'Hansie Hansie' tipt Feyenoord: ''Touba van RKC!''

'Hansie Hansie' tipt Feyenoord: ''Touba van RKC!''

De kans lijkt groot dat Marcos Senesi bezig is aan zijn laatste seizoen als Feyenoorder. De verdediger van de Rotterdamse club wordt al maanden in verband gebracht met een groot aantal buitenlandse clubs. Volgens Hans Kraaij Jr. doet Feyenoord er goed aan om Ahmed Touba van RKC Waalwijk binnen te halen als opvolger van de Argentijn.

"RKC Waalwijk heeft Touba gehaald afgelopen zomer, hij heeft de opleiding gehad bij Club Brugge", aldus de analist in Veronica Inside. "Ik hem zes keer negentig minuten zien spelen. Ajax en AZ hebben al vol hun scouts op hem gezet. Hij is 22 jaar, linker centrale verdediger. Hij is goed in de lucht, heeft een heerlijke sliding, goede inspeelpass."

"Je kan hem zo voor 1,5 miljoen euro ophalen in Waalwijk", vervolgt hij. "Dan verkoop je Senesi en haal je hem als opvolger. Feyenoord moet hem vastleggen!"

Lees meer over
Marcos Senesi
Plaats reactie
666

kimba +58

Berghuis heeft zijn zin, geen afgang tegen Ajax

17-02-2021 21:33

teauvenoir +78131

Hans heeft er kijk op.

17-02-2021 15:57

1234567890 +173737

Voor talenten hebben onze scouts geen verstand .Kan Hansie niet als scout bij Feyenoord komen zie genoeg wedstrijden

16-02-2021 21:58

1234567890 +173737

De scouts van Az en 020 bekijken hem al en waar zijn onze scouts triest triest weer een kans gemist .

16-02-2021 21:55

FRRROEMMM +77

Hansie ouwe neutrale Feyenoorder!

16-02-2021 21:37

jonaathn +14736

Mwuha, zie liever Geertje en Hendriks.

16-02-2021 16:11

cipolini +13950

Ik ook. We hebben bewezen goede verdedigers te kunnen opleiden zoals De Vrij, Martins Indi, Janmaat, Kongolo, Nieuwkoop, Geertruida, Malacia, Karsdorp, Wijnstekers,Brard, etc

16-02-2021 16:17

rrrico71 +204

Waarom niet, voor die 1,5 milj. En dan Pratto terug sturen.

16-02-2021 15:56

JDJ +17958

Als Hans Feyenoord echt wil helpen speelt hij dit niet via de media maar belt hij even met Arnesen.

16-02-2021 13:44

ernst H +4998

Helemaal gelijk

16-02-2021 16:30

hasil +8

Kan iemand mij eerst eens een paar namen noemen die Kraay in het verleden getipt heeft als talent die een club zou moeten kopen? Dan weet ik ook meteen of ik deze tip serieus moet nemen...

16-02-2021 13:34

vakje-e +6746

Veerman en Van Hecke

16-02-2021 13:43

hasil +8

blijkbaar is niemand onder de indruk want geen enkele club heeft zich nog voor die twee gemeld... En spelers noemen die in die belabberde keukendivisie een klein beetje opvallen kan jij ook.

16-02-2021 14:27

vakje-e +6746

Als een speler niet binnen een seizoen is verkocht is het gelijk negatief? Van Hecke is overigens "gewoon" van een Premier League club inmiddels en Veerman deed het anders prima tegen ons, zijn huidige contract is ook ±6m waard.

16-02-2021 14:51

Mr-T +1995

Feyenoord kan Veerman helaas a niet meer betalen. Dus dan had Feyenoord beter ff wel naar hansie moeten luisteren

16-02-2021 15:54

vakje-e +6746

Precies, toen hadden we hem nog makkelijk kunnen betalen.

16-02-2021 18:18

Plumber01 +281

Beide onhaalbaar.

16-02-2021 23:36

vakje-e +6746

Dat was niet het punt. Hasil vroeg wie Hans getipt had, Veerman terwijl die bij Volendam zat en Van Hecke toen die bij NAC zat. Toen waren ze niet onhaalbaar, nu wel.

17-02-2021 14:51

Sekou4president +1

Nou Veerman is een topper maar of ik nou wel zo blij word van van Hecke dat weet ik niet.

19-02-2021 17:59

vakje-e +6746

Nog niet super maar ik zou hem nog niet afschrijven

19-02-2021 19:14

Bati +39577

En Kraay zag het als enige in Brad Jones zitten

16-02-2021 16:04

ernst H +4998

Vd Ven.......

16-02-2021 16:29

Nabbie +4059

Hansje ziet het qua verdedigers best wel redelijk

16-02-2021 13:22

thoe +482

Hans kraay doet er alles aan om Feyenoord naar de top te brengen.
Ziet het talentvolle spelers , die je voor niet al te veel geld kan ophalen.

16-02-2021 12:23

feyenoord_Freak +14035

Laat maar gewoon weer een goede Argentijns verdediger komen

16-02-2021 10:56

remco112 +16288

Niet een slechte Argentijnse verdediger?

16-02-2021 11:29

feyenoord_Freak +14035

Nee tuurlijk niet zelfde type Senesi

16-02-2021 14:32

D2_Icon +3

Haal Vd Ven maar, Hendriks komt ook terug. Heb je 2 prima linker centrale verdedigers de komende jaren.

16-02-2021 10:25

ElPanzeFr +21359

Lijkt mij ook, kunnen ze het onderling uitknokken wie in de basis komt. En Feyenoord volgt vanwege Antonucci al alle wedstrijden van Volendam dus die zouden een goed beeld van hem moeten hebben

16-02-2021 11:32

hasil +8

leuk en aardig al die spelers die nu in de keukendivisie spelen maar de vraag is of ze het niveau in de eredivisie aan kunnen. Die keukendivisie is lachwekkend zwak natuurlijk en in mijn ogen geen echte graadmeter. Je kan moeilijk volgend seizoen met een paar van zulke spelers beginnen want dan loop je het risico dat je met een paar wedstrijden al een verloren seizoen speelt omdat je 7e of 8e staat. Als èèn zo'n jongen zou kunnen aanhaken dan is het al een klein wonder.

16-02-2021 12:35

Scurenzio +293

Dat zeiden ze ook over Joey Veerman, Strootman, Mertens, Chadli en dan vergeet ik er vast nog een hoop die uiteindelijk na 1 stap voor vele miljoenen zijn of worden doorverkocht. Talent moet je op voorhand zien niet als het wild al geschoten is.

16-02-2021 13:23

hasil +8

die jongens hebben eerst allemaal nog een tussenstap gemaakt of zitten daar nog altijd zoals Veerman. Zo maar naar een top 3 club in de eredivisie is heel andere koek...

16-02-2021 13:30

Scurenzio +293

[QUOTE] die uiteindelijk na 1 (tussen) stap voor vele miljoenen zijn of worden doorverkocht.[/UNQUOTE]

anyway mijn punt is dat talent vroegtijdig herkend moet worden en niet zoals nu bij bijv een VEERMAN die nu voor ons niet meer is te betalen.

16-02-2021 15:47

ElPanzeFr +21359

In principe snap ik helemaal wat hasil zegt in die zin dat het erg lastig is om direct zo'n grote stap te maken. Volg zelf Volendam heel intensief en Veerman was juist bezig aan een erg slecht seizoen voordat Heerenveen hem haalde, dus het is toch altijd een beetje gokken. Aan de andere kant is Van de Ven wel echt een speler die bij het Feyenoord niveau aan kan sluiten, lang, snel, goed overzicht, linksbenig. Samen met Oosterwolde wel het grootste verdedigend talent van Nederland

16-02-2021 16:21

Scurenzio +293

Helemaal waar! Het blijft lastig om direct die stap in één keer te maken naar TOP eredivisie maar zodra ze een tussenstap maken kunnen wij ze al niet meer betalen als ze het een beetje goed doen. Met bijvb een vd Ven zou ik het gokje wel durven wagen voor pak em beetje 1,5 of 2 milj. Zeker als je Senesi voor 25 Miljoen + kan verkopen. Hendriks houdt zich bij NAC nu ook goed staande dus talent genoeg dan.

16-02-2021 17:41

Gers +12917

Eens dat je soms vroeg moet toeslaan maar je kan er niet je elftal opbouwen ...de namen van alle talenten die afvielen is lang

16-02-2021 18:49

Sasss +54163

hahaha Touba...1,5Mio
doe normaal

16-02-2021 09:35

FactaNonVerba2017 +11

Halen en strijd aangaan met Hendriks. Je hebt twee goede centrale nodig.

Geertruida RCV.

16-02-2021 09:33

ladinsky +10

Zou Hans er financiële belangen bij hebben om zo vaak en zo opzichtig bepaalde spelers te pushen?

16-02-2021 09:30

remco112 +16288

Nee, Hans is iemand met een neusje voor talent. Maar dat wordt vaak weg gelachen door de andere heren aan tafel.

16-02-2021 11:28

hasil +8

en aan welke talenten heeft hij Feyenoord geholpen dan in het verleden?

16-02-2021 12:29

remco112 +16288

Dat zeg ik toch niet. Hij is niet direct betrokken bij de scouting van Feyenoord he.

16-02-2021 12:37

hasil +8

serieus....welke spelers heeft hij dan getipt in het verleden?

16-02-2021 13:31

FNOORD7234 +235

Veerman o.a., zag het als vrijwel enige analist zitten in Senesi. Hans is als persoonlijkheid ronduit lachwekkend, maar zijn kennis over voetbal is dat niet altijd.

16-02-2021 14:27

magicdick +295

Nee, Hendriks is zijn vervanger

16-02-2021 09:07

maaartijn +15748

Wat wel interessant is, is dat hij ook RCV kan spelen.

16-02-2021 09:06

Bati +39577

Hans heeft het wel vaak bij het rechte eind

16-02-2021 08:54

Sleepie +11948

Bruins in oranje

16-02-2021 11:34

FR-Alkmaar +6837

Ik vindt dat Hansie altijd wel onderbouwd wat hij zegt. Het gaat vaak verloren in de lachsalvo’s van de anderen , maar ik kan me herinneren dat hij met Brad Jones gelijk had, dat het wél een goeie keeper was. Als één van weinigen zag hij ook dat Senesi een aanwinst was. Bovendien heeft hij een zwak voor Feyenoord, als ook één van de weinigen.

16-02-2021 08:06

ricodetico +13006

Die Touba is ook gewoon een goede speler. Of hij al goed genoeg is voor de top weet ik niet, maar als hij eerst naar een subtopper gaat is hij voor ons niet meer te halen.

16-02-2021 08:13

feyenoord_delft +6033

Wij zijn een subtopper

16-02-2021 09:31

ricodetico +13006

Naar een andere subtopper dan

16-02-2021 11:17

badeend +7751

Ja juist. Rene probeert ook wel met hem serieus over voetbal te praten maar die Genee is dan altijd weer aan het zuigen.

16-02-2021 08:35

feyefrank +2083

En Derksen met zijn grote smoel dat Feyenoord kansloos is als ajax en AZ hem ook willen hebben.
totale waanzin bij die man.

16-02-2021 09:09

Lambertus +1490

Rene is een Engbek

16-02-2021 11:10

boogie +2

Hansie die, kan alles. Vind hij zelf

16-02-2021 07:10

helfeije_xii +817

die carnavalskit van RKC Waalwijk ziet er wel mooi

16-02-2021 02:38

Richard_BM +3034

Hans blijf nou eens van de drank af

16-02-2021 02:37

jepe1949 +6718

Een tip van HansiHansi moet je zelfs nog niet natrekken.

16-02-2021 01:55

Kralingen-Crooswijk +800

Zou inderdaad wel typisch zijn, speelt een keer een prima pot en wordt gelijk naar Feyenoord gepraat

16-02-2021 01:18

FRach +1

Hansie heeft er zicht op vaak

16-02-2021 01:08

PierreFeyenoord +1989

We hebben Hendriks al!

16-02-2021 01:08

fr_1993 +78241

Op LCV zet je vd Ven en Hendriks.

Leuk, hoor die Touba. Kan het worden. Maar in vd Ven heb je meer een zekerheid dat het ook echt wat worden kan.

16-02-2021 00:39

Jappie91 +0

Hendriks en vd ven zou echt top zijn! Lekker toekomstgericht. Waarde creëeren.

16-02-2021 00:41

fr_1993 +78241

Precies.

Dan ziet het er zo uit vanaf komende zomer:

(LB, LCV, RCV, RB):
Malacia - Smeulers
Hendriks en Vd Ven
Geertruida - (?)
Nieuwkoop - Hall

Ziet er best mooi uit al. Gaan Haps en Senesi weg dan heb je geld om de gaten op te vullen en eventueel wat begroting te dekken. Het doel moet niet worden om de begroting te dekken, want dan ga je sportief en financieel naar de tering als club.

16-02-2021 01:56

hj97 +277

Ziet er zeker goed uit! Wel denk ik dat nieuwkoop en smeulers ook weg gaan

16-02-2021 09:17

hasil +8

Als je als club af moet gaan wat Kraay of een ander op tv roept dan zal je als club snel failliet gaan. En wat mij altijd opvalt is dat elke keer als er iemand een speler tipt hij altijd naar Feyenoord moet. Nooit een andere club maar altijd Feyenoord. Kraay lult net als de rest daar ook maar wat voor het vaderland weg. Maar dat mag want dat is de charme van dat programma. Kraay weet ook al precies wat een speler kost en wat Senesi gaat opbrengen. Best wel knap. Arnesen mag wel uitkijken voor zijn baan....

16-02-2021 00:30

Feyenoord2907 +2347

Kraay ziet het spel en de potentie anders aardig goed. Zit er weinig naast. Een van de weinige analisten die voetbalinhiudelijk echt iets kan uitleggen.

16-02-2021 00:39

jellefr122001 +0

Kraay heeft ook als een van de weinige aan het begin gezegd (toen senesi een flop was) dat hij de beste centrale verdediger van de eredivisie gaat worden.

16-02-2021 01:00

kevinmulFR010 +18073

touba gaar, atuba beste

16-02-2021 00:30

RVF +12382

Sousafoon beter

16-02-2021 00:31

sven37 +758

Hendriks en van der ven komend jaar, niks geen touba nodig

16-02-2021 00:20

Wessi +133544

Nou ja Hendrix doet het ook goed bij nac wellicht hem de kans geven en dan Vd ven halen

16-02-2021 00:15

Km010 +5185

Vond hem ook wel aardig. Vd ven iets jonger nog. Ook leuk

16-02-2021 00:08

mrfeyenoord073 +0

Goeie speler idd meteen toe slaan anders is ie weg naar o20 of die kaasboeren

16-02-2021 00:04

kuipie12 +706

Dan zie ik liever van der ven

16-02-2021 00:00

Rotterdam1983 +5765

Wat dacht je van allebei

16-02-2021 00:09

kuipie12 +706

Hahah ook prima

16-02-2021 00:47

Jossa +4458

Ik heb de kelderkraker RKC-Emmen gekeken afgelopen weekend en daar viel Touba positief op. Hij scoorde ook nog eens de winnende treffer in de laatste minuut. Fraai afstandsschot.

15-02-2021 23:59

hasil +8

ken je de uitspraak "in het land der blinden is èèn oog Koning"? Op basis van deze wedstrijd zou ik nooit een speler kopen...

16-02-2021 00:38

vangobbel +6959

Hij zegt ook niet dat Touba op basis van die wedstrijd meteen gehaald zou moeten worden he....

16-02-2021 01:14

smiley84 +13

En 1 zwaluw maakt nog geen zomer ;)

16-02-2021 15:37

mdgrdam +12854

Een verdediger van een degradatiekandidaat die al drie keer heeft gescoord en slechts één cruciale fout heeft gemaakt. Hij lijkt goede statistieken te hebben. Hij zou wel eens een goede kunnen zijn.

15-02-2021 23:56

hasil +8

Dezelfde scouts van Ajax die niets in Botman zagen zeker....

15-02-2021 23:56

FeyenoordVdam +5817

Haha zullen we dat spelletje maar niet spelen?

16-02-2021 00:31

Feyenoord2907 +2347

Hahah echt hea. Straks gaag hij nog typen dat de scouts van Ajax er stelselmatig naast zitten.

16-02-2021 00:40

FeyenoordVdam +5817

Dat ze daar speler te laag verkopen

16-02-2021 00:42

Tweebenig +6

Vente en Bannis gescoord!

15-02-2021 23:56

SuperGuidetti1 +33

Nog nooit van gehoord

15-02-2021 23:52

FRtrue +20

Kutje Kraay.

15-02-2021 23:51

rovo +9401

Doe maar inderdaad

15-02-2021 23:51

frankyboy +6802

Of Touba goed genoeg is weet ik niet maar het is wel de leeftijdscategorie waarin we moeten zoeken, spelers kunnen dan nog echt stappen maken in hun ontwikkeling. Jerdy Schouten lieten we lopen, Joey Veerman en iets langer geleden Dumfries. Allemaal spelers met potentie maar wij komen dan met Mark Diemers van 27.
Ik vind die middenvelder van Sparta nu goed, Harroui.

Jonge frisse spelers met potentieel. Maar die hoeven ook niet uit Nederland te komen.

15-02-2021 23:51

Tweebenig +6

Ja, wel frappant dat structureel halen van middenmoters die niet echt doorontwikkelen!

15-02-2021 23:55

debreker +6444

Ga toch eens weg met al die spelers van rkc en sparta. Fey wil een top club zijn dan haal je toch geen spelers van dat soort clubs. Die arnesen zit toch echt hoger te kijken dan dat.

16-02-2021 00:24

Tweebenig +6

Dat is natuurlijk flauwekul, Frenkie de Jong komt ook van Willem 2! Het kan best, maar je moet geluk hebben. 21,22 en 23 jaar zijn mooie leeftijden om nog te kunnen ontwikkelen. Ouder moeten ze er echt staan. Dus geen Pratto!

16-02-2021 10:53

kevinmulFR010 +18073

Probeer dan kik pieri maar te halen van Ajax

15-02-2021 23:50

sceavian1908 +552

Neem nog een snuif.

15-02-2021 23:54

frsiebe +0

81 pace op fifa, direct doen.

15-02-2021 23:49

SCR +0

Ken hem eerlijk gezegd niet, maar een snelle centrale verdediger is wat we al jaren missen. Eventueel met Geertruida erbij heb je dan de snelheid om eindelijk eens hoger druk te zetten

15-02-2021 23:51

RVF +12382

Of Senesi blijft gewoon...

15-02-2021 23:41

debreker +6444

Neeeee senesi kan niet blijven, het is simpel als er in de zomer niet minstens 3 worden verkocht dan is fey failliet. Er komt geen cent binnen, maar er gaan wel miljoenen uit maandelijks. Dat is niet vol te houden.

16-02-2021 00:27

RVF +12382

Wie nog meer die veel opleveren dan?

16-02-2021 00:33

Reinaldo16 +20924

Wij hebben Hendriks al

15-02-2021 23:41

Thejinxster +159

Wie nog meer??

16-02-2021 00:04

Niek_feyenoord +450

Stemmen: https://www.veronicainside.nl/nieuws/stem-nu-op-jouw-speler-van-het-weekend-3

15-02-2021 23:40

Frankster +20973

Toornsta staat er niet bij dat is raar

16-02-2021 00:13

Jartt +1074

Zou Bazoer niet een goede optie zijn?

15-02-2021 23:40

Danny 91 +61437

Die zou ik inderdaad eens naast Fer willen zien. Hij kan ook achter in is alleen verveeld mannetje.

15-02-2021 23:41

beppie172 +65801

In plaats van Fer snap ik. Naast Fer niet.

15-02-2021 23:54

Danny 91 +61437

Jij snapt wel meer niet haha is niet erg.

16-02-2021 10:48

beppie172 +65801

Hé Andy, volgens mij wordt je gedist.

16-02-2021 15:13

theo_de_tokkie +13011

onbetaalbaar

15-02-2021 23:41

frankyboy +6802

Een ouderwetse libero waarvoor het verdedigende werk wordt opgevangen door anderen. Dat werkt niet bij Feyenoord. Handen niet aan branden. Aan Tannane ook niet.

15-02-2021 23:52

smerik1985 +4755

Liever ook niet aan een bbq

16-02-2021 00:00

theo_de_tokkie +13011

tanane is kanker, die komt bij de groep en denkt het mannetje te zijn tov gehavende profs. dat gaat niet.

16-02-2021 11:48

smerik1985 +4755

Onbetaalbaar? Die had een afkoopsom van 1,5 miljoen.

16-02-2021 00:01

fr_1993 +78241

Bazoer zou idd GEEN GOEDE OPTIE ZIJN.

16-02-2021 00:37

Babbel +4109

Maar waarom zouden we Senesi verkopen? Laat die jongen eerst lekker international worden en daarmee automatisch in waarde stijgen. Die jongen is nooit geblesseerd dus we hoeven ook geen topvervanger te hebben. Mocht hij toch een keertje geblesseerd zijn, dan hebben we voor de noodgevallen altijd nog Johnston of Hendriks achter de hand. Laatstgenoemde zou ik overigens nog een jaartje verhuren aan een eredivisieploeg.

15-02-2021 23:39

BoscheBol +1

Hendriks zal volgend seizoen wel onder 21 gaan spelen. Daar was hij voor, maar door Corona is hij nu uitgeleend Is wel jammer dat is gewoon een flinke stap terug.

15-02-2021 23:42

nolfr010 +0

Wat lul jij nou

15-02-2021 23:43

BoscheBol +1

Let maar op, ze willen met onder 21 zo snel mogelijk **D spelen, heb je spelers voor nodig. Door Corona is het dit jaar mis gelopen. Je denkt toch niet dat Arnesen al die verhuurde spelers weer gaat verhuren en weer nieuwe gaat halen voor onder 21.

15-02-2021 23:50

feyenoord18_1993 +1592

Er komen gewoon spelers bij uit 2003 he... Hendriks gaat zich nu gewoon in de kijker spelen en speelt volgend seizoen op huurbasis bij twente, Vitesse of Heerenveen oid.

15-02-2021 23:57

BoscheBol +1

Als je nu **D speeld en je gaat dan -21 spelen is een stap terug vind ik.

15-02-2021 23:53

cappellert +1031

Helene ziet er jong uit maar is al ouder dan 21

15-02-2021 23:45

010dragert +4952

Blijft een paard.

15-02-2021 23:46

smerik1985 +4755

Ik snap dat ook inderdaad niet, maar smaken verschillen he

16-02-2021 00:02

010dragert +4952

Smaak is ook wel klasse kwaliteit en niveau haha

16-02-2021 01:01

Babbel +4109

Je kunt prima bij de -21 spelen en een dag later bij het 1e elftal op de bank zitten

15-02-2021 23:46

BoscheBol +1

Dat zou kunnen.

15-02-2021 23:51

beppie172 +65801

Als het zou mogen van de KNVB wel. Bij Keukenkastdivisie mag het niet meer. Vraag me af hoe dat met de Beloftencompetitie zit.

15-02-2021 23:53

BoscheBol +1

Weet ik ook niet, denk als hij een paar keer in het eerste speelt, hij dan niet meer uit mag komen voor onder de 21

15-02-2021 23:58

beppie172 +65801

Dat zal sowieso wel zo zijn.

16-02-2021 00:06

debreker +6444

Omdat fey geen cent heeft pipo, als senesi niet snel 20m op brengt is fey faiiliet

16-02-2021 00:28

Babbel +4109

Feyenoord heeft geld zat. En al helemaal als we Europees voetbal halen.
Eventueel kan Haps nog verkocht worden, maar 20 miljoen voor Senesi heb je op dit moment echt niet nodig.

16-02-2021 00:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties