''Het meest pijn doet het misschien wel dat Feyenoord zo machteloos is''

''Het meest pijn doet het misschien wel dat Feyenoord zo machteloos is''

Feyenoord watchers Sinclair Bischop en Dennis van Eersel waren vol goede moed afgereisd naar Oostenrijk om verslag te doen van de wedstrijd tussen Wolfsberger AC en Feyenoord, maar kwamen letterlijk van een koude kermis thuis. Van Eersel: "Een pijnlijke avond voor Feyenoord in het Oostenrijkse Klagenfurt."

"Het meest pijn doet het misschien wel dat Feyenoord zo machteloos is. Opnieuw verliest het van een team waarvan het geen enkele keer had hoeven verliezen in deze Europa League campagne. Als het zo is dat je twee keer verliest van een team met zulke kwaliteiten, dan verdien je het ook niet om Europees te overwinteren", aldus Van Eersel voor de camera van RTV Rijnmond.

Achteraf lag het breekpunt in de wedstrijd bij de enorme kans voor Jens Toornstra. "Feyenoord kreeg de kans om op voorsprong te komen door Jens Toornstra, die ging er niet in, en vlak daarna viel de 1-0. Daarna blafte Feyenoord wel, maar wist het niet te bijten. Invaller Luis Sinisterra was nog een lichtpuntje op deze koude avond in Oostenrijk", zo vervolgt Van Eersel. "Als je de potentie van deze teams tegen elkaar afzet heb ik nog steeds het gevoel dat Feyenoord met zulk soort teams (in de poule - red.) door had moeten gaan, maar aan 'had' heb je niks en daar koop je niks voor. Feyenoord ligt er weer uit in Europa en dat is absoluut niet waar Feyenoord zou willen zijn."

Lees meer over
Jens Toornstra Luis Sinisterra
Plaats reactie
666

feyenoordforever2110 +2

Dat je nota bene van een vechtploeg verliest, is ontzettend zuur. Wij, Feyenoord, geen woorden, maar daden en sterker door strijd, een legioen dat staat voor keihard werken, trouw, strijden tot het bittere einde, verliezen van een stel straatvechters uit Oostenrijk, nee, voetbal zat er bijna niet in, maar knokken, dat konden ze als geen ander, en onze dikbetaalde, verwende sukkels, lieten het gebeuren. Waar voorheen onze trots, voetbal met een ongekende vechtlust combineerde, geeft de huidige generatie hakjes en grossiert in verkeerde balaannames, maar knokken, nee, dat kennen ze tegenwoordig niet meer. Dit is een zwaar mentaal probleem, bij Feyenoord lijkt dat nog steeds niet door te dringen. als je met zo'n belabberde instelling op het veld staat, mankeert er iets aan je hersenen, twee miljoen door je neus geboord, alleen omdat de vechtlust ontbrak, het is dood en doodzonde dat met een beetje gerichte mentale training je 11 messcherpe voetbalvechtmachines op het veld hebt staan, als je dan na een wedstrijd, ondanks dat ze als leeuwen hebben gevochten, met een nederlaag naar huis gaat, hebben we er, met pijn in het hart, toch vrede mee. Maar de wanvertoning van gisteravond, verschrikkelijk. iedereen wil winnnen en we knokken voor elke meter, zet men dan, maar ik ben heel bang dat wij supporters het over een heel ander soort knokken hebben dan de huidige generatie voetballers, helaas. En, o ja, je als een kerel in het veld gedragen is ook een kwaliteit.

11-12-2020 19:45

gogo9Q +1501

Er kom inderdaad nergens iets goeds uit!! en je kan toch een beetje creatief zijn en elkaar niet in de weg lopen.
deze jongens snappen elkaar niet en lopen elkaar continu in de weg.

En Berghuis is echt onze beste speler, maar die 8 mil die in zijn contract staat moet je echt direct aan gaan nemen en dat weer uitgeven aan 2 Argentijnen die zich graag willen bewijzen en dan dit seizoen accepteren dat je 4de of 5de gaat worden.

11-12-2020 17:21

Iluyan +233

Herinneren jullie trencin nog? 2 jaar geleden, net zo dramatisch, ze hebben er dus helemaal niks van geleerd!

11-12-2020 15:19

Korneev +5620

Toen misten we 7 of 8 basisspelers met een nog veel smallere selectie. Gisteren had je genoeg spelers om deze wedstrijd anders en beter te spelen. Dan had je wel aanvallender moeten spelen en daarmee deze tegenstander vanaf minuut 1 onder druk moeten zetten. Hoe kan een club met zo'n lage begroting twee keer van ons winnen????

11-12-2020 21:31

jordam +68

Die Köckcu was ook weer slecht niet te geloven, zo'n jonge denkt ook gewoon nog aan stap hogerop terwijl die dit niveau niet eens aan kan. Wtf doet hij daar in de 16 hij kijkt naar de bal vergeet zn man en gaat vervolgens liggen in de hoop op een vrije trap. Deze jongen mag van mij ook wel weer een aantal weken banken.

11-12-2020 14:53

Rikscho +1047

En toch is het middenveld de zwakste schakel. Gisteren was Toornstra daar de enige die fatsoenlijk speelde. Kokcu en Diemers brengen geen power, zijn slordig (Kokcu) en halen uit iedere aanval alle snelheid (beiden). Ik begreep echt niet waarom die twee in de rust niet zijn gewisseld. Met Texeira en Fer op hun plek hadden ze die Oostenrijkers in de tweede helft kapot gespeeld.

11-12-2020 14:30

feyenoord18_1993 +1592

Teixeira laatst nog zien spelen, een klasse minder dan Kokcu. Dus gaat hem ook niet worden.

Probleem is gewoon tactiek. Het is vreselijk. Weet zeker dat Teixeira, Kokcu en Berghuis kunnen floreren onder Slot zijn tactiek.

11-12-2020 18:42

ron1872 +8163

Waarom houdt Dick Jorgensen nog steeds de hand boven het hoofd?

Dick OUT!

11-12-2020 14:28

Aidan_Exclusive +7786

Kökcü was slecht en is al weken slecht, maar die is 19 en komt echt wel uit die wak.
Ergen vind ik nog dat Arnesen die Linssen en Diemers helemaal niet wilde halen, maar Dick begon te stampvoeten en wilde ze persé hebben...en nu zitten we er aan vast aangezien die nergens anders gaan verdienen wat ze bij ons doen...nooit je oren laten hangen naaf een passant.

11-12-2020 13:42

vinniev +0

Linssen transfervrij halen, dat kan ik me wel voorstellen. Veel supporters vonden dat toen ook een goed plan. Diemers heb ik nooit begrepen. Ontstijgt het niveau van een middenmoter in de eredivisie niet.

11-12-2020 14:01

PietertjeFC +651

Linssen transfervrij is gewoon een goede aankoop. Doet het alleen niet zo goed als verwacht maar staat vaak ook niet op eigen positie

11-12-2020 14:18

ron1872 +8163

sjaaa maar wel met een miljoen salaris

11-12-2020 14:29

Korneev +5620

Had van beide ook veel meer verwacht. Linssen heeft altijd goed kunnen ballen en dan ineens dit??? Diemers speelde ook beter bij Fortuna. Zou verwachten dat ze alleen beter zouden gaan spelen met betere voetballers om hun heen. Niets is minder waar. Dat gezegd hebbende is het ook zo dat je niet zo lang hoeft te wachten om ze eruit te halen.

11-12-2020 21:34

petje +10670

Het was schandalig slecht
Elke x worden we betrokken bij actie dit, actie dat en t kost ook altijd geld en we doen dat maar wat krijg je ervoor terug?
Spelers die geen zin hebben en dat ook laten zien.
Echt, donder op in de winter, feyenoord pak je verlies en ga maar met jeugd verder, dit hoef ik niet te zien
Schandalig!!

11-12-2020 13:06

Nickburg +0

Weer 442 spelen. Ja logisch

11-12-2020 12:44

hasil +8

Deze week heb je een parallel gezien. Zowel Feyenoord als AZ en Ajax zijn uitgeschakeld door kwalitatief mindere ploegen maar die wel over een betere mentale instelling beschikten. Vanaf de aftrap heb ik geen elftal gezien dat echt de wil had om te winnen maar alleen maar achteruit voetbalde en zichzelf in de problemen bracht. En dat is terecht afgestraft.

11-12-2020 12:34

eppo +71798

Het houdt niet op,,

11-12-2020 12:28

IJzerenKees +129936

ja welke spelers moet je nog op stellen vraag je je af

11-12-2020 12:11

Suri +8958

Met de beste mentaliteit, of gewoon een poll maken en dick stelt de speler met meeste stemmen op

11-12-2020 12:40

FRunn +1631

Bij Azarkan zag ik zondag n gretigheid die ik bij meer spelers zou willen zien. Over mentaliteit gesproken

11-12-2020 14:37

Suri +8958

Precies dat bedoel ik wel ook

11-12-2020 17:16

Heufhejdygvs +2010

Supporter ben je niet voor je lol

11-12-2020 11:29

FcTussenjaar +18

Nou ik wel. Er is al genoeg ellende in de wereld, zeker dit jaar, dus als Feyenoord zó voor de dag komt en er werkelijk geen flikker voor doet, druk ik de tv ook gewoon uit. Voetbal is ook vermaak, waar je overdag naar kunt uitkijken. Als je dan dit zooitje gepresenteerd krijgt, ben ik inmiddels zo ver dat ik me er niet meer aan ga ergeren en wat anders ga doen. Beter voor m'n gemoed en hart.

Heb daardoor 'helaas' wel die terugspeelbal op Marsman van Jorgensen gemist in de 88e minuut.

11-12-2020 12:07

eppo +71798

En de klasse balaanname van Malacia.

11-12-2020 12:29

zekspeed +4434

Ik zit net te kijken op YouTube naar de 50 goals van Jorgensen. Als je dan ziet dat Berghuis van deze goals slechts 4 assists heeft gegeven:
- 1 keer doorgelopen op rechts en met rechts een voorzet;
- 1 keer met hakje in de as van het veld
- 1 keer de alles bekende zelfde truc van aannemen, naar binnen draaien en een voorzet geven
-1 keer vanuit de as

Verreweg de meeste assists op Jørgensen zijn afgeleverd door Toornstra vanaf de rechtsbuiten positie. Jorgensen scoort verreweg het meest door een rechtsbenige voorzet diep van rechts, linksbenige voorzet diep van links, aangespeeld worden vanuit de as.

Alles wat Berghuis doet op rechts (naar binnen trekken) heeft 2% rendement voor Jørgensen.
Het grootste probleem bij Feyenoord zijn de naar binnen trekkende buitenspelers met Berghuis in de hoofdrol.

11-12-2020 11:09

Jackyan +3695

Mooie analyse, alleen werkt het niet zo. De man is hopeloos uit vorm, ook bruikbare ballen worden niet afgemaakt. Hij staat niet meer op de juiste plek op het juiste moment.
En er komt nog bij dat het spel waardeloos is, waardoor hij helemaal wegvalt. Feyenoord komt er momenteel bijna niet door de verdediging.

Als Advocaat blijft wordt het een zwaar seizoen. Elk tegenstander weet nu als je ingraaft tegen Feyenoord, je een grote kans hebt om te winnen. Feyenoord kan gewoon niet tegen een verdedigende team spelen. Advocaat en Feyenoord hebben 1 taktiek, en dat is achterover leunen zodat er meer ruimte is bij een tegenaanval.

11-12-2020 11:51

zekspeed +4434

Jorgensen is inderdaad uit vorm maar dat komt omdat hij niet scoort. En de reden dat hij niet scoort is de spelwijze en tactiek van Feyenoord.
Als je weet dat de spelwijze van Berghuis bij Jørgensen niet werkt, waarom spelen we dan zo? Ook in vorm heeft Jørgensen helemaal niks aan Berghuis.

11-12-2020 12:03

Heyplaat +1293

Klopt idd, Jorgensen en Berghuis kunnen niet samen spelen. Van Berghuis op rechtsbuiten word je als spits uberhaupt niet blij.

11-12-2020 12:44

huissie79 +20065

Berghuis in combinatie met een voetballende spits, zoals van Persie dat was, is het beste.
Jorgensen is in geen velden of wegen te bekennen. Ze spelen zonder een 10, daar kan hij de combinatie ook niet mee aangaan.
Berghuis is ook niet het type speler wat een team op sleeptouw neemt, kunnen we ook niet van hem verwachten.
Betekent niet dat hij zijn kop moet laten zakken, maar begrijp dat een speler met zijn kwaliteiten aardig moedeloos wordt van deze situatie.

11-12-2020 14:07

vinniev +0

Mooie analyse, en ik denk dat je het precies bij het goede eind hebt. ADO had een keer Boulykin rondlopen. Hoe dat kwam? Fantastische aanvoer door Verhoek en Kubik. Die voorhoede was perfect op elkaar afgestemd. Terug naar Feyenoord: dit was ook zo met Pelle. Die werd vanaf rechts bediend door Schaken en Janmaat en via links door Boetius en Nelom. Geen geweldenaars, maar wel pure backs en pure buitenspelers. Nu spelen we met een naar binnen trekkende Berghuis, een trage schaduwspits op linksbuiten (Linssen) en een centrale verdediger op rechtsback (Geertruida).

Speel je zo:

Berghuis - Jorgensen - Sinisterra
middenveld
Haps - CV's - Nieuwkoop

en je laat zoiets een tijdje draaien, dan denk ik dat Jorgensen veel meer gaat scoren.

Wil je met Berghuis op rechts en Conteh / Sinisterra / Linssen op links spelen, dan moet je Jorgensen niet in de spits zetten, maar een beweeglijke aanvaller. Dan speel je bijvoorbeeld met Teixeira - Sinisterra - Berghuis.

Jorgensen is een targetman. Omdat hij al jaren niet zo gebruikt wordt en omdat blessures zich opstapelen, is hij geen schim meer van wat hij in zijn eerste seizoen was. En hoe speelden we toen? Juist:

Elia - Jorgensen - Toornstra
Een echte buitenspeler op links en een rechtspoot op rechts.
We hadden ook nog Bilal, Kuyt.
Jorgensen kreeg aanvoer, en werd in zijn kracht gebruikt.

Sindsdien al jaren niet meer.

11-12-2020 14:15

zekspeed +4434

Dankjewel voor je reactie. Vind het altijd zo treurig als mensen je hier afkraken als je zegt dat je Berghuis niet rechtsbuiten moet neerzetten. Dan zeggen ze dat dat ouderwets is en in het moderne voetbal met opkomende backs wordt gespeeld etc.
Deze mensen kijken dan naar bijvoorbeeld Bayern Munchen en nemen dat als maatstaf zonder te kijken naar je spelersmateriaal.

11-12-2020 15:15

Mensini +14582

Misschien spelen ze liever 1x per week dan die EL er tussen zonder publiek...

11-12-2020 10:53

misterv +1375

Helemaal gelijk, geen publiek is zoals alleen op de Lijnbaan, tuurlijk is wel eens leuk maar is toch ook niks.
En het voetbal moet een ander systeem vinden, misschien wat meer naar de fysiotherapeut luisteren of beter gezegd een echte vakman zoals meneer meijer..

11-12-2020 11:30

klick44 +18107

we hadden het geld hard nodig

11-12-2020 11:49

Mensini +14582

Dat zijn toch vooral recette inkomsten...in de EL tenminste...

11-12-2020 14:14

klick44 +18107

Deelname levert 2,92 miljoen euro op, een overwinning is goed voor 570.000 euro en een remise betekent 190.000 euro. Groepswinst brengt 1 miljoen euro in het laatje, terwijl de tweede plaats de helft van dat geld oplevert. De zestiende finale (500.000 euro), achtste finale (1,1 miljoen), kwartfinale (1,5 miljoen), halve finale (2,4 miljoen), finale (4,5 miljoen) en de

11-12-2020 14:21

klick44 +18107

Scheelt dus mininaal 1 miljoen

11-12-2020 14:21

Mensini +14582

Helaas is het door die lege Kuip thuis 2x mis gegaan....

11-12-2020 17:45

klick44 +18107

hebben 1 wedstrijd redelijk gespeeld en dat was moskow de rest was bagger

11-12-2020 17:49

Mensini +14582

Die 2 andere uitwedstrijden gingen toch ook wel....op de rode kaarten na...

11-12-2020 21:03

klick44 +18107

Vond het ook niet bijzonder. Creëren echt niks

12-12-2020 01:05

eppo +71798

Nee vind ik niet.

11-12-2020 10:51

vakkiez4 +1

kunnen we Kokcu niet lekker in de winter naar Arsenal brengen? misschien trappen ze er nog in

11-12-2020 10:27

Stone +6

En dan ga je huilen als hij daar in een goed team straks wel de sterren van de hemel speelt. Als je Messi of Ronaldo in dit Feyenoord laat meespelen dan verlies je zelfs nog.

11-12-2020 10:42

vakkiez4 +1

ik weet niet of je hebt gekeken de afgelopen weken, maar als je echt denkt dat Kokcu niet één van de zwakste schakels is, snap je er echt niets van.
hoe mevrouw zich gister weer laat weg zetten bij de goal. om je kapot te schamen

11-12-2020 10:44

klick44 +18107

dit zijn gewoon spelers die niks gaan brengen bij feyenoord hoelang je hem ook laat blijven. hij is op de sokkel getild en vind het wel prima. hij zal waarschijnlijk elders goed spelen. maar ik zeg verkopen! 15 miljoen

11-12-2020 11:51

Svennuh +9927

Diemers haalt alle tempo uit de wedstrijd (voor zo ver het er in zit). Hij speelt of naar Berghuis, of levert hem in of hij laat zich vallen. Bij Fortuna werkte dat prima maar bij Feyenoord kan dat niet. Als Dick in de winter aftaait dan is het hopelijk klaar met hem. En hopelijk ook met een hoop anderen

11-12-2020 10:26

BoscheBol +1

Kan Burger niet terug gehaald worden met de winter? Geef die jongen net zo veel speeltijd als Diemers en je zult zien dat je er meer aan hebt.

11-12-2020 10:28

fr1985 +6306

Fer is binnenkort terug en dan kan Toornstra naar de plek van Diemers. Diemers kan dan lekker naast Dick gaan zitten en dat is mooi want het lijkt me best een gezellige jongen.

11-12-2020 11:24

fnoord_volger +0

Wat een lulkoek van die twee watchers. Deze nederlaag , deze wanprestatie, zag je mijlenver al aankomen

11-12-2020 10:23

FRSebbie +37686

Zondag met VVV weer lekker beginnen met slapzak Kokcu en juffrouw Diemers.

11-12-2020 10:20

romeo +1

Nooit meer jorgensen, doeners,Linssen en kutcu

11-12-2020 10:16

rasoptimist +29

Je kunt Jorgensen echt helemaal niets verwijten, die krijgt immers geen bal.

11-12-2020 11:01

romeo +1

Gelukkig niet. Krijgt hij 'em dan schiet hij op goal en gaat de bal over de zijlijn :-)

11-12-2020 11:10

frankdemouge12 +0

Die kocku mag ook wel eens één keer naar zichzelf kijken. Speelde zaadwedstrijd op zaadwedstrijd, toen schoot die er toevallig eentje in tegen cska en toen moesten we allemaal onze bek houden. Vervolgens speelt die alle volgende wedstrijden nog slechter dan daarvoor. Hij is 19, kan in een dip vallen maar hou dan je arrogante klep dicht en doe er alles aan om terug te komen. Met dit soort spelers kom je er nooit. Gister met afstand de slechtste man. Was mooi achteraf mooi geweest als we die aan arsenal verkocht hadden.

11-12-2020 10:08

Mrunterwijst +10612

Tja dat komt er van wanneer je zelf niet wil voetballen

11-12-2020 09:58

balvirtuoos +1226

Er worden gewoon spelletjes gespeeld over de rug van Feyenoord.
Ergens in de verhoudingen tussen advocaat en een paar spelers is het helemaal mis.
Je kan mij niet vertellen dat ze de bal niet over 10 m naar elkaar kunnen overspelen, dat heeft met willen te maken.
Dit kan alleen bij ons cluppie helaas.
Het is mij wel duidelijk dat er een paar rotte appels tussen zitten, als er nog een GKL was geweest had die echt wel ingegrepen.
Maar het is al mis in de directie, met allerlei verschillende belangen en vriendjespolitiek waardoor alles maar voortkabbelt.
Afscheid nemen van Advocaat en Berghuis zou een goed begin zijn.
Het begon al aan het begin van het seizoen met de discussie over druk zetten, Berghuis wilde dat hoger doen dan advocaat. Schijnbaar vinden ze het zo belangrijk hun gelijk te halen. Dat het beide niet interesseert of we Europees overwinteren of niet.
Laten zien dat er niemand groter is dan de club, en ze allebei gewoon laten optieften.

11-12-2020 09:52

Gers +12874

Ze laten deze echt niet lopen omdat ze klaar zijn met advicaat ...geloof ik gewoonniet

11-12-2020 10:10

klick44 +18107

er zit wel ruzie en onrust in de ploeg

11-12-2020 11:53

Gers +12874

Zou idd kunnen ...zijn er volgens mij een paar bij die het nu niet 100 pct kunnen opbrengen ...berghuis is er een van.. en hij zet vaak veel druk op medespelers en kan het nu zelf niet waar maken .

11-12-2020 12:03

klick44 +18107

i heb echt het vermoeden dat hij er fysiek doorheen zit door die longontsteking aan het begin dit seizoen. dick moet hem gewoon pas in januari weer oproepen. anders heb je er het hele jaar niks maar aan!

11-12-2020 12:05

Gers +12874

Zou zeker kunnen ...is nu eigenlijk een van de minderen

11-12-2020 14:50

paulus56 +255292

Goed schot Toornsrta schitterende redding keeper met de vinger toppen had zomaar het kwartje onze kant kunnen opvallen

11-12-2020 09:43

Criticus +21921

Als...als...als. Telt niet in de topsport.

11-12-2020 09:59

paulus56 +255292

Gelukkig staat er bij mij geen als volgens jou wel dan

11-12-2020 10:54

Criticus +21921

Ben je dom Paulus? Wat insinueer je hier? "had zomaar het kwartje onze kant kunnen opvallen"

11-12-2020 14:24

paulus56 +255292

Dom geboren dom gebleven. Heb het niet over als maar mooie actie van twee kanten.

11-12-2020 14:30

Criticus +21921

Lees nou een wat je schrijft. Je zegt letterlijk: Als Toornstra scoort hadden we kunnen winnen. Denk voortaan ff na voor je iets post.

11-12-2020 14:35

paulus56 +255292

Goed schot Toornstra is anders dan als hij scoort maar dus het kwartje had net zo goed onze kant kennen opvallen.
Dus het is maar net hoe je het leest

11-12-2020 14:40

klick44 +18107

die bal moet er echt gewoon in, zeker in europa

11-12-2020 11:53

paulus56 +255292

Keeper staat er niet voor niks he.
Gewoon mooie redding op een goed schot

11-12-2020 11:56

klick44 +18107

ik had het gevoel dat hij veel meer tijd had en dus gewoon laag kon inschieten ipv heel hard poeieren

11-12-2020 11:57

paulus56 +255292

Op beeld voorzet links aanname en schieten wel frappant dat dat ook weer van een middenvelder moet komen en juist hij

11-12-2020 14:06

deleted106 +19

Ja zo ken ik er ook nog een paar.

11-12-2020 13:47

jellert +221267

Ik zie dat de selectie weer lekker word overschat door deze heren

11-12-2020 09:41

guerrerojr +57

Wat een achterlijke kk bende is deze selectie. Diemers kan er niks van, kocku altijd slap, jorgonson zwak zaad en Geert had na 10 min gewisseld moeten worden.

11-12-2020 09:39

Koekert +5466

We zijn weer eens het lachertje van NL, maar nu ook van Europa.
Schaamrood moet op de kaken voor de heren grootverdieners!!

11-12-2020 09:24

realistisch1953 +14127

Een zo volslagen kansloze wedstrijd heb ik Feyenoord zelden zien spelen, wanneer de tegenstander (bijvoorbeeld) Barcelona had geweest had het gekund maar zo kansloos verliezen van de nummer 8 van Oostenrijk is niet goed te praten. Denk dat onze vedetten maar een flink deel van hun salaris aan een goed doel moeten schenken. Denk dat we de competitie niet eens bij de 1e 10 gaan eindigen.

11-12-2020 09:05

hoekieuitzoekie +21652

Als je dit Feyenoord op de voet volgt en je gaat nog steeds 'Vol goede moed naar Oostenrijk' dan weet ik niet wat daar gesnoven wordt op de redactie, maar ik wil ook!

11-12-2020 08:59

eppo +71798

Het had ook 10-0 kennen worden.

11-12-2020 08:55

Southsider +2400

Onzin.
Dat Wolfsberger heeft zelf ook vreselijk slecht gespeeld. Die hebben zelf ook nauwelijks wat gecreëerd.
Het meest pijnlijke is dat Feyenoord nog slechter was.

11-12-2020 14:15

eppo +71798

Gezien de instelling van het elftal, kom op. Het was gewoon vergelijkbaar met psv uit man.

11-12-2020 14:26

Southsider +2400

Ik kan nog veel meer vergelijkbare wedstrijden opnoemen waarin dezelfde instelling werd gebruikt.
Maar psv uit was toch wel een ander verhaal hoor..

Dit was te vergelijken met Trencin uit bijvoorbeeld. Of Excelsior uit

11-12-2020 16:00

baldjkf +2904

Een bal over een paar meter komt gewoon niet aan, Geertruida en ik weet niet hoeveel andere spelers die een bal onder de voet laten door rollen of niet goed aannemen. Inzet die er bij niemand is, er werd totaal niet gejaagd, Jörgensen verloor letterlijk ál zijn duels en liep er op z’n gemakje nog bij alsof het niets uitmaakte. Er was letterlijk geen enkele speler die hier een uitzondering in was (alleen Sinisterra voor die minuten die hij mocht maken). Het was echt een trooste- en moedeloos zooitje die zelfs van fc knudde nog zouden verliezen. Het erge is nog dat het per wedstrijd nóg minder wordt, je vraagt je af of dat nog mogelijk is....

11-12-2020 08:51

Criticus +21921

Het meeste pijn doet het, dat we niet scoren.

11-12-2020 08:44

tinuskiprich +3200

Al weken niet.

11-12-2020 09:29

Cluske +6502

Middenveld en voorin moet op de schop. Op het middenveld lopen te veel spelers rond die het liefst eerst 6-10x de bal willen aanraken en draaien etc (kokcu en Diemers) om vervolgens geen enkele speler meer kunnen aanspelen en moeilijke ballen gaan geven met els gevolg balverlies.
Voorin sinisterra, bannis en azarkan maar eens de kans geven. Nico is en blijft drama. Linssen werkt wel hard, maar te weinig rendement en berghuis kan nu alleen nog maar scoren vanaf 11 meter. Bovendien laat hij als eerste het kopje hangen als het niet loopt. Dat noemt zich dan ook aanbieder. Goed voorbeeld!?

11-12-2020 08:40

sailor +3

Het wordt alleen maar erger! Zondag VVV wordt heel lastig!

11-12-2020 08:35

Rrobie +64

Laat Sini - Banis - Azarkan naar starten zondag in de aanval. Kan niet slechter dan dit inspiratieloze zooitje wat er nu loopt

11-12-2020 08:13

fey_1 +0

Als je zo uit vorm bent en zo weinig laat zien is dit het beste inderdaad....

11-12-2020 10:20

jack98 +46916

Goede analyse van RTV Rijnmond. Overschatting is gemeengoed bij Feyenoord. In deze poule heb je je kansen gekregen om te overwinteren, maar die moet je dan pakken.

11-12-2020 07:25

CW010 +1811

Achteraf had Nederland beter Utrecht naar Europa kunnen sturen, die waren denk ik wel 2e geworden in deze poule

11-12-2020 07:06

Dirk Zeeland +365

Ja, want Utrecht speelt wel geweldig voetbal. Laat me niet lachen

11-12-2020 07:54

Criticus +21921

Utrecht speelde ons in de Kuip helemaal zoek!

11-12-2020 08:09

baldjkf +2904

10x beter dan deze teringzooi

11-12-2020 08:42

Iluyan +233

Wat een waardeloos zooitje spelers hebben we toch

11-12-2020 06:51

DirkKuip +4566

Dat is ook 1 van de grote problemen. We denken bij de loting al: Voor de bovendste 2 plekken spelen we met 3 ploegen. Die andere winnen we wel. Om vervolgens compleet kansloos te zijn in de groep.

Elk jaar een mooie thuisoverwinning op papier de beste tegenstander uit de groep zoals CSKA, Porto, Sevilla, ManUnd is niks waard

11-12-2020 06:25

Jamcarter +3

Bij de loting wist ik al dat we het niet zouden redden.

Een selectie met Botteghin Toornstra Diemers Linssen met onervaren talenten...

Is gewoon belachelijk wat voor elftal wij hebben.
Als ik iets zeg begint iedereen mij "azijzeikerd" te noemen maar is echt gewoon de waarheid, meer kan ik er niet van maken.

11-12-2020 06:34

Gers +12874

Toornstara probeerde gisteren er in iederegeval strijd van te maken ...ze hadden op.dit veld gelijk veel meer er bovennop moeten zitten ...neem ik advocaat dit keer wel kwalijk

11-12-2020 10:15

Niels24 +17

Gelukkig zijn we wel een ronde verder in de beker

11-12-2020 05:08

tdetank +11791

En zelfs dat zag er op.papier nog moeizaam uit. Kun je nagaan.

11-12-2020 06:22

mkk +201

Feyenoord moest bijna bij Linssen smeken om bij ons te tekenen, hé. Ik zei toen al, hoe laag kan je gaan als Feyenoord zijnde!

11-12-2020 02:49

Heyplaat +1293

Precies, ik was eerst al zo blij dat hij niet kwam. Is vaak niet eens de slechtate hoor maar hij tilt Feyenoord niet naar een higer niveau en dat had je juist nodig gehad.

11-12-2020 12:48

mkk +201

Ja en toen kwam het nieuws dat hij toch komt....

11-12-2020 15:26

sinisterra17 +102

Ik schaam me voor dit Feyenoord .

11-12-2020 02:37

doellijntechnologie +9504

ADVOCAAT OUUTTT!!!

11-12-2020 02:35

1908forever +18248

Ik zie het echt niet meer zitten met Dick Advocaat.
Zijn team speelt net zo als hij oud is.
Het ergste vind ik dat hij alleen kan zeggen wat ze niet kunnen in plaats van zoeken naar wat wel kan.
Speel dan anders en als het niet loopt ga dan verdomme wisselen
Teixera is echt niet minder dan kokkut of Diemers vandaag.
En hij had ook Fer er in kunnen zetten.
Maar nee last maar ploeteren
En dan zet hij Bannis er in
Er komt geen paas naar voren aan man
Hij is vast geroest in zijn manier van coachen.
Bedankt voor je werk maar hoepel nu maar op

11-12-2020 02:16

13eer +3825

Steeds meer mensen gaan het zien. Ondertussen gaat de VI propaganda gewoon door maar dat blijft toch ook niet vol te houden. De Feyenoord selectie is niet minder dan die van Heracles en Wolfsberg. Je kijkt gewoon naar helemaal niks.

11-12-2020 02:24

guykroudikorsou +8179

Goed zo, dat heeft Advocaat weer goed in elkaar gezet.

Maar we zijn nog steeds ongeslagen in de competitie.

11-12-2020 02:13

C1908 +8195

Grootste winnaars zijn de mensen die de wedstrijd uitgekeken hebben!

11-12-2020 02:11

jespertje +1322

Het kostte wel moeite zeg, man man man

11-12-2020 08:35

C1908 +8195

Was weer als vanouds

11-12-2020 12:38

TactvolleTacticus +3792

Hopelijk wordt heel die bank met opa's eruit getyft.

11-12-2020 02:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties