Boskamp: ''Ik zou geen voorkeursbehandeling willen hebben''

Boskamp: ''Ik zou geen voorkeursbehandeling willen hebben''

Feyenoord tegen Vitesse zal op 25 april sinds tijden weer de eerste thuiswedstrijd van de Rotterdammers met publiek zijn. Oer-Feyenoorder Jan Boskamp hoopt er uiteraard bij te kunnen zijn. "Ik zou geen voorkeursbehandeling willen hebben, maar ik zou het toch niet erg vinden."

Ook gaat Boskamp in op de vermeende, en inmiddels alweer ontkende, interesse in Guus Til. "Die heeft een jaar niet meer gespeeld, geloof ik. Slot heeft ermee gewerkt, dus in principe verrast het me niet. Wat me wel verrast is dat die jongen van Go Ahead (Sam Beukema - red.) niet naar ons wilde komen, die gaat naar AZ. Dat is een teken dat AZ ons misschien voorbij is", aldus Boskamp voor de camera van Veronica Inside.

Maar hoe staat Feyenoord ervoor wat betreft het behalen van Europees voetbal? "Klote, echt klote. Dat is nou eenmaal zo. Je hoopt dat het een beetje meezit, maar als het tegenzit moet je ook nog de eindrondes (play-offs - red.) spelen. Dat is een loterij."

Plaats reactie
666

burny181803 +1

Az heeft een jong az deze mist feyenoord

09-04-2021 14:40

Fr12gebruiker +2054

Begroting 2019/2020:

3. Feyenoord - 68 miljoen
4. Vitesse - 26 miljoen
5. Az - 25,5 miljoen

Prijzen laatste 5 jaar:
Feyenoord 5
Az 0

Dat Feyenoord 2 mindere jaren heeft betekend niet dat AZ ons structureel voorbij is. Ajax is vanaf 2014 tot 2019 geen kampioen geworden, was PSV hun toen ook structureel voorbij?

09-04-2021 13:32

Fr12gebruiker +2054

Overigens, als er nu geen coronacrisis was geweest had het er volledig anders uitgezien. Dan zat Feyenoord niet in financiële nood en hadden/hebben veel waarde op het veld staan.

09-04-2021 13:39

peturrrr +0

Wat een gelul, wat is nou voorbij? Sportief, supporters? Geld? Status? Resultaten? Aanzien? Begroting? Beleving? Sympathie?

Gooi alles op een hoop.

Hoe je het ook wend of keert, die gasten uit 020 zijn de grootste club van ons land en dan komen wij. Dan PIsvee dan een poosje niks en dan AZ.

09-04-2021 13:23

frankyboy +6801

Man, vraag iedere voetbalkenner zonder Feyenoordhart of AZ objectief bekeken Feyenoord voorbij gestreefd is en 95% zal dat beamen. Alleen een supportershart kan dat nog ontkennen.

We staan nu 5de, hebben een gapend gat in de begroting en 0 euro op de bank. En toch zien mensen het hoopvol in. Het kan best hoor dat we het volgend seizoen beter doen dan verwacht, maar dat is dan absoluut niet gebaseerd op de voortekenen.

09-04-2021 12:45

hasil +8

Welk gapend gat in de begroting? Heeft AZ als enige club dan geen tekort over dit seizoen? Hoe groot is het budget van AZ en dat van Feyenoord?

09-04-2021 13:20

Willem10 +11981

Dat zou een teken kunnen zijn dat AZ ons voorbij is.....oke Jan, ingefluisterd door maatje Derksen?

09-04-2021 11:00

dkuh013 +2078

Jan heeft hier zeker een punt. En az zit zeker dichtbij en idd mischien wel voorbij ons . En het is zo gek ook niet , feyenoord begint als topploeg in te zakken op alle fronten

09-04-2021 11:59

2018-2019 +1442

Play offs is geen loterij Jan. Als je dat niet haalt ben je gewoon niet goed genoeg.
De vriendenloterij bv is dat dan weer wel.

09-04-2021 10:25

cluepon +3832

Dat is dan duidelijk gezien onze history in de playoffs :(

09-04-2021 11:30

jupiter +2560

OT: was er gisteren niet een vergadering voor de realisatie van het nieuwe stadion? Of had ik dat verkeerd gelezen ergens?

09-04-2021 10:25

hasil +8

Er was onvoldoende belangstelling binnen de raad en de persoon in kwestie is daarom doorverwezen naar de reguliere vergaderingen over het stadion...

09-04-2021 10:41

remco112 +16288

Boskamp gigantische held!

09-04-2021 10:05

Dezwartetulp +76719

Eens met ‘gigantisch’

09-04-2021 10:06

ozkitheozk +875

We zijn de eerste en laatste Europa league winners. Een az of vitesse zijn voor nu eventjes booming. Feyenoord heeft geschiedenis en zal nog meer mooie jaren tegemoet komen. We staan 5e, met een bijzonder slecht elftal, geen supporters, kut problemen intern.

Is het nou zo erg mannen?

09-04-2021 09:59

huppiehuppiehuppie +1

Met dit bijzonder slechte elftal zouden we alsnog gewoon 3e moeten worden. Is het nou zo erg om toe te geven dat AZ ons voorbij is? Op alle fronten behalve fans en historie

09-04-2021 10:00

Dezwartetulp +76719

De waarheid ligt in het midden. AZ is ons NU voorbij, maar dat is normaal gesproken een tijdelijke situatie.

Het beste is niet kinderachtig te reageren, maar te leren van clubs als Ajax en AZ. Gewoon jatten wat ze goed doen en door.

09-04-2021 10:05

gokufan +5469

ze kloppen ons nu 2 seizoenen achter elkaar zowel thuis als uit, kloppen pisvee zowel thuis en uit al 3 seizoenen, verkrachten ajakkes als jaren, doen het Europees veel beter, om nog maar niet te spreken over het transfer beleid

09-04-2021 10:09

LaurensFR +1738

Met een veel lagere begroting... blijft wel triest dat dat meer in ons nadeel lijkt dan voordeel

09-04-2021 10:20

Heufhejdygvs +2010

Vorig seizoen alleen een wedstrijd in de Kuip gehad

09-04-2021 11:05

gokufan +5469

Dat telt voor 10 uitnederlagen

09-04-2021 14:28

hasil +8

De waarheid ligt niet in het midden. Met voorbij gaan bedoel ik een paar jaar sportief passeren en structureel een hoger budget.

En van beiden is geen sprake.

Net zo min Feyenoord Ajax was voorbij gegaan toen men een paar jaar geleden kampioen werd...

Ik snap werkelijk niet waar mensen die onzin vandaan halen die direct altijd maar roepen dat AZ, Vitesse ons zijn gepasseerd....

09-04-2021 10:46

Willem10 +11981

Eens Hasil. Eindelijk eens een helder statement waar geen speld tussen te krijgen is. Toen AZ een ramp start had, werden ze toch ook niet totaal afgeschreven. Goede analyse van " der Franz"!

09-04-2021 11:04

Dezwartetulp +76719

Een prachtige ‘kop in het zand’-analyse van “der straussvogel”!

09-04-2021 11:13

Willem10 +11981

Hahaha. Niet zo somber Tulipo Negro....we komen heus weer terug.

09-04-2021 12:49

remco112 +16288

Op alle fronten! hahahah

Feyenoord zal altijd groter blijven dan AZ.

09-04-2021 10:05

leofric +4481

AZ heeft ons nog niet INgehaald, wel BIJgehaald. Dit betekent niet dat je alles op z'n beloop moet laten en denken dat AZ vanzelf wel instort, maar het is echt niet zo AZ ons nu al op alle fronten in heeft gehaald:

- Jeugd: voorlopig wel. Maar vergeet niet dat AZ nu ook 'gewoon' geluk heeft dat spelers van het kaliber Stengs en Boadu nu doorbreken. Je weet niet of ze over 5 jaar weer zo'n goede lichting hebben. Zoals wij rond 2014 een goede lichting hadden en AZ helemaal niet.
- Transfers: dat is duidelijk in het voordeel van AZ
- Begroting: de begroting van Feyenoord is 1.5x groter dan die van AZ en Vitesse bij elkaar opgeteld.
- Resulaten: dit was de laatste jaren om en om: de ene keer AZ boven Feyenoord en de andere keer andersom. Dus AZ heeft niet slechter gepresteerd, maar zeker niet beter. Wel heeft Feyenoord meer prijzen gepakt.

09-04-2021 10:08

cluepon +3832

Het feit dat de begroting van Feyenoord groter is dan AZ+Vitesse, spreekt toch niet in ons voordeel als de meeste sportieve dingen in ons nadeel spreken?

09-04-2021 11:46

leofric +4481

Nee, gebaseerd op de resultaten van dit seizoen klopt dat en mag je qua begroting zeker verwachten dat je 3e wordt. Maar dat betekent niet dat AZ ons nu al op dit moment heeft ingehaald. Wel zie ik hen als Feyenoords grootste concurrent voor de komende jaren.

09-04-2021 11:55

cluepon +3832

De afgelopen jaren hebben we maar zelden het grote verschil in begroting terug kunnen zien in de loop van het seizoen.

19/20: 6 punten achter
18/19: 7 punten voor
17/18: 5 punten achter
16/17: 33 punten voor (onze uitschieter)
15/16: 4 punten voor
14/15: 3 punten achter

Dus ja, we eindigen doorgaans iets voor of iets achter. Maar waar de kloof met Ajax/PSV wordt vergoeilijkt met "die hebben veel meer budget", wordt er voor een club met half ons budget alleen geroepen "onzin dat ze ons voorbij zijn", en is het budget opeens niet zo relevant meer?

09-04-2021 14:49

leofric +4481

Dat komt omdat omdat dat vergoeilijken zoals jij dat omschrijft ook ten dele klopt. In het geval van Ajax speelt budget wel een grote rol omdat die door de Europese successen van de afgelopen jaren zo'n groot gat hebben geslagen dat zelfs PSV hen waarschijnlijk niet meer kunnen inhalen.

Bij PSV geldt het budgetverhaal mijns inziens niet echt en zou je hen relatief eenvoudig moeten beconcurreren. Daarom is het ook zo jammer dat we dit seizoen geen 2e meer worden: we hadden PSV echt enorm in de problemen kunnen brengen. Maar ja, helaas.

M.a.w. Feyenoord haalt ook te weinig uit zijn mogelijkheden. Maar dat is allang bekend. Wat ook weer niet betekent dat wij en de media Feyenoord over alles moeten afkraken, wat helaas te vaak gebeurt.

09-04-2021 15:54

svw +3

Wat heb je er nu aan dat "we" de eerste en laatste Nederlandse club zijn die een Europese prijs gewonnen heeft?

09-04-2021 10:29

Dezwartetulp +76719

Ik vind dat ik hoger op de voorkeurslijst hoor dan Boskamp

09-04-2021 09:55

Southsider +2400

Boskamp zijn invloed zal wel wat zwaarder wegen dan die van ons.

09-04-2021 11:49

Dezwartetulp +76719

Ja die legt wat meer gewicht in de schaal

09-04-2021 11:51

rasoptimist +29

Tuurlijk moet Boskamp een voorkeursbehandeling krijgen. Gouden vent.

09-04-2021 09:54

tussenjaar +6203

Leuk joh, play offs met publiek

09-04-2021 09:48

IJzerenKees +129241

als er iemand een voorkeursbehandeling verdiend is jan het wel

09-04-2021 09:47

BBMarco +497

Boskamp in het kuipje........

09-04-2021 09:45

VDVD +20356

Boskamp is echt een wereldvent

09-04-2021 09:40

kunstgrashater +8518

Boskamp wereld gozer

09-04-2021 09:28

klick44 +18096

Je hebt alweer 2 apps nodig om binnen te komen

09-04-2021 09:17

tboy68 +1997

Bijlow in (jong) oranje

09-04-2021 09:06

FR-Arnhem +49954

AZ is ons niet voorbij, in niets. Wel hebben ze momenteel een aanmerkelijk betere selectie, maar dat is toch grotendeels een momentopname. Ik moet het daar ook maar zien als sterkhouders zoals Stengs, Boadu en Koopmeiners vertrekken.

Neemt niet weg dat Feyenoord keihard aan het werk moet om de potentie die de club heeft eens om te zetten in fatsoenlijk beleid. Weg met het old-boys network dat de club gijzelt, het is tijd voor modern voetbalbeleid.

09-04-2021 08:57

waakvlam89 +1

We moeten gewoon alles op alles zetten om vanaf nu alles te gaan winnen

09-04-2021 09:28

FR-Arnhem +49954

Hahaha legendarisch interview was dat

09-04-2021 09:44

tommeehh +3

Toch verkoopt AZ spelers voor hogere transfersommen dan Feyenoord. Denk aan Idrissi, Vincent Janssen, Guus Til.

AZ is Feyenoord niet voorbij qua grote, maar maakt wel ieder jaar weer stappen en ontwikkeld zich gewoon uitstekend. Stel je inderdaad voor dat Stengs, Koopmeiners & Boadu vertrekken, dan komt er een enorm bedrag binnen.

Corona heeft Feyenoord genekt, maar het lijkt er ook wel op dat Feyenoord een chronische aandoening heeft. Als er geen investeerder is aankomende 5 jaar, zal Feyenoord amper stappen maken.

09-04-2021 09:45

svw +3

AZ is op dit moment Feyenoord echt wel voorbij. Vooral met jeugdopleiding en het verkopen van spelers. En qua veldspel ook.

09-04-2021 10:31

feye2006 +0

Heeft afgeslagen om er een keer bij te mogen zijn omdat hij 1 van de 50000 is. prachtig!

09-04-2021 08:49

fr_antwerp +2021

Of hij durft de concurrentie van een topclub niet aan en gaat daarom naar provincie-clubje Az'tje...

09-04-2021 08:27

beppie172 +65695

Beuke wie? Is volgens mij een gevalletje van Hecke.
Moord en brand schreeuwen dat een eerste divisie speler niet komt, en vervolgens zien dat het niveau zelfs te laag is voor een subtopper.

09-04-2021 08:18

Skylab +667

Az heeft na het debacle met Scheringa gigantisch veel hulp van onder andere de gemeente gehad!!

En dat is dus de reden waardoor ze staan waar ze nu zijn.

Zelfde verhaal geld voor Vitesse, Twente, Sparta en PSV

Maar in Feyenoord mag natuurlijk geen belasting centen gepompt worden daar gelden natuurlijk andere regels voor!

En ja spelers kiezen niet makkelijk voor Feyenoord.....je kan natuurlijk beter in de luwte naar de top gaan

Spelen voor Feyenoord komt meer bij kijken....LEF...RUGGENGRAAD bijvoorbeeld

09-04-2021 08:15

fr1908-paul- +5614

Haha waarom durft niemand AZ gewoon de log te geven die het verdient. Na Scheringa op sterven na dood. Een dak dat instort en ze een hoop geld kost. Wat zij deden is beleid bepalen. Van onder tot boven en met z’n allen volgen. Net zolang tot het werkt.

Bij ons echter moet morgen succes geboekt worden. Als de een iets niet aanstaat “lekt” die persoon het gewoon naar buiten zodat iedereen er weer eens over valt. Ook in het maasgebouw zit weinig RUGGENGRAAT! We hoeven niet te wijzen naar anderen. Winnaars focussen op winnen, verliezers focussen zich op winnaars.

Overigens is het (in mijn mening) niet raar dat zo’n ventje voor AZ kiest. Spelen met hun 2e elftal wekelijks en er zit gewoon geld. (Wij gaan ook niet naar een werkgever waarvan we weten dat er niets te halen is qua beloning.) Maar moeten we nu echt zo’n ophef maken voor Beukema? Ook een beetje overtrokken.

09-04-2021 08:35

Skylab +667

Zeg je nu dat ze geen financiële steun gehad hebben?

En dat allemaal hebben bereikt door zuinig te zijn en te sparen

09-04-2021 08:53

kokkinovskiy +218

Misschien hebben ze wel wat financiële steun gehad, maar hebben daarnaast ook gewoon heel goed verkocht de afgelopen jaren. Veel meer geld aan verdiend dan ons.
Vind het ook wel begrijpelijk dat beukema naar az gaat. Veel meer kans op speeltijd, minder druk van buitenaf. En een 2e team dat sowieso werkelijk kkd speelt.

09-04-2021 09:13

Skylab +667

En dat is wat Feyenoord ook wil..gewoon financiële steun...en dan kunnen we gaan praten of ze het wel juist uitgegeven hebben.

De andere clubs hebben het ook eerst verkloot anders hadden ze die steun niet nodig gehad.

Maar waarschijnlijk moet het bij Feyenoord eerst vanzelf goed gaan om dan steun te krijgen die je dan niet meer nodig heb.
Doordat er steun gegeven is is er een voorsprong gemaakt!!!
Kijk naar twente lekker op grote voet leven titel binnen halen en dan belasting centen erin pompen om het te redden.

Maar er is natuurlijk niets mis met het al jaren kritisch beoordelen van Feyenoord, alleen een eerlijke speelveld zou het makkelijker maken om te vergelijken.

09-04-2021 09:22

fr1908-paul- +5614

Ben je de vrienden van Feyenoord vergeten? Volgens mij hadden we met gewoon beleid na het kampioenschap gewoon op het beleidsniveau van PSV moeten staan. Echter zonder beleid heb je “weer” hulp nodig. Dat is een cirkel

09-04-2021 09:36

Skylab +667

Exact, en daar is Feyenoord niet anders in dan bij rest van de Eredivisie

09-04-2021 10:20

kokkinovskiy +218

Precies wat er na je geschreven wordt, volgens mij hebben wij die steun ook gehad. Los daarvan heeft dat natuurlijk niets te maken met het opleiden van spelers en die goed verkopen, dat is ook een kunst. Een kunst die wij helaas niet zo goed beheersen als andere clubs.

09-04-2021 14:01

Breakdown +10796

We weten eigen niet eens of Feyenoord überhaupt echt interesse in die jongen had. En ja, spelers hebben ook nog zoiets als een eigen wil. Soms kiezen ze voor iets anders, daar kun je eigenlijk weinig conclusies aan verbinden.

09-04-2021 08:12

0223-010-osascf12 +244

het is zoals het is! grote schoonmaak hele club doorlichtten en opnieuw beginnen! dat er iets structureel mis is moge duidelijk zijn!

09-04-2021 08:11

skin +13964

Je bent al op je wenken bediend want de club doorlichten is wat er al gebeurt/is gebeurt met dat adviesbureau. En er zijn nu dus al enkele scouts en figuren uit de opleiding eruit gestuurd. Maar je moet niet denken dat dit betekend dat we volgend seizoen al de pannen van het dak gaan spelen. Resultaat kost tijd.

09-04-2021 08:43

Vak Q +1

Dat concludeer je uit het feit dat Beukema naar AZ gaat ipv Feyenoord?

Of ben je ontevreden en wil je gewoon wat roepen?

09-04-2021 08:48

0223-010-osascf12 +244

dat concludeer ik uit alles, wij spelen geen kkd dus wij kunnen geen talent aantrekken, want die spelen in een troosteloze competitie, dus die gaan naar andere clubs, ik voel een moeilijke tijd aankomen

10-04-2021 11:04

Dezwartetulp +76719

Sinisterra.......Teixeira.......Balde
......................,Berghuis............
..........Kokcu....................AEB.....
Malacia...Senesi..Hendriks..Geert
........................Bijlow..................

Veel ervaring en techniek in de as.
Verder jeugd en kapitaalcreatie
Met de miljoenen voor Diemers de Corona tekorten aanvullen en de jeugdopleiding moderniseren.

09-04-2021 08:11

klick44 +18096

Hahaha je bent vroeg scherp

09-04-2021 08:12

Genius +7051

Kokcu en aeb zijn allebei luie middenvelders.

09-04-2021 08:58

Dezwartetulp +76719

Ik vind Kokcu niet lui, maakt echt we meters. AEB’s arbeidsethiek heb ik te weinig zicht op nog.

09-04-2021 09:10

amarellovai +3275

In het parallelle universum waarin zwarte tulp leeft gaat Diemers ons miljoenen opleveren. Tuurlijk joh.

09-04-2021 09:18

Dezwartetulp +76719

#herkenhetgrapje

09-04-2021 09:23

johnzel +867

Jammer dat Boskamp nu ook zegt dat AZ Feyenoord (misschien) voorbij is. Natuurlijk is dat niet zo, kijk naar de prijzenkast en de resultaten in de laatste 10 jaar. Beukemaatje zou gewoon reservespeler worden hier en bij AZ wordt hij voor de basis gehaald. Prima keuze voor hem en Feyenoord heeft echt geen Beukema nodig om volgend jaar gewoon weer traditioneel boven AZ te eindigen.

09-04-2021 07:00

ringoster +2020

AZ presteert ju 2 jaar veel beter, heeft kapitaal op het veld, centen in kas, verkoopt veel beter, betere jeugd(doorstroming) en een jong team in kkd. Enige dat Feyenoord heeft is een groter publiek. Die ene schaal en paar bekers in het verleden hebben daar geen invloed op. Als er niemand investeert, gaat het heel lang duren voordat we AZ weer inhalen.

09-04-2021 07:17

ladinsky +10

Eerste deel van je post met ik 100% mee eens, het laatste deel echter niet.

Met het verschil in begroting is het een kwestie van (korte) tijd voordat Feyenoord weer voorbij AZ is op de ranglijst.

09-04-2021 07:31

you_never_walk_alone +8609

Az heeft mss een derde minder budget dan wij, maar hebben mss de helfr aan loonkost en hun ploeg brengt 5 maal meer op als de onze, ze zijn ons dus gewoon financieel en sportief voorbij... zo simpel is het. Wie nietvziet dat daar 100x beter beleid gevoerd wordt dan bij ons is gewoon een blinde kip.....

09-04-2021 07:59

ringoster +2020

Feyenoord kan er zeker weer voorbij met goed beleid en uiteraard wat geluk met aankopen. En ik heb veel vertrouwen in de ingeZette weg....maar dat is geen garantie. Voorlopig loopt AZ verder weg financieel gezien.

09-04-2021 17:42

ringoster +2020

Wij kunnen helemaal geen aankopen doen....

09-04-2021 21:15

Mensini +14563

Het wordt daar nooit echt wat, die situatie had je eind jaren '70 begin jaren '80 ook....!

09-04-2021 07:57

vangobbel +6957

Kwa beleid en organisatie is AZ ons al jaren voorbij

09-04-2021 07:31

klick44 +18096

Wordt tijd om te stoppen met kijken naar het verleden.

09-04-2021 08:13

ringoster +2020

Aan het verleden heb je geen kut. 1 titel in 22 jaar dat is net Zoveel als AZ. Een speler komt niet naar een club omdat het daar 20 jaar geleden beter ging. Een speler komt omdat er nu meer perspectief is en dat is nu bij AZ. Net als de prestaties, zowel Europees als nationaal

09-04-2021 21:18

klick44 +18096

Idd precies dit

09-04-2021 21:26

paulus56 +254519

Zit ik de krant te lezen kijk effe op de sport heb ik ineens een grote lach op me bek .
Heerlijk wakker worden zo en dat Kasdorp ook wel goed geslapen zal hebben.

09-04-2021 06:28

klick44 +18096

O had niet eens gekeken. Zie het nu pas. Lekker ook die keeper

09-04-2021 08:14

RPI +46347

Ben alweer van voetbalprimeur afgetieft

09-04-2021 09:03

jack98 +46867

Leuk dat Boskamp weer in de Kuip mocht zijn en hopelijk is hij er ook bij tegen Vitesse.

09-04-2021 06:08

feyenoordgazza +4012

Ik zie beenhakker en nog meer oudgediende zitten tijdens wedstrijden in de kuip.
Kan hij er ook wel bij.
Verder is hij meer in het stadion geweest in deze kut tijd dan wij de gewone supporter .
Dus niet zo zielig doen vi meelacher

09-04-2021 01:19

FrNiels2017 +156268

Die mogen niet ontbreken als we de play-offs weer in gaan

09-04-2021 02:12

paulus56 +254519

Als ik iemand het wel gunt is het Boskamp wel al speelde club nog zo klote hij blijf er altijd achter staan in het programma.
En door zijn hele status van speler tot supporter altijd aanwezig als zijn club bij wijze van spreken in België op zaterdag speelde was hij zondag toch weer in de kuip.

09-04-2021 06:22

feyenoordgazza +4012

Ja hij lacht zijn club ook vaak uit .

09-04-2021 09:39

juliandonker +0

dit is natuurlijk de grootste held. daar zijn wij niks bij.

09-04-2021 00:53

fr12_blyat +6945

Geef de man een kaart

09-04-2021 00:44

Dezwartetulp +76719

Ik schaam me altijd een beetje voor Jan Boskamp....

09-04-2021 00:04

the-crow +4061

Ik schaam me een beetje voor je moeder dat jij op de wereld ben gezet.

09-04-2021 00:19

robertootjuh +350

Je bent een zielig figuur en te dom om uit je ogen te kijken. Stumperd.

09-04-2021 00:23

the-crow +4061

Wtf sukkel

09-04-2021 00:30

dekenner +0

Wie ben jij dan?????

09-04-2021 01:04

the-crow +4061

Wie ben jij dan wel niet

09-04-2021 02:32

JordyFR121908 +1507

Ga ga ga ga weg

09-04-2021 01:27

the-crow +4061

Niet gaan stotteren jochie

09-04-2021 02:32

Barrypapa +15910

Een ieder die eronder reageert, reageert op tulp net als jij en jij denkt dat ze allemaal op jou reageren. Wat een lol op de vroege ochtend :’’D

09-04-2021 07:36

Dezwartetulp +76719

Mijn snode plan werkt gnagnagna

09-04-2021 09:06

maaartijn +15740

Ja, heel slechte prestatie van Dick Advocaat. Kutresultaat.

08-04-2021 23:55

roterodamus +0

Overigens, een bewonderenswaardig mooie foto in de Hand en Hand (Centerfold)....me like !!!!

08-04-2021 23:46

bobiku95 +2

Van PP Klapwijk? Die zijn altijd goed

09-04-2021 00:02

hasil +8

Beukema missen is net zo erg dat je Kjell Scherpen mist....

08-04-2021 23:44

HassanTurkuF3R +3

Werelds man, bij wijze van spreken

08-04-2021 23:43

bobiku95 +2

Je gaa nou ook nie lopen zeike hè?

08-04-2021 23:54

cappellert +1031

En dan kunnen sommigen hier het opbrengen om met nadruk Ajax uit te lachen alsof wij Indië positie zitten. Nou dan snap je er echt niks van.

08-04-2021 23:43

cappellert +1031

*Indië = in die

08-04-2021 23:43

HassanTurkuF3R +3

Je bent er wel erg ziek van he

08-04-2021 23:44

cappellert +1031

Nou ik vind dat er geen rede is tot lol nee. Onze eigen club staat in de fik met een hopeloze toestand. Wordt wakker joh.

08-04-2021 23:45

bobiku95 +2

Ik zie er ook niet de lol van in. Net als toen iedereen gelukkig was toen Ajax in 2019 in de halve finale van de CL pijnlijk uitgeschakeld werd. Zou willen dat Feyenoord er stond

09-04-2021 00:04

CPP +3506

Zou ook willen dat Feyenoord er stond, maar nu dat niet zo is erg blij als ajax er uit vliegt. We zijn de eerste (Nederlandse winnaar van een Europacup) en zullen hopelijk lang de laatste blijven.

09-04-2021 00:11

bobiku95 +2

Ik vind het ook mooi dat Feyenoord de eerste en laatste is, maar leedvermaak terwijl zij veel beter presteren.. dat begrijp ik gewoon niet

09-04-2021 00:37

p13t +23679

Ik niet, bij de gratie van het goed presteren van Ajax in Europa komen wij hopelijk nog in aanmerking voor Europees voetbal.

09-04-2021 01:09

CPP +3506

Leedvermaak en afgunst zijn twee verschillende dingen. Ik gun ze alles wat slecht is. Maar ook dat staat trouwens los van mijn eerste opmerking. Zou het ook niet fijn vinden als psv of AZ echt een Europese beker zou winnen. Terwijl ik verder wel meestal hoopt dat zij ver in Europa komen en ik geen haat jegens hen koester.

09-04-2021 01:21

bobiku95 +2

Ja precies, ver komen is prima, winst gaat te ver. Dat heb ik ook, haha. Maar bijvoorbeeld in 2019 heb ik wel van Ajax genoten, met pijn in het hart. Was een mooie ploeg

09-04-2021 02:26

Feijenoorder95 +22506

P12t ongelofelijke clown dat je bent

09-04-2021 07:07

p13t +23679

Vertel? Wat is er aan de hand?

09-04-2021 11:09

Feijenoorder95 +22506

p13t 01:09 Ik niet, bij de gratie van het goed presteren van Ajax in Europa komen wij hopelijk nog in aanmerking voor Europees voetbal.

Dit meen je niet toch?

09-04-2021 11:09

p13t +23679

Jawel, ik bedoel in verband met punten voor Europese plekken die Ajax (of welke andere Nederlands club dan ook) in Europa verdient.

09-04-2021 11:20

HassanTurkuF3R +3

Das al 40 jaar zo, des te meer reden om te hopen dat daar alles ook mis gaat. Ik persoonlijk geniet met volle teugen

09-04-2021 00:20

13eer +3825

Gelukkig ben jij hier om het gemiddelde op te schroeven.

09-04-2021 00:15

robertootjuh +350

Misschien zou je je wat minder bezig moeten houden met 020 en wat meer met onze club. Dan verdien je respect.

09-04-2021 00:25

fr12_blyat +6945

Ja logisch toch haat voor die club is groter dan de liefde voor Feyenoord.

09-04-2021 00:44

Vak Q +1

Wat een ontzettend domme uitspraak

09-04-2021 08:58

fr12_blyat +6945

Misschien dat die sarcastisch is.

09-04-2021 09:33

Vak Q +1

Dan heb ik niets gezegd

09-04-2021 11:28

feyenoordgazza +4012

Hoe kan jij niet blij zijn en nog steeds denken dat het goed is dat 020 doorgaat .
Hoe verder zij komen , steeds meer geld, hoe meer wij en de rest achterlopen ,saaie competitie .
Minder toeschouwers overal etcetc

09-04-2021 01:23

cappellert +1031

Joh die EL is voor hun een bijvangst. De titel en deelname CL is t Overmars om te doen.

09-04-2021 01:48

feyenoordgazza +4012

Nou als je die beker wint verdien je wel .
Alle beetjes zijn trouwens beetjes te veel.

09-04-2021 09:36

CW010 +1811

Het enige wat ik ze gun in Europa is een vliegramp onderweg er naartoe

09-04-2021 07:16

cappellert +1031

C@W010:
Door dit soort idiote uitspraken krijg je in jouw leven steeds meer mensen om je heen die jou bij een evt ziekte of ongeluk wss een trap na geven ipv redden. Zo van "want dat gunt hij andere medemensen ook". Lekker man als ze zo over je gaan denken als jouw hersenen zich dalijk als je volwassen bent zich gaan ontwikkelen en daar diep vanbinnen nog spijt van zou hebben.

Fijn leven verder.

09-04-2021 11:30

ernst H +4998

Jan onze troef in de media, gaat ook nog even n slimme opmerking maken....

08-04-2021 23:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties