Bij Feyenoord hoopt iedereen op technisch directeur Frank Arnesen. De Deen is achter de schermen druk bezig om de boel te reorganiseren en de geluiden in de media zijn tot nu toe positief. Valentijn Driessen spreekt zijn twijfels uit en doet dat op basis van de spelers die Arnesen tot nu toe naar Feyenoord heeft gehaald. Volgens de journalist zitten daar te veel miskopen tussen.
Feyenoord is achter de schermen druk bezig met het binnenhalen van investeerders en hoopt dan met een zak geld de transfermarkt op te gaan. ''Moeten we Frank Arnesen die portemonnee geven?'', vraagt Driessen zich af. ''Ik heb toevallig de spelers zitten bekijken die hij heeft gehaald, dat is een lijst aan miskopen. Dat pleit natuurlijk niet voor hem. Spajić en Linssen zijn twijfelgevallen. Bozenik? Miskoop! Dat zou de nieuwe Lewandowski worden volgens Frank. Diemers? Twijfelgeval. Conteh? Wie? Nooit gezien! Baldé is oke. Teixeira? Niks aan gehad. Pratto? Niks aan gehad. Antonucci opgehaald bij Monaco en dan verhuurd aan Volendam. Twijfels of hij Feyenoord naar een hoger plan kan tillen zijn bij Slot aanwezig. Dit is dan een behoorlijke lijst. Bij Onder 21 zijn er twee Noren binnengehaald één Portugees en twee spelers die zijn afgevallen bij PSV. Ga jij maar iemand overtuigen van Arnesen.''
Feyenoord is achter de schermen bezig met diverse spelers. ''Til wordt een heel moeilijk verhaal voor Feyenoord, die verdient geloof ik 1,7 miljoen euro per jaar'', vertelt Driessen in gesprek met De Telegraaf. ''Dat is het geld dat Feyenoord dan moet gaan betalen aan Spartak Moskou, die willen hem wel verhuren, maar dan moet het salaris worden overgenomen. Van Jonas Svensson ben ik nog steeds niet overtuigd of hij wel of niet komt. Hij is transfervrij, dus hij zou kunnen komen. Bij AZ roepen ze dan: Feyenoord is geen verbetering. Iets dat ze nu ook bij Vitesse roepen, maar Feyenoord heeft nog steeds de uitstraling van een topclub en bij Feyenoord presteren is toch iets anders dan bij AZ presteren. Daar zit veel meer druk op. Ik sluit een transfer van Svensson nog niet uit.''
Plaats reactie
dasfantoom +0
Diemers een twijfelgeval?? Persoonlijk ben ik van mening dat doe het niveau echt omlaag haalt in 9 van de 10 wedstrijden.
Snoek1974 +1827
Arnesen herkent dit zelf ook , want die wilt ook meer geld gaan creëren en spelers op het juiste moment verkopen en dus ook meer geld hebben om spelers te kopen waardoor je uit de andere vijver kan vissen .
kunstgrashater +8560
Geen geld geen spelers
rodjeknor +5399
Driessen heeft natuurlijk gelijk. Iedere TD heeft missers, maar geen enkele speler die Arnesen heeft gehaald heeft toegevoegde waarde. Het kost alleen geld.
vreewijk010 +4799
Omdat Valentijn vaak negetieve dingen zegt over Fey. Is het een lul. Ok hij is idd een lul, maar hij heeft verdomd vaak gelijk, of je het wilt horen of niet.
Hij legt gewoon feiten op tafel.
GeorgeMartin +2565
Valentijn is een engnek. Maar tot nu toe wel miskopen van Frank Arnessen en de huur van Pratto waarmee ook een slordige 0,5miljoen door het toilet wordt gespoeld
JDJ +18312
Valentijn is er alleen maar op uit om onrust te zaaien.
petje +10733
Over 't algemeen heeft hij 'n punt, 't gaat niet om elke speler maar over 't algemeen
We zijn er niet sterker op geworden, laten we reëel zijn
ferdi30 +5338
Alle seinen staan op groen voor Nieuw Stadion
Telegraaf
HuuV +6793
Heb net Valentijn Driessen zitten bekijken. We moeten hem de portefeuille onafhankelijke objectieve sportjournalist maar niet geven. Het is een walgelijke zelfingenomen stemmingmaker, zag ik.
Mijn advies is om er verder geen woorden aan vuil te maken.
Fr12gebruiker +2073
Hahahahahah. De goede aankopen of twijfelgevallen afdoen als miskopen omdat het je theorie verdedigd. Balde? Oke, Driessen je hebt hem net zovaak gezien als wij. Antonucci? opgehaald bij Monaco en dan verhuurd aan Volendam. Twijfels of hij Feyenoord naar een hoger plan kan tillen zijn bij Slot aanwezig. Oftewel, kan ik nog niks logisch over zeggen dus negatief.
bentzen +0
Driessen moet zijn blad vullen en dan liefst met ongenuanceerde koppen.
Hij is zo blij dat hij een platform krijgt bij VI. Een grijze muis die krampachtig probeert zich staande te houden in de mediawereld. Klets maar uit zijn nek, eerst ongenuanceerde uitspraken over ten Hag, die kon er niet van, moest weg. Nu de resultaten van ten Hag goed zijn hoor je geen verontschuldigingen maar richt hij zijn pijlen gewoon op anderen. Beetje zielig.
ladinsky +10
Precies, de beste man zit daar heel geforceerd te doen aan tafel. Mist elke vorm van charisma om een TV persoonlijkheid te zijn. Probeert dat nu te compenseren met wat boute uitspraken.
Er zullen wel belangen zijn om de Telegraaf daar aan tafel te hebben, maar Driessen zelf is natuurlijk geen aanwinst.
stamplust +24737
Valentijn Driessen altijd op zoek naar een ander door hem gecreëerde mislukkeling. Eric Ten Hag is uitgekauwd op naar de volgende. Driessen gaat te veel in zichzelf geloven.
Lenpa +4687
Linssen en Diemers zijn aankopen van Dick. Bozenik wil ik echt nog niet afserveren en ik geef het je te doen met een lege portemonnee. Het is onmogelijk om op zo'n manier grote spelers te halen. Valentijn kan altijd heel "goed" vertellen wat mensen verkeerd doen, maar met een alternatief of de juiste weg komt hij nooit!
tussenjaar +6285
Gelukkig roep ik al maanden dat alles wat van Goud heeft opgebouwd in sneltreinvaart word vernietigd door Arnesen.
stamplust +24737
Blij en tevreden met jezelf?
deleted106 +19
Arnessen out!!!!!!!
tussenjaar +6285
Eens met deze man
feyenoord18_1993 +1592
Zijn we nou zo dom of doen we zo dom? Het is corona, je wil niet verkopen. Het team bij elkaar houden en een jaar overleven. Het team moest aangevuld worden met breedtespelers, want Advocaat wilde niet met jeugd aan de slag.
Je kan toch na zo'n speciaal jaar met corona geen wonderen van Arnesen verwachten. Nu pas, een jaar later komen de eerste echte veranderingen onder Arnesen. Zoals de scouts, dat Amerikaanse bedrijf wat ons analyseert, Slot aanstellen en breken met vechtvoetbal, buitencategorie talenten aan ons binden etc.
Verandering kost tijd, maar aan de reacties hieronder ben ik bang dat Slot gaat mislukken. Als hij binnen 3 weken geen niveau Barca speelt, mag hij ook weer weg van de fans. Dan krijg je Fraser ervoor terug. Lekker anti-voetbal voor de komende 20 jaar, jippie. Heb nou eens geduld. Hopelijk zijn we over 3/4 jaar een club met goed beleid.
kluifkip +2844
Volledig met je eens !!!
kluifkip +2844
Die Driesen moet gewoon zijn tering kop houden en laat hij zich vooral bezig houden met dat arrogante zooitje uit dat 020 en die Ter Hag, die maakte zich belachelijk door te stellen dat zijn keeper bij jong oranje de onbetwiste nummer één was.... we hebben het van de week gezien haha, wat een verschrikkelijke paardenlul joh pffff
MathijsFR95 +6576
Linssen is verre van een twijfelgeval, 8 goals is gewoon uitstekend en daar komen nog wel een paar bij. Wat betreft de rest, wel mee eens natuuurlijk
feyenoordforever2110 +2
Pratto is echt een miskleun, 5 ton zo dooor het riool geknikkerd. Vergeet niet dat Frank het met minimale middelen moet doen. Haal dan liever 1 a 2 toppers, aangevuld met ervaren eredivisiespelers en eigen jeugd. Maar er wordt hard gewerkt aan een goede organisatie, de wissel gaat om, een voetbalbedrijf moet zijn waarde op het veld hebben staan en dat heeft Frank goed in de peiling. Investeerders zijn keihard nodig, zonder daarmee de identiteit van de club onder druk te zetten. Goede jeugdopleiding (met visie), goede trainers, ook op mentaal gebeid, goede scouting en je bent al een heel eind, maar zet daar wel voetbaljongens neer, gasten die verstand van zaken hebben en geen vriendjes van vriendjes.
pegasus300 +23
Het aankoop beleid van Overmars was in begin ook niet zo succesvol maar daar hoor je Driessen niet meer over.
hoekieuitzoekie +21755
Het aankoopbeleid vind ik nog niet eens zo interessant als ik eerlijk ben. Ik zie veel aankopen voor de toekomst met Bozenik, Balde, Antonucci en Conteh. Slaagt er daar 1 van dan verdien je ze allemaal terug. Zo hoor je een TD ook te beoordelen, wat heeft het aan het einde van de rit precies opgeleverd.
Het verkoopbeleid vind ik daarom veel interessanter! Hoe gaat Arnesen straks om met interesse voor bijvoorbeeld Kokcu, Senesi en Sinisterra. Kan hij er mooie deals uit krijgen en welke bedragen gaan we vangen.
Want laten we eerlijk zijn, daar is bij ons eigenlijk alle winst te behalen.
Van_Geel +18647
De 2,2 miljoen voor Antonucci is voor het huidige Feyenoord gewoon heel veel geld. En om nou te zeggen dat hij de KeukenKampioen Divisie op zijn kop zet, nee. Op dit moment zie ik hem niet beter dan een Diemers en dat is dan wel zonde van je geld. Volgens Driessen was Slot ook al niet echt overtuigd.
feyenoord18_1993 +1592
Ik vind dat echt niet veel geld. Zelfde met Bozenik. Ik vind Antonucci meer op Teixeira lijken dan op Diemers. Diemers draait en dribbelt wat zonder te passeren. Antonucci is meer van het vooruit spelen, heeft een versnelling en technisch wel een paar klasse beter. In Anton zit echt toekomstmuziek. En vorig jaar wilde az hem ook hebben. Alleen nu Feyenoord hen heeft gehaald, is het niet veel meer.
tussenjaar +6285
Kom terug!
hoekieuitzoekie +21755
Dat valt wel mee, hoeveel geld dat is. Je moet uiteindelijk wel een keer iets gaan spenderen anders haal je sowieso niets binnen. Zo'n jonge gozer als Antonucci kost dan 2,2 miljoen, maar je betaalt nauwelijks salaris. Bovendien is de kans heel groot dat hij dat geld ook weer opbrengt als je hem verkoopt (ook een jonge wisselspeler van Feyenoord met een doorlopend contract is al snel 2 miljoen waard).
Diemers daarentegen schrijf je bijna helemaal af. Plus je betaalt meer salaris. Is ook niks mis mee verder, maar een transfersom moet je wel altijd in perspectief plaatsen.
henk0181 +0
Een nare negatieve en sarcastische man is die Driessen. Ik heb al een paar keer mijn commentaar op Driessen gestuurd naar VI. Uiteraard geen reactie.
Als Driessen het heeft over Feyenoord gebruikt hij altijd neerbuigende negatieve woorden: "die kuip", "die Bozenik", die Arnesen", etc. Nou is hij natuurlijk redacteur van de 020-krant Telegraaf. Enige neutraliteit mag je toch wel van DIE Driessen verwachten of eisen?
vinniev +0
Irritant he, dat woordje. Bij Veronica inside is dat ook al het stopwoord.
deleted106 +19
Hoort bij zn karakter. Gewoon niet zo janke.
ladinsky +10
Kijk, ik vind die Driessen echt een lul eerste klas en een parodie op een sportjournalist. Zijn weinig mensen waar ik een grotere hekel aan heb.
Maar helemaal ongelijk heeft hij in deze niet. Je kunt idd vraagtekens plaatsen bij het aankoopbeleid. Tot nu toe zijn de aankopen nog geen doorslaand succes.
Maar in de vijver waarin we moeten vissen is het ook niet makkelijk.
Ook is het zo dat het beeld straks gewoon helemaal kan omslaan. Als Balde en bijvoorbeeld een Antonucci dadelijk wel doorbreken en miljoenen gaan opleveren, dan is het aankoopbeleid met terugwerkende kracht alsnog een groot succes.
Verder vind ik Linssen en Diemers nuttige breedte aankopen, en Spajic is ook geen echte miskoop (of mishuur in dit geval). Pratto en Conteh is waarschijnlijk weggegooid geld, en Bozenik grote twijfels over.
mdgrdam +12870
Volledig mee eens.
Wat ik bij Arnesen mis, is dat hij met zijn contacten bij Chelsea geen talenten naar de Kuip weet te halen zoals Van Geel dat ooit met Guidetti bij Manchester City deed. Hij kan ook nog via Kuijt iets bij Liverpool forceren. Zo'n topclub vraagt een kleine huur en Feyenoord zorgt voor waardecreatie in dat seizoen. Vitesse heeft op die manier een seizoen geprofiteerd van Mount en Heerenveen van Odegaard. Dit kun je ook doen als de portemonnee leeg is. Een jaar later dan vervangen door eigen talent dat inmiddels verder ontwikkeld is.
D2_Icon +3
Antonucci speelde gister de sterren van de hemel Driessen clown.
wim65 +1
Arnesen held zonder geld !!!
Killerclown +2854
Lekker makkelijk, met een lege portemonnee spelers halen, en daar op afgerekend worden. Bozenik afschrijven is gewoon voorbarig. Linssen heeft het gwn goed gedaan als je naar de prijs kwaliteit verhouding kijkt. Makkelijk scoren weer van Valentijn. Balde is oké? Dat kan kenner Valentijn zien na twee wedstrijden? Kan alle kanten op gaan natuurlijk. Soms moet je eens een gokje wagen en spelers als Conteh, balde, texeira, en Antonucci halen. Voor dergelijke bedragen kan je mazzel hebben, en pech. Soms heb je een parel, soms een invaller, soms een ziekenboegvuller. Dat is nou eenmaal zo als je in de vijver vist waar Feyenoord in moet vissen.. Zijn er echt td’s die in die vijver alleen maar toppers vangen?? Ik denk van niet, en als ze er al zijn, dan zitten ze binnen de kortste keren aan een andere vijver..
Laten we het wel realistisch houden Valentijn.....
mdgrdam +12870
Zomer 2011: Feyenoord was bijna failliet en was tiende geëindigd. Van Geel moest het met een lege portemonnee doen net als zijn voorgangers. Hij huurde Guidetti en haalde El Ahmad terug. Hij stelde Koeman als toptrainer in wording aan en het begon te lopen. Clasie kreeg de kans. Er werden geen gekke aankopen van niet-fitte spelers gedaan. Beenhakker gaf één keer veel geld uit en kocht de geblesseerde Cissé. Van Geel is nog niet weg of er worden weer alleen ziek, zwak en misselijke spelers binnengehaald. Ik vind Linssen en Diemers wel qua prijs-kwaliteit voldoende. Teixeira is pech zoals Haps ook pech was. Conteh en Pratto waren op het moment van kopen al onbegrijpelijk. En waarom een speler voor vier miljoen euro als de trainer het totaal niet ziet zitten? In Baldé heb ik vertrouwen. Spajic is gehuurd en is beter dan de dure centrumverdedigers van Pisvee. Het is wisselvallig aankoopbeleid van Arnesen. Driessen haalt Feyenoord constant neer en lijkt er belang bij te hebben om de waarde van spelers omlaag te drukken.
Snoek1974 +1827
Vind dat ze de term miskoop heel snel al gebruiken , zeiden we ook na eerste seizoen Sini .
Texeira is overigens een prima speler , Conteh niet kunnen beoordelen wel heel vaak geblesseerd .
Linssen maak nu wel zijn doelpuntjes , maar niet mijn soort speler , niet creatief , wel neusje voor de goal.
Geldt eigenlijk voor Bozenik ook , niet balvast , maar komt wel in de mogelijkheid om te scoren waar een spits moet lopen , had twee weken geleden zomaar 2 x kunnen scoren en dan was de mening wat milder geweest .
Vente is beter in het meevoetballen en zou een prima optie geweest zijn met Berghuis , Sini , Toornstra en Balde achter zich . Probleem is gewoon dat er te weinig wedstrijden zijn in een lager elftal om zich verder te ontwikkelen .
Advocaat. Want denk dat die In de combinatie prima speler had kunnen zijn ,
Spajic vind ik ook helemaal niet verkeerd , heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld . Denk alleen dat die niet mee kan als we verder van het doel af gaan spelen , maar kan Botteghin ook niet , die nu weer speelt omdat die meer coacht , maar Spajic zou ik niet proberen te halen en kiezen voor jongere speler met meer snelheid
Diemers laat af en toe een leuk passje zien maar brengt te weinig maar vooral heb ik het idee dat we genoeg middenvelders vanuit eigen jeugd hebben die hetzelfde kunnen brengen .
Bij Vitesse lopen wel paar interessante spelers voor ons , Doekhi , Rasmussen en Wittek en tuurlijk zouden die een stap naar Feyenoord zien zitten , die coach roept dit niet voor niks , is gewoon bang dat we ons voor paar spelers gaan melden .
Met een lege beurs valt het wel mee , alleen er wordt heel snel verwacht dat we om de titel mee doen en eigenlijk moeten Slot en Arnesen de tijd krijgen om te bouwen en goed beleid te maken en zeker met een investeerder doen we sneller mee om de titel dan verwacht . In 2017 hadden we ook opeens een team staan die kampioen werd
boogie +2
Wat een onruststoker , hoe moet je nou spelers halen zonder geld.
Lekker afkraken is zo makkelijk.
hasil +8
De meeste supporters hier meten met 2 maten of 3 maten, net wat ze het beste uitkomt. Toen MvG geen rooie cent had, minder dan Arnesen een bepaalde periode, schreeuwde men moord en brand als er een flop de Kuip in wandelde.
Maar nu Arnesen er zit dan mag hij zich wel verschuilen achter dit argument. Zeker 4 spelers die Arnesen gehaald heeft heb je inderdaad totaal niets aan en zijn flops. Als je dat over MvG terecht mag opmerken dan geldt dat ook voor Arnesen.
Arnesen kan je nog geen eindoordeel geven want hij is relatief pas begonnen. Hopelijk gaat hij deze zomer een paar spelers halen waar wij echt wat aan hebben want dat zal hard nodig zijn....
Killerclown +2854
Je hebt wel een punt Hasil. Waarom ik meer waardering voor Arnesen heb, tot nog toe, is omdat hij wat creatiever is. Hij koopt jonger en wat verder over de grens. Ipv middenmoot eredivisie, dat is wel een terecht kritiekpunt geweest naar van geel toch?
Bati +40303
En Arnesen wilt wel naar de k k d en Arnesen zegt verstandige dingen, aanstellen van Slot.
Snoek1974 +1827
Tuurlijk mag je kritiek hebben , waarom halen we Diemers als we Wehrmann / Aeb en Burger in huis hebben , dan kan je je geld beter ergens anders aan besteden als je zo weinig hebt .
Conteh moet nog blijken maar lijkt door blessures nu een miskoop.
Vind ook dat MVg het niet slecht heeft gedaan , alleen waren we op een gegeven moment toe aan verfrissing en bepaalde spelers lijken zich nu bij andere clubs alsnog te bewijzen zoals Amrabat , Tapia , St Juste en Vormer En hij had de tweede keer met JL wel moeten toehappen
dkuh013 +2090
Hoezo haal je mislukte spelers als er geen geld is , had dan geeoon gewacht en het gedaan mrtvde selectie die je had plus jeugt .
Snoek1974 +1827
Je kan niet altijd alles voorspellen , of denk jij dat ze ook 7 miljoen voor Lazovic hadden uitgegeven destijds als ze de enorme ontwikkeling van Kuyt hadden zien aankomen .
ben wel eens dat ze dit beter moeten analyseren wat ze al in huis hebben want Pratto is niet beter dan Vente en Diemers is onnodig als je Wehrmann / Aeb en Burger hebt lopen .
Frjaja +3276
Driessen is een hele treurige zielige man. Altijd negatief over alles en iedereen. Niet alleen feyenoord, maar eigenlijk over elke nederlandse club. Meneer weet t altijd beter. Wil er altijd een beetje bij horen bij vi. Echt goed onderbouwd is het allemaal nooit.
Baksteen +3687
De lijst was nep en fake news volgens jou?
hasil +8
sukkel, een TD is verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid en niet de trainer. Als je het zo gaat doen dan weet ik er nog wel een paar...kan je de verantwoordelijkheid blijven heen- en weer schuiven tussen personen. En laat mij eens raden...als het goede spelers waren dan was het de verdienste van Arnesen..
deleted106 +19
Hij heeft gelijk tere ziel.
deleted106 +19
Je praat wel even alles recht wat krom is?
dkuh013 +2090
Hij heeft wel gelijk punt
deleted106 +19
Gewoon een goede journalist die de pijnpunten goed kan aandrukken.
Aros +6892
Antonucci als miskoop ook echt. Driessen is echt een debiel
Baksteen +3687
Is 21 en speelt bij fc Volendam. Wanneer komt hij de sterren van de hemel spelen in Feyenoord 1.
Aros +6892
Komend seizoen
Jacobite +3
Let op Conteh gaat nog verrassen als hij blessure vrij is
Frjaja +3276
Als hij blessurevrij is zou al een verrassing zijn.
willem-feyenoord +2753
Als hij ooit blessurevrij is ja..
dkuh013 +2090
Ja en jorgenson ook zeker , hou op met je zelf voor de gek houde of te lezen wat andere zeggen . Het is nirts en word niets
deleted106 +19
Ja als pasen en Pinksteren samen vallen.
svds +33796
Giakoumakis in belangstelling Norwich, Southampton en Brighton.. als Feyenoord toch een scorende spits zoekt zouden ze hem.moeten halen.. maar waarschijnlijk alweer te laat. Norwich zeer concreet
rood-wit +3790
Engelsen gaan zo 5 miljoen voor hem betalen, dat doe je toch niet.
doelpaaltje +4980
Nee, Arnesen betaalt 4,5 miljoen voor een spits die niet kan voetballen en niet scoort.
atavistic1997 +3725
die niet speelt en als hij speelt krijgt hij geen normale bal in de 16, dat geld zo ongeveer voor elk van onze spitsen, we zijn het enige team dat onze spits in een wedstrijd niet 3 grote kansen kan voorschotelen
dkuh013 +2090
Feyenoord kan niet spelen met een spits positie , spel moet veranderd worden anders kan je beter met 6 middenvelders spelers waarvan 2 aanvallend
OkkerseHansweert +1709
Klopt, na zn debuut raakte Bozenik geblesseerd en daarna heeft ie geen kans meer gehad omdat we liever met een dwerg in de spits spelen....
Luukp12 +4
Kost echt geen 5 miljoen. Vvv staat op degraderen, denk dat je 'm voor 1,5 miljoen binnen hebt.
svds +33796
We konden 7 ton al niet ophoesten laat staan 1.5 dan
Luukp12 +4
Er gaan echt wel wat spelers vertrekken waardoor je weer kan investeren. Het zal niet veel zijn, maar dan moet je dit soort jongens wel aan kunnen trekken.
svds +33796
Daar heb je een punt. Hopelijk doen ze dat ook daadwerkelijk
Juventara +12475
Houd je bek Driessen. Bozenik is geen fucking miskoop, we hebben alleen een verschrikkelijke trainer die zijn zin doordouwt. Pratto is de enige echte flater, maar die schrijf ik toch echt op het conto van Dick
dkuh013 +2090
Hoe kan je over prato praten terwijl bozenik net zo slecht is . Ze hebben bozenik heeft zelfs nog meer kand gehad . Prato heeftveen half uu gespeelt kan je zeker over oordelen jah
deleted106 +19
Bozenik is een miskoop, ik zou je daarvast wel op instellen. Je ziet 0,0 potentie bij deze speler. Is niets wordt niets.
Huisman +26227
Arnesen is misschien ook wel op het moeilijkste moment in gestapt, het was een grote puinzooi en de wereld ligt op z'n gat. Arnesen is eerst gaan puinruimen en heeft z'n focus op de -21 gehad en voor het eerste elftal aan de verzoeken van Dickie voldaan. Een corona seizoen zonder inkomsten en oplopende schulden helpt hem natuurlijk ook niet in z'n werk.
koning1908 +533
Elke club heeft miskopen. Maar het mag gewoon niet meer gebeuren dat spelers die ons 4 a 5 miljoen kosten eigenlijk niet goed genoeg blijken te zijn of nauwelijks een kans krijgen zich te bewijzen... en dan uiteindelijk goedkoper weer verdwijnen.
De filosofie van Arnesen is goed en de aankoop van een jonge en goedkope Balde is een goed voorbeeld van die nieuwe aanpak. En met Slot erbij zitten trainer en technisch directeur waarschijnlijk wél op één lijn zodat de juiste spelers spelen. Dan gaat dat "meerwaarde creëeren" hopelijk wél lukken.
ron12 +1466
020 gel,u,l
feyenoord_Freak +14092
PSV heeft het natuurlijk wel op orde zeker maar ze weten zelf ook niet van ons te winnen en zo kan het door gaan .
En stel je voor dat wij straks al onze wedstrijden tot het einde van het seizoen weten te winnen dan is wordt er niks over Arnesen en miskopen gezegd want dan ziet vieze Gore kop en zijn Muil er ineens heel anders uit .
Die man moet een Media verbod krijgen .
feyenoord_Freak +14092
Driessen bedoel dan
michiel2424 +29285
Maar waarom verwijzen naar psv dan?
feyenoord_Freak +14092
Omdat hun ook volgens vele een top club zijn en alles op de Rit hebben dan nam ik als voorbeeld PSV maar ook hun weten niet van ons Feyenoord te winnen .
En zo heeft elk team wel zijn nadelen in de eredivisie maar Driessen schrijft ons gelijk al weer af elk seizoen is dat zo die flikker .
michiel2424 +29285
Maar dit gaat toch over Feyenoord?
Dordtse-Feyenoorder +2135
Wat een gelul op deze vroege morgen. Zijn gewoon keiharde fouten van Arnesen daar doet de rest van het seizoen niets aan.
Otis82 +1153
Handig dat Driessen al in de kop wordt genoemd! Gelijk skippen dat artikel.
Willem_B +56668
Ik ben toch even gaan kijken of het niet Leo was, maar ik was er ook snel klaar mee..
W v H +0
Zo kun je elke TD neerzetten. Weet je hoe makkelijk is om iemand af te branden? Je leidinggevende gaat kritisch naar je werk kijken, dat je over het algemeen erg goed doet. Als hij wil legt hij de nadruk op alles wat beter kan en heb je niks goed gedaan.
Arnesen moet opereren onder moeilijke omstandigheden. Antonuccu kan een slimme zet zijn. Conteh is snel en zijn pech is nu wel klaar. Balde is een toekomstige miljoenenverkoop. Bozenik is jong en mits goed gebruikt een topspits. De veranderingen op Varkenoord zijn ingezet. Daar doet hij fantastisch werk. Pratto geeft ervaring en sfeer in de kleedkamer.
Als je er zo naar kijkt is Arnesen een fantastische TD. Kortom Driessen is een azijnpisser. Kan gelijk krijgen, maar kan ook van niet.
fendernet +19
Pratto ervaring en sfeer? Laten we gelijk Babel ophalen dan als dat zo belangrijk is
Jossa +4458
Conteh klaar?
Balde miljoenenverkoop?
Bozenik topspits?
Beetje voorbarig allemaal als je het mij vraagt.
Dordtse-Feyenoorder +2135
Topspits? Noem 1 ding wat hij heeft van een topspits
JJW999 +402
Kunnen we net zo goed Snollebollekes halen. Ook goed voor de sfeer in de kleedkamer.
hasil +8
Pratto sfeer? Als je sfeer in de kleedkamer wil dan moet je daar een kerstboom neer zetten...
W v H +0
Ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg dat je er zo ook naar kan kijken. Driessen kijkt er heel negatief naar. Je kan ook de pluspunten benoemen, als die er zijn. Krijg je een heel ander berhaal.
maaartijn +15821
Arnesen heeft de selectie verbreed met spelers in een periode dat er ineens geen geld meer was door de Corona crisis.
Toen moest Advocaat opeens blijven, en die wilde vooral veel spelers. En vooral niet met de eigen jeugd aan de slag (wat verreweg de beste oplossing was geweest in de situatie van Feyenoord). Ook Pratto kwam onder druk van Advocaat.
Daarnaast heeft arnesen spelers gehaald voor onder 21. Iets dat door tegenslag ook in de soep is gelopen.
Je kunt het ook anders bekijken: Advocaat haalt gewoon niets uit spelers. Spelers worden alleen maar minder onder hem over het algemeen. Wil geen energie steken en loopt alleen maar af te geven op die jongens in de media. Ondertussen stelt hij de middelmaat die hij er zelf dolgraag bij wilde hebben constant op. Omdat ze er ‘zoveel energie in steken’.
Rob12 +1360
Dit is inderdaad het antwoord op dat verhaal.
Nol +3196
En wie beoordeelt het functioneren van Advocaat dan?
maaartijn +15821
Kijk de kritiek die je op Arnesen kunt hebben is dat hij teveel heeft meegegeven met advocaat. Spelers gehaald om hem tevreden te houden.
Ze hebben Advocaat gewoon heel graag binnen boord willen houden dit seizoen. Lastig seizoen, middenin grote veranderingen die doorgevoerd moeten worden. Wat dat betreft is Advocaat de ideale man. Ligt goed in de media, vangt de boel goed af. Iedere andere trainer was zwaar onder druk gekomen dit seizoen. Een trainerswissel heb je in deze periode zonder geld en onzekerheid met oog op toekomstige inkomsten als club ook geen reet aan.
Highvleet +1
Diessen is een regelrechte mongool. Laat hem maar voetballer halen voor dat geld dan die feyenoord waardig zijn. Dit zijn allemaal aankopen uit nood geboren. Als je shopt zonder geld, moet je ook wel heel veel geluk hebben wol daar iets bij zitten. Voor hetzelfde geld doet 1 van die spelers het ineens heel goed en dan hoor je niemand. Hiernaast heeft advocaat buiten diemers ook niemand langer dan 1 of twee wedstrijden laten staan. Dus ze krijgen ook niet eens de kans om iets van spelritme op te doen.
Diemers is ook de enige die waar advocaat zelf bij betrokken was en die kreeg wel de kans.
CW010 +1826
Wij kunnen nog zeggen dat we bijna geen geld hebben, psv heeft wél geld en die hebben een grotere lijst met miskopen
you_never_walk_alone +8751
Az heb minder geld enndoet het vele beter.... moet naar de beste leerlingen kijken niet de slechtste....
huissie79 +20253
Hebben ze gecreëerd door een goed beleid neer te zetten.
Az was een aantal jaar geleden op sterven na dood na dat gedoe met scheringa.
Heel knap hoe ze daar over heen zijn gekomen, goede opleiding hebben neergezet en waarde op het veld weten te creëeren.
paulus56 +261889
Kijk je heb voor en tegenstanders van bepaalde voetballers maar door de ban genomen zeg hij niks verkeerd.
Het was een zooitje en is nog een zooitje en we blijven hopen dat we dadelijk weer meedoen voor een hogere plaats met echt goede spelers.
ringoster +2026
Helemaal eens. Kijk naar de ranglijst en zie het resultaat van inmiddels een ruim jaar Arnesen. Nog niet veel veranderd. Hopelijk komt dat nu heel snel maar tot op heden is er geen topper gehaald.
juliandicks +629
Athletic Bilbao beleid zou ik mooi vinden...weg met aankopen uit oorden..
1908forever +18306
Oja Spajic is gewoon een goede verdediger maar spreekt geen Spaans of Nederlands.
Daarom speelt hij niet en Botje wel.
huissie79 +20253
Spajic speelde tot 1 a 2 maanden geleden alles. Maar maakte teveel fouten, waarna weer een beroep werd gedaan op botteghin
1908forever +18306
Ik ben het niet eens met Valentijn.
Pratto moest gehaald worden voor onze top trainer.
Diemers was een risico maar koste geen drol.
Teixera krijgt geen kans door onze toptrainer.
Bozenik is wel een toekomstige topspits maar dan moet je hem wel goed gebruiken en hem niet steeds neerhalen want je ziet dat hij daar echt mee zit en steeds minder in zichzelf gaat geloven.
Iedere club haalt spelers die niet de kwaliteit hebben die je eerder wel in ze zag.
Ten Hag haalt ook spelers zoals die twee van Utrecht en die kunnen er ook geen bal van.
Wat betreft die provincie clubjes dat ziet hij dan wel weer goed.
Over een paar jaar en alles zit een keer mee lopen we die weer ondersteboven.
Niets is sterker dan dat ene woord WIJ de supporters zijn Feyenoord.
Dezwartetulp +77655
Heb nog steeds hoop en vertrouwen dat Arnesen en Slot de boel gaan moderniseren. Maar Bozenik is wel echt een totale en dure misser. En als het echt waar is dat Dlot praat met een non-voetballer als Martins-Indi dan vervaagt die hoop wel steeds meer....
feyesan +136
Diemers en Linssen niet persee. Spajic was prima, paar fouten maar ook prima potten gespeeld. Pratto de enige echte miskoop, want Bozo geen echte kans na lang blessureleed
feyesan +136
Diemers en Linssen van Advocaat
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties