Feyenoord tevreden met tegemoetkomingscampagne

Feyenoord tevreden met tegemoetkomingscampagne

Feyenoord is tot dusver tevreden met het verloop van de tegemoetkomingscampagne voor seizoenkaarthouders. Vorige maand riep de club seizoenkaarthouders op om zoveel mogelijk af te zien van de mogelijkheid om geld terug te vragen voor hun huidige seizoenkaart.

Feyenoord verwacht dat het minimaal de helft van het totaalbedrag van 15 miljoen euro niet hoeft terug te betalen aan supporters. De club baseert dit op de keuzes die supporters tot dusver hebben gemaakt om wel of niet (volledig) af te zien van tegemoetkoming voor hun seizoenkaart 2020-2021.

Reguliere seizoenkaarthouders kunnen sinds drie weken hun keuze doorgeven aan de club en hierbij aangeven of ze compensatie willen voor het seizoenkaartbedrag dat ze hebben betaald. Meer dan de helft van hen heeft dit inmiddels gedaan, wat dus in dit stadium al heeft geleid tot een groot bedrag dat Feyenoord niet hoeft uit te keren.

Geef je keuze door!
Ben je seizoenkaarthouder en heb je jouw keuze nog niet doorgegeven? Doe dit dan via www.feyenoord.nl/tegemoetkoming. De mogelijkheid om een keuze door te geven loopt tot en met donderdag 20 mei.

Plaats reactie
666

damski +413

O wacht je bent een onzin op de planeet.

13-04-2021 16:31

fluub +8787

Gekozen voor het unieke shirt. Maar als Feyenoord hem toch op een bepaald moment gaat verkopen, dan eis ik alsnog het bedrag terug.

12-04-2021 22:20

petje +10651

Feyenoord had als tegemoet kromming een 30-40% korting moeten geven op 'n nieuwe sk
Dan had iedereen 't gedaan

12-04-2021 21:36

klompus88 +20272

Mensen gaan hier respectloos met elkaar om. Niet des Feyenoords.

12-04-2021 20:33

angelfr +3628

Doe dan voor de jongeren ook het broekje en de sokken erbij.

12-04-2021 20:24

klompus88 +20272

Haha wat zeg jij nou weer

12-04-2021 20:24

angelfr +3628

Doe dan voor de jongeren ook het broekje en de sokken erbij.

12-04-2021 20:25

klompus88 +20272

Dan had ik het dus toch goed gelezen

12-04-2021 20:29

angelfr +3628

Respect maat

12-04-2021 20:30

Km010 +5180

Wanneer kan je de maat voor je shirt doorgeven?

12-04-2021 19:57

1234567890 +173044

Twijfelde maar toch gedaan,maar de shirtjes die we krijgen geven we weg .Shirtjes vinden we lelijk naar ieder zijn smaak

12-04-2021 18:41

Larsfeyenoord18 +10571

Jij hebt niet eens een seizoenkaart

12-04-2021 19:38

1234567890 +173044

Klopt niet 1 maar het hele gezin.
En kijk jij nou maar op teletekst want verder kom jij niet .

12-04-2021 20:05

Larsfeyenoord18 +10571

Niet liegen.

12-04-2021 20:07

1234567890 +173044

Haha neusje Lars

12-04-2021 20:10

Larsfeyenoord18 +10571

Helaas weet iedereen hier dat je geen supporter bent. Dus stop maar met die act, je bent allang door de mand gevallen.

12-04-2021 20:12

1234567890 +173044

Haha neusje Lars
Je moet eens op je eigen benen staan en niet als meelopertje want je zal nooit bij de echte supporters horen

12-04-2021 20:16

1234567890 +173044

Ik hap niet maar je moet wel eens reageren op meelopertjes die er bij willen horen en daar ben jij er een van .

12-04-2021 20:19

Larsfeyenoord18 +10571

Nee je hapt niet inderdaad. Hap hap hap

12-04-2021 20:20

1234567890 +173044

Mooi geweest met jou bijna 20.30 dus bedtijd voor Neusje Lars

12-04-2021 20:25

Larsfeyenoord18 +10571

Hap happpppppo

12-04-2021 20:29

KSFR1908 +9692

Lars is geen neusje. Is voor United. Feyenoord komt op plek 2. Zat laatst ook United - Sheffield te kijken toen de klassieker was.

12-04-2021 21:19

Larsfeyenoord18 +10571

Hahahahaha lul

12-04-2021 21:29

1234567890 +173044

Wat die kijkt zal me een zorg zijn ,weet al lang dat het een nepper is .Maar laat hem maar ze gang gaan .

13-04-2021 18:10

ernst H +4998

Bij Sparta zijn ze al bij voorbaat accoord gegaan, dus 100%.

Dan is 50 toch n beetje tegenvallend.

12-04-2021 18:13

Capo +0

Daar is een SK gratis bij een pakje boter

12-04-2021 18:58

Rotterdam1983 +5762

Hoeveel seizoenkaarthouders heeft Sparta??En hoeveel heeft Feyenoord??Dit is appels met peren vergelijken.

12-04-2021 19:26

ernst H +4998

Helemaalniet we zijn toch n veel grotere club

Het gaat om percentages

12-04-2021 19:37

Willem07 +8470

Zoals Joris van Dijk zegt hadden seizoenkaarthouders €5 miljoen tegoed en zakelijke relaties €10 miljoen. Als je een seizoenkaart hebt van een paar honderd euro en je ziet af van je tegoed dan heb je een heel erg duur (maar ook mooi) shirt, maar als je moet afzien duizenden of soms zelfs tienduizenden euro's dan wordt een uniek shirt wel een heel magere vergoeding. Je kan het natuurlijk wel aftrekken van de fiscus en ik weet niet hoe makkelijk die mensen het kunnen lijden en fan zijn van de sterkste schouder zwaarste lasten, maar ik denk dat het daar misschien wel lastiger als dan van de gewone supporter terug krijgen. Bij bedrijven worden misschien toch andere afwegingen gemaakt, want kan je het maken om het geld van de Business units/seats te laten zitten als je ook mensen hebt ontslagen door corona?

12-04-2021 18:03

Kether +18274

Iedereen moet natuurlijk zelf kiezen wat ze doen. Ik snap dat er een hoop mensen zijn die wanbeleid van dit bestuur niet willen belonen, of zo'n extra centje dat teruggestort wordt best kunnen gebruiken in deze tijd.

12-04-2021 17:42

ernst H +4998

Het enige argument is, dat je financieel,moeilijk zit,

Want dat beleid. Is al jaren niet goed, dus dat vind ik zo zwak als je daarmee komt.

Ik hoor mensen altijd roepennFeynoord till I die etc.

Dus dat kunnen ze nu bewijzen.

12-04-2021 18:12

speedy68 +3239

Totale onzin dat er wanbeleid wordt gevoerd. Misschien 10 jaar gelden maar de laatste jaren is het ok. Prima dat de meeste mensen het inzicht niet hebben. Maar houd je mond als je totaal niet weet waar je het over hebt.

12-04-2021 19:19

Kether +18274

Hahaha okee speedy jij bent natuurlijk een echte insider. Iedereen kan zien dat er nog steeds wanbeleid wordt gevoerd maar okee.

12-04-2021 21:01

speedy68 +3239

Wat is dan het wanbeleid ? Het is zo gemakkelijk alles af te kraken. Wat presteer je zelf in het dagelijks leven? En kom dan niet aan met Pratto. Ik kan zoveel goede dingen noemen.

12-04-2021 21:32

Kether +18274

Als je gewoon kijkt naar hoe we presteren in vergelijking met een club als AZ terwijl we een veel grotere begroting hebben. Dan doe je toch iets verkeerd lijkt me

12-04-2021 22:03

Toktok +2225

Als zij van Persie dit had gevraagd om dit naar buiten te brengen. Waren er meer supporters die reageerde

12-04-2021 16:52

MrMe +3326

Ik vind het sterkt dat de verantwoordelijke het heeft gevraagd, en hij zich niet verschuilt achter een vPersie.

12-04-2021 17:11

jaapb +18021

Als van persie het had gedaan hadden veel mensen gezegd dat het bestuur zich verstopt haha

12-04-2021 17:16

bosche-bol +0

Het is nooit goed hoe je het gaat doen. Ik vind het knap dat ze geen speler er voor genomen hebben, maar gewoon Koevermans zelf.

12-04-2021 17:34

jaapb +18021

Precies mijn punt!

12-04-2021 18:39

MrMe +3326

Wat precies mijn punt was 8-)

13-04-2021 09:34

Toktok +2225

Pas eind april.en mei worden ze verstuurd

12-04-2021 16:48

RobinLandman +2000

Heeft iemand al een mail gehad of iets op zijn/haar maat door te geven van het shirt?

12-04-2021 16:04

klick44 +18096

komt in mei pas toch?

12-04-2021 16:32

RobinLandman +2000

Bedankt voor de info!

13-04-2021 16:57

lauwersfr +889

Op hun blote knieën mogen ze zitten

12-04-2021 15:56

[FR]Thomas +227603

50% is niet zo veel eigenlijk. Ik hoop op meer

12-04-2021 15:27

klick44 +18096

50% heeft hun keuze doorgegeven

12-04-2021 16:33

bosche-bol +0

Komt op 75% uit, let maar op.

12-04-2021 17:31

pratto12 +52

Ja kameraden, kunnen we met de opgehaalde centen Pratto betalen! Het blijft treurig dat m'n cluppie er zo voor staat op dit moment.

12-04-2021 15:24

deleted106 +19

Lekker gratis steak dus, hij was toch een slager?

12-04-2021 15:52

bosche-bol +0

Prato word betaald van de spelers die verhuurd zijn.

12-04-2021 17:32

speedy68 +3239

Eindelijk iemand die het snapt.

12-04-2021 19:20

Toktok +2225

Mooi toch en nu ze uit shirt hebben.gezien volgen er vast meer. TOP SUPPORTERS

12-04-2021 15:05

dre-bahia +2

biedingen op dit uitshirt gaan nu al richting de 300 op marktplaats...

12-04-2021 14:45

klick44 +18096

onder de 300 zou ik hem niet eens verkopen

12-04-2021 15:01

KSFR1908 +9692

Die van mij deze week al verkocht voor 450eu ex verzending. Gouden handel joh. Heb gelukkig 3 seizoenkaarten en maak nu per seizoenkaart 150 winst. Kan ik volgend jaar bijna gratis naar de Kuip!

12-04-2021 15:43

klick44 +18096

hahaah dat geloof ik niet :)

12-04-2021 15:51

bramfrfc010 +3182

Wat een verstand

12-04-2021 20:12

joepfey +3

Als je geen full support bent hoef je nooit meer te komen

12-04-2021 14:41

rasoptimist +29

Moet/kun je ook een keuze maken wanneer je kaarten had voor Feyenoord-Ajax in 2020?

12-04-2021 14:31

fr12guan +66

nee die kan je helaas gewoon in je reet steken

12-04-2021 14:37

HassanTurkuF3R +3

Lange tijd terug toch al kon je kiezen geld terug, fanshop tegoed of ticketshop tegoed volgens mij.

12-04-2021 14:38

rasoptimist +29

Ja klopt, vorig seizoen werd aangekondigd dat je van geld terug kon afzien en dat je voor dat bedrag in een later stadium kaarten zou kunnen halen.

12-04-2021 14:42

klick44 +18096

als dat zo is zou je de klantenservice kunnen bellen

12-04-2021 15:02

beppie172 +65695

Had je vorig jaar op kunnen reageren.
Weet niet tot hoelang dat kon.

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/afhandeling-seizoenkaarten-2019-2020-alle-info-120520

12-04-2021 18:13

FR-Arnhem +49954

Je kunt hier lacherig over doen maar dit is wel wat onze club zo mooi en groot maakt. Clubs die menen ons voorbij te zijn moeten hier maar eens naar kijken. Feyenoord komt altijd weer boven drijven.

12-04-2021 14:28

lauwersfr +889

Was het beleid van het zelfde niveau als van de supporters, speelde je elk seizoen kampioen en had je geen zorgen.

12-04-2021 15:58

armandovanz +0

Legioen tevreden met weer een tussenjaar

12-04-2021 14:13

FrNiels2017 +156268

En van die 7,5 miljoen halen we een tweede Bozenik

12-04-2021 14:12

FRfan67 +6793

Heb je het opgegeven Niels?

12-04-2021 14:24

FrNiels2017 +156268

Wat heb ik opgegeven?

12-04-2021 14:28

Boris_FR12 +2145

Je belasting aangifte

12-04-2021 15:11

FrNiels2017 +156268

Sssssst dat doe ik nooit. Voor je het weet moet je betalen

12-04-2021 16:16

beppie172 +65695

Gewoon overal lul invullen. Als ze dan bellen waarom dat is, kan je zeggen dat dat het enige is wat aftrekbaar is.

12-04-2021 18:16

Boris_FR12 +2145

Ik moest lachen.

12-04-2021 19:26

Dommeloempia1 +19776

En de rest van de clubs kloppen aan bij de knvb?

12-04-2021 14:05

FR-Alkmaar +6825

Vraag: ik en mijn zoon zitten op gezinsvak OO. Ik zie daar vaak mensen die ouder dan 18 zijn en er tóch zitten. Ik heb het dan over dezelfde mensen die ik daar dan zie, niet de incidentele ‘dagkaarten ‘. Kan iemand mij hier uitleg over geven?

12-04-2021 13:52

johnbgoode +366

Als er alleen mensen van onder de 18 mochten zitten, zou je daar zelf ook al niet zitten.

12-04-2021 13:54

FR-Alkmaar +6825

Wél , want ik ben vader mét een kind, jonger dan 18 jaar.

12-04-2021 15:31

marconmgn +51410

gast er zit al bijna 1 jaar helemaal niemand in OO

12-04-2021 14:12

Dommeloempia1 +19776

Oh heerlijk

12-04-2021 14:43

FR-Alkmaar +6825

(Zucht.....)

12-04-2021 15:32

klick44 +18096

mensen zijn slim kopen een kaartje voor een een broertje of vullen en valse datum in

12-04-2021 15:04

Boris_FR12 +2145

Vak oo gewoon mooi zicht. Dus meer mensen willen daar zitten. Wat is precies het probleem?

12-04-2021 15:13

FR-Alkmaar +6825

Het probleem is dat het een gezinsvak is voor ouder(S) mét kind tót 18 jaar. Dan is het gek dat ik vaak dezelfde mensen zie die ouder zijn dan 18.

12-04-2021 15:30

Boris_FR12 +2145

Maakt u zich daar dan druk over? Of is het meer een vraag hoe kan ik dat ook voor elkaar krijgen als mijn kind boven de 18 is.

12-04-2021 19:24

FR-Alkmaar +6825

Juist.! Ik zou volgend seizoen ook dáár willen zitten, maar officieel mag dat niet want dan is hij 18. Maar ik zie veel ouder-dan-18- jarigen in dat vak.

12-04-2021 21:44

Boris_FR12 +2145

Ze controleren niet je id kaart bij binnenkomst. Dus je kunt de kaart op naam van iemand anders zetten.

13-04-2021 13:00

FR-Alkmaar +6825

Waarom ik het vroeg, mijn zoon wordt 18 jaar, dus mogen we niet meer met een SK op dat vak zitten, volgend seizoen

12-04-2021 15:34

klick44 +18096

kan je zijn geboorte datum niet aanpassen :)

12-04-2021 15:41

Julianfeyenoord12 +819

Gewoon ff een afrikaantje adopteren en die meenemen

12-04-2021 15:57

lauwersfr +889

Komt goedkoper uit vermoed ik en mooiere plaatsen dan in andere vakken voor het zelfde bedrag.
2 kaarten op OO+1 kind, als dat kind dan 2x mee gaat of 10x.
De kosten van dat kinder seizoenkaart deel je door 2.

Ik vermoed zoiets
.

12-04-2021 16:02

svds +33434

Feyenoord en psv laten oog vallen op Giakoumakis.. vraagprijs 15 miljoen euro.. die hebben ook teveel gezopen daar in Venlo haha. Als ze degraderen 5ton misschien

12-04-2021 13:48

svw +3

Giakoumakis is echt een eendagsvlieg

12-04-2021 13:58

ADHDave +3354

Toch meer een 1seizoensvlieg dan;)

12-04-2021 14:11

fr_1993 +78240

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/975443/psv-en-feyenoord-laten-oog-vallen-op-giakoumakis.html

Hij is 5mio waard. Laat het tegen de topclubs vrijwel constant afweten. Scoort wel veel goals voor eredivisiebegrippen.

12-04-2021 14:25

HuuV +6133

Bidden dat ie naar Eindhoven gaat voor heel veel geld.

12-04-2021 14:27

fr12_blyat +6945

Hahaha die hebben te veel lopen snuiven

12-04-2021 14:29

knoepert +76010

leuke voetballer voor een club als Willem 2 maar zeker niet voor ons. Beperkte speler , wel goede inzet maar da tis niet voldoende. Next!

12-04-2021 16:22

beppie172 +65695

Ze zijn de komma tussen de 1 en de 5 vergeten.

12-04-2021 18:19

lion63 +13769

Blijf het vreemd vinden dat ze die 15mln niet gereserveerd hebben terwijl het zo goed als zeker was dat spelen met publiek uitgesloten was. Beetje naïef hopen op solidariteit van supporters.

12-04-2021 13:43

tommeehh +3

Er is natuurlijk niet iets te reserveren dat je niet hebt.

12-04-2021 13:46

freestylez85 +0

Dat geld hebben ze in principe wel.
Of hadden ze wel.

Ze hebben begin dit jaar toch geld ontvangen voor die seizoenkaarten? Dan hadden ze dat op dat moment kunnen reserveren, mocht het terug moeten worden betaald.

12-04-2021 13:48

dekrabsalade +261

Denk je dat ze dat geld nergens voor nodig hebben?

12-04-2021 13:50

freestylez85 +0

Dat is het idee van geld reserveren.
Dat je het weg zet om het nergens anders aan uit te geven.

12-04-2021 13:52

CPP +3506

Denk je niet dat die 15 miljoen nodig is voor o.a. huur en salarissen? Denk je dat die 'vaste' lasten zijn komen te vervallen? Nee dus. Kosten blijven (gedeeltelijk) hetzelfde en de opbrengsten worden minder.

Bovendien reserveren is in jaren dat je "winst" maakt geld 'reserveren' voor toekomstige investeringen (of tegenvallers). Woordje reserveren is hier dus geheel niet op zijn plaats en de opmerking "Dat is het idee van geld reserveren" dus zeker niet. Jij hebt het meer over het opnemen van een calamiteitenpost in de begroting.

Het enige waar je op kan doelen en (een beetje) gelijk in hebt is dat Feyenoord, terwijl ze hadden kunnen weten dat ze moesten besparen toch extra uitgaven hebben gedaan, zoals Pratto.

12-04-2021 15:45

ringoster +2020

En waar had je de salarissen dan van betaald....???

12-04-2021 13:51

Feyenoord2907 +2347

Koevermans sprak uit het geld terug te kunnen betalen. Ik begrijp daarom niet waarom jij beweerd dat Feyenoord gen 15 miljoen te hebben gereserveerd.

12-04-2021 13:57

stamplust +24648

Jij hebt de politiek en de besluitvorming niet gevolgd.
Het was helemaal niet zo goed als zeker dat spelen met publiek uitgesloten was.
Er was tussentijds al weer publiek toegelaten.

12-04-2021 14:26

klick44 +18096

vrij logisch toch als je een begroting hebt gemaakt. ja gaat niet met 15 milj te kort begroten. en toen was er nog niks bekend dus alle wijsneuzen die nu zeggen dat ze het hadden kunnen weten moeten zich eerst ff gaan verdiepen hoe het werkt.

12-04-2021 15:09

beppie172 +65695

Onzin. Waarom verzette de KNVB anders de toppers tot na de winterstop? Begroting moest in mei/ juni aangeleverd worden. Toen waren we bijna van het virus af.

12-04-2021 18:21

frpeanuts +5038

Wat hou ik ook van het legioen. Beste supporters van NL

12-04-2021 13:40

johnbgoode +366

Mooi dat er zo massaal solidair richting de club gehandeld wordt. Ook te begrijpen dat een deel van de supporters het niet kan of wil missen.
Al met al een prachtig resultaat als de club de helft (of meer) niet hoeft terug te betalen. Dat houdt de club in leven en zorgt dat we niet verplicht spelers hoeven te verkopen. Dit helpt weer om volgend jaar een financieel en sportief sterker Feyenoord te zien.

12-04-2021 13:36

duitser +4317

Vind missen altijd een beetje raar. Hoe kan je nou iets missen wat je een jaar geleden al uitgegeven hebt?

12-04-2021 13:38

johnbgoode +366

Ja ach.. of je het missen noemt of "beter ergens anders voor kunnen gebruiken".. feit blijft dat ik niet over andermans portemonnee kan oordelen.

12-04-2021 13:44

duitser +4317

Nee zo bedoel ik het niet. Maar als iemand iets mist wat ie vorig jaar heeft uitgegeven moet hij toch evrnzn uitgavepatroon herzien lijkt mij haha

12-04-2021 13:56

Toldo +280

Iedereen kan toch wel een onvoorziene tegenvaller hebben. Auto stuk, ziekenrekening, belastingdienst, werkloos worden. Er zijn zat dingen waarvoor je het geld dat je vorig jaar hebt uitgegeven nu ook kan gebruiken.

12-04-2021 14:04

paulus56 +254519

Hoe hadden ze het dan opgelost als ze wel naar het stadion konden + de extra uitgaven erom heen reizen wat drinken eten.
Dus het geld opmaken aan iets anders wat te begrijpen is maar dan kan je nooit meer iets aanschaffen want je weet niet wat je uitgaven patroon word in volgende jaar het

12-04-2021 14:11

Fuppa +1

Of mensen werken in de horeca en missen een groot deel van hun inkmsten

12-04-2021 14:10

duitser +4317

Ja, dat is overmacht

12-04-2021 14:19

Feyenoord2907 +2347

Helemaal mee eens. En zeker met de gedachte dat je het geld niet zou terugkrijgen als er wel publiek toegestaan werd.

12-04-2021 13:58

JustInDelft +1745

'Bij aanvang van het huidige seizoen had Feyenoord een eigen vermogen van circa achttien miljoen euro en bijna twaalf miljoen euro op de bank', zo vertelde directeur Mark Koevermans onlangs in een video die Feyenoord verspreidde.

Toch bijzonder dat er dus dan 30 miljoen is verdampt in zo'n korte tijd. Bozenik was al betaald voor dit moment en er is aan transfers nog geen 5 miljoen uitgegeven? Stel je hebt dan nog 25 miljoen over en je verliest per thuiswedstrijd 1 miljoen euro, dan zou je toch nog 8 miljoen over houden na dit seizoen? Of mis ik iets?

Die kosten per thuiswedstrijd waren namelijk de inkomsten die werden misgelopen van het thuis spelen en zou dus je compensatie in moeten zitten normaal?

12-04-2021 13:19

RVF +12377

Ik snap sowieso het verschil niet tussen ‘eigen vermogen’ en ‘geld op de bank’

12-04-2021 13:23

Feyenoordkampioen2017bam +0

Geld op dr bank is een bezit van Feyenoord, het EV is daarentegen een post waarmee Feyenoord haar bezittingen financiert.

12-04-2021 13:26

RVF +12377

Ah oke! Thanks!

12-04-2021 13:35

Frobl +11602

Geld op de bank is echt geld wat ze uit kunnen geven. Eigen vermogen is de waarde van alle bezittingen min alle schulden.

12-04-2021 13:29

RVF +12377

Ah oke! Thanks!

12-04-2021 13:35

FrNiels2017 +156268

Liquide middelen noem je dat. Maar in principe kan een deel van je eigen vermogen ook als schuld worden gezien. De waarde van de aandelen die je hebt uitgegeven wordt doorgaans ook als onderdeel van je eigen vermogen beschouwd. Tellen wij dan de inleg van de VvF ook mee als eigen vermogen?

12-04-2021 14:20

OkkerseHansweert +1699

Misschien moeten ze een beetje bijleggen door de Corona crisis, waardoor ze een behoorlijk bedrag per thuiswedstrijd mislopen....

12-04-2021 13:53

amqze +10695

Ik vraag lekker van m’n hele groep geld terug, koop wel aliexpress shirtje voor ze. Alles in de bierpot, wij komen toch niet voor het voetbal

12-04-2021 13:18

Ro1 +2192

Je hoeft al jaren niet voor het voetbal te komen kameraad

12-04-2021 13:55

Hark +1

Geen seizoenkaart en wil je toch steunen?
Klik dan op deze link.


https://vragen.feyenoord.nl/ik-ben-geen-seizoenkaarthouder-maar-ik-wil-feyenoord-toch-financieel-steunen-in-deze-moeilijke-tijd-wat-kan-ik-doen&nodeId=6648

12-04-2021 13:17

fr1985 +6279

Op zich goed dat ze dit doen, maar je moet wel weer contact opnemen.
Kunnen ze niet gewoon een rekeningnummer online zetten zodat je kan overmaken wat je kan missen? Lijkt mij een stuk makkelijker en laagdrempeliger.

12-04-2021 13:36

MarcoG +11304

Er zullen misschien fiscale voorwaarden en andere regelgeving zijn waaronder iets kan. Ik vermoed dat je niet zomaar 100 euro op de rekening kan storten zonder dat daar iets tegenover staat.

12-04-2021 14:23

Hark +1

Klopt bij bedrijven zal er altijd een factuur tegenover de boekingen moeten staan. Dus bv die 100 euro.

12-04-2021 17:18

fr1985 +6279

Ah natuurlijk, klinkt logisch.

12-04-2021 18:33

IJzerenKees +129241

alles waar te voor staat is niet goed

12-04-2021 13:12

VDVD +20356

Oeps dacht Mitchell

12-04-2021 13:19

VDVD +20356

Behalve tevreden en tequila HA-HA

12-04-2021 13:19

orval +1492

Terrasje
Tegemoetkoming
Teflon
Tegoed

12-04-2021 14:17

IJzerenKees +129241

ik ga niet op elk woord in maar je maak er wel een klere zooi van maat

12-04-2021 14:27

Equinox +50348

Teringzooi.

13-04-2021 11:13

FR-Brabant +11052

Ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken maar als je de club echt wil steunen doe je dit. Daarbij zie ik continu mensen maar janken over; slecht beleid, slechte communicatie etc.

Je verlengt je kaart niet vanwege 1 persoon die slecht overkomt op tv. Je wilt je geld terug, niet vanwege iemand die slecht overkomt op tv. Het gaat niet om die ene persoon, het gaat om de club. Die helpt je vooruit. Bestuurders, en zeker zwakke figuren zoals de AD die we nu hebben, vertrekken altijd binnen no-time. Koevermans zal echt binnen 1-2 jaar weg zijn.

12-04-2021 13:10

fr_1993 +78240

Tot "Bestuurders" ten volle eens. De rest laat ik even voor mezelf.

12-04-2021 13:15

dkuh013 +2078

De kaart is toch al betaald , als er wel publiek mog komen was je het ook kwijt ( wel met meer plezier ) . En je heb als kaarthouder ook veel geld bespaard ( geen koste aan eten en BIER ) dus heb je toch nog wat gewonnen en bespaard ????

12-04-2021 13:18

blije-bakkes +2663

misschien is iemand zijn/haar baan in de tussentijd verloren ,daarmee in een financiele puinhoop terecht gekomen ?

12-04-2021 13:57

FR-Brabant +11052

Dat zou kunnen, en dat is heel vervelend maar dan begrijpt iedereen dat je restitutie vraagt. Dat zal echter een enkeling zijn en niet de grote hap.

13-04-2021 10:40

amqze +10695

Zonder seizoenkaart heb je niet eens het recht om hier te reageren

12-04-2021 13:09

Larsfeyenoord18 +10571

Oke, dus jij reageert hier niet meer vanaf nu?

12-04-2021 13:10

amqze +10695

Ha ha ha ha soooooooooo

12-04-2021 13:12

fr_1993 +78240

Definieer "Hier".

12-04-2021 13:15

dre-bahia +2

Krijgen we ook dat broekje er bij?

12-04-2021 13:08

klick44 +18096

Wtf communicatie blijft moeilijk. Als ze dat niet verbeteren krijgen ze nooit mensen mee. Leg er gvd eens gevoel in. Tevreden???

12-04-2021 13:03

grenzeloos +13977

Voor iedereen zonder seizoenkaart, maar wel met een Feijenoord hart :

https://vragen.feyenoord.nl/ik-ben-geen-seizoenkaarthouder-maar-ik-wil-feyenoord-toch-financieel-steunen-in-deze-moeilijke-tijd-wat-kan-ik-doen&nodeId=6648

12-04-2021 13:02

lfr1908 +22197

Hier moet FR12 een topic over maken

12-04-2021 13:10

VDVD +20356

Al het geld wat ik normaal kwijt ben aan reizen en pakjes wicky maar even overmaken dan!

12-04-2021 13:12

lfr1908 +22197

Vergeet je bammetjes met klamme kaas niet!

12-04-2021 13:13

VDVD +20356

Thanks for the reminder!!!!

12-04-2021 13:18

Equinox +50348

En de hoeren, word je tenminste nog genaaid

12-04-2021 13:17

StandYourGroundAndFight +0

Toch snap ik niet dat je hiervoor naar een service desk moet bellen. Gooi die donatieknop aan. Zo moeilijk is het niet

12-04-2021 13:16

VDVD +20356

heh kan dat ook wauw wat een tijd om te leven.. hahah echt bijzonder dat Feyenoord dat niet begrijpt

12-04-2021 13:35

MarcoG +11304

Misschien mag je een BV niet zomaar geld geven. Daar zullen voorwaarden aan vastzitten in Nederland fiscaal uitkleedland. Dus er zal wellicht een bepaalde constructie nodig zijn waar je aan moet voldoen?

12-04-2021 14:26

VDVD +20356

#kenner dat wist ik niet.

12-04-2021 15:57

grenzeloos +13977

Arghhh dat is wel heel erg modern hoor .. . ;-)

12-04-2021 15:51

HassanTurkuF3R +3

Haal wat items in de fanshop. Prima sale nu

12-04-2021 13:33

VDVD +20356

Simpele ziel ben je, Dat ben je. Een...h e l e .... s . i m p e l e .... Hoi!

12-04-2021 13:00

Southsider +2400

Mensen die geen SK hebben gaan hier even vertellen hoe het allemaal moet. Ga lekker naar een ander topic.
Het voelt alsof een maagd gaat uitleggen hoe je een vrouw moet neuken.

12-04-2021 13:00

grenzeloos +13977

Wellicht is dit iets voor hen ;-)

https://vragen.feyenoord.nl/ik-ben-geen-seizoenkaarthouder-maar-ik-wil-feyenoord-toch-financieel-steunen-in-deze-moeilijke-tijd-wat-kan-ik-doen&nodeId=6648

12-04-2021 13:02

fr_1993 +78240

In 1940 was er een Duitse heerser die had dezelfde gedachten over mensen. Die is vijf jaar later het land uitgepe(r)st, omdat we het achteraf toch niet zo'n goed idee vonden.

Als je te blind bent om te zien, de hardhorend, stoïcijns, dom of doof om te luisteren en niet intelligent genoeg bent om iets te begrijpen heh, neem dan dit aan: Het is nooit een probleem om te luisteren naar een ander en wat die denkt of vind, maar snap dan ook dat Feyenoord groter is dan die seizoenskaarthouders. Feyenoord heeft een bereik van 4,5mio mensen in Nederland alleen al. Wil je die buitensluiten? Als ik zie dat op de open dagen en op de Coolsingel de mensen teruggestuurd worden dan zou ik toch aan u willen vragen om een iets breder perspectief te pakken in het vervolg, voor uw eigen bestwil.

12-04-2021 13:11

Southsider +2400

Ben je vanochtend van de trap gevallen? Je kraamt namelijk een hoop onzin uit.

Je kan toch lezen wat ik zeg.
Als je geen SK hebt moet je ook niet bijdehand lopen doen hier. Er zijn genoeg andere topics waar je ook je mening kunt geven als je geen SK hebt.

12-04-2021 13:18

fr_1993 +78240

Nee, tuurlijk. Feyenoord boeit me helemaal niet. Echt niet, nee. Poh. Omdat ik geen SK heb, zeker?

En die mensen die de fanshop leegbeunen YOY? Of de mensen met tv-abbonnementen momenteel, want niemand mocht toch de Kuip in so far....

Bah. :/

Ik ga er gewoon wat over zeggen en als het je niet bevalt dan reageer je er niet op, niet mijn probleem. ;)

12-04-2021 13:23

Julianfeyenoord12 +819

Jij weet het volgens mij allemaal beter als ik het zo lees. Jij kan blijkbaar spreken voor mensen met een echt hart voor feyenoord niet van die dagjesmensen zoals jij. Gewoon je bek houden als je geen SK heb

12-04-2021 13:42

fr_1993 +78240

Weet je waarom Feyenoord uberhaupt nog bestaat of denk je dat het echt alleen maar komt van de seizoenskaarthouders?

Feyenoord bestaat nog door de vrijwilligers, omdat de Fanshop al 10 jaar als een zonnetje draait en omdat v. Geel na het wk 2014 even flink cashte op een paar spelers.

Zomaar neerkijken op supporters die er @#$@#$@# voor zorgen dat deze club omzet draait en zo nu en dan ook aanwezig zijn wanneer de club de steun nodig heeft. Ik heb niet alle wijsheid in pacht, maar je zou er goed aan doen eens een keer niet lopen te janken als die mensen buiten de seizoenskaarthouders, dat blijken er 4,5mio minus 31.000 te zijn, zo nu en dan ook eens zorgen voor sfeer en omzet.

Als u dat te ver gaat is dat uw probleem. Deze club bestaat door de vaste aanzuiging door SK-ers en daaromheen de mensen die inderdaad zorgen dat het stadion zo vol mogelijk raakt. Ik zie het probleem niet. ^^

12-04-2021 13:51

Southsider +2400

Je reageert op mijn post flappie, dus dat ken je beter tegen jezelf zeggen.
Ik heb nergens gezegd dat Feyenoord jou niet boeit, alleen dat je hier zonder SK niks op dit topic te zoeken hebt.

En als je denkt dat de €300,- van mijn SK het enige is wat ik betaal aan Feyenoord, ben je ook niet helemaal lekker.

Bel anders lekker de klantenservice van Feyenoord op, en vraag of je 3 meier mag overmaken. Mag je misschien ook een shirt.

12-04-2021 13:58

Larsfeyenoord18 +10571

Julian, jij hebt een seizoenkaart of? Zo ja, welk vak?

12-04-2021 14:55

deleted106 +19

Ja dat klopt jullian heel vervelende betweter dit met een te grote muil.

12-04-2021 15:07

Lenpa +4643

En dat ga jij bepalen voor andere supporters? wie denk je dat je bent? Vrij land waarbij iedereen zijn mening mag geven. Er zijn genoeg mensen zonder sk maar wel meer dan €400- pompen in de fanshop elk jaar. En dan ga jij even bepalen dat deze supporters hun mond moeten houden.. Ben jij ook zo'n figuur die vind dat je uit Rotterdam moet komen om van Feyenoord te houden?

12-04-2021 13:53

Southsider +2400

"Er zijn genoeg mensen zonder sk maar wel meer dan €400,- pompen in de fanshop elk jaar".

Dom gelul van je.
Wat denk je dat ik uitgeef aan Feyenoord per jaar? Komt wel wat hoger uit dan 400.
Hoeveel denk je dat een uitwedstrijd kost? Alleen een kaartje kost al gemiddeld €30,-. Dan komt al het andere er ook nog bij. Reken maar uit.

12-04-2021 14:32

deleted106 +19

Ik zie dat je weer lekker bezig bent. Ben je weer lekker bullshit aan het uitkramen?

12-04-2021 15:06

Southsider +2400

Neem aan dat je het niet tegen mij hebt Snoek?
Die gozer uit 1993 is echt niet goed hoor.

12-04-2021 15:12

deleted106 +19

Nee die smerige narcist van een 1993 natuurlijk.

12-04-2021 15:14

michiel2424 +29048

Het woord "tevreden" zou inderdaad anders kunnen

12-04-2021 12:58

VDVD +20356

ingenomen, senang, te spreken, vergenoegd, voldaan.

12-04-2021 13:00

PabloOno1908 +137231

Klaargekomen.

12-04-2021 13:13

fr-pil +584

Heerlijk al die frustraties

12-04-2021 12:57

paulus56 +254519

Wil geen geld terug hoef geen shirtje wil naar de club toe dat is voor mij het belangrijkste de rest is bij zaak.
Huis uit met de jongens lekker ouwe hoeren dat is pas belangrijk in me leven

12-04-2021 12:57

IJzerenKees +129241

effe lekker weg thuis geen ge ouwe hoer

12-04-2021 12:58

Zuidbewonert +409577

He leuk. Even lekker gezellig hierzo. Mwuahahahha!

12-04-2021 12:49

dela +0

VDVD 12:41 fr_1993 12:35 Ja tuurlijk. Uitkeringstrekker, 300 euro op vakantie en bladiebladiebla. Man, voel je je wel lekker, want echt logisch is het niet. Simpele ziel ben je, Dat ben je. Een...h e l e .... s . i m p e l e .... Hoi!

12-04-2021 12:42

tussenjaar +6203

Als je je geld terug wil hoef je nooit meer te komen

12-04-2021 12:38

Ratfield +3566

full wanbeleid support ...

De echte klap gaat nog wel komen, want ik gok niet dat 50-75% van de Sk houders ook weer een sk voor volgend seizoen gaat.

12-04-2021 12:38

tussenjaar +6203

Eens met deze man

12-04-2021 12:39

FRQQ93 +20359

Seizoenkaarten gaan gewoon weer uitverkopen hoor of zo goed als. Trouw legioen nieuwe trainer nieuwe hoop

12-04-2021 12:46

klick44 +18096

Omdat jij niet meer gaat betekemd niet dat de rest niet gaat. Ik ga voor 20-25 k

12-04-2021 13:06

sailor +3

Eigenlijk zouden we extra moeten betalen voor het niet hoeven kijken naar al die waardeloze wedstrijden.

12-04-2021 12:33

IJzerenKees +129241

laten we een fakkel afsteken op de goede afloop

12-04-2021 12:31

hasil +8

Best een mooi resultaat tot nu toe waarbij het uiteindelijke verlies is te overzien... Veel zorgelijker wordt het nieuwe seizoen. Mag er weer volop publiek op de tribune of niet en zo ja wanneer wordt dit duidelijk en bekend gemaakt? Met zoveel onduidelijkheid gaan supporters en sponsoren afwachten om weer in te schrijven wat clubs weer onvoldoende geld geeft om te handelen op de spelersmarkt... en uiteindelijk de exploitatie gezond te houden....wij zijn er nog lang niet...

12-04-2021 12:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties