Definitief geen toeschouwers in stadions in januari

Definitief geen toeschouwers in stadions in januari

Het betaald voetbal hoopte in januari weer beperkt toeschouwers toe te laten in de stadions, maar na overleg van directeur betaald voetbal, Eric Gudde, met de politieke beleidsbepalers is dat plan vandaag afgeschoten. Gudde: "Helaas laten de besmettingscijfers het nu niet toe om al terug te keren naar de fase met beperkt publiek."

"Ik heb van Mark Rutte begrepen dat de ic-opnames in elk geval van gemiddeld 24 naar maximaal 10 opnames per dag moeten, voordat er versoepelingen mogelijk zijn en de stadions misschien weer open kunnen voor publiek", aldus Gudde in het Algemeen Dagblad. De volgende toppers staan op het programma voor de Rotterdammers: Ajax-Feyenoord (17 januari), Feyenoord-AZ (24 januari) en Feyenoord-PSV (31 januari).

Plaats reactie
666

NicoJansen +3250

Zelfzorgcovid19.nl

11-12-2020 23:03

NicoJansen +3250

Smerig tering zooitje in den haag

11-12-2020 23:00

paulus56 +255292

Al zie ik geen wedstrijd dit jaar me kaart verlengen doe ik toch wel.

11-12-2020 09:41

nolfr010 +0

Wat een slechte kankah ploeg hebben wij zeg

10-12-2020 22:34

shabalala +79

en dat is op zijn zachtst gezegd

11-12-2020 00:38

FRdordt +40425

Ooooh hans, Corona is nog steeds onder ons? En dan heb je nog die gasten die denken dat er wat anders achter zit, 1/100 van mijn wijk is al de oijo uit door dit vetwchrikkelijke virus.

Mensen zijn gewoon goedgelovig en goed te manipuleren, of veel van die complotten waar zijn of niet, met dit corona wordt gewoon een controle staat uitgerold, alles via je mobiel doen en cash geld eruit, als je dat niet ziet dan ben je het waard om gestuurd te worden.

10-12-2020 19:27

akira +0

Haha ja maar dat is ook de gedachte erachter natuurlijk.
Daarbij komt ook kijken dat veel mensen zich liever laten leiden dan voor zichzelf denken, zonde maar al eeuwen een feit

10-12-2020 19:44

ron1872 +8163

gewoon iedereen een goed mondkapje geven en de stadions weer opengooien

10-12-2020 16:34

rdamzuid4ever +327

hahahahaha wat een dwazen daar in den haag....vanaf 1 jan iedere avond PYRO Actie bij de Kuip,,,,,,,oud en nieuw burgeroorlog in de grote steden....DEZE REGERING LUISTERT ALLEEN ALS MENSEN IN ACTIE KOMEN< het volk is de baas niet zij....zij willen ons in deze totale krankzinnigheid houden, als het aan hun ligt gaat iedereen 3 maanden in winterslaap in zijn of haar kelder,,,,wat maakt het hun uit, zij krijgen hun loon wel iedere maand gestoord en gaan toch niet uit of naar voetbalwedstrijden,,,,,,...wat een mongolen ongelofelijk....dit virus is geen killer virus en moet per direct uit categorie 1, mensen doen net alsof iedereen maar ebola kan krijgen en gelijk dood neervalt, tuurlijk voor 80+ en andere kwetsbaren is het gevaarlijk, aan hun vraag ik daarom om even niet naar de Kuip te gaan en je als je wilt en het kan te laten vaccineren....maar kom op: je hebt een stadion van ca 50.000, en die hou je nu al wedstrijden "helemaal leeg"...dit is toch niet meer te verkopen mensen, alleen totale idioten en mensen die daarvoor betaald worden kunnen dit nog verdedigen........

10-12-2020 14:51

ronnieb +788

Ik zie hier wat opmerkingen over komplot denkers. Ik geloof dat die groep komplot denkers zeer klein is.

Er is een heel groot verschil tussen komplot denkers en de zeer grote groep (en groeinde) intelligente, logisch redenerende, bezorgde mensen die twijfelen of alles wat de notoire leugenaar Rutte en z'n poppetje De Jonge met z'n OMT ons voorschotelen wel de volledige waarheid.

Deze grote, grotendeels hoog opgeleide, groep komt feiten tegen die op z'n allerminst zeer zorgwekkend zijn omdat zij namelijk het tegenovergestelde zijn van wat we dagelijks zien, horen en lezen in de media en op TV. Die feiten betreft oa wetenschappelijke onderzoeken van de meest vooraanstaande wetenschappers in hun vakgebied, bijvoorbeeld het CEBM van Oxford University, het feit dat in landen waar geen lockdown is/was er nauwelijks of geen oversterfte is (Zweden), Retraction papers ingediend door de voormalige COO/hoofd wtetenschapper van Pfizer gesteund door andere "grootheden" in de wetenschap enz.

Deze groep begrijpt ook heel goed en heeft begrip voor dat de "gewone man en vrouw" - zonder hoge/universitaire opleiding -doodsbang zijn gemaakt door dezelfde mensen die iedereen nu maanden binnen houden en zelfs kerst afschaffen. Het zou enorm slecht zijn als er niet op z'n minst kritische vragen gesteld zouden worden toch?

Deze groep is bezorgd dat geen van deze kritische vragen ruimte hebben bij de Beau's en OP1 van deze wereld.

Nou gisteren werd door het OMT voorgesteld dat er geen kritische vragen meer gesteld mogen worden over de PCR test waarover bij de meest vooraanstaande wetenschappers in de wereld op dit gebied hele sterke twijfels bestaan. 6 leden van het OMT hebben meegewerkt aan de originele SOP van deze test en alle kritiek omtrent de test wordt nu door hen als "komplot denken" weggezet. Er zijn aanwijzigingen dat leden van het OMT financiele belangen hebben bij de PCR test en dan praat je niet over miljoenen maar miljarden.

Gisteren gaf Van Dissel een presentatie aan de 2e kamer. Er staat letterlijk:

98% van de SARS CoV2 PCR Positieven heeft geen of nauwelijks klachten. ACHTENEGENTIG PROCENT!
1-1.5% moet naar het ziekenhuis
0,35% moet naar de IC en daarvan gaat dan 0,27% dood en 90% van die 27% van die 0,35% is ouder dan 80
dus stel we hebben zoals nu gemiddeld 6000 PCRPOS per dag daarvan heeft 5880 geen of weinig klachten, 60-90 moet naar het ziekenhuis, 21 gaan naar de IC en ca 4 overlijden helaas. Van die 4 zijn 3,6 ouder dan 80.
Elke dag gaan 440 mensen dood in Nederland dus we praten over minder dan 1%.
Daar is het hele land voor op slot

Hier kun je die downloaden: https://www.tweedekamer.nl/kamerleden-en-commissies/commissies/volksgezondheid-welzijn-en-sport/thema-coronavirus

De 60 to 90 per dag opname kliniek zijn ook interessant: Er worden immers elke dag ca 200 mensen uit de klinieken ontslaan.

Ik heb nog tientallen voorbeelden waarom deze grote groep het oneens is met de huidige maatregelen en graag willen dat de regering zo snel mogelijk terug gaat naar het "oude normaal" dat kan namelijk gewoon, zonder overlopende ziekenhuizen (capaciteit is verhoogd met 1100 bedden per 1/1/21), zonder overlopende IC's (die hebben immers de capaciteit bijna verdubbeld per 1 Januari 2021 naar 1700, zonder veelvuldig testen (in tegendeel - testen alleen bij de huisarts) maar wel met volle stadions en wel met een leuke kerst.

Ik wil jullie allen deze nog meegeven. Volgens een metastudie van CEBM Oxford (dat is een studie van allemaal andere studies) gedaan en daarit blijkt dat 67% van alle SARS CoV2 PCR positieven die in een ziekenhuis worden opgenomen (!) geen SARS CoV2 hebben. Let wel de test in het ziekenhuis worden, itt de straattests, onder de best mogelijke omstandigheden afgenomen. Voor de PDF stuur maar een PBtje.

Oh wisten jullie trouwens dat de eerste noodwet van De Jonge Nederland in Noord Korea had veranderd? Hij had de absolute macht gekregen, 1e en 2e kamer hadden buitsenspel gestaan. O.a. had dat betekent dat als er vermoeden bestond dat iemand die positief getest was en men vermoed dat hij zich thuis niet aan de Corona regels hield, dat de politie dan het recht had om MET GEWELD het huis binnen te dringen en die persoon te overmeesteren. Dat is wat De Jonge wilde. Niks komplot theorie, deze feiten zijn gewoon openbaar beschikbaar.

Je mag best een afwijkende mening hebben zonder komplot denker te zijn en hoe sneller iedereen hier daarvan bewust is hoe beter. Wees aub voorzichtig iemand die een andere mening heeft mbt Covid als komplot denker uit te maken.

10-12-2020 14:47

dondemon +0

Hi 5 amigo! Mooi verwoord! Lof hulde en respect!!

Hier nog een verhaaltje van de heer Gommers (hoofd IC Nederland);

https://youtu.be/v3Hx5pvlQBs

Fijne avond kameraden!! Zal je zien, overwinteren we en dan worden alle europese competities stilgelegd vanwege dit superbesmettelijke killerviruzzz.... =D

10-12-2020 19:53

Vanderslagmulders +285

Heb je een tldr?

10-12-2020 22:17

Niels24 +17

Waardeloos in England zit toch ook weer publiek. Laf besluit van Rutte gooi alles toch gewoon weer open

10-12-2020 14:21

ph4ge +1874

Let op hoe het land straks te klein is als er bij Feyenoord-Ajax wel publiek mag zijn.

10-12-2020 12:51

Breakdown +10811

Hetzelfde zou andersom ook gelden.

10-12-2020 14:25

ph4ge +1874

Wij hebben nog een wedstrijd tegoed

10-12-2020 14:58

ph4ge +1874

En overigens ook niet deze rare competitieopzet voorgesteld.

10-12-2020 14:59

feyenoord0181 +0

Zo mooi gelukkig bij 020 feyenoord niet veel 020ers in stadion maar 11 plus de wissels hoop dan met feyenoord 020 volle kuip te hebben

10-12-2020 12:35

1234567890 +173357

In principe zou het mooi zijn als elk stadion weer vol kan zijn zelfs die beton bak

10-12-2020 16:25

Criticus +21921

Vooropgesteld dat ik hoop dat alle clubs het gaan redden, zou het voor ons niet slecht zijn als er hierdoor een ** D ploeg omvalt. Wellicht dat wij dan sneller in kunnen stromen. De faciliteiten zijn er inmiddels.

10-12-2020 12:11

hasil +8

Het is nog maar de vraag of Feyenoord ooit in die 1e divisie terecht komt. Er is nu eindelijk een meerderheid van clubs die de kwaliteit van de eredivisie wil verbeteren door terug te gaan naar 16 clubs. Dat betekent dat er 3 clubs een divisie lager gaan spelen en dat Ajax, PSV etc. uit de 1e divisie verdwijnen met hun reserve-elftallen en gezamenlijk met alle andere clubs een -21 competitie gaan vormen. Zoals het eigenlijk hoort want zoals het nu gaat is natuurlijk je reinste competitievervalsing.

10-12-2020 12:18

the-crow +4068

In bijna alle andere landen mogen wel een supporters aanwezig behalve weer in Nederland

10-12-2020 11:48

michiel2424 +29052

Dat valt nog best tegen volgens mij

10-12-2020 12:30

Breakdown +10811

Welke landen mag publiek dan?

10-12-2020 14:26

the-crow +4068

Duitsland ook volgens mij.
Engeland ,Rusland, Portugal

10-12-2020 15:19

Breakdown +10811

De laatste competitierondes in zowel Duitsland als Portugal zijn zonder publiek gespeeld. In Engeland maximaal 2000 toeschouwers en in Rusland ook enkele duizenden.

10-12-2020 15:33

Vanderslagmulders +285

Heb je die beelden van Russische ziekenhuizen gezien?

10-12-2020 22:19

NickSCF +155

Zolang nog zoveel schapen stemmen op zo een clown als Trutte blijft dat nog maanden ;)

10-12-2020 09:14

JFK +4841

Nou, ik stem zeker wel op Mark Rutte. Voor iemand met zo'n druk op z'n schouders en zo'n verantwoordelijkheid en er altijd maar staan en trachten de juiste beslissingen te nemen, ga er maar aan staan. Hij doet het nooit goed, want alle andere bijna 18.000.000 experts in NL weten het natuurlijk beter. Hij is i.m.o. de enige die de rust en kalmte bewaard in deze vreselijk moeilijke tijden. Heb zeer veel respect voor deze man, laten we ons GVD eens aan de maatregelen gaan houden met z'n allen, i.p.v. altijd te zoeken naar uitwegen. NB: 1 maand allemaal aan de regels houden en het virus is weg!

10-12-2020 10:30

JFK +4841

Ja inderdaad, om moedeloos van te worden!

10-12-2020 10:41

Bal-Bal +5064

Om vervolgens met 40 man feestjes te houden want ze vervelen zich zo

10-12-2020 12:10

dondemon +0

Extra ic-bedden zijn nergens voor nodig volgens ene meneer gommers begin october.... in 10 jaar tijd van 2200 ic bedden naar 1200, en bijna 1 miloejen extra mensen in ons land en nu zelfs een pandemie... Oordeels zelf maar

https://youtu.be/v3Hx5pvlQBs

10-12-2020 13:45

ronnieb +788

Per 1/1/21 zijn erx1700 IC bedden

10-12-2020 20:52

Breakdown +10811

Je kiest voor de zorg en je kunt in de zorg niet verwachten dat je geen leiden tegenkomt of dat er geen periodes komen waarin je keihard moet werken en lange dagen moet maken. Nu zien vele duizenden ondernemers hun levenswerk verloren gaan, moeten personeel ontslaan, na vele tientallen jaren keihard werken en lange dagen maken. Sommige horecaondermers, evenementenorganisatoren en noem maar op, werken al decennia 80 uur in de week en die gaan nu kapot. Wie is er dan zieliger?

10-12-2020 14:38

JFK +4841

Ja inderdaad, ik denk dat Mark Rutte op een dag wakker werd en dacht. Ik word minister president, want dan kan ik een volkomen onbekend virus dat de hele wereld in z'n ban houdt eens lekker gaan bestrijden! Man man man, dat ik nog serieus op jou reageer!?

10-12-2020 11:24

JFK +4841

Een virus heeft een host nodig, als die er niet zijn sterft het virus, dan wordt de R0 op een gegeven moet 0. Nu zitten we constant op of boven de 1!

En tot slot, met het vaccin krijgen we het virus in ieder geval onder controle, of het definitief wegblijft zal inderdaad wel niet!

10-12-2020 11:27

JFK +4841

Hahahahahahaha, gefeliciteerd met de nu al met afstand de domste opmerking van de dag, nee de week, nee van het hele jaar!

Ik zou me als ik jou was niet laten vaccineren straks, maar gewoon lekker Corona krijgen. Veel beter voor je immuunsysteem!

10-12-2020 11:36

JFK +4841

Jij ook natuurlijk een fijne middag!

10-12-2020 11:58

JFK +4841

Ik heb het over Nederland uiteraard!

10-12-2020 11:37

JFK +4841

Ok, de laatste reactie. Ik had het uiteraard over een maand lang alle maatregelen in NL nakomen. Dan voorzichtig zijn en zsm iedereen laten vaccineren. Dan zijn we er het 3e of 4e kwartaal volgend jaar vanaf. In ieder geval is het virus dan zodanig ingeperkt dat we er verder mee kunnen leven.

Men weet nog niet hoelang het vaccin werkt. De rest van je leven of bv slechts een jaar. Dan moeten we, net als bv de griepprik, elk jaar worden gevaccineerd! Maar dan is het dus wel onder controle en daar gaat het iedereen om! Dan kan de economie ook weer volledig open in ieder geval en dat is hard nodig!


Een fijne dag verder en doe verstandig en laat je toch vaccineren. Dat helpt niet alleen jezelf , maar ook anderen. Alleen samen krijgen we het virus eronder!

10-12-2020 12:06

Breakdown +10811

Het is toch altijd weer prachtig hoe tijdelijk daadkrachtig optreden, vele jaren aan wanbeleid en leugens ongedaan lijkt te maken. Weten we nog dat de VVD op verlies stond in de peilingen? Toen kwam er een Turkse minister en Rutte liet even zijn spierballen zien en hij wint de verkiezingen.

10-12-2020 14:35

JFK +4841

Dankzij het zogenaamde wanbeleid kan Nederland nu zoveel extra doen voor het bedrijfsleven en haar burgers. Dus dat zorgvuldige boekhouden betaalt zich nu dubbel en dwars uit.

Je kunt natuurlijk ook niet of nauwelijks boekhouden, zoals Griekenland, Frankrijk, Spanje, Italië, Amerika en ga zo nog een tijdje door, dan kun je nauwelijks of helemaal niets doen om het bedrijfsleven te ondersteunen en er snel weer bovenop te komen. Nee, geef mij dan maar 10x liever Mark Rutte die de schatkamer van NL prima beheert.

10-12-2020 14:46

Breakdown +10811

Dat de overheid geen geld over de bank geeft gesmeten is alleen maar te prijzen, maar daar hebben we het niet over.

Drastisch bezuinigen op zorg (jeugd-, psychisch-, ouderen, en ziekenhuis), zorgt nu voor problemen.
Afschaffen van de studiefinanciering zorgt nu voor economisch veel problemen voor starters
Nee, Nederland is echt helemaal tegen meer integratie van Europa zegt Rutte, maar in Europa zegt en doet hij totaal het tegenovergestelde.
Nee, wij gaan absoluut geen handtekening zetten onder een Europees Stabiliteits Meganisme waardoor Nederlands geld naar Zuid-Europa vloeit, ondertussen hadden Rutte en Hoekstra allang (maanden daarvoor) een handtekening gezet.
Geblunder in ministeries, hoeveel ministers en staatssecretarissen zijn er al niet opgestapt of ontslagen?
De afwikkeling van schade in Groningen.
Lastenverlichting blijkt alleen maar lastenverzwaring
Hij heeft geen visie (letterlijk gezegd)
Zijn we vele talloze "oh, dat kan ik mij niet meer herinneren" of "daar weet ik niets van" nog voor de geest halen. Je bent verdomme premier en over vrijwel alle schandalen of problemen weet hij niets meer. Hij ontkent zelfs in de eerste televisietoespraak in decennia gezegd te hebben dat Nederland een strategie van groepsimmuniteit hanteert mtb Corona.

Maarja, hij lacht altijd zo vriendelijk en komt als een gewone NLer op de fiets naar zijn werk.

10-12-2020 15:04

JFK +4841

Kijk eindelijk iemand die wel normaal wil discussiëren, dat waardeer ik zeer. Respect!

Ik reageer punt voor punt.

1) Een overheid kan alleen op de overheidsuitgaven bezuinigen, alleen het bedrijfsleven genereert geld en zorgt voor meer welvaart. Niet de overheid en/ of de overheidsgerelateerde beroepen zoals zorg, onderwijs, defensie.
2) Waarom zou een overheid moeten betalen voor een opleiding van individuen. Ik moet ook mijn eigen studie betalen en terecht! Studeren is geen overheidstaak. Wel het faciliteren daarvan! En starters, ja die moeten eerst gaan werken en een paar centen sparen alvorens ze kunnen beginnen. Heb ik zelf ook gedaan, 20 jaar in het bedrijfsleven gewerkt en daarna eigen onderneming van scratch af aan gestart!
3) Meer integratie in Europa, ben ik met je eens. Dat had hij best nog wel iets harder kunnen spelen, maar hij is wel iemand die altijd voor een gezamenlijke deal wil gaan en dan moet je ook anderen ter wille zijn. Dus geven en nemen. Recentelijk met het hulpfonds voor Corona heeft hij zijn poot zeer behoorlijk stijf gehouden!
4)Ook hier heeft hij het i.m.o. prima gedaan. Een gift voor landen die hulp nodig hebben, maar geen lening met een lage rente zoals o.a. Nederland zelf zou hebben na jaren van goede financiële huishouding. Dan hadden die landen zelf ook maar goed boek moeten houden! Helemaal met Mark Rutte eens!
5)Geblunder in Ministeries, ja ben ik met je eens. Gebeurde teveel !
6)Schadeafwikkeling in Groningen had zeker in het begin wat actiever gekund. Maar is ongelofelijk ingewikkeld dossier, waar onvoorstelbaar veel werk in zit om alles uit te zoeken. En misbruik te voorkomen. Vind het persoonlijk sterk van Wiebes dat hij nu heel de aardgasbaten stillegt. Die man heeft ballen! Prima vakminister, geen groot communicator, dat niet!
7)Lastenverlichting was wel degelijk lastenverlichting, alleen niet zoveel zoals de bevolking zou willen. Maar dat kan ook niet met de steeds maar stijgende overheidsuitgaven van zorg, onderwijs en nu ook defensie. Dat moet wel allemaal betaalt worden en dat kan uitsluitend door een winstgevend bedrijfsleven en haar werknemers worden gefinancierd!
8)Visie, jha dat heeft hij als grap wel eens gezegd, maar deze man heeft als roeping voor zichzelf om Nederland werkelijk verder te brengen ondanks grote problemen zoals bankencrisis, financiële crisis, Corona, MH 17 en ga zo maar door!
9)Ik vind hem persoonlijk een zeer aimabele, integere kerel die iedereen erbij betrekt. Ook een PvdAér als tijdelijk minister in een VVD/CDA/D66/CU kabinet. Kijk, dan heb je oog voor het landsbelang en niet alleen voor partij belangen, groot respect daarvoor!
10)Nee hij heeft gezegd dat groepsimmuniteit uiteindelijk het doel is en ja dat is ook zo, maar dat zou nog lang duren en daarvoor waren er een heleboel maatregelen nodig en nog steeds. Het vaccin dat er aan komt zal ook bijdragen aan de groepsimmuniteit. Nee hoor ik vind dat hij met zo weinig kennis die er was zulke zware beslissingen moet nemen, zeer te prijzen.

En ja hij lacht veel en is altijd optimistisch en is Nederlander onder de Nederlanders, Hartstikke goed toch!

10-12-2020 15:50

ricodetico +12980

Definitief geen punten in januari

10-12-2020 08:58

domo +1795

Die rutte weet het ook niet. Engeland doet 2000 man in een stadion en rutte is veel te bang om er 500 in te gooien.

10-12-2020 07:27

willem48 +2

Ook maar bij een beperkt aantal clubs.Ik geloof dat er in 4 stadions publiek mag.

10-12-2020 11:23

alexnultien +6051

Gaat nog jaren duren dit

10-12-2020 07:13

Mensini +14582

Voor Pasen zijn er genoeg gevaccineerd om alle stadions mee te kunnen vullen!!

10-12-2020 08:48

alexnultien +6051

Dan zijn ze dood

10-12-2020 11:46

1908forever +18248

Ik snap gewoon niet wat het probleem is als je anderhalve meter van elkaar zit met een mondkapje.
Slaat werkelijk nergens op
Trouwens ik keek een minuutje naar de vrouwen van PSV tegen Barcelona en daar zaten toch echt mensen op de tribune naast elkaar.
Ik vind het allemaal maar onduidelijk.

10-12-2020 02:41

klick44 +18107

Gaat om de reisbewegingen niet om in het stadion zitten

10-12-2020 09:39

klick44 +18107

Het is niet consequent dat klopt. maar het is wel de reden. en ze moeten keuzes maken. Ze vinden pretparken belangrijker dan voetbal.

10-12-2020 11:22

Heyplaat +1293

Competitievervalsing, tegen psv en az geen publiek thuis maar uit wel.

10-12-2020 01:13

FRRMS +26121

Alles waar je samen komt als ontspanning wordt verboden maar je mag wel met zn allen naar een tuincentrum of hutje mutje schouder aan schouder een station over...

Wanneer is deze onzin over?

Wanneer komt de waarheid boven?

10-12-2020 00:48

willem48 +2

Tegenwoordig is het spel van feyenoord niet echt bepaald ontspannend te noemen hoor.

10-12-2020 11:25

FRRMS +26121

haha touche

10-12-2020 22:44

Rafa +408

https://youtu.be/DiDIHS1Lk0Q

Duurt ff maar ik vond het de moeite

10-12-2020 00:48

FRQQ93 +20363

Podcast tip: kaj gorgels met Robin van persie.

Wat een fenomeen is dat en dan heb ik het niet over de slechte voorbereiding en interview techniek van Kaj. Gelukkig was van persie zelf veel aan het woord met prachtige verhalen over zijn carrière en de opbouw daarvan.

10-12-2020 00:44

svw +3

Ik vind die Kaj Gorgels zo'n sukkel hé

10-12-2020 02:51

klick44 +18107

Op tv wel maar hier niet vind ik. Heb de podcast ook gezien. Best leuk

10-12-2020 09:40

svw +3

Dan ga ik het ook maar eens bekijken.

10-12-2020 12:54

Sleepie +11914

Ik ook. Hij wilt altijd veel te leuk doen. Die typetjes van hem ook wel eens gezien, nog geen glimlach kon er bij mij af

10-12-2020 13:28

Kralingen-Crooswijk +800

Ze houden je een worst voor en pleuren 'm de Maas in voor je hem hebt

10-12-2020 00:43

klick44 +18107

Welke worst, er is niks beloofd

10-12-2020 09:41

Kralingen-Crooswijk +800

De KNVB heeft meer dan genoeg mooie uitspraken gedaan.

10-12-2020 10:02

klick44 +18107

KNVB beslist niet dus wat kunnen ze beloven als het verboden is

10-12-2020 10:33

PierreFeyenoord +1989

Kanker overheid

10-12-2020 00:34

foreverfey +26556

Was te verwachten

10-12-2020 00:26

tvd17 +5403

Rutte je moeder

10-12-2020 00:23

Solida +37357

Eerst moeten de slaven gevaccineerd en gechipt zijn, dan mogen ze weer.Brood & Spelen

10-12-2020 00:21

klick44 +18107

Precies en het pedonetwerk uitbreiden

10-12-2020 09:42

charlaykc +9515

C19 gaat nooit weg, waar wachten we eigenlijk op? Vaccins gaan de virus niet weg toveren.

Als we nepbesmettingen ipv doden (in perspectief) gaan tellen gaan de stadions nooit meer volledig open. Bouwen van een nieuwe stadion heeft geen enkele nut.

10-12-2020 00:16

octopus +0

gaat om de reset, dat speelt nu op de achtergrond

10-12-2020 00:46

FRRMS +26121

C19 wordt C20 of C21

Aangezien dit 96% gelijk is aan Sars cov 1 verzinnen ze wel weer wat anders

allemaal lekker een prikje straks onder het mom van dan kunnen we sneller terug naar normaal
normaal wat nooit meer normaal wordt

10-12-2020 00:50

wijnaldum2 +3490

Pfff en we trappen er allemaal nog steeds in

10-12-2020 00:15

Crow +3

Hondepoep. Super irritant.

10-12-2020 00:24

petje +10670

Wordt tijd dat Nederland in opstand komt
De overheid ist meest onbetrouwbare orgaan.

10-12-2020 00:14

FRRMS +26121

Gebeurd hier niet
Ze doen alles stapsgewijs masker mag masker wordt aangeraden masker moet
prik mag prik wordt aangeraden prik anders mag je hier niet naar binnen prik moet

10-12-2020 00:51

alexnultien +6051

Is echt zo haha bizar

10-12-2020 07:14

Rotterdammert +6029

Met al die duizenden positieve tests die ik dagelijks voorbij zie komen moeten we toch aardig op weg zijn richting groepsimmuniteit.

09-12-2020 23:38

chris46 +0

vind het leuk voor die maarten dat hij gewonnen heeft.

09-12-2020 23:33

nolfr010 +0

5 gram leg klaar voor morgen jaaaaaa

09-12-2020 23:30

Japoo +58

Jaaaa, haal hem door die donderdag avond. Slapen is voor apen !

10-12-2020 00:05

beppie172 +65739

Polonaise op de Lijnbaan en in de Koopgoot mag wel, maar met een paar duizend toeschouwers in een groot stadion mag niet want we moeten het verkeer beperken. Dat is voor iedereen duidelijk toch?

09-12-2020 23:24

eppo +71798

Restaurants kunnen 1,5 garanderen en onnodig contact vermijden.
Open die restaurants goddomme.

09-12-2020 23:32

FRRMS +26121

vanaf de Romeinse tijd worden er concerten oid gegeven

dan kan je me niet wijsmaken dat we in 2020 niets kunnen verzinnen.

10-12-2020 00:52

schippert +136

Livestreams zijn er al een tijdje

10-12-2020 08:11

FRRMS +26121

je begrijpt dat ik samenkomen bedoel he

10-12-2020 22:44

velpsewolf83 +1

Ja blijft lachen met Rutten & Co.

Mark, met ze alle maar de kerk? Geen enkel probleem.

Mark, elkaar ondersteboven lopen in de IKEA en supermarkt? Geen enkel probleem.

Mark, 3 meter uit elkaar zitten buiten in een voetbalstadion met een mondkapje op? Nee geen sprake van, veel te veel risico op nieuwe besmettingen.

Het moet potverdicky niet gekker worden!!

09-12-2020 23:23

filosoof12 +1965

"Gewoon je bek houden".

09-12-2020 23:31

velpsewolf83 +1

Dat maak ik zelf wel uit pannekoek

09-12-2020 23:32

1-fijn-oord +526

Filosoof quote Rutte.

09-12-2020 23:33

1-fijn-oord +526

En durf vooral niet te zingen.

09-12-2020 23:32

velpsewolf83 +1

Oh sorry hahah

09-12-2020 23:33

velpsewolf83 +1

Het is laat, scherpte is er af

09-12-2020 23:34

filosoof12 +1965

Haha maak niet uit

11-12-2020 19:34

Bassie666 +4840

ja en als je kritiuek op het beleid hebt of nog enigszins kunt rekenen waardoor je ziet dat de ziekenhuis opname en IC-cijfers relatief gezien meevallen t.o.v. het aantal tests en zelfs het aantal 'besmettingen' ben je meteen een complotdenker. Pleur toch op...helaas trapt 80% met open ogen in deze onzin. De angstzaaierij van o.a. Gommers, Kuiper en uiteraard Knabbel en Babbel heeft helaas effect gehad

10-12-2020 01:45

sceavian1908 +552

Kan iemand mij uitleggen waarom die kutclub uit Abcoude Noord niet bij de elite van Europa zit? Ze zijn toch het neusje van de zalm?

En niet beginnen over het feit dat wij al helemaal niks laten zien. Dat hoef je mij niet te vertellen. Maar dat maakt geen ene bal uit want wij worden niet zo omhoog gepraat.

09-12-2020 23:16

cipolini +13936

De Roon, Hateboer en Goosens die kunnen er toch helemaal niets van volgens onze bondscoach, Marco van Basten, Marc Overmars, etc. Nou dat hebben we gezien vanavond.

09-12-2020 23:34

ruudger +8414

Horeca open, amateursport vrijgeven, scholen dicht... lijkt me een ABCtje

09-12-2020 23:11

beppie172 +65739

Scholen dicht tot na de kerstvakantie zou een heel goed idee zijn.
Bij mijn neefje 10 kinderen in een klas van 21 besmet. Nu is het hele gezin positief thuis.

09-12-2020 23:25

FRRMS +26121

Gewoon niet testen wordt je ook geen statistiek

Ben je ziek blijf je thuis zoals altijd

Die test is zo lek als een mandje

10-12-2020 00:54

beppie172 +65739

Nou, als ze allemaal griepverschijnselen hebben (de een erger dan de ander) en alle 4 positief getest zijn dan lijkt de test toch wel te kloppen.

En ben je ziek blijf je thuis was in de prestatiemaatschappij natuurlijk allang niet meer normaal. Ruim een miljoen ZZPers in NL blijven niet zo snel thuis. En ook de kleine ondernemers, kostwinnaars met een tijdelijk contract, beroepen waar veel tekorten zijn en mensen van afhankelijk zijn (zorg, onderwijs) hebben vaak geen tijd om ‘gewoon’ ziek te zijn.

10-12-2020 01:20

FRRMS +26121

De gewone verkoudheid is ook een corona type virus :)

en de tijd dat je als je ziek was door ging werken is wel veranderd..

10-12-2020 02:22

eppo +71798

Verdammte scheiße.

09-12-2020 22:49

CW010 +1811

dat wordt dan de klassieker kijken met een groep in de grote moskee naast de Kuip, die hebben het ook niet zo op jeauden, dus dat verbroederd dan wel weer

09-12-2020 22:46

RVF +12377

Ik ben voor

09-12-2020 22:52

fr12denno +500

Schenken ze dan bier ??

09-12-2020 23:12

frankyboy +6802

Kamelenpis.

09-12-2020 23:14

fr12denno +500

Laat maar dan, dan is het slecht plan.

Mijn opa zeu altijd zolang er geen bier wordt geschonken kom ik niet in de kerk of moskee.

Behalve feyenoord stadion dan, dat is een uitzondering.

09-12-2020 23:20

beppie172 +65739

Dat is ook een tempel.

09-12-2020 23:26

charlaykc +9515

Bhahaha nice!

10-12-2020 00:07

Bassie666 +4840

uitstekend plan; oude spreekkoren kunnen daar ook weer van stal gehaald worden; die geitenneukers doen vast nog enthousiast mee ook ;-)

10-12-2020 01:48

knultien +0

Wat een HOAX

09-12-2020 22:43

Robbery +600

Kutttttzoooiiiiiiii

09-12-2020 22:36

gwmd1 +4085

https://www.facebook.com/100627644957464/posts/202646971422197/?sfnsn=mo

Antwoorden krijgen we niet.

09-12-2020 22:36

egmondfr +824

Helaas niet met onze schapen samenleving

09-12-2020 23:11

Henkdehenker +1

Ze hadden vanaf maart de IC en ziekenhuis capaciteit kunnen uitbreiden meer personeel opleiden en aannemen. Zodat de economie niet naar de klote ging en wij normaal konden leven. Maar blijkbaar is dit efficiënter.

09-12-2020 22:33

IJzerenKees +129936

toeschouwers: 0

09-12-2020 22:21

pellevg +4433

Deze blijft pijnlijk elke wedstrijd weer. Mogen ze achterwege laten totdat het weer mag

10-12-2020 00:13

IJzerenKees +129936

ja slaat nergens op

10-12-2020 09:02

FRach +1

Deuren naar de ic blokkeren zodat de opnames niet mogelijk zijn.

09-12-2020 22:19

wijnand85 +1

Yup, gewoon opdoeken die icjes van deze wereld.

09-12-2020 22:30

Feijenoorder95 +22563

Rutte op de IC ben je van dit gejank af

09-12-2020 22:17

Mensini +14582

Feyenoord heeft in januari natuurlijk weer 2 v/d 3 toppers thuis....wel goed is dan dat de uitwedstrijd tegen ajax is....

09-12-2020 22:17

grensgeval +5675

PSV schijt normaal in de broek, nu niet. Neuzen uit maakt toch niet. Hoewel, is enige wedstrijd per jaar dat ik een wedstrijd in de arena zie. Nu hoef ik niet naar de lelijke koppen te kijken. Voor het resultaat maakt het niet uit vrees ik.

09-12-2020 22:48

pace96 +5485

Wat een onzin joh

09-12-2020 22:16

IJzerenKees +129936

gudde net zo een grote leugenaar als rutte
wat een stel boeven zeg

09-12-2020 22:14

mausztune +1332

Ik neem al mijn euforische posts terug over die snavels !!! We kennen lachen en ze de tyfus in lachen maar als wij niet overwinteren . ... hebben we ook niets berijkt wat we al lang willen

09-12-2020 22:13

tussenjaar +6205

Bereikt......

09-12-2020 22:23

FR-JJN +12867

Maar wel gelachen

09-12-2020 22:54

beppie172 +65739

Ze gingen aansluiten bij de Europese top en ieder jaar overwinteren in de CL, toch? Gelukkig was het een incident.

09-12-2020 23:39

FR-JJN +12867

Jij zit toch niet stiekem gniffelend te genieten hé Beppie haha

10-12-2020 08:36
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties