Kökçü over transfergeruchten: ''Het doet eerlijk gezegd niet zo veel met mij''

Kökçü over transfergeruchten: ''Het doet eerlijk gezegd niet zo veel met mij''

Orkun Kökçü is een van de spelers van Feyenoord die voor veel geld verkocht zou kunnen worden. Zelf heeft de middenvelder geen haast, want hij heeft nog een contract voor drie jaar, maar hij staat eventueel wel open voor een nieuw avontuur. "Als het moment daar is en ik voel me er goed bij, dan gaan we het zien."

"Ik wil er het beste van maken volgend seizoen en wil zo fit mogelijk zijn als de competitie weer start. Voor nu ben ik alleen met Feyenoord bezig. Ik heb nog een contract tot 2023, dus ik heb geen haast", aldus Kökçü voor de camera van RTV Rijnmond. De huidige interesse van onder andere Arsenal en Sevilla neemt hij op de koop toe, "Het doet eerlijk gezegd niet zo veel met mij. Mijn vader en mijn zaakwaarnemer houden zich daar mee bezig. Ik probeer me daarvan af te zonderen. Dat lukt prima. Ik ben gelukkig een voetballer en geen zaakwaarnemer."

Voorlopig is Kökçü dus nog gewoon Feyenoorder en als hij dat in september nog is zal hij normaal gesproken voor lege tribunes gaan spelen. "Natuurlijk zijn de supporters een extra steuntje voor ons, maar ook zonder hen kunnen wij het voetballend wel oplossen. Het liefst wil je je supporters er natuurlijk bij hebben om nog meer druk te creëren. Het gaat straks voelen alsof je een oefenwedstrijd op trainingskamp speelt."

Lees meer over
arsenal Sevilla
Plaats reactie
666

peebeenl +332

Als hij weg wil gaan, nadruk op als want hij heeft gewoon een contract dat wederzijds akkoord is bevonden, moet je hem niet tegenhouden. Zeker als daar een mooie transfersom tegen over staat. Ik zou dan misschien idd met 25 mln al akkoord gaan, maar een stevig percentage aanhangen voor eventuele doorverkoop en/of contractverlening.

Wat zal de max zijn die wij als discounter van Europa kunnen vangen...zal niet veel meer zijn dan 25-30 mln. Als hij naar een van de genoemde topclubs kan, mag en wil vertrekken, is de kans groot dat zijn waarde direct wordt verdubbeld. Mocht hij zich verder kunnen ontwikkelen dan wordt die waarde alleen maar groter. Bij een volgende stap kunnen wij dan alleen maar hopen om daarvan te profiteren.

En even gedacht vanuit de portemonnee van Feyenoord met een dergelijke constructie....een verkoop aan Arsenal zou dan beter zijn dan Barca. Barca staat toch hoger in de pikorde dan Arsenal. Weggaan bij Barca is op dit moment bijna altijd een stap terug (op een paar teams na). Van Arsenal naar Barca is logischer

11-06-2020 11:05

bullshitverwijderaar +0

Als hij uiteindelijk naar Barcelona gaat (wat er waar is van de geruchten?), dan is dat een eindstation en dan is doorverkoop nauwelijks een item.

11-06-2020 11:34

bullshitverwijderaar +0

Verkeerde plek, ben het helemaal met je eens!

11-06-2020 11:34

Jamcarter +3

https://www.facebook.com/215198838503274/posts/3262764217080039/

Zo blij dat Van Geel geen TD meer bij ons is he....

11-06-2020 08:08

MDR010 +1653

Er gaan geruchten rond dat Lionel Messi zich rondom de Kuip bevindt..

11-06-2020 07:00

spzm +13032

Hier, wat karma

11-06-2020 07:28

Roaldinho +1760

Ik keek altijd wel uit naar onze Europese wedstrijden. Maar wij spelen totaal geen rol van betekenis meer.
Voorheen bleven je beste spelers tot hun 25ste in NL en maakten toen de overstap naar buitenland. Kijk naar ons team dat in 2002 de cup won. Wat was de gemiddelde leeftijd? 26 jaar, 27 jaar?

Nu zijn ze 19 en willen ze al de miljoenen gaan ophalen over de landsgrenzen. Je grote talenten vertrekken nog eerder. Zie Chong, Bogarde, Zirkzee etc etc.

Allemaal 4de garnituur wat je overhoudt bij ons. Niveau Diemers zeg maar.

11-06-2020 06:40

Olafs +4628

Dat team in 2002 was perfect in balans....jong talent(van Persie, Leonardo Smolarek, Loovens), klasbakken op het hoogtepunt van hun carrière en een groepje wat daar tegen aan schurkte. Las er nog laatst iets met van Hooijdonk aan het woord. Hij zei iets vergelijkbaars. Herken ik inderdaad wel. Die jonge van gasten van nu willen inderdaad cashen maar worden ook gek gemaakt door zaakwaarnemers die dat ook willen en clubs die willen versterken.

11-06-2020 07:25

Jaapie22 +3053

Mauwpap op vanmorgen?

11-06-2020 08:44

FRlegend +16833

Kapitaal is gewoon heel scheef verdeeld. Overal, maar in de voetballerij erg zichtbaar.

11-06-2020 10:17

Olafs +4628

Klopt inderdaad. Jammer maar waar!

12-06-2020 16:43

guc75 +10942

Het gaat nooit de 25 miljoen worden die overal gespeculeerd wordt. Dat komt doordat Feyenoord nooit een team samenstelt die succes heeft om daar a alle spelers uit dat team met verhoogde prijskaartje van de hand te doen. Nu blijft het bij "leuke voetballer, maar heeft eigenlijk niks gepresenteerd" = gok, dus nooit de hoofdprijs

11-06-2020 00:25

RemcoFR +26578

Je weet het nooit maar 30-40 miljoen lijkt me erg sterk.

Al zou dit natuurlijk wel erg mooi zijn.

11-06-2020 00:02

fr_1993 +78112

+ Kokcu 23 - 30 <>

- Veerman 5 - 7
- Vranckx 5 - 7
- Diemers 1 a 1.5
De rest voor opvangen verliezen jaarresultaat.

10-06-2020 22:36

Luukp12 +4

Dat zou het beste zijn idd. Verwacht alleen niet dat het gaat gebeuren.

10-06-2020 22:48

bjorn198030 +0

Onze club is meestal te gierig als het gaat om het inkomende transfergeld te herinvesteren in nieuwe goede spelers, dus dat zal inderdaad teveel van het goede zijn. Maar wil je eens weer een stap vooruit willen maken zijn die Veerman en Vranckx wel spelers die je vooruit brengen en die in de toekomst nog veel meer kunnen opleveren als je hun talent ziet.

10-06-2020 23:10

D2_Icon +3

Verkopen deze jongen. 25 miljoen er voor beuren en direct Veerman en Ozyakup halen. Diemers lekker naar z’n favoriete club laten gaan in de amateurtak en verder nog een linksbuiten en cv halen.

10-06-2020 22:11

geranium +0

Ozyakup wordt 28. Daar ga je geen miljoenen meer aan uitgeven, want hij zal nooit meer waard worden.
Feyenoord moet leren scouten. Een onbekend ventje van 20 jaar ergens oppikken voor een paar centen en dan voor vele miljoenen verkopen. Zo maak je geld. Niet van geflopte spelers in het buitenland die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten.

10-06-2020 22:34

Babbel +4100

Geld verdienen doe je door kampioen te worden. En die kans acht ik met iemand als Ozyakup een stuk groter dan met een onbekende 20 jarige braziliaan die bezig is met een recordpoging schijnbewegingen maken.

10-06-2020 22:49

Bati +38842

Ozyakup is een topspeler voor ons man, als je die kunt halen moet je dat gelijk doen. Zonder enige twijfel, 28 kan nog jaren mee.

10-06-2020 23:21

D2_Icon +3

Eens, maar een paar spelers van eind 20/begin 30 die zichtbaar een meerwaarde zijn voor je team heb je nodig voor de balans en ervaring in het elftal.

10-06-2020 23:33

geranium +0

Ben het er mee eens dat je ervaren mensen nodig hebt. Het zal aan het kostenplaatje liggen of het een verstandige investering zal zijn. We zijn nou niet bepaald de kapitaalkrachtigste club van Europa zeg maar. En kampioen word je niet met 1 goede speler. Blijven Berghuis, Botteghin en Fer? Gaan we het redden met Nieuwkoop rechtsback? Hoe lang duurt het voordat Sinisterra weer helemaal terug is? Haps blijft blessuregevoelig. Wat doen we met Jorgensen? Hoe ontwikkelt Bozenik zich? We hebben nogal wat losse eindjes en niet veel te besteden.

11-06-2020 08:46

wijnaldummn1 +0

Heb toch het idee dat die weg wilt. Verkoop hem dan maar voor 25 miljoen (hoop dat het kan). En haal er veerman, een linksbuiten en een cv voor terug.

10-06-2020 21:44

party_pizza +2480

Ik geloof dat ik te intelligent ben om nog langer naar dit soort inhoudsloze voetballer/trainer/technisch directeur interviews te kijken. "het doet me niet zoveel" rot toch op man.. Hij wilde nog vertrekken toen hij naar zijn idee te weinig aan spelen toe kwam op 18 jarige leeftijd. Doei

10-06-2020 21:38

gwmd1 +4076

We spelen dadelijk gewoon voor supporters want die 1.5 onzin gaat eraan.
En Kökcü kan voor zijn carrière beter nog een jaar hier blijven.
Feyenoord kan na dat jaar meer vangen voor hem met zijn dan nog 2 jarig contract.










Klaar

10-06-2020 20:11

alexnultien +5992

Niks aan toe te voegen

10-06-2020 20:17

alexnultien +5992

Die gaat gewoon weg dat zie je en voel je al aan als je zijn reacties hoort

10-06-2020 20:08

fcknudde1 +0

ik lig er niet wakker van. als je 20+ mil van krijgen kun je veel versterkingen van halen ( veerman, victor Nelsson , ozyakup een linksbuiten)

10-06-2020 20:10

fcknudde1 +0

ik mis de kuip mannen!

10-06-2020 20:12

alexnultien +5992

Hier ook pff

10-06-2020 20:16

Persia +1844

En jij denkt dat ze het hele bedrag in 1 keer over maken Wahahaha

11-06-2020 07:58

you_never_walk_alone +8553

Het is zeker een talent maar kan iemand mij een wedstrijd voor de geest halen waaruit blijkt dat hij 25milj + zou waard zijn? Denk in deze tijden dat het eerste officiele bod van arsenal max 15mil gaat. zijn

10-06-2020 19:21

Mrunterwijst +10580

25 miljoen niet, maar ik denk wel dat hij voetballend gezien de beste speler is uit onze selectie

10-06-2020 19:23

you_never_walk_alone +8553

Dus jij vind hem beter als senesi, berghuis, sini.... nou ik niet

10-06-2020 19:24

Mrunterwijst +10580

Voetballend wel ja.

10-06-2020 19:34

alexnultien +5992

Berghuis en Toornstra staan daar ver boven

10-06-2020 20:06

Mrunterwijst +10580

Toornstra voetballend niet hoor

10-06-2020 22:00

alexnultien +5992

Haha ziet het spelletje goed en zonder bal altijd belangrijk

10-06-2020 22:01

Mrunterwijst +10580

Dat klopt, maar daarom zeg ik dis ook 'voetballend'

Aan de bal heeft Kökcu zoveel meer rust, zelfs onder druk weet hij vaak de juiste oplossing te kiezen. Toornstra mist daar handelingssnelheid voor

10-06-2020 22:11

D2_Icon +3

Eens. Als Toornstra het niet meet weet tikt die de bal achter de tegenstander om er vervolgens achteraan te sprinten al wetende dat hij het sprintduel toch verliest op snelheid. Berghuis trouwens voetballend echt veruit de beste.

10-06-2020 23:46

kelvindijk +5

Wees er nou eens trots op er zijn genoeg kneuzen bij 020 die geen wedstrijd goed hebben gespeeld en er al 25 mil voor gevraagd wordt. Nou bij Orkun zie ik echt wel talent.

10-06-2020 19:45

dEADER20 +2617

Wedstrijd tegen PSV was hij ijzersterk

10-06-2020 19:50

you_never_walk_alone +8553

Kneuzen zitten in net iets betere onderhandelingspositie dan wij, of denk je dat topclubs dat niet weten? Bij hun gaat kockü mss wel 30+ alleen is het net wat makkelijker onderhandelen als er enkele honderden miljoenen op je rekening staan.....dus als je als feyenoord zijnde 25 mil wil krijgen moet hij van absoluut topniveau zijn en dat is hij voor mij nog niet.... anders waren de echte topclubs ( real, barca, bayern, liverpool.... ) ook wel geinteresseerd...

10-06-2020 19:59

LvV +632

In de Engelse roddelpers werd gerept van zo'n 20 miljoen pond. Ze kijken niet zozeer naar zijn beste wedstrijden maar naar zijn traject. Die gast is nog geen 20 (dacht ik) en is al vaste keuze bij Feyenoord en - zo meen ik - bij Jong Turkije. Hij zou nog 2, 3 jaar hebben om zich aan het niveau van Arsenal op te trekken..

10-06-2020 20:24

Celtic1970 +429

Clubliefde bestaat dat nog?

10-06-2020 19:21

you_never_walk_alone +8553

Niet bij tieners nee , mocht je toch de eenling zijn die erover zou beschikken zorgt je zaakwaarnemer er wel voor dat je er gauw anders over denkt!

10-06-2020 19:23

FeyenoordNL +0

Niet meer nee en dat kun je ze ook niet kwalijk nemen met al die miljoenensalarissen die overal geboden worden.

10-06-2020 19:29

LvV +632

Geld is belangrijk, maar ook het vooruitzicht om tegen clubs als ManU en Chelsea te spelen in plaats van RKC en Roda. Ik denk dat dat voor die jongen zelf veel belangrijker is. Het zou makkelijker zijn om zulke talenten een jaartje langer te houden als we ieder jaar CL zouden spelen..

10-06-2020 20:26

Roaldinho +1760

Clubliefde bestaat nog zeker, alleen nog op de tribunes.

99% van de voetballers denken alleen maar aan de €€€. Geef ze geen ongelijk in deze wereld.

11-06-2020 06:34

feyenoord_Freak +14015

Van mij mag hij verlengen hoor maar aan de andere kant mag kunnen we een. Andere grootijden bedrag geld goed gebruiken .
Maar stel dat hij verlengt en de pannen van het dak af speelt kan hij zomaar 30 miljoen gaan kosten zou ook mooi zijn toch .

10-06-2020 19:21

hasil +8

Eerst zien dan geloven....of er daadwerkelijk concrete belangstelling komt.

10-06-2020 19:19

El-Fenomeno +9

Zal mooi zijn als het transferrecord weer een keer wordt verbroken, maar vooralsnog vind ik hem absoluut ongeschikt voor een grote competitie.

10-06-2020 19:10

Niels24 +17

Is diemers al gesingnaleerd bij het maasgebouw ?

10-06-2020 19:09

alexnultien +5992

Heeft morgen de medische keuring

10-06-2020 20:06

realistisch1953 +14020

Vreemde uitspraak; het doet eerlijk gezegd niet zo veel met mij....wanneer dat zo is verleng je je huidige contract zodat Feyenoord straks een hogere transfersom kan vragen. Niet alles bij je zaakwaarnemer leggen, het gaat toch over jezelf en jijzelf beslist wat je wil !!!!!

10-06-2020 19:06

Bati +38842

Waarom zou je in hemelsnaam verlengen terwijl je nog een contract tot 2023 hebt echt.

10-06-2020 19:08

El-Fenomeno +9

Uhm, misschien salaris Bati? Kom op.....

10-06-2020 19:10

Bati +38842

Ja als Kokcu nu verlengt gaat die meer verdienen? Denk ff na in het corona tijdperk.

10-06-2020 19:13

El-Fenomeno +9

Feyenoord gaat hem natuurlijk geen contract aanbieden voor een lager salaris....

10-06-2020 19:15

Bati +38842

Komt ook nog eens bij als je een korter contract hebt je aantrekkelijker bent voor buitenlandse clubs waar je veeel meer kunt verdienen.

Ow jawel hoor, dat doen ze wel, Feyenoord gaat niemand een salarisverhoging geven in deze tijd, dat kan je zelf ook wel bedenken.
Fer krijgt niet eens hetzelfde aangeboden als voor de Corona.

10-06-2020 19:20

Mrunterwijst +10580

Natuurlijk gaat hij dan meer verdienen

10-06-2020 19:23

michiel2424 +28863

Heeft echt totaal niets met elkaar te maken, of het hem wat doet en of hij wel of niet wil verlengen

10-06-2020 19:09

Nabbie +4059

25 a 30 miljoen en een jaartje huren. En dan nog een doorverkoop clausule natuurlijk.

YNWA

10-06-2020 19:06

Tweebenig +6

15 miljoen en dan salaris van 2 miljoen om nog jaartje gehuurd te mogen worden. Beste deal!

10-06-2020 18:59

magicdick +293

Doet mij ook niet zoveel

10-06-2020 18:53

cuninho03 +0

Beste scenario verkoop en 1 jaar huur.. Iedereen blij

10-06-2020 18:46

W v H +0

Precies. 25-30 miljoen in het laatje en hem toch nog een jaar zien. En afscheid door de voordeur. In tegenstelling tot bijv. Wijnaldum Fer Tapia en De Guzman

10-06-2020 18:50

feyenoord1226 +10

Ik hoop dat je een grap maakt met die bedragen.

10-06-2020 19:07

W v H +0

Hoezo dat dan?

10-06-2020 23:23

feyenoord1226 +10

Omdat hij zeker 55 a 60 miljoen waard is.

11-06-2020 02:18

FRjack +49

Beste scenario is als hij gewoon de centen krijgt die hij heeft verdiend op basis van zijn spel. Paar dure krachten van de loonlijst en hem gewoon minimaal 700K geven. Moet hij uiteraard wel verlengen tot 2025. Desnoods met een clausule erin.

Als hij zo door gaat komen de clubs vanzelf. En ik ben één van zijn grootste fans misschien wel, maar nu is hij er nog niet aan toe, hoop dat hij dat zelf ook beseft.

10-06-2020 19:00

you_never_walk_alone +8553

Jij bent vast zijn zaakwaarnemer niet haha.... verlengen tot 2025 voor 700k..... heb je arsenal aan de lijn hallo kockü wat denk je van 4 milj. jaarsalaris bij ons? Uiteraard bekijken we dit volgend jaar nogmaals mocht je uitmuntend presteren!

10-06-2020 19:11

hoekieuitzoekie +21629

Z'n lichaamstaal na die vraag 'Zien we je volgend jaar nog bij Feyenoord' geeft mij het gevoel dat er iets speelt. Ik ben geen expert maar hij oogt zenuwachtig en komt moeilijker uit zijn woorden.

Ik hoop heel erg dat hij blijft want ik geniet van hem als voetballer, en ik zie graag de beste spelers in ons shirt spelen in plaats van geld op de bank. Ik snap dat er andere spelers van gekocht kunnen worden maar van deze jongen ben ik wel fan geworden.

10-06-2020 18:39

vHanegem +2

ARSENAL READY TO MEET KOKCU ASKING PRICE

Arsenal are reportedly were willing to meet the asking price for Feyenoord midfielder Orkun Kokcu, making him their first summer signing.

The 19-year-old has scored three goals and provided six assists for the Eredivisie side and the Gunners see him as a successor to Mesut Ozil, according to Voetbal International.

Arsenal are reportedly ready to make a £23m bid to secure the Turkey Under-21 international's signature.

10-06-2020 22:03

IJzerenKees +127047

standaard blabla verhaal
alleen zoethoudertje om nu Feyenoord en supporters te vriend te houden
maar gaat gewoon het liefst natuurlijk

10-06-2020 18:36

popi +1970

En oefenwedstrijden gaan nooit lekker

10-06-2020 18:36

paulus56 +247500

Nee want daar willen ze ons ook niet meer hebben.
Dus in de kuip zonder publiek ook niet

10-06-2020 18:40

ernst H +4998

Die is dus al bezig met een vertrek.

10-06-2020 18:33

IJzerenKees +127047

zie jij de ernst in van de situatie?

10-06-2020 18:37

FrNiels2017 +155741

IJzersterk deze

10-06-2020 18:45

ernst H +4998

Ja is ook de eerste x, dat ie gemaakt is.

Heel origineel. Van Keessie

10-06-2020 19:59

SGR-FR +844

als hij voor te weinig vertrekt is dat toch wel een worst-kees scenario denk ik

10-06-2020 19:11

FrNiels2017 +155741

Hopelijk wordt zijn reis wel gedekt door de SGR

10-06-2020 19:32

alexnultien +5992

Oké Niels Holgersson

10-06-2020 20:09

Tim313 +0

En ja... altijd ja en ja uhh ja

10-06-2020 18:31

Tim313 +0

Klinkt ook erg vervelend hoe hij praat

10-06-2020 18:30

FeyenoordNL +0

Op dit moment 10.000 mensen aanwezig bij een protest in 020 dan kun je het straks niet langer verkopen om de competitie zonder publiek te starten . Volle stadions zal nog wel een tijdje duren maar tijdens thuiswedstrijden van Feyenoord kunnen er ook prima 15.000 supporters komen als iedereen een stoeltje afstand van elkaar houdt.

10-06-2020 18:12

heus00 +2

Ok, maar welke seizoenskaarthouder mag dan wel en wie niet komen?

10-06-2020 18:15

amqze +10695

Jij niet, ik wel.

10-06-2020 18:23

CPP +3457

De all in natuurlijk niet. Regulier kan zijn geld terug vragen all in niet LOL

10-06-2020 18:33

michiel2424 +28863

Als iedereen een stoeltje afstand moet houden dan geldt dat neem ik aan ook voor en achter je?

Dan kom je niet op 15000

En inderdaad. Wie wel, wie niet?

10-06-2020 18:32

CPP +3457

Rond de 15000 kan je wel uitkomen. Uit 1 huishouden mag wel bij elkaar en beetje creatief boekhouden en je komt een eind

10-06-2020 18:36

FrNiels2017 +155741

Gezinnen en huisgenoten mogen wel samenzitten natuurlijk

10-06-2020 18:36

michiel2424 +28863

Overigens kunnen ze dat prima verkopen.

10-06-2020 18:35

FrNiels2017 +155741

Precies, wat een onzin. Two wrongs don't make a right

10-06-2020 18:37

paulus56 +247500

Feyenoord is toch een familie dus volle bak

10-06-2020 18:41

El-Fenomeno +9

Wat een complete onzin al die protesten en nog kanslozer dat die mensen in deze tijd overal mogen protesteren.

10-06-2020 19:09

michiel2424 +28863

Dat mogen ze niet overal. In feite mogen ze het alleen in een park waar er genoeg ruimte is

10-06-2020 19:10

El-Fenomeno +9

Maar jij weet ook wel dat de mensen geen afstand bewaren en dat er meer mensen op af komen dan toegestaan.

10-06-2020 19:11

michiel2424 +28863

Dat is niet altijd het geval.

10-06-2020 19:12

alexnultien +5992

Hoe ga je het doen met pissen en eten halen etc?

10-06-2020 20:11

fcknudde1 +0

ik hoop ( hoe jammer het ook is want de jongen heeft wel talent) dat feyenoord hem verkoopt 25 miljoen zouden we de selectie een enorme boost mee kunnen geven. we zouden een jonge Linksbuiten kunnen halen en volgend jaar dan sini rechts (als berghuis weg gaat). ook kunnen we een goede rcv halen en veerman. met zo een selectie moet cl voetbal wel te halen zijn. je kan desnoods kokcu ook nog een jaar terug huren.

10-06-2020 18:06

Km010 +5165

Ai das een tegenvaller. Geen veerman ozzy etc dus

10-06-2020 18:03

michiel2424 +28863

Want je concludeert... wat precies uit dit bericht?

10-06-2020 18:33

Km010 +5165

Dat ie blijft

11-06-2020 09:13

michiel2424 +28863

Bijzonder. Dat is wel een erg snelle conclusie

11-06-2020 09:16

Km010 +5165

onderbuik.......vaak heb ik t goed :)

11-06-2020 11:29

Weef +9068

Hmmm, als ik hem zo hoor heb ik er niet bijzonder veel vertrouwen in dat hij nog lang blijft. Misschien nog één jaartje en dat is het wel waarschijnlijk. Hopelijk wil hij nog wel een verbeterd contract tekenen zodat we iets meer muntjes kunnen vangen, maar ik heb er een hard hoofd in. Maar gelukkig heb ik er vaker naast gezeten.

10-06-2020 17:56

rbn_ +160

Als ik Kokcu zo hoor heb ik niet het idee dat hij deze transferwindow blijft.

10-06-2020 17:49

Tim313 +0

Mee eens man niet een echte

10-06-2020 18:29

vHanegem +2

Elia wilt terug naar de eredivisie

10-06-2020 17:24

Mensini +14477

Troos is geen fan.....Arnesen misschien?

10-06-2020 17:27

Mr-T +1989

Voor dat geld wat hij kan verdienen zal hij zich nog wel keer achter de oren krabben

10-06-2020 17:30

FrNiels2017 +155741

Misschien kan hij het contract van Narsingh overnemen?

10-06-2020 18:37

Mr-T +1989

Ik ben zeker niet pro Elia maar narsingh is echt heel matig

10-06-2020 18:57

FrNiels2017 +155741

Ja, en daar had ik nog wel mee kunnen leven, als breedteversterking, maar nooit voor dit salaris

10-06-2020 18:58

willem48 +2

leuke speler voor twente

10-06-2020 17:32

gcallen95 +0

Wilt graag terug naar twente ja

10-06-2020 17:33

fr12_blyat +6945

Als je Narsingh niet wil, moet je Elia ook niet willen.

10-06-2020 17:42

gcallen95 +0

Eens met deze man

10-06-2020 17:46

fr12_blyat +6945

Elia is overhyped, mensen denken dat hij nog net zo goed is, dat is hij niet..

10-06-2020 18:11

FrNiels2017 +155741

Maar wel beter dan Narsingh

10-06-2020 18:38

gcallen95 +0

Elia > Narsingh

10-06-2020 17:45

Korneev +5514

Heb echt genoten van Elia. Aan de scouting om nieuwe jonge spelers als Elia te vinden, anders zit je straks weer met een dure speler die niets meer opbrengt.Sorry, maar we moeten echt verder!

10-06-2020 17:50

gcallen95 +0

Ja precies dit inderdaad

10-06-2020 17:50

bullshitverwijderaar +0

Elia is natuurlijk best een prima oplossing tot Sinisterra er weer is.

10-06-2020 20:34

feyenoordos +11758

Dat is leuk voor hem, hoeft alleen niet bij ons

10-06-2020 18:22

gcallen95 +0

Ben benieuwd wie er op de lijstjes staat voor de rcv en lv positie

10-06-2020 17:20

joopkater +6282

Botteghin en Royston Drenthe

10-06-2020 17:24

vangobbel +6922

"Voor nu ben ik alleen met Feyenoord bezig"

Als spelers dat gaan roepen zijn ze meestal op korte termijn pleite volgens mij.

10-06-2020 17:17

ladinsky +10

Ik vind het altijd een beetje ongeloofwaardig als spelers roepen dat ze zich makkelijk kunnen afzonderen voor dit soort transferzaken.

10-06-2020 17:12

keepsmiling +13126

Ik zou inderdaad ook 10 keer per dag moeten kakken van nerveusiteit als er een mogelijkheid zou kunnen zijn om een dik contract te tekenen

10-06-2020 17:26

aadjepiraatje +0

2 miljoen voor hem is prima kunnen we weer een paar koekenbakkers kopen zoals Diemers :)

10-06-2020 17:10

Kire +4

2 Miljoen? Gaat tie goed? Nulletje vergeten zeker?

10-06-2020 17:13

keepsmiling +13126

Nee, mensen moeten negatief zijn dus passen ze het verhaal aan zodat ze kunnen zeiken

10-06-2020 17:27

deleted106 +19

2 miljoen beetje weinig, ik zou 4 miljoen vragen.

10-06-2020 17:29

aadjepiraatje +0

20 inderdaad bedoelde ik lol.

10-06-2020 17:29

Feijenoorder95 +22270

Praat veel, zegt weinig. Weer bedankt hè!

10-06-2020 17:10

gcallen95 +0

Een beetje zoals de meeste voetballers dus

10-06-2020 17:36

FRQQ93 +20330

Die jongen is nog niet klaar hier, tenminste uitgeleerd. Geweldige voetbal maar zijn rendement kan nog zeker omhoog

10-06-2020 17:08

rupje2010 +612

Zoals hansie hansie altijd zegt, een middenveld moet scorend vermogen hebben. Clasie scoorde vrijwel niet maar köckcü legt er (iig tot nu toe) ook maar weinig in het mandje. Talentvol is hij natuurlijk wel Vilhena scoorde in de eerste jaren ook vrijwel nooit, om in zijn laatste periode er toch een handje vol te maken. Hoop doet leven.

10-06-2020 17:07

feyenoord18_1993 +1592

Kokcu is tweebenig en heeft een goede traptechniek. Heb wel vertrouwen in het scorend vermogen.

10-06-2020 17:17

bullshitverwijderaar +0

Je moet ff op zijn trap letten. Nooit op doel. Echt. Nooit op doel.

10-06-2020 20:35

feyenoord18_1993 +1592

Op gelet en is vaak gewoon op doel. Hoe die scoorde tegen Utrecht uit, dat moet een gewoonte voor hem zijn.

10-06-2020 22:16

Toktok +2225

Ja zeg dan ik blijf nog een.seizoen. uiteindelijk heeft hij veel aan Advocaat te danken. En dan zou weggaan niet echt sympathiek zijn op je 19

10-06-2020 17:05

michiel2424 +28863

Als je je club genoeg opbrengt, is dat prima te billijken.

Wat heeft hij trouwens precies aan advocaat te danken?

10-06-2020 17:16

alexnultien +5992

Vertrouwen denk ik al heeft gio hem laten debuteren en heeft stam hem soortvan belangrijk gemaakt. Advocaat heeft hierin doorgepakt.

10-06-2020 20:15

michiel2424 +28863

Tha. Dat is alleen doorpakken inderdaad

10-06-2020 22:18

alexnultien +5992

Daar hebben die gasten maling aan hoor

10-06-2020 20:14

Frankster +20777

Eigenlijk zegt ie niks

10-06-2020 16:58

FrNiels2017 +155741

I.t.t. de mensen die hier reageren

10-06-2020 18:54

Frankster +20777

Maar die worden niet geïnterviewd en hebben geen rol tov de maatschappij

10-06-2020 19:17

FrNiels2017 +155741

Als we ook nog moeten gaan scouten op mediageniekheid en intelligentie dan kunnen we helemaal geen spelers meer halen

10-06-2020 19:32

Frankster +20777

Nee ik zeg ook niet dat dat een voorwaarde is. Maar het is jammer iedere keer te moeten constateren dat iemand geen inhoud heeft. Het is meer de teleurstelling na het horen van een interview.

11-06-2020 09:58

gcallen95 +0

Zoals 9 van de 10 interviews met voetballers

10-06-2020 17:01

burny181803 +1

Kokcu gaat niet weg

10-06-2020 16:54

vHanegem +2

ARSENAL READY TO MEET KOKCU ASKING PRICE

Arsenal are reportedly were willing to meet the asking price for Feyenoord midfielder Orkun Kokcu, making him their first summer signing.

The 19-year-old has scored three goals and provided six assists for the Eredivisie side and the Gunners see him as a successor to Mesut Ozil, according to Voetbal International.

Arsenal are reportedly ready to make a £23m bid to secure the Turkey Under-21 international's signature.

10-06-2020 22:03

Rendiertje +14025

Blij als Diemers komt!

10-06-2020 16:51

gcallen95 +0

Prima vervanger van tapia

10-06-2020 16:52

Kameradski +8

Je gaat er dan zelfs op vooruit, die kun je er gewoon goed bij hebben

10-06-2020 16:59

gcallen95 +0

Voor de bank prima speler, zal denk ik geen volwaardige basisspeler worden.

10-06-2020 17:00

Kameradski +8

Hij zal met toornstra de concurrentie aan moeten, ziet het spelletje goed. Als 12e man prima, misschien nog wat meer

10-06-2020 17:02

gcallen95 +0

Precies kan opzich ook nog wel beter worden bij ons.

10-06-2020 17:05

Jartt +1074

Held, maar wel lekker verkopen voor 26miljoen

10-06-2020 16:47

Jartt +1074

Jaaaaa eerste

10-06-2020 16:47

gcallen95 +0

Gefeliciteerd

10-06-2020 16:49

FeyenoordlsOveral +39

Een jongensboek. En meer dan dat. Een heldenepos.

10-06-2020 18:52

FrNiels2017 +155741

Een droom die uitkomt. Een sprookje. Een prachtig moment om getuige van te mogen zijn

10-06-2020 18:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties