Kökcü: ''Wil Feyenoord wel dat ik blijf?''

Kökcü: ''Wil Feyenoord wel dat ik blijf?''

Orkun Kökcü is op dit moment de meest besproken Feyenoorder. De 19-jarige middenvelder staat in concrete belangstelling van Arsenal en Sevilla en ook de Spaanse media linken FC Barcelona aan Kökcü. De talentvolle Feyenoorder wil zelf niets liever in De Kuip blijven. ''Ik ben nog niet klaar hier, ik heb het naar mijn zin, ik wil volgend jaar kampioen worden.''

Kökcü mist wel waardering van de club. ''Maar ik heb nu twee keer een aanbieding gehad die – met alle respect – niet was wat ik had gehoopt. En nu is het stil'', vertelt hij in gesprek met Voetbal International. ''Ik weet niet of het bewust is, maar het voelt soms alsof de club tijdrekt om me straks alsnog te verkopen. Dat er dan geen weg terug meer is. Het voelt een beetje ongemakkelijk. Wil Feyenoord wel dat ik blijf?''

De middenvelder sluit zijn ogen niet voor de huidige wereld en beseft dat de tijden zijn veranderd. ''Ik weet het, clubs hebben het moeilijk, Feyenoord ook. Maar in principe lever ik de club straks geld op, als alles goed blijft gaan. En ik hoef echt niet de best betaalde speler hier te worden, bij lange na niet zelfs. Geef me gewoon het gevoel dat ik in álle opzichten écht een basisspeler ben.''

Lees meer over
De Kuip arsenal Sevilla
Plaats reactie
666

LeoBeenhakkert +207

Mist de waardering en wil respect, haha, blijft een turk he, wat een ophef om zo'n simpel spelertje..Oh wat vinde we hem allemaal geweldig, kinderhand is snel gevult

17-06-2020 16:28

dutchrulez +334

Geef hem die 1miljoen per jaar en volgend jaar dik cashen dan is die Corona bende ook achter de rug

17-06-2020 11:50

ouwekaas +5

Wat een gezeik om die turk zeg !
Loopt zelf al een een jaar te zeiken dat hij weg gaan ! En als hij vindt dat hij beter kan moet lekker gaan !
ER IS ER MAAR ÉÉN BELANGRIJK ! EN DAT IS DE CLUB FEYENOORD
EN DAT STAAT VOOR ALLES , NIETS
IS BELANGRIJKER .

17-06-2020 11:01

FeyenoordBlijftBovenaan +0

Neem je pilletje voortaan ff maat

17-06-2020 12:43

superblanke +0

Speelt nog maar 1 jaar in de basis waarvan ook nog eens een flink deel hartstikke kut, scoort haast niet en geeft weinig assists.

Nu het lef hebben om in de media je verhaal te doen om meer geld los te peuteren. Vuile viezerik.

17-06-2020 09:45

Ernesto1908 +0

Je naam zegt al genoeg. Vooringenomen kutmongool ben je

17-06-2020 10:21

superblanke +0

Sla de feiten die genoemd worden gewoon even over.

Je naam zegt al genoeg. Objectieve realiteit doet jouw soort niet aan, Ernesto G.

17-06-2020 10:41

PapaKevin83 +15178

Denk dat Feyenoord best meer wil, maar niet kan bieden. En dan worden ineens alle salarissen maar buiten gegooid. Waar zou dat vandaan komen.

Het is graag of niet en anders moeten we hem verkopen. Nu vang je er nog wat voor. Of hij moet accepteren dat salaris nu lager is,maar een percentage bij verkoop krijgt.

16-06-2020 22:24

referer +627

Ik geef hem groot gelijk.

16-06-2020 16:43

FRThijsos +0

Als Narshing en Kelly zn salaris krijgen sna pik het wel

16-06-2020 16:09

vakje-e +6647

Ik snap de discussies niet zo goed, als je collega 2x zoveel verdient als jij en je ziet dat je eigenlijk beter bent in je werk en ook nog eens meer groeipotentieel hebt... Dan stap je toch ook naar je baas voor een salarisverhoging, of niet soms?

16-06-2020 16:01

eppo +70375

Je collega zal wel een betere babbel hebben gehad dan.

16-06-2020 16:33

vakje-e +6647

Gelukkig verdient geen van mijn collega' die maar puur hypothetisch :). Zie zó veel mensen die het absurd vinden wat die jongen vraagt.

16-06-2020 16:41

vakje-e +6647

Zo dat was lekker krom getypt.

16-06-2020 16:41

gokufan +5433

Hij heeft gelijk, mislukte aankopen/huurlingen die niet eens fit zijn een mega salaris geven en hem niet

16-06-2020 15:22

wim65 +1

Wordt eerst is een volwassen jongen Kokcu

16-06-2020 15:12

Chamo +1883

Maak dat de zwakzinnigen wijs

16-06-2020 15:55

Gregor +5243

Gudde oprotten!

16-06-2020 15:11

hvdv65 +8359

Het gaat dus niet om geld maar om status binnen het veld. Maak hm aanvoerder (als Berghuis weggaat) en hupsakee

16-06-2020 14:17

jayjay49 +7833

Jammer, dat deze snotneus geldwolven geen enkel besef hebben van GELD. Het legioen moet 30 jaar werken voor zijn gewenste jaarsalaris.
Met deze mentaliteit gewoon verkopen, want dan is hij niet Feyenoord-waardig!!

DOEI!! ............ want bij Feyenoord heb je eigenlijk nog NIETS gepresteerd!!

16-06-2020 14:11

Rukbunker010 +529

Precies dit. Deze omhoog gevallen kut ventjes hebben geen flauw idee wat ze daadwerkelijk verdienen in vergelijking met de maatschappij.

16-06-2020 14:53

vakje-e +6647

Die jongen kan ook iets unieks in vergelijking met het gemiddelde lid van het legioen, dat betekent dat hij meer waard is en ook aanzienlijk meer zal verdienen.

16-06-2020 15:56

Rukbunker010 +529

Ik zeg ook niet dat ze niet minder moeten verdienen of evenveel als wij. Wel spreek ik mijn verbazing uit over wat een ventje van 19 eist. Ik verdiende 5.50 in de supermarkt op die leeftijd.

16-06-2020 18:26

vakje-e +6647

Ja dat is ook heel krom maar hij krijgt de hele goegemeente over zich heen bij iedere scheet die die laat of iedere bal die die mist. Dat is voor een gemiddelde 19-jarige ook wel anders.

16-06-2020 20:32

petje +10551

1 jaar gespeeld en dan moet de waardering spreken uit 't loon van...??? 'n miljoen pj
Zoniet dan is er geen waardering...
Pfffff volgens mij heeft feyenoord niet zoveel centjes dit seizoen
Wat nouw waardering!!!
Of wil je zelf graag weg maar krijgt feyenoord op deze slinkse wijze de schuld

16-06-2020 14:11

Willem10 +11976

Lijkt me een redelijk standpunt van de speler. Feyenoord moet naar de spelers gewoon transparant zijn

16-06-2020 13:55

1234567890 +170391

Zo'n uitspraak zeg genoeg .die vertrek

16-06-2020 13:20

akanswarie +183

Als Feyenoord zijnde zou ik dit niet laten klappen, kom hem zover mogelijk tegemoet. Als hij nog een jaartje gaat knallen heb je dat miljoen er toch zo uit?!

16-06-2020 12:44

reborn +1

Met dank aan Sinter Sjaak!

16-06-2020 12:31

RvP1908 +3

Omdat het absolute mongolen zijn die de club runnen. Het lijkt wel een vloek. Hoe gebeuren dit soort dingen keer op keer.

16-06-2020 11:57

romeo +1

Je kunt ook een keer tevreden zijn. Je voetballoopbaan zit nog niet op zn top en de miljoenen want daar het hem om komen vanzelf een keer

16-06-2020 11:39

ericfeyyy +4389

Jaaaaaaaa we worden gek

16-06-2020 11:05

hasil +8

Kokcu of beter gezegd zijn zaakwaarnemer moet niet zeiken. Volgens mij hebben ze zelf met het volle verstand getekend voor het huidige contract. Misschien verdiende hij destijds wel teveel voor een jeugdspeler. Uiteindelijk gaat dit om een onderhandelingsspel. Tien tegen èèn dat men er wel uitkomt want een directe forse salarisverhoging laat ook Kokcu niet lopen. En...als je goed bent kom je altijd wel bij een Nederlandse club weg leert ons de geschiedenis.

16-06-2020 10:36

akanswarie +183

Het gaat toch niet over zijn huidige contract maar over een nieuw te bepalen contract...

16-06-2020 12:37

hasil +8

Het gaat natuurlijk wel degelijk ook over zijn huidige contract. Strikt formeel hoeft de club niets te doen want dat loopt nog 3 jaar door en hij heeft met zijn volle verstand getekend.

16-06-2020 13:07

ernst H +4998

Alleen moeten ze hem volgens het huidige contract voor een gelimiteerd bedrag laten gaan.
Dat.moet je niet willen.

16-06-2020 13:14

jonaathn +14673

WTF IS MIS MET ONZE CLUB EN DE LEIDING. Dit is je beste speler!

16-06-2020 10:30

rood-wit +3748

Feyenoord kan geen salaris betalen van bv 2 miljoen, dat weten we toch en moet je ook niet willen, dan loop je teveel uit de pas en komt Berghuis dat hij meer poen wil en zo ga je langzaam ten onder, niet doen, dan maar weg.

16-06-2020 10:37

Kroontje +0

Ehhh Berghuis? En corona verziekt een hoop

16-06-2020 11:32

tegenstadionverbod +0

nee dat willen ze niet, geld is nodig dus het liefst verkopen ze

16-06-2020 10:30

henke52 +1

Bankzitter Narsing verdient ruim een miljoen.....

16-06-2020 10:06

fr_melvin +20

Hij verdient net zoveel als Vente. Begrijp het wel!

16-06-2020 10:01

Tweebenig +6

Gewoon niets doen, 3 jaar nog onder contract! Zal zelf goed moeten spelen om marktwaarde te creëeren. Even de pest in en daarna weer kachelen! Feyenoord hou je poot stijf! Ga een trend zetten in deze over het paard getilde voetbaldwaasheid.

16-06-2020 09:53

FRlegend +16833

Haha ja super slim boos worden op je grootste talent dat die een fatsoenlijk basisspeler contract wil. Zou eerder boos zijn dat er zulke overbetaalde bankzitters zijn waardoor dit gebeurt. Heeft Troost mooi verneukt.

16-06-2020 09:56

hasil +8

Wat een onzin. Als het allemaal zo slecht is waarom heeft hij destijds dan voor een jaar of 4 getekend? Bij een contract zijn nog altijd 2 partijen betrokken. Mensen trekken altijd direct partij voor de speler en schilderen de clubs altijd ten onrechte af als onderbetalers. Maar dat is natuurlijk een veel te eenzijdig gekleurd beeld. Manipulatie van een zaakwaarnemer en zijn speler.

16-06-2020 10:44

FRlegend +16833

Het is heel normaal dat je een nieuw salaris krijgt als je status verandert.

16-06-2020 11:16

hasil +8

die gaat hij toch krijgen.....dus wat is de ophef? En als je aan een werknemer vraagt of het genoeg is dan weet je het antwoord al. Dat is het namelijk zelden. Heel menselijk. Men vraagt altijd meer dan realistisch is. Kokcu zal best een aanbod krijgen wat past bij zijn huidige kwaliteiten en wat past in het loongebouw van de club. Niet alles draait enkel om Kokcu. Als er geen ruimte overblijft voor een andere nieuwe speler dan begint men daar hier weer over te piepen.

16-06-2020 12:15

FRlegend +16833

Waarom geldt dit altijd 2x zo erg voor eigen jeugd dan bij aankopen?

16-06-2020 12:20

Tweebenig +6

Feest in de gehele familietent als ze een contract ondertekenen. Maar oh wee als ze 2 goede ballen vooruitschoppen! Meer geld!! Je kunt ook elke maand om tafel zitten. Soort ondernemer......

16-06-2020 12:19

akanswarie +183

Destijds was dit gewoon een goed contract voor een jeugdspeler die op het punt stond door te breken. Is toch niks mis mee als hij nu meer geld verlangd, Feyenoord wil het contract openbreken en hem langer vastleggen niet andersom.

16-06-2020 12:42

ron1872 +8145

hij schijnt maar 2 ton te verdienen. die tuinkabouter krijgt al 3 keer zoveel en heeft niks laten zien

16-06-2020 09:50

rood-wit +3748

Feyenoord wil wel dat hij voorlopig blijft, maar hij wil natuurlijk, onder druk van zijn zaakwaarnemers, achter de miljoenen aan....

16-06-2020 09:23

FRlegend +16833

Als het merendeel van de bank het dubbele of meer krijgt terwijl jij basisspeler bent wil jij dat ook toch?

16-06-2020 09:57

patrick010 +3132

ik.snap best dat hij.meer verwacht.
maar laat hem.nu eerst eens een heel seizoen goed spelen

16-06-2020 09:22

Gers +12730

Jammer hoor maar goed alles draait nu eenmaal om de poen

16-06-2020 09:10

danielvandam +0

Ik wil m graag nog een jaartje bij ons zien spelen, maar het zou geen slechte beslissing zijn om hem nu te verkopen, gezien de ontzettende hype op dit moment. Daarnaast hebben ze ook wel wat geleerd van de jorgensen situatie bij feyenoord denk ik. Ik zou het wel jammer vinden

16-06-2020 08:53

ladinsky +10

En van de Drenthe situatie. Die hebben we precies op tijd verkocht.

Zie Kökcü graag blijven, maar er zijn bedragen denkbaar die Feyenoord eenvoudigweg niet kan laten lopen.

16-06-2020 08:59

fr_1993 +78112

Drenthe en Karsdorp op perfecte moment(ums) vertrokken.

Kökcu moet weg. Senesi, Sini en Berghuis moeten nog ff een jaartje doorknallen en hier kampioen worden, kunnen ze daarna voor mooie prijzen weg. Kökcu is van die vier het makkelijkste te vervangen.

16-06-2020 15:02

ladinsky +10

Kongolo ook wel.

In het verleden helaas ook veel voorbeelden waar we te laat hebben verkocht. Jorgensen natuurlijk, maar ook een Van Gastel vroeger.

Blijft een lastige inschatting. Maar voor bedragen >25m voor Kökcü zou ik niet meer aarzelen, zeker als je hem nog een jaar zou kunnen huren.

16-06-2020 16:08

fr_1993 +78112

Geen rocket science bij dat soort bedragen idd.

16-06-2020 17:33

IJzerenKees +127047

ja die amg moet ook nog afgelost worden

16-06-2020 08:52

[FR]Thomas +227603

Hoe lang ligt hij nog vast?

16-06-2020 08:47

fr1993klaas +534

2023 volgens mij

16-06-2020 08:48

fr1993klaas +534

Aan het salarisaanbod zal het niet liggen vermoed ik. Ik denk eerder dat het te maken heeft met een vooraf afgesproken verkoopbedrag. Iets wat Feyenoord nu wel heeft geleerd. Geen vaste verkoopbedragen meer in contracten laten zetten !

16-06-2020 08:42

[FR]Thomas +227603

Hij zal 7 a 8 ton willen verdienen als je dit zo hoort. Minder dan Berghuis, Jørgensen, Toornstra en Fer, maar meer dan van de Beek, Kelly en Tapia

16-06-2020 08:34

onbekend +88657

Lijkt me ook wel terecht.

16-06-2020 08:35

Stone +6

Lijkt me geheel terecht inderdaad

16-06-2020 08:38

ElPanzeFr +21034

Gaat niet per se om het salaris lijkt me. Denk aan een gelimiteerde afkoopsom, tekengeld of een percentage van de transfersom. Dat ga je natuurlijk niet vastleggen als je hem sws al binnen een paar weken verkoopt

16-06-2020 09:34

fey_1 +0

En meer dan Diemers....Gelijk heeft hij!

16-06-2020 09:55

luc86 +3606

Jahoor Feyenoord wil wil voor een duppie op de eerste rang zitten met het risico dat die jongen voor een grijpstuiver de deur uit moet. De onbekwaamheid straalt er weer vanaf.

16-06-2020 08:27

Stone +6

Ik had toch echt verwacht dat Arnesen dat spelletje heel goed snapt. Maar blijkbaar zit er iets in de organisatie niet goed wat Arnesen ook niet kan doorbreken. Maar de zaakwaarnemer zal ook wel weer een vies spelletje spelen. Die heeft alle belang bij een transfers...

16-06-2020 08:37

rupje2010 +612

Arnesen snapt het spelletje juist heel goed. Extra eisen zoals een gelimiteerde transfersom zijn niet acceptabel. Cöckcü ligt nog voor 3 jaar vast, dus keihard spelen.

16-06-2020 09:19

FRlegend +16833

Arnesen heeft weinig ruimte want die salarisruimte heeft Troost al over de balk gesmeten.

16-06-2020 09:58

Crow +3

Of ruimte in salarisbudget is niet oneindig en kan er daardoor niet aan de wensen worden voldaan.

16-06-2020 08:59

Gers +12730

Geen idee man voorbarige conclusie

16-06-2020 09:11

de_oude_binnenweg +860

Heb niet het gevoel dat deze jongen onredelijk is.
Denk dat ie met minder dan de Kelly norm per jaar erbij ; gewoon één of twee jaar bijtekent.

16-06-2020 08:21

Wery1953 +1397

Misschien niet onredelijk, maar zo lang draait hij nog niet mee. Hij is goed, maar nog niet zo overtuigend dat je daarvoor financieel heel ver moet gaan. Bovendien kun je een speler van 19 voor wat betreft salaris niet vergelijken met een speler die al jaren meedraait en een toegevoegde waarde is gebleken. Ze willen zijn contract openbreken en verlengen, maar hij heeft een contract en kan dit gewoon uitdienen.

De belangstelling van buitenlandse clubs is er alleen volgens de media. Is dit echt zo concreet?
En constant die vergelijking met Kelly word je toch ook doodmoe van. Dit gebeurt bij Feyenoord, maar ook bij de andere topclubs. Die halen dikbetaalde buitenlanders die ook niets presteren. Wij maken die fouten helaas ook.

16-06-2020 08:26

luc86 +3606

Wat een onzin man. Al die clubs die hem nu al willen zitten er zeker naast.

16-06-2020 08:28

scts +3

Eerst maar eens afwachten of al die clubs daadwerkelijk geïnteresseerd zijn, of dat zijn zaakwaarnemer met namen aan het strooien is om de onderhandelingen te stangen.

Met alle respect, maar ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van dat Barcelona bijvoorbeeld ineens 30 miljoen gaat neerleggen voor Kökcü, zoals gisteren ergens werd gemeld.

16-06-2020 08:43

Wery1953 +1397

Ik ben het helemaal met je eens. Eerst zien en dan geloven.

16-06-2020 09:11

scts +3

Hij steekt er zelfs in de Eredivisie nauwelijks bovenuit. Hij heeft een leuk passje in huis maar dat is het ook wel.

16-06-2020 08:44

Jakkie +8977

" te weinig waardering "..." de club rekt tijd om me te verkopen "...daar spreekt anders ook niet veel waardering en vertrouwen naar Feyenoord toe uit. Persoonlijk geloof ik niet dat Feyenoord er niet alles aan doet om Kokcu langer in de kuip te houden. Wie het onderste uit de kan wil krijgt de deksel op zijn neus luidt het spreekwoord.

16-06-2020 08:20

nielsg +1

Voor 30 miljoen niet hahahah

16-06-2020 08:19

Van_Geel +18327

Ik kan mij nog herinneren dat we met Clasie in zijn 1e periode ook dit soort dingen hadden. Hij verdiende als basisspeler (jeugdcontract) echt een schrijntje in vergelijking met een matig aangetrokken bankzitter. Dat gaat enorm schuren.

Dit speelt overigens bij veel clubs, volgens mij heeft Ajax dat destijds snel aangepast, waardoor doorbrekende jeugdspelers veel sneller een goed (eerlijk) contract krijgen.

16-06-2020 08:16

Gerrit4 +82

Groot gelijk heeft hij. Feyenoord heeft het er zeker afgelopen seizoen een zooitje van gemaakt qua salarishuis en dan heb je daarbij nu ook nog de crisis. Daar moet Kokcu maling aan hebben en dat bezuinigen doen ze maar lekker op die overgewaardeerde reserves. Eindelijk heeft Feyenoord weer een talent uit eigen jeugd, wees daar nou is zuinig op!

16-06-2020 08:15

geranium +0

Niemand kent hier de inhoud van de aanbiedingen van Feyenoord, dus daar kan niemand over oordelen.
Kokcü moet gewoon z’n smoel houden in de media. Niet netjes wat hij doet. En als je al de club waar je alles aan te danken hebt beschuldigt van te weinig waardering, dan moet je ook man en paard noemen, want feyenoord kan zich niet verdedigen nu.

16-06-2020 08:01

medtown +5938

Club waar je alles aan te danken heb... daar zit je denkfout.

16-06-2020 08:04

Cluske +6456

Als kokcu al 2 aanbiedingen naast zich neer legt en dat hij meer wilt (wat zijn volle recht is), moet hij nu niet raar staan opkijken dat Feyenoord ook geld voor hem kan krijgen als ze er een goed bedrag voor kunnen krijgen. Vooral in deze Corona tijd/crisis.

16-06-2020 07:54

Wiet_vot +749

Kockzu hoeft niet daarom mee te gaan hè.

Al krijgt Feyenoord 100 miljoen, als kockzu zegt ik wik nog niet weg. Dan gaat dat feest gewoon niet door.

16-06-2020 07:56

Cluske +6456

Dan moet hij wel gewoon akkoord gaan met de aanbiedingen van Feyenoord. Anders blijft hij in zijn huidige contract en verdient hij nog minder.

16-06-2020 08:14

Wiet_vot +749

Volgens mij niet hij niets.

Maar, als hij wil blijven, is dat wel het slimste ja. Als de aanbiedingen van Feyenoord een beetje oke zijn.
Niet vergeten hij is op dit moment, qua verkooppotentieel, de meest waardevolle speler van de selectie.

19-06-2020 09:30

FRlegend +16833

Volkomen terechte opmerking. Feyenoord biedt eigen talent altijd slechtere voorwaarden dan externe aankopen. Kokcu is je groeibriljant en met een goed seizoen kan je 40 miljoen voor hem pakken.

16-06-2020 07:50

smiley84 +13

40 miljoen?? Never te nooit niet. Kokcu, prima voetballer, geen exceptioneel talent he

16-06-2020 07:57

FRlegend +16833

Op dezelfde leeftijd speelde Frenkie de Jong nog Jupiler league en was het zogenaamd ook niks. Heel de Europese (sub)top zit achter hem aan maar hij zal er wel niks van kunnen.

16-06-2020 07:59

keepsmiling +13126

Ik vind van wel, maar jij brengt me aan het twijfelen. Zou het echt zo zijn dat een zure FR12 bezoeker meer kennis heeft dan internationaal gelauwerde scouts. Het kan he, je weet het nooit, misschien een soort internationaal complot van scouts om jou voor gek te zetten.

16-06-2020 08:04

smiley84 +13

Ieder zijn mening he. Begrijp me niet verkeerd, 40 miljoen zou geweldig zijn. Ik vermoed alleen dat het een stuk minder wordt.

16-06-2020 09:04

Guipelle +1784

Gelijk heeft die, maar zit zijn zaakwaarnemer ook zo te onderhandelen? Dit moet toch simpel op te lossen zijn?

16-06-2020 07:45

Bruce +332

Supporters roepen alweer geldwolf en oprotten. Maar laten we eens blij zijn dat zo'n talent wil verlengen. Geef die jongen een topcontract. Ook als signaal en motivatie naar andere jeugdspelers zoals Bogarde en Milambo dat het bij Feyenoord ook kan .En als hij dan weggaat is het echt voor de hoofdprijs zodat iedereen tevreden is.

16-06-2020 07:40

loetjeh +329

Ik geef deze jonge groot gelijk. Heel Europa ziet dat deze speler potentie heeft... Feyenoord heeft spelers op de bank zitten die dankzij Dhr Troost een fortuin verdienen. Feyenoord moet deze jonge gewoon een reëel bedrag bieden waardoor deze trotse turk gewoon een krabbel zet.

16-06-2020 07:18

peterv1991 +1081

Heb bij kokcü toch een beetje hetzelfde als bij vilhena, jongens van de club en mogen van mij nog jaren blijven. Alleen mis je ze nou echt als ze vertrekken? Dat speciale van kokcü wat hij in de jeugd had heb ik nog maar heel weinig gezien helaas. ( en ja hij is nog jong)

16-06-2020 06:50

FRlegend +16833

Op dezelfde leeftijd speelde Frenkie de Jong nog Jupiler League. Hij heeft net driekwart jaar eredivisie in de benen. Kan vanaf hier bijna alleen maar beter gaan.

16-06-2020 07:51

peterv1991 +1081

Laten we het hopen

16-06-2020 07:54

smiley84 +13

Meestal gebeurd het omgekeerde bij ons. In hun eerste jaar presteren de junioren vaak het best, waarna of minder wordt, of stagneert qua ontwikkeling.

16-06-2020 08:00

peterv1991 +1081

Heb best wel vertrouwen in kokcü hoor, word vooral tijd dat die ook gaat scoren

16-06-2020 08:04

fluub +8717

En ja hoor , daar is de ware Kokcu. Geld geld geld geld. Weet hoe het financieel zit bij Feyenoord. Laag gedrag.

16-06-2020 06:48

Wiet_vot +749

Ik lees toch wat anders. waardeer hem als basisspeler. Als potentieel veel geld opbrengende speler. Wat je nu in hem investeert haal je weer makkelijk weer uit.
Daarnaast, waardering wordt in deze wereld mi eenmaal uitgedrukt in geld. Dat geldt voor jou, dat geldt voor mij.

Zijn doel, kampioen worden met Feyenoord. Mooi toch.

16-06-2020 08:01

fluub +8717

Daar kan ik mee meegaan, maar hij moet ook weten dat het bod van Feyenoord begrenst is. Hij moet niet in de media gaan vertellen dat het wellicht komt door gemis aan waardering. Zoals jij aangeeft waardering wordt uitgedrukt in geld. Dat hebben we te weinig, waardering des te meer. Ik weet ook dat het een spelletje is, weliicht eventuele geinteresseerden hun bod laten verhogen.

16-06-2020 09:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties