''Scorend vermogen blijft het euvel van Feyenoord''

''Scorend vermogen blijft het euvel van Feyenoord''

Feyenoord kreeg de vele kansen die het tegen Vitesse kreeg er niet in en liep zo tegen de eerste nederlaag van het seizoen aan. De afgelopen weken was het vooral de veerkracht van de Rotterdammers die ze overeind hield, maar in Arnhem was dat niet meer genoeg. De ploeg verloor met 1-0.

"Achteraf gezien was het een onnodige nederlaag", stelde clubwatcher Sinclair Bischop in zijn analyse namens RTV Rijnmond. "In de eerste helft gaf Feyenoord de wedstrijd weg. Senesi met een slordigheidje waardoor Darfalou scoorde. Het bleek een duur doelpunt te zijn. Met name de spelers die al langere tijd moeite hebben met scoren - Jørgensen en Linssen - kregen echt dotten van kansen. Dat zorgde dat Feyenoord in de slotfase alles of niets moest spelen. Ook toen kreeg het grote kansen met Sinisterra tegen de onderkant van de lat en een schot van Spajic op de lat. Het lukte niet."

Niet voor het eerst dit seizoen moeite om het net te vinden. "Dat blijft het euvel. Tegen VVV werd er wel eindelijk weer drie keer gescoord, maar in al die andere wedstrijden de laatste weken zie je dat het scorend vermogen Feyenoord opbreekt." Bischop werpt na de nederlaag een blik op de ranglijst. "Feyenoord verliest zo ook de aansluiting bij de top. Vitesse gaat over Feyenoord heen, Groningen komt op een gelijk aantal punten. Komende woensdag nog één wedstrijd voor de winterstop, dan zal Feyenoord weer alles uit de tenen moeten halen. Als daar puntenverlies wordt geleden, is het perspectief op eventueel meedoen om de titel misschien wel helemaal weg."

Lees meer over
Luis Sinisterra Bryan Linssen Marcos Senesi Uros Spajic
Plaats reactie
666

moortje +522

Dan hebben we ook Azarkan ipv Narsing

21-12-2020 21:09

Fightshop +0

Bannis een kans geven. Slechter dan Linssen bestaat niet!

21-12-2020 11:24

ringostar +8

Koop eens een echte spits Feyenoord dan doe je mee zo nooit word eens wakker bestuur !

21-12-2020 06:25

13eer +3825

Waarom praten mensen überhaupt over meedoen om een titel?

21-12-2020 01:49

Mr-T +1995

Snap ik ook niet. Het voetbal is totaal niet om aan te zien + het aantal blessures. Grote schoonmaak in de zomer en door bouwen

21-12-2020 10:17

poklaan +2491

Weet je wat je moet doen als je moeilijk tot scoren komt? Lekker Linssen en Jørgensen oneindig handhaven!

21-12-2020 01:34

JDJ +17953

We hadden eind vorig seizoen een scorende spits: Bozenik. Hij stond altijd op de goede plek en wist uit een halve kans een goal te maken. Iedereen blij zou je zeggen. Was allemaal niet goed genoeg natuurlijk want hij zou mee moeten voetballen en Advocaat brandde hem helemaal af in de pers. Vandaag bracht hij Narsingh en pas in de laatste 5min mocht spits Banning het nog proberen.

21-12-2020 01:00

fr_1993 +78240

Ik ga een lans breken voor Nico, hier en nu: Zijn positionering was vandaag prima. Zijn zwaktepunt is het afwerekn d.w.z. het kiezen van een hoek en dan afdrukken. Hij schiet op de keeper en niet ergens in een hoek tussen de palen. Als hij daar een halve week op traint dan kan hij er tegen februari 'gewoon' 7 in hebben liggen en wordt hij niet zo afgezeken. Zou Advocaat dit soort dingen nou tegen hem zeggen? Of Petrovic? Of Pot? Ik krijg nou niet de neiging te zeggen dat die het zien of er mee aan de slag willen gaan. Dan krijg je dus dit en noemt men het amper scorend vermogen. En ja, dat ziet iedereen. Dit is niet de Jorgenson van het kampioensjaar, maar ik zie wel dat een klein beetje finetuning in het afdrukken nodig is.

21-12-2020 00:33

Dezwartetulp +76753

Dus iets wat hij blijkbaar al - hoe oud is ie - 25 jaar niet heeft opgepakt, krijgt ie in een halve week onder de knie? Dan kan ik volgend seizoen ook moeiteloos mee in het eerste vanFeyenoord. :)

21-12-2020 00:55

fr_1993 +78240

Het is meer een punt dat niemand het tegen hem zegt of hem er op aanspreekt. Ken je het beroemde verhaal van de Arsenal-training van Robin van Persie en Arsene Wenger?

RvP deed vier stiffies, scoorde er 1. Arsene zei tegen hem: Als je hem 4 keer op doel schiet, zou hij drie keer zitten. Met dat soort subtiele aanwijzingen maak je spelers slimmer en kweek je zelfvertrouwen.

21-12-2020 00:58

eppo +71798

Niet alleen het scorend vermogen is het euvel.

21-12-2020 00:06

rvv_feijenoord +1451

Het gaat gewoon niet. Nico raakt geen pepernoot en staat nooit echt op een lekkere plek, Linssen wordt niet goed gebruikt en Narsingh... alsjeblieft zeg, die komt echt helemaal niemand meer voorbij.

Geen wonder dat je niet tot scoren komt, dit is 10x niks. Vorig seizoen af en toe een Kokcu en Toornstra die het aanvulden met harde ballen vanaf de tweede lijn, maar dit seizoen is het he-le-maal niks meer.

"We controleerden de hele wedstrijd", heb het idee dat Dick zo langzamerhand ook licht dement begint te worden. Eerste 45 minuten waren gewoon weer om te janken zo slecht. Ik zou mijn conclusies inmiddels wel getrokken hebben.

21-12-2020 00:00

Mrunterwijst +10612

Het is toch onbegrijpelijk dat Azarkan niet wat meer kansen krijgt ipv Narsingh? Narsingh was eerst snel, maar dat ook al niet meer, dan blijft er eigenlijk helemaal niets over. Je kunt net zo goed een lantaarnpaal op die plek zetten. Dat vind ik echt een enorme smet op Advocaat, het blijven inzetten van de zogenaamd ervaren spelers die geen reet klaarspelen

21-12-2020 00:18

rvv_feijenoord +1451

Helemaal eens, laat alsjeblieft die jonge gasten dan lekker minuten maken. Slechter dan Narsingh wordt het echt niet.

21-12-2020 13:47

svds +33452

Heel snel Pelle vastleggen! Gaat er nog minimaal 10 voor je maken, is fit scoren nog niet verleerd. Contract geven voor de rest van het seizoen met een optie voor nog een jaar, als hij fit blijft goed rendeert optie lichten. Bozenik en Bannis erachter kunnen nog veel van hem leren. En de rest van de ploeg ook als we het over mentaliteit hebben.

20-12-2020 23:58

Sneekshit +10510

Graziano Pelle!!!

20-12-2020 23:51

rober +135

3 spitsen 2 doelpunten na 13 wedstrijden, denk dat ik wel weet waar het probleem licht!!!

20-12-2020 23:24

Brambino +20523

Ligt....


Verder hebben hebbie gelijk broeder

20-12-2020 23:32

hasil +8

Wat een ophef om niks. Met dit budget speel je normaliter voor plek drie. En zelfs met deze ziekenboeg doe je daar gewoon voor mee.

20-12-2020 23:15

Futre +3027

Die routiniers moeten eens tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

20-12-2020 22:55

tboy68 +1997

Tegendoelpunt kan elke wedstrijd gebeuren. Alleen als je nooit scoort is dat een probleem.

20-12-2020 22:20

Jaapie22 +3055

In de warming up scoren ze als een dolle

20-12-2020 22:55

eppo +71798

In de warming-up schoten ze alles binnen.

20-12-2020 22:14

feyenoordforever2110 +2

We hebben een goede spits nodig, dit zag je voor het seizoen al weer aankomen, het niet investeren in een goede spits, met alle respect voor Jorgensen en Bozenik, maar nu kost het je heel veel geld, we missen EL, komen ver achter op onze concurrenten, structureel de eeuwige derde, omdat men verkeerd investeert, haal liever 1 echte topper, dan een bataljon aan middelmaat, Diemers en Linssen werken wel keihard, maar ze zijn geen meerwaarde voor Feyenoord.

20-12-2020 22:02

Tondongenfr +211

Gwn Pellè ophalen voor een half jaar, daarna kijken of je met m verder gaat

20-12-2020 22:17

hasil +8

incl. rollator....

20-12-2020 23:11

Sneekshit +10510

Nog gescoord in de bekerfinale in China. Die rollator kan naar Jorgensen

20-12-2020 23:52

feyenoord_Freak +14031

Diemers moet sowieso banken daar win je al heel veel mee

20-12-2020 21:38

Danny010rdam +629

Maar tijdens de warming up scoorde we alles, we snappen er de balle niet van...

20-12-2020 21:31

Pim_08 +534

Pelle transfervrij he

20-12-2020 21:16

Danny010rdam +629

Zal vast wel weer een mega salaris hebben wat we niet kunnen betalen helaas

20-12-2020 21:31

CPP +3511

Ach valt wel mee. Hij verdient in China ongeveer per jaar netto net zo veel als het hele elftal van Feyenoord.

20-12-2020 21:54

rood-wit +3765

En omdat hij zoveel verdiend denk je dat hij hier voor een schijntje komt, die is Feyenoord allang vergeten hoor....

20-12-2020 22:16

CPP +3511

Herken cynisme.

20-12-2020 22:24

2feyenoordzoontjes +669

hoe oud is pelle eigenlijk?

ik heb geen idee hoe het de laatste tijd (jaar/jaren) met hem is gegaan. Maar lees hieronder bij 'carlosking' "haal die Pelle nou maar voor 6 maanden" , lijkt me geen gek idee. tenzij.......

20-12-2020 21:46

Tondongenfr +211

Is inmiddels 35/36 jaar dacht ik

20-12-2020 22:18

hasil +8

Ove Kindvall ook....

20-12-2020 23:11

1234567890 +173357

Nog maar 2 top clubs in de eredevisie

20-12-2020 21:13

jimdundeegaming +2155

Dat is ook zo

20-12-2020 21:20

IJzerenKees +129936

so das wel een verrassende one liner

20-12-2020 21:04

cavello1908 +515

Telkens als er weer spelers terug komen gaan er weer de paar de ziekenboeg in
Fer, Sinistera, terug
Berghuis, texeira, toeter Turk de lappenmand in dat breek je gewoon op

20-12-2020 20:57

cavello1908 +515

Dat is het gekloot dat je met diemers en linsen speelt

20-12-2020 20:57

YausFR +383

Zolang Jørgensen er in blijft staan, zullen we scorend vermogen missen.

20-12-2020 20:56

roffaboyy +0

Precies en ze willen niks doen in de winterstop? Schiet mij maar lek!!

20-12-2020 20:56

beppie172 +65739

Er zit een verschil tussen willen en kunnen.

20-12-2020 21:47

glennkwidama +4352

Perspectief op de titel, Sinclair, we zijn figuranten, voor de zoveelste keer. Doe s normaal en plaats dit team in t juiste perspectief; plek 3 t/m 6, meer zit er domweg niet in, dus hou op met t doen alsof je van dit Feyenoord meer mag verwachten. Dit is t, niet meer en bij n beetje extra tegenwind, nog wel minder...

20-12-2020 20:56

Danny010rdam +629

Precies, 3de plek is gewoon het doel, en miss winnen van de beker zou leuk zijn, meer zit er helaas niet in

20-12-2020 21:33

Willem10 +11981

Vond t niet echt een fout van Senesi hoor. De lange bal land op de hiel vd Vitesse speler en via de kluts krijgt ie m heel gelukkig mee. Geluk voor hun en botte pech voor ons. Echt jammer, want 2e helft echt behoorlijk hoor. Trouwens, die Koopmeinders is wel een beest hoor. Onhoudbaar lijkt me. En onhaalbaar.

20-12-2020 20:42

SuperGuidetti1 +33

Was wel een fout hoor, timed volledig mis, Botteghin ging daar ook niet vrij uit, staat veel te ver achter zn directe tegenstander

20-12-2020 20:56

rooniev +0

Pelle half jaartje halen (transfervrij per 31.12.2020) met optie voor nog 1 seizoen. Zirkzee kan je huren maar dat is niet gelijk een gevestigde spits, die kan je beter volgend seizoen een heel seizoen huren.

20-12-2020 20:33

LeoBeenhakkert +207

Bayern gaat echt zo'n speler niet dumpen in zo'n chaotische, negatieve galbakken milieu..I
Investeer dan maar gewoon in je eigen jongens, Bannis dus

20-12-2020 20:39

jimdundeegaming +2155

Zirikzee gaat echt niet komen naar feyenoord.

20-12-2020 21:22

Schoutjewoffel +327

Spelopvatting van de 2e helft is natuurlijk heel anders dan de 1e helft. Dick moet gewoon met lef voetballen en niet met 5 verdedigers spelen. Dan speel je om tegen te houden en niet om te winnen. Geef de jeugd de kans. Dat is je kapitaal. Nu laat je ze verrotten op de bank. Restwaarde van de routinees is er toch niet.

20-12-2020 20:29

party_pizza +2481

Het is een fucking schande dat clubs als feyenoord steun durven vragen bij onze overheid nav COVID met de exorbitante salarissen die betaald worden. Salarissen die compleet niet overeenkomen met de prestaties die geleverd worden.

20-12-2020 19:55

spzm +13134

Maar dat geldt voor alle voetbalclubs naar mijn mening.

20-12-2020 20:05

tim123 +47

Besef dat Narsingh 1 mil p jaar verdient. Of linssen die in 1e instantie feyenoords aanbod weigerde omdat het zelfde salaris als vitesse was... :(

20-12-2020 20:06

DekselseAchahbar +957

Als je ziet wat Linssen nu op de mat legt maakt het zijn salaris alleen maar pijnlijker. Iedere euro is er een te veel. Hetzelfde voor Narsingh overigens

20-12-2020 20:33

ladinsky +10

In zijn algemeenheid eens over Narsingh hoewel ik die juist vandaag nog een van de betere vond in de korte tijd dat hij meespeelde.

20-12-2020 20:42

Riccardo_FR +16

Het is geen schande hoe verwerpelijk je het ook vind. Je kan het krom vinden en dat is het misschien ook maar het zou pas een schande zijn dat wanneer je als voetbal club 2 ton belasting per voetballer aan belasting betaalt en een middelvinger krijgt om het moment dat je het vangnet geweigerd word waar je jaren voor betaalt hebt.

20-12-2020 20:59

IJzerenKees +129936

oke wijs neus

20-12-2020 21:05

Barrypapa +15918

De foto hierboven van Jorgensen is al jaren de foto van Jorgensen tijdens de wedstrijden

20-12-2020 19:51

Iluyan +233

klopt we hebben geen killers.

En ook geen winnaars mentaliteit in de ploeg.

20-12-2020 19:41

Dezwartetulp +76753

Als Berghuis niet meedoet, klopt dat wel ja

20-12-2020 19:42

you_never_walk_alone +8621

Ja want dat is zo een lekkere killer.... tel zijn pingels eraf en het is gewoon ook een mager beestje. Of waarom denk je dat hij nog altijd bij ons voetbald, terwijl hij voor 8m op te halen is....

20-12-2020 19:45

party_pizza +2481

Precies, die loopt over t algmeem 88 minuten met z’n hoofd naar beneden. Neemt alles penalties, vrijetrappen en corners. Logisch dat je dan de hoogte score behaald

20-12-2020 19:46

Dezwartetulp +76753

TOTALE gehypte Trumpiaanse onzin dit. Blijf alsjeblieft objectief jongens, anders gaat het nergens meer over.

20-12-2020 19:59

SuperGuidetti1 +33

Klopt, de eerste die met z'n hoofd naar beneden loopt als het niet lukt, beste speler of niet, het is zo

20-12-2020 20:12

Dezwartetulp +76753

Hahaha het is door supporters als jij en hem dat deze club eeuwig subtop zal blijven. Er zijn er simpelweg te veel van jullie. En dan zet een te grote rem op de ontwikkeling van de club. Altijd maar je beste en meest technische spelers de tent uit jagen, omdat ze wat mondiger zijn en er niet per se uit zien als een havenarbeider. Berghuis is niet alleen je beste speler, maar ook een pure winnaar. Hij laat zn hoofd niet hangen, hij is overal op het veld om nog enige lijn in het spel te brengen. Ga je schamen jongens voor deze leugens.

20-12-2020 20:56

Frankster +20962

Hele goede speler maar geen echte winnaar

20-12-2020 19:55

you_never_walk_alone +8621

Als hij zo geweldig goed is vertel me dan even waarom werkelijk niemand 8 miljoen voor hem wil betalen?

20-12-2020 20:01

eefb014 +5428

Omdat hij niet zo goed is als sommige hier denken.

20-12-2020 21:02

jimdundeegaming +2155

Berghuis is zo goed dat geen andere club hem wil hebben zelfs niet voor bijna gratis

20-12-2020 21:24

PindakaasFR +133

Voor ons een geweldenaar. Een illusie als je denkt dat we beter kunnen krijgen

20-12-2020 22:15

eefb014 +5428

Individueel zeker de beste. Het beste voor het team twijfel ik aan.

21-12-2020 08:53

1234567890 +173357

Vond het niet beter of slechter

20-12-2020 20:27

IJzerenKees +129936

paar commandoos halen

20-12-2020 21:06

pipo19057 +1

kansloze spitsen

20-12-2020 19:36

party_pizza +2481

Alles kansloos!

20-12-2020 19:47

you_never_walk_alone +8621

Marsman niet en senesi ook niet... ( vandaag wel slecht ) sini natuurlijk ook niet... de rest is idd pure bagger

20-12-2020 19:51

party_pizza +2481

Je hebt gelijk, maar hoe gênant dat marsman al een tijdje je beste man is!

20-12-2020 19:51

you_never_walk_alone +8621

Allebei onze doelmannen, zowel bijlow als marsman hebben al heel veel verdoezeld afgelopen jaar hoe slecht we eigenlijk wel zijn.....

20-12-2020 19:53

Jossa +4458

Vandaag hadden ze wel kansen!

20-12-2020 19:47

party_pizza +2481

Maar ze zijn niet gepakt. As fucking usual!

20-12-2020 19:49

radikale +6850

Om de titel hoef je niet over na te denken!!!! Dan moet de hele selectie fit blijven en alles mee zitten! Helaas spelen we te vaak met een nood gedwongen wisselende samenstelling! Krijg je gewoon geen automatismen en kun je als team ook niet in een flo komen! Die punten tegen de ‘kleintjes ‘ zijn dodelijk

20-12-2020 19:34

Aidan_Exclusive +7786

Perspectief op eventueel meedoen voor de titel?
Kom op man, laten we vooral realistisch blijven.
Als we binnen 10 punten als 3de eindigen heeft Dick wederom een klasse prestatie geleverd.

20-12-2020 19:32

Dezwartetulp +76753

Hou op, Dick is het probleem

20-12-2020 19:42

michiel2424 +29052

Hij stelt jouw lievelingetje toch wel steeds op tulp. Dat moet je deugd doen

20-12-2020 19:48

Chitown-Rivera +15069

Zo zeg dat wel. Tulpje zou een standbeeld voor Dick moeten bouwen

20-12-2020 19:54

teauvenoir +78115

Zirkzee huren, nooit meer Diemers opstellen en bidden dat Sinisterra, Haps, Berghuis, Senesi, Fer, Toornstra, Spajic en Malacia vanaf januari topfit zijn en blijven. Dat zijn de spelers waar we het van moeten hebben.

"Dreamteam":

Bijlow---Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Haps---Toornstra, Fer, Malacia----Berghuis, Zirkzee, Sinisterra


jaja, u ziet het goed, Malacia linkshalf, als onderdeel van ziekgoede linkerflank Haps-Malacia-Sinisterra

Dit elftal is opgewassen tegen de snavels (mits topfit).

20-12-2020 19:31

Dezwartetulp +76753

Enige echte nieuwe hier is Zirkzee....en dat is een wat stramme flegmatieke niet heel wendbare jongen...dus die gaat echt het verschil niet maken.

20-12-2020 19:37

teauvenoir +78115

Als je goed kijkt zijn er een aantal dingen nieuw:
- alle sterkhouders zijn fit (hoop is vader van de gedachte...)
- Diemers doet niet mee (hoop is vader van de gedachte...)
- Een zeer snelle, dynamische, krachtige en onvoorspelbare linker flank
- En inderdaad Zirkzee. Hij is snel, groot, best atletisch (zeker voor zijn leeftijd) en loopt over van zelfvertrouwen (haast narcistisch) en is ontzettend geil voor de goal. Kan koppen, schieten en heeft een individuele actie. Tuurlijk geen topspits nog, daarvoor nog te onervaren, maar heeft wel kwaliteiten die onze huidige spitsen nu missen.

En dat er verder niet zo veel nieuw aan dit team is, geeft ook aan dat er met een fitte selectie best hoop is. Ik vind dat we best wel goede spelers hebben hier en daar.

20-12-2020 19:48

Dezwartetulp +76753

Dat laatste ben ik zeker met je eens. Nu nog ff die coach die er wat van maakt.

20-12-2020 19:57

feyenoord18_1993 +1592

Met het spel van Dick is wendbaar niet wat we nodig hebben. Pelle of Zirkzee hebben we nodig. Spits die de bal kan vasthouden, terwijl 3 verdedigers om hem heen hangen, zodat de rest kan aansluiten.
Linkerkant is leuk bedacht, maar voor de creativiteit en techniek moet Kokcu spelen , enige middenvelder die dat heeft. Teixeira ook een beetje, maar is paar klasse minder.

Plus altijd Geertruida ipv Nieuwkoop. Is verdedigend sterker en aanvallend helemaal. Nieuwkoop voegt nooit wat toe, geen goede voorzet, geen G of A. Geertruida is wel gevaarlijk ook bij corners. Nieuwkoop stoomt alleen op op rechts en that´s it.

20-12-2020 19:58

Dezwartetulp +76753

Beter lozen we dan (het spel van) Dick zo snel mogelijk.

20-12-2020 20:02

feyenoord18_1993 +1592

Ja en nee. Daar heb je niet veel aan sorry :(. Ik weet echt niet wat nu goed is voor feyenoord. Je wil Slot laten beginnen met jongens als Kokcu, Azarkan etc. Maar een nieuw spelsysteem is lastig, kan je weleens Europees kosten.

Andere kant, gaat er zoveel veranderen momenteel bij Feyenoord. Jeugdopleiding wordt doorgelicht, Nieuwe coach + staf, arnesen is daar hard mee bezig, an heb je ook nog al die verhalen met investeerders en stadiondossier. Veel (goede) chaos momenteel. Dan wil je rust op veld hebben.

20-12-2020 20:08

teauvenoir +78115

Ik wil Kokcu helemaal niet in t team. We hebben weinig aan hem en hij heeft als talent internationaal blijkbaar een goede naam: cashen dus. Voor het nieuwe team van Slot hebben we geld nodig.

20-12-2020 20:46

feyenoord18_1993 +1592

Ah je rekent al door naar volgend seizoen dan? In januari ga je niks verkopen denk ik. Kokcu is een speler die onder Slot echt kan stijgen naar een ander niveau ( op 10). Maar je hebt zn vervanger al in huis met Anton natuurlijk. Al moet het maar blijken of die het niveau van Orrie kan halen.

20-12-2020 20:48

teauvenoir +78115

Anton? Uit Tirol?

20-12-2020 21:20

feyenoord18_1993 +1592

Hahaha Antonucci, zovaak over gesproken dat ik ben gestopt zn volledige achternaam te gebruiken haha.

20-12-2020 22:35

huissie79 +20065

--------------------Bijlow
--------------Spajic senesi
Svensson ----bazoer--------- Haps
---------------Fer Veerman
------------------Kokcu
-----------Zirkzee sinisterra

20-12-2020 20:31

teauvenoir +78115

Leuk elftal. Heb alleen niet veel vertrouwen in Orkan Halfsok Sjoksu.

20-12-2020 20:48

huissie79 +20065

Op die positie komt hij wel het beste tot zijn recht.
Heeft dan ook 2 bewegende en doelgerichte spelers voor zich, waar hij zijn steekballetjes wel kwijt kan.

20-12-2020 20:59

huissie79 +20065

Opstelling wordt alleen niet heel goed weergegeven zie ik ;)

20-12-2020 21:00

vreewijk010 +4738

Maakt geen reet uit wie je haalt. Elke spits verzuipt in het systeem van Advocaat.

20-12-2020 19:21

the-crow +4068

Slechtste keuze van arne slot om voor feyenoord te kiezen, hij had gewoon lekker bij az moeten blijven die spelen tenminste goed voetbal

20-12-2020 19:18

michiel2424 +29052

Slot ziet beter waarin wij mooier zijn dan onze eigen “supporters”, waaronder jij.

20-12-2020 19:49

the-crow +4068

Az staat volgende week boven feyenoord

20-12-2020 19:14

frankyboy +6802

AZ laat dan ook in een half uur meer zien dan Feyenoord in de hele eerste seizoenshelft

20-12-2020 19:15

Riccardo_FR +16

Willem 2 speelt schandalig slecht vandaag. Nog slechter dan dat ze tegen ons speelde. Heb zelden zo'n wanvertoning in de eredivisie gezien. Voetballend is Az helemaal niet special. Voetballend komen ze er moeilijk doorheen. De goals bestaan uit een penalty, vrijetrap, zondagschot van Koopmeiners, afstandsgoal van Midtsjo en Stengs die langs twee slapende verdedigers komt. Dit lijkt eerder een middelvinger naar Koster die zomaar zou kunnen opstappen binnen een paar weken.

Wel credits naar hoe Az makkelijk een wedstrijd wint met individuele klasse. Maar het spel word je niet echt warm van.

20-12-2020 19:25

Marteen +306

Als daar puntenverlies wordt geleden, is het perspectief op eventueel meedoen om de titel misschien wel helemaal weg

Jezus, alsof dat perspectief er uberhaupt is domme Sinclair. Na de winterstop een hooo moeilijke wedstrijden, direct Europees voetbal wordt nog een enorme uitdaging.

20-12-2020 19:12

1234567890 +173357

Omarsson kan nooit duur kosten

20-12-2020 19:05

JKTB +21209

Logisch. Het is ook een kutspits. Zijn weinig jupi liek topscorers die ook slagen in de eredivisie. Omarsson moet veel ruimte hebben, krijgtie niet bij ons.

20-12-2020 19:07

1234567890 +173357

Welke betaalbare moet je dan halen

20-12-2020 19:11

hasil +8

misschien moet je wel vaststellen dat je het geld niet hebt om iets goed te halen en je daar als club voorlopig bij neer leggen....aan een 2e Linssen heb je niks...

20-12-2020 19:16

JKTB +21209

Geen. Tot er geld is roeien met de riemen die je hebt en niet weer gokken met het beetje geld wat er wel is.

20-12-2020 21:49

Spiderpig +174638

Typische 1e divisie spits

20-12-2020 19:18

1234567890 +173357

Maak meer doelpunten dan onze spitsen

20-12-2020 19:21

Spiderpig +174638

In de keuken kampioen divisie

20-12-2020 19:52

RotterdamFNSouth +208

heeft nog maar een contract van een half jaar zal niet veel moeten kosten maar is niet beter dan bannis of vente denk dat je beter eerst even naar munchen of naar china kan bellen

20-12-2020 19:23

Tweebenig +6

Centrum van ons is te log, weinig wendbaar en zeker niet snel. Geertje inruilen voor Spajic. Laat Spajic alleen maar invallen en daarna terug naar huis.

20-12-2020 19:02

Theedoek +17703

Spajic speelde prima. Senesi is gewoon te traag voor dit systeem.

20-12-2020 19:02

zeventigprocentwiet +64

Logisch als je hem 1 op 1 zet tegen een vleugelspeler

20-12-2020 19:13

Tweebenig +6

Dat kan je toch vooraf zien als je met de backs als vleugelspelers speelt. Dan komen de 3 cv's tegen dat soort spelers te spelen, die bovendien ook de ruimte hebben om uit te wijken bij een mogelijk duel!!!

20-12-2020 20:49

zeventigprocentwiet +64

Tja ik vind dat we op 433 moesten blijven voetballen met linsen en azarkan op de flanken, maarja dit hadden we vooraf wel zien aankomen

20-12-2020 21:39

Tweebenig +6

Goed gezien. Bel Dickie even, die heeft naar een andere wedstrijd zitten kijken!

21-12-2020 00:32

Jhm-44 +764

Nico was vandaag trouwens ook wel de enige vandaag die ik echt acties zag maken en echt betrokken was bij het spel. We hebben veelste veel spelers die niet bewegen als wij de bal hebben

20-12-2020 19:02

LaurensFR +1738

Volledig mee eens. En dan wordt het spel traag, statisch en heel voorspelbaar.

20-12-2020 19:29

7Fr1908Fr7 +1

Dat perspectief is al weg hoor, of je moet op wonderbaarlijke wijze al je wedstrijden in Januari winnen... denk dat je meer kans maakt op de staatsloterij

20-12-2020 19:00

Spiderpig +174638

Toch maar een staatslot kopen dan

20-12-2020 19:18

Jhm-44 +764

Kunnen wij niet een spits van Chelsea, Man U of Man city huren? Had graag Luis Suarez gezien de colombiaan van Granada maarja Feyenoord lette niet op. Er zijn genoeg spitsen op te halen die echt wel een impact zouden kunnen hebben bij dit feyenoord. En ons middenveld is dramatisch. Moises Caicedo halen de Ecuadoriaan. Een hele goede Box to Box middenvelder die op 8 kan spelen.

20-12-2020 19:00

Luck1989 +981

Ach een fifa speler. Van welk GELD!! zou Feyenoord die dan moeten halen. Zo konden Zirkzee niet eens huren

20-12-2020 19:48

Jhm-44 +764

Hadden hem al kunnen halen voordat hij naar Zaragoza ging vorig seizoen. Geen fifa speler pik. Gewoon iemand die veel Colombiaanse voetballers in de gaten houd. En veel Zuid-Amerikaans voetbal kijkt. Had het beter gedaan dan Bozenik denk ik.

20-12-2020 21:27

Wietse +24078

Narsingh is gewoon beter dan Linssen..

20-12-2020 18:59

Riccardo_FR +16

Wat geeft Willem 2 het weg zeg. 0-2 voor nu 3-2 achter.

20-12-2020 18:59

Harryrotterdammert +8

Wel een goede trainer hoor die van AZ

20-12-2020 19:00

Riccardo_FR +16

Nog moeilijk te beoordelen. Wat Willem 2 laat zien na hun voorsprong is schandalig.

20-12-2020 19:02

fr12_blyat +6945

Linssen echt zo’n gozer waar je niks aan hebt.

20-12-2020 18:56

PapaKevin83 +15296

Want? In de warming up is hij topscorer

20-12-2020 18:59

guykroudikorsou +8179

Ja precies. Dat word je niet zomaar.

20-12-2020 19:18

Jelrik +799

Dacht ze bij Vitesse anders over.. ;)

Maar wel wéér een typisch geval van een speler die Feyenoord niet sterker gaat maken. Net als Diemers.

20-12-2020 19:06

ferdi30 +5233

Een titel ? Hahaha lachwekkend Sinclair

20-12-2020 18:53

knultien +0

Hoe is het met van Wolfswinkel?

20-12-2020 18:50

Jhm-44 +764

Niet aan beginnen

20-12-2020 18:55

Riccardo_FR +16

Word tegenwoordig als rechtsbuiten gebruikt, heeft 0 goals in 15 optredens, word 32 op 27 januari en kan beter ver weg blijven van Feyenoord want ik niks beter dan Bozenik.

20-12-2020 18:58

2018-2019 +1442

Die is niet vrij van blessures. Op basis daarvan zou het wel passen.. dus.. nooit aan beginnen........

20-12-2020 19:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties