''Slot moet ook niet ergens onderweg worden ontslagen''

''Slot moet ook niet ergens onderweg worden ontslagen''

Feyenoord-watcher Mikos Gouka komt met een opvallende onthulling rondom Arne Slot. De trainer heeft toen hij nog werkzaam was bij AZ zelf contact opgenomen met Feyenoord. Slot wilde niets liever dan aankomend seizoen voor de Rotterdamse club werkzaam zijn.

Gouka praat met journalist Hugo Borst, de auteur van het boek 'De Coolsingel bleef leeg', over de huidige situatie van Feyenoord. ''Het kamp-Slot heeft zelf contact gezocht. Het initiatief lag aan de kant van Slot. Hij wilde zelf naar Feyenoord'', vertelt Gouka in het Algemeen Dagblad. Borst prijst zijn mentaliteit. ''Die durft. Hij had ook op Ajax kunnen wachten.''

''Een interessante trainer'', vervolgt Borst in de krant. ''Maar als ik Feyenoord ongevraagd een advies mag geven: zeg dat ze volgend seizoen ergens tussen plek 6 en 9 finishen. In seizoen twee haalt Slot Europees voetbal en in seizoen drie moet hij proberen mee te doen om de titel. Hou de verwachtingen laag. Ze moeten iets opbouwen. Ze gaan beter scouten. Ze renoveren de jeugdopleiding, want Stanley Brard was ook niet je van het en dan druk ik me nog mild uit. Slot moet ook niet ergens onderweg worden ontslagen. Tenzij hij gekke dingen doet.''

Lees meer over
Hugo Borst
Plaats reactie
666

landje +3864

Ik hoop dat Slot met veel krediet de kans krijgt om iets moois meer te zetten. Hij maakt een goede indruk vooral omdat hij al volop fanatiek op de achtergrond bezig is met komend seizoen. Het meest prettige vind ik dat hij er positief in staat en er ook echt zin in heeft. Want de klus is niet makkelijk, maar als hij het voor elkaar kan krijgen dan is een legende status dichtbij. Zet 'm op Arne!!!

02-04-2021 17:17

balophetdak +484

Als Feyenoord met uitsluitend jeugd en zonder bejaarden met leuk herkenbaar voetbal Europees haalt ben ik al tevreden
Als er maar een idee en visie wordt neergelegd in de club die herkenbaar is.

02-04-2021 09:40

beppie172 +65695

Wanneer heeft Feyenoord zijn laatste hoofdtrainer ontslagen?

02-04-2021 02:01

Heufhejdygvs +2010

Fred Rutten al was dat geloof ik ook wel een wederzijdse beslissing

02-04-2021 06:09

beppie172 +65695

Volgens mij was dat een op Non-actief stelling, omdat hij eind van het seizoen toch al zou vertrekken.
Volgens mij is Mario Been de laatste hoofdtrainer die echt is ontslagen. En dat is meer dan 10 jaar geleden.

02-04-2021 09:57

Heufhejdygvs +2010

Non-actief stellen komt op hetzelfde neer behalve dat de trainer dan niet aan de slag mag bij andere clubs tot zijn contract afloopt. Zie bijvoorbeeld Peter Bosz bij Dortmund.

02-04-2021 12:29

Marki +235

Stam toch of stopte die zelf

02-04-2021 10:09

beppie172 +65695

Stopte zelf.

02-04-2021 10:35

beppie172 +65695

Wilde ook geen vergoeding.

02-04-2021 10:35

Marki +235

Ohja na de 4-0

02-04-2021 11:16

feyenoord_Freak +14031

Wat een negativiteit allemaal om te lezen over slot hier
Op Fr12 wtf fuck kan het nou eigenlijk schelen wat Hugo borst of mikos kouska te zeggen hebben .
Dat soort negatieve nieuws hoor je eigenlijk niet te vinden vind ik .
Waar is de positiviteit gewoon iets wat de fans bij Feyenoord leuk en nog een beetje trots over mogen zijn om supporter van Feyenoord te zijn .
Ik leest dat hèel heel weinig de laatste tijd lekker boeiend wat die idioten vinden het zijn goede vrienden van de club en vooral Hugo worst niet met z'n Sparta shirt Rot op man dat soort nieuws moet je niet hebben.

02-04-2021 01:25

FRANKIEBOY +649

Wat je begonnen bent, moet je ook afmaken. Anders is het een zwaktebod, zelfs al zou Arne Slot verkeerde beslissingen nemen.

01-04-2021 22:43

FRtrue +20

Wat lult die Gouka?????????

01-04-2021 20:13

Nabbie +4059

Met ons budget moet je altijd voor Europees voetbal gaan. Verder moet Slot wel de tijd krijgen om te bouwen, een se of 2.

01-04-2021 18:18

frtikkieterug +6701

Wat is ons budget volgens jou?

01-04-2021 18:27

fr12_blyat +6945

Ons salarisbudget

01-04-2021 22:10

FeyChris +6

130 mil als de inverstering doorgaat :P

01-04-2021 22:38

D2_Icon +3

Senesi verkopen en Vd Ven halen.

01-04-2021 18:16

Dezwartetulp +76719

Hugo, gast, verzin zelf ‘s wat en zit mij nou niet de hele tijd na te praten...zucht

01-04-2021 18:11

D2_Icon +3

Is Diemers al geselecteerd voor Oranje?

01-04-2021 18:16

Dezwartetulp +76719

Heeft bedankt. Eiste dat eerst Bozenik genaturaliseerd moest worden.

01-04-2021 19:15

you_never_walk_alone +8609

Eerste op het blad bij het nationale G-team, Paralympics staan al met stip aangeduid!

01-04-2021 19:30

hasil +8

de bondcoach vindt die Miedema , Martens, van de Sanden beter en ik ben het met hem eens...

01-04-2021 20:02

D2_Icon +3

Vd Donk>Diemers

01-04-2021 21:54

Dezwartetulp +76719

Ach ja, meer punten met Diemers dan zonder!

02-04-2021 00:15

fr12_blyat +6945

Diemers is niet Nederlands

01-04-2021 22:10

jack98 +46867

Een plek tussen 6 en 9? Dat is wel erg pessimistisch.

01-04-2021 17:59

Meekijker +4296

Met zo'n drastisch wijzigende course, extreem verdedigend voetbal ombuigen naar dominerend aanvalsspel, vergt veel tijd. Laat hem ajb bouwen. De neuzen profiteren nu ook nog van een jaartje Bosz.

01-04-2021 17:38

Baksteen +3678

De neuzen profiteren van 4 kampioenschap op rij met de huidige bondscoach. Ineens hadden ze meer dan 100 miljoen op de rekening.

01-04-2021 20:22

Meekijker +4296

Uiteraard. Maar de basis van de manier waarop ze nu voetballen is gelegd onder Bosz. Onder De Boer was alles armoe, hoofdzakelijk de andere clubs.

01-04-2021 20:51

Tilburgert +56733

Wederom belachelijk dat je wordt geassocieerd met plek 6 tot 9 terwijl we afgelopen 10 jaar niet lager zijn geëindigd dan plek 4. Dankzij dit sportief zwaar ondermaats seizoen met een resultaat trainer zonder resultaten vliegt de media erbovenop om Feyenoord neer te schoppen totdat alle Feyenoordsupporters er ook in gaan geloven.

01-04-2021 17:28

SalsaSamba +6532

Zelfs met een Slot die een heel systeem en team wil opbouwen is plek 6 t/m 9 een te lage prognose.

01-04-2021 17:40

Dre3000 +6190

Plek 2 tot 4 is realistischer. Als je lager eindigt heb je gefaald vind ik.

01-04-2021 17:44

Frankster +20955

Begrijpend lezen is ook een vak

01-04-2021 17:49

010dragert +4943

10jaar geleden 10e onder Mario dat haalt 't gemiddelde omlaag hé.

01-04-2021 17:57

Jackyan +3695

Off topic: Denken jullie dat Rutte het gaat redden nu hij weer betrapt is met een leugen.

01-04-2021 17:28

hasil +8

om de waarheid te ontlopen is uiteindelijk Rutte ook niet snel genoeg. ...wat kan die man liegen, draaien, de boel besodemieteren....eerlijk is eerlijk als je dat goed kent is het ook een gave...liegen dat het gedrukt staat..

01-04-2021 17:31

Dre3000 +6190

Ja natuurlijk gaat hij het redden.

01-04-2021 17:44

1234567890 +173044

Mag hopen dat Rutte zich kan herinnerigen dat die ze billen heeft afgeveegd anders loopt die nu met een vieze onderbroek

01-04-2021 17:46

ladinsky +10

Nee, is helaas einde verhaal voor Rutte

01-04-2021 17:49

1234567890 +173044

Kan die naar Brussel

01-04-2021 17:57

010dragert +4943

Nou.. Das de eindconclusie 1234567890

Je vernaaid het en krijgt een gouden handdruk enof promotie. Typisch politiek.

Volk blij Rutte blij. Done deal!

01-04-2021 18:28

010dragert +4943

ZOU KUNNEN DAT
die papieren expres niet in een map zaten (dat doe je al om wegwaaien te voorkomen) en dat de pers getipt is hierop in te zoemen. Komt dan van hoger af. Rutte toch wordt geslachtofferd en Kaag 't over neemt.

Omtzigt is al jaren lastig iig en nu zit ie overspannen thuis. Dubieuze shit iig.

Ook nog 50/50 dat precies dat op het papiertje te lezen is als je er zo mee loopt.

Tis een gekke wereld hé. Als 't te bizar is geloven de mensen de waarheid toch niet...

01-04-2021 18:24

Jackyan +3695

Ik sta nergens meer van te kijken. Ik vind die Kaag ook zo verschrikkelijk enge wijf.

01-04-2021 19:36

010dragert +4943

Mwah, wat ze hiervoor deed heb k wel respect voor hoor.

01-04-2021 20:36

glennkwidama +4346

Mochtie t niet redden, kan hij prima onze club weer op de rails zetten. In een slangenkuil is Mark op z'n best, welkom Mark!

01-04-2021 22:19

doellijntechnologie +9497

Ik kan me het haast niet voorstellen dat Slot het slechter gaat doen dan Dick.

01-04-2021 17:24

tussenjaar +6203

Dick kan met de kerst de boel weer gaan redden

01-04-2021 17:38

doellijntechnologie +9497

Daar is hij wel perfect voor!

01-04-2021 18:12

kokkinovskiy +218

Ik denk dat mocht hij het wel minder gaan doen, maar met meer idee in het voetbal dat het dan wel gewaardeerd wordt. Dickie deed het qua resultaten goed, maar het voetbal was niet om aan te zien

02-04-2021 00:35

tussenjaar +6203

Er is nog nooit een trainer geweest bij Feyenoord die aanvaardbaar voetbal speelde

02-04-2021 12:40

tussenjaar +6203

Omdat ze met 2-0 van Sevilla gewonnen hadden? Rutten was toch de man die Immers de voorkeur gaf boven Ziyech? Die Schaken rechtsback zette? Die uitgeschakeld werd door GAE?

02-04-2021 16:48

doellijntechnologie +9497

Je kan verliezen en nog goed voetbal spelen, dat is een trainer die redelijk veldvoetbal liet zien met Immers, Manu en Kazim. Dan kun je echt wel wat.

02-04-2021 17:08

tussenjaar +6203

In mijn ogen is Rutten na Been de slechtste trainer uit de historie.

02-04-2021 17:19

kokkinovskiy +218

Volgens mij was het niet zo dat rutten hem de voorkeur gaf boven ziyech, maar hem geen basisplaats en vaste positie wilde beloven...

02-04-2021 21:40

kokkinovskiy +218

Dat klopt, dat is op één hand te tellen. Maar dat neemt niet weg dat bij goed voetbal het langer getoleerd wordt. Als het voetbal kut is en de resultaten ook is de positie sneller onhoudbaar

02-04-2021 21:38

tussenjaar +6203

Als je niet wint speel je altijd Kut voetbal

02-04-2021 23:06

kokkinovskiy +218

Nee hoor ben ik niet met je eens. Als je een fatsoenlijke spelopvatting hebt en er een idee achter zit, kan je best wel eens een potje verliezen.
Dus jouw conclusie gaat zeker niet helemaal op

02-04-2021 23:37

doellijntechnologie +9497

Dicky’s resultaten waren alleen de eerste 6/7 maanden goed. Laatste halfjaar echt drama.

02-04-2021 15:52

PietertjeFC +651

Ik geloof geen woord uit die rotbek van Gouka

01-04-2021 17:13

FRThijsos +0

plek 6 en 9 finishen

Hou toch op man, welke clubs zijn boven ons?

Ajax, Az misschien? PSV? Draait verschrikkelijk.

01-04-2021 17:00

Tweebenig +6

Ik denk dat Feyenoord best een representatief team op de mat kan brengen aankomend seizoen, ook met de spelers die nu voorhanden zijn. Maar het belangrijkste in deze is duidelijkheid wat de groep kan en dat deze groep, als ze de bal hebben, de bal bij afspelen naar de goede kleur spelen of in het vijandelijke doel. Hoe moeilijk kan dat zijn. Succes Slot.

01-04-2021 16:45

1908forever +18246

Ik denk dat de supporters heus wel door hebben dat het tijd gaat kosten om opnieuw een team op te bouwen.
Het verschil met andere jaren is dat we nu wel het gevoel hebben dat er mensen zijn zoals Slot en Arnesen die iets voor de toekomst willen neerzetten.
Het wordt waarschijnlijk op een houtje bijten.
Maar dat het goed komt heb ik veel vertrouwen in.
Het is in ieder geval beter dan dat het was.

01-04-2021 16:18

fr12_blyat +6945

Mark Rutte gaat lekker

01-04-2021 16:17

D2_Icon +3

Siniserra---------Miedema-------Berghuis
--------------Kokcu--------Texeira------------
--------------------Toornstra------------------
Malacia-Hendriks-Geertruida-Svenson
---------------------Bijlow----------------------

01-04-2021 16:12

nummer3 +680

Svensson wil naar het buitenland heeft hij aangegeven, dus dat zal hem wel niet worden.

01-04-2021 16:15

hasil +8

Dat kan hij wel willen maar de vraag is of het buitenland hem wel wil...clubs zullen ook niet in de rij staan voor hem...niks verkeerd met deze speler maar het is gewoon niet meer dan een modale back...

01-04-2021 17:26

nummer3 +680

Transfervrij, dus daar is vast wel interesse voor in deze coronatijd.

01-04-2021 17:44

riesie +0

Svensson is al in het buitenland.

01-04-2021 17:48

johnbgoode +366

Groenen ipv Teixeira en je bent er.

01-04-2021 16:28

D2_Icon +3

Jill Roord ernaast en het middenveld is rond.

01-04-2021 16:59

HassanTurkuF3R +3

Megan Rapinoe mis ik hier

01-04-2021 19:12

nlx78 +1758

Slot heeft inderdaad al teveel tijd gehad. Next.

01-04-2021 16:10

Bulldog010 +6738

Stel dat je is van alle 15 ploegen met minder budget twee keer wint. Dan kom je al een heel einde verder.

01-04-2021 16:07

nlx78 +1758

Is dat niet het negatieve record van PSV inmiddels? 15 'toppers' niet gewonnen?

01-04-2021 16:11

Tweebenig +6

Ben je elk jaar kampioen!

01-04-2021 16:48

Bulldog010 +6738

Precies. En dat kan alleen door ze helemaal stuk te spelen.

01-04-2021 17:21

arontje010 +919

Arnessen en slot 2 mannen die zijn gekomen niet voor eigen ego maar voor de slapende reus uit zuid.

01-04-2021 16:02

BilalBasacikogulu +0

Rutte out Slot in

01-04-2021 16:00

arontje010 +919

Slot ynwa!!

01-04-2021 15:56

campie010 +3660

Slot out!
Zo je kan maar alvast de eerste zijn....

01-04-2021 15:55

mausztune +1327

Kwam gister al voorbij

01-04-2021 17:01

campie010 +3660

Shit, loop ik weer achter de feiten aan.

01-04-2021 20:53

Huisman +24793

Ik weet niet wat het is maar iets in mij zegt dat Slot het op de rit gaat krijgen. Niet zozeer qua prijzen maar wel qua wat voetbal in de ploeg brengen, voetbal waar we weer voor op de banken staan, waar iedereen zijn taken kent en ook uitvoeren en we eindelijk weer eens met trots op de maandagochtend bij de koffieautomaat kunnen staan.

01-04-2021 15:53

R88 +190

Wat is die man toch altijd negatief. Heb hem nog nooit wat positiefs over Feyenoord horen zeggen

01-04-2021 15:42

TactvolleTacticus +3792

Kun jij wat positiefs verzinnen dan?

01-04-2021 15:46

BilalBasacikogulu +0

Ja pratto definitief vastgelegd

01-04-2021 15:48

themaniac +2760

Nu al over ontslag van een trainer beginnen die nog niet eens begonnen is. Hou daar eens mee op en laat die gozer lekker beginnen en bouwen.

01-04-2021 15:32

timadi +187

Hou je ongevraagde adviezen maar voor sparta, wijsneus. Het enige wat jij kan is fitten op de grootste club van Rotterdam.

01-04-2021 15:17

Danny 91 +61402

Misschien kan Rutte volgende seizoen slot helpen ? Of een leuke baan bij Feyenoord krijgen.

01-04-2021 15:09

BoscheBol +1

Ik denk dat Slot dat niet wil. Rutte wel voor de jeugdopleiding.

01-04-2021 15:12

Wolverine +42

Danny91 bedoeld ook echt Rutte...jij waarschijnlijk Rutten

01-04-2021 15:13

xenox403 +0

Voor de duidelijk ga ik er vanuit dat het om die man met die slis gaat.
Zou prima zijn om bij de jeugd te betrekken.
Jonk zou ook een goede kandidaat zijn.

01-04-2021 15:15

Danny 91 +61402

Ik bedoel Mark Rutte haha die zoekt na vanavond een nieuwe baan.

01-04-2021 17:13

BoscheBol +1

Ja ik bedoel Fred Rutten . Geen Mark, die zal Danny 91 dan bedoelen. HaHa

01-04-2021 15:17

SalsaSamba +6532

Ik vergelijk Slot eerder met een trainer als Verbeek. De supporters zijn enthousiast om een echte speelwijze en om een traiber met een visie te hebben. Ik hoop dat de clubleiding het hoofd koel houdt als er aanpassingsproblemen zijn tussen Slot en Feyenoord.

01-04-2021 15:09

De-Witte-Socrates +6853

Slot is veel slimmer en beheerster dan Verbeek.

01-04-2021 15:42

SalsaSamba +6532

Ja dat is ook, de vergelijking gaat ook alleen op in de zin dat er een nieuwe koers wordt ingezet, de fans daar goed op reageren en dat de media het de hele tijd heeft over de verwachtingen

01-04-2021 16:33

Willem07 +8470

Dit is wel een goed verhaal. Het verwachtingspatroon temperen.

01-04-2021 15:08

Damdun +1489

Slot moet je niet vergelijken met Stam. Als je wilt vergelijken, doe het dan met Van Marwijk in zijn eerste Feyenoord-periode. Geef hem de kans. Ik geloof wel in Slot, voor wat dat waard is natuurlijk. Maar bij AZ heeft hij ook de huidige selectie opgebouwd met bijpassende speelstijl.
Stam was nog onervaren als coach met wel veel voetbalervaring. Feyenoord nam Stam omdat hij een persoon was met internationale uitstraling. Maar zonder trainerservaring.

01-04-2021 15:04

BoscheBol +1

Stam had natuurlijk ook wel de pech dat hij geen fitte selectie had. Toen ze fit werden werd híj ontslagen en kwam Dik. Ik had het nog wel eens willen zien met een fitte selectie.

01-04-2021 15:10

ernst H +4998

Slot is een totaal andere trainer, en de situatie was toen veel gunstiger.
Ze hadden toen een fantastische selectie.

Slot laat zijn ploegen meer aanvallend voetballen, Bertje was niet zo,n durver.

01-04-2021 16:09

popi +1971

Fijn hé die media,ik kots erop .

01-04-2021 15:03

popi +1971

Hij is gvd nog niet eens begonnen !!!!

01-04-2021 15:02

gwmd1 +4083

Ben blij met Arnesen die de hele oude kliek afbreekt en onze trots opnieuw wil opbouwen. In zijn psv tijd praatte hij al over het respect naar Feyenoord en dat het niet te begrijpen valt dat WIJ al tientallen geen structueel hoog niveau hebben kunnen blijven halen. Geef Arnesen een paar jaar de kans!

01-04-2021 14:35

deleted106 +19

Ik denk dat dit stam 2.0 gaat worden. Hij wil aanvallend voetbal spelen maar veel spelers kunnen vaak niet eens naar dezelfde kleur spelen. Dit wordt in het mes lopen wedstrijd op wedstrijd.

01-04-2021 14:30

you_never_walk_alone +8609

Met dat verschil dat deze trainer het wel al laten zien heeft dat zijn systeem werkt! Alleen moeten die domme koeien die er bij ons opstaan eens van het veld en vervangen worden door voetballers....

01-04-2021 14:54

deleted106 +19

Kijk en daar zit dus ook het probleem. Met dit materiaal gaat het hem niet worden. Helemaal als je bedenkt dat we sterkhouders moeten verkopen.

01-04-2021 15:01

Ro1 +2192

Daar haal je dan toch voetballers voor terug

01-04-2021 15:23

deleted106 +19

Ja maar vaak van minder niveau.

01-04-2021 15:24

tvdn03 +490

Ben bang voor een Stam scenario

01-04-2021 14:22

helfeije_xii +817

Slot zal dezelfde kant op gaan als Stam, vrees ik. Hoop op goede resultaten, maar als we geen overwinningen kunnen behalen met Dick, denk ik niet dat deze man het kan omdraaien.

01-04-2021 14:18

FR-Emma +1917

Nog niet eens begonnen en ze praten al over z'n ontslag

01-04-2021 14:17

Spiderpig +174589

Terwijl Advocaat mag aan blijven modderen zonder kritiek

01-04-2021 14:52

FR_Zweppie +232

Stelletje stokers zijn het

01-04-2021 15:00

Spiderpig +174589

De media is veel te machtig in de voetbalwereld.

01-04-2021 15:21

FR_Zweppie +232

Niet alleen de voetbalwereld.

01-04-2021 17:45

Hark +1

Ik denk er net zo over.

01-04-2021 14:17

nlx78 +1758

Je spelers mededelen dat je voor plek 6 tot 9 mee gaat doen volgend seizoen :(

01-04-2021 14:19

Ro1 +2192

En ook aan de media, ik heb het idee dat alleen de achterban het snapt

01-04-2021 15:24

Hark +1

Nee dat is niet wat hij zegt.
Als het gebeurt dan moet Feyenoord even slikken en weer door gaan met bouwen aan de toekomst.

Ik hoor steets bij Feyenoord gaat het al jaren het zelfde. En dat klopt altijd korte termijn politiek.

Nu wil men eens gaan voor de lange termijn en dam moet je mensen ook de kans geven.

01-04-2021 18:46

radikale +6846

Sinds wanneer is fucking Hugo borst onze huis criticaster? Komt mij een beetje te vaak in het nieuws meneer borst

01-04-2021 14:10

wilbert17 +23476

Crew........ geen 1 april grap????

01-04-2021 13:55

KFCVGEEL +2068

Tuurlijk moeten ze dat niet doen. Iedereen ziet dat Feyenoord mijlenver achterop is geraakt.
De komende jaren spelen we gewoon voor plek 3 t/m 5 met misschien incidenteel een uitschieter naar plek 2.
Heb wel vertrouwen in Slot en hoop dat hij kan bouwen aan een jong getalenteerd team om zo financieel weer wat stappen vooruit te zetten.

01-04-2021 13:51

leofric +4481

Inderdaad, laat Slot nu maar iets opbouwen. Om de titel meedoen is onrealistisch voorlopig.

01-04-2021 13:45

kwadraat +4328

Borst vergeet ons geheime wapen. Baldé en een fitte Sinisterra volgend seizoen snelheidsduivels op de vleugels

01-04-2021 13:43

FR-Emma +1917

Dacht liam kelly

01-04-2021 14:18

FR-Arnhem +49954

Waarom gaan mensen hier zo los op Borst? Letterlijk alles wat hij hier zegt snijdt hout

01-04-2021 13:42

13eer +3825

Dat het een emo jankerd is, en probeert de quasi kunstzinnige uit te hangen met zijn gestijlde homobaard.

01-04-2021 13:49

TactvolleTacticus +3792

De man heeft wel een ontzettend jezus-complex

01-04-2021 15:51

Djim +8188

Borst mag geen ongevraagd advies geven

01-04-2021 13:35

henkiehenk +3564

top 5 moet gewoon te doen zijn maar je moet slot wel de tijd geven om te bouwen ja, zeker eens. Hopelijk ontwikkelt bannis zich goed of weten we een scorende spits te krijgen

01-04-2021 13:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties