''Ik zou niet in Koevermans zijn schoenen willen staan''

''Ik zou niet in Koevermans zijn schoenen willen staan''

Feyenoord heeft een oproep gedaan aan de supporters om af te zien van restitutie. De Rotterdammers duiken diep in de rode cijfers en hebben geen geld in kas om de miljoenen terug te betalen aan de supporters. Algemeen directeur Mark Koevermans maakt zich dan ook ernstig zorgen over de toekomst van de club.

"Dat Feyenoord-directeur Mark Koevermans op deze manier, met deze mimiek in zijn gezicht, de boodschap met de supporters deelt, zegt mij genoeg'', zo begint Feyenoord-watcher Dennis van Eersel in de podcast van RTV Rijnmond. ''De financiële situatie bij Feyenoord is heel erg penibel, anders zouden ze dit echt niet doen.''

Sinclair Bischop vult in de podcast aan: "Ik zou niet in zijn schoenen willen staan. Het is zwaar om op dit moment de directeur van Feyenoord te zijn. Aan de andere kant zijn er ook supporters of sponsoren die zelf alle eindjes aan elkaar moeten knopen. Niet iedereen kan het zich permitteren om van restitutie af te zien."

Feyenoord moet Europees voetbal zien te halen om zich te verzekeren van inkomsten, maar ook dat gaat moeizaam. De ploeg van Dick Advocaat staat op een vijfde plaats. Plek drie is het doel. "Die plek geeft, als Ajax de beker wint, recht op play-offs Europa League en minimaal Europees voetbal tot de winterstop. Inhakend op de financiële zorgen is het een must dat Feyenoord dat ticket in handen krijgt.''

Lees meer over
Dick Advocaat
Plaats reactie
666

grensgeval +5675

Ik zou de schoenen van Koevermans niet willen zijn.

22-03-2021 08:21

FlegioenR +28

Als ze nou is wat in Europa gaan presteren ... we worden door de meest verschrikkelijke çlubs uit Europa geknikkerd.

20-03-2021 06:37

Feyenoordridderkerk +1187

Ik ook niet in de jouwe. Achter een camera en voor een stick met plastic Doeiiiiiii. Faudaaaaaa

19-03-2021 20:02

bertje1959 +203

Ga mijn geld absoluut niet terug vragen. Zou me kapot schamen als echte Feyenoorder. En ga gewoon nieuwe seizoen kaart kopen! En het geld groeit bij mij ook niet op mijn rug maar dit heb ik er graag voor over.

19-03-2021 18:53

tonian-tostian +61

Levert die lekker zelf zn salaris is, ipv smeken om onze euro’s. Pas als het bestuur + spelers solidair zijn met de club moeten wij het ook doen. Niemand is groter dan feyenoord zelf

19-03-2021 17:17

Barrypapa +15919

O ja, want jij weet dat híj? dat niet gedaan heeft natuurlijk

Dat Feyenoord solidair moet zijn mee eens, de supporters maken de club. Maar je kunt niet klakkeloos aannemen dat Koevermans dat niet al gedaan heeft lijkt me.

19-03-2021 18:37

klick44 +18112

Is toch gebeurd pffggg

19-03-2021 22:09

bahiaindespits +3107

Valt niet mee, hij verdient ook al niet zoveel.

19-03-2021 15:46

Hark +1

Ik snap dat gezeur hier niet.
Je koopt toch alleen een seizoenkaart als je die kunt betalen, dit geld heb je daar toch voor vrij gemaakt.
Feyenoord kan er niks aan doen dat de overheid deze keuzes maakt.
Ik vindt het niet meer dan normaal dat je het geld niet terug vraagt.

Ik was meer geld kwijt als ik 2 wekelijks naar de kuip had moeten reizen. Dus ben al goedkoper uit.

19-03-2021 14:58

SalsaSamba +6533

Ik snap je punt. Maar je betaald voor iets wat je niet gekregen hebt en de financiële situatie kan ook veranderd zijn. Geen compensatie vragen is een goede manier om de club te steunen, maar ik kijk er niemand op aan als ze het toch doen.

19-03-2021 15:22

JKTB +21215

Ja Hark. Je gaat toch ook alleen op vakantie als je die kunt betalen. Je hebt toch geld vrijgemaakt voor je vakantie naar Bali. De reisorganisatie kan er toch niks aan doen dat de overheid die keuzes maakt. Ik vind het niet meer dan normaal dat je je geld niet terug vraagt.

19-03-2021 15:33

Roaldinho +1762

Kijk, JKTB begrijpt het

19-03-2021 17:01

Hark +1

Goed vergelijk jij snapt mijn punt.

19-03-2021 17:32

klick44 +18112

Dan is feyenoord voor jou hetzelfde als de efteling en maakt het je geen reet uit of feyenoord kapot gaat

19-03-2021 22:11

JKTB +21215

Ook als iedereen z'n geld terugvraagt, gaat Feyenoord niet kapot. Maar het is inmiddels wel duidelijk dat jij een echte bent! Gefeliciteerd!

19-03-2021 22:58

Dommeloempia1 +19835

Ja joh, 1200 euro pik.....geen 1 wedstrijd gezien

19-03-2021 19:04

Hark +1

Je hoeft je Club niet te steunen, ik zeg alleen dat ik het niet begrijp.

19-03-2021 19:27

klick44 +18112

Ja en? .... wat is je punt.

19-03-2021 22:11

Jossa +4458

Jaaaaaaa! Koevermans op Crocs!

19-03-2021 14:55

Heufhejdygvs +2010

Vantevoren was al duidelijk dat het grootste deel van de seizoenkaarthouders wel gecompenseerd wil worden. In januari was echt wel duidelijk dat er nu geen publiek zou zijn, maar dat door verhuur gecreëerde potje is toch weer aan Pratto besteed terwijl er dus al duidelijk geld tekort was. Dat doet wel pijn en vind ik ook echt te triest voor woorden.

19-03-2021 14:48

klick44 +18112

Ja druppel op gloeiende plaat

19-03-2021 15:02

Heufhejdygvs +2010

6 ton noem jij een druppel? In januari was er voor de directie (niet voor ons) al duidelijk dat Feyenoord in financieel zwaar weer zit en dan toch weer die net vrijgekomen 6 ton uit moeten geven.

19-03-2021 15:29

bahiaindespits +3107

Als hij er twaalf in had geschopt had je anders gepraat.

19-03-2021 15:48

Heufhejdygvs +2010

Dat kun je wel leuk zeggen, maar op basis van wat was dat te verwachten? Iedereen was sceptisch over zijn productie afgelopen jaren, maar gaf hem uiteraard een kans. Met de financiele kennis van nu is het dan ook belachelijk dat ze een dergelijke gok genomen hebben.

19-03-2021 18:54

klick44 +18112

Ja want hij heeft de rest verhuurd en met die opbrengst is dat betaald. Dus eigenlijk kost hij niks. Ideetje van dick

19-03-2021 22:13

FrNiels2017 +156377

Laat de directie dat geld van Pratto ook even terugbetalen. Verder allemaal best

19-03-2021 14:39

faajenoort +4763

Dat gelul lees ik nou steeds. Ze hebben geld vrijgemaakt voor Pratto door Van Beek, Narsingh en nog een paar anderen te lozen.
En achteraf is het makkelijk lullen. Als Linssen geblesseerd was geraakt was hij misschien wel de held geworden. We moeten gewoon hoger eindigen.

19-03-2021 14:47

Heufhejdygvs +2010

Nee dat is geen gelul. Dat verhuren was goed, maar als zo duidelijk is dat er geld tekort is moet dat geld gewoon even niet worden uitgegeven. 6 ton. Gewoon echt weer veel geld.

19-03-2021 14:52

klick44 +18112

80% hier zei ook halen. En nu valt iedereen er overheen. Achteraf makkelijk lullen

19-03-2021 15:02

FrNiels2017 +156377

Ik niet hoor. Wat de rest doet moeten ze zelf weten

19-03-2021 15:20

Breakdown +10811

Als hij er 15 in had liggen en onbetwist basisspeler was geworden had je niemand horen zeiken. Dus wel degelijk gelul.

19-03-2021 16:33

Heufhejdygvs +2010

Iedereen was meteen sceptisch over zijn productie van afgelopen jaren maar gaf hem uiteraard eerst een kans. Hij kon opeens weer gaan scoren, maar zijn komst was dus een gok. Met de financiele kennis van nu is het ongelofelijk raar dat deze gok is genomen.

19-03-2021 18:58

Breakdown +10811

Je zegt het goed. Met de kennis van nu. En die kennis hadden we toen niet. Dus nog steeds gelul.

19-03-2021 19:30

Heufhejdygvs +2010

Daarmee bedoel ik wij als supporters. De directie wist echt wel dat het code rood was zonder publiek en het zag er toen ook al niet uit alsof supporters weer toegestaan zouden worden.

19-03-2021 20:12

Dommeloempia1 +19835

En die 5 ton die feyenoord geschonken heeft in sociaal fonds van knvb?.....weg

19-03-2021 19:07

Voetbalfeest +1

Nu afzien van compensatie en op het moment dat Feyenoord een grote transfersom van +30 miljoen of 130 miljoen van investeerders ontvangt de supporters die aan deze actie mee hebben gedaan weer tegemoetkomen. Voor niets gaat alleen de zon op.

19-03-2021 14:36

joejoe1979 +8036

Iedereen moet natuurlijk voor zichzelf uitmaken of je je geld terug vraagt. De club zit in zwaar weer maar dat zal ongetwijfeld ook voor sommige supporters gelden. Als je echter je geld gaat terugvragen vanwege wanbeleid of de zgn miljoenensalarissen vd spelers dan moet je jezelf toch echt gaan afvragen of je wel een Feyenoorder bent. Tevens moet je dan de jaren daarna ook maar gewoon wegblijven lijkt me dan.
Nogmaals heb je het zelf ook zwaar dan moet je gewoon aan jezelf en je gezin denken maar verder ben je gewoon een muppet als je het om een andere reden doet.

19-03-2021 14:30

stamplust +24663

STEL; er was geen lockdown maar je wordt stevig ziek en bent daardoor niet in staat om naar het stadion te gaan. Verlang je dan ook je geld terug?

19-03-2021 14:23

hasil +8

leuke stelling van je echter......er is hier sprake van een evenement dat geen doorgang kan vinden. Wordt je ziek en de wedstrijd heeft wel doorgang dan heb je geen recht op compensatie.

19-03-2021 14:28

joepie +22

Noodzaak nieuw stadion inmiddels van levensbelang

19-03-2021 14:20

Martin-1711 +97

Hoe dan? Gaat toch niet luken

19-03-2021 17:30

MKF +7852

Met de wekelijkse wisselblunders van Dickie vraag ik me af of we überhaupt wel 3e worden.

19-03-2021 14:08

Nabbie +4059

Jammer dat ze ons niet wat meer keuzes geven, bv 35%, 70% 100% terug. Het is alles of niets. Terwijl een hoop supporters het ook moeilijk hebben. Een gemiste kans denk ik. Nu maar hopen dat je 4e worxt, of nog liever masr moeilijker 3e.

YNWA

19-03-2021 13:56

JKTB +21215

Inderdaad. Feyenoord zou veel meer kunnen doen dan alleen zo'n oproep. Verbind er bepaalde voordelen aan, twee bekerwedstrijden gratis, een pet en een sjaal, een cd ingezongen door Pratto .... iets. Dat hadden ze ook moeten doen toen ze full-support of vergoeding aanboden. Mensen zijn veeeel sneller geneigd om dat te doen als er iets tegenover staat. En een keuze om een bepaald deel te schenken is ook gewoon een goed idee.

19-03-2021 14:34

paulus56 +256011

Gewoon ieder die een full kaart neem voorrang geven op de rest dan degene die eventueel ze geld terug wil en daarna pas de mensen die losse kaarten kopen.
Je heb wat over voor de club als je het kan missen en anders opzouten.
En degene die niet zoveel heb die moet dan maar een jaartje wachten

19-03-2021 15:49

JKTB +21215

Wat een kansloze reactie. Maar past mooi in het beeld van de huidige samenleving waar straks ook tweedeling plaats vindt op het feit of je geprikt bent of niet.

19-03-2021 16:03

paulus56 +256011

Waarom kansloos sommige zetten alles opzij voor de club ook al is het moeilijk geef ze dan ook voorrang.
En je zal altijd mensen hebben die het beter hebben maar die doen het niet een kaart nemen.
Dus degene die zo kaart neemt mag dan toch wel beloond worden

19-03-2021 16:07

JKTB +21215

Ik zet ook alles opzij voor de club en heb geen full support kaart. Ben ik nu geen echte en moet ik opzouten? :-(

19-03-2021 16:09

paulus56 +256011

Lees wat ik schrijf iedere supporter is er een maar als jij de kaart kan kopen en je vraag geen geld terug mag daar toch wat tegenover staan.
Kan je het niet oke maar verschil zal je altijd hebben en voor mijn part zit het stadion binnen de korste keren weer vol.
Maar denk dat de kaarten bij de meeste nog geen eens het meeste geld is maar wat de kosten zijn heen en weer plus consumptie

19-03-2021 16:15

FrNiels2017 +156377

Precies, ik wil graag 54,67% terug. Anders gaat het over

19-03-2021 14:39

paulus56 +256011

Jij krijg niks terug betalen zal je middag Niels

19-03-2021 15:49

FrNiels2017 +156377

Heb ik weer...

Goeiemiddag, heb je het nog druk gehad vandaag?

19-03-2021 15:52

paulus56 +256011

Veel rijden met moeder prik gehaald veel telefoon gehad en gepleegd .
Nu uitrusten en morgen terras schoon spuiten. en waarom om dat ze het wil en ben dadelijk weer wat maanden weg dus kan ze er ook niet van genieten

19-03-2021 15:58

FrNiels2017 +156377

Ja dan heb je wel genoeg te doen zo te horen

19-03-2021 16:13

paulus56 +256011

Maar moet niet klagen nog 7 weken en dan ben ik er effe tussen uit.

19-03-2021 16:17

FrNiels2017 +156377

Lekker hoor, ging je ook alweer naar toe?

19-03-2021 16:33

paulus56 +256011

Onder Valkenswaard begin de competitie begin augustus en mogen we er bij zijn dan rij ik de eerste wedstrijden wel op en neer.
Je moet toch wat als je de club wil zien niet alleen het voetbal maar alles er om heen

19-03-2021 16:37

FrNiels2017 +156377

Ja ben wel echt benieuwd hoe de situatie dan zal zijn

19-03-2021 16:45

tvm +1824

Het geld van de seizoenskaart is al betaald , ok we konden niet naar het stadion. Als dat wel zo was was je het geld ook kwijt. Koop lekker je nieuwe kaart en steun de club. Niemand wordt er armer van

19-03-2021 13:55

Schiz015 +286

Maar wat als je dat geld heel goed kan gebruiken om nieuw ontstane gaten in je huisbegroting (door wegvallen van inkomsten bijvoorbeeld) op te vangen zodat je met je gezin kan blijven eten?
Niet dat deze situatie op mij van toepassing is maar ik kan me voorstellen dat er ook vele zijn die nu even niet de mogelijkheid hebben om af te zien van compensatie.

19-03-2021 14:33

tvm +1824

ik begrijp je helemaal, maar als deze persoon het hele seizoen naar de club was gegaan had hij er ook geen aanspraak op kunnen maken, maar ik begrijp je heel goed.
ik snap niet dat er geen deal is gemaakt met ESPN/FOX als alle clubs nu de seizoenkaart houders voor het hele seizoen het voetbal kanaal hadden gegeven, collectief kost dat natuurlijk een schijntje voor de clubs .dan hadden ze met een minimaal gebaar toch je supporters live kunnen laten kijken

19-03-2021 16:45

jellert +221438

Pas ze ook niet

19-03-2021 13:50

Dijkr02 +0

3e is bijna niet meer te doen. 2 clubs boven ons, dus laten we dat maar vergeten. Maar ook ik zou niet ik zijn schoenen willen staan. Hoop dat ieder die het kan, Feyenoord tegemoet komt. Dan is dat een zorg minder!

19-03-2021 13:46

hasil +8

3e plek is nog goed mogelijk, morgen winnen en AZ verliezen tegen PSV en alles ligt nog open en Vitesse komt ook nog naar de Kuip...

19-03-2021 14:30

bahiaindespits +3107

Lijkt me dat Mark genoeg verdient om die zorgen snel te kunnen vergeten.

19-03-2021 15:50

Mrunterwijst +10612

We worden echt geen 3e meer hoor, dat geld van de EL kunnen we al uit ons hoofd zetten

19-03-2021 13:41

Spijksupporter +6555

Conference league en el schelen niet zo veel qua inkomsten.is meer status.
De kans dat je verder doordringt is ook groter en dat is een voordeel als je elftal nog niet echt top is.
Dus 4de plaats ( als de snavels de beker winnen)
Geeft ook nog recht op vr conference league.

19-03-2021 14:40

petje +10670

Er is al heel lang 'n wanbeleid
Koevermans heeft pas gezegd dat hij last heeft vh fanatieke gedeelte vd supporters, iets wat we allemaal zijn. Hij is ze liever kwijt dan rijk. Ik ben hem liever kwijt. Hij wil 020 kopiëren, de fanatieke hoog weggestopt de driedelige pakken rond het veld. Het is het abn tennus toernooi...
Weg met Mark
Ik wil m'n geld terug hoor 'n nieuwe kaart

19-03-2021 13:32

michiel2424 +29076

Dat heeft hij niet gezegd, dat we niet "fanatiek" zouden mogen zijn.

19-03-2021 13:38

multatuli +226

Daar heeft ie ook last van.
Snap je wat zijn werk is? Commercieel directeur. Commercieel. COMMERCIEEL.

Dan kan je inderdaad maar beter ajax kopiëren, die hebben 300 miljoen op de bank. Zou ik ook wel willen.

19-03-2021 13:59

stamplust +24663

Algemeen directeur.

19-03-2021 14:20

multatuli +226

Hahahaha ok touché, punt is dit: hij heeft geld nodig en het kan het weinig verrotten of 'fanatieke supporters' hem aardig vinden.

19-03-2021 14:38

stamplust +24663

Dat is waar. Ik heb zelf jaren sales jobs gehad. Ik vond vervelende klanten die bij mij investeerden ook ineens veel aardiger.

19-03-2021 14:56

pelle-09 +0

Zal ook wel weer de optie zijn om dat geld wat je terug zou krijgen gewoon te gebruiken als korting voor je nieuwe seizoenkaart lijkt me, dat scheelt ook al een hoop voor ze.

Maken ze minder winst op volgend seizoen maar hoeven ze iig nu niet alles terug te betalen

Bier voor duizenden euros kopen we toch wel weer daar hahaha

19-03-2021 13:32

balvirtuoos +1226

Hoe misplaatst is het dan dat dickie maar blijft zaniken voor aankopen en er vervolgens zo mee omgaat...
Al is pratto maar een druppel op een gloeiende plaat, niemand kon vorig jaar voorzien dat er zolang geen publiek bij mocht zijn

19-03-2021 13:32

fr_1993 +78241

Feyenoord zou zich in een enkel geval kunnen beroepen op buitengewone omstandigheden door aangepaste wetgeving.

Daarnaast.... ga niet zeiken als je een seizoenskaart hebt gekocht en dan hossellen voor het geld, terwijl aan het begin van het seizoen niet bekend was hoeveel wedstrijden je had kunnen bijwonen met die kaart. Dan ben je echt een pauper.

19-03-2021 13:30

Rotterdammert +6029

Ik vraag Feyenoord of ik ook kan doneren, willen ze m'n adresgegevens om een kleinigheidje te kunnen sturen als bedankje.

Dan schiet het nog niet op hé, als je zelf ook weer kosten maakt die niet nodig zijn, hehe.

19-03-2021 13:29

beppie172 +65814

Kunnen ze toch regelen in de fanshop lijkt mij?

19-03-2021 13:54

FeyenoordVdam +5817

Mijn geld mogen ze houden, maar ik heb dan ook geluk dat te kunnen missen. Ik kan dan ook niet in de zak van de medesupporter kijken (en hij wordt er ook echt niet meer of minder supporter van).

Feyenoord lijkt er echter gewoon bijna op te rekenen dat iedereen ervan afziet en dat vind ik we behoorlijk kwalijk.

19-03-2021 13:27

Jans6275 +63

Gewoon geld terug, Er is niks voor de achterban georganiseerd. Pratto kost even 500k en zit lekker onder een dekentje op de bank. Wees eens creatief organiseer iets voor de supporters dan kan je misschien nog wat aan verdienen ook. Maar dit beleid is echt hopeloos.

19-03-2021 13:26

michiel2424 +29076

Organiseer iets. Ja, dat gaat even lastig he, nu

19-03-2021 13:39

JKTB +21215

Ja, tuurlijk kan dat... er zijn genoeg illegale raves. Waarom zou Feyenoord dat niet kunnen organiseren?

19-03-2021 14:36

Jans6275 +63

Onzin, je kan iets doen met een live stream, misschien iets met de selectie. Bijvoorbeeld dat je als ssk houder kan inloggen en de wedstrijden kan volgen. Je kan best creatief zijn. Ik heb maanden niks gehoord van de club behalve een kerstberichtje en dat de shirtjes in de uitverkoop waren.

19-03-2021 23:51

deleted106 +19

Koevermans opzouten smerige charlatan.

19-03-2021 13:23

Danny 91 +61508

Ik ga Feyenord helpen. Ik ga ze iets van mijn SPaargeld geven. Ook al is niet veel maar alle beetjes tellen.

19-03-2021 13:16

lion63 +13851

Misschien mag er publiek bij de play off wedstrijden?

19-03-2021 13:16

Elgraafino +2265

Misschien ook niet

19-03-2021 13:18

magicdick +295

Wordt toch wel een crowdfunding gestart, elk beetje supporter zal wel wat inleggen wat ie kan missen en einde van de rit zal er een mooi bedrag ingezameld zijn want dat is de ware kracht van feyenoord!

19-03-2021 13:16

LaChouffeke +2

Een jaar of 10 geleden werd dat ook gedacht, toen werd er ternauwernood een miljoen bij elkaar geschraapt. Helaas is het niet zo makkelijk.

19-03-2021 13:50

HassanTurkuF3R +3

Klopt ja, mensen denken dat mensen in de rij staan om geld te geven. Valt erg tegen in de praktijk

19-03-2021 14:25

Roaldinho +1762

Heel eerlijk: ik kijk uit naar de uitzending van vanavond.
Zo'n Koevermans die zijn supporters gaat bedelen om geen geld terug te vragen. Dezelfde supporters trouwens die hij liever kwijt dan rijk is, vanwege ons ik quote "ruwe randje"

En dan zo'n Sinclair, Dennis en Bart die alle vragen oplepelen zodat Mark de show kan stelen. En géén enkele kritische vraag durven stellen. Want ja, zonder die garantie komt Mark uberhaupt niet naar die studio.

19-03-2021 13:15

jack98 +46950

Derde worden zou een wonder zijn, maar dat gaat het helaas denk niet worden.

19-03-2021 13:13

[FR]Thomas +227603

Wij krijgen nog:

Emmen thuis
Fortuna thuis
Utrecht uit
Vitesse thuis
ADO uit
Ajax thuis
Heracles uit
RKC thuis

Als het niet tegen zit haal je 20 punten uit deze 8 duels. Vitesse krijgt nog:

Willem II thuis
Twente uit
ADO thuis
Feyenoord uit
PEC thuis
Sparta uit
Fortuna uit
Ajax thuis

Stel wij winnen van ze. Ik zie ze in de andere 7 duels zo'n 16 punten halen. Staan nu 4 punten achter op ze, dus dan wordt het bepaald op doelsaldo (in ons voordeel).

AZ staat 5 punten los van ons en krijgen nog:

PSV thuis
Willem II uit
Sparta thuis
Ajax uit
RKC uit
Fortuna thuis
Groningen uit
Heracles thuis

Stel ze spelen gelijk tegen Groningen en PSV, verliezen van Ajax en winnen de rest. Dan halen ze 17 punten. Ik denk dus niet dat we nog AZ gaan inhalen

19-03-2021 13:11

Elgraafino +2265

Stel mijn tante had kloten gehad ,dan had het mijn oom geweest. Droom lekker verder 5e is maximaal haalbare helaas.

19-03-2021 13:16

[FR]Thomas +227603

Ik denk dat 4e nog kan. 3e geloof ik idd ook niet meer in

19-03-2021 13:31

fr_1993 +78241

Ajax gelijkspel/0

Vitesse: Zien te winnen, no matter what.

De rest: Als die @#$@#$@#$@# hun koppen eens een keer bij elkaar houden dan halen we volle punten.

19-03-2021 13:31

Dijkr02 +0

Mooie opsomming, zo had ik nog niet gekeken, maar is wel de lijn die ik qua stand in mijn hoofd had. 3e is lastig omdat je 2 clubs voorbij moet.

19-03-2021 13:50

beppie172 +65814

Prima inschatting. Je moet maar hopen dat PSV van AZ wint komend weekend. Na het weekend weet je dan of plek 3 nog kansrijk is. Daarnaast zou het fijn zijn als de kampioen al bekend is voor de Klassieker.

19-03-2021 14:07

tboy68 +1997

Als er wel publiek bij de wedstrijden mocht was je het geld van de seizoenkaart ook kwijt geweest. Gaat er dus niet om dat mensen geen geld meer hebben, maar gaat er nu om of je geld terug wil omdat je er niks voor hebt gekregen. Kan de club niks aan doen, dus van mij mogen ze het houden. Mag iedereen zelf beslissen.

19-03-2021 13:00

Theedoek +17725

Beetje kort door de bocht. Zij kunnen ook verliezen hebben geleden door Corona en daardoor schulden/extra kosten hebben. Dus dat geld voor een seizoenskaart is gewoon een fijne bonus voor sommige mensen.

19-03-2021 13:01

pellevg +4433

Ik zie ons echt geen derde meer worden helaas.

19-03-2021 12:59

Fakkelteit +10

4de momenteel ook niet

19-03-2021 13:12

OudeNoorden +4

Ik vraag mn 300 terug, kan ik lekker fifa packs kopen

19-03-2021 12:56

rici009 +0

pony packs*

19-03-2021 13:00

D2_Icon +3

Ik ook, zijn 6 hoeren.

19-03-2021 13:10

wim65 +1

Rotterdam heeft een verwoeste stad opgebouwd, Rotterdam zal de club ook weer opbouwen !
Dit is ROTTERDAM

19-03-2021 12:56

lauwersfr +889

Ik hoop het vriend.
Maar zoveel jaar geleden zat je in precies de zelfde situatie.
Als de werking niet gaat veranderen mag je nu geven wat je wil, dan kom je terug in deze situatie terecht

19-03-2021 13:17

kruis14 +338

Er is geen goed of fout wat je beslist als supporter. Je kan niet bij een ander in de portemonnee kijken. Maar op het moment van uitgeven had je het er voor over dus kon je het missen. Helaas heb je er niks voor terug gekregen.

19-03-2021 12:52

vanAnaarBier_nl +761

AZ twee keer verliezen, Vitesse twee keer verliezen en wij twee keer winnen en t ziet er weer wat rozenkleurig uit...

19-03-2021 12:52

Elgraafino +2265

Ja en toen werd je wakker. Mogen blij zijn als we 5e blijven .

19-03-2021 13:12

vanAnaarBier_nl +761

Nou ik was al wakker. Slapend berichten typen op FR12 lukt mij niet.

19-03-2021 13:23

hasil +8

Als directeur doe je het nooit goed in de ogen van een klein deel van de aanhang. Die hebben het in de genen alles en iedereen altijd af te zeiken. Ook als het goed gaat. Ten tijde van Gudde en MvG is er gewoon een solide beleid gevoerd waardoor de club van die mega schulden af kwam en zelfs kampioen werd en 2 bekers won. Directeur, TD of trainer van deze club zijn is gewoon een ondankbare taak. De beste stuurlui staan aan wal maar niet heus....

19-03-2021 12:49

FR-negenenzestig +3146

Laat me niet lachen. Kritiek komt ergens vandaan. Het is onmogelijk om deze directie vrijuit te laten gaan. Ze halen gewoon een dikke Argentijn voor 5 ton, terwijl ze weten in welke situatie ze zitten. Dit is exemplarisch voor het gevoerde beleid. In en in triest. Vergeet niet dat ze ook overheidssteun krijgen. Als het water ze echt aan de lippen staat moeten zo op economische gronden ontslag aanvragen voor alle minkukels in de organisatie. Te beginnen met Jörgenson.

19-03-2021 12:55

hasil +8

Erg kortzichtig gelul. Met dat salaris van die Pratto had je het ook niet gered. Dat is relatief maar een druppel op een gloeiende plaat gezien de grootte van het tekort al hoewel het als gebaar beter was geweest hem niet te halen....

En ontslag aanvragen voor een speler slaat nergens op. Je hebt financiële verplichtingen
richting een werknemer. Verdiep je eerst in het arbeidsrecht voordat je onzin uit kraamt.

Je bewijst enkel mijn stelling dat een klein gedeelte ten onrechte denkt het altijd beter te weten....

19-03-2021 13:03

Elgraafino +2265

Een druppel op de gloeiende plaat? Maar ze willen wel dat ik van mijn 300 euro af zie. Zitten daar gewoon een stelletje football manager te spelen.

19-03-2021 13:09

Frobl +11602

5 ton is tegenwoordig niks meer in het voetbal. En is meer de schuld van Dick

19-03-2021 13:05

Roaldinho +1762

Die Pratto is toch wel de kers op de taart van het totale wanbeleid.
Er moest hoe-dan-ook een nieuwe spits komen. En kijk wat ze binnen halen.
Een dikke trage vette Argentijn die eruit ziet alsof hij dagelijks in de rij staat bij de (Johnny van de) Burger King.
Hebben ze 5 ton aan verbrand.

Maar goed, baas boven baas. De Feyenoord familie heeft al 25 miljoen verbrand aan Feyenoord City :-)
Vooral blijven storten mensen!!

19-03-2021 13:05

Elgraafino +2265

Nou precies jij snapt het

19-03-2021 13:10

TactvolleTacticus +3792

Onder maat 47,5 niet.

19-03-2021 12:47

kevinmulFR010 +18073

hoop dat koevermans met zn schoenen in een plas water stapt

19-03-2021 12:43

Fakkelteit +10

Niet mij smaak schoenen

19-03-2021 12:42

baer_010 +10394

Mogen we hier samen uit komen YNWA!

19-03-2021 12:40

PindakaasFR +133

Voor de verandering weer eens crisis bij Feyenoord.

19-03-2021 12:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties