Diemers moet voorkeur krijgen: ''Als je puur voetballend kijkt''

Diemers moet voorkeur krijgen: ''Als je puur voetballend kijkt''

Feyenoord speelt morgen de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen FC Twente. De 'uitverkochte' Kuip zal pakweg 13.000 toeschouwers verwelkomen. John Metgod, oud-landskampioen met Feyenoord, zet zijn vraagtekens bij die entourage. "Ik denk dat het een heel vreemde situatie wordt: dat je ze wel ziet zitten, maar dat ze eigenlijk niks kunnen zeggen of schreeuwen. Net als dat het een hele vreemde situatie is als er helemaal niemand is."

Voor de spelers heeft heeft hij nog wel een tip. "Je moet je alleen concentreren op het veld, want je weet toch dat het niet wezenlijk is. Het is eerder dat je er door afgeleid wordt, dan dat je er wat aan hebt", aldus Metgod in FC Rijnmond. Feyenoord-watcher Dennis van Eersel verwacht geen stille Kuip. "Als je iets van mensen gaat vragen dat niet haalbaar is... sommige dingen die verboden worden zijn nu eenmaal menselijk gedrag. De mens is een sociaal dier en zeker in het voetbalstadion. Het is toch gewoon niet haalbaar?''

Botteghin
Metgod laat zich ook nog uit over zijn favoriete Feyenoord-achterhoede van dit moment. "Wat mij betreft is dat Geertruida, Botteghin, Senesi en Haps." De papieren van Uroš Spajić zijn nog niet geregeld, maar dat maakt niet echt uit. "Al had hij zijn papieren wel gehad: die komt er nu nieuw bij en dan heb je een of twee trainingen gehad en om hem dan al te laten spelen lijkt me niet logisch."

Toornstra/Diemers
Toornstra is voorlopig weer het kind van de rekening en is zijn basisplaats verloren aan Mark Diemers. Vindt Metgod dat een logische keuze van Dick Advocaat? "Jawel, als je puur voetballend kijkt dan. Da's toch ander voetbal: Toornstra is er meer eentje die met loopacties de ruimte zoekt achter de verdediging en Diemers is er meer een die creatief is. Wat belangrijk is voor Diemers, is als de druk er echt vol op staat, of hij het dan ook kan."

[poll=399]

Berghuis
Metgod heeft goede hoop dat Steven Berghuis bij Feyenoord blijft. "Ik ga er vanuit dat Berghuis blijft. Ik vind dat hij de kwaliteiten heeft voor Feyenoord, dat als ze niet goed spelen, om iets zelf te creëren. Zelf scoren of een ander laten scoren. Ik vind dat als je de kwaliteiten hebt die hij heeft, dat hij elke wedstrijd zijn waarde moet hebben. Dat is misschien de ene keer wat meer dan de andere keer, maar om tijdens een wedstrijd nog te zeggen 'o ja, Berghuis doet ook nog mee', daar heeft hij te veel kwaliteiten voor. Dat mag hem niet gebeuren." Metgod vindt dat Berghuis afgelopen seizoen in moeizame wedstrijden, waar zijn meerwaarde het hardst nodig was, niet opstond en hij hoopt dat zoiets dit seizoen niet weer gaat gebeuren. "Ik vind dat hij nadrukkelijker aanwezig moet zijn met zijn kwaliteiten. Hij heeft de mogelijkheden om dat te kunnen doen."

Lees meer over
De Kuip Steven Berghuis Ridgeciano Haps Eric Botteghin Jens Toornstra Dick Advocaat Anderlecht Lutsharel Geertruida Marcos Senesi Mark Diemers
Plaats reactie
666

surplus +1390

Ik moet nog even fox eredivisie regelen bij ziggo. Maar eerst maar weer eens flink korting regelen op m’n abonnement en dreigen met opzeggen. En weer fox eredivisie gratis eisen net als vorig jaar

20-09-2020 10:01

Feyenoord-Tanger +0

Alsof Toornstra niet kan voetballen

20-09-2020 00:58

burny181803 +1

Diemers valt mij ontzettend mee heb wat meer van bryan verwacht

19-09-2020 22:12

CCla +720

Kökcü hangend op links ipv Linssen en Jens basis lijkt mij de beste optie.

19-09-2020 12:54

CCla +720

Echt wel. Hopen dat Luis snel weer fit is!

19-09-2020 14:06

FR08pjotr +20510

Hou nou eens op met die kokcu

26-09-2020 22:46

sjaarloos52h +22033

Wat een slechte tekst! Het lijkt wel door een slechte vertaalmachine uit het Koeterwaals vertaald...

19-09-2020 12:40

jepe1949 +6733

Kwestie van ABN kunnen lezen. Daar schort het aan bij je vriend.

19-09-2020 15:15

sjaarloos52h +22033

Gaat toch heen, druiloor!

19-09-2020 18:15

jepe1949 +6733

Ik hoor iedereen elkaar maar napraten over het opstellen van Diemers of Toornstra. Ik denk dat er een verband bestaat tussen het slecht spelen van Jorgensen, Linssen en Kokcu en het ontbreken van Toornstra op het middenveld. Diemers was de man die de bal naar zich toetrok en daarmee, min of meer, de vaste rol van Kokcu overnam. Hij speelde dwingend, althans dat probeerde Diemers. Toornstra is een speler die met loopacties de diepte opzoekt en daardoor ruimte maakt voor acties van de andere aanvallende middenvelder, de centrum-, en linkerspits. Precies de drie spelers die tegen PEC een mindere wedstrijd speelden.

19-09-2020 12:35

Kapelle +1058

Ten opzichte van Kokcu ben ik het er zeker wel deels mee eens. Doordat Diemers dominanter het spel wil bepalen ten opzichte van Toornstra, komt Kokcu relatief minder aan de bal en had hij ook minder mogelijkheden om zijn kwaliteiten te laten zien. Wil niet zeggen dat hij ook wel veel balverllies had en niet erg gelukkig speelde als hij wel de bal had (ook al had hij ook zomaar een goal en 2 assists kunnen hebben)

Met Linssen en Jorgensen ben ik het dan minder eens. Linssen miste twee enorme kansen en speelde een 2-tegen-3 situatie niet goed uit door zelf te schieten. Dat heeft dan niks te maken met de middenvelders achter hem, maar met kwaliteit. Ook liep hij bijna nooit in de diepte, iets wat Sinisterra wel vaak genoeg doet. Dat is ook een groot verschil tussen de twee. En Jorgensen kan je wel een punt hebben, want hij speelde redelijk op een eiland. Maar aan de andere kant, zelfs de simpelste ballen kon hij niet bij zich houden, en dat is al een tijdje gaande (op enkele uizonderingen na). Hoeveel excuses moeten we op den duur nog verzinnen om Jorgensen te blijven beschermen?

19-09-2020 12:52

jepe1949 +6733

Als de keuze van Advocaat op Diemers blijft vallen dan ontkomt hij er niet aan om Jorgensen te vervangen door Bozeniz. Die combinatie gaat beter functioneren denk ik. De kans dat Kokcu dan ook weer beter gaat functioneren is ook reel. Linssen. Ik weet het niet. Is een beetje een Berghuis light. Dat naar binnen snijden als Kokcu er al staat remt ook Kokcu af.

19-09-2020 15:14

Kapelle +1058

Ben ik het mee eens. Soort laatste kans morgen voor Jorgensen wat mij betreft. Als hij weer zo droevig speelt, kan je beter Bozenik, die net zo slecht meevoetbalt maar in ieder geval wel altijd voor de goal te bereiken is, opstellen.

Dat Linssen een Berghuis light is vind ik nogal beledigend voor Berghuis. Hij heeft helemaal niet die techniek, dat overzicht en dat afstandsschot ook niet. Ik wil Linssen nog niet afschrijven, maar hij is allesbehalve overtuigend tot nu toe. Ik schrok er al helemaal van dat hij zijn kansen zo slecht afmaakte, omdat iedereen er in ieder geval van uit gaat dat hij zijn goaltjes wel meepikt. Als hij dat niet doet blijft er wel barweinig over.

19-09-2020 15:26

jepe1949 +6733

Berghuis light bedoel ik in die zin dat hij aan de linkerflank min of meer op eenzelfde wijze zijn taak invult als Berghuis op rechts. Wellicht in opdracht van Advocaat. En dat is duidelijk iets dat hij niet kan. Zo beter?

19-09-2020 15:54

Kapelle +1058

Ja op die manier snap ik hem wel inderdaad, duidelijk.

19-09-2020 15:57

Kether +18293

Never change a winning team zeggen ze dan hè, middenveld staat op dit moment goed, Diemers deed het uitstekend. Puur gekeken naar het spel tegen PEC zou je eerder Orkun laten banken voor Jens

19-09-2020 12:20

beppie172 +66807

Beginnen met zelfde middenveld als vorige week, en na een uur Jens en Teixeira erin voor nieuwe energie en creativiteit.

19-09-2020 12:13

Woeke +8679

Als Kokcu zo belabberd blijft spelen mag Toornstra op zijn plek. Dan hebben we de creativiteit van Diemers met de loopacties van Toornstra.

19-09-2020 12:05

jepe1949 +6733

Toornstra als linker middenvelder is nog nooit een succes geweest. Daar ligt de zwakte van hem. Is alleen top als diepgaande middenvelder aan de rechterkant van het veld. Als Feyenoord ooit eens met een nr.10 met de punt naar voren ( Zoals men in Amsterdam speelt dus ) en twee controlerende middenvelders erachter zou gaan spelen dan is hij volgens mij een sensatie op 10.

19-09-2020 17:46

Spiderpig +177807

de beste speelt en Diemers heeft het gewoon goed gedaan. Maar dat kan over een paar wedstrijden weer heel anders zijn. Dat geld voor het hele middenveld

19-09-2020 12:04

standyourground1908 +776

Texeira werd bij binnenkomst geroemd om zijn talent. Waarom hoor ik daar niks over?

19-09-2020 12:03

Frankster +21294

Hij heeft veel talent

19-09-2020 12:06

Kapelle +1058

Schijnt dat hij met een flinke conditionele achterstand binnenkwam

19-09-2020 12:08

Frankster +21294

Raar, dat gebeurt anders nooit.

19-09-2020 13:20

jepe1949 +6733

Moet hij eerst opgesteld worden. En dat gebeurt pas als hij wedstrijdfit is. Een, twee weken wachten dus.

19-09-2020 22:28

hj97 +277

https://www.rijnmond.nl/nieuws/199236/De-supporter-die-regelmatig-journalisten-aftroeft-het-verhaal-achter-het-anonieme-account-Feyenoord-Transfermarkt

19-09-2020 12:03

SalsaSamba +6618

Mooi artikel

19-09-2020 12:11

stamplust +24767

Ik zat het net te lezen en had de url willen plaatsen. Leuk leesvoer.

19-09-2020 12:18

Ro1 +2214

Mooi verhaal, hij noemt overigens Jonk of Tomasson als mogelijke opvolgers van Advocaat, ik ben benieuwd

19-09-2020 12:35

vHanegem +2

Ik hoor de naam van topper TEXEIRA niet, John....

19-09-2020 11:57

1234567890 +178814

Je kan een speler nooit af zeiken na 1 wedstrijd dus ook Diemers niet .

19-09-2020 11:45

NSFR87 +4705

Laat die dan ook nog eens goed gespeeld hebben..

19-09-2020 21:00

1234567890 +178814

Idd goed gespeeld

20-09-2020 07:54

remco112 +16288

Borderline fr12 hoor! hahah

Iedereen werd gek toen Diemers basis stond vorige week. En nu ziet de meerderheid hem het liefst in de basis.

19-09-2020 11:33

Chamo +1902

Ja, gaat vaak van t ene uiterste naar t andere

19-09-2020 11:52

MMM +174

Mwa, ik zou ook niet met hem zijn begonnen vorige week gezien de staat van dienst van Toornstra bij Feyenoord. Maar Diemers heeft het vorige week prima gedaan, de beste middenvelder in mijn ogen, dan verdien je het wel om te mogen blijven staan.

Dat zal voor velen de redenatie ook zijn.

Ben benieuwd hoe lang het trouwens duurt voordat Toornstra zich weer in de basis heeft geknokt en ten koste van wie. Het verleden bewijst dat dat op enig moment toch weer zal gebeuren.

19-09-2020 11:54

Frankster +21294

Ja je weet niet hoe men zich op de training manifesteert. Ik vind het ook verassend. Maar tegelijkertijd goed dat je niet op staat van dienst wordt opgesteld. Dat betekent eerlijke concurrentie

19-09-2020 11:56

Dezwartetulp +77857

Als iedereen fit is, heerlijk tiki taka elftal:

Sini.........teixeira...........Conteh
......Diemers.......Berghuis........
..................Kokcu....................
Haps...Senesi...Burger...Geert
..................Bijlow....................

19-09-2020 11:14

diontv +0

Hahaha hoe aanvallend wil je het hebben. Elke wedstrijd 6-5 winnen?

19-09-2020 11:19

michiel2424 +29330

Hahahaha het wordt een soort karikatuur nou he. Beetje overdone ;)

19-09-2020 11:19

Dezwartetulp +77857

Ok, alleen zo thuis dan :)

19-09-2020 12:27

SuperGuidetti1 +33

Jouw opstelling veranderd met de minuut. Ben benieuwd naar de volgende

19-09-2020 11:25

Spiderpig +177807

geert wilders op rechtsback haha

19-09-2020 12:06

Dezwartetulp +77857

Onzin, eentje met de blessures van nu en eentje voor als iedereen fit is. Wel lezen hè :)

19-09-2020 12:17

FRJosse +1056

Hahaha wat een grap blijf je zwartetulp. Kokcu als cvm waar hij haast nooit speelt. Teixeira is geen spits? Burger als CV? Leuk misschien voor de opbouw maar hij is geen pure verdediger. Je hebt er niet echt kijk op zie ik.

19-09-2020 11:30

Dezwartetulp +77857

Burger was prima op CV
Kokcu met z’n passing prima als 6 voor de opbouw, plus te weinig rendement op 10.
En teixeira spits heb ik al heeel vaak uitgelegd.

Dit is creatief denken gast, zou je ook s moeten proberen.

19-09-2020 12:19

FRJosse +1056

Hahah dit noem jij creatief denken? Je hebt botteghin, Spajic en zelfs Geertruida als RCV. Nee laten we dan een Burger die oorspronkelijk een middenvelder is daar gaan zetten. En de rest verpesten. Zelfde geld voor Teixeira. Voor wat moet hij in de spits terwijl hij dat haast nooit heeft gespeeld. Je hebt daar Jorgensen (al ben ik daar ook niet heel blij mee) en Bozenik al. laten we die ook maar niet meer gebruiken.
Owja spelen met 3 middenvelders die aanvallend zijn ingespeeld. En dan Kokcu als 6. Ook niet zijn positie en niet de verdedigende kwaliteiten om daar te spelen. Je creativiteit slaat een beetje door vind je niet.

19-09-2020 12:58

Nol +3199

Goeie fifa opstelling dit! Op amateur niveau, dat dan weer wel...

19-09-2020 11:50

stamplust +24767

Ja hoor en dan als kers op de taart, "Burger rechts achter centraal"

19-09-2020 12:20

Criticus +21960

Die gasten van Rijnmond zijn ook een stel ratjes. Advocaat ergerde zich eraan dat Spajic werd neergezet als één of andere slager door de media. Maar het zijn toch echt de heren van Rijnmond waar ik dat als eerste hoorde: Bisschop/ v Eersel.
Hypocriete mannetjes.

19-09-2020 11:09

feyenoordpownage +1416

? dan mogen de heren van Rijnmond hem nog steeds een slager vinden, ik zie het probleem niet.

19-09-2020 11:12

Criticus +21960

@feyenoordpownage, probleem is dat ze gisteren in FC Rijnmond beelden lieten zien van Advocaat die geïrriteerd was hierover. En dat v Eersel dan in de studio zit en niet ff hand in eigen boezem steekt. Ik vind dat hypocriet, jij vindt dat blijkbaar normaal.

19-09-2020 11:31

Frankster +21294

Van Eersel komt onschuldig over maar ondertussen

19-09-2020 11:24

vHanegem +2

klopt tot het enge af

19-09-2020 11:58

Criticus +21960

@Frankster en vHanegem. Dat hele FC Rijnmond is één grote Sparta kliek.

19-09-2020 12:02

Korkiekarel18 +48228

Wel zonde want Jens is je enige middenvelder met diepgang. Het veldspel begint behoorlijk voorspelbaar en makkelijk verdedigen te worden met al die mensen die in de bal komen.

19-09-2020 11:04

Dezwartetulp +77857

Bij Toornstra lijkt het alleen maar op diepgang omdat ie zo traag is, is ie heel lang onderweg.

19-09-2020 11:08

kuipie12 +706

Hahah Toornstra traag. Hij loopt 15 km per wedstrijd dus wat je nu zegt is onzin

19-09-2020 11:21

Frankster +21294

Dat zegt niks over zijn snelheid

19-09-2020 11:25

Woeke +8679

Het zegt dat hij minimaal 10km per uur loopt, anders haal je de 15km per wedstrijd niet. Het zegt dus iets over zijn gemiddelde snelheid. Maar ben met je eens dat dat niet is waar het hier over gaat. :)

Overigens hebben genoeg tegenstanders in de eredivisie moeite met de diepgang van Jens. Hij heeft ook flink wat goede en belangrijke goals gemaakt. Dat kan een Kokcu (die echt niet sneller is) nog niet zeggen.

19-09-2020 12:10

Frankster +21294

Daar heb je zeker een punt. Het zegt wel iets over zijn loopvermogen natuurlijk en dat hij blijkbaar constant in beweging is. Ik word ook nog niet wild van kokcu eigenlijk.

19-09-2020 13:20

kuipie12 +706

Tuurlijk zegt het wel iets over zijn snelheid en daarnaast is Toornstra nog steeds erg belangrijk voor de ploeg dus ik vind het vreemd om zo over een eigen speler te praten

19-09-2020 16:38

Frankster +21294

Zegt helemaal niks over zijn snelheid. Het zegt iets over zijn positie op het veld en zijn rol. Daarbij zijn loopvermogen.

19-09-2020 16:42

kuipie12 +706

Tuurlijk zegt het iets over zijn snelheid. Als hij totaal geen snelheid heeft dan komt hij echt niet aan zoveel kilometers per wedstrijd. Tuurlijk is hij niet de snelste maar we moeten niet doen alsof Jens sloom is

19-09-2020 16:59

Frankster +21294

Ja heel gemiddeld denk ik. Moet het vooral hebben van loopvermogen en werklust. Heeft daarbij een hele goed techniek. Maar we moeten ook niet overdrijven als het om Jens gaat. Is bovendien de 30 al gepasseerd en we moeten kijken of anderen hem langzamerhand kunnen vervangen.

19-09-2020 17:01

kuipie12 +706

Tuurlijk maar ik denk dat Jens door sommige nog wel eens wordt onderschat in hoe belangrijk hij voor het elftal is

19-09-2020 17:09

pace96 +5489

Je klinkt heel achterlijk nu

19-09-2020 11:40

FR-Guidetti +0

Snelheid zegt niets over je diepgang. Gaat erom dat je op het juiste moment wegbent, dan ben je altijd een stap sneller. Dat is zeker een kwaliteit van Toornstra. Hoewel ik geen fan ben van hem, kun je hem soms wel gebruiken in wedstrijden waar meer ruimte achter de verdediging ligt.

19-09-2020 11:34

hoekieuitzoekie +21758

Klopt alleen moet die ruimte er dan wel zijn. Tegen rechter rijtje ploegen willen wij ze vooral vastzetten op eigen helft (thuis dan) en dan ligt er geen ruimte in de diepte waardoor Toornstra de boel een beetje vast loopt. Ik zie jens liever tegen de toppers en voetballende ploegen.

19-09-2020 11:44

Korkiekarel18 +48228

Leve Suriname

19-09-2020 11:59

Chamo +1902

Yu sabi toch

19-09-2020 12:33

2018-2019 +1442

Allemaal de Air Horn app op de de telefoon zetten. 13.000x.. dat wordt een orgastische beleving.

19-09-2020 10:52

hasil +8

Of hij de voorkeur moet houden zal gewoon in de praktijk moeten blijken. Ik hoop dat hij een versterking voor de selectie is maar dat hoop je van elke speler. Maar....maak niet de fout te denken dat de rol van Toornstra is uitgespeeld. De man heeft zijn waarde bewezen in het verleden en er zijn er wel meer geweest die dachten zijn positie over te kunnen nemen.

19-09-2020 10:45

hj97 +277

Zou mij ook niet verbazen als 1 van de 2 hangend op links komt te spelen als linssen tegen blijft vallen

19-09-2020 10:41

ruudger +8464

Wil juist Teixera wel eens zien spelen.

19-09-2020 10:14

CPP +3553

Daarvoor zijn er 5 wissel mogelijkheden. Maar niet te snel (positief of negatief veroordelen).

19-09-2020 10:18

Korkiekarel18 +48228

Dick gaat nooit 5x wisselen

19-09-2020 11:05

FR_Swiss +667

Positief veroordelen?

19-09-2020 11:29

kuurie69 +13247

Het is mooi dat de concurrentie groot is, vind het alleen jammer dat het ten kostte gaat van Jens,
Denk dat deze 2 makkelijk samen kunnen spelen

19-09-2020 10:13

CPP +3553

Natuurlijk kan dat. Misschien kan je een briefje sturen aan Gudde met het verzoek of wij met 15 spelers mogen gaan spelen?

19-09-2020 10:19

kuurie69 +13247

Zo he jij hebt vast je lolbroek aan.
Wel vaker moeite met normaal discussiëren?

19-09-2020 10:29

FR-JJN +12882

Dan ten koste van fer.

19-09-2020 10:24

kuurie69 +13247

Ja waarom niet?

19-09-2020 10:31

FR-JJN +12882

Moet je niet aan mij vragen. Ik weet de reden niet waarom Fer wel speelt en toornstra niet.

Wat mij betreft laten we Diemers zakken naar fers plek en kan toornstra op zijn positie

19-09-2020 10:42

Dezwartetulp +77857

Gewoon middenveld Kokcu, diemers, Fer en dan teixeira in de spits.

19-09-2020 11:07

FR-JJN +12882

Fer/ toornstra is me een beetje om t even.
Fer is defensief en fysiek sterker. Toornstra voetballend beter.
Als Diemers dit vasthoudt en kokcu z'n niveau weer waard gaat maken eens.
Texeira spits? Ken k m niet.goed genoeg voor

19-09-2020 11:10

CPP +3553

De grootste kwaliteiten van Toornstra zijn zijn afronding, het tussen de linies lopen en de ruimte/diepte op het juiste moment te benutten.
Net drie kwaliteiten die als controlerende middenvelder minder belangrijk zijn.

19-09-2020 11:18

SuperGuidetti1 +33

Misschien omdat Fer een stofzuiger is? Type Vilhena, zo'n type heb je nodig

19-09-2020 11:12

FR-JJN +12882

Niet eens. Toornstra en Diemers kunnen dit ook (misschien iets minder fysiek) en zijn voetballend beter

19-09-2020 11:13

SuperGuidetti1 +33

Fer om de boel op te ruimen, Toornstra om hem hierin te ondersteunen en aanvallend zijn steentje bij te dragen, en Kokcu die zich gewoon aanvallend moet laten gelden. Ideaal middenveld

19-09-2020 11:15

FR-JJN +12882

Met Diemers ipv toornstra wel.ja

19-09-2020 13:00

Frankster +21294

Achja misschien is er een nieuw tijdperk aangebroken voor nieuwe spelers. Wel fijn om Jens als backup te hebben

19-09-2020 10:38

jeffreybrink010 +945

Ik vind eerlijk gezegd ons gewoon titelkandidaat. Wij zijn echtniet minder dan PSV of 020.

19-09-2020 10:03

amqze +10713

Positief zijn doe je maar lekker op een andere site. We worden gewoon 6e

19-09-2020 10:11

kuurie69 +13247

Geld ook voor jouw negatief doen

19-09-2020 10:13

CROOSWIJKER +14806

Minder dan PSV zijn we al jaren niet meer maar 020 schat ik toch wat hoger in.

19-09-2020 10:25

Frankster +21294

Hoho, maar psv heeft Zahavi

19-09-2020 10:39

ladinsky +10

Kan nog veel gebeuren richting einde van de transferwindow.

Onana, Dest en Tagliafico zouden nog kunnen vertrekken. Geld voor vervangers hebben ze voldoende, maar staan die er ook direct. En is er nog voldoende tijd om te handelen?

AZ moet eigenlijk een van de sterkhouders verkopen om de boel financieel recht te houden. En bij PSV zijn er vooral veel vertrokken.

Nu kunnen wij ook nog Senesi en Berghuis op de valreep kwijt raken maar als dat niet gebeurt gaan wij serieus meedoen is mijn voorspelling.

En afhankelijk van wat er de komende weken bij de concurrentie nog gebeurt vind ik ons misschien wel titelkandidaat nr.1

19-09-2020 11:13

feyenoordforever2110 +2

Heb een zwak voor Jens, werkt keihard en staat er altijd. Laat Diemers het eerst maar bewijzen. Weet je, we hebben nu meerdere goede spelers in huis, dat maakt de ploeg alleen maar sterker.

19-09-2020 10:00

mus +1304

Volgend seizoen middenveld:

Teixeira---------------------------Antonucci


Burger

Kökçü is dan verkocht voor 35 miljoen.
Antonucci en Teixeira hebben veel creativiteit!!

19-09-2020 09:59

SebastiaanS +3791

Antonucci kan er echt geen klote van

19-09-2020 10:36

SuperGuidetti1 +33

Indrukken die ik krijg van Antonucci zijn nou niet echt denderend. Maar goed deed het vorig jaar wel goed bij Volendam, laten we het erop houden dat hij nog niet in vorm is ;-)

19-09-2020 10:45

mus +1304

Gisteren de wedstrijd Helmond sport Volendam gekeken. Hij kan echt wel voetballen! Draait enorm makkelijk weg en weet zijn medespelers goed te vinden! Was met afstand de beste voetballer op het veld. Hij heeft het vizier nog niet op scherp staan en schoot een paar keer over. Dat komt wel goed!

19-09-2020 13:08

NSFR87 +4705

Inderdaad, je krijgt nu al weer reacties van, hij kan er geen kloten van..

Die jongen is nog niet volledig fit, en is desondanks iedere keer de beste speler op het veld. Die jongen moet nog stappen maken, maar dat zegt hij zelf ook. Hele realistische gozer

19-09-2020 21:05

gokufan +5498

question, Feyenoord wilde toch abdou haroui?

19-09-2020 09:54

tommeehh +3

Er zijn hier zoveel hypocriete klootzakken. “Diemers is niet goed genoeg.” “Diemers moet oprotten.” En zo zijn er nog 100den quotes.

Wat een naar volk hier, om iemand eerst helemaal af te branden, en na een prima wedstrijd tegen PEC hem helemaal top vinden. Datzelfde geldt voor Linssen, geef die man even de tijd om zichzelf te bewijzen.

19-09-2020 09:52

gokufan +5498

Linssen moet opbokken die gast speelt 10 jaar in de eredivisie

19-09-2020 09:55

kuurie69 +13247

Ok echt een hele goede reden, hier heb je vast heel lang over nagedacht

19-09-2020 10:20

Kings010 +7765

Welkom op FR12 maat.
Na 2 verkeerde acties is iemand een nietsnut en een week later weer de nieuwe messi.

19-09-2020 10:00

kuurie69 +13247

Helemaal mee eens, teveel azijnpissers hier

19-09-2020 10:15

mruigrok +3015

Wat jij blijkbaar niet snapt is dat heel veel mensen hier reageren. Als Diemers door een bepaalde groep werd afgebrand, zijn dat waarschijnlijk niet dezelfde mensen die hem na één wedstrijd weer gaan prijzen, maar is dat een groep die hem in het begin ook wel al zagen zitten en zijn wedstrijd tegen PEC als een bevestiging daarvan zien. Meningen verschillen nou eenmaal. Ik vind Jens, ook na de wedstrijd van vorige week, nog altijd iets beter dan Diemers (en tegelijkertijd ook heel nieuwsgierig naar die Texeira).

19-09-2020 10:18

2018-2019 +1442

Weet je zeker dat je het over delfde mensen hebt?

19-09-2020 10:54

Fr_88 +15889

Met berghuis kun je meedoen voor de titel. Zonder hem wordt het gewoon lastig en kom je uiteindelijk op de 4e plaats uit ofzo. We hebben genoeg talent maar die moeten nog een jaar rijpen.

19-09-2020 09:51

Frobl +11603

Berghuis stond juist wel op in moeizame wedstrijden vorig seizoen.

19-09-2020 09:47

Kings010 +7765

Denk dat hij meer de topwedstrijden bedoelt.

19-09-2020 10:00

Frobl +11603

3 goals tegen psv

19-09-2020 10:21

Kings010 +7765

Ja er zijn meer topwedstrijden

19-09-2020 11:26

IJzerenKees +135114

john is oud geworden joh

19-09-2020 09:43

haai79 +10619

Kokcu is een groot talent dus daarom moet ie blijven staan maar hij moet wel stappen gaan maken dat werd vorig seizoen al gezegd en dat heeft ie vorige week nog niet laten zien. Ik zou het niet gek vinden als advocaat hem straks een keer gaat passeren, al is het alleen maar om hem te triggeren.

19-09-2020 09:37

kuurie69 +13247

Een groot talent die er nog niet staat heb je geen reet aan, dan zie ik 10 keer liever toornstra, een vent die zich week In week uit weer bewijst

19-09-2020 10:16

2018-2019 +1442

Ik vraag mij werkelijk af of die Kokcu eindelijk eens gaat brengen. Tot nu toe vind ik hem er nou nooit één wedstrijd bovenuit steken. Als hij zo doorgaat blijft zowel belofte als talent tot hij 40 is...
Pleurt die er maar eens uit (kan die gelijk sokken kopen van een paar maatjes groter...).

19-09-2020 10:58

bietje +1463

Het zou raar zijn als Toornstra nu basis staat. Diemers was tegen PEC 1 van de jongens die niet verzaakte. Had dezelfde vraag voor de wedstrijd van PEC geweest, had ik wel voor Toornstra gegaan

19-09-2020 09:27

hj97 +277

Precies. De enige reden om ineens voor toornstra te kiezen is als je voor een lopende middenvelder gaat, maar twente zal zich voorin ingraven en op de counter gaan loeren. Dus gewoon zo laten staan

19-09-2020 09:52

kuurie69 +13247

Diemers en Toornstra samen kan toch ook

19-09-2020 10:17

2018-2019 +1442

Kokcu banken. Prima idee (geen misplaatste grapje, dat meen ik echt).

19-09-2020 10:59

bietje +1463

Ik denk dat Kokcu nog wel krediet heeft en een paar kansen moet blijven krijgen. Maar hij moet niet zo blijven spelen, anders is banken zeker een logische optie in mijn ogen. Wellicht op den duur een optie 442 te gaan spelen? Linsen of Jorgenson banken?

19-09-2020 12:20

Dezwartetulp +77857

Jens, prima gozer, maar we moeten door. Diemers de betere voetballer.

19-09-2020 09:23

ankona +14982

Kan Toornstra niet naast Diemenstraat? Die Kokcu heeft zo onderhand zijn kansen wel gehad en heeft het gewoon niet.

19-09-2020 08:48

FR-JJN +12882

Haha kokcu bank ten koste van toornstra. Wtf

19-09-2020 08:50

kuurie69 +13247

Vind ik geen slecht idee hoor, Kocku teert op zijn talent maar komt er nog niet uit

19-09-2020 10:18

FR-JJN +12882

Kokcu heeft gewoon heel sterk gespeeld. En natuurlijk zijn talenten grillig. Zeker op die positie en met een matig middenveld achter zich. Maar toornstra speelt net zo makkelijk een 4 als dat ie soms een 8 speelt. Dan ga je toch niet kiezen voor een spelers die niet meer beter gaat worden?!.

19-09-2020 10:21

kuurie69 +13247

Geen vergelijking sowieso qua leeftijd al

19-09-2020 10:30

FR-JJN +12882

Als je 2 spelers wilt laten strijden zul je toch moeten vergelijken lijkt me?

19-09-2020 10:38

kuurie69 +13247

Weet ik niet hoor of dat realistisch is

19-09-2020 10:43

FR-JJN +12882

Of wat realisitsch is?

19-09-2020 10:47

kuurie69 +13247

Op leeftijd te vergelijken

19-09-2020 10:50

kuurie69 +13247

Op positie ok

19-09-2020 10:50

kuurie69 +13247

Jens heeft vind ik zijn sporen al verdiend

19-09-2020 10:51

FR-JJN +12882

Ok dan laten we het stukje " op z'n return" weg. Dan zijn we nog net zover en is kokcu in bijna alle opzichten een betere voetballer

19-09-2020 10:51

FR-JJN +12882

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie.
Als je de beste bent speel je als er een ander is speel je niet. Easy as that

19-09-2020 10:52

kuurie69 +13247

Vind jij, ik vind dat Jens een betere bal veroveraar is en meer rust aan de bal heeft

19-09-2020 10:53

FR-JJN +12882

Ja laten we zoeken naar een goede balveroveraar op tien. Iets teveel rust vaak ja

19-09-2020 10:55

kuurie69 +13247

Ok prima....

19-09-2020 11:00

FR-JJN +12882

Laten we t dick maar gewoon laten bepalen. Beste voor Feyenoord is wat telt

19-09-2020 11:10

kuurie69 +13247

Zeker wel ja

19-09-2020 11:13

kuurie69 +13247

En hoe vind jij hem sterk dan?oprechte vraag

19-09-2020 10:30

FR-JJN +12882

Heb jij de opmars onder advocaat gemist ofzo? Die jongen heeft het, gezien alle omstandigheden, enorm goed gedaan in z'n debuut seizoen als basisspeler op tien. En heeft enorme stappen gezet.

Natuurlijk is er genoeg wat beter en stabieler moet, maar mag dat op die leeftijd?

19-09-2020 10:41

kuurie69 +13247

Euh nee, ik kijk alleen wat meer over het eeuwige jonge talent heen

19-09-2020 10:45

FR-JJN +12882

Het eeuwige talent.....Hoe lang speelt deze jongen ik Feyenoord1?

19-09-2020 10:47

kuurie69 +13247

Dit is volgens mij het 3e seizoen als ik me niet vergist?

19-09-2020 10:52

kuurie69 +13247

Vergis........

19-09-2020 10:52

FR-JJN +12882

Speelde vorig jaar pas echt als vaste basisspeler. En dit seizoen is precies 1 wedstrijd oud

19-09-2020 10:54

kuurie69 +13247

Ok mijn fout, zal de leeftijd zijn

19-09-2020 10:59

kuurie69 +13247

Vanaf het seizoen 2018/19 zit Kökçü regelmatig in de A-selectie van Feyenoord. Op 27 september 2018 maakte hij hier zijn officiële debuut in de wedstrijd om de KNVB beker tegen VV Gemert, waarin hij op slag van rust voor de 0-2 zorgde. Feyenoord won deze wedstrijd met 0-4. Kökçü werd een kwartier voor tijd van het veld gehaald. Op 9 december 2018 maakte Kökçü zijn Eredivisie-debuut als invaller in de uitwedstrijd tegen FC Emmen

19-09-2020 11:04

2018-2019 +1442

Als die enorme stappen heeft gezet, dan kwam hij wel van heeeeeeeeeel ver.
Zie er nog geen kut van namelijk.

19-09-2020 11:04

FR-JJN +12882

Als vaste basisspeler zei ik maat.

19-09-2020 11:05

FR-JJN +12882

Dat jij er niks van ziet is leidend?

19-09-2020 11:06

2018-2019 +1442

Dat jij iets ziet wat er niet is is leidend?.
Bam....

19-09-2020 12:51

FR-JJN +12882

Nee dat ik iets zie, wat advocaat beaamt en zon beetje elke analist ook ziet evenals de bondscoach van Turkije. Maar die kennen uiteraard jouw uitmuntende expertise nog niet. Haha

19-09-2020 13:04

2018-2019 +1442

Je kaart groot ander pobleem aan.
En terecht wat nalullen is een slopemde ziekte geworden. Vooralsnog is ook daar geen vaccin voor.

19-09-2020 13:09

FR-JJN +12882

Lezen is best moeilijk he. Net als voetballers beoordelen. Niks met nalullen en/of vaccins te maken

19-09-2020 14:07

2018-2019 +1442

Wat was Kokcu weer goed vandaag he. Zeker wel ervan genoten.
Nou ik dus duidelijk niet.

20-09-2020 19:36

FR-JJN +12882

Gefeliciteerd man. Ben blij voor je met deze overwinning

20-09-2020 19:56

2018-2019 +1442

Moeilijk he, dus maak je er nu maar iets van met deze reactie. Ga jij maar lekker toeteren in je auto ofzo.

20-09-2020 20:01

FR-JJN +12882

Niks moeilijk aan voor mij hoor. Toeteren met m'n auto? Hahah hoe oud ben je? 11

20-09-2020 20:04

2018-2019 +1442

Nope, 1908.

20-09-2020 20:07

FR-JJN +12882

Zal ook wel aan mij liggen dan.

20-09-2020 20:08

2018-2019 +1442

Kokcu sterk spelen? Op welke wedstrijd doel je dan? Want anders heb naar een andere wedstrijd gekeken. Een inspiratieloze gozert die erbij loopt alsof hij al moe is voordat hij begint (beetje passende sokken zouden hem ook een stuk professionelere uitstraling geven. in plaats van een uitstraling van ongeïntereseerde puber).

19-09-2020 11:03

FR-JJN +12882

Het gros van vorig seizoen onder advocaat.
Misschien iets beter kijken en niet alleen waar de bal is

19-09-2020 11:07

FR-JJN +12882

Oh we beoordelen tegenwoordig ook al op sokken?!

19-09-2020 11:07

ankona +14982

Wanneer dan? Kokcu draait al twee jaar mee en heeft eigenlijk alleen die eerste invalbeurt tegen Emmen een goede indruk achtergelaten. Vandaag was het weer zoals altijd, waardeloos.

20-09-2020 17:03

FR-JJN +12882

Heeft idd 2 kut wedstrijden gespeeld. Maar vorig seizoen meerdere malen laten zien dat ie het kan.

20-09-2020 17:08

kuurie69 +13247

Maar dat is te weinig

20-09-2020 17:33

2018-2019 +1442

Precies ankona!

Die gaat eruit gespeeld worden door Teixeira straks.

20-09-2020 19:38

FR-JJN +12882

Ik vind ook dat ie momenteel te weinig brengt.

20-09-2020 19:58

2018-2019 +1442

Mooi, dan zijn we het daar in ieder geval over eens.
Sluiten we het weekend toch weer een beetje vredig af ;-).

20-09-2020 20:02

FR-JJN +12882

Dat was niet de discussie die we voerden. Maar goed, ben blij voor je dat denkt op deze manier ie gelijk te halen.

20-09-2020 20:08

2018-2019 +1442

Graag! Die heeft nog geen reet laten zien.

19-09-2020 11:00

Van_Geel +18671

Ja na 1 hele wedstrijd, heeft ie genoeg kansen gehad om zich te bewijzen..

19-09-2020 08:51

mib2000 +10

En straks zeker weer ouwehoeren dat de jeugd nooit een kans krijgt?

19-09-2020 08:57

kuurie69 +13247

Duurt bij hem wel lang hoor

19-09-2020 10:18

2018-2019 +1442

Welke goed periodes?

19-09-2020 11:05

SuperGuidetti1 +33

Tuurlijk, zet je grootste talent anders lekker op de bank.

19-09-2020 09:10

1234567890 +178814

Kan een keertje geen kwaad even met beide beentjes op de grond .

19-09-2020 09:15

Fr_88 +15889

Hij zweeft helemaal niet. Gewoon grillig en dat hoort bij zo'n jonge creatieve speler. Hij moet meters maken en daar horen fouten bij.

19-09-2020 09:52

1234567890 +178814

Bedoel eigenlijk om hem weer sterker te maken een keertje op de bank beginnen omdat hij hype is en dat werkt altijd door in je hoofd (zie Jorgensen)en dat heeft invloed op je spel

19-09-2020 11:13

kuurie69 +13247

Eens......

19-09-2020 10:18

Bati +40489

Lkkr beleid hoor haha

19-09-2020 09:10

fey_1 +0

Nee, meer dan 0,0 creativiteit en een hoop heen en weer geschuif levrt dat niet op!

19-09-2020 09:13

Kings010 +7765

Tuurlijk johh lekker je waarde verzieken en kokcu eruit halen. Top idee !

19-09-2020 10:01

teauvenoir +78606

En weer worden de voetballende kwaliteiten van De Toorn onderschat. De Toorn is meer dan louter een paar paardenlongen, inzet en strijd. Jens houdt het vaak simpel inderdaad, maar niet omdat ie niet kan voetballen, dat hebben we de afgelopen jaren nu toch wel geleerd. Hij beschikt over voetbalintelligentie en inzicht en dat uit zich regelmatig in slimme steekballen en fraaie assists. Maar bovenal heeft Jens een fenomenale traptechniek en is hij koelbloedig, getuige zijn vele fraaie goals. En inderdaad, daar heeft Metgod gelijk in, Jens heeft hele goede loopacties en die dynamiek mis ik bij de stilstand-voetballer Diemers.

Toornstra >> Diemers

19-09-2020 08:48

FR-JJN +12882

Snap niet dat Barca nog niet gebeld heeft haha

19-09-2020 08:51

teauvenoir +78606

Ze hebben geen geld, moeten eerst verkopen.

19-09-2020 08:59

FR-JJN +12882

Dat zal t zijn

19-09-2020 09:03

weareone +1

Toornstra is gewoon een degelijke speler.
Altijd een 6 meestal een 7 vaak een. 8.

Barca is natuurlijk onzin.
Maar is gewoon een goede Prof, die nooit zeurt.

Meest ondergewaardeerde speler.
Waar een Nico wel altijd de voorkeur krijgt.. Altijd weer nooit ter discussie staat.
Dat is net het befaamde hangkopje

19-09-2020 08:59

FR-JJN +12882

Ook toornstra heeft vaak zat een <5,5 gespeeld.
Als ie echt zo goed was als mensen hier zeggen stonden de clubs in de rij en had ie allang een keer een kans gekregen op z'n gewenste buitenlandse avontuur.

"Zeurt nooit" is helemaal een drogreden om hem te laten spelen.

19-09-2020 09:07

weareone +1

5,5 of een 6 dat hangt erg tegen elkaar aan. De een vind het een 5,5 de ander een 6.

Clubs in de rij. Misschien afspraak met zijn zaak. Waarnemer. Je hoeft nergens op te Reageren.

Die jongen kan prima bij een middenmotertje in het buitenland spelen.

19-09-2020 09:12

FR-JJN +12882

Dat onvoldoende slimmerd

Ja vast haha

Nee dat trekt ie niet. Is niveau middenmoot van eredivisie

19-09-2020 10:26

weareone +1

Zeiden ze van Kuyt ook.

19-09-2020 10:28

FR-JJN +12882

Engelse top, Turkse top tegen Nederlandse middenmoot.

Wat een vergelijking

19-09-2020 10:36

weareone +1

Zeiden van Kuyt ook dat hij het Engelse niveau niet aan zou kunnen.

Wie zegt dat Jens zeg een middenmoter in frankrijk niet aan zou kunnen.

Jij schrijft mensen dus snel af.
Goede motivator zou je zijn.

19-09-2020 10:46

FR-JJN +12882

Kuijt was fysiek een beest.

Voetballend zou Jens dat aankunnen
Maar fysiek en tempo legt ie het af denk ik

Nee hoor. Bruikbare speler voor onze bank. Hoeft van mij absoluut niet weg

19-09-2020 10:49

teauvenoir +78606

Helemaal mee eens. Wat overigens niet betekent dat Toornstra onaantastbaar is. Als iemand duidelijk beter is op zijn positie mag Toornstra uiteraard banken. Maar Diemers is dat niet. Wellicht Teixeira op termijn, als ie echt zo'n balvirtuoos blijkt te zijn.

19-09-2020 09:10

weareone +1

Ik zeg niet dat hij onaantastbaar is.

Maar hij wordt wel altijd makkelijk aan de kant geschoven

19-09-2020 09:11

fey_1 +0

Afgelopen jaar genoeg 5 en en 4en dacht ik zelf. Kijk de wedstrijden maar terug....

19-09-2020 09:16

weareone +1

Zal eens wat terug zoeken

19-09-2020 09:31

maaartijn +15842

Zowel Toornstra als Diemers zijn spelers voor maximaal net onder de echte top eredivisie. Daarom is Toornstra vaak kind van de rekening, maar daarom zal Diemers ook niet zeker zijn van zijn plaats.

Misschien is straks het middenveld wel Fer, Kokcu, Teixeira.

Maar Toornstra komt wel aan spelen toe hoor. Als we straks EL spelen en een dubbel programma komen er volop kansen om zich in de basis te spelen.

19-09-2020 09:07

SuperGuidetti1 +33

Precies dit!!!!!!

19-09-2020 09:11

fey_1 +0

Toornstra levert anders afgelopen jaar een hoop dramaaaatische wedstrijden af; sjokkend en de bal rechtstreeks in de voeten van de tegenstander spelend. Zal nu wel afgelopen zijn....

19-09-2020 09:16

mruigrok +3015

Toornstra sjokkend, wat een onzin. Je hoeft hem geen geweldige voetballer te vinden, maar zijn inzet staat buiten kijf. Niet één van de meest lopende spelers, maar DE meest lopende (en dan bedoel ik rennen, niet sjokken).

19-09-2020 10:24

fey_1 +0

Kijk de wedstrijden maar eens terug; man laten lopen, sjokkend er achteraan, slechte passing. Het was afgelopen jaar droevig vond ik...

19-09-2020 16:03

KaalofKammen +2

Wat zou John zeggen als hij de telefoon opneemt? Kan voor een hoop verwarring zorgen

19-09-2020 08:36

LarsFR1908 +5647

Welke John????????

19-09-2020 08:39

Sjeep +16108

Of, met John met god. Dubbele verwarring

19-09-2020 08:46

ferdi30 +5342

Koert Westerman hier ook?

19-09-2020 08:54

Dezwartetulp +77857

Met de huidige blessures (van buitenspelers).
En omdat het Twente thuis is
En om Linssen te voorkomen

.............Jorgensen..........'''..Teixeira................
Kokcu...................Berghuis................Diemers
...............................Fer...................................
Haps...........Senesi.......Burger........Geertruida
.............................Bijlow..................................

19-09-2020 08:32

teauvenoir +78606

Tandeloze flanken / trechtervoetbal / 0,0 diepte

Maar onder de door jouw aangestipte omstandigheden begrijp ik het wel.

Alleen Diemers hangend op rechts is echt kansloos.

19-09-2020 08:40

Dezwartetulp +77857

Heeft een heerlijk voorzetje in het rechterbeen hoor

19-09-2020 08:41

teauvenoir +78606

Alleen als ie over een "bending" Beckham voorzet beschikt heb je er wat aan, want hij gaat de achterlijn nooit halen: niet op snelheid en niet met een passeeractie.

19-09-2020 08:44

FR-JJN +12882

Berghuis had z'n bending Beckham gewoon moeten maken.
Maar logischer zou mij lijken om Berghuis en Diemers om te draaien

19-09-2020 08:47

Dezwartetulp +77857

Dit is ook precies het idee (ook voor Kokcu vanaf links), Deed ie bij Fortuna regelmatig.

19-09-2020 09:09

maaartijn +15842

Dan moet Jorgensen wel wat agressiever voor de goal komen en beter positie kiezen, anders kan je 100 voorzetten geven zonder een goal te maken.

19-09-2020 09:09

Dezwartetulp +77857

Ja misschien is Bozenik voor deze opstelling wel de logischere keuze. Voor Jorgensen uiteraard. Teixeira Is natuurlijk een vaste waarde in de spits.

19-09-2020 09:15

maaartijn +15842

Ik heb echt nog geen goed beeld van die Teixeira. Leuke techniek op de videobeelden, maar wat hij voor ons kan betekenen vind ik lastig te zeggen.

19-09-2020 09:41

SuperGuidetti1 +33

Hoeveel waardeloze opstellingen ga je nog neerzetten?

19-09-2020 09:18

Dezwartetulp +77857

Tot jij uit frustratie je account hier opzegt

19-09-2020 09:20

SuperGuidetti1 +33

Dan wens ik je nog veel plezier met je 3000 opstellingen :) beetje vermoeiend wordt het wel, maar opzeggen, nee dank u.

19-09-2020 09:24

Dezwartetulp +77857

Komt omdat jij een heel beperkt denkvermogen hebt. Dat beukenootjebreintje moet zo hard werken, dat het al snel vermoeiend wordt. Snap ik wel.

19-09-2020 09:28

SuperGuidetti1 +33

Linssen Bozenik Berghuis
Kokcu
Fer Jens
Malacia Senesi Geertruida Nieuwkoop
Justin

Als Conteh terug is ,en hij bevalt zal ik Conteh erin zetten voor diepgang ipv Linssen
Klaiber had ik ook nog wel graag zien komen als concurrentie van Nieuwkoop

Hier mijn opstelling, nee je hebt er niks aan. Maar dit is wat jij zo'n 20x per dag doet

19-09-2020 09:38

Dezwartetulp +77857

Is toch leuk om over te lullen man, opstellinkjes :) En een leuke poging van je, maar nee, dit moet m zeker niet zijn.

19-09-2020 10:11

IJzerenKees +135114

hebben we tulp weer met zn teixeira in de spits

19-09-2020 09:47

FR-JJN +12882

Eens met deze god

19-09-2020 08:29

paulus56 +263315

Zou mooi zijn om eens te proberen diemers en toornstra samen als de tijd daar is

19-09-2020 08:25

IJzerenKees +135114

maar ja wie haal je er dan uit paulus

19-09-2020 09:46

paulus56 +263315

Er is altijd wel een keer een blessure of gewoon een halve wedstrijd dus om en om

19-09-2020 16:36

IJzerenKees +135114

ja das wel een goeie
en je mag ook 5 keer wisselen nou
ik zou ook nog wel 10 minuten mee kennen doen

19-09-2020 16:59

paulus56 +263315

Nou dan pleur ik wel op naar de ara en wacht ik daar op je met een biertje want je zal wel doodop zijn van die 10 min.

19-09-2020 17:02

IJzerenKees +135114

ja wel gelijk een liter dan he

19-09-2020 17:41

paulus56 +263315

eerst een liter water om je dorst te lessen kraanwater en dan een biertje

19-09-2020 18:44

IJzerenKees +135114

ja en bestel er ook maar een bittergarnituur bij
dubbele portie

19-09-2020 20:40

a_scholten_69 +0

Allereerst: Metgod HELD!!!

Allertweest: Diemers HELD!!! Heb vanaf het begin al gezegd dat hij één van de betere inkomende transfers van de afgelopen jaren is en werd daar jammergenoeg veelvuldig voor geridiculiseerd. Toch wel fijn dat ik nu het gelijk aan m’n zijde te hebbben....

Allerderdes: Fijne dag nog kameraden!

19-09-2020 08:07

SuperGuidetti1 +33

Allervierdes: Laat hij het eerst maar eens meer wedstrijden laten zien

19-09-2020 08:18

DVD +0

Diemers een held noemen vind ik wel wat vroeg. Hij viel mij bij Fortuna al positief op, dus was wel redelijk positief toen ze hem haalden, maar om hem na één wedstrijd in de basis al een held te noemen. Nee..

Toornstra is in mijn ogen nog steeds de grotere held ;-)

19-09-2020 08:18

teauvenoir +78606

Laat me graag verrassen door Diemers, maar ik heb er weinig fiducie in. Je hebt nog zeker geen gelijk na 1 wedstrijdje tegen PEC, waarin Diemers echt niet zo spectaculair was als steeds wordt gesuggereerd.

19-09-2020 08:42

Sjeep +16108

Ligt ie straks met je vrouw in bed.....

19-09-2020 08:48

Richard_BM +3038

Nee een stille Kuip kun je niet verwachten. Zeker juist omdat alle wedstrijden tot nu toe niet stil zijn geweest haha

19-09-2020 07:57

JesFeyenoord +6

Alleen bij ons zal het wel weer uitvergroot worden in alle kranten

19-09-2020 08:01

1234567890 +178814

Zal best meevallen

19-09-2020 09:19

1234567890 +178814

Als we het een klein beetje aanpassen is er niks aan de hand ,hoorde op prinjesdag ook iemand schreeuwe .leven de koning Hoera Hoera hoe dom kan je zijn

19-09-2020 09:22

GerseGer +7290

Toornstra is goed voor ten minste 8 goals per seizoen in de competitie. Daar moet Diemers wel aan gaan tippen als hij van waarde wil gaan zijn. Scoren is essentieel in die positie.

19-09-2020 07:54

a_scholten_69 +0

Diemers is iemand die anderen beter uit de verf doet komen en niet zo’n egoïstische voetballer als Jensie, dan maar iets minder doelpunten....

19-09-2020 08:09

kokkinovskiy +218

Toornstra een egoïstische voetballer? Bijzonder, die heb ik nog nooit voorbij zien komen

19-09-2020 08:27

slimspelen +4222

Da's inderdaad een hele bijzondere waarneming. Als er één speler, zich in dienst van het team opstelt is dat Toornstra.

Pak eerst ff een bakkie koffie.

19-09-2020 08:50

GerseGer +7290

Berghuis moet het nu ook eens gaan laten zien in de topduels tegen Ajax, PSV, AZ etc. Dan is hij toch nog vaak wat flets en niet de absolute uitblinker. Voor hem ook een mooi doel.

19-09-2020 07:52

GerseGer +7290

Waarvan 2 penalties...

19-09-2020 07:56

SuperGuidetti1 +33

Dat zijn toch ook goals?

19-09-2020 08:02

ringoster +2026

Vond Berghuis in de thuiswedstrijd afgelopen seizoen tegen Ajax ook de allerbeste, was bij alle goals betrokken...?

19-09-2020 09:37

duitser +4317

Gewoon kijken tegen wie je speelt of je toornstra of diemers in de basis zet

19-09-2020 07:46

FRWeert +484

Iets met een zwaluw en zomer...

19-09-2020 07:45

FR_in_hart_en_nieren +839

laatste alinea slaat nergens op, Berghuis heeft vorig seizoen in meerdere moeizame wedstrijden Feyenooord geholpen door of te scoren of assists te geven.

19-09-2020 07:38

FRStroe +38

Precies ik vind de laatste alinea ook echt onzin

19-09-2020 07:52

SuperGuidetti1 +33

Precies alleen 3-4 Pec al. 1 assists 2 goals. Na 2-0 achter

19-09-2020 08:01

geranium +0

Als er alleen gekeken wordt naar de laatste wedstrijd dan moet Kokcu eruit.
Oftewel, laat de waan van de dag niet regeren.

19-09-2020 07:37

broodjespeklap +0

Speelde afgelopen wedstrijd boven verwachting, dus wat mij betreft morgen weer een plaats in de basis.

19-09-2020 07:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties