Lof voor Balde: ''Aanwinst voor Feyenoord in de toekomst''

Lof voor Balde: ''Aanwinst voor Feyenoord in de toekomst''

Aliou Balde maakte tegen FC Emmen zijn debuut voor Feyenoord. De 18-jarige aanvaller werd in januari naar Nederland gehaald om de komende maanden te wennen aan zijn nieuwe omgeving. Balde traint goed met het eerste team en mocht daarom eerder dan verwacht minuten maken in het eerste. Trainer Dick Advocaat is lovend over de Senegalees.

"Dat is een jongen met snelheid, die een man kan passeren, zowel binnendoor als buitenom en hij heeft een goed schot'', reageert Advocaat op de vraag of hij meer kan vertellen over Balde. ''De trainer ziet veel talent in zijn spel. ''Ik denk dat dat wel een aanwinst kan zijn voor Feyenoord in de toekomst. En dat heb ik niet zo snel gezegd over onze aanwinsten."

Lees meer over
Dick Advocaat Aliou Balde
Plaats reactie
666

charlaykc +9618

Na 2 acties??

21-03-2021 15:33

ElPanzeFr +21974

Als Koevermans indirect aangeeft dat Berghuis gaat vertrekken is het natuurlijk geweldig als Balde dat direct kan opvangen

21-03-2021 14:01

Rincon +8

.....één talent, als de rest nu ook nog eens ging voetballen! Zaterdag alwéér een paar uurtjes verziekt door dit team......geld van mijn seizoenkaart schenk ik ècht niet aan dit rampzalige Feyenoord

21-03-2021 14:00

ringoster +2026

Het zou een zegen zijn als dit eens een succes zou zijn.

21-03-2021 13:43

Zen +8

De diva moet op 10
Balde en sinesterra op de flanken
Bozenik in de spits en ouwe Jens als controleur

21-03-2021 13:10

onno +16207

Zou ik inderdaad heel graag eens willen zien. Zal Advocaat echter niet doen. Vooral niet te veel veranderen in deze geoliede machine.

21-03-2021 13:28

bbotje +138

Dat is ook de enige plek waar Toornstra kan funktioneren omdat hij dan meer plaats heeft en minder balverlies.
Van daaruit kan hij lange ballen proberen te spelen.

21-03-2021 14:08

jaap100 +295

berghuis oprotte en snel
wissel die maar eens dick

21-03-2021 11:58

de_bepotelaar +323

De man die Feyenoord keer op keer redt moet weg? Enige optie is afscheid nemen van Advocaat. Die heeft echt totaal geen benul meer.

21-03-2021 13:59

frvlissingen +3728

Die man die redt?? Waar was hij gisteren dan. Gewoon net als iedere speler uit vorm gewoon op de bank.

21-03-2021 15:18

frvlissingen +3728

En Advocaat moet zeker weg.

21-03-2021 15:19

Suri +9293

Noem me eens wanneer hij ons heeft gered

21-03-2021 20:40

de_bepotelaar +323

Kijk alleen maar naar zijn cijfers (goals en assists).

25-03-2021 13:02

Suri +9293

Ja. En waren dat winnende acties waarmee hij het team er door heen hielp of penalty en de doelpunten waar de wedstriid al gespeeld was.

25-03-2021 15:31

de_bepotelaar +323

Geen idee of je nu een vraag stelt of gewoon iets roept. Berghuis is sinds hij bij Feyenoord speelt een belangrijke en bepalende speler. En ja, soms is het minder en haalt hij het bloed onder je nagels vandaan. Maar je kan er niet om heen hoe belangrijk hij de afgelopen jaren is geweest.

25-03-2021 16:33

Harryrotterdammert +8

Heeft nu al meer laten zien dan Berghuis.

21-03-2021 11:32

Dezwartetulp +77573

Harryyyy kom op man, meestal zeg je wel zinnige dingen, maar dit kan niet (zelfs niet als sarcastische grap).

21-03-2021 11:50

Harryrotterdammert +8

Je hebt gelijk, zal het chagrijn wel zijn.

21-03-2021 12:40

frtikkieterug +6706

Berghuis zou ik niet zeggen, hij heeft wel al meer laten zien dan haps op linksbuiten

21-03-2021 16:44

Rincon +8

...dat riepen we ook met dat andere "talent" Kökçu....

21-03-2021 14:02

vanpersie-fan +1028

Is wel echt uitzonderlijk hoe snel hij zich aanpast. Die gozer speelde een paar maanden geleden nog in Afrika.

21-03-2021 11:27

JelFR +2

Inderdaad. En dat vertelt misschien ook meteen iets over zijn mentaliteit.

21-03-2021 12:18

Suri +9293

Of het niveau waar hij zich heeft aangepast

21-03-2021 20:41

Goofy1973 +3114

En dus laat je hem invallen als linksbuiten, daar waar hij van nature een rechtsbuiten is....Advocaat krijgt het weer voor elkaar een talent te verneuken door hem op een andere positie te laten invallen/debuteren

21-03-2021 11:19

1234567890 +177677

Iig een kansje gekregen van old Dick

21-03-2021 10:53

Goofy1973 +3114

Jammer dat het weer niet op zijn sterkste positie is, rechtsbuiten

21-03-2021 11:19

1234567890 +177677

Feyenoord is keuken kampioen waardig op dit moment

21-03-2021 10:52

NoLexNoParty +186

Deze jongen gewoon samen met Bozenik veel minuten geven, veel slechter dan het nu is kan toch bijna niet

21-03-2021 10:48

Dezwartetulp +77573

Jawel, Bozenik is echt nog veel slechter

21-03-2021 11:49

fr_antwerp +2021

Je wilt geen doelpunten? Snelle acties van de flanken? Diva Berghuis creatief op 10 met Kokcu/Teixera naast hem? Toornstra op 6, Sini en Balde wegsturen met zijn lange ballen op maat? Mooie combinaties met de aanvallende middenvelders of direct of Robert die ze wel even binnenlegt...

Tiki-taka gast, met je f#@king Diemers en Teixera in de spits...

21-03-2021 14:44

Dezwartetulp +77573

Goed dat je Bozenik nog even noemt in de laatste regel, want lange tijd leek deze reactie helemaal niks met m te maken te hebben :)

En nee, Bozenik gaat ze zeker niet binnen leggen.

21-03-2021 14:54

frtikkieterug +6706

Als je die 3 wedstrijden laat staan maakt ie er gewoon 2 hoor

21-03-2021 16:46

lion63 +14131

Welke toekomst?

21-03-2021 10:42

tdetank +11962

Hou toch op met dat gehype. Geef die jongen een kans en als hij het een seizoen lang heeft laten zien kunnen we beginnen met een nieuwe hype.

21-03-2021 10:35

Dezwartetulp +77573

Nee joh, lekker nu al hypen. Veel meer om blij van te worden hebben we niet hè :)

21-03-2021 11:51

maaartijn +15820

De opdracht aan Slot is om spelers als Bozenik, Baldé, Antonucci, Hendriks aan te laten haken. En spelers als Bijlow, Sinisterra, Kokcu, Geertruida en Malacia de volgende stap te laten zetten.

De vraag is: wat kan je er omheen zetten om die jongens een beetje te ondersteunen? Spelers die echt een steunpilaar kúnnen zijn zijn dungezaaid in de selectie. Toornstra, Senesi, Berghuis, en dan houdt het wel op.

21-03-2021 10:32

CPP +3537

Nog 2 of 3 gerichte aankopen er bij en dan heb je toch een aardig elftal! Burger en Wehrman kan je nog terughalen, net als Bannis en Azarkan. En verder zal je toch ook de doorlopende contracten van enkele anderen moeten respecteren. Als ze niet weggaan blijven ze op de loonlijst, dus gebruik ze dan maar.
————————-Bijlow———————-
Rechtsback-Geertruida-Senesi-Malacia
———-————-Toornstra—————-
————Kokcu—————-Antonucci—-
Berghuis-_——-_———————Sinisterra
_———————-Bozenik————————

Heb persoonlijk mijn twijfels over Antonucci en Bozenik als basisspelers, maar verder een prima basis.

21-03-2021 11:00

haatneuzen +302

Hoe speelde hij gisteravond?

21-03-2021 10:31

Spiderpig +176996

Werd pas gebracht toen het 1-1 stond met nog tien minuten te spelen. Kun je nog weinig van zeggen...

21-03-2021 10:38

Goofy1973 +3114

En werd als linksbuiten gebracht ipv rechtsbuiten, zijn natuurlijke positie. Daar ging ook de schirtkans verloren, moest hij doen met links, met zijn chocoladebeen....Advocaat had het lef moeten hebben om Berghuis de 2e helft te wisselen, die niet meer in het stuk voorkwam en daar Balde voor te brengen, Bozenik centraal en Linssen naar links...Maar faalhaas Advocaat heeft daar t lef of het inzicht niet voor

21-03-2021 11:25

haatneuzen +302

thanks man! heb al vaker gezegd berghuis wisselen maar idd gebeurd nooit denk dat berghuis te goed met advocaat is en andersom en sommige spelers daar erg moe van worden

23-03-2021 22:47

tommeehh +3

Ik weet het nog niet met dit mannetje. Ik vind zijn schot helemaal niet zo geweldig en dat baseer ik niet op deze wedstrijd. In al het beeldmateriaal dat ik van hem heb gezien, lijkt het een beetje op een blind snel paard.

21-03-2021 10:00

Breakdown +10854

Ventje is net 18.

21-03-2021 10:32

PabloOno1908 +137231

Was schaken ook maar een beetje spits kopt er dan wel een paar in hoor!

21-03-2021 10:52

Goofy1973 +3114

Je doelt op dat schot met zijn linkerbeen, omdat hij linksbuiten werd gebracht ipv rechtsbuiten....hij is stijf rechts, dus verwacht geen goede schoten met links

21-03-2021 11:26

R88 +190

Als zelfs Dick positief is moet die wel echt potentie hebben

21-03-2021 09:34

velpsewolf83 +1

Sinisterra Bozenik Balde

Aanval met potentie.

21-03-2021 09:23

FR-Freggle +8

Idd twee gasten die door de verdediging kunnen prikken en voor kunnen geven, dan hoeft Bozenik ze er alleen maar in te tikken en dat kan ie wel.

21-03-2021 09:45

Dezwartetulp +77573

Voor dat concept moet je die vleugelflitsers wel omdraaien

21-03-2021 11:53

velpsewolf83 +1

Als ze er alle 3 maar in staan. 2 buitenspelers kunnen veelvuldig van flank wisselen.

21-03-2021 17:37

maaartijn +15820

Klinkt goed. Snelheid is zo extreem belangrijk. Als je een bloedsnelle speler hebt en je kan hem leren een voorzet te geven, dan heb je plotseling een heel gevaarlijke aanvaller.

21-03-2021 09:20

IJzerenKees +133595

als zelfs dick m goed vind moet het heel wat zijn

21-03-2021 09:13

Tilburgert +56853

Dus Dick geeft toe dat hij Linssen en Diemers ook niks vindt?

Verder is het trouwens echt een dombo die constant zijn spelersgroep in de media staat af te fikken en dan niet begrijpt waar het fout gaat.

21-03-2021 09:11

Patrick1980 +399

Haha wat een gezeur over Balde zeg haha. Ja hij schiet de eerste bal naast. Lekker boeiend..... jongen is 18 en in een vreemde “ wereld “.

Over deze jongen kan je pas oordelen over een wedstrijd of 6

21-03-2021 08:35

Rotterdam1983 +5793

Heel veel trieste mensen hierzo.Als hun kinderen een onvoldoende halen op school dan kunnen ze er ook gelijk niets meer van ofzo?!

21-03-2021 09:06

Mr-T +2010

Degene die zulke oordelen hebben zijn waarschijnlijk zelf nog kinderen of misschien iets ouder dan balde

21-03-2021 10:19

Rotterdam1983 +5793

Ik gok ook op begin twintigers.Al zullen er ook nog oudere tussen zitten die nog steeds aan de drugs zitten en zelf niet eens een bal kunnen aannemen

21-03-2021 10:23

feyenoord18_1993 +1592

Kunnen we Sini zijn eerste minuten nog herinneren? En die was toen ook nog ouder.

21-03-2021 09:20

Rotterdam1983 +5793

Ja precies.En wat dacht van Senesi zijn eerst wedstrijd??toen die 22-23 jaar was?

21-03-2021 09:25

Goofy1973 +3114

Die werd ook op een andere positie gebracht, nl rechtsbuiten ipv linksbuiten...met Balde precies hetzelfde maar dan andersom...jonge spelers mogen blijkbaar bij Feyenoord niet op hun beste positie spelen, zou dát dan het beleid zijn?

21-03-2021 11:31

Goofy1973 +3114

Inderdaad, zich niet realiserend dat zijn schot met links moest en hij stijf rechts is, zich niet realiserend dat Advocaat het wéér voor elkaar krijgt een speler op een positie neer te zetten die niet zijn sterkste is, nl linksvoor ipv rechtsvoor....ben zoooooo klaar met advocaat

21-03-2021 11:29

sailor +3

Wat zou hij kunnen dan in dit elftal?

21-03-2021 08:31

the-crow +4114

Haha een goed schot, hij schiet nog geen deuk in een pakkie boter.

21-03-2021 07:46

FR4everandalways +126707

Oh dat heb jij al gelijk gezien natuurlijk paardelul dat je bent.

21-03-2021 08:48

the-crow +4114

Enige wat hij kan is hardlopen, maar dan had hij een andere sport moeten nemen. Sukkel

21-03-2021 11:55

FR4everandalways +126707

Je kent hem nieteens lul. Ik ga nieteens met jou in discussie. Simpele ziel.

21-03-2021 13:42

the-crow +4114

En jij kent hem natuurlijk wel.

21-03-2021 13:47

FR4everandalways +126707

Ik ben niet degene die al stelling heeft ingenomen over een speler die we geen van allen nog kennen of eerlijk hebben kunnen beoordelen.

21-03-2021 16:07

Rotterdam1983 +5793

Nog zo’n kneus die een jonge speler nu al af schrijft.Alsof dit is kan gebeurd andere spelers over heel de wereld.

21-03-2021 09:09

Rotterdam1983 +5793

*Alsof dit niet gebeurde bij andere spelers over de hele wereld

21-03-2021 09:25

the-crow +4114

En jij dan pisvlek

21-03-2021 11:56

Rotterdam1983 +5793

Ik schrijf geen spelers af die paar minuten gespeeld hebben känker sukkel

21-03-2021 11:59

the-crow +4114

Heb je conteh ook niet afgeschreven dan känker mongool

21-03-2021 12:01

Rotterdam1983 +5793

Conteh wel ja door ieder keer geblesseerd te zijn internet hooligan

21-03-2021 12:02

the-crow +4114

Die heeft ook maar een paar minuten gespeeld

21-03-2021 12:05

Rotterdam1983 +5793

Ja klopt een daar kan ik niks over zeggen.Zal toch eerst aantal wedstrijden achter elkaar moeten spelen of niet???Wou jij zeggen dat Senesi goed speelde in zijn 1e wedstrijd??

21-03-2021 12:07

the-crow +4114

Nee was ook niet veel maar nu nog steeds niet. Alleen 2 wereld doelpunten gemaakt maar verdedigend erg zwak

21-03-2021 12:10

Rotterdam1983 +5793

Veel te snel geblesseerd en vooral te veel die tering zwarte.

21-03-2021 12:12

Rotterdam1983 +5793

Tsjaa er zijn mensen die denken dat Senesi meer dan 30 miljoen waard is.Mogen blij zijnent 15 miljoen

21-03-2021 12:13

the-crow +4114

Daarom dus zo goed is hij niet

21-03-2021 12:16

speedy68 +3239

Wat een kneus ben jij. Blijf weg hier.

21-03-2021 09:24

the-crow +4114

En jij een mongool

21-03-2021 11:57

.:Feyenoord1908!:. +3647

Dat goeie schot ging toch even de verkeerde richting op.

21-03-2021 04:41

Rotterdam1983 +5793

Ja want dat is nog nooit gebeurd bij andere spelers in de wereld toch?

21-03-2021 05:55

Goofy1973 +3114

Met welk been moést hij schieten omdat hij als linksbuiten inviel? En wat is zijn sterke been?

21-03-2021 11:32

.:Feyenoord1908!:. +3647

Volgens mij is ie rechts. Het is niet dat ik hem gelijk afschrijf ofzo hè. Hij heeft niet eens een eerlijke kans gekregen tot nu toe.

21-03-2021 23:10

Goofy1973 +3114

Ik wist t antwoord al, hij is inderdaad rechts, en moet als linksbuiten invallen....dan moet ie vervolgens een voorzet geven en schieten met zijn linker (chocolade) been, en vervolgens wordt ie door velen hier daarop al afgeserveerd....kansloos. In plaats daarvan zouden die mensen zich moeten afvragen waarom hij niet mocht invallen voor Berghuis op zijn favoriete plek....een berghuis die gefrustreerd over het veld liep de 2e helft en niets meer (goed) deed....ik zou eerder Advocaat afserveren, waarvan de houdbaarheidsdatum al een tijdje is verstreken..

21-03-2021 23:30

.:Feyenoord1908!:. +3647

Ben het volledig met je eens! Het was meer sarcasme dan dat ik een speler afserveer na 10 minuten.

22-03-2021 00:45

Theedoek +18055

Senesi was ook niks de eerste wedstrijd. Baldé knalt ze erin volgende week.

21-03-2021 01:49

Theedoek +18055

Op de training, en die week erna tegen Fortuna.

21-03-2021 01:49

frtikkieterug +6706

Goeie save, haha

21-03-2021 01:50

fr_1993 +78819

Stond statisch geparkeert tussen vier man van Emmen.

Hij heeft potentie, maar ik verwacht meer van hem dan dit wanneer hij niet in balbezit is.

21-03-2021 01:45

Rotterdam1983 +5793

Alsof je nu nog iets kan zeggen in zijn eerste wedstrijd

21-03-2021 05:54

FR4everandalways +126707

Ja dat snappen deze tokkies niet. Die schrijven hem al af na 10 minuten. Zogenaamde supporters.

21-03-2021 08:49

fr_1993 +78819

@Rott4erdam1983, ik schrijf hem niet af, maar die 10 minuten speeltijd van hem zijn niet representatief voor wat hij in zijn mars heeft. Emmen ging parkeer-de-bus spelen en dan moet je ruimte creëren, als je net vers van de bank komt en dan blijft staan dan mis je spelinzicht imo. Maar wees gerust: Dat type spelinzicht valt te trainen.

@FR4everandalways, mij een tokkie noemen, terwijl ik zeg dat hij veel meer kan dan dit, getuige de instructievideo's. Zielig, hoor als je zo uw tijd moet opvullen.

21-03-2021 13:21

dre82 +5770

Je verwacht meer vaan hem, omdat je hem al jaren volgt?

21-03-2021 07:39

fr_1993 +78819

Neuh, maar in de instructievideo's deed hij aan de bal veel meer en deed hij zonder bal nog wel eens een rush om de bal vervolgens op te vangen en slim door te spelen.

Statische spelers renderen bij geen enkel team. Let op heh, was zijn debuut een minuut of 10 voor affluiten dus dan heb je in principe genoeg energie om te rennen met of zonder bal en de boel open te trekken.

21-03-2021 13:22

dre82 +5770

Je kan wel zonder bal gaan rennen.. maar als in.een team geen spelers hebt, die in 1 keer de bal naar voren kunnen spelen.. heb je daar weinig aan. En bij ons moeten ze eerst 2 a 3 keer de bal aannemen.

21-03-2021 14:20

fr_1993 +78819

Met zijn allen statisch blijven staan tussen 8 man en één keeper dan krijg je alleen ballen door de lucht of schoten uit de derde lijn. Als er ten minste twee voorin bewegen dan komt er - soms marginaal - iets van ruimte vrij.

21-03-2021 14:35

Rootjuh +879

Heeft in die schamele 10 min geen reet laten zien? Een mislukte voorzet over de grond en een enorme afzwaaier.

21-03-2021 01:38

atavistic1997 +3725

valt ook niet mee om in te vallen in dit zooitje ongeregeld, ala hij er met 1-0 in was gekomen had hij de ruimte achter de verdediging van emmen kunnen benutten met zijn snelheid

21-03-2021 02:55

Rootjuh +879

Klopt. Maar hoe kan je uit deze invalbeurt constateren dat deze jongen een grote gaat worden?

21-03-2021 11:34

Rotterdam1983 +5793

Er zijn spelers die 90 minuten geen pleuris hebben laten zien joh tering azijnzeiker!!!Ga lekker janken in een hoekje joh

21-03-2021 09:10

Rootjuh +879

Hey tokkie doe is ff rustig jij

21-03-2021 11:33

Goofy1973 +3114

En beide met zijn slechte been....hoe zou dat zijn als hij als rechtsbuiten was ingevallen en met zijn sterke been had mogen voorzetten of schieten?....maar faalhaas Advocaat durft Berghuis er niet uit te halen die totaal niet meer aanwezig was de 2e helft...en doet dus de makkelijke voor de hand liggende wissel Sinisterra eraf. Hij had Linssen naar links moeten doen, Bozenik centraal en Balde voor Berghuis....dan had je 3 spelers gehad op hun sterkste positie

21-03-2021 11:35

frtikkieterug +6706

Ik keek er wel met plezier naar, natuurlijk had hij een ongelukkig schot, maar hij was snel en kan een man voorbij. Ook als de bal werd verloren zat hij er gelijk bovenop. In ieder geval zit de mentaliteit wel goed bij deze jongen.

21-03-2021 01:25

JantjeRotterat +386

Feyenoord ‘heb’ geen toekomst ...

21-03-2021 01:10

kokkinovskiy +218

Eindelijk een speler met diepgang, en die loopacties maakt ook zonder bal. Nog niet veel van gezien vandaag verder, maar ik ben wel positief gestemd

21-03-2021 00:58

Tielbeke1908 +2042

''Ik denk dat dat wel een aanwinst kan zijn voor Feyenoord in de toekomst. En dat heb ik niet zo snel gezegd over onze aanwinsten."

Een trainer die keer op keer zulke dingen zegt over zijn eigen spelersgroep is geen knip voor de neus waard. Meteen eruit die vent

21-03-2021 00:57

vakkie-p-oke +902

Nog....... niet gezien

21-03-2021 00:55

hasil +8

als je het een aanwinst vindt moet je hem volgende keer gewoon opstellen en dan zet je Sinisterra in de spits i.p.v. Linssen waarmee jij Feyenoord en zijn hele aanhang toch wel een beetje voor lul zet..

21-03-2021 00:54

tussenjaar +6268

Zou Arnesen dan toch nog wat goed gedaan hebben

21-03-2021 00:53

Rotterdam1983 +5793

Want Arnesen doet alleen maar verkeerde dingen??Lul niet zo dom man

21-03-2021 05:57

tussenjaar +6268

Arnesen heeft voorlopig alles fout gedaan

21-03-2021 08:04

fr_antwerp +2021

Arnesen is bezig met een reorganisatie en volgend seizoen, niet met dit seizoen/Dick. Dat zie jij toch ook?

21-03-2021 08:31

tussenjaar +6268

Arnesen had niet al die miljoenen in o21 moeten stoppen en in die dikke steak. Van Goud kom terug!

21-03-2021 08:34

fr_antwerp +2021

Dus we moeten de toekomst blijven negeren, zeker niet innoveren en niet groeien als club.

Het zal enkele jaren duren, maar hopelijk plukken we dan de vruchten van dit beleid.

21-03-2021 08:44

tussenjaar +6268

Door Arnesen zijn we in de toekomst failliet

21-03-2021 08:46

fr_antwerp +2021

Dat zal eerder door Van Geel zijn, denk ik... Fijne zondag verder, Kameraad.

21-03-2021 08:53

tussenjaar +6268

Wat van Goud heeft opgebouwd breekt Arnesen vakkundig af

21-03-2021 14:48

speedy68 +3239

Arnesen doet het prima. Alleen iemand zoals jij is totaal niet in staat dat te beoordelen.

21-03-2021 09:26

doelpaaltje +4978

Dat zou wel bijzonder zijn inderdaad. Niet te vroeg juichen.

21-03-2021 07:00

bobiku95 +2

'En dat heb ik niet zo snel gezegd over onze aanwinsten.' Spelers zullen ook wel vertrouwen voelen..

21-03-2021 00:47

fr_antwerp +2021

Dick is een eikel voor zijn eigen selectie.

21-03-2021 08:31

louisvanderploeg +13023

Wat gebeurt er ajax de beker wint en ook de EL. Want de winnaar van de EL speelt.volgend jaar poulefase CL. Maar ze zullen ook kampioen worden. Schuift dan alles op in Nederland?

21-03-2021 00:38

Zatan +16

Nee het CL-ticket wat zij krijgen schuift door naar een land onder NL in de ranking. Nationale tickets, beker, etc. schuiven wel door.

21-03-2021 11:56

louisvanderploeg +13023

Nou Dick
Als jij het seizoen afmaakt, moet je deze jongen maar veel opstellen. En dan wel vanaf het begin.

21-03-2021 00:35

Huisman +26215

Viel me al mee dat hij überhaupt z'n debuut heeft gemaakt onder Dickie

21-03-2021 00:18

Robin76 +4453

Ja idd die zag ik ook niet aankomen

21-03-2021 00:47

poetsen +93

Nou het is in elk geval geen Obiku! Zal het ook nooit worden...

21-03-2021 00:18

Rotterdam1983 +5793

Lekker ouwekänkerhoeren op zo’n jongen die voor het eerst een wedstrijd speelt voor Feyenoord op zijn 18 jarige leeftijd.Dan ben je ook wel heel triest

21-03-2021 05:59

poetsen +93

Waar loop ik dat te doen dan?! Helemaal nergens! Had hem wel af kunnen branden... enige dat ik zeg is dat het nooit een Mike wordt! Wat iedereen alweer denkt daar gaat het om! Moeilijk hè

Snap je frustratie wel hoor maar ga dat lekker op de aanvoerder botvieren of op die Kukkelu

21-03-2021 10:31

kevinmulFR010 +18073

dat die hem bracht was een schok

21-03-2021 00:13

Spiderpig +176996

toen het 1--1 stond en Dicky moest aanvallen

21-03-2021 00:17

Baschris010 +1027

Heeft een goed schot zegt ie seniele gek. Ik wil dingen zeggen hier maar dan krijg ik een ban. Die jongen schoot tegen z'n eigen poten aan wtf is dit voor club en wat is dit voor cultuur

21-03-2021 00:04

FRRMS +26294

Op basis van 1 moment ? Haha

Wat ik ook van Dick vind maar op basis van 10’ kan je die zin niet afzeiken

21-03-2021 00:06

Baschris010 +1027

Dat was dé kans. Dan kun je niet dit lul verhaal aanhangen als ie als een amateur een mega kans om zeep helpt

21-03-2021 00:07

Southsider +2400

Zei je dat ook over Sinisterra bij z’n debuut?
Geef die jongen eens wat tijd. Je ziet aan alles dat hij kan voetballen

21-03-2021 00:25

huissie79 +20237

Ga lekker slapen joh, zal je goed doen

21-03-2021 00:28

jf1908jf +0

Heb moeite met dit soort gasten. Alles negatief bekijken. Doe normaal

21-03-2021 02:15

Rotterdam1983 +5793

Jank niet zo man.Dat ventje is 18 jaar en speelt zijn eerste minuten.Daar kan je nog helemaal niks van zeggen man.Alsof alle andere spelers op de wereld dit nooit hebben gehad??

21-03-2021 06:00

hasil +8

maar aan de opstelling te zien vindt Dick Linssen veel beter.....Feyenoord is van de top 5-clubs de enige club die zonder spits speelt want Linssen is gewoon een linksbuiten....en dat is dan ook precies de reden waarom je nu 5e staat....

21-03-2021 00:03

Kevss +0

Geld terugvragen van je seizoenskaart!!!! Laat de selectie maar betalen !!!!!!!

21-03-2021 00:02

teauvenoir +78422

Laat Dagobert Dick maar betalen. Die vergalt echt mijn kijkplezier.

21-03-2021 00:05

Rotterdam1983 +5793

Je bent niet verplicht om te kijken

21-03-2021 06:02

Bjorn_feyenoord +0

Dit is niks, heb het na 10 minuten wel gezien :)

21-03-2021 00:01

Kesi77 +13714

Dick is dement, hecht er weinig waarde aan.

21-03-2021 00:00

Kesi77 +13714

Ja heel triest.

21-03-2021 00:07

lauwersfr +889

Dat was inderdaad het enige lichtpunt.
Wat is die snel!
Als die sinisterra zijn niveau terug kan vinden heb je toch 2 jonge potentiële flank spelers.

20-03-2021 23:59

JKTB +21314

Opvolger van Sini... die we zonder dick voor 20 miljoen hadden kunnen verkopen aan het eind van het seizoen. Moet nu meer verdedigend werk leveren dan aanvallend.... Hopen dat Sini volgend jaar onder Slot weer opleeft.

20-03-2021 23:58

Spiderpig +176996

daar ben ik niet zo bang voor

21-03-2021 00:19

Rotterdam1983 +5793

Sinisterra speelt ook aanvallend als een amateur.Durft z’n man niet meer voorbij te komen zoals hij dat wel deed voor z’n blessure

21-03-2021 06:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties