Beenhakker: ''Er staat straks een zeer volwaardig elftal''

Beenhakker: ''Er staat straks een zeer volwaardig elftal''

Leo Beenhakker heeft de afgelopen maanden vanwege het coronavirus vooral thuis gezeten. Hij is blij dat het voetbal weer aan het opstarten is zodat hij weer trainingen en, over enige tijd, wedstrijden kan bezoeken. De thuiswedstrijden van Feyenoord blijven wat hem betreft nog vele jaren in De Kuip gespeeld worden. "Ik ben 100 procent voor het renoveren van het huidige stadion"

Beenhakker hoopt dat niet alleen, hij denkt ook dat het nieuwe stadion er niet zal komen. "En dat is maar beter ook. Misschien ben ik wat sentimenteel, maar het Feyenoord-stadion is magisch. Ik volg bijvoorbeeld ook de ontwikkelingen in Madrid. Daar hebben ze de coronaperiode aangegrepen om het huidige stadion van Real Madrid te verbouwen. Eerder hebben ze daar ook al een keer gerenoveerd. Ik was het oude stadion gewend. Na de renovatie weet je niet wat je ziet. En de ziel van Di Stefano En Gento is er ook nog steeds", aldus Don Leo voor de camera van RTV Rijnmond.

"Als je in de Kuip bent en je loopt het veld op dan is dat magisch. Coen Moulijn stond erop, Ove Kindvall stond daarop. Dat heeft een bepaalde lading. Ik heb altijd gezegd. Je kan nog zo'n mooi huis hebben, maar als het je thuis niet is dan werkt dat gewoon niet. Dan ben je ook niet gelukkig. En de huidige Kuip is een thuis."

De oud-trainer gaat ook nog in op de huidige selectie van Feyenoord. "Ze hebben niet alleen Linssen, maar ook nog twee andere jongens gehaald. Ik denk dat, zeker gezien de voorwaarden waarmee Frank Arnesen moet werken, ze zoveel mogelijk alle wensen van onze zeer geliefde en gewaardeerde kleine generaal probeert in te willigen. Ik vind het heel knap wat ze ondanks de coronaperiode doen en er staat straks een zeer volwaardig elftal. Ik denk dat het belangrijk is dat Leroy Fer blijft, maar dat is mijn persoonlijke favoriet. Die heb ik nog als jochie meegemaakt. Hij is een hele goede speler geworden. Ik heb vertrouwen dat Feyenoord hoog in het linkerrijtje mee gaat doen."

Lees meer over
De Kuip KAA Gent Leroy Fer Frank Arnesen
Plaats reactie
666

Wimberto +2

Hoog in het linkerrijtje..gedurfd Leo..

06-07-2020 16:07

mcfly +1880

Legendarisch stadion kan ook onderdeel van je ‘appeal’ zijn. Je moet het neerzetten als onderdeel van je product ‘Feyenoord’. Doet Liverpool al jaren. Daar is Anfield bijna nog belangrijker dan de club zelf. En dat kweekt weer sympathie en maakt je merk authentieker. Waardoor er weer meer mensen fan worden.
Het is niet zo moeilijk. In een nieuw stadion word je een fletse club zonder smoel. Kijk naar West Ham.

06-07-2020 11:48

mellosfey +1162

Wij komen gwn bij de beste 2! Niks minder

06-07-2020 09:41

hasil +8

Hoog in het linker rijtje. Waar anders?

06-07-2020 00:35

Wimberto +2

Ja..dat dacht ik ook al..

Uitspreken dat je voor de titel gaat..klaar!

06-07-2020 16:08

guc75 +10984

Dat er geen nieuw stadion is maar een hoop. Ik hoop net hem mee.

05-07-2020 22:05

JS-FR1 +17063

Ik hoop op een nieuw stadion. Een nieuw huis geeft nieuwe mogelijkheden en een oud huis kan je uitbouwen maar ben je altijd beperkt.

05-07-2020 23:16

guc75 +10984

Nou, 55.000 plekken lijkt mij prima realiseerbaar in het huidige stadion.

06-07-2020 16:12

Roodwitteziel +6082

Technisch directeur doet het geweldig omdat het niet van Geel is en hij heeft een persoonlijk belang bij niet bouwen nieuwe stadion, bedankt Leo ..

05-07-2020 20:54

Peanut +16336

Voor alle duidelijkheid : De 15% doorverkoop percentage is alleen dit percentage over de winst. Dus als Senesi voor 7,5 miljoen gekocht is met 15% doorverkoop percentage en voor 20 miljoen verkocht word gaat dus 15% van 12,5 miljoen naar San Lorenzo.

05-07-2020 20:32

W v H +0

En we zijn maar 75 % eigenaar toch?

05-07-2020 20:44

W v H +0

Eigenaar klinkt zo stom. 75% van de transferrechten.

05-07-2020 20:45

rikkie12 +9256

85% volgens mij...

05-07-2020 21:12

W v H +0

Ik begreep inderdaad 15 % doorverkooppercentage. Maar met 75 % van de transgerrechten. Dat zijn volgens mij 2 verschillende bedragen.

05-07-2020 22:12

nolfr010 +0

Bij Rondo zeggen ze dat Advocaat een sponsor heeft gebeld om uiteindelijk Linssen naar Feyenoord te krijgen. Morgen tekent die.

05-07-2020 20:31

robin_superfeyenoord +1816

Dickie kan dat makkelijk zelf betalen haha

05-07-2020 21:25

akira +0

Zou me niks verbazen als hij zelf die sponsor is

05-07-2020 21:34

ruudger +8414

Off: blijf het jammer vinden dat seizoen niet is uitgespeeld. Moeten nu ook nog maand wachten totdat de bal weer rolt in de Kuip.... X(

05-07-2020 20:29

Peanut +16336

En dan nog... half lege stadions... Het is echt afschuwelijk

05-07-2020 20:33

sankelarsson +0

Don Leo = held en de Kuip moet behouden blijven!!!!!

05-07-2020 20:15

Gerrie +322

Die overloper moet zijn muil houden. Doet er alles aan om Onze mooie club zwart te maken. Oprotten met die ouwe seniele mongool. Hoor dat hij op dinsdag en donderdag bij de sociale werkplaats in de plantsoenen werkt.

05-07-2020 20:12

Criticus +21921

Whahahahahaha!!!! Pleurt je gauw op idioot! Don Leo is een baas!

05-07-2020 20:26

Toktok +2225

Helemaal mee eens RED DE KUIP

05-07-2020 20:01

beppie172 +65723

Geen paniek. De Kuip wordt gered.

05-07-2020 20:13

rikkie12 +9256

Precies. Worden prachtige appartementen

05-07-2020 21:09

NicoJansen +3250

Wereldvent 100% Feijenoord.

05-07-2020 19:45

PeturP +1

Een legende voor ons en de voetbalwereld, top wat hij bereikt heeft.

05-07-2020 19:34

joebeste +1693

Alles staat of valt met het aanblijven van Senesi en berghuis

05-07-2020 19:22

Tweebenig +6

Jij ziet 't goed.

05-07-2020 20:14

DutchVenitian +2306

Hoog in het linkerrijtje?! Kampioens waardig. Voorloping nog steeds ongeslagen en team blijft op de belangrijkste posities in tact.

05-07-2020 18:48

RVF +12377

Hopen we dan maar

05-07-2020 20:00

frbart +241

Feyenoord zet voor Senesi veel hoger in dan 20 miljoen en terecht ook!!

https://twitter.com/feyenoordtm/status/1279816401037950976?s=21

05-07-2020 18:38

nolfr010 +0

JAAAAAAAAA 40 miljoennnn

05-07-2020 18:38

frbart +241

Daarom! Aan 20 miljoen hou je veel te weinig over!

05-07-2020 18:40

Hark +1

Dat niet alleen, je krijgt er niet z'n verdediger meer voor terug.

Voetbal speel je om te winnen.

05-07-2020 19:22

jonessenoj +0

Hoe weet je dat? Senesi was toch ook een verbetering toen ie kwam?

05-07-2020 19:39

jonessenoj +0

Die 15% is ook wat ik steeds begreep. Al dacht ik dat de 7,6 miljoen lager was. VI had het nl over iets meer als 6 miljoen.

05-07-2020 18:45

debreker +6444

Wel goed begrijpen 15% is over de winst of meer prijs, dus stel er is 20m - 7m is dan een doorverkoop waarde van ongeveer afgerond 2 miljoen. Het kan nooit over het bedrag van verkoop inc wat feyenoord heeft betaald zijn. Daarom hoopt san lorenzo op een zo hoog mogelijk verkoop bedrag

05-07-2020 19:49

beppie172 +65723

Er moest ook nog een half miljoen bonus worden overgemaakt aan San Lorenzo voor de plaatsing voor EL. Dus het zit al boven de 8 miljoen.

05-07-2020 20:16

Frobl +11602

Als ze 25 bieden zou ik het gewoon accepteren

05-07-2020 19:08

antonsanting +112

Legende deze man. Heerlijke vent.
Jammer van dat negatieve gezeik toen met Mario Been. Alles was kut en niets was zijn schuld. Werd opeens een vermoeiende man..

05-07-2020 18:26

Painer1 +9759

Fuck wat mis ik mijn cluppie...vanmiddag weer eens een F1 poging gewaagd, maar wat is dat boring zeg!

05-07-2020 18:21

Ro__078 +4511

Ja en als Max dan ook nog eens na 13 laps uitvalt. Pfff

05-07-2020 18:26

FR-Brabant +11056

Dan heb je toch echt te vroeg je tv uitgezet en heel wat actie gemist!

05-07-2020 18:28

Ro__078 +4511

Ik ben fan van Max, niet van F1 lol

05-07-2020 18:36

FR-Brabant +11056

Dat blijkt.... successupporter...

06-07-2020 14:28

El-Fenomeno +9

F1 is echt de meest saaie sport die er is.

05-07-2020 18:36

paulus56 +255292

Ach zeggen ze ook over voetbal hebbe ze de bal trappen ze hem weer weg

05-07-2020 18:38

Painer1 +9759

Echt he ..ieder zijn ding maar ik vind het ook echt fucking boringggg

05-07-2020 18:42

Kire +4

Vreselijk toch! Viel bijna in slaap. Alle uitvallers door diverse oorzaken gaven de zaak nog wat kleur!

05-07-2020 19:08

waakvlam89 +1

Ik mis m’n club, de spanning, de Kuip, ‘t Haantje voor en na de wedstrijd, kortom ik mis alles

05-07-2020 19:14

paulus56 +255292

Teringend weg het haantje

05-07-2020 20:50

waakvlam89 +1

Niet ver weg van de Kuip

05-07-2020 20:55

paulus56 +255292

De ara stuk dichterbij loop afstand als je nog nuchter ben

05-07-2020 21:05

ricodetico +12980

Hoog in het linkerrijtje? Dat is plek 3 ook.

05-07-2020 18:17

duitser +4317

Don cameleon



Vind dat altijd maar een raar argument. Cruijf en zwart hebben ook niet in de arena gestaan maar is wel hun thuis nu

05-07-2020 18:16

RicoFR36 +26676

Heeft wel lang geduurd in dat 'stadion'.

05-07-2020 18:27

waakvlam89 +1

Schei uit, is en blijft een betonnen bak daar zonder sfeer. Niks thuis, is ongezellig pleureszooitje waar alleen de Toppers zich thuis voelen

05-07-2020 19:16

duitser +4317

Vaak meer sfeer dan in de kuip de laatste tijd. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk

05-07-2020 19:56

RicoFR36 +26676

Vooral heel erg gemaakte sfeer.

05-07-2020 19:59

duitser +4317

Beter dan geen sfeer lijkt mij


Maar daar ging het niet om. Of ga je mij nu zeggen dat bij real madrid (2e voorbeeld van leo) zo een authentieke sfeer is met hun witte sfeervak en verder 80.000 toeristen?

05-07-2020 20:01

RicoFR36 +26676

Nee dat was ik niet van plan.

Real is net zo'n lelijke club als Ajax.

05-07-2020 20:02

duitser +4317

zijn we het daarover eens haha

05-07-2020 20:03

Gerrie +322

Denkt alleen aan zich zelf. Overloper. Snel een nieuw Stadion aub

05-07-2020 18:15

Marc +521

Heel goed interview

05-07-2020 18:13

Dribbeltje +0

Beenhakker de sentimentele kul met vingers ziet niet dat we geen interlands en Europacup finales meer krijgen. Daar haal je ook een hoop geld mee binnen. Als Feyenoord geen renovatie uitgevoerd had en ook toen voor een nieuw stadion had gegaan waren ze nu ook 1 van de rijkste clubs geweest.
Tegenwoordig redt je het als topclub niet meer met 45.000 toeschouwers.

05-07-2020 18:13

paulus56 +255292

45.000 mensen voor zo klein landje wat doen we het slecht zeg.
Het is geen stadsclub meer als vroeger dat de mensen niks anders hadden en naar het stadion gingen.
Dus zoek eens een vergelijking met de grote landen en kijk verder dan je neus lang is.

05-07-2020 18:19

Dribbeltje +0

Dan moet eens in A,dam gaan kijken ook in een klein landje 53.000.
Maar jij heb als snotneus nooit de tijd van 67.000 toeschouwers meegemaakt,toen waren we nog de rijkste clubs van Europa.

05-07-2020 18:26

paulus56 +255292

Ach moet effe me archieven op halen wanneer was nou mijn eerste wedstrijd.
Goh ongeveer feyenoord ajax 1-0 1967.
Alle uitwedstrijden vanaf 1969 tot 1982 beker en competitie en zoveel mogelijk europees.
Niet slecht voor een snotneus he
Heb laats met me ouwe troep de jongens dan hoeveel wedstrijden ik ben geweest ongeveer 1500.
Nou dribbel er maar om heen lieverd

05-07-2020 18:32

paulus56 +255292

Het is heel gek verlopen in 53 jaar.
Daarom denk ik dat een stadion met 50.000 man zat is liefst de kuip en als er een nieuw stadion komt ook het liefste 50.000.
Denk een nieuw stadion met 65.000 plaatsen en de nieuwigheid is er vanaf dan zitten we dadelijk in een voor eenderde leeg stadion en dat gaat ten koste van de sfeer

06-07-2020 11:44

FR-Brabant +11056

Als er gerenoveerd is kan je dat ook gewoon binnenhalen hoor

05-07-2020 18:28

paulus56 +255292

Zeker weten denk als we op een capaciteit komen van 50.000 moeten we blij zijn

05-07-2020 18:34

FR-Brabant +11056

De Kuip zit nu ook niet vol....

En met renovatie kan je van alles opnieuw opbouwen dus kan je ook 60 of 65k halen. Niet meteen altijd denken dat er niets mogelijk is of dat de club ten onder gaat. AZ heeft minder toeschouwers, en Utrecht en die halen ook prima budgetten binnen, zeker AZ. En ook prima transfersommen

05-07-2020 18:37

paulus56 +255292

Eigenlijk heb Heerenveen verhoudingsgewijs meer publiek als ons maar dat zullen velen onderkennen

05-07-2020 18:40

GerseGer +7259

Ik denk dat je bedoelt: Eigenlijk HEEFT Heerenveen verhoudingsgewijs meer publiek DAN WIJ, maar dat zullen velen NIET ERKENNEN?

Zo ja, ik denk niet dat het zo is dat Heerenveen gemiddeld een betere bezettingsgraad heeft dan Feyenoord.

05-07-2020 19:41

paulus56 +255292

Kwa inwoners heerenveen 50.000 rotterdam 600.000
Stadion heerenveen 27.000 feyenoord 50.000
Reken maar uit hoe je wil.
Heerenveen bijv. 17.000 per wedstrijd

05-07-2020 20:05

paulus56 +255292

Zouden wij een stadion van 200.000 moeten hebben

05-07-2020 20:06

eefb014 +5428

Leo en co die hebben sex. Heb het gezongen maar toch blijft het een echte Feyenoord.

05-07-2020 18:10

duitser +4317

Mooi was dat hè haha


Kon ook lekker lang doorzingen dat liedje

05-07-2020 18:12

eefb014 +5428

Mooi verkeerde woord. Voelde echt een soort verraad. Maar heb het Leo snel vergeven.

05-07-2020 18:15

duitser +4317

ja weet ik. Had het ook gewoon puur over het liedje zelf. Bekte lekker, leuke melodie en je kon het blijven zingen.

05-07-2020 18:17

eefb014 +5428

Ja dat is zeker waar. En dat hebben we ook gedaan haha

06-07-2020 08:56

Krav +156

Sentimenten koop je niks voor. En de spelers dir er nu en in de toekomst spelen denken geen moment aan kindval e.d.
Het gaat om de supporters die de sfeer maken. Die maken ze ook in een nieuw stadion.
En de financieen. Je moet kijken wat het op korte en langer termijn oplevert. Kijk naar ajax, die profiteren nu toch ook van die arena.

05-07-2020 18:10

Dribbeltje +0

Mee eens. Supporters maken de sfeer.

05-07-2020 18:15

paulus56 +255292

Ajax heb de naam op voetbal gebied die missen wij.
Zelfde speler of hij bij ons speelt of bij hun scheelt in prijs miljoenen.
Daar zullen we het voorlopig mee moeten doen.

05-07-2020 18:26

fmd +0

Sentimenten mogen vooruitgang nooit tegenhouden. Als ajax had vastgehouden aan sentimenten en in de meer was gebleven, stonden ze nu ergens in de subtop of nog lager

05-07-2020 18:02

Feyenoord +0

De meer met de Kuip vergelijken..

05-07-2020 18:13

Bosj +5962

Nee.. oud stadion met nieuw vergelijken

05-07-2020 18:44

Bosj +5962

Daar gaat het toch niet om? De vergelijking is van een (ver)oud(erd) stadion naar een nieuw gebouwd stadion. Of er nou 15000 of 1500000 mensen in kunnen maakt niet uit in die vergelijking.

06-07-2020 11:45

skin +13986

Dat sentiment is mooi maar mag nooit een argument zijn om vooruitgang te blokkeren. Wel zou het goed zijn om bijvoorbeeld verspreid in het nieuwe stadion mooie afbeeldingen en/of andere memorablia te plaatsen ter herinnering aan de grote helden uit het verleden. Neem zoveel mogelijk geschiedenis mee naar iets nieuws.

05-07-2020 17:57

paulus56 +255292

Nee je heb groot gelijk kijk naar real madrid gewoon naar de klote geholpen.

05-07-2020 18:01

paulus56 +255292

En dat zonder nieuw stadion en constant cl spelen.
Oke ze hebben wel een partij schulden.

05-07-2020 18:06

fmd +0

Dat is de rijkse club ter wereld. Geen vergelijk. Zij hebben de extra inkomsten van een nieuw stadion niet ndoig, maar Feyenoord wel.

05-07-2020 18:04

Dribbeltje +0

Wel behaald door nieuw stadion.

05-07-2020 18:06

paulus56 +255292

Fmd
Zou even kijken wie de rijkste is zonder schulden.
Zonder sjeiks geld verstekkers of andere soort mensen
Als je het antwoord weet hoor ik het graag.
Je hoef niet verder te kijken dan 1000 km.

05-07-2020 18:08

Kire +4

Denk dat Bayern dat is. Stadion in eigen beheer, honderden miljoenen Euro’s op de bank. Totaal schuldenvrij! Dat kan je van die Spanjaarden niet zeggen denk ik.

05-07-2020 18:08

paulus56 +255292

Klopt kire
Grote sponsor legioen dat alles koopt wat los en vast zit altijd volle bak en constant cl.
Wat wil een club nog meer

05-07-2020 18:11

Kire +4

Als je ook ziet wat daar een sponsoren en partners actief zijn! Platinum partners: SAP, DHL, Siemens, Quatar Airways, Paulanen en Konami. En dan nog een trapje hoger (hoeveel geld brengen die dan mee?): Audi, Adidas, Allianz en T-Mobile!

05-07-2020 18:20

paulus56 +255292

Jij kijk er goed doorheen maar sommigen denken alles te weten zonder iets na te slaan en er zomaar iets uitpleuren want dat staat interessant

05-07-2020 18:22

crashtestdummy +21881

Wisten jullie dat Paulaner ( erg lekker trouwens) van Heineken is?

05-07-2020 18:39

paulus56 +255292

Nee maar zal het eens proberen als bier liefhebber

05-07-2020 18:42

Kire +4

Heineken is zo groot en kent 300 merken in bieren, ciders en frisdranken!

05-07-2020 18:51

feyefrank +2083

Beenjhakker heeft ook nog een ander argument dat hij liever niet noemt.
Hij is bang dat zijn appartement minder waard wordt als het nieuwe stadion er komt.

Wel mooi dat hij zo positief is over het elftal, dat is wel eens anders geweest.
Al zal het ook schelen dat van Geel en Gudde weg zijn want daar zat bij hem een hoop oud zeer.

05-07-2020 18:06

fasjiman +409

als die linkse rakkers ze dan maar niet komen vernielen

05-07-2020 18:16

nolfr010 +0

Morgen de dag van Linssennnn jaaaaaaa

05-07-2020 17:56

FR4everandalways +123313

Don Leo, gouwe kerel.

05-07-2020 17:54

Kire +4

Morgen gewoon weer dik gedrukte letters hier? In plaats van die TT teksten?

05-07-2020 17:53

HassanTurkuF3R +3

Linssen sowieso

05-07-2020 18:10

rickz +14868

Sowieso worden er nooit transfers definitief afgerond in het weekend bij ons. Altijd vrijdag of maandag

05-07-2020 18:17

Kire +4

Ik was er weer aan toe na afgelopen donderdag, jij niet?

05-07-2020 18:21

rickz +14868

Ik krijg geen genoeg van dik gedrukte letters

05-07-2020 18:23

Kire +4

Dat er dan nog maar veel mogen volgen. Arnesen is goed bezig, maar er moet nog wel het e.e.a. gedaan worden.

05-07-2020 18:28

rickz +14868

2e keeper, rechtsachter en rechtercenterback

05-07-2020 18:29

Kire +4

Middenvelder! Advocaat wil alle posities dubbel bezet hebben.

05-07-2020 18:31

rickz +14868

Middenveld heb je nu kokcu fer toornstra diemers burger misschien nog de guzman al ben ik zelf geen fan

05-07-2020 18:34

Kire +4

Doe die Ozkayup maar, heb ik meer vertrouwen in.

05-07-2020 18:39

rickz +14868

Ja eens denk dat feyenoord zelf dat ook liever wilt maar het moet wel kunnen

05-07-2020 18:47

Marki +243

LEO LEO LEO Held!!!

05-07-2020 17:33

1234567890 +173357

Als er geen goede bassis spelers verkocht worden zie ik een mooi seizoen aankomen

05-07-2020 17:25

Reinbo +17591

Mag inderdaad wel hopen dat we hoog in het linkerrijtje mee gaan doen. Lijkt me niet meer dan normaal...

05-07-2020 17:24

Kire +4

Snap wel waarom hij dat nieuwe stadion niet wil, dat wordt vlak voor zijn appartement gebouwd!

05-07-2020 17:22

fynrd +6

Zou toch het mooiste uitzicht zijn??

05-07-2020 17:23

Kire +4

Op een afstand wel, maar zo dichtbij wordt het toch een ander verhaal!

05-07-2020 17:26

JBH +1677

Zeer wijze woorden van deze held

05-07-2020 17:21

mout10051981 +4748

Wij ook Don Leo!

05-07-2020 17:11

RK +356

Een Neus is hij!

05-07-2020 17:24

sceavian1908 +552

Dit inderdaad.

05-07-2020 17:24

Spiderpig +174636

Verdediging is wel een zorgen kindje

05-07-2020 17:10

wirie010 +1814

Hoog in het linkerrijtje is normaal.

05-07-2020 17:10

Riccardo_FR +16

Hij heeft geen zin on 5 jaar naar een bouwplaats te staren. Of hij is verhuist dan heb ik niks gezegd.

05-07-2020 17:08

HassanTurkuF3R +3

Ben het er mee eens, maar vraag me af wat het belang van Leo is, ik denk dat hij bang is dat zijn huis in waarde daalt.

05-07-2020 17:11

Zuidbewonert +410229

Een nieuwe Kuip zou hem een dikke opwaardering van z'n eigen toko opleveren. Dus daar zal hij het niet voor zeggen. Ondanks z'n judasgedrag, snijdt jij het centrale punt rond renovatie aan. Sentiment. En als je het sentiment uit Feyenoord haalt, dan heb je niet veel. Juist dat argument is het sterkste van allemaal. Meer nog dat de niet sluitende business case van HNS. Want zelfs die economische crisis zouden we nog overkomen, maar dan wel als eensgezinde club en niet als ontzielde, onteerde en verdeelde club.

05-07-2020 17:22

michiel2424 +29052

Het sentiment is juist wat Feyenoord klein houdt.

Als we om redenen van sentiment voor de Kuip blijven gaan dan zal dat nou echt nooit veranderen.

05-07-2020 17:44

Zuidbewonert +410229

Dan hebben wij verschillende opvattingen over het belang en de werking van sentiment. En das prima. :)

05-07-2020 18:07

Sneekshit +10510

Ja, zonder Senesi... Gelukkig hebben we van Beek nog.

05-07-2020 17:07

FRlegend +17018

Beenhakker, die thuis was in De Kuip maar net zo lief in 020 werkte. De man die een waslijst aan miskopen binnenhaalde voor gouden peer Been. Schaamteloos blaat de beste man nog over allerlei sentimentele zaken terwijl hij altijd voor de centen gaat. Gek dat hij de club nu verwijt als ze hetzelfde gaan doen.

05-07-2020 17:06

Ketser +7

Beenhakker... de man die vBurgerking, Ignjatovic, Simon, Lumb en Larssen naar de kuip bracht...

05-07-2020 16:58

Jaapiee +584

En kampioen werd in 1999

05-07-2020 16:58

Zuidbewonert +410229

Klopt. Werd in stijl kampioen. Man van Zuid. Vergeet ik ook niet. Daarom was het verraad des te harder. Maar ook dat slijt. Jullie hebben allemaal beetje gelijk. En ik heb een stijve lul en een gutsend mokkel hierzo. Dus ik win!

05-07-2020 17:24

Bati +39540

Een held die ook in 020 werkt zeker

05-07-2020 17:07

ernst H +4998

Kan lekker babbelen die Leo, maar na een tijdje was zijn kunstje uitgewerkt

Heeft ook altijd voor t geld gekozen, zelfs naar de vijand gegaan.

05-07-2020 17:11

sh-fr +15407

Hoog in het linkerrijtje? Moeten we daar op mikken?

05-07-2020 16:55

MathijsFR95 +6545

Leo leeft nog in 2011, toen was dat de ambitie

05-07-2020 16:59

willykment +2143

Ja als je Linssen en Diemers haalt is dat waar je op mikt.

05-07-2020 17:03

Bati +39540

Want die worden ook echt als basisspelers gehaald natuurlijk

05-07-2020 17:06

ernst H +4998

Ja waarom koop je ze dan, je moet alleen spelers kopen die een meerwaarde kunnen zijn.
Anders beter een jonge speler, bewaar je geld nou gewoon voor spelers die je echt beter maken.
Want we hebben al zo lekker veel geld.

05-07-2020 17:13

Bati +39540

Omdat je voor Sinistera wel iemand moet hebben die er direct staat.
En Diemers een goedkope gok is, zo gek vind ik het niet dat die gehaald zijn eerlijk gezegd.

05-07-2020 17:56

ernst H +4998

Nou Diemers heb ik niet zo;n hoge pet van op, maar hopelijk doe hij t boven verwachting.

Linssen begreep ik in eerste instantie wel, maar nadat ze die Conteh hadden gehaald, vond ik m overbodig.

Nu heb je kans dat hij die Conteh in de weg zit.
Want dat vind ik n heeel grooot talent, die zou weleens een sensatie kunnen worden.

Je hebt nu wel erg veel aanvallers, met ook nog Summerville, Azarkan en Narsingh die op de vleugels uit de voetenkunnen.

Terwijl de echte problemen achterin liggen.
En een reserve doelman van niveau is ook geen overbodige luxe.

05-07-2020 18:16

rickz +14868

Conteh zal het eerste seizoen vooral in de o21 spelen

05-07-2020 18:20

ernst H +4998

Daar is ie veels te goed voor.

05-07-2020 18:34

Bati +39540

Dat nostalgische gelul pffffff

05-07-2020 16:54

henkie1908 +159

Moeten ze nou betalend aan Goldman als dat nieuwe stadion er niet komt?

05-07-2020 16:54

oldskool71 +4376

leen bakker online?

05-07-2020 16:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties