Boussaboun: ''Kritiek op rendement Kökcü is terecht''

Boussaboun: ''Kritiek op rendement Kökcü is terecht''

De verwachtingen rondom Orkun Kökcü waren aan het begin van het seizoen hoog. De talentvolle middenvelder verlengde vorig jaar zijn contract en werd daardoor in verband gebracht met een overstap naar Arsenal. De vraag is nu hoe goed de 20-jarige Feyenoorder kan worden.

"Je hoort dat hij bij veel clubs op een lijstje staat, maar als je kijkt naar wat hij heeft laten zien is dat vooralsnog niet overtuigend en stabiel'', begint Feyenoord-watcher Dennis van Eersel. ''Zeker voor een jonge speler is het heel belangrijk hoe het elftal om hem heen draait, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat dit de speler is die Feyenoord heel veel geld gaat opleveren.''

Ali Boussaboun is te gast in het voetbalpraatprogramma FC Rijnmond en ziet vooral dat zijn rendement niet omhoog gaat. "Op een gegeven moment was hij goed bezig, maar raakte hij geblesseerd. Hoe ga je daar mentaal mee om? En zijn kritiek op zijn rendement is terecht. Tegen Groningen schoot hij een bal die in Friesland belandde. Hij moet veel meer acties maken. Nu is het nog teveel tikkie-breed, tikkie-terug. Kökcü moet meer risico in zijn spel leggen, want anders komen die Europese clubs niet."

Volgens Thomas Verhaar moet Advocaat Kökcü anders laten spelen. "Ze laten hem nu meestal op 10 spelen. Ik denk dat hij juist heel goed ervoor kan zorgen dat hij de 10 en de buitenspelers bedient. Dat hij er achter nog beter is. Kökcü is wel meer een passer dan een loper. Een ander type dan Toornstra. Maar dan kom je weer terug op begeleiden: hoe haal je het uiterste uit zo'n jongen?"

Lees meer over
Jens Toornstra Dick Advocaat arsenal
Plaats reactie
666

peterfoxsports +0

Is dit door ESPN zelf of is dit mn pil van gisteravond die eindelijk inslaat?

28-02-2021 17:55

Raftel +6748

Gewoon heel matig die Kökcü. Zwaar overschat vorig seizoen.

28-02-2021 11:54

Coolsingel2018 +177

Kokcu komt er wel heeft talent genoeg is net pas weer terug

28-02-2021 00:05

Snoek1974 +1827

Scoorde in de jeugd vaak en dat moet die in het eerste ook vaak gaan doen , in onder de 19 speelde die wel wat meer naar voren of op de nr 10 of als nr 10 vanaf de linkerkant

27-02-2021 23:45

doellijntechnologie +9507

Doellijntechnologie:”kritiek op uitspraken Boussaboun is terecht”. Kunnen we stoppen met dit soort, net niks, analisten een platform geven.

27-02-2021 18:05

tdetank +11959

Kökcü is samen met Sinistera en Geertruida ons grootste talent. Die jongens moeten we koesteren en gewoon op blijven stellen. Dat Kökcü en Sini tijd nodig hebben na zware blessures hoort er bij.

27-02-2021 14:47

hasil +8

Kritiek is momenteel niet terecht want door blessures heeft hij amper gespeeld. Dom gezwets net als over de mogelijke transferwaarde van een Sinisterra die er een jaar uit heeft gelegen. Geef spelers eens de kans om weer in hun ritme te komen en ga daarna pas zeiken Boussabon, van Hooydonk,
Verhaar etc.

27-02-2021 12:27

Bal-Bal +5066

Kokcu was al helamaal rond met arsenal, zelfs een woning was al geregeld. Zijn die laatste week 3x naar london geweest. Kokcu kreeg hier een verhoging van 3 naar 8 ton maar wilde 1.2 miljoen salaris. Arsenal kon dat dus geven en 20mil voor Feyenoord. Was in kannen en kruiken.

27-02-2021 11:25

Grasspriet +2037

Blijkbaar toch niet

27-02-2021 14:03

Bal-Bal +5066

Ja door de pandemie. Helaas

27-02-2021 15:19

radikale +6905

Er zijn genoeg voorbeelden van jonge spelers die bij Feyenoord flopte en ergens anders de sterren vd hemel voetballen! Misschien is de tijd geven ook een belangrijke factor! Kokcu komt er wel, mits die elke week speeld en fit blijft! Je ziet het aan sinistera eerst word afgeschreven en nu een topper is. Geldt ook voor malacia bijlo en Geertruida misschien straks wel Hendriks? Allemaal groei briljantjes! Geef ze de tijd! Amrabat, idrissi, vormer boetius etc floreren ergens anders wel, waarom bij ons niet?

27-02-2021 10:22

flying_dutchman +225447

Volgens Thomas Verhaar....

27-02-2021 08:50

domo +1808

Als je hier 20 miljoen voor kunt krijgen breng ik hem met de fiets weg

27-02-2021 08:49

Otis82 +1153

Ik ben zo klaar met dit seizoen, deze selectie (deels) en deze trainer.

27-02-2021 08:29

svds +33750

Mooi dat die Balde eindelijk mee traint bij het eerste. Misschien komt die er nog wel een keertje bij in de wedstrijd selectie dit seizoen. Onder Slot gaat hij zeker kansen krijgen. Heeft voor nu rugnummer 18 gekregen

27-02-2021 08:10

Kralingen-Crooswijk +800

Wij vestigen altijd de hoop op jongens die het allemaal net niet hebben. Bewijs dat de jeugdopleiding in een paar jaar heel hard naar de tering is geholpen.

27-02-2021 02:10

svds +33750

Misschien die jongen eens op zijn goede positie gaan gebruiken niet links op het middenveld maar op 10 waar hij hoort dan heb he gewoon een hele goede aan hem

27-02-2021 07:58

Jaapie22 +3056

Ali wie? .

27-02-2021 01:00

beppie172 +66550

Kokcu speelde prima samen met Larsson. Sinds Samba Sam weg is, is de flow bij Kokcu ook weg. Orkun is het beste als hij in combinatie door kan komen. Met de aanvallers die we nu hebben is dat lastiger. Het is niet vreemd dat hij vaak het nog gevaarlijkste wordt als hij rechtsvoor in de zone komt, waar hij de combinatie wel kan maken met Berghuis.

27-02-2021 00:48

FR08pjotr +20475

Larsson, die was ik zó hard vergeten dat dat heel veel zegt.

27-02-2021 07:59

feyenoordfan3 +7

Het feit dat we zo'n prutser als Linssen hebben gehaald, zegt nog veel meer...

27-02-2021 11:16

FR08pjotr +20475

Hij werkt wel hard...

27-02-2021 16:22

Lorde +772

Even off topic maar die Derksen had wel een punt he over Qatar

27-02-2021 00:35

sh-fr +15500

IJzersterk betoog. Het kenmerkt deze tijd: Allemaal eigenbelangetjes en de ruggengraat van lik me reet. Iedereen voelt zich altijd persoonlijk aangevallen, maar als het dan om echt ernstige zaken zoals het aantal doden in Qatar dan houden deze voetballers hun mond omdat ze er zelf grof aan kunnen verdienen.

Ik zou het een uitstekend idee vinden. Gewoon niét gaan. Overigens wat er in China gebeurd met de Oeigoeren is ook schandalig. Gelukkig komt dat nu iets meer in de media maar ook daar hoor je bar weinig over.

27-02-2021 00:47

edward09 +5

Volledig mee eens

27-02-2021 02:57

Otis82 +1153

Werkelijk? Dat valt me dan 100% mee van Derksen.

27-02-2021 08:31

Jakkie +9419

Ben ook van mening dat we niet naar Qatar moeten gaan. Er kleeft bloed aan de nieuwe stadions daar. Dan graag meteen doorpakken met een boycot op Primark en andere kledingzaken die spotgoedkope kleding aanbieden gemaakt door kinderen die 16 uur per dag moeten werken onder erbarmelijke omstandigheden. Wij houden er in het westen altijd een dubbele moraal op na. Alles voor de winst, en vooral de winst voor alles.

27-02-2021 10:02

beppie172 +66550

Niet alleen vanwege het bloed, maar ook door de corruptie waardoor ze dit WK hebben gekregen. Ze hadden dit direct al moeten cancellen toen bewezen werd dat het door corruptie is verkregen.

27-02-2021 10:25

Lorde +772

Ja belachelijk dat het überhaupt door gaat

27-02-2021 11:00

edward09 +5

Gelukkig zijn er hier ook mensen die weten dat er belangrijkere dingen zijn dan alleen voetbal.

27-02-2021 21:41

nhibd +0

Zeker ijzersterk beargumenteerd. Maar ja het lijkt me toch erg lastig om als speler niet naar een wk te gaan. Dat is echt het hoogst haalbare voor een speler. Afgezien van het geld. Wereldkampioen worden wie droomt daar niet van.

27-02-2021 14:48

joepie +22

Kokcu is een speler die je bij een bod van 6 miljoen heel snel moet verkopen.

27-02-2021 00:15

MichaelLumb +996

Door dit beleid staan we vandaag de dag waar we staan

27-02-2021 00:26

DekselseAchahbar +957

We verkopen amper spelers voor richting 6 miljoen. De laatste is St Juste, maar daarvoor?

27-02-2021 00:32

bobiku95 +2

Larsson is ook voor zo'n bedrag vertrokken

27-02-2021 01:27

beppie172 +66550

Je bent een 1 vergeten. Bij 16m moet je m verkopen.

27-02-2021 00:32

S.A.F +5639

€16.000 zul je bedoelen.

Zestien miljoen euro voor Kökcü, heb je één reden waarom hij heeft aangetoond dat waard te zijn?

Het is bij Feyenoord al niets. Laat staan bij een betere club in een moeilijkere competitie.

27-02-2021 00:37

beppie172 +66550

Als jij winst op je huis wilt maken zeg je toch ook niet dat je er 16.000 euro voor wilt hebben?

27-02-2021 00:49

svds +33750

Als je dat vind ben je echt niet goed bij paasei! Contract tot 2025. En word totaal verkeerd gebruikt is een 10 geen linkermiddenvelder. Gelukkig maar dat jij het beleid niet voert hadden we nu al naar de klote geweest

27-02-2021 08:01

S.A.F +5639

Kökcü is geen 10. Ook geen verdedigende middenvelder. Wat Kökcü wél is? Drie keer niets.
Het is alleen zijn leeftijd dat de mensen charmeert, want wie kan zich één goede wedstrijd herinneren van hem uit alle duels die hij al heeft gespeeld? Deze jongen is zó zwaar overschat.
Hij zou eens wat meer risico in zijn spel moeten leggen en wat creativiteit moeten toevoegen. Ik zie nu het kleine broertje van Messi dat niet kan voetballen en als luie mislukkeling een beetje meehobbelt op het middenveld en iedere toevallig aangespeelde bal zo veilig mogelijk breed speelt. Naar bijv. Diemers, die hetzelfde doet als hij niet omvalt of de bal inlevert.

Amateurniveau...

27-02-2021 00:11

MaartenTT +20257

S.A.F. waar staat dat voor?
Super Ajax Fan?
Schijt Aan Feyenoord?

27-02-2021 07:27

S.A.F +5639

Wat is er mis met interne kritiek? De lat moet verschrikkelijk omhoog. Acceptatie van de huidige situatie is het begin van het einde.
Het is crisis bij Feyenoord, en terecht.

Alweer een mislukt seizoen, financieel aan de grond en een selectie van het niveau van een middenmotor.

27-02-2021 09:18

MaartenTT +20257

Kritisch zijn is geen doel op zich.
Los daarvan zou je ze hier de kost moeten geven die ALLEEN MAAR afgeven op Feyenoord. Niets goeds zien en alleen oog hebben voor wat mis is. Soms lijkt het alsof men het verschil niet meer weet tussen 'kritisch zijn' en ongenuanceerd en oeverloos janken.

Ik krijg zo langzamerhand een beetje jeuk van het woord "kritisch" zoals dat hier wordt gebruikt.

Kritiek moet opbouwend zijn, niet alleen maar afkraken. Op zich prima wanneer je opbouwend kritisch bent, maar kom dan ook met oplossingsrichtingen.
Ja, de selectie is ondermaats, ja er is geen geld, maar hoe wil je dat oplossen dan?
Keukenkampioendivisie? Wordt al aangewerkt.
Jeugd vastleggen? Wordt al heel veel gedaan.
Goede trainingsfaciliteit? Is reeds voltooid.
Nieuw stadion (of Kuip renoveren)? Zijn ze al (te) lang mee bezig.
Betere scouting? Werkt Arnesen aan. Externe geldschieters (moet je afvragen of dat slim is)? Daarover zijn volop onderhandelingen.
Andere trainer? Al vastgelegd.
Creatieve manieren om geld te regelen? Wordt ook al gedaan (b.v. Disney Movie).

Wie zegt dat de huidige situatie wordt geaccepteerd zoals jij suggereert?
Aan alle kanten wordt al druk gewerkt om Feyenoord beter te maken. Daar mag je ook wel oog voor hebben en een beetje respect, in plaats te roepen dat er geen beleid en visie is (ja, ik weet dat jij dat niet geroepen hebt, maar ik vermoed dat je ook bij die club hoort. Anders heb ik dat niet gezegd, maar geldt dat voor heel veel jankers hier).

Heb je zelf nog meer of betere ideeën? Kom ermee op de proppen, stuur een mail naar Feyenoord, schrijf wat voor in de ideeënbus. Maar ben niet alleen maar "kritisch".

Maar nee, we willen dat de crisis als bij toverslag per direct en permanent is opgelost. Dat Feyenoord Ajax "wel eventjes" inhaalt. Eigenlijk erop en erover. En dat allemaal zonder financiële middelen.
Zo makkelijk om alleen maar te roepen dat het allemaal kut is...

27-02-2021 14:17

S.A.F +5639

Ik neem mijn pet af voor je goed onderbouwde reactie en je positieve houding. Daarnaast ben ik het eens met je dat niet álles verkeerd is en de omstandigheden belabberd. Je kunt immers geen wonderen verwachten in deze situatie.

Waar ik alleen wel doodmoe van wordt is de mening van menigeen die roept dat Kökcü zo’n groot talent is. Dat Bozenik moet spelen en dat er meer jeugd moet spelen. Daar word ik niet doodmoe van, ik word er bloedlink van, want deze mensen zien niet eens in dat - hoe hard ze ook werken - deze spelers middelmaat zijn. Ik snap alle redenen en goede bedoelingen, maar als het met Feyenoord slecht gaat en je speelt wederom nergens meer voor, dan mag er cynisch worden gedaan.

Het probleem is dat er structureel geen geld is, geen sterke organisatiestructuur en als gevolg daar van geen kwaliteit rondom het eerste elftal. Een simpele vicieuze cirkel.

En dan reageer ik, toegegeven, heel cynisch en verbitterd op onzinverhalen over wat voor goede spelers wij wel niet hebben.

Nou: die hebben we niet. Middelmaat, dertien in een dozijn, pure armoede.

Ben realistisch met zijn allen en hopelijk verandert er écht een keer iets structureels. Geld = kwaliteit = sportief succes.

27-02-2021 22:37

MaartenTT +20257

S.A.F.
Ook goed verwoord hoe jij de dingen ziet. Ik ben het niet eens met alles wat je zegt, maar wat je nu zegt is heel wat anders dan de post waar ik in eerste instantie op reageer.
Ik neem mijn woorden over waar S.A.F. voor staat in ieder geval terug.

Het is (weer) niet goed, dat ben ik best met je eens. Maar het is ook niet zo bagger als veel wordt geroepen. Ze kunnen het best. Het is de wisselvalligheid waar ik mij vooral aan stoor. Met name tegen de "zwakke" clubs.

Ik geloof er heilig in dat Feyenoord er weer bovenop komt. Ik heb dat zo vaak zien gebeuren. Ik zat in 1970 al in de Kuip, toen ze de Europacup 1 aan het Legioen presenteerden. Ik ga al even mee...
Helaas voor ons supporters moet dat kennelijk altijd op de trage en omslachtige manier, maar het komt weer goed. Feyenoord er komt ALTIJD bovenop. Ook nu. Het is wel eens erger geweest. Vertrouwen, er wordt hard aam gewerkt.

28-02-2021 11:19

Bushalte 67 +8665

Zit net nog eens naar de stand te kijken maar als je puur kijkt naar het aantal doelpunten voor is plek 4 ook niet meer Dan logisch met 10 goals minder dan PSV en AZ en 30 achter op die neuzen

30!

En dan denk ik wel eens

Waarom luisteren ze nou gewoon niet eens naar Hans Kraaij of René vd Gijp

Tis een kwestie van goals tellen en wie o wie maakt er goals bij ons?

Met Berghuis zot t wel goed

Linssen was vorig seizoen ook goed voor goals maar waarom dot seizoen dan weer eens niet? Omdat hij bij Feyenoord speelt?

En dan?

Wie is er dan nog goed voor goals?

Toornstra okay een stuk of 6 tot 8

En toen?

Daar zit ons probleem! Spits en scorende middenvelders

Al jaren overigens en dat moet eens aangepakt worden maar ja...

GELD en een klote opleiding wat dat betreft

27-02-2021 00:02

Feyenoord-4-Ever +624

Als je goed bent dan speel je goed punt. Als Kokcu echt goed is dan zou hij veel beter spelen. Als wij spelers zoals van Beek en Jorgensen al 5 jaar de kans geven en hopen dat het iets word dan ben je in mijn ogen een subtopper

26-02-2021 23:47

lfr1908 +22526

Maar volgens mij spelen wij een controlerende 4-3-3 zonder CAM. Kokcu is een cam. We spelen eerder op één lijn of met de punt naar achteren. Toornstra en Fer bijna tussen de verdediging en kokcu iets daar voor.

Het gat tussen voorin en daarachter is te groot

26-02-2021 23:37

YoloFR +435

Kokcu is gewoon niet zo behendig als die moet zijn. Komt gwn tekort, als je een beetje goed bent dan zie je dat wel. Bij hem niet. Geen redement maar ook vaak balverlies, de meeste simpele balletjes levert ie in.

26-02-2021 23:36

PeturP +1

Ali Boussabon, alstjeblieft, aardige jongen, maar luister naar zijn teksten, die heeft werkelijk niets te melden. Open deuren intrappen en napraten wat anderen reeds gezegd hebben. Ongeschikt als analist, zonde van de tijd en het geld.

26-02-2021 23:03

KruytAmersfoort +412

Dat is toch wel zonde na zijn gruwelijke rendement in Feyenoord één. Of is hij de slechtste Ali B aller tijden?

26-02-2021 23:43

bobbytrekdrop +62

Inderdaad. Kokcu speelt al meer dan 8 maanden als een broodje bagger. Verschrikkelijk.

26-02-2021 22:57

sziep +8815

Pec tikt Heerenveen wel gewoon even weg....

26-02-2021 22:52

Heiko +327

Voetbal is en blijft onvoorspelbaar

26-02-2021 23:16

Lucas_010 +6597

Ja precies. Emmen boekte tegen pec hun eerste overwinning van het seizoen, dus zegt niet zo veel. Wij speelde ook ajax een uur lang van de mat en vervolgens tegen twente echt de slechtste wedstrijd van het hele seizoen

26-02-2021 23:21

ballenjongen +7

Ja, 11 tegen 11

26-02-2021 23:37

skin +14126

Hij is net weer fit man.

26-02-2021 22:38

sziep +8815

Wat is zijn rendement sinds hij in het eerste speelt dan???

26-02-2021 22:58

cappellert +1031

Het was geen overtreding op Marsman de 3-3 in Heerenveen hoor ik net van de aanvoerder van het scheidsrechterskorps Derksen. Vond ik ook wel eigenlijk.

26-02-2021 22:32

onbekend +94843

Meneer Verhaar ziet hem nu meestal op 10 spelen, oftewel hij kijkt geen 1 wedstrijd. Het probleem is nou juist dat hij daar niet speelt maar als meer teruggetrokken nr 8. Die kwaliteiten die hij liet zien als 10, toen nog met v.Persie, toen was hij erg goed en benut je zijn kwaliteiten.

26-02-2021 22:32

ElPanzeFr +21974

Vind Kökcü de laatste wedstrijden juist weer prima spelen. Veel passes vooruit, gevaarlijke schoten op doel. Nog een beetje wennen/inspelen met Berghuis en het komt helemaal goed

26-02-2021 22:22

Dezwartetulp +77556

Kokcu past het best op 6. Heeft voor 10 net iets te veel moeite in de kleine ruimte. Maar heeft goed inzicht en pass. En een grote actieradius. Kan een mooie verbindingsspeler in de opbouw worden.

26-02-2021 22:22

filosoof12 +1987

op 8 bedoel je?

26-02-2021 22:24

skin +14126

Dan moet hij wel aan zijn fysiek werken. Maar dan zou hij wel een hele complete speler kunnen worden. Materiaal voor de Europese subtop. Die potentie heeft hij wel in ieder geval. Op 10 zie ik dat er idd ook niet helemaal uitkomen voor hem. Maar daar mag Antonucci het gaan doen straks.

26-02-2021 22:45

filosoof12 +1987

6 is een centraal verdedigende middenvelder, dus de positie van Fer. Positie 8 is box to box.

01-03-2021 18:25

SuperGuidetti1 +33

Je slaat de plank weer eens mis. Op 10 ligt zijn kracht

26-02-2021 23:26

Dezwartetulp +77556

Ja, ik snap dat jij dat denkt. Dat is namelijk de standaard oppervlakkige gedachte.

27-02-2021 00:52

Jaapie22 +3056

Lekker kwetsen. Leuk he?

27-02-2021 01:02

Dezwartetulp +77556

Haha, nu ben ik weer de eikel?

27-02-2021 01:04

filosoof12 +1987

Nou.. Voor de 10 positie vind ik dat hij besluitloos en niet creatief is. Als 8 kan hij zijn loopvermogen posteren en zijn passjes alsnog uitdelen.

01-03-2021 18:26

FRJari +4468

Wat lul je joh dikke Ali met dat ie op 10 speelt? Wij spelen met de punt naar achter en dus zonder 10 maar meer met een dubbele 8

26-02-2021 22:21

charlaykc +9618

Gewoon middelmaat, nbeetje Vilhena type, heeft 10 jaar nodig om te rijpen. Dus 100% Feyenoord type.

26-02-2021 22:19

lfr1908 +22526

Viel me laatst inderdaad ook op met die slechte corners en elk schot dat geblokt werd.

26-02-2021 23:35

svds +33750

Misschien eerst eens kijken waar hij speelt.. links op het middenveld... en hij is een 10. Nu moet hij achter elke bal aanrennen. Als 10 staat hij veel dichter bij de goal scoort hij ook meer. En boussabon wat heeft hij in de kuip laten zien dan niks!!

26-02-2021 22:17

huissie79 +20237

Denk meer dan jij en ik bij elkaar en wij vinden toch ook dat we onze mening mogen geven.

26-02-2021 23:30

Salomon Kalou +4

Kokcu speelt net weer twee potjes na zijn blessure en Ali “Who?!” Boussabon wilt even punten scoren..

Kokcu weet dit zelf dondersgoed en gaf het zelf bij contractverlenging aan.

26-02-2021 22:08

Dezwartetulp +77556

Ja? Zei ie, doe maar salarisverlaging, want mijn rendement is nogal laag?

26-02-2021 22:11

feyenoord18_1993 +1592

Wel grappig dat ik overal lees dat Joey Veerman beter is, maar volgens mij onderschatten de meeste hoe belangrijk teamgenoten zijn voor dit soort spelers. Veerman had bij Feyenoord de volgende miskoop geweest onder Advocaat. Veerman profiteert namelijk enorm van diepgang in zijn elftal. Joey aan de bal en iedereen rent naar voren. Als bij ons de creatieve spelers aan de bal komen, speelt de rest verstoppertje of komen ze allemaal in de bal.

Het is gewoon interessant hoe de technische jongens bij ons gaan presteren als er spelprincipes komen zoals meer diepgang etc.

26-02-2021 22:03

klick44 +18183

Ben benieuwd ik vind hem te wisselvallig en lijkt ongeïnteresseerd. Ook onder stam die diepgang wilde

26-02-2021 22:13

beppie172 +66550

Troost had Veerman moeten halen ipv Kelly. Had hij onder Stam zeker gespeeld en had Dick m zeker ook kansen gegeven. Had je wellicht Teixeira ook niet hoeven halen.

26-02-2021 22:59

klick44 +18183

Druk bij ons is veel hoger.

26-02-2021 23:07

beppie172 +66550

Daar hebben wij als Legioen een grote rol. Nul geduld en niet kijken wat een speler goed doet maar vooral wat hij fout doet. Grote verschil met andere clubs waar veel meer op de goede punten wordt gefocust. Dat geeft vertrouwen en minder druk.

26-02-2021 23:21

klick44 +18183

Mee eens. Begin ook steeds merr te denken dat de supporters de club klein houden

27-02-2021 00:36

Bati +40215

Zeer matig talent, jammer had er meer van verwacht helaas.

26-02-2021 21:49

jack98 +47523

Je had hem afgelopen zomer moeten verkopen als de geïnteresseerde clubs echt concreet waren.

26-02-2021 21:46

klick44 +18183

Die waren er niet

26-02-2021 22:14

FR-JJN +12880

Ligt bij lange na niet alleen aan hem zelf. Komt onder slot allemaal goed

26-02-2021 21:45

Bati +40215

Wel aandoenlijk hier, dat mensen hier Slot als de Messias ziet en alle talenten gaan in 1 keer opbloeien en gaat volgend jaar fantastisch voetbal gespeelt worden.

26-02-2021 21:51

Bati +40215

Ziet= zien.

Denk dat het nog aardig gaat tegenvallen die Slot

26-02-2021 21:52

SuperGuidetti1 +33

Zien hem niet als messias, maar als iemand met een compleet andere visie dan advocaat, die alleen maar aan niet verliezen denkt en zonder 10 speelt

26-02-2021 21:55

Bati +40215

Er zijn onrealistische verwachtingen bij Slot, grappig om te lezen. Kan nog weleens vies tegen gaan vallen.
Mensen doen hier net alsof alle talenten gaan opbloeien.

26-02-2021 21:59

SuperGuidetti1 +33

Spelers juist gebruiken scheelt al een hele hoop, net als Geertruida gewoon centraal zetten

26-02-2021 22:02

Mrunterwijst +10635

Nee hoor, we zijn al blij wanneer we eindelijk weer een ploeg zien die vooruit druk durft te zetten ipv dit angsthazenvoetbal

26-02-2021 22:15

Bati +40215

Nee hoor als dat niet gepaard gaat met goede resultaten komt er al gezeik, let maar op. Enkel vooruit druk zetten is niet voldoende.
Ook Gio moest opzouten, want dat was weer eens niet aantrekkelijk genoeg, ondanks de prijzen.
En dat was 1 van Feyenoords best presterende trainers OOIT

26-02-2021 22:29

FR-JJN +12880

Dat maak jij er zelf van, sensatiezoeker.

26-02-2021 23:26

Bati +40215

LEZEN!!!!

26-02-2021 23:41

FR-JJN +12880

Denken en kijken!!!

27-02-2021 01:05

teauvenoir +78422

Een matig talent dat in een waardeloos team speelt kan nooit uitblinken.

26-02-2021 21:40

Mrunterwijst +10635

Sorry hoor, maar lees ik hier nu dat ze Kökcu als 10 schijnen te gebruiken? Dat zouden ze juist moeten doen! Hij speelt nu te ver naar achteren, verdedigend is hij gewoon niet goed genoeg

26-02-2021 21:33

SuperGuidetti1 +33

Weet niet waar die over praat joh, we spelen niet eens met een 10

26-02-2021 22:01

Tweebenig +6

Soort Vilena. Graag aan't kloten met de bal. Zie hem weinig de bal meer dan 20 meter verleggen!

26-02-2021 21:32

Lucas_010 +6597

Zou kokcu niet gewoon een 8 zijn? Scoort best weinig maar heeft wel een goed schot. Als je hem en toornstra nou omwisselt van positie loopt het misschien beter, want toornstra scoort wel. Moet wel toegeven dat zelfs ik nog betere corners trapt dan hem zeg, mijn hemel wat zijn die corners van hem slecht zeg, echt nooit dreiging eruit

26-02-2021 21:29

1234567890 +177674

Moet toegeven dat Diemers altijd wel goede hoekschoppen geeft.

26-02-2021 21:40

Lucas_010 +6597

Snap niet waarom toornstra de spelhervattingen niet meer neemt, berghuis scoort nooit een vrije trap en zijn corners zijn ook niet geweldig en die van kokcu zijn echt bizar slecht

26-02-2021 21:53

Dezwartetulp +77556

Die van Diemers zijn gewoon prima zoals 123etc zegt

26-02-2021 22:16

Lucas_010 +6597

Ja dan moet hij ze maar nemen. Maar zie hem het liefst niet in de basis

26-02-2021 22:20

SuperGuidetti1 +33

Omdat hij op 10 moet spelen, dan komt zijn rendement vanzelf. Eén van je beste spelers

26-02-2021 21:25

2018-2019 +1442

Niks komt vanzelf. En waar je het vandaan haalt dat hij een van de beste spelers van Feijenoord is, is mij compleet een raadsel. Niet meer dan een matige speler op dit moment die door diverse mensen een talent wordt genoemd. Meer is er op dit moment echt niet van te maken.

26-02-2021 21:47

SuperGuidetti1 +33

Hij is gewoon 1 van je betere spelers maar wordt compleet verkeerd gebruikt door advocaat, als Slot hem op 10 zet, wat hij wel gaat doen want hij speelt wel aanvallend combinatie voetbal, dan speelt Kokcu pas in zijn kracht

26-02-2021 21:53

Bati +40215

Kokcu 1 van je beste spelers, dat is echt complete onzin.
Hoeveel goede westrijden heeft Kokcu nou echt gespeeld bij Feyenoord? Kan ze op 1 hand tellen..
Slot speelde bij Az meer met lopers op 10, denk eerder dat dat Toornstra gaat worden.
Kokcu is tot nu toe helaas niet meer dan een matig talent gebleken, maar snap dat je hoop hebt.

26-02-2021 22:08

2018-2019 +1442

Zijn beste positie op dit moment #12. Ik zweer het je, hij zal op die positie geen enkele fout meer maken.

26-02-2021 22:31

IJzerenKees +133382

je mag toch wel verwachten dat je het op zijn leeftijd zelf laat zien

26-02-2021 21:24

paulus56 +261865

Hij word zo groot als het elftal is en op het ogenblik is dat klote er moeten er meer zijn die de jonge gasten aan de hand nemen in het veld

26-02-2021 21:18

Solida +38059

Kökcu dacht dat hij The Man was die het al gemaakt had
En toen ging het mis...
Maar dat neemt niet weg dat dat wat jij zegt ook klopt
MITS ze aan de hand genomen WILLEN worden ;)

Een fijn weekend Paulus

26-02-2021 22:01

Feijenoorder95 +22601

Ali mijn held, vroeger als klein kameraadje nog het veld mee opgelopen.

26-02-2021 21:12

Bushalte 67 +8665

Spelers kunnen alleen renderen als je ze ook als eerste op hun positie opstelt waar ze thuis horen en ze in een systeem laat spelen waar in ze renderen

26-02-2021 21:07

whasjoewahn +16580

Aldus Boussaboun....

Schaam me echt rot dat dit soort gasten ons mooie shirt heeft mogen dragen

26-02-2021 21:06

Gerrie +323

Kokcu is mentaal zo zwak, die gaat het niet redden.

26-02-2021 21:03

spzm +13464

Wat niet?

26-02-2021 21:34

2018-2019 +1442

Die is "geknakt" toen Feijenoord hem een contract voorgelegd had waar volgens hem "onvoldoende waardering" vanaf straalde. Daar is hij eigenlijk nooit meer bovenop gekomen.

Next.

26-02-2021 21:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties