Advocaat: ''Was die ballenjongen te snel voor Berghuis?''

Advocaat: ''Was die ballenjongen te snel voor Berghuis?''

Steven Berghuis was vlak voor rust in gesprek met een ballenjongen van Feyenoord. De aanvoerder van de Rotterdammers belandde in een opmerkelijke discussie. Na afloop van de wedstrijd vroeg de Feyenoord-watcher van RTV Rijnmond, Sinclair Bischop, of Dick Advocaat iets van het voorval had meegekregen.

''Daar heb ik niks van meegekregen. Ik heb het niet gezien ook, maar als ik het terugkijk dan zie ik het misschien wel'', vertelt Advocaat, die sneert naar de aanvoerder. ''Was die ballenjongen te snel voor Berghuis?'' Sinclair Bischop reageert: ''Volgens mij had de ballenjongen wat aanmerkingen over het vele balverlies de eerste helft.''

''Dan durft hij wel wat te zeggen'', reageert de trainer cynisch. ''Ik niet? Ik wil mezelf even wegcijferen in deze. Dat doe ik wanneer we weer bij elkaar zijn, dan is de wedstrijdbespreking.'' Hugo Borst kan zijn oren niet geloven. ''Dit is veelzeggend hoor. Advocaat houdt zichzelf in tegenover Berghuis. Dit is een steek onder water, dat de ballenjongen het wel durft te doen... die ballenjongen heeft er wel kijk op, die kunnen we wel met een microfoon langs het veld zetten.''

Lees meer over
Hugo Borst Steven Berghuis Dick Advocaat
Plaats reactie
666

gerry70 +88

Geen Europees voetbal!! Let maar op .en berghuis smeert hem dan !!! Dick durft hem niet op de bank te zetten omdat dick graag het seizoen wil afmaken en niet voor tijdig zijn carrière wil laten eindigen .

21-03-2021 22:38

Rvweel +107

Berghuis vergelijk ik altijd met Ziyech. Fantastische voetballers maar totaal geen teamplayers. Het is en blijft nou eenmaal een teamsport. Dus zsm weg, volgens mij alleen maar goed voor Feyenoord als ploeg.

21-03-2021 19:38

deleted106 +19

Ballenjongen held!!!!!!

21-03-2021 16:49

Southsider +2400

Ballenjongen moet ook gewoon lekker z’n muil houden en de ballen aangeven. Daar ben je ballenjongen voor.

21-03-2021 15:27

djahdjahcity +10685

Ja maar hij is ook supporter net als jij en ik. Als ik de kans had om die man te zeggen wat ik op me lever heb, zou ik het ook echt niet nalaten!

21-03-2021 16:11

Southsider +2400

Dat zal best, maar hij moet niet tijdens een wedstrijd wat naar een speler roepen. Dat is niet zijn taak.

21-03-2021 16:31

jepe1949 +6716

Als Feyenoorder, want dat is die ballenjongen ook gewoon, heeft hij daar het volste recht toe.
Hij heeft het in ieder geval ook namens mij gezegd.
Berghuis.
Feyenoord.
Pak die 4 miljoen en zet hem op de transferlijst.
Publiekelijk.
En vanaf nu op de tribune.
Daar gaat het elftal alleen maar beter van spelen.
Aanvoerder? Toornstra.!

22-03-2021 10:29

Southsider +2400

Dat heeft hij dus niet.
Geef jij in de supermarkt ook commentaar aan een vakkenvuller?

22-03-2021 11:51

gerrit66 +286

Die ballenjongen gelijk een contract voor het leven geven.
Eindelijk iemand met inzicht.

21-03-2021 13:07

nlx78 +1758

Announce Ballenjongen nummer 3

21-03-2021 13:31

koning1908 +533

Die ballenjongen heeft het goed gezien. Berghuis leidde vier keer balverlies in de laatste vijf minuten van de eerste helft, en dat is dan je beste speler. De eerste keer bij een pass vooruit vanaf de middenlijn, wat tot een gevaarlijke counter leidde. De drie keer daarna echt onnodig, armoedig balverlies aan de zijkant op eigen helft.
Het is een drama dat medespelers bijna nooit boos worden op elkaar en dat alleen de ballenjongen er wat van zegt. Geertruida en Senesi hebben er ook een handje van om de bal zomaar te verspelen, en niemand die ze op scherp zet.
Toen Kuyt bij Fenerbahce-uit zeldzaam balverlies leed op eigen helft en daarmee het 1-0 verlies inluidde was hij zich bewust van die fout. Berghuis deed het thuis tegen City in de eerste minuut, waarna een corner en de 0-1 volgde maar hij doet het jaren later zelfs tegen een club als Emmen nog steeds.
Ik hoop dat Berghuis blijft want hij is aanvallend de beste, maar spreek 'm alsjeblieft eens aan op dat balverlies!

21-03-2021 12:39

jahroon +0

Berghuis leidt niet alleen balverlies maar verdedigt vervolgens ook niet of nauwelijks mee. Hij verdedigt überhaupt onvoldoende mee. Ik zag Toornstra een aantal keren echt balen van het gebrek aan verdedigende inzet.

21-03-2021 14:49

feyenoordgazza +4012

Wat een gezoek naar iets .
Vreselijk

21-03-2021 12:01

nlx78 +1758

Hmm, niets vreemd aan. Het liep niet en in plaats van dat Berghuis wederom een domme overtreding ging maken op een tegenstander uit frustratie, was hij nu gefrustreerd wat een ventje van 16 te zeggen had. Uiteraard wordt dat uitgelicht, waarschijnlijk ook vanavond en morgen in de diverse praatprogramma's en podcasts.

21-03-2021 13:33

feyenoordgazza +4012

Zo man wat een nieuws.
Er gebeurt ook verder niks he in de eredivisie .
Het is gewoon zoeken naar sensatie omdat het niet loopt.
020 zit ook vaak met veel frustratie maar die overtredingen en vreselijk gedrag daar horen we niks over

21-03-2021 13:47

nlx78 +1758

Het gaat erom dat ze het al weken hebben over of Berghuis wel in Oranje moest vanwege zijn uitbarstingen. Uiteraard gaan ze dit eruit pikken.

Welke andere speler in Feyenoord zie jij constant hun frustratie uiten?

21-03-2021 14:15

nlx78 +1758

Hier, het begint al....


https://www.fr12.nl/nieuws/57136-spelers-vrezen-afkeurende-reacties-van-berghuis.html

21-03-2021 14:16

feyenoordgazza +4012

Als je alles gelooft wel ja .
Het is gewoon stemmingmakerij omdat het slecht gaat .
Trouwens zijn er op 1908 geen cornervlaggen .
En waarom komt het nu naar buiten en niet toen het gebeurde

21-03-2021 14:41

jepe1949 +6716

Dat komt omdat Feyenoord nog steeds DE club van Nederland is.

22-03-2021 10:31

ricodetico +12976

Wel goed van Dick om deze baldejongen er in de laatste 10 minuten nog in te brengen...

21-03-2021 11:53

wirie010 +1814

Zet die ballenjongen maar in het maasgebouw.

21-03-2021 11:53

Willem10 +11981

Ben wel een fan van de speler Berghuis. Alleen niet van zijn persoonlijkheid. Laat als eerste koppie gangen. Continu aanmerkingen op medespelers die zich wel inzetten. Om vervolgens zelf continu balverlies te leiden. Naast een aantal goede acties gisteravond lees hij erg veel balverlies. Ik laat mij geen zand in de ogen strooien door de stats. Toch hoop ik dat hij blijft want het is gewoon een klasbak.

21-03-2021 11:47

tvdn03 +490

Nog meer mensen die niet eens met de kritiek op deze man? Heerlijke speler, hoop dat ie z’n spelvreugde terug vindt onder slot

21-03-2021 11:35

Harryrotterdammert +8

Meer fan van Berghuis dan de club. Schande dat bepaalde mensen geen kritiek durven te uiten over berghuis.

21-03-2021 11:38

dkuh013 +2078

En waarom moet dat op berhuis , kijknis wat er allemaal achter strompeld

21-03-2021 11:58

RickFR010 +327

volledig met jouwn eens

21-03-2021 11:42

djahdjahcity +10685

jij bent nog dronken volgens mij, Berghuis is een momentenvoetballer, voor de rest denkt ie zn team uit te kunnen kafferen als ze iets doen wat niet in zn straatje past maar zelf loopt ie achteloos weg bij het zoveelste balverlies en er is ook niemand die hem uitscheldt of op zn flikker geeft(zoals hij 20x per wedstrijd bij andere doet). Zal me verbazen als een europese subtopper deze man echt zou willen

21-03-2021 13:08

nlx78 +1758

Zijn gedrag staat los van het spel. Dit is niet de eerste keer dat het over zijn frustraties gaat. Dat is onderdeel van voetballer zijn, je niet gek laten maken. Het is niet dat hij nog maar 20 is.

21-03-2021 13:35

diever83 +2957

Onze beste speler is de rotte appel van de club

21-03-2021 11:24

nlx78 +1758

Nu je het zegt, misschien knapt het team er van op als hij nou eenmaal weg is. Kan mij niet voorstellen dat hij alleen op het veld irritant doet maar ook in de kleedkamer en op de training.

21-03-2021 13:36

gerry70 +88

De spijker op zijn kop

21-03-2021 22:34

Snoek1974 +1826

Hij doelt dus op , dat andere spelers niks tegen Berghuis durven te zeggen , roept Berghuis gewoon terug .
Dan heb je gelijk het nadeel , weet ook niet wie dan wel de aanvoerder moet zijn

21-03-2021 11:22

magicdick +295

Onze ballenjongen heeft grotere ballen dan het hele team, kan hij niet in de spits?

21-03-2021 11:20

BoscheBol +1

Balde kan toch ook op rechts, geef die dan een kans en zet Berghuis op de bank. Even laten voelen wie de baas is. Daarna wel weer Berghuis er in.

21-03-2021 11:08

medtown +5946

Ja, dat zal hem opvrolijken.

21-03-2021 11:17

Davidus +188

Oh dus je heb thet idee dat we Berluis vrolijk moeten houden?

21-03-2021 11:25

medtown +5946

Dat denk ik wel ja.

21-03-2021 11:46

medtown +5946

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/hoe-van-gaal-met-een-slecht-nederlands-elftal-bijna-wereldkampioen-werd/

21-03-2021 11:48

dkuh013 +2078

Geen spelers misbruiken , en als berhuis op de bqnk moet moeten er nog veel meer op de bank . Sinistera speelde op de zelfde wijzen als beghuus daar haar je niemand over . Dit zegt meer over de suporters die de beste paard naarde wal stuurd

21-03-2021 12:00

Pegasus +130

Geef die ballenjongen een podium!

21-03-2021 11:06

ricodetico +12976

Zet hem de laatste 7+ wedstrijden op de bank. Veel slechter kan het niet...

21-03-2021 11:07

flowerpower +3035

Dick vuile Klootzak je moet stoppen steeds een zondebok te zoeken. Idd niet slim van berghuis maar kijk eerst eens in de spiegel. Wat heb je nou eigenlijk gebracht. Een zwalkend team zonder enig zelfvertrouwen met geen enkel herkenbaar veldspel met die laffe kut tactiek. Dus Dick bek houden spullen pakken en wegwezen.

21-03-2021 11:02

dkuh013 +2078

Dick heeft meer gedaan als jij

21-03-2021 12:01

gwmd1 +4083

Onze (jank)spelers missen al jaren de winnaarsmentaliteit die die neuzen wel hebben, fijn weekend nog.

21-03-2021 10:56

Djim +8188

Is Advocaat nou nog niet opgestapt / weggestuurd?

21-03-2021 10:53

dkuh013 +2078

Heeft niets met avocaat te maken

21-03-2021 12:02

PabloOno1908 +137231

Feyenoord is klaar en zonder injectie volgend jaar mag slot het met een bijgeraapt zooitje doen.

Puinhoop! Doe maar een dotje was het gisteren. Luisteren doen ze niet en dan janken veld werd te lang, heb best goed gespeeld en nog meer blah blah.

21-03-2021 10:51

gerry70 +88

Laat berghuis maar lekker naar Eindhoven gaan mag hij week in week uit lekker in de keuken competitie op de bank zitten !!! Zo goed als men denkt is hij niet ,leuke acties soms maar de rest verzaakt meneer te vaak !! Of dacht men dat ze daar bij watford blind waren .en dick is gewoon bang om echt in te grijpen

21-03-2021 10:46

FlegioenR +28

Dick kan hem natuurlijk ook gewoon wisselen

21-03-2021 10:51

2018-2019 +1442

Wat hebben de spelers geluk dat er zonder publiek gespeeld wordt.....

21-03-2021 10:40

Feyenoord_Jurre +1

Bizar dat deze Advocaat er nog steeds zit. Maanden geleden had hij al op moeten tiefen en hij glijdt steeds verder wge.
Iedereen ziet zijn falen, maar meneer weigert gewoon op te stappen.

Dick, gierige geldwolf. je bent een schande voor Feyenoord.

21-03-2021 10:37

Jurk +7082

Zo simpel, onze duurbetaalde spelers moeten hun ogen uit de kop schamen, voor de vele wanvertoningen dit seizoen , Europees, in de beker en de competitie , als het niet lekker loopt kun je nog altijd hard werken...

21-03-2021 10:53

Guipelle +1788

Bouwen aan nieuw team en systeem. Als je tegen Emmen al negatief moet spelen want anders snijden ze er doorheen, dan is het klaar.
Dit soort teams moet je bij de strot grijpen en kapotspelen.
Seizoen is klaar. Doe ook maar geen play-offs.

21-03-2021 10:34

haatneuzen +302

Ik denk dat het beter is als Advocaat nu vertrekt en Slot het voor nu overneemt of GIO even tot aan het einde van het seizoen.
Probeer er dan nog iets van te maken want dit slaat nergens op

21-03-2021 10:32

Pontiacgto +1171

Slot moet met een schone lei kunnen beginnen. Ik zie de reacties van de schreeuwende tokkies al voor me als hij ook een paar potjes verliest. Hoop dat hem de tijd gegund wordt.

21-03-2021 10:39

haatneuzen +302

ja dat hoop ik ook zeker, maar ben er eigenlijk bang voor dat het geen succes gaat worden..ook omdat de club nu geen geld heeft en qua jeugd niet echt veel soeps rondloopt volgens mij

23-03-2021 22:48

MartinosFR +0

Die Hugo borst sloeg gisteren na de wedstrijd zowiezo de spijker op zijn kop over de gehele situatie bij Feyenoord.

21-03-2021 10:31

hasil +8

verleden week hoorde ik hem niet...

21-03-2021 10:36

MartinosFR +0

nee maar we mogen toch wel concluderen dat er bij Feyenoord iets niet goed zit.
het is veel te wisselvallig. Er zit gewoon veel meer achter.

21-03-2021 10:39

1234567890 +173044

Maakte 1 foute opmerking supporter moet de spelers uitfluiten

21-03-2021 10:45

FR-Renswoude +2899

Laat aub de assistent trainer het afmaken

21-03-2021 10:17

haatneuzen +302

John de wolf? denk dat je beter kan beginnen met Slot of Gio tijdelijk terug halen

21-03-2021 10:33

FR-Renswoude +2899

Gio kost alleen maar salaris. Slot moet je met een schone lei laten beginnen. Dus Dick out en John even overnemen

21-03-2021 16:06

Murlock +9807

Berghuis moer je genadeloos hard aanpakken! Zonder pingels staat hij maar op 7 goals volgens mij.

21-03-2021 10:16

jf1908jf +0

Hoe zal dat komen denk je? Misschien door het laffe janksysteem van Advocaat. Zelfs tegen Emmen zakt hij in. Gebruik gvd de spelers in hun kracht. Speel met een echte spits ipv een kabouter die geen bal vast kan houden. Speel voor de winst, ga uit van eigen kracht. Dan kunnen spelers ook rendement krijgen. Berghuis kan er niks aan doen dat wij de lafste trainer van de competitie hebben.

21-03-2021 10:23

Spiderpig +174589

7 goals en al die assists is nog best prima voor een rechtsbuiten

21-03-2021 10:26

Murlock +9807

Berghuis moet en kan veel beter!

21-03-2021 11:12

Spiderpig +174589

Dat zeker ja

21-03-2021 12:51

cavello1908 +515

Waarom grijpt het focking bestuur niet in

21-03-2021 10:10

1234567890 +173044

Slappe was het bestuur

21-03-2021 10:46

wallienoot1908 +290

Omdat daar ook nietsnutten zitten.

21-03-2021 10:48

hasil +8

Hopelijk heeft iedereen opgelet en heeft kunnen constateren dat er sedert een paar weken iets veranderd is in de houding van Berghuis. De speler in kwestie gooit zoals wij dat noemen "zijn kont tegen de krib" en dat uit zich dat hij bij balverlies nu helemaal niets meer doet en bovenal de confrontatie met de trainer zoekt door dit heel opvallend voor iedereen zichtbaar te doen.

Wat er gebeurd is weet ik niet misschien heeft het wel te maken met die geldkwestie wie zal het zeggen. Maar als trainer en ook als toeschouwer moet je een dergelijk gedrag niet accepteren. Ik heb werelds beste voetballer ooit, Johan Cruyff, nog in de Kuip zien spelen maar dat was vele malen een betere teamspeler dan mijnheer Berghuis.

Voor een trainer is het tegenwoordig niet zo makkelijk. 25-30 jaar geleden pleurde je er iemand met babbels er gewoon uit. Maar dat hoefde toen niet omdat de ego's van die spelers destijds niet zo groot waren. Cruyff en van Hanegem speelden destijds moeiteloos in hetzelfde elftal. Men had veel meer oog voor het collectief.

Nu zijn het verwende gasten en heel snel gepikeerd als je ook maar iets van hun houding durft te zeggen. Wat die Berghuis bezielt weet ik niet want ik kan niet tussen zijn oren kijken maar wat ik wel zie is dat zijn houding niet deugt en dat hij volstrekt ongeschikt is als aanvoerder. Ik denk dat er naast de trainer ook wel medespelers zullen zijn die zich aan zijn houding ergeren maar om de lieve vrede te bewaren uit men dat niet.

Kortom, voor alle partijen is de beste oplossing dat Berghuis gezien zijn houding gewoon vertrekt. Op een 30-jarige moet je toch al niet gaan bouwen. Onmisbaar is niemand en zeker hij niet. Met bijv. een Sinisterra op die positie heb je een veel betere teamspeler in huis wat het elftal ten goede komt.

21-03-2021 10:07

jf1908jf +0

Onzin Hasil, Dick moet vertrekken. Dan krijgen de spelers het spelplezier wellicht weer terug en hoeven ze niet, Feyenoord onwaardig, in te zakken tegen fucking Emmen. Gewoon uitgaan van eigen kracht.

21-03-2021 10:25

Snoek1974 +1826

Goed verhaal , want spelers hebben meer macht door gelijk bij teveel kritiek hun kont tegen de krib en dan verlaagt gelijk transferwaarde van de speler .

Berghuis is heel belangrijk maar niet zo belangrijk dat die zijn taak mag versloffen .
Zou nu een andere aanvoerder aanwijzen want hij geeft niet het goede voorbeeld en past dus ook niet bij m

21-03-2021 11:19

hasil +8

kijk maar naar zo'n Bazoer of Ihattaren.......over het paard getilde jongens

21-03-2021 12:05

fr_alphen_ad_rijn +890

We verspelen weer punten door een persoonlijke fout.
Je kan het Geertruida aanrekenen dat hij die penalty veroorzaakt heeft.
Meerdere wedstrijden verloren door persoonlijke onprofessionele fouten.
Sommige ploegen krijgen altijd elke wedstrijd een penalty mee. Dat is ook een kwaliteit.
Dick had 4 wedstrijden geleden al zijn biezen moet pakken. Voor hem werken ze niet meer.
Als een ballenjongen het al tegen Berghuis zegt en hij niet dat zegt mij genoeg.

21-03-2021 10:07

Futre +3008

Na deze opmerkingen kun je toch wel stellen dat de relatie tussen Advocaat en de spelersgroep definitief kapot is.
Het is tijd om te stoppen en een vervanger aan te stellen. Deze schieten mij als eerste te binnen:
- slot
- gio
- kuijt
- van bommel

21-03-2021 10:04

xmoombahx +32012

Euhm...je weet dst er al een vervanger is?

21-03-2021 10:06

Futre +3008

Kan mij voorstellen dat hij aan een nieuw seizoen wil beginnen, met lange voorbereiding. Dit is natuurlijk een waardeloos moment om in te stappen. Moet je als Feyenoord misschien ook niet willen.

21-03-2021 10:13

Spiderpig +174589

Of juist prima...het kan alleen maar beter gaan qua spel. De competitie heeft iedere supporter allang opgegeven

21-03-2021 10:28

2018-2019 +1442

Moment.. dat is een oubollige reden.

21-03-2021 10:39

Futre +3008

Tja, Gio is toen volgens mij ook op zo’n moment ingestapt. Uiteindelijk heeft hem dat weinig gehinderd, mede door de superlage verwachtingen. Alles heeft uiteindelijk zijn voor- en nadelen. Duidelijk voor mij is dat Advocaat weg moet nu (met een beetje pijn in het hart).

21-03-2021 11:03

CPP +3506

Klopt. Je moet nu Slot niet al voor de groep zetten. ‘Stiekum’ kan je hem op de achtergrond natuurlijk wel al betrekken, maar laten De Wolf en Stam het maar afmaken. Eventueel alvast aangevuld met Pusic. Kuijt en van Persie erbij is prima, maar hen moet je nu niet op de voorgrond zetten. Als het mis gaat niet goed voor hen en als het goed gaat niet goed voor Slot. Zelfde geldt voor als je nu Gio daar neer zet, om over je laatste optie maar te zwijgen.

21-03-2021 10:47

petjeAF +43

Berghuis, onze sterspeler met de uitstraling van een augurk.

21-03-2021 09:57

2018-2019 +1442

Met zulke uitspraken motiveer je echt de augurken niet hoor ;-)

21-03-2021 10:39

1234567890 +173044

Jens is in transfer waarde meer waard dan Berghuis ,en dat is onze ster speler haha

21-03-2021 10:48

Tapiaz +28531

Ik ben blij dat Berghuis na dit seizoen weggaat, geen teamplayer, killing voor je spelersgroep. En zo'n supervoetballer is het echt niet hoor.

21-03-2021 09:47

paulus56 +254519

Na een klote avond toch nog wat galgenhumor hierzo onder

21-03-2021 09:42

paulus56 +254519

Denk dat dit het laatste seizoen ons van onze aanvoerder mag die ze kunsten vertonen in het buitenland op de bank dan denk dat er niet veel trainers er zullen zijn die hem zien komen met zo instelling

21-03-2021 09:22

1234567890 +173044

2de klas club in Belgie

21-03-2021 10:50

paulus56 +254519

Zo hoog nog bij ons in hellevoetsluis zoeken ze nog een reserve spits.
Hoop dat hij het tempo wel aan kan.
En dat hij ze wandelschoenen verruild voor voetbalschoenen

21-03-2021 12:01

1234567890 +173044

Kan beter het veld onder houden kan die op zijn gemak doen .

21-03-2021 12:08

Highvleet +1

Een speler van feyenoord die in discussie gaat met een ballenjongen? Geef die jongen een shirt met een handtekening. Haha... Wat een onzin dit. Ze hadden Emmen gewoon aan flarden moeten spelen maar het hele elftal leek gisteren op Brian linssen. Alleen maar rennen met de bal, jezelf vastlopen en weer rennen. Ik heb geen pass gezien die voor enig gevaar zorgde.

21-03-2021 09:13

PG70 +1603

Ik denk dat de ballenjongen zei “ laat dat shirt met handtekeningen maar zitten” is niks waard

21-03-2021 09:36

IJzerenKees +129241

ik roep het al vaker
berghuis goeie voetballer
waarde loze aanvoerder

21-03-2021 09:12

wallienoot1908 +290

Als jij met dezelfde instelling werkt als Berghuis ben je binnen 2 weken ontslagen

21-03-2021 10:52

IJzerenKees +129241

binnen twee dagen al denk ik

21-03-2021 12:21

svds +33434

Berghuis is de grootse lul binnen heel feyenoord arrogant denkt nooit aan het team.. sterker door hem verlies je regelmatig punten met zijn hele instelling. Iedereen ergert zich eraan op het veld zie je aan alles. Ja 15 goals maar wel 7 penalties en op beslissende momenten vaak niet daar. Doe hem weg haal een jonger iemand die meer een teamspeler is en je word er beter van.

21-03-2021 09:11

theramy +1

Negativiteit hier op Berghuis. Ga je schamen man. Onze beste speler en heeft zoveel voor de club betekent afgelopen jaren. Word nu in een kut elftal gezet met een laffe trainer die alleen maar wil inzakken. Geen wonder dat ie er geen zin in heeft.

21-03-2021 09:06

MKF +7836

Precies dit.

21-03-2021 09:15

paulus56 +254519

Maar als aanvoerder moet je er staan en je bek opentrekken als hij dat niet kan moet hij bedanken voor de aanvoerders band en zeggen trainer ik wil het het liefste zo zien.
Wat is daar fout aan

21-03-2021 09:19

cavello1908 +515

Juist hij moet zijn muil opendoen tegen Dick

21-03-2021 10:00

PapaKevin83 +15289

Dan ben je geen aanvoerder en mis je toch de mentaliteit. Hij geeft zo vaak niet thuis, het is een momentenvoetballer. Ben zo klaar met hem.

21-03-2021 09:32

Riccardo_FR +16

Helemaal mee eens. Dick is de laatste die wat over Berghuis zijn prestaties mag zeggen.

21-03-2021 10:02

Gers +12852

Ja was mijn punt ook altijd maar denk nu toch dat we afscheid moeten nemen.....te goed of te slecht .....maakt nu niet meer zoveel uit .Hijj heeft het altijd over spelplezier maar soms moet je mouwen opstropen en een kut wedstrijd over de streep trekken en dat zie ik bij hem niet

21-03-2021 10:03

MKF +7836

Waar hadden we wel niet gestaan Onder Berghuis? Hij is betrokken bij een doelpunt of 25. Zonder hem had je bijna middenmoot gestaan.

21-03-2021 10:08

PapaKevin83 +15289

Waarvan 7 penalty's die hij niet veroorzaakt heeft. En wie geeft hem al.die assisten?

21-03-2021 10:26

MKF +7836

Gaat er om dat hij er bij betrokken is. Is er iemand anders die ze scoort?

21-03-2021 11:49

PapaKevin83 +15289

Als toornstra de penalty's nam, stond hij ook op 10 doelpunten. En berghuis op 8.

21-03-2021 11:51

MKF +7836

Maar die nam ze niet. Penalty moet je er ook nog inschieten hè.

21-03-2021 15:04

PapaKevin83 +15289

Ja, maar ook veroorzaken. En dat levert geen assist op, maar is er eigenlijk ook 1. Ik ben gewoon klaar met het gedrag van Berghuis. Geeft zo vaak niet thuis en kutballen, maar als een ander het doet, dan komen de gebaartjes

21-03-2021 16:10

MKF +7836

Ik kan me de frustratie goed begrijpen. Veel spelers zijn gewoon niet van het niveau van Berghuis. Toen hij met RvP samen speelde zag je duidelijk verschil met nu.
Ik ben het met je eens dat hij te vaak zn kop laat hangen maar ik kan het wel begrijpen.

21-03-2021 17:47

tommeehh +3

Het is gewoon tijd dat advocaatje op flikkert.

21-03-2021 09:05

koffiedik033 +547

Dus een ballenjongen dringt wel door bij de spelers, en de trainers niet? Hmm....

21-03-2021 09:01

12eassistent +4261

Liever een paar wedstrijden verliezen met een jeugdspeler die met passie speelt en trots is om bij Feyenoord te spelen dan zon arrogante net niet speler die zich groter voelt als de club. Hopenlijk is dit echt het laatste seizoen van die gozer... walgelijk al die ballen naar hem en die ballen weer over de breedte waar je geen kloot aan hebt.

21-03-2021 08:48

jostie +7596

Helemaal mee eens

21-03-2021 09:10

RonFeyy +12484

Heel gauw Senesi of Toornstra aanvoerder maken!

21-03-2021 08:35

you_never_walk_alone +8609

Doe dan maar Toornstra senesi is dadelijk weg....

21-03-2021 08:46

RonFeyy +12484

Daar heb je een punt, zolang die kleuter die band maar kwijt raakt.

21-03-2021 09:12

fr_antwerp +2021

Klein klein jongetje Berghuisje, ondanks zijn talent, moet maar eens wat banken.

21-03-2021 08:29

paulus56 +254519

Door omstandig heden heb ik enkel de eerste 20 min. gekeken in de tweede helft maar wat me op viel dat vele gewandel van onze aanvoerde werd er gewoon moe van heb de zender maar uitgezet geen spijt van gehad dus

21-03-2021 08:06

ballenjongen +7

Ja Paulus, ik wordt genoemd.......

21-03-2021 08:32

eppo +71688

Wat hebbie nou precies gezegd gister?

21-03-2021 08:37

ballenjongen +7

Dat hij denkt dat hij Messie is maar dat het gewoon een waardeloze lul is die geen inzet heeft

21-03-2021 08:47

paulus56 +254519

Wat zij die terug ton kop houden of anders sla ik je op je muil

21-03-2021 08:56

ballenjongen +7

Nee, hij gaf mij gelijk.

21-03-2021 09:12

eppo +71688

Begon die niet over het feit dat hij na de wedstrijd thuis zijn stacks ging tellen in z'n jacuzzi?

21-03-2021 09:40

eppo +71688

Hahaha strakke actie kerel.

21-03-2021 09:37

IJzerenKees +129241

goed zo ton geef ze maar op hun donder

21-03-2021 09:11

IJzerenKees +129241

waardeloze pot wees blij dat je het niet gezien heb
hoe wel ik hoop dat de omstandig heden mee vielen
moguh paulus

21-03-2021 09:10

elche +1

Vriendjespolitiek bij onze mooie club.

21-03-2021 06:25

Rotterdam1983 +5762

Berghuis mag zijn bek wel eens open trekken tegen zijn spelers op de momenten wanneer hij dat hoort te doen in plaats van zijn kop naar beneden laten hangen.Want ik zie enkeld alleen maar Toornstra contant praten tegen mensen en iedereen op z’n plek zetten

21-03-2021 06:10

frtikkieterug +6701

Die zou ook een veel betere aanvoerder zijn

21-03-2021 06:17

Rotterdam1983 +5762

Dat vind ik inderdaad ook.

21-03-2021 06:21

hoekieuitzoekie +21648

Vind je dat echt? Ik zie Toornstra eigenlijk alleen maar nutteloze dingen zeggen, hij staat alleen te wijzen als een back de bal heeft en de bal volgens hem terug moet naar de keeper of CV, op andere momenten zie ik hem niet of nauwelijks coachen. Hij is totaal geen leider.

21-03-2021 09:13

Rotterdam1983 +5762

Ik zie hem anders vaak genoeg zeggen dat mensen in de bal moeten komen en/of positie spel moeten maken.Maar ja jij zal wel zo kerel zijn die altijd al een haat heeft gehad op Toornstra en dus vind dat Berghuis de juiste man is om aanvoerder te zijn

21-03-2021 09:16

paulus56 +254519

Vriendje van zwarte tulp zeker die zal wel zeggen kijk ze kunnen niet zonder Diemers

21-03-2021 09:44

Rotterdam1983 +5762

Ik vriendje van die Zwarte känkertulp???

21-03-2021 09:49

paulus56 +254519

Nee jij niet hoekie natuurlijk

21-03-2021 09:53

Rotterdam1983 +5762

Oh hahaha.....

21-03-2021 09:59

hoekieuitzoekie +21648

Jij trekt wel heel snel conclusies zeg, ik stel je gewoon een vraag. Wat jij namelijk ziet bij Toornstra zie ik helemaal niet wat betreft leiderschap. Dat hebben meerdere trainers en hijzelf in het verleden zelfs ook al aangegeven, dat hij geen prater is en niet graag de leiding neemt. Ik zie vooral een geforceerde manier van coachen op de verkeerde momenten. Fer heeft dat ook heel erg.

Als Toornstra een leider was geweest had hij gisteren het team bij elkaar moeten houden. Daar had hij namelijk precies de juiste positie voor! Maar begin tweede helft zakte hij veel te ver in, en daarna begon hij blindelings diep te gaan. Hij had juist rust moeten bewaren, maar hij maakte de onrust juist erger.

Wie dan wel? Geen idee. Een keeper denk ik. We hebben totaal geen leiders in het elftal.

21-03-2021 10:27

paulus56 +254519

Liever een geforceerde dan iemand die weinig tot niets doet.
En ja liever een keeper of een centrale verdediger als die de kwaliteiten heb.
En hebben die het niet dan liever toornstra

21-03-2021 12:04

hoekieuitzoekie +21648

Nee niet liever geforceerd. Want hij geeft de verkeerde aanwijzingen. Weet je wanneer Toornstra "coacht". Als de bal naar Malacia gaat, dan staat Toornstra opeens te wijzen dat Malacia de bal heel snel terug moet spelen naar Senesi. Zo hé, poeh poeh. Wat een inzicht zeg. Bedankt voor die bijdrage.

Ik zie Toornstra en Fer werkelijk alleen maar "coachen" dat een bal van de back terug moet naar de CV of de keeper. Let er serieus maar eens op. Dat is al jaren zo! Nou... hou dan lekker de bek dicht.

21-03-2021 12:10

rensrotterdam +3971

Misschien kan die ballenjongen de vacature van Stanley Brard opvullen.

21-03-2021 02:57

XxRdammertjexX +109

Die ballenjongen heeft zeker wel ergens een punt. Helaas is de passing al een half seizoen bagger en van dit team, zeg nou es eerlijk, mag je toch wel wat meer verwachten?

Aan de andere kant moet die jongen nog maar is op dit niveau zien te komen. Maar even aanmoedigen en ze proberen harder te laten vechten zodat we de drie punten binnen halen.

21-03-2021 01:52

feyenoord1980 +2744

Eerste helft hadden ze de hoogste passing percentage van welke club dan ook dit seizoen

Dus dat viel wel mee.

91 procent.

21-03-2021 03:39

dekuip1960 +2

80% waren balletjes over 3 meter die ze op eigen helft elkaar aan speelden

21-03-2021 06:16

you_never_walk_alone +8609

Dit niveau??? Die ballenjongen moet helemaal niets, mss heeft deze jongen wel andere kwaliteiten dan dit ' niveau ' mss heeft deze jongen ' wel' een iq van boven de 100. Dat berghuis daar op reageert zegt veel meer over ' zijn' niveau!

21-03-2021 07:55

valk84 +0

Juistummmm maar iq boven de 100 is nog niet bijster veel.

Maar ik buig zulke ballenjongens toe. De ballen te hebben om tegen Berghuis te praten.
En ook gewoon gelijk hebben wat dat betreft

21-03-2021 08:24

smiley84 +13

Half seizoen? Wat denk je van een half decenium?

21-03-2021 09:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties