Slot reageert op ontslag: ''Dat is een harde klap''

Slot reageert op ontslag: ''Dat is een harde klap''

Arne Slot heeft voor het eerst gereageerd op zijn ontslag bij AZ. De trainer is per direct op non actief gesteld door de directie van de Alkmaarders nadat hij in onderhandeling was met Feyenoord. Slot stond vanmorgen op het trainingsveld om zich voor te bereiden op de wedstrijd van morgen en voelde het nieuws niet aankomen: ''Dat is een harde klap.''

''Ik heb vanochtend kennis genomen van het feit dat AZ mijn aflopende contract per direct wil ontbinden'', vervolgt Slot in gesprek met De Telegraaf. ''Dat een seizoen, waarin we zowel nationaal als ook internationaal nog op alle fronten actief zijn, hiermee voor mij eindigt is een harde klap. Ik kijk terug op een geweldige periode bij AZ en ben de medewerkers, staf en spelers meer dan dankbaar voor de mooie en intense periode die we samen beleefd hebben.”

Slot wil niet veel kwijt over de gesprekken met Feyenoord. De trainer laat wel weten dat hij al eerder heeft aangegeven zijn aflopende contract niet te gaan verlengen. ''Aangaande mijn toekomst kan ik enkel aangeven dat AZ op de hoogte was van het feit dat ik mijn aflopende contract niet zou gaan verlengen en dat er concrete interesse van meerdere clubs is. Inhoudelijk wil ik op dit moment niet ingaan op de beslissing van AZ en de concrete interesse van Feyenoord.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

Delft12 +0

Leg maar vast die slot ????

06-12-2020 16:39

opT +620

Komt AZ goed uit denk ik. Waarschijnlijk hebben ze al een vervanger voor Slot op het oog en die staat te popelen om aan de slag te gaan.

06-12-2020 11:40

Hallojumbo +0

Vraag me af of die het beter gaat doen daar

06-12-2020 12:16

ruudgeels +196

Het rare aan deze hele zaak is dat Krabbedam een keer gelijk had!

06-12-2020 11:19

FR_Domingo +14894

Hahahahahaha true

06-12-2020 13:46

ernst H +4998

Was t niet zo, dat Ten Hag in de winterstop overstapte?

06-12-2020 09:48

Koekert +5466

Ik denk dat Slot een goede trainer is, maar we moeten hem zeker niet verheerlijken. Hij heeft ehh had daar een aardige, technisch vaardige, selectie, dat is hier wat minder. De druk ligt ook vele malen hoger hier.

06-12-2020 09:44

ernst H +4998

Nee, dat wisten we nog niet.

06-12-2020 09:47

Koekert +5466

Graag gedaan dan.

06-12-2020 10:25

ernst H +4998

Koekoek...kameraad..

06-12-2020 11:17

Koekert +5466

Dat is aardig. Ook wel eens leuk hier voor de verandering.

06-12-2020 11:54

DutchViperNL +330

God al die mensen die nu massaal “hIj MAakT eEn sTAp AcHteRuit”

Die fans van AZ denken echt al boven ons te staan. Maat, in Rotterdam staat een stadion van 50.000 mensen die voor Corona wekelijks was uitverkocht. Jullie hebben niet eens een dak meer. (Niet te vergeten dat AZ al heel lang niks meer gewonnen heeft).

Wat een calimero’s die AZ supporters zeg.

06-12-2020 09:17

Pablito +442

Wat een disrespect naar een trainer die je talenten heeft helpen ontwikkelen. Deze trainer zit er niet een jaartje ofso, nee zeker 3 jaar. Dit is een keuze uit emotie, oftewel iemand in Alkmaar is op zijn pik getrapt. En hij kiest ervoor om ten koste van het team, ten koste van de club deze keuze te maken. Bizar ik dacht dat Feyenoord een amateurisch bestuur had, maar AZ slaat alles. Wat mij betreft krijgt Slot alvast een driedubbel hard welkom bij Feyenoord!

06-12-2020 03:04

BoscheBol +1

Dik schreef al eerder. Er komt versterking bij.

06-12-2020 02:56

fr1985 +6312

Als zijn contract afliep vind ik het inderdaad ook wel erg vreemd dat AZ hem ontslaat.
Laat die man even zijn volgende baan er naast regelen dan kan hij daarna toch gewoon zijn goede werk nog een half jaar doorzetten lijkt mij?

Ik hoop dat de hele bende bij AZ nu in elkaar dondert

06-12-2020 01:47

vinniev +0

Neem slot dan meteen maar aan voor een klein salaris als extra assistent. Dan kan hij de selectie leren kennen, de organisatie, en wat kneepjes van het vak afkijken van Advocaat.

06-12-2020 01:42

BoscheBol +1

Denk niet dat Advocaat dat wilt.

06-12-2020 02:57

peturrrr +0

Welkom Slotje!

06-12-2020 00:21

-1908- +490

bla bla bla... Wij zijn Feyenoord, de eerste en de laatste..

05-12-2020 23:58

Tedje +836

11 jaar geleden, 5 december 2009. Was er een trainer bij AZ die een treintje voorbij zag komen :-)

05-12-2020 23:25

eppo +71829

*pakjesboot

06-12-2020 00:27

Sinister +13053

Ik vind het wel gedurfd van hem. Feyenoord is toch veel heibel en weinig perspectief op het moment. We zijn ook nog eens met niets minder dan een kampioenschap tevreden terwijl we het zelden worden.

Hoop in ieder geval dat het leuker voetbal brengt. Want ik ben dat eindeloze gebrei door die waterdragers zo enorm zat. Voetbal kan zo mooi zijn, maar Feyenoord speelt zelden op een manier waarop je echt van het spelletje geniet.

05-12-2020 23:24

Feyenoord2907 +2347

Het is maar hoe je er naar kijkt. Ik zie wel veel perspectief. Feyenoord gaat een hoop dure spelers kwijtraken. Een Narsingh, Van Beek, Botteghin, Johnsten Marsman, Ten Hove lopen uit contract. En spelers als Berghuis, Senesi en Hapa gaat vermoedelijk verkocht worden voor veel geld. Terwijl spelers als Jorgensen en Vente ook mogen vertrekken. Er komt behoorlijk wat salarisbudget vrij.

En mbt tot jeugdspelers denk ik dat Burger en Whermann mooie stappen kunnen maken onder Slot. Maar dat geld voor veel meer jeugdspelers.

Ik kan verder typen maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.

05-12-2020 23:51

Sinister +13053

Ja, zo kan je het inderdaad ook zien. Positieve inslag en ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben het ook wel een beetje beu om naar de niet presterende 30-ers te kijken. Dan heb ik liever een fris jeugdig elftal. Word je misschien geen kampioen mee of gegarandeerde goede resultaten, maar hetzelfde kan gezegd worden van deze groep.

Zitten wel een paar uitzonderingen bij natuurlijk, maar het meerendeel is brandhout

06-12-2020 01:27

WilliSCF +730

Berghuis voor 9 miljoen en Senesi misschien voor 20 miljoen. Met dat geld kun je ook geen potten breken tegenwoordig

06-12-2020 10:02

vinniev +0

Ik denk dat Arnesen Slot overtuigd heeft van een uitdagend meerjarenplan, waarbij jong talent een steeds belangrijkere plek moet gaan innemen binnen de ploeg. Als dat lukt, en je weet successen te halen, dan leeft het in Rotterdam allemaal nog veel meer dan in Alkmaar. Alle aandacht is groter,.budgetten zijn hoger, accommodaties zijn beter, etc. In veel opzichten is feyenoord een stap vooruit. Maar dat het een zware klus wordt, dat is zeker.

06-12-2020 01:38

romeo +1

Arnesen goed bezig

05-12-2020 22:57

flying_dutchman +213733

FOX Sports: Arne Slot tekent honderd procent zeker bij Feyenoord

Arne Slot gaat 'honderd procent zeker' tekenen bij Feyenoord, zo meldt Jan Joost van Gangelen in het FOX Sports-programma De Eretribune. De presentator sprak zaterdag met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de bij AZ ontslagen trainer, en concludeert op basis daarvan dat Slot binnenkort bij Feyenoord gepresenteerd wordt

Raiola geeft tegenover Van Gangelen een korte reactie op het ontslag van zijn cliënt Slot bij AZ. "Hij zegt: 'We hebben een maand geleden aangegeven bij AZ dat we niet gaan verlengen'", aldus Van Gangelen. "Daarbij zijn geen clubs aangegeven. Er waren inderdaad meerdere clubs geïnteresseerd. Arne Slot is erg ontdaan door het ontslag."

In de studio van FOX Sports wordt vol verbazing gereageerd op de beslissing van AZ om Slot te ontslaan. "Ze hangen ineens Ajax uit, ze willen de topclub uithangen", stelt Hugo Borst. "Want dat is het beleid van AZ: 'We laten niet meer over ons heen lopen.' Top drie bestaat niet meer, het is top vier. Robert Eenhoorn en Max Huiberts (de directeuren, red.) zijn op hun knuppel getrapt, ze zijn geschoffeerd. En dan krijg je zo'n lullig verklarinkje..." De Alkmaarders gaven in een korte verklaring aan dat de club een trainer wenst die zich volledig op AZ kan focussen.

Ook vanuit het perspectief van Slot begrijpt Borst de op handen zijnde overgang niet. "Ik snap Slot ook niet, want die kon alle kanten op", zegt de journalist. "Dan kan het nog zo'n grote club zijn, maar als je geen geld hebt, en er komt geen goede jeugd aan..." Kenneth Perez denkt dat Feyenoord serieuze toekomstplannen met Slot heeft. "Ik neem aan dat hem een ander plaatje is voorgespiegeld", zegt Perez. "Het moet bijna wel dat er buitenlandse investeerders komen, of wat dan ook. Je gaat anders niet als jonge coach, die misschien ook naar het buitenland kan, met je volle verstand bij Feyenoord tekenen. Ook met het verwachtingspatroon dat er altijd is."

05-12-2020 22:35

Frankster +20962

Hmmmm interessant

05-12-2020 22:37

vinniev +0

Er moet hem inderdaad een heel goed verhaal verteld zijn. Of hij is Feyenoord supporter die zijn hart volgt...

06-12-2020 01:40

FR-Arnhem +50055

Haal die directie daar ook ff op

05-12-2020 22:22

Heufhejdygvs +2010

Haha die zouden dan helemaal hypocriet zijn

05-12-2020 23:30

fr_1993 +78240

Koef is beter dan Eenhoorn.

06-12-2020 10:25

maaartijn +15743

Ik ben wel klaar met: je gaat niet met je gezond verstand naar Feyenoord toe.

05-12-2020 22:00

Harryrotterdammert +8

Ze zijn bang voor Feyenoord dat merk je aan alles!

05-12-2020 22:03

sceavian1908 +552

Ik ook.... Alsof het MVV betreft. Walgelijk.

05-12-2020 22:20

you_never_walk_alone +8621

Laatste 15 jaar hebben ze natuurlijk wel een punt.....

05-12-2020 22:41

Aproxis +3749

Is toch gewoon realistisch? Elk jaar is er een enorm verwachtingspatroon en zijn er geen middelen om het elftal fatsoenlijk te versterker. Ik snap dat je dan vanuit VVV wil komen, maar vanuit AZ, die ook europees speelt, die meer financiële middelen heeft, dan is het geen logische stap. Tenzij er inderdaad een kapitaalinjectie komt, of als je al een feyenoorder bent.

05-12-2020 22:46

vandeburgerking +1154

We eindigen elk jaar boven ze en winnen van ze wat is je punt?

06-12-2020 01:06

Bottleneck +3710

AZ heeft niet meer financiële middelen

06-12-2020 21:13

Aproxis +3749

Tuurlijk wel. Die 12m voor Idrissi hebben ze nauwelijks aangeraakt en met deelname groepsfase, zou je kunnen zeggen dat die Karlsson daarvan is gekocht. Ze hebben op iedere positie wel iemand die waarde vertegenwoordigd (op Svenson na want die vertrekt tranfervrij), maar als je verder kijkt: Karlsson, Boadu, Stengs, Koopmeiners, Midstjo, De Wit, Wijndal en Chatzidiakos. Dan hebben ze daarachter nog een hele lijst met talenten die op punt van doorbreken staan. Wij hebben gewoon een stuk minder staan helaas

06-12-2020 22:23

Bottleneck +3710

Dan heb je het over de theoretische marktwaarde van spelers, is nog geen besteedbaar geld in de zin van financiële middelen (en het is maar afwachten of ze allemaal dat opbrengen en zeker of talenten doorbreken, waar wij er ook wel wat van hebben). Of denk je dat Slot bij Feyenoord minder dan bij AZ zou verdienen...

06-12-2020 22:51

Aproxis +3749

Dat is het em nu juist, slot kan hier veel meer verdienen en waarschijnlijk is hem beloofd dat hij geld mag gaan spenderen en het elftal naar zijn hand kan gaan zetten en daar ook de tijd voor krijgt. Puur qua materiaal zit het bij AZ gewoon beter op dit moment. Ook omdat ze meer spelers met toekomst hebben die toch wat langer vast liggen nog. Dus als ze niet verkopen, hebben ze er sowieso nog wat aan.

07-12-2020 00:03

Bottleneck +3710

Daar ben ik het wel mee eens. Gelukkig hebben we ook wel wat kapitaal op het veld. Senesi, Kokcu, Sinisterra, wie weet Geertruida straks, Bijlow.

07-12-2020 14:00

Aproxis +3749

Malacia nog, wie weet groeit Bozenik ook nog wat en jou zelfs kunnen zeggen dat ook Teixeira misschien na een goede 2e seizoenshelft wat kan opleveren. Maar bij ons ligt het net wat minder voor de hand op het moment helaas.

07-12-2020 18:05

Bottleneck +3710

Helaas ja, en laten we hopen dat de blessuregolf eindigt en niet opnieuw begint

07-12-2020 18:11

Aproxis +3749

Ik denk dat we nog wel even de nodige blessures zullen hebben helaas. Af en aan

07-12-2020 20:09

FRQQ93 +20363

Feyenoord is een slapende reus. Mocht die eindelijk is wakker worden gemaakt met goed beleid kan het weer ver komen

05-12-2020 23:55

you_never_walk_alone +8621

Jij snapt het, ik snap het , slot snapt het en de rest kent er geen ene hol van.... ;-)

06-12-2020 01:03

ferdi30 +5233

Ook vanuit het perspectief van Slot begrijpt Borst de op handen zijnde overgang niet. "Ik snap Slot ook niet, want die kon alle kanten op", zegt de journalist. "Dan kan het nog zo'n grote club zijn, maar als je geen geld hebt, en er komt geen goede jeugd aan..." Kenneth Perez denkt dat Feyenoord serieuze toekomstplannen met Slot heeft. "Ik neem aan dat hem een ander plaatje is voorgespiegeld", zegt Perez. "Het moet bijna wel dat er buitenlandse investeerders komen, of wat dan ook. Je gaat anders niet als jonge coach, die misschien ook naar het buitenland kan, met je volle verstand bij Feyenoord tekenen. Ook met het verwachtingspatroon dat er altijd is."

05-12-2020 21:53

nlx78 +1758

Feyenoord 22 punten met een dramaseizoen, AZ 17 punten met 'kijk ons een goed bezig zijn seizoen'.

05-12-2020 22:19

FR-Arnhem +50055

Precies dit idd. Best een goed geleide club daar, maar Feyenoord is echt een trapje hoger hoor

05-12-2020 22:24

sceavian1908 +552

Aanschouw hier de essentie.

05-12-2020 23:50

WillemvanHanegem21 +1

Mooi toch !!

Kan hij gelijk beginnen

Jeugd trainen / meelopen

Spelers scouten met Arnesen

05-12-2020 21:27

ricodetico +12985

Nee, laat Dick zijn werk maar afmaken.
Arnesen kan met Slot tijdens koffiemomentjes al over volgend jaar gaan keuvelen.

05-12-2020 21:31

FR-Arnhem +50055

Of maak hem assistent

05-12-2020 22:25

eppo +71829

Wordt ie gelijk met z'n neus op de feiten gedrukt dat er weinig perspectief is.

05-12-2020 21:44

1234567890 +173511

Als Feyenoord niet verder gaat in EL stap Dick na de winterstop op en Slot stapt in

05-12-2020 21:18

Genius +7053

Nee.......

05-12-2020 21:23

gokufan +5472

hahahahah, grappen maker,

06-12-2020 10:01

knultien +0

Meteen in dienst nemen als assistent en daarna HOTO met Dick

05-12-2020 21:12

De-Witte-Socrates +6861

Juridisch gezien moet z'n contract nog ontbonden worden. Tot die tijd houdt hij zeer wijselijk z'n mond.

05-12-2020 20:56

jaapb +18050

Hij heeft aangegeven zijn contract niet te verlengen...dan is het toch normaal sat je met andere clubs gaat praten? Of iig openstaat? Misschien niet super chique maar volkomen logisch? AZ moet nu geen huilie huilie gaan doen

05-12-2020 20:48

Danny 91 +61437

Slot Komt niet gaat naar Utrecht. Dan krijgen wij René Hake.

05-12-2020 19:56

Sandap +4494

Hahahahaha

05-12-2020 20:00

Frankster +20962

Alleen samen met Kruis

05-12-2020 20:05

Danny 91 +61437

Ja en Mario Been ook uiteraard.

05-12-2020 20:07

nolfr010 +0

Wat ben je nou heel de avond paniek aan t zaaien man Danny?

05-12-2020 20:17

Danny 91 +61437

Oh Ben jij er nog. had je iets anders nog gezegd maar geef jij geen antwoord op. Kom je maar hier? Lees jij maar eerst goed hahahaa.

05-12-2020 20:19

Harryrotterdammert +8

Geen zorgen Danny, wij krijgen Hans de Koning.

05-12-2020 20:31

Danny 91 +61437

Ja samen met Rene Hake?

05-12-2020 20:32

Harryrotterdammert +8

Wat heb je met die Rene Hake?

05-12-2020 20:32

Danny 91 +61437

Ik vind het maar een sukkel. hahahaha

05-12-2020 20:34

Sandap +4494

Jij en Rene liggen elkaar niet stiekem iedere avond te bevredigen, Danny?

05-12-2020 20:40

Danny 91 +61437

Wel netjes houden hier.

05-12-2020 20:41

Sandap +4494

Ik vond het nog vrij netjes verwoord moet ik zeggen.

05-12-2020 20:42

Danny 91 +61437

Hier zitten mensen die nog geen 18 jaar zijn.

05-12-2020 20:44

Sandap +4494

Dat is mooi. Vandaar mijn woordkeuze.

05-12-2020 20:44

Harryrotterdammert +8

Eigenlijk zou je voor het internet net als alcohol 18 jaar moeten zijn.

05-12-2020 20:59

Danny 91 +61437

dan was het op Fr12 ook een stuk rustiger hahahaha.

05-12-2020 21:00

Harryrotterdammert +8

Het zal de discussie ten goede komen.

05-12-2020 21:02

Sandap +4494

Daar ben ik het mee eens, Harry. Ik vind het alleen onzin om een bepaalde censuur toe te passen omdat er zoal minderjarigen aanwezig zouden kunnen zijn. Precies op die manier creëer je een rubberen stoeptegel generatie.

05-12-2020 21:04

Harryrotterdammert +8

Helaas hebben we die al gecreëerd. Gelukkig kom ik nog uit de tijd dat men een dikke huid kweekte en mentale weerbaarheid opbouwde.

05-12-2020 22:02

1234567890 +173511

Slot gaat naar 020

05-12-2020 20:52

Danny 91 +61437

En Ten Hag naar ons?

05-12-2020 20:55

mellosfey +1162

Die komt gwn naar Feyenoord hoor, wss deze maand nog! Oppleuren met Dick

05-12-2020 19:44

Bati +39544

Beetje respect voor Advocaat debieltje

05-12-2020 19:54

martijn81 +0

beetje dimmen idioot

05-12-2020 20:20

Solida +37369

Dick held!

05-12-2020 20:22

SopLul +712

Tuig als jij kunnen we missen bij Feyenoord.

05-12-2020 20:23

beppie172 +65739

Die gaat niet met deze selectie aan de slag. Dick moet zijn klus gewoon afmaken.
En Slot samen met Arnesen het plan van volgend jaar rondmaken. Stel m dus maar voor een half jaar aan als Scout/ adviseur .

05-12-2020 20:53

eppo +71829

Die klap komt nog harder aan als ie er niet uit komt met Feyenoord, oeps.

05-12-2020 19:42

Jossa +4458

Oeps dacht Slot.

05-12-2020 19:50

eppo +71829

Gewoon minimum salaris aanbieden nu :)

05-12-2020 19:54

Willem_B +55531

Rancune als je dit zo leest

05-12-2020 19:22

Frankster +20962

Logisch lijkt me

05-12-2020 19:51

Willem_B +55531

Van alkmaarzaanstreek dan hè

05-12-2020 20:07

NultienSilva +1

Dit geeft dus nog geen zekerheid dat hij naar ons komt, hoop het wel natuurlijk

05-12-2020 19:22

Danny 91 +61437

Ja blijkbaar wel. Eerder werd gemeld tot 2022 daar een contract zou hebben.

05-12-2020 19:25

hasil +8

Als ik het nu goed begrijp liep zijn contract dit jaar al af en hoefde Feyenoord niets af te kopen...

05-12-2020 19:18

Danny 91 +61437

Ja blijkbaar wel. Eerder werd gemeld tot 2022 daar een contract zou hebben.

05-12-2020 19:53

joepfey +3

Gio trainer az

05-12-2020 19:12

Sandap +4494

Prima. Kunnen zij dealen met zijn tranentrekkende wisselbeleid.

05-12-2020 20:01

Harryrotterdammert +8

Vandaag naar jong AZ zitten kijken maar daar lopen ook geen wereldtalenten rond

05-12-2020 19:11

hasil +8

Iedereen doet hier net alsof AZ èèn grote talentenfabriek is.....

05-12-2020 19:21

Harryrotterdammert +8

Tja, vraag me af waarom. Als je zelfs voor je jong team een speler moet huren die vorig seizoen bij jong Ajax zelfs niet aan de bak kwam is er toch wel iets mis.

05-12-2020 19:35

CW010 +1811

Dat is de kracht van de media, die kunnen een matige speler of matig team de hemel in prijzen waardoor ze geweldig lijken, daarom is het zo belangrijk dat mensen hun eigen mening leren vormen ipv de kudde achterna lullen

05-12-2020 19:56

Vak Q +1

Az heeft de meest geweldige talenten en zijn verder dan ons en PSV, wordt regelmatig herhaald in de media.

Totdat deze talenten naar een andere club gaan, dan vallen ze stuk voor stuk door de mand. Was Guus Til niet de volgende middenvelder voor het Nederlands elftal toen hij nog bij AZ speelde?

Zo'n Stengs ook, wordt puur beoordeeld naar zijn potentie (net zoals die andere talenten uit Noord Holland). Dat hij 4 van de 5 wedstrijden zijn volle potentie niet laat zien, wordt even achterwege gelaten.

05-12-2020 21:47

MichaelLumb +996

Alleen taabouni

05-12-2020 19:48

Leon--Leon +1256

Laatste 5 debutanten in oranje waren allen AZ spelers.

05-12-2020 20:15

Harryrotterdammert +8

Dat zegt niets. Indi en Clasie stonden ooit in de halve finale op een WK maar lopen nu rond bij AZ.

05-12-2020 20:25

LarzFR12 +4808

Dat argument kan je op 2 manieren gebruiken

05-12-2020 20:45

Harryrotterdammert +8

Mij zegt het dat we het vooral op de lange termijn moeten bekijken.

05-12-2020 21:01

FRSebbie +37704

Ben toch ook wel benieuwd hoe je hier als spelersgroep op reageert. Die waren erg blij met Slot, toch?

05-12-2020 19:10

NicFR08 +5876

Nu nog even in gesprek gaan met die algemeen directeur. Kan de koevermans vervangen.

05-12-2020 19:08

beppie172 +65739

Die wil geen besluit nemen over het Stadiondossier dus tot die tijd smoesjes dat het werk nog niet klaar is in Alkmaar. De actie deze zomer om toch de CL plek te claimen en nu met Slot vind ik niet getuigen van sterk leiderschap van de directie daar. Koef doet het gewoon prima, voorzover we er zicht op hebben.

05-12-2020 20:58

teauvenoir +78115

Die gaat naar Aj*x

05-12-2020 18:59

Feyenoord-Till_I_Die +7087

Gaan die ten hag ontslaan dan? Heeft daar nog een contract tot 2022

05-12-2020 19:05

sceavian1908 +552

Hier, karma.

05-12-2020 19:06

Harryrotterdammert +8

Bedoel je Ajax?

05-12-2020 19:11

Sandap +4494

Tuurlijk niet. En zeg gewoon Ajax, we zijn hier geen kleuters met zn allen.

05-12-2020 20:01

teauvenoir +78115

#jesuisweleenkleuter

05-12-2020 21:08

Sandap +4494

Oke, voor jou een uitzondering dan

05-12-2020 21:10

MVX +523

Dit laat zien waarom AZ een kleine club zal blijven

05-12-2020 18:59

waakvlam89 +1

Heel goed opgemerkt! Boeren club als je je trainer met aflopend contract zo de laan uitstuurd

05-12-2020 19:02

CROOSWIJKER +14729

Had az dit ook gedaan als een speler met een andere club aan het praten was.

05-12-2020 18:50

anubislive +340

Ja, wij zijn daarom al met Stengs en Boadu aan het praten... Nu nog van Koopmeiners Goedkoopmeiners maken en dan zijn we rond voor komend seizoen

05-12-2020 18:53

bobiku95 +2

Ik moest lachen om 'Goedkoopmeiners'. Ergens schaam ik me nu een beetje

05-12-2020 18:56

waakvlam89 +1

Wie weet neemt Slot er een paar mee

05-12-2020 19:03

FRtrue +20

Hahaha, wat een kneus. Natuurlijk meld je eerst even dat je gaat babbelen met een andere club. Apart dat blijkt dat hij weinig krediet heeft opgebouwd bij AZ.

05-12-2020 18:49

Harryrotterdammert +8

'Aangaande mijn toekomst kan ik enkel aangeven dat AZ op de hoogte was van het feit dat ik mijn aflopende contract niet zou gaan verlengen en dat er concrete interesse van meerdere clubs is.'

05-12-2020 18:54

LarzFR12 +4808

Ik vind de leiding van AZ grotere kneuzen met een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Je weet natuurlijk niet precies wat er speelt, maar als de trainer een aflopend contract heeft dan weet je als club toch dat hij gaat praten met andere clubs? Of dachten ze dat hij zou stoppen na AZ?

Enige wat ik me kan voorstellen is dat hij spelers wilt meenemen of de technische staf benaderd heeft ofzo.

05-12-2020 19:01

FRtrue +20

Is idd de andere kant. Zo heb je alleen maar verliezers

05-12-2020 20:35

Barrypapa +15919

Je hebt een aflopend contract, je weet dat je niet gaat verlengen en dan mag je volgens AZ niet met iets anders (je toekomst) bezig te zijn en alleen mag focussen op AZ. Alsof Slot nu ineens anders zou gaan presteren. Zo’n trainer lijkt het me niet

05-12-2020 19:11

D2_Icon +3

Ben benieuwd wie we gaan halen als bijvoorbeeld Senesi en Berghuis vertrekken. Dennis Man en Kongolo hopelijk, hou je nog geld zat over voor andere mooie versterkingen.

05-12-2020 18:49

bobiku95 +2

Kongolo blijft wel heel blessuregevoelig. Wel een topgozer natuurlijk

05-12-2020 18:56

LarzFR12 +4808

Zou goed bij Feyenoord passen.

05-12-2020 19:02

waakvlam89 +1

En heeft nog een woning in Rotterdam

05-12-2020 19:04

D2_Icon +3

En een uitstekende CV. Heeft alles wat een CV moet hebben.

05-12-2020 19:03

sceavian1908 +552

Behalve dan die halfbakken hamstrings.

05-12-2020 19:07

D2_Icon +3

Dat is wel een dingetje inderdaad.. Achja hebben Johnston nog.

05-12-2020 19:08

beppie172 +65739

BMI vind Slot goed. Als Slot BMI ook goed vindt is de kans groot dat die volgend jaar weer bij ons speelt.

05-12-2020 21:03

D2_Icon +3

Zou ik ook prima vinden.

05-12-2020 21:06

beppie172 +65739

Heeft na dit seizoen nog 1 jaar contract in Engeland. Maar daar zal niet de hoofdprijs aanhangen.

05-12-2020 21:07

D2_Icon +3

Maar je weet niet hoeveel geld er ter beschikking komt. Als we met investeerders in zee gaan kunnen we natuurlijk uit een veel grotere vijver gaan vissen.

05-12-2020 21:09

beppie172 +65739

Ik ga er vanuit dat Berghuis, Haps en Senesi het geld moeten opbrengen. Jorgensen brengt wellicht ook nog wat op en met vertrek Narsingh, Botteghin, komt er nog meer ruimte in salarisbudget. Ik verwacht met normale transferprijzen dat er minimaal 30m beschikbaar is voor investeringen en er behoorlijk salarisbudget is. Arnesen zal dan geen 10m voor 1 speler uit kunnen geven, maar de groeibriljanten moeten halen.

05-12-2020 22:06

Voetbalfeest +1

Heel vreemde zaak dat AZ Slot direct heeft ontslagen. In mijn ogen mag Slot met een andere club over zijn persoonlijke toekomst praten. Daar hoeft z’n werk niet onder te lijden. Clubs hebben het in deze periode al zwaar, ik neem aan dat ze Slot een aardige vergoeding verschuldigd zijn.

05-12-2020 18:46

beppie172 +65739

Op non actief gezet is nog geen ontslag. Ze zullen toch over de afkoop moeten gaan praten. En als ze echt willen gaan zieken, kunnen ze m ander werk geven.

05-12-2020 21:05

FRgeert300 +6

AZ provinciaal clubje dat t te hoog in zn bol heeft. Kaasboeren

05-12-2020 18:45

Dezwartetulp +76753

Meerdere clubs?
Als ik Koeman was zou ik meteen opstappen nu ze achter zijn rug om....

05-12-2020 18:42

fr12_blyat +6945

Het is hem niet gegund, maar het zou mooi zijn als hij naar ons komt.

05-12-2020 18:41

hoekieuitzoekie +21652

Ik ben toch wel benieuwd of er meer speelt. Misschien heeft Slot ook wel een of meerdere spelers benaderd om met hem mee te gaan?

05-12-2020 18:36

xenox403 +0

Die Maxim Gullit mag hij wel meenemen, dat is echt een talent.

05-12-2020 18:38

D2_Icon +3

Wat denk je van die Goudmijn die bij de beloften loopt

05-12-2020 18:39

mkk +201

Met deze reactie wil az laten zien dat ze bij de zogenaamde top vier zitten. Laat het zien met resultaten en niet met zulke dingen. Ze hebben nog niks gewonnen de laatste jaren.

05-12-2020 18:36

Danny 91 +61437

Zul je dadelijk zien dat hij naar een andere ploeg gaat. Waarom zeg die niet gewoon dat hij met Feyenoord gesproken heeft? Vind het maar apart zo lang als nog niks getekend is wil het nog zien wat waar is.

05-12-2020 18:34

nolfr010 +0

Pff zit jij een paniek te maken man die komt gewoon denk je dat ze hem voor niks weg sturen ofzo die is gewoon rond zenuwelijer hahahaha

05-12-2020 18:35

Danny 91 +61437

Hahahha jij snap er ook veel? AZ heeft hem weg gejaagd niet alleen daarom. Zijn contract wou hij niet verleningen eerder biechten waren dat hij nog tot 2020 vast lag. Dus AZ was gewoon kwaad dat hij niet ging verleningen heeft hem vervolgens ontslagen. Heeft niet alleen met de interesse te maken. Hun wisten toch dat hij weg ging ohjaa beetje na denken.

Zo lang nog niet getekend is geloof ik niks dus ja.

05-12-2020 18:43

nolfr010 +0

Hij had een contract tot 2022 das nog anderhalf jaar.

05-12-2020 18:44

Danny 91 +61437

Eens goed lezen misschien. heeft aangegeven zijn aflopende contract niet te gaan verlengen

Dus zijn contract loopt volgend jaar af.

05-12-2020 18:47

SalsaSamba +6533

Maar dan ontsla je hem toch pas na overwintering?

05-12-2020 18:58

Danny 91 +61437

Normaal wel ja maar er zal wel meer zijn.

05-12-2020 19:14

Solida +37369

:)
Gezopen?

05-12-2020 18:48

Danny 91 +61437

Ik niet. Andere wel hahaa.

05-12-2020 18:49

Solida +37369

Ik ook hahaa

05-12-2020 18:51

flying_dutchman +213733

Hij zegt toch "de concrete interesse van Feyenoord".

Uiteraard is er nog niets officieel.

05-12-2020 18:36

nolfr010 +0

FTM zegt tis rond dat geloof ik wel.

05-12-2020 18:40

FR-Arnhem +50055

Kan hij dat niet aanvechten dan? Lijkt me een zeer professionele gozer die het bij AZ echt wel tot een goed einde zou brengen. Volgens mij willen die klapzakken gewoon van Bommel of zo.

Maar goed, zal ons het schelen. Welkom, Arne!

05-12-2020 18:33

kevinmulFR010 +18073

az gefrustreerd piemeltje

05-12-2020 18:33

jaivi62 +7690

Je bent van harte welkom bij de mooiste en grootste Club van Nederland Arne slot

05-12-2020 18:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties