Wehrmann gepasseerd: ''Onvoldoende trainingsprestaties''

Wehrmann gepasseerd: ''Onvoldoende trainingsprestaties''

Jordy Wehrmann zat afgelopen weekend niet bij de wedstrijdselectie van FC Luzern. De reden werd niet bekend gemaakt, maar er werd gedacht aan een blessure of positief getest te zijn op het coronavirus. Vandaag maakt Blick bekend waarom Wehrmann buiten de selectie viel: gebrek aan discipline.

Volgens Blick verscheen de huurling van Feyenoord te laat op de training en was zijn inzet verder op de training onvoldoende. De geruchten dat de middenvelder een croissant at in de catacomben zijn echter niet waar, zo meldt trainer Fabio Celestini. ''De enige reden waarom Jordy niet in de selectie zat, waren onvoldoende trainingsprestaties.''

Lees meer over
Jordy Wehrmann
Plaats reactie
666

eppo +70493

Haal toch die diadeem van je knar.

16-04-2021 09:53

GerseGer +7236

#croissantgate

16-04-2021 08:30

Gers +12738

En hij zei nog wat een slecht wehr man

16-04-2021 08:03

LarsFR92 +508

Wat slecht wehr man

18-04-2021 11:16

Gers +12738

Haha das dan wel wher whar man

18-04-2021 12:02

Reinbo +17546

Mag hopen dat dit het niet is.

16-04-2021 05:33

atavistic1997 +3686

ach een keer te laat en wat minder inzet op de training, we hebben allemaal wel een dag waarop we ons wat minder voelen, vooral niet groter maken dan het is toch?

15-04-2021 22:23

CPP +3457

Wel groter maken en dan maar hopen dat hij en anderen er iets van leren. Om de top te bereiken (zeker voor 'gewone/middelmatig' talenten) moet je er alles voor willen doen. Even verzwakken of denken dat je er bent is funest.

15-04-2021 22:44

knoepert +75376

idd neem een voorbeeld aan Weghorst! Die doet er blijkbaar alles voor om te slagen.

16-04-2021 10:00

Meekijker +4231

"De geruchten dat de middenvelder een croissant at in de catacomben zijn echter niet waar."

Haha jezus, alsof ie iemand vermoord heeft. Een croissant, serieus?

15-04-2021 21:02

Suri +8842

Broodje kroket verhaal

15-04-2021 21:16

FcTussenjaar +18

Ik schrik hiervan

15-04-2021 22:50

1908forever +18196

Kan het me niet voorstellen.
Als je die jongen ziet is hij niet het type hier voor.
Dan moet er toch wel meer aan de hand zijn lijkt mij.
Het is geen luie type speler meer een werker van wat ik heb gezien.
VREEMD.

15-04-2021 20:57

FcTussenjaar +18

Oeverloos ongefundeerd gezwam

15-04-2021 22:50

orval +1491

Die heeft gewoon een Heidi gescoord daar in de Alpen en een feestje gevierd. Dan kom je te laat met een kater op de training. Kan gebeuren.

15-04-2021 20:40

frankyboy +6756

Ook niet uitsluiten dat dit met de vreemde situatie te maken heeft dat Luzern een optie tot koop zou hebben en Feyenoord recent zijn contract heeft verlengd

15-04-2021 20:35

Wery1953 +1397

Niet zo verstandig.

15-04-2021 20:13

Frankster +20779

Heb ook mijn vraagtekens bij deze man.

15-04-2021 19:41

Suri +8842

Ik niet hoor, die raclette vreters spelen een spelletje

15-04-2021 21:16

Frankster +20779

Is raclette hun huiskost?

16-04-2021 10:32

Suri +8842

Soort gesmolten kaas voor Zwitser boeren... Wel lekker hoor

16-04-2021 17:46

FR-Brabant +11007

Ook alweer zo eentje die geen intrinsieke motivatie kan opbrengen... en de kantjes er vanaf loopt schijnbaar...

15-04-2021 19:19

marcuslis +1394

Want jij kent het hele verhaal?

15-04-2021 19:45

Suri +8842

Jij weet er dus alles van... Vertel

15-04-2021 21:17

wayne +1

Vanavond Karsdorp. Kunnen we kijken of we die terecht hebben weggestuurd.

15-04-2021 19:12

willem48 +2

Volgens mij moest ie terug mede ook omdat feyenord geen poen had.

15-04-2021 19:23

marcuslis +1394

Weggestuurd?
Misschien eerst verdiepen in iets voordat je onzin praat.

15-04-2021 19:44

.:Feyenoord1908!:. +3590

Feyenoord wilde hem graag behouden, maar kon hem niet betalen. Deed het erg goed toen hij eindelijk fit was en is ook dit seizoen bij Roma een vaste waarde in het team.

15-04-2021 20:14

Vince78 +11145

Er was geen optie tot koop. Roma wilde hem gewoon weer aan het voetballen hebben en wij hebben daarbij geholpen. Dat was voor beiden winst.

15-04-2021 21:02

.:Feyenoord1908!:. +3590

Klopt, maar toch wou Roma van hem af. Een ruildeal met Napoli ketste af en hij heeft wonderwel toch weer een kans gekregen en die gepakt.

15-04-2021 22:47

Kether +18274

Trainingsinzet vind ik niet zo belangrijk als je het op het veld maar laat zien. Volgens mij waren ze best tevreden met hem

15-04-2021 19:00

Rotterdam1983 +5754

Om in de basis te willen staan moet een speler ook zijn best doen op de training

15-04-2021 19:05

Kether +18274

Dus als Berghuis er een keer de kantjes vanaf loopt op de training zou jij hem niet opstellen?

15-04-2021 19:51

frankyboy +6756

Berghuis is 40 keer beslissend in een seizoen. Wehrmann heeft nog nooit een volledige wedstrijd gespeeld.

15-04-2021 19:59

.:Feyenoord1908!:. +3590

Bij Luzern, heeft Wehrmann toch aardig wat gespeeld intussen.

15-04-2021 20:15

Kether +18274

Gaat om het principe. Als iemand er in de wedstrijden gewoon staat mag hij er van mij de kantjes vanaf lopen.

15-04-2021 20:15

.:Feyenoord1908!:. +3590

Ik vind dat een speler zowel bij trainingen als tijdens wedstrijden moet laten zien in de basis thuis te horen. Het is gewoon hun werk en ze verdienen genoeg, dus mag je wel verwachten dat ze altijd inzet tonen, niet 1x per week.

15-04-2021 20:18

Rotterdam1983 +5754

En Wehrman staat dus juist niet in wedstrijden.Zit al aantal seizoenen bij de selectie.Zo goed is hij niet.

15-04-2021 20:22

ladinsky +10

Dat vorstelijke salaris krijgen ze inderdaad om in de wedstrijden te presteren, zover ga ik wel met je mee.

Maar trainingen zijn ook bedoeld om het elftal (tactisch) beter te maken en om je medespelers te helpen in hun ontwikkeling. Dan is het niet handig als je er een beetje met de pet naar gooit.

15-04-2021 20:22

Rotterdam1983 +5754

Alsof Wehrman zo’n belangrijke speler is als Berghuis.En de trainer van Luzern zal het niet enkeld maar over 1x iets minder trainen hebben.Zal vast wel een periode al zijn

15-04-2021 20:21

Kether +18274

Dat is speculeren.

15-04-2021 20:22

Rotterdam1983 +5754

Het zal niet om 1x minder goed trainen zijn.Er is geen trainer die dan een speler paar wedstrijden geen basis zet of meer

15-04-2021 20:23

1234567890 +170595

Volgend seizoen lekker bij Feyenoord spelen.

15-04-2021 18:51

Snoek1974 +1810

Misschien had Luzern verwacht om m transfervrij over te nemen

15-04-2021 18:45

.:Feyenoord1908!:. +3590

Dat dacht ik dat de reden was afgelopen weekend. Zijn contract werd verlengd en gelijk was hij gepasseerd.

15-04-2021 20:16

Mrunterwijst +10585

Dat valt inderdaad wel op

15-04-2021 20:32

haai79 +10552

Dan weet je gelijk hoe onze talentjes "opgevoed" worden en nooit slagen in de top van het betaalde voetbal.

15-04-2021 17:12

tussenjaar +6133

Nooit meer Wehrman!

15-04-2021 17:08

pellevg +4432

Vind ik eigenlijk niks voor die jongen.
Maar goed, nog even geduld.
Kan die zich bewijzen bij Slot in de voorbereiding.

15-04-2021 17:02

fr_1993 +78116

HAHAHAHA. DIE GASTEN DACHTEN ECHT .... dat ze een optie tot koop hadden bedongen? En sindsdien zitten ze te fucqen. Paar weekies nog Jordy. Daarna weer vollgas op naar komend seizoen. :D

15-04-2021 16:57

tussenjaar +6133

Bij Dordrecht

15-04-2021 17:08

fr_1993 +78116

Bij Feyenoord 1. En daarmee klaar.

15-04-2021 17:28

Mrunterwijst +10585

Zie hem liever dan Fer

15-04-2021 20:32

stamplust +24588

Het is overigens, goed wehr man.

15-04-2021 16:51

FcTussenjaar +18

Allemaal even klappen voor deze uiterst originele grap

15-04-2021 17:10

NelisHoe +4108

Klappen voor de originele plaatsing van die komma lijkt meer op zijn plaats.

15-04-2021 20:11

dre-bahia +2

Ik neukte je moeder wehr man

15-04-2021 18:38

chris46 +0

misschien voelde hij zich niet helemaal lekker, maar ging toch trainen wat niet zo goed ging.

15-04-2021 16:49

teauvenoir +77790

iets heel anders; wat vindt men hier van een eventuele ruil Berghuis-Ihataren? beide nog maar 1 jaar contract. de eerste een gearriveerde topspeler die garant staat voor goals en assists, maar wel al op leeftijd begint te raken en wellicht een beetje op Feyenoord is uitgekeken, de ander die nog veel te bewijzen heeft en een lastige jongen is, maar in potentie een supertalent en goudmijntje. Wellicht win-win-situatie voor alle partijen?

15-04-2021 16:32

RonVlaar +5270

Laat die fles toch staan joh

15-04-2021 16:38

huissie79 +19977

Nee sorry, slecht idee.

Ihattaren zal uiteindelijk in het rijtje aissati en bakkali komen.

15-04-2021 16:41

Frankster +20779

Hele andere type spelers. Lichte buitenspelers, 13 in een dozijn. Hij is wel iets bijzonders

15-04-2021 17:03

huissie79 +19977

Gaat het mentaal niet redden.
En wat heeft hij nog precies gepresteerd?

15-04-2021 17:17

Frankster +20779

Nog niet zoveel, komt ook omdat ze daar ook zo'n kut trainert hebben alla dickie, maar heeft fantastisch veel talent.

15-04-2021 19:30

Mr-T +1989

Denk niet dat psv daar in trapt. Als Feyenoord zijnde moet je dit altijd doen

15-04-2021 16:46

fr_1993 +78116

Feyenoord heeft bewezen niet om te kunnen gaan met types Ihattaren (Summerville, Tapia, Amrabat meest recente voorbeelden), waardoor dit een slecht idee gaat zijn.

15-04-2021 16:58

Frankster +20779

Nouja Berghuis is geen drol meer waard dus lijkt me altijd goed

15-04-2021 17:04

Mr-T +1989

Zou je tapia ff uit dit rijtje willen halen?

15-04-2021 17:40

fr_1993 +78116

Dat Tapia zelf eigenwijs geweest is, betekend niet dat Feyenoord hierin tekort gekomen is. Tapia hoort in dat rijtje thuis als aankoop met potentie waar geen fucq van terecht kwam, omdat Feyenoord op enig moment tekortgeschoten is in haar begeleiding van de speler.

15-04-2021 18:01

Persia +1844

Dat lag aan gio !

15-04-2021 18:39

richardro +606

Kan het ook niet doen

15-04-2021 17:22

Weef +9068

Als je Berghuis kunt verlengen moet je dat altijd doen, maar als dat niet lukt zie ik wel wat in een ruil. Maar PSV is niet achterlijk, die weten ook dat Berghuis voor 4 mln is op te halen en dat ze meer kunnen vangen voor Ihattaren.

15-04-2021 17:32

SebastiaanS +3791

Doe anders nog een lijntje

15-04-2021 17:32

teauvenoir +77790

Sooo heeee, heerlijke Karma-hark dit hoor

15-04-2021 17:35

dekenner +0

Een jongen met een iq van een kip hoef ik niet in de selectie is alleen maar onrust. Gun hem wel dat het nog goed komt.

15-04-2021 19:10

the-crow +4043

Maakt het nou uit een croissant of broodje kroket

15-04-2021 16:28

beppie172 +64954

Croissant kroket is echt niet lekker, broodje kroket wel.

15-04-2021 18:21

Kuiptrots +4895

Wat een instelling heeft deze jongen. Gaat dus echt helemaal nooit Feyenoord 1 halen. Leuke speler voor Pec Zwolle. Exit !

15-04-2021 16:08

FR_Swiss +667

je weet misschien niet dat hij het hartstikke goed deed, totdat hij een interview gaf, waarbij hij zei dat hij bij feyenoord wilde slagen... daarna... in zwitserland afgebrand.

15-04-2021 16:15

Jaapie22 +3053

Bij een huurspeler..... Vast

15-04-2021 16:16

Jaapie22 +3053

Inderdaad... Exit Wehrman. Was niets en wordt niets.

15-04-2021 16:15

FR_Joel +2798

Niet al Wehrmann...

15-04-2021 16:06

djahdjahcity +10684

hhahahahahah

15-04-2021 17:01

Tweebenig +6

Begint al goed, 3 weken 't mannetje op het veld en dan al denken dat je er bent!

15-04-2021 16:02

FR_Swiss +667

jij volgt het??

15-04-2021 16:16

Tweebenig +6

Ja, elke week. Onderste gedeelte **D.

15-04-2021 16:20

Dezwartetulp +76313

https://www.google.nl/amp/s/tbrfootball.com/leeds-fans-react-on-twitter-to-crysencio-summervilles-u23-display/amp/

Gaat niet lang meer duren...

15-04-2021 16:00

Frankster +20779

Niveau van niks man

15-04-2021 16:04

Dezwartetulp +76313

Ze willen m allemaal in het eerste. Wordt een sensatie in de PL. Mark my words. Eeuwig zonde....

15-04-2021 16:09

Frankster +20779

Met dat fysiek

15-04-2021 16:11

Dezwartetulp +76313

Vanwege dat fysiek

15-04-2021 16:11

Jaapie22 +3053

Inderdaad, hij wilde het grote geld. Prima, maar niet net doen of Feyenoord hem niet wilde.

15-04-2021 16:17

Dezwartetulp +76313

Dit kind van Zuid dat z’n hele leven tegen de magische Kuip heeft aangekeken had echt wel overtuigd kunnen worden. Kortom, Feyenoord heeft hier een fout gemaakt. Een grote.

15-04-2021 16:18

teauvenoir +77790

Zelden eens met Zwartetulp, maar hier steun ik hem.

15-04-2021 16:25

Jaapie22 +3053

Misschien hadden ze beter kunnen doen, maar feit is dat hij zelf vertrokken is... Helaas wat mij betreft. Maar hij is wel verleid door het geld

15-04-2021 16:25

Dezwartetulp +76313

Heb je weleens wat van m gezien Connie. Deze jongen is zo’n vriend van de bal, passeert met speels gemak mensen (ook in de ED bij ADO) en is zo snel aan de bal; de kans dat hij niet slaagt, is vrij klein.

15-04-2021 16:45

feyenoord18_1993 +1592

En als breekt die door in de PL en wordt het een superster. Feyenoord had niks anders kunnen doen. Was door de zaakwaarnemer niet binnen te houden helaas. Had dit seizoen echt genoeg minuten kunnen maken, maar wilde alleen maar meer geld.

15-04-2021 17:36

Dezwartetulp +76313

Dat is typerend voor jeugd he. Die gaat echt wel stabieler worden. Heeft gewoon heel veel talent. Grootste talent sinds Wijnaldum.

15-04-2021 17:41

teauvenoir +77790

Had bij ons onder Dick Lulvocaat geen kans gekregen.

15-04-2021 17:46

huissie79 +19977

Hier wilden ze allemaal bouchataoui, azarkan en bannis in het eerste....

Zegt dus niet zoveel

15-04-2021 16:35

Kapelle +1058

Wat ConnieVeren zegt. Voor zover we het konden volgen klonk het alsof Feyenoord echt wel zijn best heeft gedaan voor hem. Op den duur houdt het dan op. Het is zonde inderdaad en achteraf slaat het natuurlijk nergens op dat Narsingh toen de voorkeur boven hem kreeg, maar ik vind niet dat je daar Arnesen bijvoorbeeld op kan aanrekenen. Advocaat had hem meer kansen kunnen geven, maar op rechtsbuiten werd dat sowieso lastig.

15-04-2021 16:51

djahdjahcity +10684

helemaal met jou eens tulp, dit is puur falend beleid. Ze hadden die jongen meer perspectief moeten geven en achteraf had ie met de blessure van Sini vrij veel minuten kunnen maken aangezien Summerville in alles al een betere buitenspeler is dan Linssen. We gaan hier nog veel spijt van krijgen wanneer deze jongen voor 60 miljoen naar de top van de Premier League gaat

15-04-2021 17:07

djahdjahcity +10684

Nou wat dacht je van een duidelijk gefaseerd stappenplan naar de basis 11 zoals elke zichzelf respecterende topclub hoort te doen met zijn toptalenten? Je kan ze inderdaad ook laten gaan om dat een fossiel van een coach niet met jonge spelers om kan gaan en liever Linssen en Narsingh een half jaar laat kloten, om dan terug te vallen op de dooddoener dat het toch ook wel een 'lastig' en 'opstandig' mannetje is. Je weet wat er gebeurde met de laatste moeilijke jongen die we naar Engeland lieten gaan voor niks toch? Die is ondertussen 1 van de 15 beste spitsen die ooit heeft rondgelopen in de Premier League..

16-04-2021 11:47

djahdjahcity +10684

dat ben ik met je eens, de huidige generatie is sowieso minder gevoelig voor clubliefde en laten zich vaak leiden door hun omgeving die het ook niet al te breed hebben en daarmee ongewild druk zetten op zo een jongen om zijn familie financieel te gaan dragen, daar ken ik wel genoeg voorbeelden van dichtbij maar bij Summerville weet ik inderdaad het fijne niet. Ik denk ook zeker dat het deels aan zijn houding ligt, ik bedoel het was best wel een vurig mannetje als je alles moet geloven maar ik vind dat er in de afgelopen jaren iets te veel jonge pikkies bij ons weg zijn gegaan en bijna allemaal voerde ze het argument aan dat er geen plan voor hun was. Lag dat dan echt allemaal aan de hebzucht van die mannetjes of kan ons geliefde cluppie niet met die jongens om gaan vraag ik me dan af want ik vind Kokcu nog steeds een goede speler maar hij is nou niet echt zichtbaar beter geworden ofzo

16-04-2021 17:41

Dezwartetulp +76313

https://www.google.nl/amp/s/www.footballfancast.com/leeds-united-news/leeds-joe-gelhardt-crysencio-summerville-u23s-marcelo-bielsa-premier-league-elland-road-academy-team-news/amp

15-04-2021 16:05

SuperGuidetti1 +33

Zeer zeker mee eens. Zonde, had bij ons ook een sensatie kunnen worden

15-04-2021 17:08

FcTussenjaar +18

Summerville gaat het nooit redden. Zeer matig

15-04-2021 17:11

Dezwartetulp +76313

Hahaha goeie

15-04-2021 18:11

Dezwartetulp +76313

Nee, iedereen kan zien dat dit een zeer begenadigd talent is.

15-04-2021 19:03

FcTussenjaar +18

Klopt wel ja. Topclubs vochten elkaar ook de tent uit om hem vast te kunnen leggen.

15-04-2021 19:41

Dezwartetulp +76313

Inderdaad. Goed van die jongen dat ie kiest voor uitzicht op speeltijd bij leeds ipv de bank van barca.

15-04-2021 20:57

FcTussenjaar +18

Ook nog eens gezegend met bovengemiddelde intelligentie, dit wereldtalent.

15-04-2021 22:50

Dezwartetulp +76313

Ik weet het niet met Wehrmann. Aan de ene kant beweegt en voetbalt ie we makkelijk en soepel. Aan de andere kant loopt ie niet over van creativiteit en is niet duidelijk waar ie nou echt goed in is.....

15-04-2021 15:56

huissie79 +19977

Gevalletje summerville. Komt tekort.

15-04-2021 16:37

dre-bahia +2

Summerville kwam alleen tekort in ze gedrag, kwa voetballend vermogen had hij het moeten halen...

15-04-2021 18:41

SuperGuidetti1 +33

Wordt de controleur van Feyenoord 1

15-04-2021 17:02

feyenoord18_1993 +1592

Komt omdat we hem amper hebben gezien op het hoogste noveau. Was tijdens de voorbereiding ook de beste. Het is even aankijken of het voetballend goes genoeg is voor op 6. Dat moet onder Slot blijken.

15-04-2021 17:38

ruudger +8389

Pfffff niet gemotiveerd en geen discipline?? Wat de fuck is dat nou wehr mann?

15-04-2021 15:45

Spiderpig +172837

Kom maar weer terug

15-04-2021 15:39

Dordtse-Feyenoorder +2084

Deze speler kan er helemaal niets van.

15-04-2021 15:19

Bati +38868

Haha aandachtzoeker

15-04-2021 15:32

heuvie1908 +1

Weet jij dat er lucht in een bal zit? Kan jij het wel dan? Alles maar afbranden bah. Nep supporter

15-04-2021 15:36

teauvenoir +77790

Veel gefilosofeer, hypotheses en aannames hier, maar 1 ding is zeker: als Wehrman er met kop en schouders bij Luzern boven uit zou steken en evident bij de beste spelers zou behoren, stelt een trainer hem gewoon op: verlenging of niet. Wehrman is een vlees-noch-vis-speler, mensen.

15-04-2021 15:09

FR_Swiss +667

Klopt niet... speelde heel verdienstelijk, tot hij een interview gaf aan Blick... waarin hij zei voor een kans bij Feyenoord te gaan.. dat is hier niet goed aangekomen

15-04-2021 15:17

Dezwartetulp +76313

Ohhhhhhhh NU begrijp ik je naam :)

15-04-2021 15:43

fr_1993 +78116

Die kussens uit Zwitserland slapen wel een stuk lekkerder mja! :D

15-04-2021 17:00

JerryFR12 +3

Sinds contractverlenging bij ons ineens geen speelminuten meer, dat is natuurlijk op zijn minst opvallend. Dat doet er niets aan af dat als het wel een heel slecht signaal zou zijn als die trainer wel gelijk heeft. Wehrmann is ondertussen al 22, dus zijn laatste kans komt er nu wel echt aan.

15-04-2021 14:58

Duimomlaag +678

Verlengt zijn contract, geeft aan bij Feyenoord te willen blijven... en tada hahah

15-04-2021 14:39

FeyenoordNr.1 +20857

Na het interview met Feyenoord TV opeens deze omslag. Op zijn minst frappant.

15-04-2021 14:38

FcTussenjaar +18

Hmm, slechte zaak wanneer je je moet bewijzen

15-04-2021 14:32

ricodetico +12904

Precies. Deze berichten worden ook door Slot gelezen.

15-04-2021 15:30

SebastiaanS +3791

Mooi hoe iedereen hier gewoon achter de media aan hobbelt. Net zijn contract laten lichten en komt in de zomer gewoon weer terug. Luzern dacht hier een goedkope middenvelder te halen en dat komt er niet van, dus laten ze iemand anders spelen die volgend jaar wel nog bij hun speelt. Zo moeilijk is het nou ook weer niet.

15-04-2021 14:12

bosche-bol +0

Hoop dat die ander dan geblesseerd raakt. Jordy moet vlieguren maken voor aankomend seizoen

15-04-2021 14:32

SebastiaanS +3791

Dat absoluut, meer spelen is altijd goed.

15-04-2021 14:34

FR_Swiss +667

Luzern heeft geen ander, die gaat ook transfervrij weg

15-04-2021 15:19

medtown +5938

Ach, worden ze hard van.

15-04-2021 13:59

Boris_FR12 +2139

Sinds hij zei dat hij terug wilden naar Feyenoord en Feyenoord ook de optie is het contract lichte. Mocht hij nog 1x 10min invallen en daarna heeft hij niet meer gespeeld. Vervelend voor die jongen, maar ook wel begrijpelijk vanuit de club. Ik vind dit wel een beetje lijken op excuses zoeken.

15-04-2021 13:53

010_SOUTH +4912

Denk dat je daar de spijker op zn kop slaat.. Hun dachten dat ze hem misschien wel goedkoop konden overnemen.. En Jordy denkt.. die kans bij Feyenoordkomt er en ga ik pakken..

15-04-2021 14:34

Murlock +9739

Vond de keren dat hij mocht invallen wel degelijk spelen. Deed weinig gekke dingen en dat is ook wel eens fijn. Zo’n Fer heb ik al gekkere dingen zien doen, geldt ook voor Diemers en Kökçü. Toornstra is de meest stabiele middenvelder.

15-04-2021 13:48

RVF +12344

Ja, was naar voren gericht, prima passes, zat er een paar keer goed tussen

15-04-2021 13:52

Murlock +9739

Zou mij niet verbazen als hij onder Slot de verrassing gaat worden.

15-04-2021 14:10

Murlock +9739

Goed leermomentje. Kan een keer gebeuren.

15-04-2021 13:44

RVF +12344

Precies, even duidelijk gemaakt en vanaf nu weer lekker beuken op die trainingen

15-04-2021 13:45

MathijsFR95 +6493

Wel heel toevallig dat dit allemaal net gebeurd nadat Feyenoord zijn contract heeft gelicht en aangegeven heeft dat hij deze zomer aansluit bij de selectie. En dat bedoel ik dan toevallig vanuit Luzern, ik geloof niet dat Wehrmann een discipline probleem zou hebben. Het feit dat hij zelf de keuze maakt om aan Luzern verhuurd te worden en in een andere omgeving beter te worden, getuigd wel van genoeg discipline. Die club is gewoon op de teentjes getrapt dat ze hem straks niet kunnen behouden.

15-04-2021 13:44

jf1908jf +0

Precies, maar wel treurig van Luzern. Zeg dan gewoon: Oke, je gaat volgend jaar terug, dan laten we iemand anders spelen.

15-04-2021 13:45

MathijsFR95 +6493

Ja wellicht dat de achterban en de media roepen dat Wehrmann moet spelen? Ze zijn daar heel positief over hem. Dan maar zo'n verhaal naar buiten brengen om meer draagkracht voor de keuze te maken. Politiek spelletje en een heel smerig spelletje.

15-04-2021 13:46

skin +13875

Prima leermomentje. Hopelijk is het geen politieke keuze mbt zijn wens om weer naar Feyenoord terug te keren.

15-04-2021 13:42

Gijpero +166

Leer je weer van Jordy

15-04-2021 13:40

Koreri +556

Dit zijn politieke spelletjes. Ze lieten Wehrmann veel spelen om zo te hopen dat hij transfervrij naar de club zou komen eind van het seizoen. Daarnaast ook in degradatienood. Nu is dat gevaar deels geweken en Wehrmann heeft aangegeven terug te willen.

Is gewoon een hetze om hem terug te sturen en anderen de voorkeur te geven.

15-04-2021 13:33

Mensini +14477

Maar de prestaties tijdens de wedstrijden waren wél gewoon goed ?

15-04-2021 13:33

pauls +924

De hype omtrent deze speler ontgaat mij volledig. Wehrmann is 22 jaar en heeft pas sinds dit seizoen voor het eerst wedstrijden op hoogste niveau gespeeld. Afgelopen seizoen 22 wedstrijden bij Dordrecht gespeeld, dit seizoen één keer basis in Feyenoord 1 en nu 11 wedstrijden voor Luzern in een competitie die niet bekend staat als één van de betere van Europa.

Er wordt hier net gedaan of één van de grotere talenten van Nederland terugkomt en volgend jaar het middenveld van Feyenoord gaat bepalen. Ik moet het allemaal nog maar eens zien want zo bijzonder is het allemaal niet.

15-04-2021 13:32

jf1908jf +0

Er is geen hype. Men heeft gewoon gezien dat hij het aardig deed in de minuten dat hij er was en men bekijkt naar wat er nu staat. En dat is Fer en Diemers.....en laten die nou niet heel lekker presteren. Dan is iedereen gewoon benieuwd wat hij kan laten zien.

15-04-2021 13:36

pauls +924

Ja wat is aardig? Volgens mij werden wij thuis tegen Utrecht min of meer weggeblazen en in de overige invalbeurten was het nou toch allemaal niet zo heel bijzonder?

Ik denk eerder dat wij hopen dat hij een hele verbetering gaat zijn t.o.v. huidige middenvelders, maar dat moet eerlijk gezegd nog maar eens zien.

Het lijkt wel of de lat bij veel supporters erg laag wordt gelegd. Wehrmann, Bouchatoui, Azarkan of bijvoorbeeld Wouter Burger gaan Feyenoord niet verder brengen vrees ik, maar menig supporter doet of net of dit toekomstige topspelers zijn. Als er ook maar eentje gaat zijn die überhaupt Feyenoord 1 gaat halen, zou ik dat wel een hele prestatie vinden.

Hoop doet het beoordelingsvermogen vertroebelen blijkbaar.

15-04-2021 13:57

jf1908jf +0

Wellicht gaan ze Feyenoord niet verder brengen, maar dan liever een goedkope Burger, dan een dure Diemers. Liever Azarkan dan Narsingh. Die brengen ons ook niet verder en kosten 5 a 10 x zoveel.

15-04-2021 15:00

Kapelle +1058

Ik was vanuit de jeugd totaal geen fan van hem, dacht dat hij een soort Nieuwkoop zou zijn. Hard werken op het middenveld, aanvoerder zijn maar niet echt een talent. Maar het afgelopen seizoen heeft hij in die minuten die hij gespeeld heeft wel laten zien dat hij meer kan dan dat. Zoekt vaak de oplossing naar voren, en dat is iets wat we wel missen als we met Fer spelen. En dan kan het toch zijn dat hij een laatbloeier is? Dat zijn er namelijk wel meer.

Hij zal nooit naar Barcelona gaan, maar ik denk dat hij volgend seizoen wel degelijk van waarde voor ons kan zijn. Slechter dan Fer nu is, was Wehrmann niet toen hij speelde.

15-04-2021 13:51

Bati +38868

Nou als je dit al een hype vindt snap je er niks van!!!!

15-04-2021 13:59

joejoe1979 +8017

Ben een trotse Feyenoorder maar jezus wat hebben wij af en toe domme supporters zeg. Hij heeft aangegeven dat hij terug naar Feyenoord gaat einde seizoen en sindsdien "presteert" hij zgn niet meer terwijl hij eerst basisplaats na basisplaats had.
Eventjes logisch nadenken mensen voordat je dit jochie gelijk weer afbrand.

15-04-2021 13:31

fr_antwerp +2021

Ik snap je gevoel helemaal...

15-04-2021 13:33

jf1908jf +0

Irritant hoe de supporters hier altijd negatief reageren he. Dat noemt zich dan supporter. Men kijkt nooit naar het gehele plaatje en nadenken is voor een groot deel ook teveel gevraagd.

15-04-2021 13:35

joejoe1979 +8017

Als je maar een klein beetje logisch kan nadenken is het overduidelijk wat er aan de hand is daar. Zeker als je weet dat Wehrmann altijd 100% inzet heeft laten zien.

15-04-2021 13:41

stamplust +24588

Wat is het gehele plaatje? Vertel.

15-04-2021 13:47

joejoe1979 +8017

Wehrmann komt aan bij Luzern. Past zich direct aan en speelt bijna direct basis. Wehrmann denkt eraan om bij Luzern te blijven en nog steeds gewoon basis en een zeer tevreden coach. Wehrmann verlengt contract bij Feyenoord en geeft aan bij Luzern dat hij weer naar ons gaat einde seizoen. Wehrmann staat ineens reserve en nu zelfs buiten de selectie want presteert ineens niet. Logisch nadenken en dan snap je het wel denk ik.

15-04-2021 13:54

stamplust +24588

Logisch nadenken en dan snap je het wel denk ik.

Is het nodig om zo je uitleg met deze slotzin te onderbouwen.

15-04-2021 14:20

joejoe1979 +8017

Sorry niet hatelijk bedoeld die laatste zin maar word een beetje moe van zgn Feyenoorders hier die gelijk dit jochie helemaal afbranden. Vandaar logisch nadenken;-)

15-04-2021 14:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties