Machteloos Feyenoord onderuit tegen Dinamo Zagreb

Machteloos Feyenoord onderuit tegen Dinamo Zagreb

Feyenoord is er donderdagavond niet in geslaagd een goede uitgangspositie neer te zetten in de Europa League. In eigen huis werd er met 0-2 verloren van Dinamo Zagreb. Daarbij zagen de Rotterdammers met Bryan Linssen en Uros Spajic ook nog eens opnieuw twee spelers geblesseerd uitvallen.

Dick Advocaat voorspelde vooraf een wedstrijd tussen twee goed georganiseerde ploegen. Hij kreeg gelijk, want dat was precies het spelbeeld in de eerste helft. Het spel ging heen en weer, zonder dat het tot echt grote kansen kwam. Wel zag Feyenoord Bryan Linssen, in een poging er toch doorheen te komen, geblesseerd uitvallen. Weer een aderlating dus, maar daar bleef het niet bij. Kort voor rust kwam Uros Spajic in botsing met een tegenstander waarna hij met een bloedend hoofd naar de kant ging. Ook hij zou niet meer terugkeren.

Machteloos Feyenoord onderuit tegen Dinamo Zagreb

Waar Feyenoord met tien man stond, liet de scheidsrechter nog even doorspelen tot aan de rust. Dat pakte verkeerd uit. Na een overtreding van Orkun Kökcü ging de bal op de stip. Op slag van rust wist Bruno Petkovic zo Dinamo Zagreb op 0-1 te schieten. Feyenoord moest na rust dus op jacht naar de gelijkmaker, tegen een ploeg die nog geen doelpunt tegen kreeg deze Europa League-campagne.

De gelijkmaker bleef echter uit. Het werd zelfs erger toen Lovro Majer de 0-2 binnen schoot. In eerste instantie werd het doelpunt afgekeurd, maar na overleg tussen de scheidsrechter en zijn assistent werd besloten het doelpunt toch toe te kennen. Feyenoord kreeg vanaf dat moment zelf iets meer mogelijkheden, waarvan Bannis de grootste had. Hij kreeg een bal via Malacia en Berghuis perfect klaargelegd, maar raakte de bal niet goed. Een resultaat leek geen moment meer dichtbij en het bleef dan ook 0-2.

Machteloos Feyenoord onderuit tegen Dinamo Zagreb

Ondanks de nederlaag heeft Feyenoord het nog altijd in eigen hand. Wolfsberger AC won in de andere wedstrijd met 0-1 van CSKA Moskou, waardoor de Russen geen kans meer maken op overwintering. Feyenoord wel. Daarvoor móét het volgende week winnen in Oostenrijk.

[opstelling=362]

Lees meer over
Steven Berghuis Tyrell Malacia Dick Advocaat Naoufal Bannis Bryan Linssen Uros Spajic
Plaats reactie
666

nevergiveup010 +1413

het team is niet meer vooruit te branden en is moe en schaamteloos uit vorm met Berghuis voorop in de hoofdrol , die was me ff puur slecht en dan die houding van hem,een aanfluiting als aanvoerder , snel die band afnemen als aanvoeder een afgang , hij is leidende aan dramatisch vormverlies al weken ,koppie laten hangen , verongenoegd lopen kijken

04-12-2020 11:02

Liser +19916

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat die 0-1 weggeven wordt!?
Met nog 40 seconden op de klok voor rust probeer je toch met man en macht tegen te houden, als je al een man minder hebt?

Toen die voorzet gegeven werd stonden er nog 5 spelers van ons ver buiten de 16. Dat kan toch niet op dit niveau? Is er dan werkelijk niemand die de poppetjes op de juiste plek zet en even iedereen mee terug roept? Waar zijn de leiders als we ze nodig hebben.

04-12-2020 08:55

Liser +19916

Jongens wat zijn we slecht. We hebben gewoon niks te zoeken in Europa

04-12-2020 08:49

flowerpower +3056

Nu al zin in de januari maand met Dick aan het roer en zijn kut tactiek die niet werkt. Kan beter januari naar een eiland gaan waar ze geen tv hebben

04-12-2020 01:10

NmeLineZ +10821

Kansloos, niets meer.

04-12-2020 00:50

zekspeed +4465

Het grootste probleem bij Feyenoord zijn de naar binnen trekkende buitenspelers met Berghuis voorop.
Waarom spelen w3 in godsnaam zo???

03-12-2020 22:59

guc75 +11012

Wat een stelletje zeikstralen en droeftoeters hier. Als we gelijk hadden gespeeld dan was iedereen in eureka stemming geweest en het had geen ene fuck uitgemaakt. We moeten hoe dan ook nog steeds bij Wolfsberger winnen. Alleen nu gaan alle idioten hier los op onze spelers. Wat zijn de meesten hier toch triest....

03-12-2020 22:58

j-d-tomasson11 +2088

Jij hebt genoten van deze wereldpartij?

03-12-2020 23:14

sjaarloos52h +21908

Doe effe normaal man, hij zegt toch niet dat het een wereldpartij was?

03-12-2020 23:20

guc75 +11012

Sterker nog, heb heel de wedstrijd niet kunnen kijken. Maar zoals sommigen hier aan het los gaan zeg: lachertje van Europa, Kokcu en Berghuis verkopen in de winterstop, etc., en dat zijn nog de fijnere uitspraken... Kan echt niet, dat zijn toch geen supporters...

04-12-2020 00:25

flowerpower +3056

Ben blij voor je dat je denkt dat we met dit vertoonde spel van de laatste maanden wel even fucking wolfsberger opzij zetten. En de meeste gaan al een tijdje los op de spelers. Het is week in week uit niet om aan te gluren. Mag dat gezegd worden of niet. Maar goed we zullen wel idioten zijn. Ik heb volgens mij ook ogen. En als het kut is is het kut.

04-12-2020 00:45

fr_1993 +78819

Ik zei voor de wedstrijd:

Linssen - Berghuis
Kokcu
Diemers - Wehrmann - Toornstra
Malacia - Senesi - Spajic - Geertruida
Marsman

Wat gebeurd er? Laconiek 4-3-3 met de punt naar voren tegen een team met zeer veel goals voor en amper tegengoals. Iets met snappen hoe je de tegenstander bespeeld a la Tzen Tsu.

03-12-2020 22:53

verreoosten +8626

Sun tzu, nice!

03-12-2020 23:02

frankyboy +6842

Die gelatenheid ook bij die 2de goal. Eerst keurt scheidsrechter hem af, en daarna weer goed. Dan verwacht je toch dat hele elftal in opstand komt. Maar nee, ze speelden al een verloren wedstrijd in hun hoofd.

03-12-2020 22:43

flowerpower +3056

Volledig mee eens. Moet eens bij Italianen of Spanjaarden gebeuren. Die vliegen met het hele elftal op de scheidsrechter. Kutjes team is het

04-12-2020 00:47

louisvanderploeg +13021

Berghuis is eigenlijk gewoon een nul. Heeft weer niets laten zien, maar eist wel elke vrije trap op, waar die werkelijk niets mee doet. Eigenlijk gewoon maar eens op de bank laten beginnen.

03-12-2020 22:39

tupelo10 +2486

dat roep ik al weken....

03-12-2020 22:43

reborn +1

Waar blijft Azarkan?

03-12-2020 22:27

tupelo10 +2486

Die lilliputter gaat ook niets inbrengen tegen dit soort verdedigers

03-12-2020 22:43

NelisHoe +4184

Kan geen kwaad hoor, een speler die acties durft te maken. Verder kan ik er geen een opnoemen.

03-12-2020 23:12

timadi +187

We hebben nu 5 wedstrijden achter de rug. In 4 van de 5 wedstrijden zijn we benadeeld door de scheidsrechters. ongelooglijk

03-12-2020 22:18

poklaan +2494

Op een paar overdreven gele kaarten zijn we vandaag niet benadeeld, en die kaarten hebben 0 invloed op de uitslag.

03-12-2020 22:23

klick44 +18184

Pingel sloeg ook nergens op. Zeker benadeeld maar zelf bar weinig gebracht. Vooral voorin dramatisch

03-12-2020 22:30

poklaan +2494

Hoezo sloeg nergens op? Ja, hij stelde zich aan maar Kokcu schopte hem gewoon, je zag het al aan zijn reactie dat hij ook dondersgoed wist dat hij een penalty had veroorzaakt.

03-12-2020 22:35

klick44 +18184

Was gewoon heel licht. Die gele kaarten sloegen nergens op. Andersom gafhij ze niet voor zelfde overtreding.

03-12-2020 23:40

louisvanderploeg +13021

Was inderdaad een penalty. in 1e instantie zei ik ook van niet, maar de scheids had het goed gezien.

03-12-2020 22:37

fr_1993 +78819

Ik weet niet eens waar ik moet begonnen man.

Als Feyenoord een tackle op de bal doet greep die scheids gelijk naar zijn kaartenzak. Maakte de tegenstander een overtreding dan was het vrije trap en doorspelen. Meen je toch nuet dat je zoiets niet opgevallen is?

03-12-2020 22:55

feyenoordgazza +4012

Ze motten ons niet .
Daarom zei ik ook : ze hadden ons na rome gewoon moeten schorsen ipv nu elke keer hun gram halen .
Verder dacht ik dat als je zonder een var een goal afkeurt je het niet meer mag omdraaien

03-12-2020 22:23

tussenjaar +6268

Alleen Wolfsberger thuis zijn we genaaid. Je slaat weer helemaal door

03-12-2020 22:26

feyenoordgazza +4012

2x geel senesi zagreb uit belachelijk 2x geel jorgensen moskou belachelijk.
Fc jovanovics thuis speekt voorzich
Penalty vandaag belachelijk , 6 x geel belachelijk .
Zagreb bijna geen kaart belachelijk .
Nee joh die uefa ligt ons wel

03-12-2020 22:31

tussenjaar +6268

Dat waren allemaal juiste beslissingen. Het is pure onkunde van Feyenoord

03-12-2020 22:46

klick44 +18184

Neehoor eerste geel van jorgensen. Vandaag was alleen de kaart van berghuis terecht de rest idioot. Pingel vind ik ook heel erg raar

03-12-2020 22:32

flowerpower +3056

En ik 4 van de 5 wedstrijden zijn wij aks supporters benadeeld door ons eigen team

04-12-2020 00:49

sealingdeals +0

Berghuis is geen aanvoerder. Senesi aanvoerder maken

03-12-2020 22:18

Skaapjuh +0

Ben ik wel met je eens... Denk dat Berghuis zonder die band weer echt gaat voetballen!!

03-12-2020 22:20

klick44 +18184

Ik denk dat het npg minder wordt

03-12-2020 22:32

HuuV +6793

Zonder band nog dichter bij de uitgang. Daar kan je van alles van vinden. Dat wel.

03-12-2020 22:35

klick44 +18184

Net z9 goed verkopen dan

03-12-2020 23:41

FR_Gerben +95

Vrije trappen onwaardig ook.. Kan uit verleden herinneren dat Toornstra ook hele mooie vrije trappen raak schoot of Kökcü.. Zelfs Diemers kon dat vrij goed bij uitgerekend Fortuna...

03-12-2020 22:23

klick44 +18184

Hoeveek heeft toornstra er gemaakt dan. 2 ? In 6 jaar?

03-12-2020 22:33

feyenoordgazza +4012

Helemaal eens en dan idd senesi of een toornstra aanvoerder.
Na oranje is hij echt heel slecht ,en hij gaat nooit positief de strijd aan

03-12-2020 22:27

FeyenoordEde +5

Zou Toornstra doen

03-12-2020 22:27

fr_1993 +78819

Toornstra eerste captain

Tweede captain Fer

Derde captain Bijlow

Vierde captain Kokcu

Zit geen vuur achter de schenen van Berghuis en hij slaat helemaal dicht waardoor het team ook geen aanwijzingen meer krijgt.

03-12-2020 22:58

frankyboy +6842

Leuk die 23 wedstrijden ongeslagen maar voorlopig word je gewoon 2 keer in achter elkaar in eigen huis opgerold.

03-12-2020 22:18

Aros +6892

Berghuis out

03-12-2020 22:16

rawhide +0

Weer een echt ouderwets pijnlijk potje hoor. Feyenoord supporter ben je niet voor je lol, dit kan je toch bijna geen voetbal meer noemen? Wat was het slecht man man man

03-12-2020 22:15

ronnieb +788

OK.vanavond hadden we niet de beschikking over:

Bijlow, Nieuwkoop, Spajic, Van Beek, Haps, Fer, Sinistierra, Conte, Jorgensen, Linsen, Bozenik.

8 basisspelers.

De rest van de selektie os DOODMOE, mentaal en physiek.

Steun die gasten nou eens!

03-12-2020 22:11

poklaan +2494

Ach man flikker nou op. Kritiek gewoon volledig terecht, je kan spelers en staf prima steunen terwijl je ook gewoon volledig terecht kritiek uit.

03-12-2020 22:14

frankyboy +6842

Mentaal ? Omdat je vandaag Europese overwintering kon veiligstellen? Omdat Narsingh voor die miljoen per jaar maar 1 keer in het seizoen hoeft te vlammen ? Leg eens uit.

03-12-2020 22:14

ricodetico +13075

Hup Feyenoord!

03-12-2020 22:14

Aros +6892

Flikker op met dat steunen

03-12-2020 22:16

willem48 +2

Volgens mij heb ik Spajic toch op het veld zien staan???

03-12-2020 22:23

willem48 +2

Linssen ook toch????

03-12-2020 22:23

ricodetico +13075

Iedereen heeft vanavond alleen maar op het veld gestsan

03-12-2020 22:40

flowerpower +3056

Pfff wat een gelul dit zeg. Steun ze al 29 jaar. Wat krijg je ervoor terug. Tig basis spelers geblesseerd. Laat ze eerst maar eens onderzoeken hoe dat nou komt. Hoe wordt er getraind. Is het echt alleen maar toeval. En wat nou doodmoe. Van soms 3 wedstrijdjes in de week. Werd vroeger toch ook niet over geklaagd en dan hebben ze nog niet eens voor de beker hoeven spelen.

04-12-2020 00:53

ricodetico +13075

Ze raken geblesseerd omdat ze wandelend voetbal spelen en als er dan enige explosiviteit gevraagd wordt dan liggen ze op de grond.

04-12-2020 07:01

poklaan +2494

Probeer maar is 3 Eredivisie-teams te noemen die aan de bal voor ons onderdoen, gaat je niet lukken.

03-12-2020 22:10

frankyboy +6842

Dan zie je zo’n Botteghin met de bal aan de voet over dat veld, ja wat is het, iets wat op lopen lijkt, en dan denk ik, mag toch hopen dat er in het buitenland geen beelden worden uitgezonden.

03-12-2020 22:12

poklaan +2494

Het zegt ook vrij veel dat die ene kans bij hem voor de voeten komt. Je moet in zo'n situatie afspreken wie waar staat, en in zo'n situatie moet daar dus een rechtspoot met een aardig schot staan. Maar nee, bij ons staat Botteghin er.

03-12-2020 22:13

frankyboy +6842

Geen zelfrespecterende ploeg in Europa heeft zo’n log, niet atletisch, overharige helemaal niks speler staan. Wij wel, we smeken hem zelfs nog een jaar erbij te blijven.

03-12-2020 22:15

switzer +11010

Sparta, Heerenveen, Groningen, Pec Zwolle, Fortuna Sittard, Ado, Emmen, VVV, Heracles en RKC. En dan zijn er nog een zooi twijfelgevallen. Weet niet wat jij lult?

03-12-2020 22:19

fr_1993 +78819

Emmen, Ado, Rkc.

03-12-2020 22:58

baba-rokko +1

Vooral die berghuis was slecht. Net een bitch met zijn haarlak die helemaal uitliep door de regen.

03-12-2020 22:09

radikale +6905

Slecht verdedigd
Slecht gevlagd
slecht gefloten
Slecht gespeeld
Slecht spelers
Slecht mentaliteit
Slecht instelling
Slecht seizoen
Slecht slecht slecht
Pleuris bende

03-12-2020 22:07

baba-rokko +1

Hahahhahaha het is allemaal lachwekkend

03-12-2020 22:07

frankyboy +6842

Wat ik niet begrijp is waarom Narsingh begon. Ik bedoel, die is alleen nog leuk voor de diepte maar daarvan weet je dat die er tegen deze tegenstander nauwelijks zal komen. Dan kan je toch beter met Texeira of Diemers aan de linkerkant spelen.
Nog even afgezien van de gruwelpot die Narsingh speelde.

03-12-2020 22:06

ronnieb +788

Hier ben ik het mee eens.

03-12-2020 22:12

harryvos +1566

Ik vond narsingh wel goed. :)

03-12-2020 22:14

feyenoordgazza +4012

Turpin volgende week denk ik.
Tuurlijk Feyenoord speelde niet best .
Maar als jij in onze situatie speelt tegen een club die met 9 man in de 16 staat ,kom je er niet doorheen .
Dan moet iedereen er zijn ,en ook nog in vorm zijn .
Vervolgens kom je ook nog achter door wederom een onterechte pingel.
Kokcu wil die bal weg schieten maar die kroaat springt er voor en gaat neer alsof hij beschoten is.
Maar goed die kroaaten kwamen overal mee weg en wij kregen gelijk geel.
Ik ben mijn geloof in plaatsing ook weer helemaal kwijt(dom ook dat ik me na moskou weer heb verleiden ).
De uefa mot ons niet klaar.
Ze hadden ons na rome gewoon moeten schorsen ipv elke dit gezeik .
Volgende week krijgen wederom rood of een penalty tegen

03-12-2020 22:06

Flash +1

Bijna sinterklaasfeest voor jou. Je praat nog grotere onzin dan de wedstrijd was.

03-12-2020 22:08

feyenoordgazza +4012

Nee die scheids was lekker bezig joh .

03-12-2020 22:11

ronnieb +788

Met je eens.

03-12-2020 22:12

jupiter +2590

Wat een ongelovelijke wanvertoning.. niks geen samenspel, geen vechtlust, geen idee van het spel, werkelijk niets.. wat een ongelovelijke zaadpot, ga je schamen zeg..

03-12-2020 22:04

realmarciano +773

Gratis geld verdienen komende weken met toto !

03-12-2020 22:03

frank_friemelfrons +5999

Het is heel makkelijk om individuele spelers te gaan afkraken nu, maar eerlijk is eerlijk, in dit collectief speelt niemand goed. Wat wel slecht is, is dat er niemand opstaat en de boel een beetje aanjaagt. Dit is iets wat Berghuis zich wel persoonlijk mag aantrekken als captain...

03-12-2020 22:03

Kapelle +1058

Op de laatste twintig minuten na was Berghuis denk ik de slechtste van het veld. En dat is niet de eerste keer deze laatste weken.

03-12-2020 22:04

onbekend +94843

Er zit geen leiderschap in dit team of aanjagers. Allemaal lieve jongens of spelers die een beetje over het veld sjokken. Daarbij mis je natuurlijk Bijlow, Haps, Fer, Sinisterra en een Jørgensen. Desondanks gewoon te weinig kwaliteit aanwezig en deze speelstijl helpt ons ook totaal niet om dreigend en overtuigend te zijn.

03-12-2020 22:05

jespertje +1329

De staf mag ook wel ff los gaan naast de lijn die zitten alleen maar....

03-12-2020 22:08

ramsteijn +5015

Volgende week met passie spelen en strijden als gladiatoren. Wat ze vandaag hebben laten zien, kan echt niet meer. Berghuizen, laat de club in de steek. Narsing kan niet beter. Volgende strijden voor elke meter.

03-12-2020 22:02

bahbah +3266

1 berghuis is al genoeg

03-12-2020 22:15

petertje73 +252870

Nou dat was het weer.... You'll never walk alone

03-12-2020 22:02

D2_Icon +3

Hoeveel schoten op doel?

03-12-2020 22:02

the-crow +4114

Er is maar 1 ploeg die de aankomende 10 jaar kampioen wordt en dat zijn die mannen uit 020

03-12-2020 22:02

eppo +73168

Oke pyp ze gelijk

03-12-2020 22:06

the-crow +4114

Pijp jij je eigen vader maar sukkel

03-12-2020 22:08

koffiedik033 +551

Het is gewoon duidelijk dat de accu leeg is . Dat worden nog frustrerende wedstrijden tot de kerst. Met ben ik bang, heel veel puntverlies.

03-12-2020 22:02

FRlegend +17147

Zo zie je maar weer, een Kuip zonder publiek brengt niks extra’s. Het gaat om kwaliteit op het veld. Zolang wij kneuzen als Narsingh een miljoen per jaar betalen mag je spreken van wanbeleid. Sjaak Troost bedankt voor het legen van de pot met geld die al bijna leeg was.

03-12-2020 22:02

JBH +1677

Goh. Wat zou een Kuip zonder publiek dan moeten brengen

03-12-2020 22:07

FRlegend +17147

De Kuip maakt ons onoverwinnelijk toch? En geen enkel ander stadion?

03-12-2020 22:40

JBH +1677

Mijn hemel, ik dacht dat ik je verkeerd interpreteerde maar je bedoelt het ook nog echt zo en betrekt het weer op de stadiondiscussie.

Niemand beweert dat een lege Kuip iets extra’s geeft. Nogal logisch he. Maar dat wil niet zeggen dat een gevulde Kuip niet kan fungeren als twaalfde man. En natuurlijk is het een wisselwerking tussen supporters en stadion, het een kan niet zonder het ander.

03-12-2020 22:53

FRlegend +17147

Zeker, komt toch vooral door de supporters he. Zeker op zo'n avond als vanavond. Al had je aan de Boerevliet lawaai staan maken had je nog wat kunnen uitrichten.

04-12-2020 00:22

JBH +1677

Ja sfeer maken kun je overal, ongeacht het stadion. Sfeer maken kun je ook op een plein. Maar dat neemt niet weg dat de Kuip wel iets speciaals kan toevoegen. De vorm, de parterretribunes, akoestiek, hangende en dus trillende tweede ring, etc. Gewoon de ouderwetse voetbaltempel. Niet voor niets dat je hier altijd al lovende verhalen over hoort. Maar goed! Jij bent zeer pro FC en ik meer pro Kuip en niet zo fan van FC, das prima, vond alleen je conclusie net wat gek. Goeie avond gewenst :)

04-12-2020 00:31

TactvolleTacticus +3792

Ik snap niet dat iedereen maar over het salaris van Narsingh zeikt.

Hij is ten eerste een rechtsbuiten.... ten tweede.. die jongen moet ook maar eerst vertrouwen krijgen. Jørgensen bakt er al jaren niets van maar die wordt nog steeds hier en daar aangemoedigd.
Beetje meten met 2 maten.
Zet hem eens op rechts en laat hem daar minuten maken. Hij is echt niet veel slechter dan Schaken toentertijd.
Berghuis op links en desnoods *zucht* Linssen in de spits of Dylan fucking Vente.
Middenveld Teixera/Diemers, Toornstra/wehrmann en Kökçü.

04-12-2020 07:08

FRlegend +17147

Jorgensen is net zo’n probleemgeval. En die is ook nog verlengd.

04-12-2020 09:07

hasil +8

Misschien moet Feyenoord maar wat acteerlessen nemen. Met lege stadions en duikelende spelers geven scheidsrechters tegenwoordig om niks gele kaarten...daar hebben wij te weinig gebruik van gemaakt...

03-12-2020 22:01

Mat +3588

Vorige week Jan Joost van Gangelen horen zeggen dat in de Europa leugue alleen maar kneuzen fluiten. Nou dat hebben we vanavond weer gezien.

03-12-2020 22:01

Suri +9293

Er was geen pleuris aan, erg slecht en de scheidsrechter die paste zicht helaas moeiteloos aan. Wat een kwakzalver was dat. Maar feyenoord was tot niets in staat. Aanvallend staat er niks, helemaal niks.

03-12-2020 21:59

luissinisterra17 +0

NIEUWS: Narsingh staat nog steeds buiten, hij komt ook de deur niet voorbij.

03-12-2020 21:59

Suri +9293

Iedereen hier ophouden met die man benoemen om te spelen. Die is totaal waardeloos en moet eigenlijk gewoon oprotten. Maakt niet uit wie maar zet er een jeugd speler voor in zijn plaats... Narsingh op pleuren

03-12-2020 22:00

teauvenoir +78422

Kutscheids, kutelftal.

We hebben allemaal spelers die leuk zijn als bindmiddel tussen 4 a 5 sterspelers. Maar we hebben geen sterspelers. Beetje als pap zonder krenten

03-12-2020 21:59

Sensi +1365

De zes gele kaarten doen anders vermoeden. Internationaal wordt er voor ieder wissewasje gefloten en kaarten getrokken, helemaal geen ‘mannelijker voetbal’ zoals door de zogenaamde analisten altijd wordt beweerd. De internationale arbitrage fluit volgens de pietluttige regeltjes die worden voorgeschreven, enkel om witte voetjes te halen en de volgende (rendabele) wedstrijden te kunnen fluiten. Dit staat volledig los van de (wan)prestaties die onze club, deze zaken moeten wel gescheiden worden.

03-12-2020 21:59

Suri +9293

Precies wat ik dacht, en deze lamlul fluit in Engeland.... Ongelooflijk

03-12-2020 22:01

jets +71

Echt frustrerend dit,heb me eigen kapot zitten ergeren zeg.Lijkt wel stelletje amateurs als je ze zo ziet voetballen.Het geld is op en we hebben bijna niks aan kwaliteit, waar moet dat heen

03-12-2020 21:58

onbekend +94843

Kom maar door met die investeerders! (Komen toch niet). Missen veel kwaliteit en pit en leiderschap. Speelstijl ook gewoon bedroevend.

03-12-2020 21:58

svds +33750

Kansloze en terechte Nederlaag Wederom dramatisch slecht! Doordat Wolfsberger wint in Moskou kan het bij een overwinning volgende week in Wolfsberger nog steeds moeilijk maar is mogelijk! Uit beter dan thuis dit seizoen.. qua resultaten dan.. en Berghuis er nu echt maar eens uitschoppen echt al weken de slechtste met een instelling van niks als captain kop omlaag nee schudden alle ballen inleveren een captain neemt het voortouw hij benadeeld het team

03-12-2020 21:58

billybatts +1

Ongelooflijk gewoon. Verliezen kan. Maar allemaal de koppies laten hangen als een bal niet goed aankomt, sjokkend over het veld. Het is gewoon allemaal een trieste bende geworden. Berghuis mag wat mij betreft ook even op de bank gepleurd worden voor een poos. Die jongen staat al te sjokken voor de aftrap. Doet letterlijk helemaal geen flikker. Dit is weer de zoveelste keer dat ze gewoon letterlijk een kutwedstrijd hebben gespeeld. Senesi is weg einde van het seizoen let maar op. Ben geneigd om te zeggen dat al die middelmaat weggegooid moet worden maar dan hou je ook maar 3 spelers ofzo over. Echt echt echt ongelooflijk frusterend gewoon. Helemaal geen zin meer om voetbal te kijken nu.

03-12-2020 21:58

jets +71

Klopt precies wat je zegt

03-12-2020 22:00

Mensini +14667

Dan maar hopen dat we uit meer punten pakken dan thuis...aan dat CSKA had je vandaag ook niets !

03-12-2020 21:57

RyanFr +820

Het is gewoon beter dat wolfsberger daar heeft gewonnen hoor

03-12-2020 21:58

Mensini +14667

Uitgaande dat je vandaag (achteraf) max. gelijk had gespeeld had je ongeacht de uitslag in Moskou idd sowieso de laatste wedstrijd moeten winnen...

03-12-2020 22:05

Frjorn0100 +2

Gelukkig maar, anders had je het de laatste wedstrijd al helemaal niet meer zelf in de hand. Als cska dan zou winnen van Zagreb ben en je zou zelf winnen was je nog niet door geweest

03-12-2020 21:59

hasil +8

Tegen Utrecht kon je al zien dat als je teveel spelers mist het niveau onvoldoende wordt wedstrijden te winnen. En al helemaal tegen de koploper van Kroatië. Na 15 minuten was al duidelijk dat de ploeg die het eerst zou scoren zou winnen want het was in evenwicht die 1e helft. Slechte organisatie. Ik zie die Diemers gewoon sjokkend richting eigen 16 meter gaan. En kom je achter met dit elftal dan is er onvoldoende kwaliteit dit nog recht te trekken. Bannis voor Linssen was trouwens geen verzwakking al kon hij ook niets uitrichten. Maar in het vervolg dan maar Bannis in de spits zetten en geen Linssen meer...

03-12-2020 21:57

amarellovai +3275

We moeten alles op alles zetten om de volgende wedstrijd te winnen.

03-12-2020 21:57

PietertjeFC +651

Je mist gewoon letterlijk een elftal aan (relatief) basis spelers.. echt belachelijk

03-12-2020 21:57

Ulie +8241

Wanneer de UEFA ziet dat Feyenoord zich geplaatst heeft voor de Europacup wordt er altijd een blik scheidsrechters open getrokken met een ziekte die in de nieuwste Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders uitbreid omschreven staat.

03-12-2020 21:56

FR*dennis*FR +857

Stonden er vandaag spelers op scherp?

03-12-2020 21:56

The-Bridge +9302

Feyenoord be like: 0-1 voor bij Wolfsberger en in de 90+5 een pingel tegen krijgen waaruit de 1-1 valt.

03-12-2020 21:56

Dee-010 +3982

En az moet gewoon tegen Napoli hè hahah
Is andere koek

03-12-2020 21:56
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties