''Feyenoord is het wonder van Advocaat geweest tot nu toe''

''Feyenoord is het wonder van Advocaat geweest tot nu toe''

Het zijn barre tijden voor Feyenoord in aanloop naar het uitduel tegen VVV-Venlo. De Rotterdammers verloren pijnlijk van Wolfsberger AC en vooral het spel van de ploeg van Dick Advocaat was niet om over naar huis te schrijven. Feyenoord is in de competitie onder Advocaat nog altijd ongeslagen en in de ogen van Jack van Gelder is dat een wonder.

''Feyenoord is het wonder van Advocaat geweest tot nu toe'', begint Van Gelder. ''Als je gewoon kijkt naar de kwaliteit van de spelers van Feyenoord is dat gewoon te laag. Dat is gewoon niet goed genoeg. Je speelt met een voorhoede die niets voorstelt. Berghuis is al een tijd hopeloos uit vorm. Jørgensen krijg je zelf met een stoomapparaat niet aan het werk en Linssen is totaal niet de Linssen van Vitesse. Als je vooraf weet dat je aanvallers niet scoren is het hartstikke moeilijk om te voetballen.''

Advocaat riep afgelopen week dat Feyenoord geen topclub is. Ook blijft de 74-jarige trainer hameren op dat er niks mogelijk is in De Kuip. Volgens Jan van Halst levert dat veel negativiteit op. ''Bij Feyenoord wordt het ook gevoed door Advocaat zelf. 'Wij zijn geen topclub, we kunnen niks kopen', roept Advocaat dan. Je proeft ook dat er spanning is tussen Arnesen en Advocaat. Hij had al veel langer willen investeren in de spelersgroep. Je ziet dat het voetbal slechter wordt en dat gaat hij nu ook uiten. Dus ik ben benieuwd of Advocaat het seizoen wil afmaken.''

Van Gelder verwacht niet dat Advocaat ontslag gaat nemen bij Feyenoord. Met de terugkeer van Sinisterra en Fer hoopt de trainer het weer aan de praat te krijgen. ''Advocaat is nu wel een beetje aan het provoceren hè. Dick stapt zelf niet zo snel op. Al is het alleen al vanwege de financiële gevolgen. Hij heeft het goed gedaan daar dus, je gaat niet zomaar opstappen.''

Lees meer over
De Kuip Steven Berghuis Luis Sinisterra Dick Advocaat Leroy Fer Bryan Linssen Frank Arnesen
Plaats reactie
666

remco112 +16288

Rot toch op.

We zijn een zinkend schip geworden onder deze trainer.
Thuis gelijk spelen tegen Twente, Sparta, Heracles. Uit gelijk spelen tegen RKC en met alle geluk van de wereld winnen van fucking Emmen.

Ben al maanden klaar met Advocaat. Hoop dat hij snel zijn biezen pakt!

13-12-2020 14:33

nevergiveup010 +1378

tuurlijk speelt Jorgensen als een natte krant
Reden , blessureleed , zelfvertrouwen ernstig kwijt , ziek geweest , vormverlies en het allerbelangrijkste n.m.m. in het Kampioensjaar had hij ook ene Kuyt en Van Persi om hem heen lopen en dat scheelt een grote slok op een borrel
Maar niemand maakt mij wijs dat hij het is verleerd , alleen is hij het kwijt

13-12-2020 11:20

Plumber01 +281

Advocaat heeft een absolute topprestatie geleverd met deze dramatische selectie.
Had ons vorig seizoen zomaar bij de titel kunnen brengen met spelers die er eigenlijk geen klote van kunnen,een enkele uitzondering hier gelaten(Senesi,Berghuis,Bijliow,Sini).
Maar omdat de resultaten alles bedekte wordt het allemaal gepikt,maar het voetbal dat op de mat wordt gelegd in van het niveau van een G elftal.
We zijn een grote club,maar absoluut geen topclub en dat is doodzonde.

13-12-2020 11:19

feyenoord_Freak +14031

Van Helder denkt nooit helder

13-12-2020 10:36

whasjoewahn +16562

De media heeft totaal geen idee wat er leeft bij de de achterban.

Word dat Advocaat gepijp nu wel zat. En ik ben niet de enige

13-12-2020 08:32

1-fijn-oord +526

Feyenoord heeft een concurrent achter zich gelaten in de langste ongeslagen reeks in de competitie.

13-12-2020 00:40

Tielbeke1908 +2014

Gelul. Wat een Dick Advocaat fanclub is het complete Nederlandse journaille toch. Zelfs met deze matige selectie moet je kunnen winnen van Emmen, RKC en Wolfberger. In ieder geval moet je kunnen laten zien dat je beter bent en vooruit wil voetballen om te winnen. (Keer puntverlies kan altijd natuurlijk)

Het is gewoon een laffe bende onder Advocaat. En je merkt aan alles maar vooral aan je aanvoerder Berghuis dat de spelers allang het vertrouwen in deze man kwijt zijn. Ze geloven niet in zijn tactische aanpak. Dan is het gewoon klaar. Elke andere trainer bij elke andere topclub was allang ontslagen.

13-12-2020 00:22

Zen +8

We zijn dan ook geen topclub.

13-12-2020 00:50

vinniev +0

Sinisterra - Jorgensen - Conteh
Teixeira - Fer - Berghuis
Haps - Senesi - Geertruida - Toornstra
Bijlow

Een achterlinie waar je een bal bij kwijt kan. Laat Geertruida zijn potentie als CV maar waarmaken. Rechtsback is het niet. Nieuwkoop vind ik ook niet geweldig. Ik denk al jaren dat Toornstra met zijn loopvermogen een ideale rechtsback zou zijn.

Ik vind Berghuis met zijn passing meer een nummer 10 dan een aanvaller. Laat hij vanuit die rol maar het spel verdelen. Op de flanken is meer snelheid nodig om Jorgensen te voorzien van bruikbare ballen. Ik ga voor Sinisterra en Conteh, zodra ze fit zijn.

Misschien is dit te aanvallend, en moet je tegen sterkere tegenstanders Teixeira wisselen voor Nieuwkoop.

13-12-2020 00:20

harryvos +1530

Spajic voor Geertruida en er staat een prima elftal. Conteh Ken ik niet maar kan nooit slechter dan de rest zijn.

13-12-2020 00:24

FeyenoordVdam +5817

Conteh is een linksbuiten, je speelt met de punt naar achteren (of zet je Texeira voor de verdediging?) en Nieuwkoop is naast Marsman de enige die beetje vorm vertoont geloof ik.

13-12-2020 00:26

FeyenoordVdam +5817

Dus ja, ik denk dat dit met een middenvelder op RB , Haps op LB met Texeira én Berghuis te aanvallend is. Zou op zijn minst gewoon Nieuwkoop erin en bv Toornstra voor Texeira

13-12-2020 00:27

vinniev +0

Exacte invulling kan je idd optimaliseren. Maar het gaat om het principe: pure buitenspelers met snelheid op de flanken (desnoods Azarkan of Narsingh) en backs met voetballend vermogen. Dus Berghuis op 10.

Sinisterra - Jorgensen - Conteh
Berghuis
Fer - Toornstra
Haps - Senesi - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow

Ik denk dat dit Jorgensen weer kan laten opbloeien, als hij fit blijft.

13-12-2020 00:43

FeyenoordVdam +5817

Ik denk dat hierin je middenveld een stuk minder overlopen wordt inderdaad. Interessant om te zien of content op rechts kan. Misschien kan Sinisterra dat juist wel.

13-12-2020 11:03

jopokerum +10

Misschien iets geks maar ik zou eerder narsingh rb zetten. Toornstra op 6 vind ik beter als fer. Fer zou ik gewoon in de spits proberen heeft lengte kracht, en er staat tenminste iemand. Wehrman naast jens. En kokcu ervoor. Sini op links Berghuis rechts. Verdediging. Haps, senesi, geertruida en narsingh/ nieuwkoop. Nieuwkoop is opgeleid als middenvelder zoubook nog naast jens kunnen

13-12-2020 03:44

rovo +9399

We hadden met dickie sowieso de beker gewonnen afgelopen seizoen, daar ben ik van overtuigd. In de competitie veel plaatsen geklommen voor sinds het vertrek van jaapie. Dit seizoen gaat het allemaal net goed in de competitie en Europees een drama, maar mede door de vele blessures. Advocaat wordt ook wat ouder laat hem maar lekker genieten nu en in de winter het stokje overdragen

13-12-2020 00:08

gerry70 +88

Positie spel begint het mee toch? Berghuis begrijpt het zeker niet .ik begrijp niet wat men ziet in deze kerel speelt totaal niet in dienst van het team . En strijd !!! Niet een die 100% geeft

12-12-2020 23:18

FeyenoordThaBest +0

Het gaat slecht en de betweter komt weer in iedereen naar boven...

12-12-2020 23:50

DoubleSpy +8275

Toch staat Advocaat er ook bekend dat hij in zijn 2e seizoen bij een club vaak minder succesvol is.

Behalve in Rusland geldt dat zo'n beetje gedurende zijn hele trainerscarrière.

12-12-2020 23:12

LeoBeenhakkert +207

We zijn ook gewoon geen topclub. En die paar Euro's extra die je misschien binnenhaalt met dat nieuwe stadion gaat daar ook echt niet ineens verandering in brengen. Dat zou alleen al 20 jaar duren wil je die achterstand op Ajax ingehaalt hebben ALS Ajax zelf stil zou staan, maar die verkoopt straks weer 1 speler en daarmee verdiene ze net zoveel als wij extra binnen harke in 10 jaar nieuw stadion...
Maar goed, misschien gewoon allemaal elke dag via thuisbezorgt een hamburgert kope van 15 Euro bij Stadion Feyenoord, want vanaf nu staan die op thuisbezorgt, toch weer wat extra knake voor onze armoedige club

12-12-2020 22:48

mahomes +273

Kan alsjeblieft Advocaat vandaag nog vertrekken. Deze hele show dat hij de Jezus van onze club zou zijn komt elke Feyenoorder ondertussen wel de keel uit. De negatieve resultaten zijn voor een substantieel juist zijn schuld door de negatieve teneur en bij vlagen waardeloze tactiek die hij hanteert.

12-12-2020 22:43

Dezwartetulp +76753

Jack van Gelder, de reden waarom Mart Smeets intelligent leek.

12-12-2020 22:36

LeoBeenhakkert +207

Want van Gelder zegt zoveel onwaardheden?

12-12-2020 22:42

Dezwartetulp +76753

Meestal praat ie veel maar zegt ie helemaal niks, deze lege huls. Nu is ie op flagrante wijze Advocaat’s kont aan het kussen (die moet immers binnenkort weer willen aanschuiven) en praat ie de club Feyenoord lekker omlaag. Walgelijke flapdrol.

12-12-2020 22:48

LeoBeenhakkert +207

van Gelder heeft meestal toch echt gewoon volkomen gelijk in wat hij zegt

12-12-2020 22:51

Dezwartetulp +76753

Welnee man. Nogmaals het is een slappe flapdrol die totaal gespeend is van karakter, een eigen mening en originaliteit.

12-12-2020 22:54

LeoBeenhakkert +207

Klopt, totaal niet origineel. Van Gelder zegt namelijk gewoon wat wij ook allemaal massaal roepen...

12-12-2020 23:08

tomassonlegend +1058

Wat roepen wij massaal dan? Ik iig niet dat de selectie zo slecht is dat je zulk slecht voetbal speelt. Diemers en Linssen zijn ondermaats, maar voor de rest speelde iedereen die alle supporters vorig jaar nog zo goed vonden aan het einde van t seizoen

12-12-2020 23:37

whasjoewahn +16562

Leo, lul aub niet zo dom....

Praat in ieder geval voor jezelf ok

13-12-2020 08:30

LeoBeenhakkert +207

Jij moet je rotmuil houwe

13-12-2020 12:19

whasjoewahn +16562

Komt echt geen zinnig woord uit he...

13-12-2020 12:21

Nol +3140

Wat een gelul is dat toch. Advocaat wordt constant gespaard en alles ligt aan de spelers. Ik weet niet hoor, maar we hebben afgelopen zondag gelijkgespeeld tegen Heracles in eigen huis. We hebben al gelijk gespeeld tegen Sparta in eigen huis. Gelijk gespeeld tegen RKC in Waalwijk. Dan kan je de helft van de basis missen, elke andere speler die er nog in staat zou een dragende speler zijn bij de tegenstanders die ik net noem. Het spel is gewoon verschrikkelijk ondermaats, het is een klein wonder te noemen dat Advocaat nog niet verloren heeft. Dat is momenteel het enigste wapenfeit waar hij nog op teert. Valt het kwartje de andere kant op en verliest hij nu twee keer dan draaien alle analisten 180 graden om, let maar op. Dan wordt Advocaat compleet afgefikt.

12-12-2020 22:34

Dezwartetulp +76753

Jack van Gelder bewijst eens te meer geen moer verstand te hebben van voetbal en een ongelofelijke natte slijmbal te zijn bij zn vriendjes.

12-12-2020 22:32

FR12_079 +180

Morgen lekker formule 1 kijken

12-12-2020 22:32

FRtrue +20

Dick blijft gewoon bij ons. Wij zijn een nette club en Dick is een held!

12-12-2020 21:51

Bati +39540

Natuurlijk blijft die, maakt gwn het seizoen af. Hij nam die rotzooi over toen we 10e stonden.

12-12-2020 21:58

FRtrue +20

En zo is het, kameraad!

12-12-2020 22:51

Lenpa +4659

Vind die eindeloze krediet voor dickie ook zo vermoeiend. Het complete elftal wordt afgefikt wat echt volkomen terecht is, maar Dick Is onaantastbaar. De trainer blijft eind verantwoordelijk en hoort ook hand in eigen boezem te steken! De afgelopen tijd faalt Feyenoord collectief en niet alleen berghuis of alleen Nico, nee iedereen.

12-12-2020 21:38

robertootjuh +350

Helemaal eens!!!!!

12-12-2020 22:13

ladinsky +10

Een beetje ongenuanceerd dit.

Het is natuurlijk niet best allemaal maar Toornstra, Marsman en Senesi verdienen nog wel een kleine voldoende. De rest inderdaad volstrekt onvoldoende.

13-12-2020 00:09

frankprins +3

Tuuuuurlijk. Als het goed gaat is het te danken aan Advocaat. Als het slecht gaat ligt het aan de spelers...

Doodziek wordt je van die dwazen die zichzelf voetbaljournalist noemen

12-12-2020 21:34

mahomes +273

Ja hahaha die man heeft de makkelijkste baan in de wereld en klaagt notabene het meest. Alles wat goed gaat is door hem en alles wat kut gaat is ondanks hem.

12-12-2020 22:44

fr12denno +500

Nou het kan slechter gaan met feyenoord

https://youtu.be/XgjWhBVe3Uw

12-12-2020 21:18

Danny 91 +61437

Hahhahahaha. Ben jij dat haha

12-12-2020 21:32

fr12denno +500

Ja ik maak fifa video's o.a.

12-12-2020 21:32

Danny 91 +61437

Leuk ik volg het op youtube wel. Zal je volgen leuk!.

12-12-2020 21:47

fr12denno +500

Bedankt man
Tof.

Ja ik dacht deel video hier even. 1 kijker op discord, die beschuldigde jullie voor de 2 dislikes. Dus dacht zal ff bewijzen ondertussen van 11 naar 70 weergaves en gewoon neutraal geen like en geen dislikes. Waf ook gewoon prima is.

Ik zoek altijd naar redenen van een dislike. Wil mijn video presentatie liefst per week verbeteren.

12-12-2020 21:52

Danny 91 +61437

Ja ik kijk vaker op Youtube naar carrière van FIFA 21. Ik vind het wel leuk. Aangezien. ik zelf ook FIFA speel.

Ja snap ik dat komt wel goed. Dat je beter wordt. Succes.

12-12-2020 21:56

fr12denno +500

Speel je pc of ps4/5

12-12-2020 22:00

fr12denno +500

Waarschijnlijk heeft youtube wel vertraging je zei namelijk dat je me volgt. Zie nog steeds 71 abonnees, hahaha

Maar gelukkig heb ik andere kanaal met 248 abonnees

12-12-2020 22:03

Danny 91 +61437

Ik speel op PS4. Ja DannyDanny heet ik.

12-12-2020 22:05

Danny 91 +61437

72 Heb je er.

12-12-2020 22:17

fr12denno +500

Zie.nu 72 abonnees nu is het pas erkend

12-12-2020 22:17

Danny 91 +61437

Oke top. Succes.

12-12-2020 22:29

Frankster +20962

Haha eerlijk over je skills. Dat valt te waarderen

12-12-2020 21:35

fr12denno +500

Edits doet een editor voor mijn, deze video was zijn eerste werk. Vanaf januari gaan we officieel samenwerken.

Als je game skills bedoeld.
Tja speel best basic zonder skillmoves.

Verdedigen blijft kut durft gewoon miet bij de tegenstander te komen want dan krijg je penalty tegen en tegenstander loopt mijn omver zoals tegen ajax en wordt niet gefloten.

12-12-2020 21:39

Hedgehog +0

Nou, bij de neusjes zit weer een fanboy als commentator. Hij doet niet eens zijn best om objectief te zijn...

12-12-2020 21:17

LeoBeenhakkert +207

Kijke jullie meeeee, naar Calimerooooo

12-12-2020 22:44

huissie79 +20065

Alles wel even relativeren he.
Op 1x PSV thuis hebben we de grote wedstrijden niet gehad.
Veel gelijke spelen tegen kleinere clubs, die ook verloren hadden kunnen worden.
Zo'n wonder is het dus niet.

12-12-2020 20:52

feyenoordforever2110 +2

Jack asjeblieft, ik zit totaal niet op je mening te wachten, walgelijk ventje is het, ga lekker slapen in je ajks pyamaatje, ik vind het wel zo'n hark. Wij missen een inspirator, zou de assistent van vorig jaar gemist worden, Bakkati, waarom hoor ik daar niemand over? Het was toch niet voor niets dat de voltallige selectie hem er destijds graag bij wilde houden, zo'n gekke selectie hebben we niet........

12-12-2020 20:47

cluepon +3832

Ik denk niet dat hij wel op jouw mening zit te wachten. Aangenomen dat hij die van jou niet leest, zou het omgekeerd wellicht ook een optie zijn?

12-12-2020 21:03

mahomes +273

Wellicht zit ook wel niemand op de mening van cluepon te wachten over of iemand op de mening van Feyenoordforever2110 zit te wachten?

12-12-2020 22:50

cluepon +3832

Inderdaad... Maar ik maak Feyenoordforever2110 dan ook niet voor van alles en nog wat uit :)

13-12-2020 15:16

mahomes +273

Hahaha dat is waar

13-12-2020 17:23

Dezwartetulp +76753

Had het niet beter kunnen zeggen. Had misschien alleen voor ‘hark’ een ander woord gekozen als je begrijpt wat ik bedoel

12-12-2020 22:41

maaartijn +15741

Vooropgesteld: Advocaat heeft het qua resultaat goed gedaan. Zeker gezien alle blessures. Maar dit soort gelul wordt ik wel moe van.

Maar met deze selectie moet je derde/vierde worden, en dat is ook zo’n beetje waar je zult eindigen, welke trainer je ook voor de groep zet.

Normaal gesproken zijn Berghuis, Bijlow, Senesi, Sinisterra, Haps echt prima spelers voor de Nederlandse top. Malacia, Kokcu zeer goede talenten (ook al komt het er niet uit nu). En Fer, Toornstra zijn zeer bruikbare spelers.

Er zijn een aantal spelers die zijn gehaald om Advocaat tevreden te stellen in een tijd dat er door Corona geen geld is. En die hadden we beter niet kunnen halen.

Azarkan en Bannis zijn er nog lang niet, maar als je die opstelt in plaats van Linssen ga je er echt niet op achteruit. Datzelfde geldt voor Burger of Wehrmann op de positie van Diemers. Maar goed, Dickie heeft echt geen zin om met die jongens aan de gang te gaan.

En daar zit het probleem. Je hebt een ‘resultaattrainer’ die geen speler beter maakt, er totaal geen voetbal in krijgt, maar wel een tijd lang veel punten heeft gehaald. Dat kwam eigenlijk omdat Berghuis ontzettend goed presteerde. Momenteel doet Berghuis het niet en is Dickie de wondercoach met al zijn vriendjes in de media ook nergens.

12-12-2020 20:44

Marteen +306

oNgEsLaGeN

12-12-2020 20:40

gwmd1 +4085

https://www.facebook.com/176979376390689/videos/410010473376093/?sfnsn=wa

Appelmoes jaaaa

12-12-2020 20:32

ernst H +4998

Het is toch heel simpel,
Vorig jaar wonnen ze onder Advocaat bijna alles en nu niks meer.
zelfde spelers op2 na,

En dan kan je wel naar vorig jaar blijven lijken,
Maar nu gaat t slecht, dus donder gewoon de trainer eruit.

Want op deze manier gaat van kwaad tot erger.

Arnesen is verplicht in te grijpen

12-12-2020 20:32

gwmd1 +4085

Arnesen is bezig met volgend jaar.

12-12-2020 20:33

ernst H +4998

Ja en dan dit seizoen maar laten lopen.

13-12-2020 11:17

gwmd1 +4085

Deel je bezorgdheid maar het is jaren half werk. De basis leggen voor de toekomst en straks jaren achter elkaar genieten van eindelijk een grote club zijn.

13-12-2020 12:06

Tim313 +0

Als advocaat niet onze trainer was geweest nu hadden we 15e gestaan he

12-12-2020 20:17

Frankster +20962

Hoe weet je dat nou man

12-12-2020 21:36

juliandonker +0

handige pyros bij emmen

12-12-2020 20:17

Tim313 +0

Heeft niks met de aanvallers te maken
Maar met het middenveld wat heel slecht is

12-12-2020 20:16

Steven_Seagal +27847

Die boomers zijn elkaar lekker de hand boven het hoofd aan het houden haha die vent laat ons slechter speler dan rkc Waalwijk

12-12-2020 20:13

stamplust +24653

Want, jij hebt voorkeur voor het spel met gevolg van de positie op de ranglijst van RKC?

12-12-2020 20:33

Steven_Seagal +27847

Een paar uitgespeelde kansen tegen g-teams zou al heel wat vooruitgang zijn, maar blijkbaar is dat onmogelijk. Arme Dickie boy

12-12-2020 21:09

funk010 +178

Haha ja tuurlijk de financiële gevolgen voor Dick

12-12-2020 20:12

sh-fr +15407

Ja hoor Van Gelder. Wij hebben niet de kwaliteit om fatsoenlijk voetbal te spelen en te winnen van Wolfsberger, Heracles en RKC. Lijkt wel alsof Dick heilig is ofzo.

12-12-2020 20:10

popi +1971

Van Gelder niemand zit op jou mening te wachten,ga lekker achter de bloemetjes zitten met je dikke jöden kop.

12-12-2020 20:04

MaartenTT +19914

Paar wedstrijden winnen en de wereld ziet er weer heel anders uit.

12-12-2020 19:58

ferdi30 +5233

Schei toch aub uit man

12-12-2020 20:20

MaartenTT +19914

Ah, jij wil dit niet?

12-12-2020 20:32

sceavian1908 +552

Bek houden teringneus.

12-12-2020 19:56

popi +1971

74 jarige gvd heeft hij is 73 jaar man man man

12-12-2020 19:54

jaivi62 +7690

Fuck jack van gelder . Neus

12-12-2020 19:44

GeorgeMartin +2565

Een gay neus

12-12-2020 19:50

stamplust +24653

Een Amsterdamse bosnicht.

12-12-2020 20:35

jaivi62 +7690

Een portiek nicht

12-12-2020 20:41

stamplust +24653

Portiek relnicht.

12-12-2020 20:45

rensrotterdam +3971

We moeten niet zo negatief zijn want iedere club heeft wel eens een sportief dipje, kijk naar Barcelona, Real Madrid, Manchester United. Het enige verschil met hen is dat ons dipje al meer dan 40 jaar duurt.

12-12-2020 19:43

marcuslis +1411

Dipje van 40 jaar met wat positieve uitschieters

12-12-2020 19:52

rensrotterdam +3971

Dat is waar en die waren ook prachtig maar Feyenoord gaf het nooit een vervolg. Structureel is Feyenoord al decennia lang dolend.

12-12-2020 19:58

huissie79 +20065

Feyenoord is dan ook sinds 1974 geen topclub meer.
Soms een uitschieter, maar nooit structureel.
Daarom heb ik ook geen moeite in een nieuw stadion. Het is niet zo dat we in de kuip ontzettend veel successen hebben mee mogen maken.
Wel een paar legendarische wedstrijden, maar veel te weinig.

12-12-2020 20:54

deleted106 +19

Denk dat je 80% van de spelers en staf van feyenoord wel weg kan doen. Er moet een heel nieuw elftal komen want met een paar vervangingen red je het niet

12-12-2020 19:42

Sjeep +16058

Je mist sini en fer gewoon

12-12-2020 19:42

GeorgeMartin +2565

Sini en Feristera

12-12-2020 19:51

dekenner +0

532 is de enige oplossing!!!

BIJLOW

NIEUWKOOP GEERTRUIDA SPAJIC SENESI HAPS
------FER - - TOORNSTRA
-----TEXEIRA------
--BERGHUIS---SINISTERA

12-12-2020 19:42

marcuslis +1411

En dit post je gewoon twee keer?
Omdat een spelletje dat zegt?

12-12-2020 19:54

MaartenTT +19914

Tegen VVV...

12-12-2020 19:59

SPFR +991

Heeft een tijd lang resultaatvoetbal gespeeld, maar tactisch gezien is er weinig vernuft geweest. Zelfde systeem wat werd gebruikt onder Gio en Dick.

Stelt spelers op, op een verkeerde positie icm een verouderd en slecht systeem. Heeft dit seizoen ook genoeg geluk gehad in wedstrijden door goed spel van de spelers.

12-12-2020 19:41

Sjeep +16058

Zelfde systeem als gio en dick?

12-12-2020 19:43

SPFR +991

Dick was lange tijd adviseur van Gio toen het kut ging in 15-16

12-12-2020 19:48

dekenner +0

ATTENTIE!
Via PES kom ik uit op deze opstelling als beste.

Stop met zogenaamd dominant voetbal met deze spelers. Dit is de enige oplossing, mits iedereen fit is!!!



BIJLOW

NIEUWKOOP GEERTRUIDA SPAJIC SENESI MALACIA
------FER - - TOORNSTRA
-----TEXEIRA------
--BERGHUIS---SINISTERA

12-12-2020 19:40

dekenner +0

Haps kan ook voor malacia

12-12-2020 19:41

deleted106 +19

Gestopt bij via PES.

12-12-2020 19:43

Sjeep +16058

Gestopt bij attentie

12-12-2020 19:43

mooiweervoetballer +2587

Gestopt bij "dekenner"...

12-12-2020 19:49

smerik1985 +4748

Waar ging dit over?

12-12-2020 20:00

huissie79 +20065

Je zelf kenner noemen en uitgaan van getekende poppetjes.

12-12-2020 20:56

fmd +0

Als Van Gelder zegt dat Advocaat het niet goed doet, dan schuift hij niet meer aan bij Rondo.

12-12-2020 19:40

hasil +8

Van Gelder ziet het weer eens fout. Dit is juist wel de Linssen van Vitesse en het is wel de Diemers van Fortuna....

12-12-2020 19:38

NSFR87 +4664

Die Matusiwa van Groningen is wel een beest trouwens. Zou een prima versterking zijn.

12-12-2020 19:37

onbekend +89951

Klopt, goede controleur. Maar dan moet je er wel 2 technisch goede middenvelders bij hebben die ook hun goals meepikken.

12-12-2020 19:39

NSFR87 +4664

Vind hem aan de bal ook erg sterk. Lijd zelden balverlies

12-12-2020 19:40

onbekend +89951

Als je er een Veerman naast zet en een veelscorende 10 ervoor dan zit je gebakken.

12-12-2020 19:42

jaivi62 +7690

Trainer van Groningen is ook een topper. Al 23 punten .proficiat danny. Dat doe je hoed man met matig materiaal.

12-12-2020 19:42

Lucas_010 +6597

Hele sterke middenvelder. Kan op termijn echt wel de vervanger van fer worden.

12-12-2020 19:48

sh-fr +15407

Ik heb begrepen dat een vriendin van me hem persoonlijk kent. Zal eens een belletje plegen!

12-12-2020 20:06

Feli_nl +116

Het is beter dat Slot meteen komt en Advocaat met (Club) pensioen gaat. Te negatief en trekt iedereen het dal in terwijl hij verantwoordelijk is en moet zorgen dat het beter wordt. Het voetbal is niet om aan te zien, er zit totaal geen bedoeling in en we zijn alleen maar aan het tegenhouden, zelfs tegen de ´kleine´ clubs zak je in. Ik ga liever een keer onderuit dan dat ik iedere week naar een 0-0 wedstrijd zit te staren. Met dit spelersmateriaal, ook met het aantal geblesseerde zal je en moet je beter voor de dag komen. Je kan mij niet vertellen dat een Twente of een Utrecht beter spelersmateriaal heeft, maar ze laten hun ploeg wel beter voetballen en tikt dit Feyenoord gewoon weg. Je kan 2x niet winnen van de nr8 van Oostenrijk. Dan is het gewoon klaar en moet je gaan en is het Advocaat effect gewoon weg en is het tijd dat het team gerenoveerd wordt en dat er een jonge frisse trainer voor de groep komt te staan die het heeft laten zien bij AZ.

12-12-2020 19:36

hasil +8

vertel eens....wat heeft AZ gewonnen dan?

12-12-2020 19:39

Feli_nl +116

Niets, maar moet je iedere trainer beoordelen op wat hij gewonnen heeft of moet je een trainer beoordelen hoe hij zijn team laat voetballen. Advocaat heeft ook niets met Feyenoord gewonnen toch?, maar wel met andere clubs dus dat zegt helemaal niet en laat dit team als goedbetaalde amateurs voetballen. Eerlijk is eerlijk, Slot heeft AZ meer dan prima laten voetballen, geeft jeugd een eerlijke kans en ja gaat ook wel is met zijn spelopvatting onderuit. Persoonlijk zie ik dat liever dan dat ik hiernaar zit te kijken.

12-12-2020 19:47

marcuslis +1411

En Slot opzadelen met dit materiaal?
Lijkt me niet.

12-12-2020 19:55

bloed_zweet_tranen +1975

Dick begint zich een beetje te gedragen conform zn lengte. Als een klein kind dus.

Als afspraken niet na worden gekomen is het een ander verhaal. Maar dat corona roet in het eten gooit snapt toch iedereen.

12-12-2020 19:36

NSFR87 +4664

Dick moet nu niet gaan zeiken. Wist toen hij tekende al dat er niks of amper iets mogelijk was.

Krijgt het elftal zelf al tijden niet meer aan de praat, wordt tijd dat hij wat kritischer naar zichzelf gaat kijken...

12-12-2020 19:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties