'Feyenoord aast op spits Cenk Tosun'

'Feyenoord aast op spits Cenk Tosun'

Dick Advocaat heeft er geen geheim van gemaakt Feyenoord in de winterstop graag te versterken met een spits. De Rotterdammers komen daarbij uit bij Cenk Tosun. De 29-jarige spits komt niet aan spelen toe bij Everton en mag tijdelijk uitkijken naar een nieuwe werkgever.

Tosun kwam dit seizoen pas tot 32 speelminuten in de Premier League. De Turk tekende in januari 2018 een contract tot medio 2022 bij Everton, dat ongeveer 30 miljoen euro betaalde aan Besiktas JK om hem over te kunnen nemen. Tosun heeft de verwachtingen nooit kunnen waarmaken en ook een verhuurperiode aan Crystal Palace bleek geen succes te zijn.

Lees meer over
De Kuip Dick Advocaat
Plaats reactie
666

KrommeZandweg +3359

Is die spits van VVV, die Griek, niks dan?

24-12-2020 10:52

hans0182 +0

Dick stoom ze klaar voor 17-1 ????????

24-12-2020 00:03

Sjoerdos +587

Doe Pelle de betere versie van die grote neus bij AC

23-12-2020 19:02

FRSieb +90056

Dickie trek je beurs

23-12-2020 18:24

Olafs +4786

Zou zeker een versterking zijn verwacht ik. Maar weinig wedstrijdritme dus mijn vraag is eigenlijk is ie fit? Kan hij 90 minuten knallen? Als dat niet zo is zou kijken naar andere kandidaten. Maar daar zijn er weinig van!

23-12-2020 17:33

slimspelen +4217

Matías Arezo

23-12-2020 16:45

brf2528 +504

Ze laten Bas Dost schieten. Gemiste kans voor Feyenoord

23-12-2020 16:27

FRSieb +90056

Net of wij hem konden halen.

23-12-2020 18:25

algarve33 +87

3 jaar geleden zei ik dat ze Weghorst erbij moesten halen, kreeg alleen maar reacties van ,, wat moeten ze nu met Weghorst, maar inmiddels????????????

26-12-2020 08:11

nevergiveup010 +1413

huren , maar andere clubs ook in de race
Maar hij is niet goed genoeg voor in de spits bij Everton
Wat zegt dat ????

23-12-2020 16:12

feybra78 +4401

Voor de eredivisie gewoon een bruikbare spits. Zeker voor Feyenoord op dit moment.

23-12-2020 14:50

jayjay49 +7844

Pffffff ....... tja Feyenoord kan niet veel meer. De jeugd heeft weinig te bieden, de Deen blijft volledig falen.

Frank Arnesen heeft nu door waar hij is ingestapt!!
Een amateuristische organisatie zonder geld, zonder volwaardige opleiding,, zonder fatsoenlijje scouting ....... en nu de pech van Corona!!
Succes Frank, je bent goed bezig, maar trekken aam een 'bijna dood paard' jost veel tijd en moeite!!
VOLHOUDEN alsjeblieft!!

Succes, en vandaag hopelijk weer winnen tegen Heerenveen!!

23-12-2020 13:56

Jaapie22 +3056

je kunt er ook een eind aan maken...

23-12-2020 14:26

jayjay49 +7844

????????????

23-12-2020 14:35

Goofy1973 +3114

Jaaaaa laten we een spits halen die mislukt is bij Everton en crystal Palace en dit seizoen al 32 minuten gespeeld heeft! Dat zou nog eens de directe versterking zijn die we nodig hebben...ook nog op huurbasis dus win-win...lekker waarde creëeren op t veld....ik had gehoopt dat we dit soort ellende wel gehad zouden hebben

23-12-2020 10:39

fcknudde1 +0

Is voor eredivisie goede spits logisch dat die niet bij Everton speelt want Calvert Lewin speelt daar die heeft er al 12 inliggen en is 2e topscoorder van pl.... met oog op het EK kan die zich bij Feyenoord laten zien. Waarde creeren doen we volgende zomer wel als er een heleboel spelers uit contract lopen. Nu moet je ''gewoon'' zorgen dat je europees voetbal haalt. En meneer Cenk Tosun mag z'n hele goede vriend Ozyakup wel meenemen ;P speelt weer amper bij besiktas.

23-12-2020 10:49

Fey010-015 +0

Las alleen ergens dat meneer zijn voorkeur geniet om aan een PL of BL club verhuurd te worden

23-12-2020 11:11

fcknudde1 +0

We zien t wel als die slim is komt die naar feyenoord gegarandeerd basis plaats en kan die zn carriere weer op laten bloeien.

23-12-2020 11:14

Goofy1973 +3114

Zeker...als ie wedstrijdfit is en ritme heeft...dat duurt weken bij een speler die dit seizoen pas enkele minuten gespeeld heeft. Hem meteen opstellen zou geen doelpunten opleveren en een grote kans op een blessure...maar goed, daar zijn we een meester in, niet leren van onze fouten

23-12-2020 17:06

Persia +1873

Met dit red je het niet .
Gaat om nu .
Wees blij als er scorend vermogen bij komt.

23-12-2020 13:00

Jaapie22 +3056

hij ziet eruit als een doorgesnoven cokehead

23-12-2020 14:26

Pat82 +5114

Benteke mislukt daar ook, zou gouden spits zijn voor ons.

23-12-2020 15:22

feyenoord_Freak +14065

Zou geen slechte spits voor ons zijn

23-12-2020 06:07

7Fr1908Fr7 +1

Alles beter dan Sierhuis... donder op zeg, over middelmaat gesproken.

23-12-2020 02:20

lion63 +14106

We hebben Nico toch?

23-12-2020 00:49

PeturP +1

Je bedoelt onze spits? Hoeveel doelpunten dit seizoen?

23-12-2020 01:44

Jaapie22 +3056

Een toch al?

23-12-2020 14:27

jim010 +62

Zou graag die Kerk zien spelen bij ons als berghuis vertrekt. Ontwikkeld zich goed en is razendsnel . Sini links dan heb je aanvallend zoveel dreiging

23-12-2020 00:45

DoubleSpy +8275

Ja, echt helemaal met je eens!

Berghuis verkopen en Kerk halen (voor veel minder uiteraard).

En dan komend seizoen Narsingh gratis aan FC Dordrecht geven. Laat Kerk je rechtsbuiten maar worden, dan kan Azarkan op zijn plek als hij geschorst of geblesseerd is of als 'the job done' is.

23-12-2020 05:39

beppie172 +66436

Voor Kerk zal je ook wel flink moeten dokken. Nog 2,5 jaar contract. Dat gaat je zeker 8m kosten, maar gezien Idrissi 12m en Ejuke 11,5m hebben opgeleverd zullen ze in Utreg misschien nog wel meer eisen.

23-12-2020 08:31

FRQQ93 +20395

Feyenoord moet is ophouden in de eredivisie te shoppen

23-12-2020 13:01

Jaapie22 +3056

JAAAAA, nog meer middelmaat erbij...

23-12-2020 14:28

djahdjahcity +10709

Off-topic: Hoe heeft Burger het gedaan in de toch knappe overwinning op die duitsers?

23-12-2020 00:22

feyenoord18_1993 +1592

Prima! Enorm taakgericht dat wel. Dus viel verder ook niet op, maar niemand viel echt op bij Sparta. twente maar 1 schot op doel, Sparta stons ala een huis.

23-12-2020 00:34

djahdjahcity +10709

Bedankt maatje, zag ineens ergens staan dat ie 83 minuten meedeed dus hoopte al op sterk spel van hem. Die jongen had je nu ook echt goed kunnen gebruiken, snap nog steeds niet waarom hij verhuurd moest worden

23-12-2020 17:33

wilbert17 +23477

Hij speelt bij moffen gast.

23-12-2020 02:05

GeorgeMartin +2565

Zou die beter zijn als Kazim?

23-12-2020 00:20

Jaapie22 +3056

Slechter dan Kazim kan niet

23-12-2020 14:28

Kesi77 +13703

Een zak geld uitgeven terwijl er geen geld is. En voor wat? Europees vietbal halen waar je volgend jaar na een ronde weer uitvliegt. Dan had je hem in augustus moet halen. Nu hoeft het niet meer lapzwanzen

23-12-2020 00:12

PeturP +1

Ah, onze glazen bol optimist. Ga lekker RKC supporteren, wat moeten we met dit domme gelul?

23-12-2020 01:45

DoubleSpy +8275

Kesi77, koop een touw met een lus erin.

23-12-2020 05:42

Mensini +14640

Mosterd na de maaltijd, had hem dan gelijk gehaald!

Je bent nu toch uit de EL, Bozenik komt na de winterstop terug en de vorm van JØrgensen is ook stijgende...

23-12-2020 00:07

Jaapie22 +3056

Jorgensen inderdaad stijgende. Misschien scoort hij over 15 wedstrijden wel een keer.

23-12-2020 14:29

Mensini +14640

Dat heeft niet met vorm te maken, dat lukt mij zelfs!

23-12-2020 15:11

Frankster +21225

Is dit er een voor het g-team?

22-12-2020 23:58

LeoBeenhakkert +207

Flikker ff gauw op met je turkeburgers

22-12-2020 23:44

Riccardo_FR +16

Transfervrij na dit jaar : Botteghin salaris 5.5 ton (33), Narsingh salaris 9 ton (30), Marsman salaris 2.5 ton (30), van Beek salaris 2 ton (26) Nieuwkoop salaris 3 ton (24) optie voor nog een jaar lichten. Johnston salaris 2 ton (22) Ten Hove salaris 1 ton (22) en Wehrman salaris 1 ton (21) hopelijk verlengen.

Einde huur na dit seizoen : Spajic vermoedelijk bijdrage 1 miljoen (27)

Verwachte transfers : Berghuis tussen 8 en 12 miljoen i.v.m. clausules. Haps tussen de 5 en 7 miljoen om corona klap op te vangen. Dit is in het meest positieve scenario 19 miljoen en als het tegen zit 13 miljoen bij elkaar.

Wat er overblijft zijn een paar sterke spelers, wat middelmaat en talenten die nu niet snel genoeg klaar gestoomt worden.

Spelers die volgend jaar aansluiten zijn : Antonucci, Burger en vermoedelijk Jansen.

Van de spelers die we over hebben zijn er 4 a 5 blessure gevoelige. Jorgensen, Fer, Texeira, Nieuwkoop en Bijlow. En dan moeten we ook nog voorzichtig met Sinisterra zijn.

Ook hebben we nog spelers waar we aan twijfelen of ze het niveau (nog) hebben. Linssen, Diemers en Jorgensen. Plus dat we met Toornstra (31) en Fer (30) nog twee spelers hebben die ook weer een dagje ouder worden. Niet dat 30 en 31 heel oud zij maar Fer is al vaak geblesseerd en Jens moet het van zijn harde spel hebben.

Svensson moeten we snel vast leggen dit seizoen. Desnoods met een tekenpremie van 5 ton en een verdubbeling van zijn salaris. Maar voor de rest?

Arnesen gaat echt nog een taaie transferperiode tegemoet en de kans bestaat dat we Senesi alsnog moeten verkopen of er komt onverwachts toch nog een bod op Kokcu.

Dus moeten we nu 1 miljoen besteden aan een bankzitter Everton die in de afgelopen 1.5 jaar 536 minuten heeft gespeeld. Nee absoluut niet. Financieel word het al lastig genoeg volgend jaar.

22-12-2020 23:15

robin_superfeyenoord +1816

Kerel ga eens Neu ken man

22-12-2020 23:24

Riccardo_FR +16

Sorry ik ken die voetbalterm niet.

22-12-2020 23:29

Genius +7142

HAHAHAHAHA

22-12-2020 23:30

hasil +8

het is toch al een cijferneukertje...

23-12-2020 00:12

JayceFTID +80

Goed verhaal lekker kort ook

22-12-2020 23:33

Riccardo_FR +16

Dankjewel hoop dat je er genoten van hebt.

22-12-2020 23:34

Frankster +21225

Knappe opsomming. Vergeet niet dat we bozenik nog hebben

23-12-2020 00:01

guc75 +11009

Je haalt meteen heel zijn betoog onderuit.

23-12-2020 00:07

Riccardo_FR +16

Hoe bedoel je guc?

23-12-2020 00:09

guc75 +11009

Hahahaha, was gewoon een flauw grapje.

23-12-2020 00:10

Riccardo_FR +16

Hopelijk kan ik nog slapen vannacht na zo'n kwetsende grap. ;)

23-12-2020 00:29

Riccardo_FR +16

Bozenik mag wat mij betreft in de basis. Dat hij niet kan voetballen zal allemaal wel maar in zijn eerste 6 maanden scoorde hij in 384 minuten 3 keer gaf hij 2 assist en veroorzaakte hij 1 penalty. Iemand die uithaalt wanneer hij een kans ziet past perfect in hoe we nu spelen. Sterker nog denk dat we tegen Vitesse met hem op zijn minst gelijk hadden gespeelt en misschien wel gewonnen. 24 kansen en 0 goals tegen Vitesse dat verzin je toch niet.

23-12-2020 00:09

speedy68 +3239

Kan mij in de basis van jouw betoog wel vinden hoor. Volgend jaar een mix maken van jeugd en ervaren spelers. We hebben echt wel jeugd die doorbreekt. Hoplijk kun je als je een paar transfers maakt een en ander versterken anders mijns inziens niet verkopen. Misschien is Kerk wel beter dan Berghuis. Hij is snel en behoorlijk sterk.

23-12-2020 09:54

Riccardo_FR +16

Zeker weten. Denk dat wel volgend jaar wel meer jeugd gaan zien.

Diemers heeft het moeilijk maar als Wehrman dan positief opvalt krijgt hij alsnog geen goede kans.

Zelfde met Azarkan, Linssen en Narsingh hebben nagenoeg nog niks laten zien. Als Azarkan dan lekker invalt geef hem dan ook de kans als je niks te verliezen hebt maar ook dat gebeurd niet.

Jorgensen staat ook pas op 1 goal na bijna een seizoenshelft en het maakt gewoon niks uit want Bannis valt in, scoort, dwingt een penalty af en toch word het weer stil rond Bannis.

Kerk heeft het ook moeilijk tegen ploegen die zich ingraven. Zag laatst Kerk tegen Fortuna en daar werd ik niet vrolijk van. Kerk zou in grote wedstrijden wel van waarde kunnen zijn want het is echt een sterke dynamische speler maar 8 miljoen voor hem vind ik wel gortig.

23-12-2020 13:09

hasil +8

aldus de penningmeester van Feyenoord....wat een gezwets met die bedragen...

23-12-2020 00:10

Riccardo_FR +16

Zijn schattingen hasil op basis van wat berichten. Het is meer om een beeld te krijgen van wat er mogelijk is. Hoeveel waarde je daaraan hecht moet je zelf weten.

23-12-2020 00:14

speedy68 +3239

Doe toch eens normaal Hasil. Zelf loop je ook alleen maar te blaten zonder je ergens in te verdiepen. Hij doet dat tenminste.

23-12-2020 12:20

Riccardo_FR +16

Dankuwel speedy68.

23-12-2020 13:00

guc75 +11009

Als je geen scorende spits haalt ga je 5de eindigen en ook nog naast EL pissen dit seizoen. Daarmee worden al je spelers nog minder waard. Dus ja, 1 miljoen investeren om te redden wat er nog te redden valt of om iig niet weer op nul te beginnen

23-12-2020 00:10

Riccardo_FR +16

Die 1 miljoen kan je volgend jaar tekort komen en dan loop je weer een jaar lang achter de feiten want het budget is al zo hard uitgeknepen voor Dick. Ook besparen we het weer op de jeugdopleiding zoals dit jaar. Er was dit jaar zogenaamd weinig mogelijk maar Conteh kwam, Linssen, Diemers, Spajic, Johnsen, Skogen, Bernardo Silva, Texeira en Wallenburg kwamen nog. Nu willen ze weer iemand gaan halen met een mega loon die afgelopen 1.5 jaar 536 minuten heeft gemaakt. Nee dankje zijn laatste seizoen van niveau was 2017/2018 is 29 en rond de tijd dat hij weer wedstrijdfit is hebben we alle toppers al gehad.

Bozenik, Bannis en Jorgensen vechten het maar uit en is het echt niks dan doe je Sinisterra in de punt en Haps linksbuiten. Maar laten we nog een spits halen die niet wedstrijd fit is en weer op een eiland komt te staan.

23-12-2020 00:25

GeorgeMartin +2565

Goed samengevat

23-12-2020 00:19

Jaapie22 +3056

Saai leven he?

23-12-2020 14:30

Riccardo_FR +16

Nee hoor en bij jou?

23-12-2020 17:36

scf1965 +620

Zirkzee huren en v Hooivork samen...

22-12-2020 23:15

Richard_BM +3034

V Hooivork hahahaha, ja die is goed

22-12-2020 23:16

thom01012 +14684

Senior bedoelt hij

22-12-2020 23:18

Thierry20 +10073

Hoe kan twente met een begroting van 1/3 van die van ons een veeeeel betere voorhoede hebben?

22-12-2020 23:14

Riccardo_FR +16

Ja vind je Cerny, Danilo (niet van hun.) en Menig veel beter dan Sinisterra, Bozenik en Berghuis? Of vind je hun beter dan de wissels die er nu staan?

Denk dat als hun even weinig ruimte zouden krijgen als Feyenoord dat hun een stuk minder doelpunten zouden maken.

22-12-2020 23:24

Thierry20 +10073

Ik doel op linssen en jorgensen. Beiden scoren nooit. Danilo en Cerny aan de lopende band.

22-12-2020 23:38

Riccardo_FR +16

Agh ja ik kijk nu Twente - Sparta en het lijkt helemaal nergens op. Omdat Sparta Twente ziet als een sterke club zakken ze wat terug. Twente verwachte bijna niemand wat van maar inmiddels hebben clubs het verwachtingspatroon tegen Twente aangepast en dan zie je dat het toch wel tegen valt. Maar Linssen en Jorgensen zijn wel onder de maat ja.

22-12-2020 23:41

speedy68 +3239

Twente huurt bijna alles. Heeft structureel een groot probleem.

23-12-2020 09:55

Riccardo_FR +16

Dat ook nog. Het zijn niet eens allemaal hun spelers. Het valt dit jaar wel mooi allemaal daar in Twente en als ze zo door gaan op afgelopen zondag na kunnen ze weer eens een keer top 8 eindigen. Maar ja daar blijft het dus bij met spelers van een anderen club top 8 eindigen. Moraal van het verhaal is dat het gras niet altijd groener is aan de overkant.

23-12-2020 13:03

Thierry20 +10073

Met alle respect maar wat bevat de eredivisie een hoop obligate wedstrijden.....teveel wedstrijden waar je van tevoren de uitslag al kunt invullen. Kan toch nooit goed zijn voor een competitie?

22-12-2020 22:51

RicoFR36 +27034

Wel goed voor je inzet bij de toto.

22-12-2020 22:55

maasstroompje +445

Als er ieder geval maar een spits komt in de winterstop,.....laten we hopen dat we niet nog een half jaar ploeteren met Jørgensen.

22-12-2020 22:43

Km010 +5214

Als ie maar sneller is dan onze spitsen nu. Is wel nodig in jan

22-12-2020 22:25

Danny 91 +61869

Blijkbaar is feyenoord met Everton al in gesprek.

Volgens een Turks twitter account.

Oranje Feyenoord deed een huuraanbod voor onze nationale voetballer Cenk Tosun, die in Everton speelde.

De 29-jarige spits, die voor het EK fit wil blijven, kijkt warm naar dit aanbod. Als de clubs akkoord gaan, gaat Cenk Tosun in januari te huur. (@yakupcinar)

22-12-2020 22:24

RicoFR36 +27034

'Volgens een Turks Twitter account.'

Haha. Turkije is het grootste roddelland van de wereld.

22-12-2020 22:56

Danny 91 +61869

Jij ook haha wij zullen zien.

22-12-2020 23:58

RicoFR36 +27034

Uhu.

Je moeder is vreemdgegaan met Gordon.

23-12-2020 08:51

Thierry20 +10073

Lijkt me stug. Voor 30 mil gehaald? Dan verhuren ze hem liever aan een Engelse club lijkt me.

22-12-2020 22:18

Nicojor +0

Geloof er vrij weinig van. Die komt echt niet in Nederland spelen ongeacht de speelminuten die hij afgelopen tijd(niet) gemaakt heeft. Te duur en kan elders terecht

22-12-2020 22:06

FRobert +1

er moet een spits komen, moet gewoon half jaartje huren prima, tzal wel beste zijn mogelijk. ben geen fan van dit

22-12-2020 21:57

datenewoordFEYENOORD +12841

Oké duidelijk.

22-12-2020 22:02

datenewoordFEYENOORD +12841

Ik heb ook geen idee maat.

22-12-2020 22:15

baba-rokko +1

Tannane Bazoer halen en S. Hooijdonk voor 021 als Sydney goed genoeg is kan hij het laten zien op de training en zo zijn plek veroveren. Zirkzee huren en wij doen dit seizoen weer mee.

22-12-2020 21:56

FRobert +1

tanana bazoer ga toch weg drama

22-12-2020 21:57

hasil +8

drank maakt meer stuk dan je lief is...

22-12-2020 22:36

Rsl1967 +129

De laatste tijd maakt Feyenoord meer kapot dan dat drank goed kan maken.

22-12-2020 23:03

fluub +8847

Lijkt me een aardige jongen. Vriendelijk voorkomen.

22-12-2020 21:55

Spiderpig +176585

Feyenoord tm zegt dat hij liever in de Premier League of Bundesliga wil spelen

22-12-2020 21:50

Frankster +21225

Gelukkig maar.

22-12-2020 21:50

FRlegend +17109

Krom liggen voor een huurspeler van 29. Zal zeker 1,5 miljoen willen pakken. Echt een Advocaat aankoop dus.

22-12-2020 21:46

davy55 +11

Wat staat pisvee?

22-12-2020 21:30

FR-Mocro +2

1-1 scoren net de zoveelste pingel

22-12-2020 21:39

sjaarloos52h +21838

‘Tosun heeft de verwachtingen nooit kunnen waarmaken en ook een verhuurperiode aan Crystal Palace bleek geen succes te zijn...’!

En Feyenoord aast erop???
Ben ik nou gek, of....

22-12-2020 21:21

haatneuzen +302

nee je bent niet gek maar dat is wel de meest realistische huur van feyenoord denk ik...

persoonlijk hoop ik nog steeds op een anderhalf jaar huur van zirkzee die jongen gaat feyenoord echt beter maken en veel doelpunten maken

22-12-2020 21:25

sjaarloos52h +21838

Ik ben geen scout en pretendeer het ook niet te zijn, maar volgens mij is een Anco Jansen van Emmen minstens zo goed. Lekker, zo’n blok beton voorin!

22-12-2020 21:28

goldendick +7189

Anco Jansen, meen je dit? We mogen ons gelukkig prijzen als deze jongen naar ons wil komen

22-12-2020 21:35

sjaarloos52h +21838

Ja, dat meen ik. Doet- ie heus wel, op huurbasis!

22-12-2020 22:11

Mensini +14640

Dan liever die Veerman van Heerenveen....

22-12-2020 22:44

lerenbalmetveter +2910

????
Zirkzee,
komt zelfs in de 3e Bundesliga niet aan een aantal doelpunten, , is al te hoog gegrepen voor hem op dit moment.
Gaat Feyenoord echt niet beter maken hoor, krijgt niet voor niets geen speelminuten in 1e.

22-12-2020 22:18

amarellovai +3275

Burger in de basis. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

22-12-2020 20:59

teauvenoir +78371

Waarschijnlijk breekt ie zijn been en is ie 9 maanden out. Story of our lives.

22-12-2020 21:13

amarellovai +3275

Doe me dit niet aan. Ben een Brurgerfan. Kan in de verdediging, het middenveld en in de spits. Alle balle op Burger.

22-12-2020 22:04

teauvenoir +78371

Staat goed te ballen tegen Twente hoor. 10x beter dan Diemers. Echt triest.

22-12-2020 23:27

datenewoordFEYENOORD +12841

Nee hoor doe maar liever niet. Pellé lijkt mij beter

22-12-2020 20:50

Martin-1711 +97

Alles is op dit moment beter dan niks.

22-12-2020 20:49

Frankster +21225

Kijkt niet helder uit zijn ogen

22-12-2020 20:43

GerseGer +7271

En dan noemen we 'm gewoon Henk...

22-12-2020 20:42

waakvlam89 +1

Godverdomme 5 tientjes ingezet op Utrecht

22-12-2020 20:39

Martin-1711 +97

Dan had je die op emmen moeten zetten

22-12-2020 20:50

waakvlam89 +1

Ben er ook bang voor

22-12-2020 20:51

ladinsky +10

Utrecht is de grootste tegenvaller van dit seizoen tot nu toe. Zouden de top 3 wel eens ff gaan aanvallen. Elia brengt ook weinig, goed dat we die niet terug hebben gehaald.

22-12-2020 20:53

Criticus +21944

Elia weinig gebracht? Elia is nog altijd 3* beter dan Linssen!

22-12-2020 21:21

Wolter-FEY +456

2-3 ;) beter voor jou

22-12-2020 21:18

waakvlam89 +1

Yes top man! Thks maat

22-12-2020 21:19

swedzio +0

Kan een goede versterking zijn, maar is al jaren geen top doelpunten scorer.

22-12-2020 20:37

Highvleet +1

Hij wilt naar de PL of Bundesliga... Nee dus

22-12-2020 20:34

Highvleet +1

Bron soccernews

22-12-2020 20:34

NSFR87 +4699

Hele betrouwbare bron.. Jeauden site man.

22-12-2020 23:07

RdamZuid5314 +1998

goede spits hoor cenk tosun. was een sterke speler bij besiktas destijds

22-12-2020 20:33

Criticus +21944

Do?ru karde?im!

22-12-2020 20:59

Rdam75 +923

Doe maar lekker niet.

22-12-2020 20:30

ricodetico +13070

Wel een typische Feyenoord spits, weer net niet

22-12-2020 20:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties