voetbal International zelfs al een gesprek gehad met de 26-jarige middenvelder en zijn zaakwaarnemer.

Diemers heeft ook aan aanbieding van FC Groningen op zak. Dick Advocaat is gecharmeerd van de ervaren middenvelder met een goede traptechniek. De trainer ziet in de speler van Fortuna Sittard een goede versterking voor aankomend seizoen.

Diemers heeft nog een contract tot medio 2021 bij Fortuna Sittard. Afgelopen seizoen speelde hij 26 wedstrijden in de eredivisie en wist daarin zeven keer te scoren. In het verleden speelde hij voor FC Utrecht, SC Cambuur en De Graafschap.

Update 19:31 | Nog geen contact met Fortuna Sittard
Fortuna reageert al snel op de berichtgeving. ''Feyenoord heeft contact opgenomen met het kamp-Diemers, maar niet met ons'', vertelt algemeen directeur Ivo Pfennings in gesprek met De Limburger. ''Wij zijn nog steeds in onderhandeling met FC Groningen, en die gesprekken zitten in de afrondende fase.''

Update 20:21 | FC Groningen mondeling akkoord met Fortuna en Diemers
FC Groningen heeft met verbazing de berichtgeving gelezen over de interesse van Feyenoord in Mark Diemers. Mark-Jan Fledderus laat weten tegenover DVHN dat de club eerder al een mondeling akkoord heeft bereikt met Fortuna Sittard en de 26-jarige middenvelder. De technisch directeur gaat er dus vanuit dat hij aankomend seizoen actief is in het Hitachi Capital Mobility Stadion.

''Het zat een tijdje vast tussen Diemers en Fortuna over een doorverkoopclausule, maar er is van beide kanten een mondeling akkoord,'' vertelt Fledderus. ''Het moet alleen nog goed op papier en de medische keuring moet nog plaatsvinden, maar we hebben een jawoord gehad van zowel Diemers als Fortuna. De handtekeningen worden normaal gesproken gezet na een medische keuring, maar bij mijn weten is een mondeling akkoord ook een akkoord. Wij gaan er dan ook gewoon vanuit dat het klaar is.''

De technisch directeur is na de berichtgeving over Feyenoord wel gaan twijfelen. ''Als een topclub zich meldt, doet dat natuurlijk wat met een speler. Wat dat betreft is dit wel een vervelende situatie. Zoals ik het vertel is in ieder geval de kant van het verhaal vanuit het perspectief van FC Groningen. Zaken kunnen uiteindelijk altijd nog mislukken, hoe zeker ze op zeker moment ook lijken. Wij gaan er in ieder geval vanuit dat afspraak afspraak is en dat de deal beklonken is.''

Update 21:52 | Diemers wil niet reageren
''Ik ben momenteel geen heel open persoon. Ik vind het ook heel kinderachtig, maar ik wil even niks zeggen op dit moment'', vertelt de middenvelder tegenover RTV Noord. ''Het lijkt me verstandig dat mijn zaakwaarnemer iets naar buiten brengt. Ik wil me echt even afzijdig houden''

Update 22:24 | Fortuna bevestigt mondeling akkoord met FC Groningen
Fortuna bevestigt dat er een mondeling akkoord is bereikt met FC Groningen. De club gaat er dan ook vanuit dat Diemers de overstap maakt naar FC Groningen. ''Met die club hebben we een mondeling akkoord”, reageert Fortuna-directeur Ivo Pfennings in het Algemeen Dagblad. ''We hebben met FC Groningen gesproken en niet met Feyenoord.''

Update dinsdag 10:46 | FC Groningen en Fortuna Sittard bereiken definitief akkoord
De soap rondom Mark Diemers gaat verder. FC Groningen en Fortuna Sittard hebben een akkoord bereikt over een transfer van Mark Diemers. Gisterenavond zijn de laatste details uitgewerkt. Nadat bekend werd dat Feyenoord geïnteresseerd is in de 26-jarige middenvelder hebben de twee clubs de laatste plooien gladgestreken. Diemers zelf is nog niet definitief rond, maar heeft wel zijn woord gegeven.

Update dinsdag 13:20 | Diemers spreekt voorkeur voor Feyenoord uit
Feyenoord wil de deal snel afronden en Mark Diemers voor de ogen van FC Groningen wegkapen. De 26-jarige middenvelder heeft namelijk zijn voorkeur uitgesproken voor de Rotterdammers en technisch directeur Frank Arnesen heeft vandaag een gesprek met zijn zaakwaarnemer.

Lees meer over
De Graafschap Fortuna Sittard Dick Advocaat Frank Arnesen
Plaats reactie
666

ernst H +4998

Wilfred probeert altijd alles belachelijk te maken

Die hele media is bang dat Feyenoord ooit zijn potentie gaat halen.

15-06-2020 21:09

Liser +19817

Met zo'n naam van het stadion kun je natuurlijk niet anders dan naar Groningen gaan

10-06-2020 11:29

Bulldog010 +6691

Kijk gewoon naar zijn statistieken

10-06-2020 11:27

Bulldog010 +6691

Dan weet je die komt er wel

10-06-2020 11:27

Raftel +6726

Diemers ahahaha, dramatisch.

09-06-2020 19:51

ricodetico +12897

Bij ons of bij Club Brugge?

09-06-2020 10:50

antonsanting +112

Onbegrijpelijk dat de meeste mensen toch Linssen graag hadden zien komen maar deze jongen op voorhand al afbranden.
Berghuis en Advocaat hebben al hun verbazende waardering uitgesproken dat moet toch voldoende zijn om zo’n jongen een kans te gunnen.

09-06-2020 09:00

FR-Brabant +11007

Kortom, Fortuna gebruikt de deal met Groningen nu om Feyenoord onder druk te zetten...

09-06-2020 08:22

FcTussenjaar +18

Wel een bijzondere conclusie

09-06-2020 10:08

FR-Brabant +11007

Dat is niet bijzonder, zo werkt dat gewoon. Partij A gebruiken om bij B meer geld eruit te krijgen. Je eigen financiele positie verbeteren dus.

Is hetzelfde als dat je gaat solliciteren bij Philips, daar een contract op zak hebt om vervolgens bij KPN te zeggen dat je al een andere aanbieding op zak hebt, best bij KPN wil werken maar je 200 euro erbij wilt...

09-06-2020 10:47

FcTussenjaar +18

ja ik snap hoe dat werkt, maar het is hier gewoonweg niet van toepassing. er was gewoon een akkoord, al in de laatste week van mei, dus je ziet dingen die er niet zijn

09-06-2020 10:51

FR-Brabant +11007

De laatste week van mei is 2 weken.... als er een akkoord was hoef je niet 2 weken te wachten. Tenzij 1 van de betrokken partijen weet (Diemers sowieso) dat er nog een andere club interesse heeft.

Je kan zeggen dat ik dingen zie die er niet zijn/ Maar denk je dat Fortuna liever 8 ton van Groningen vangt, als 1M van Feyenoord?

Feyenoord staat beter op de lijst qua aankoopnaam, plus 2 ton is gewoon 2 ton. Sowieso voor een team onderaan, helemaal in de crisis. Die spelen het spel gewoon mee, zo werkt het gewoon; altijd!

09-06-2020 12:53

wicomave +0

Wat je ook van Diemers vindt, erg slagvaardig oogt het allemaal niet. Had eigenlijk meer van Arnesen verwacht.

09-06-2020 06:59

hoekieuitzoekie +21629

Wie weet dat Feyenoord geen van beiden benaderd heeft en niks van dit waar is? Althans, dat hoop ik. Zou ook wel typerend voor Krabby zijn.

09-06-2020 09:11

Feyenoord_R +11246

Fortuna heeft zelf bevestigd dat Feyenoord contact heeft gezocht met Diemers...

09-06-2020 09:52

Bati +38842

Corona heeft het werk van Arnesen verneukt, Arnesen is zeker een uitstekende TD

09-06-2020 10:07

FcTussenjaar +18

dat moet nog alleszins blijken.

09-06-2020 10:09

Bati +38842

Meen je dat nou?

09-06-2020 10:50

Cluske +6456

Diemers scoort meer als kokcu in een seizoen. Kost minder, scoort meer, dus win win situatie.

09-06-2020 06:44

FcTussenjaar +18

Wauw was het maar zo simpel

09-06-2020 10:09

feyenoordgazza +4008

Feyenoord wordt gewoon gebruikt in deze .

09-06-2020 01:12

FcTussenjaar +18

Los van dat het een kutspeler is, toont dit wel weer amateurisme aan. Als Feyenoord deze jongen echt wil hebben komen ze mooi te laat. Pas handelen wanneer hij al akkoord is. Faal.

09-06-2020 00:06

svds +33175

Veerman kunnen we vergeten, is onhaalbaar ook met verkoop Kokcu. Als we gouka mogen geloven.

08-06-2020 23:48

fr_1993 +78112

Van de vier duurste spelers op de loonlijst mag je er 1 meenemen op de loonlijst voor komend seizoen, voor wie kies je?

1. Berghuis
2. Jorgenson
3. Toornstra
4. Narsing

Ben benieuwd naar jullie input. ^^

08-06-2020 23:33

Feyenoord22 +1

Dit is toch niet moeilijk. Narsingh natuurlijk.

08-06-2020 23:39

FcTussenjaar +18

Uiteraard 7uciano

09-06-2020 00:05

Niels24 +17

Berghuis en toornstra

09-06-2020 07:02

jim010 +62

En waarom zou je na een mondeling akkoord niet van gedachte kunnen veranderen ? Is niet voor niks mondeling toch? Zolang hij niet getekend heb ja mag hij kiezen lijkt mij

08-06-2020 23:31

FcTussenjaar +18

Mondeling akkoord is ook bindend.

09-06-2020 00:05

theo_de_tokkie +12670

toon het maar aan.

09-06-2020 08:42

antonsanting +112

Precies toon het maar aan.

09-06-2020 08:56

FcTussenjaar +18

ja, of gewoon hem er aan houden en als hij het wil ontkennen in een rechtszaak moet hij meineed plegen. Dat kan ook. Moet je ook maar willen.

09-06-2020 10:08

Km010 +5165

Hij wil dus wel. Maar btj laat.

08-06-2020 23:07

feyenoord1226 +10

5 miljoen + Fer

08-06-2020 22:53

Arendus +612

Dus, Groningen is niet akkoord met de ekstra kosten. (Diemers heeft recht op een deel van de transfersom, wat Fortuna graag vergoed ziet worden). Maar Groningen is al wel (mondeling) akkoord met Diemers.

Feyenoord gerucht komt de wereld in: Groningen belt met Fortuna en zegt: "die vergoeding betalen wij."

08-06-2020 22:42

jonaathn +14673

Die wil je toch ook niet.

08-06-2020 22:40

baer_010 +10384

Als we deze binnenhalen dan is het wel goud als hij een hattrick prikt tegen Groningen

08-06-2020 22:31

Ot29 +5

Kansloos volgend seizoen. Diemers? Kom op zeg. Als we achter dit soort spelers aan zitten, dan weet ik genoeg. Het wordt volgend en het seizoen erop HELEMAAL NIETS.

08-06-2020 22:23

FRQQ93 +20330

Wat wil je nou? Er is geen geld niks 0,0. Dick vindt het een goede speler nou laten we Dick vertrouwen

08-06-2020 22:29

D2_Icon +3

We hebben nooit geen geld.

08-06-2020 22:31

baer_010 +10384

En wel een nieuwe Kuip kunnen bouwen schandalig koop voor dat geld en sterspeler. Verbouw de Kuip joh veel beter

08-06-2020 22:34

FRQQ93 +20330

Simpele ziel

08-06-2020 22:35

baer_010 +10384

Meningen vriend ik sta voor mijn eigen jij voor die van jou

08-06-2020 22:39

D2_Icon +3

Je ken 80 stadions bouwen, maar zolang er geen beleid is en geen capabel bestuur is dat allemaal gedoemd te mislukken.

08-06-2020 23:15

The-Bridge +9302

Mondeling akkoord is volgens Fledje dus definitief haha. Neem nog een snuif.

08-06-2020 22:20

cluepon +3821

Wat is er mis met zijn zienswijze?

08-06-2020 22:33

northface +0

Mondeling akkoord is gewoon juridisch bindend hoor

08-06-2020 22:49

antonsanting +112

Een mondeling akkoord is niet minder dan een intentie overeenkomst. Het kan op meerdere vlakken worden betwist aangezien een overeenkomst uit meerdere condities bestaat.

09-06-2020 08:57

datenewoordFEYENOORD +12768

Hoop heel erg dat hij akoord is met Groningen. Wat moet je met Diemers man

08-06-2020 22:19

Cluske +6456

Er wordt best minachtend over diemers gedacht. Paauwe, Hofland hebben ook in de beginjaren bij Fortuna gespeeld. Wij gaan ervan uit dat we een grote pot geld hebben of gaan krijgen als je bijv kokcu verkoopt of berghuis, maar als dit niet gebeurd en fer, botje blijven ook niet, dan heb je in ieder geval een leuke speler voor weinig geld in huis. Is bij Fortuna net zo bepalend en dragend geweest als berghuis bij ons. Bovendien denk ik niet dat hij kuipvrees zal hebben. Ik zou de gok wel wagen.

08-06-2020 22:07

GustavoJHK +4

Begin jaren ja niet op je 26e nog. Is al mislukt bij Utrecht

08-06-2020 23:31

DrF +3063

Pelle was ook overal mislukt voor hij nar ons kwam. Speler moet maar net in het plaatje passen.

09-06-2020 08:13

GustavoJHK +4

Ik hoef iig geen Diemers

09-06-2020 08:17

DrF +3063

Het zou ook niet de naam zijn waar ik als eerste aan zou denken als versterking voor Feyenoord. Maar ik neem aan dat Dick en Frank niet zomaar voor een speler gaan. En hoewel ik natuurlijk vind dat ik enorm veel verstand van voetbal heb, durf ik best toe te geven dat due 2 mannen er net een tikje meer van weten.. ;)

09-06-2020 08:25

GustavoJHK +4

Haha zelfspot +1 we gaan het zien

09-06-2020 08:40

fr_1993 +78112

Mondeling akkoord is leuk, maar het gaat uiteindelijk om het definitef tekenen van een contract. Zo lang die handtekening niet staat moet Feyenoord nu vol er op klappen.

08-06-2020 22:03

fr_1993 +78112

22 eredivisiewedstrijden dit seizoen: 7 goals + 6 assists.

Wil je kampioen/2e worden met een low budgetteam dan zijn dit pareltjes die kunnen uitgroeien tot iets leuks. Voor 1.5 - 3 mio kun je het gerust proberen.

08-06-2020 22:06

fr_1993 +78112

Nou nee.

Een aanvallende middenvelder die zo'n sterk scorend vermogen heeft wordt je minstens 3e mee.

08-06-2020 22:10

jonessenoj +0

Waarom er vol op klappen?

08-06-2020 22:05

fr_1993 +78112

Omdat Groningen concreet genoeg is voor Diemers. Dus als Feyenoord met een serieus bod en goede voorwaarden komt dan en alleen dan kun je Groningen de pas afsnijden.

Geen geluk zoals bij Linssen, want dar gaat de club van naar de klote.

08-06-2020 22:07

jonessenoj +0

We hebben het over Diemers. Dus nogmaals, waarom er vol op klappen? Is beter af bij FC Groningen.

En heel eerlijk, een man een man een woord een woord.

08-06-2020 22:18

fr_1993 +78112

Ga even de film 'Margin Call' kijken. En dan voornamelijk de boardroom scene.

Diemers is een type middenvelder die Feyenoord goed kan benutten komende twee seizoenen en daarna nog transferwaarde vertegenwoordigt.

08-06-2020 22:38

jonessenoj +0

Ja of...... Ik doe dat niet. Het is Diemers, 26 jaar, van Fortuna Sittard. Ik heb betere dingen te doen.

Gaat hij naar FC Groningen, houdt hij zijn woord en daar houd ik van.

Komt hij naar ons, so be it. Hoop ik dat hij aan kan haken op de trainingen en waarde heeft voor het team.

08-06-2020 22:44

fr_1993 +78112

Ga toch die film maar kijken knul, want bijster intelligent kom je niet over. Wel enorm eigenwijs.

08-06-2020 22:45

jonessenoj +0

Alsof het mij ook maar iets interesseert hoe ik op je overkom. Is dit een dating site ofzo?

En bedankt voor je filmtip, doen we niks mee.

Anders ga jij ff lekker die schijtfilm kijken en jezelf bijster intelligent vinden, kleine snotaap.

08-06-2020 22:50

fr_1993 +78112

En snel op de teentjes getrapt. Jammer, weer een teer zieltje die niks van zijn leven wil maken.

08-06-2020 23:23

datenewoordFEYENOORD +12768

Vol er op klappen voor Diemers hahahahaha. Nou nee

08-06-2020 22:20

fr_1993 +78112

Vranckx, Veerman en die oostblokker hebben we geen cash voor zo lang Kokcu niet verkocht is.

Dus dan kom je bij een Diemers uit met een hoog scorend vermogen die overtredinkjes uitlokt en vrije trappen er in kan schieten.

Noem maar eens een cheapere oplossing met vergelijkbaar moyenne. En anders bakkes houweuh.

08-06-2020 22:39

FrenkieT1981 +1362

Er wordt weer als een malle gespeculeerd, maar zo weinig "speculaties" die ook maar enige kans van slagen hebben. Kijk nou eens gewoon naar de huidige selectie, de trainer Dick Advocaat en de TD Frank Arnesen. Dan is het toch niet zo heel moeilijk om te bedenken welke kant het op gaat volgend seizoen?

GK - Bijlow, Marsman en Ten Hove (daar gaat niets in veranderen)

LB - Haps en Malacia (daar gaat niets in veranderen)
LCV - Senesi en Johnston (ook al is vd Heijden nu weg gaan ze op doe positie niet investeren)
RCV - Botteghin en van Beek (hier gaat een nieuwe speler voor gehaald worden)
RB - Nieuwkoop en Geertruida (zal alleen geïnvesteerd worden in een buitenkansje zoals die transfervrije back van Leicester)

Kans is groot dat Dick met de punt naar voren gaat spelen (doet hij vrijwel altijd) en 1 van de 3 middenvelders moet een box-to-box speler zijn. Die heb je met Fer en Toornstra al in huis. Komt Ozyakup dan zal dat voor Fer zijn dat is een zekerheidje.

LCM - Fer of Ozyakup (hier zal een speler voor worden gehaald)
RCM - Toornstra en Burger (hier zal een speler voor worden gehaald)
CAM - Kokcu (en als backup Diemers waarschijnlijk)

LV - Sinisterra (hier zal een speler voor gehaald worden)
SP - Jorgenson en Bozenik
RB - Berghuis, Narsingh en Summerville

De pijn zit hem op dit moment op de positie van RCV, het middenveld komt minimaal 2 spelers te kort, je mist een extra linkerspits en ik denk dat ze klaar zijn met Nicolai dus daar zal ook wel wat gaan gebeuren.

Het is vrij simpel allemaal :-)

08-06-2020 22:01

louisvanderploeg +12937

Snap niet dat Feyenoord een dure TD heeft gehaald.

08-06-2020 22:45

FrenkieT1981 +1362

We mogen God op onze blote knieën bedanken voor een TD als Arnesen..

Hij moet ook jong Feyenoord gaan aanvullen. Denk dat hij ons gaat verassen met een blik jonge talenten uit zijn netwerk

08-06-2020 22:50

louisvanderploeg +12937

Ik bedoelde het eigenlijk als grap, omdat jij alle oplossingen al aanbiedt.
Maar ik ben zeker blij met Arnesen.

09-06-2020 12:03

vangobbel +6920

Dick is gecharmeerd van die jongen, en ik geloof dat Dick er best een beetje kijk op heeft met al zijn ervaring na al die jaren. Enne, zo ruim zit Feyenoord nou ook weer niet in de middenvelders momenteel. Is gewoon de gok en het waard die jongen.

En een mondeling akkoord of niet, en rechtsgeldig ja of nee, als die Diemers héél even hier op FR12 kijkt komt ie never nooit meer naar Feyenoord ben ik bang. Teveel kenners hier namelijk.

Een beetje een scenario zoals met Dickie zelf een jaar geleden. Is (later...) uiteindelijk niet echt tegengevallen meen ik...…...

08-06-2020 21:50

vangobbel +6920

het halen waard...….

08-06-2020 21:51

FrenkieT1981 +1362

Arnesen haalt geen spelers waar Dick geen vertrouwen in heeft en volgens mij moeten wij allemaal gewoon voor 100% geloven in Dickie op dit moment. Maar nee hier zeiken we alles direct weer af..

08-06-2020 22:03

vangobbel +6920

Precies ja. Geef het een kans zou ik denken, maar nee hoor.....

Nogmaals, als Diemers hier een kijkje neemt tekent ie morgen nog bij Groningen.

08-06-2020 22:11

FcTussenjaar +18

Ik gun het Groningen. Joe bedankt en doei

08-06-2020 21:50

FR-Freggle +8

Mondelinge zaken laat ik door mijn vrouw afhandelen.

08-06-2020 21:48

D2_Icon +3

Mondeling akkoord betekent natuurlijk niks.

08-06-2020 21:45

FcTussenjaar +18

Nonsens. Is juridisch bindend

08-06-2020 21:50

D2_Icon +3

Wie bewijst of er een mondeling akkoord bereikt is? Kan alleen als er geluidsopnames van zijn.

08-06-2020 22:26

Bushalte 67 +8515

Ik zou serieus heel blij zijn als we dit seizoen na verkoop van Kökçü voor circa 20 tot 25 miljoen naar verwachting spelers als Veerman en Diemers kunnen toevoegen aan de selectie en Fer Berghuis Jørgensen Larsson Jørgensen en Ozyakup kunnen behouden

Ik zou alleen nog wel serieus kijken naar een goede vervanger van Botteghin naast Senesi en een extra Keeper naast Bijlow

Dan heb je een prima selectie hoor

Dan hebben we serieus een prima selectie

Bijlow ??? Marsman

Geertruida Nieuwkoop
??? Van Beek
Senesi Johnston
Haps Malacia

Toornstra Ozyakup
Fer Burger
Veerman Diemers

Berghuis Summerville
Jørgensen Boženik
Narsingh Sinisterra

08-06-2020 21:45

Bushalte 67 +8515

* Larsson is al weg haha
* Jørgensen dubbel

08-06-2020 21:46

xenox403 +0

Prima middenveld heb je dan

08-06-2020 21:48

Bushalte 67 +8515

Laat ze maar knokken voor een basis plek maar volgens mij prima idd onder de voorwaarde dat Kökçü idd wordt opgehaald door Arsenal en anders Kökçü voor Diemers maar dan vrees ik een leegloop omdat er geen geld in kas is

08-06-2020 21:50

vangobbel +6920

Als je serieus genomen wilt worden zou ik in het vervolg spelers als Geertruida en Narsingh niet meer noemen kerel.

Om over Larsson maar te zwijgen…….

08-06-2020 21:53

Bushalte 67 +8515

Ik snap je helemaal maar de realiteit is dat beide een lopend contract hebben en we nog geen andere LA en RB hebben dus tot die tijd en met Summerville op RA zal Narsingh prima op links kunnen spelen met zijn snelheid in de hoop dat hij nu fit start aan het seizoen mits er geen verkoop van hem zal plaats vinden
Geertruida is nog fruitig maar wel zelf opgeleid
Kost alleen opleiding en salaris en kan uitgroeien tot een goede back
Zie Malacia

08-06-2020 21:57

Richard_BM +3034

Aaaah transferdrama. Heerlijk weer. Just like old times

08-06-2020 21:43

feyenoordthebest1908 +0

Bij NEC loopt een groot talent. 19 jaar musaba, vleugelspeler. Verdomme de hele Europese top wil hem hebben. Hij moet volgens de bronnen 3 miljoen kosten. Hoe kan het dan dat wij dat dan niet zien. Ik kan me hier zo aan ergeren. Iedereen wil hem hebben maar wij vinden het niks

08-06-2020 21:39

feyenoordthebest1908 +0

Dan zullen ze ook het talent wel zien in hem. Ze kopen niet zomaar iets. Ik denk dat je meer aan zoiets hebt dan spelers van 26 jaar uit de onderste regionen

08-06-2020 21:49

hasil +8

Afspraak is afspraak maar nog geen getekend contract. Ik had ook een afspraak bij de tandarts maar die heb ik af moeten zeggen. Laat Groningen maar eens bewijzen dat er een rechtsgeldig contract is. Dat gaat je niet lukken bovendien heb je niks aan een speler die niet wil.

08-06-2020 21:35

jeffrey1 +4923

Mooi gewoon een leuk spelertje voor Groningen. En niet voor ons

08-06-2020 21:31

Cena +555

Gelukkig deze man hoeven we niet

08-06-2020 21:31

henkvermaat +2

Mondeling zegt niets

08-06-2020 21:30

pellevg +4432

Afspraak is afspraak...
Als het zo zou werken in de voetballerij

08-06-2020 21:30

maaartijn +15673

Lijkt me duidelijk dat krabbendam een beetje voorbarig verhaal plaatst en dat de Feyenoord interesse helemaal niet zo concreet is.

08-06-2020 21:28

hasil +8

Gelukkig.....kan ik rustig slapen vannacht..
Overigens bezopen van Groningen. Mensen ontslaan en dan een speler halen.... en dan ook nog in Den Haag je hand gaan ophouden. Ze zien je aankomen.....

08-06-2020 21:26

Jaapiee +584

Lekker man jongens als Stengs en Boadu zullen wel naar Ajax gaan. Wijndal en koopmeiners naar PSV. Wij gaan voor Mark Diemers. Hoppa.

08-06-2020 21:22

feyenoord1226 +10

Ja wat verwacht je dan haha. Dat wij een speler van AZ kunnen halen?

08-06-2020 21:27

dltnr +11

Nee, maar hun ook niet van ons...

08-06-2020 21:29

feyenoord1226 +10

Ja, dus wat is je punt?

08-06-2020 21:29

BBMarco +497

Jaaaaapie je lult weer een eind in de ruimte, van wat jij uitkermt is er 1 link juist als gerucht.

Wat een bs kerm je weet uit calimero

08-06-2020 21:32

feyenoord1226 +10

Lekker laten gaan

08-06-2020 21:22

bradley_aap +6515

Veerman kunnen we alleen kopen als deze zomer Kokcu verkocht word voor een miljoentje of 35.

08-06-2020 21:22

feyenoord1226 +10

Ik hoop dat je een grapje maakt met je 35 miljoen

08-06-2020 21:23

frvakdd +0

Ja dat hoop ik ook moet 45 miljoen zijn.

08-06-2020 21:41

feyenoord1226 +10

Nee eerder 65 miljoen

08-06-2020 21:42

fr_1993 +78112

Wees blij met alles wat biven de 23 mio aangeboden wordt voor Kokcu.

08-06-2020 22:09

feyenoord1226 +10

Zelfs dat gaat natuurlijk niet gebeuren...

08-06-2020 22:10

fr_1993 +78112

Als ik zie dat een Manchester United even 100mio voor een 17-jarige wil neertellen van Barca, dan maak ik me geen seconde druk over het geld wat Arsenal en Chelsea zouden bieden als die zouden komen.

08-06-2020 22:14

feyenoord1226 +10

Blijf maar in die waan. Kokcu even vergelijken met een van de grootste talenten van de wereld.

08-06-2020 22:18

fr_1993 +78112

Want je leest compleet niet wat er staat: Er is geld in Engeland, omdat daar weer gevoetbalt wordt. Maar dat is moeilijk lezen heh, met zo'n betonblok voor je.

08-06-2020 22:36

feyenoord1226 +10

Ja misschien leggen ze ook wel 30 miljoen neer voor Immers. 'Want er is geld in Engeland, omdat daar weer gevoetbald wordt.'

08-06-2020 22:37

fr_1993 +78112

Immers is niet zo goed meer als in '11/'12. Daarnaast vergelijk je een speler in de herst van zijn carriere zonder haasje (interland) met 1 van de grootste Turkse talenten die voor Feyenoord speelt.

08-06-2020 22:40

feyenoord_Freak +14015

En ja hoor er iets altijd wel iets of we zijn te laat of de spelers zijn te duur typisch Feyenoord en trein dendert maar verder.
En toch hou ik van deze mooie club voor het leven

08-06-2020 21:16

jonessenoj +0

Je kunt ook denken, hey ik vind altijd wel een reden om te zeiken, misschien ligt het aan mijzelf.

08-06-2020 21:19

GustavoJHK +4

Lekker naar Grunn joe.

08-06-2020 21:14

rupje2010 +612

Mondeling akkoord is, zoals bekend, rechtsgeldig. Dacht dat we nu een goede td hadden. Wat een debacle. Over de kwaliteit van Diemers heb ik geen oordeel. Nooit echt goed op die gast gelet. Zat tegen Feyenoord wel lekker in wedstrijden, dat wel. Of dat voldoende is?

08-06-2020 21:06

Feyenoord2907 +2343

Je mag er gewoon van afzien hoor. Ook bij een mondeling akkoord.

08-06-2020 21:08

rupje2010 +612

Nee, je zit er in juridisch zin gewoon aan vast. Enige probleem bij een procedure zou de bewijslast kunnen zijn. Omdat er altijd zaakwaarnemers bij betrokken zijn, zal dat geen probleem zijn.

08-06-2020 21:14

hasil +8

Wel als je echt over de details ook een akkoord had. Had je dat niet dan is er voor elke partij een mogelijkheid om anders te beslissen. En ook al heb je gelijk als Groningen....met een rechtszaak los je niets op.

08-06-2020 21:31

beppie172 +64915

Er was nog onduidelijkheid dus een akkoord was er schijnbaar nog niet.

08-06-2020 21:18

rupje2010 +612

Volgens Vledderus zijn partijen akkoord. Weet natuurlijk niet of het kamp Diemers dat ook vindt. Wel of geen losse eindjes? Leuke casus.

08-06-2020 21:24

beppie172 +64915

Als er op één of andere manier voorbehoud is gemaakt, gaat er gezeik van komen. Want Diemers wil natuurlijk Europees spelen. Als er bijvoorbeeld is gezegd: als wij er met Fortuna uitkomen dan komen wij er ook wel uit, dan denk je als je Groningen bent dat je een Ja hebt maar dat is dan niet zo uitgesproken.
We gaan het wel zien.

08-06-2020 21:28

JelFR +2

Ik zou toch liever Veerman zien.

08-06-2020 21:04

piet_kruiver +3

Dan heb je 6 of 7 miljoen nodig.

08-06-2020 21:05

Danny 91 +61163

Gewoon 3 miljoen plug Kelly dat wilt Heerenveen wel haha

08-06-2020 21:07

Danny 91 +61163

Plus uiteraard

08-06-2020 21:07

dltnr +11

Hee, een plus Kelly grap...

Dat is origineel.

Doe de v. Beek grap er ook nog even bij want die heb ik ook al twee
uur niet gehoord.

29 jaar en nog geen verstand.

08-06-2020 21:14

Danny 91 +61163

Tja alles wat jij serieus neem in het leven kunnen wij niks aan doen. En ik ben geen 29 dus als je iets zegt ze het dan goed.
Jou leven zal wel heel serieus zij. Zeker zo internet kneus hahaha

08-06-2020 21:49

rupje2010 +612

Diemers 1 miljoen, Veerman minimaal 6 of 7. Geen goede vergelijking dus. En nee, Heerenveen gaat hem echt niet ‘weggeven’, ook niet in corona tijden.

08-06-2020 21:08

JelFR +2

Dat heb ik ook nooit beweerd.

08-06-2020 21:14

rupje2010 +612

Heb je ook niet. Veerman is simpelweg niet haalbaar en dan kom je uit bij 3e keus als Diemers. Je hoort me trouwens niet zeggen dat dat een slechte aankoop zou zijn.

08-06-2020 21:16

PyroMaantje1908 +0

Echt geen 6/7 miljoen

08-06-2020 21:15

rupje2010 +612

Noe vooruit 5 dan. Bij Heerenveen zijn ze niet gek.

08-06-2020 21:17

Mr-T +1989

Bij Heerenveen hebben ze ook behoorlijk wat geld nood. Dus die moeten echt verkopen, als dat te lang duurt dan word er op het laatste moment in de transferperiode nog wel wat mogelijk

08-06-2020 21:24

piet_kruiver +3

Heel misschien zakt Heerenveen net als bij Sam Larsson naar 5 miljoen, als niemand anders geïnteresseerd blijkt in Veerman, maar Feyenoord heeft nog niet eens de 2 of 3 ton die nodig is om Fer binnenboord te houden.

08-06-2020 21:49

Mr-T +1989

Salarisbudget is anders dan budget om spelers te kopen;)

08-06-2020 22:13

piet_kruiver +3

Geld is geld en Feyenoord heeft voorlopig geen geld, dus alleen via VvF of andere investeerders kan Feyenoord heel misschien een speler als Veerman aantrekken. Vergeet dat dus maar, want degenen die de baantjes verdeeld hebben in het Maasgebouw zitten niet te wachten op andere invloeden.

08-06-2020 22:22

SYDNEYFR +576

Hopelijk rond Groningen dit snel af

08-06-2020 21:03

rupje2010 +612

Groningen is al rond met Diemers. Mondeling akkoord is rechtsgeldig.

08-06-2020 21:09

winandfr95 +83

Een mondeling akkoord is inderdaad rechtsgeldig, maar zolang er niks vast op papier staat kan Diemers gewoon besluiten om van het tekenen van een contract af te zien.

08-06-2020 21:24

grensgeval +5675

Haha. we zijn weer terug bij af. Bakkeleien met een middenmoter om een beperkte speler van een degradatiekandidaat. Treuriger kan niet.

08-06-2020 20:59

Chitown-Rivera +15023

Haha leuk he Feyenoorder zijn? :)

08-06-2020 21:18

FRQQ93 +20330

Oeh Fledderus zal wel op hete kolen zitten

08-06-2020 20:59

pace96 +5485

Lekker naar Groningen gaan jongen

08-06-2020 20:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties