Management Kökcü ook in gesprek met AC Milan (foto)

Management Kökcü ook in gesprek met AC Milan (foto)

Orkun Kökcü lijkt bezig aan zijn laatste maanden bij Feyenoord. De middenvelder moet de Rotterdamse club miljoenen opleveren om zo te kunnen investeren in de selectie. Afgelopen week werd bekend dat het management van Kökcü naar Italie is afgereisd om te praten met SS Lazio.

Vandaag maakte Gianluca Di Marzio bekend dat het management ook een gesprek heeft gevoerd met AC Milan. Volgens de Italiaanse transferjournalist is er geen officieel bod op Kökcü, maar is er oriënterend gesproken over zijn toekomst. De Feyenoorder heeft nog een contract tot medio 2025 in De Kuip.

Lees meer over
De Kuip Orkun Kökcü
Plaats reactie
666

feyenoordq +2

Fer mag volgende week wel banken. Gewoon El Bouchataui de kans geven. Teixeira - AEB - Kokcu maar doen. Behalve vorige week is Fer al weken drama.

02-05-2021 13:49

Crown +2568

Ff serieus overigens: heb vaak genoeg te klagen over Kökcu en zijn spel, maar die gap is net twintig jaar, 51 wedstrijden Eredivisie in de benen met halve sokjes, zeven goals en tien assists dus direct betrokken bij 17 goals aka 1 op 3...kon minder. Heeft talent, maar een wereldtopper gaat het mijn inziens niet worden. Maar gezien z'n leeftijd zit er echt nog wel flink wat rek in.

29-04-2021 18:12

Dommeloempia1 +19947

Ja, op transfermarkt.com.....

30-04-2021 07:31

Crown +2568

16 biljoen en geen cent minder.

29-04-2021 18:09

hakuna +2067

strik erom heen. Wie gaat hem brengen? Brengt niet wat ie moet brengen. En doorselecteren!

29-04-2021 16:09

FRlegend +17096

Prima, sluimert bij ons qua doorontwikkeling. Te vroeg geprezen en nu al vedette neigingen. Wilde meer verdienen als sterkhouder en laat vervolgens niets zien. Als je zo in de wedstrijd zit, ga dan maar.

29-04-2021 11:01

Tonymctony +1324

Precies wilde meer verdienen. Zou jij ook minder willen verdienen nu hij als een pannekoek speelt? Over het veld wandeld? Je krijgt wat je presteert

29-04-2021 11:31

hoekieuitzoekie +21734

Lul toch niet zo tering stom man. Als jij bij een bedrijf 'normaal' presteert dan is er toch ook helemaal niemand die jou verbiedt om over meer salaris te onderhandelen, of wel? Die jongen wil het beste voor zichzelf. Niks mis mee. Sterker nog, dat zouden veel meer jongens moeten doen. En als dat teveel geld is volgens de maatstaf van een bedrijf of club, jammer dan. Iedereen is zoveel waard als de gek ervoor geeft. Of je nu profvoetballer of putjesschepper bent.

29-04-2021 11:55

FRlegend +17096

Ik snap het ook wel. Maar de prikkel om nog te presteren lijkt volledig verdwenen. Meer bezig met zijn G waggie.

29-04-2021 13:21

Dommeloempia1 +19947

Dat dus......

01-05-2021 08:10

hvdv65 +8401

Wat zou Slots willen?

29-04-2021 10:04

hakuna +2067

Ik denk dat Slot er nou al klaar mee is. Slot erop en de sleutel weggooien zal ie wel gezegd hebben.

29-04-2021 16:11

Huisman +25466

Het is jammer dat het er dit seizoen niet uitkomt bij hem. Kokcu is een vreemd talent, je weet dat hij prima kan voetballen maar ergens zijn er ook de twijfels of hij überhaupt nog wat stapjes gaat maken. Het beste voor hem zou zijn om nog een jaar te blijven en te hopen dat hij onder Slot weer opbloeit in een meer aanvallende speelstijl. Het is alleen zo jammer dat we weer moeten verkopen om de tekorten weg te werken (zoals gewoonlijk) dus voor de club is elk aannemelijk bod niet te weigeren.

29-04-2021 09:33

Zen +8

Ik weet helemaal niet of hij prima kan voetballen want ik heb het nog niet gezien.

29-04-2021 09:43

Huisman +25466

In z'n debuut jaar heeft hij wel wat goede potten gespeeld en in de jeugd was hij ook 1 van de betere middenvelders van Nederland. Maar dat alles is natuurlijk wel weer even geleden

29-04-2021 09:46

daam1997 +2818

Feyenoord heeft geld nodig, er wordt gesproken van kapitaalvernietiging. Maar zo zie ik het niet. Bij een goed bedrag is iedereen te koop. Daarbuiten heeft hij zijn stinkende best gedaan voor feyenoord en heeft hij hele goede wedstrijden gespeeld. En dit seizoen is hij iets minder dan afgelopen seizoen. Maar hij is nog jong. Dus als er een bod komt van 15 miljoen euro zou ik zeggen strik erom heen en ga maar. Van die 15 miljoen kan je je schulden aflossen. En als je geluk hebt een goedkope vervanger halen.

Daarbuiten heeft feyenoord spelers verhuurd dit jaar. Je moet maar zien of ze het gewenste niveau kunnen brengen. Maar ik denk dat met de manier van voetballen die slot graag wilt, je sowieso een jaartje nodig hebt.

29-04-2021 09:04

Zen +8

Kokcu heeft ook niet het gewenste niveau.

29-04-2021 09:44

hoekieuitzoekie +21734

Als je van dat geld een vervanger kan halen die in het spel van Slot past, dan zou je er nog sterker van kunnen worden ook. Sowieso hebben we een kwaliteitsinjectie op '6' nodig, dus die Veerman zou ik altijd proberen te halen bij een vertrek van Kokcu. Wordt lastig maar je weet het nooit.

Ik zou het jammer vinden als Kokcu vertrekt. Maar we moeten als club ook een keer gaan richten op verkopen ipv elk jaar denken/hopen dat spelers steeds meer waard worden als ze maar bij ons blijven. Het tegenovergestelde blijkt namelijk altijd waar.

29-04-2021 11:58

skin +14050

Gewoon een groot talent dat nog wat stappen moet maken en veel beter uit de verf zal komen in een meer aanvallende speelstijl. Maar nee wij kraken hem af hier. Ongelofelijk. Bij ajax zou zo'n speler al helemaal de hemel in zijn geprezen en plakken ze zonder blikken of blozen een prijskaartje van minimaal 40 miljoen erop. Nou hebben wij niet de positie die zij hebben, maar minimaal 20 miljoen moet je gewoon alvast noemen.

29-04-2021 08:58

Kippieknaus +0

Waar moet je positief over zijn dan?
en bij Ajax had hij het eerste nooit gehaald.

29-04-2021 09:02

dekenner +0

Das toch appels met peren vergelijken. Kokcu is een talent maar heeft naar mijn mening zijn talent nog niet waargemaakt. Heeft ontzettend veel balverlies, scoort zelden en laat het team niet beter voetballen. Als je nieuwkoop mee laat doen met 020 gaat die ook beter voetballen. Bij transfers kijk je naar de individuele waarde en daarna kijk je pas of een speler goed in je team past daar tussenin wordt je marktwaarde bepaald.

Als je hem voor 10 miljoen kan verkopen heb je het heel goed gedaan op basis van wat hij heeft laten zien afgelopen 2 jaar. Als directie zou ik het een risico vinden om er vanuit te gaan dat hij volgend jaar wel 15 goals scoort en 15 assists geeft dan is hij idd 25 miljoen waard. Je wilt niet nog een Jorgensen scenario creëren en je speelt volgend jaar ook geen champions League.

Met een beetje bluf kan je deze speler voor 15 miljoen verkopen.

29-04-2021 09:11

jf1908jf +0

@dekenner, je verwacht van een middenvelder die op 40 meter van de goal wordt geposteerd dat hij gaat scoren. Je verwacht van hem, terwijl hij met Linssen en Diemers speelt en de bal niet kwijt kan dat hij een goede passnauwkeurigheid heeft. Maar het systeem is gewoon frustrerend voor aanvallers, dat is de enige reden waarom dat Berghuis ook helemaal doordraait. Dit laffe janksysteem. Sowieso welke lijn qua spel en aanvallende intenties heb jij kunnen ontdekken de laatste 2 jaar? Dan is het toch onmogelijk om uit te blinken? En ik typte het hieronder ook al. Hij had in 600 minuten 4 goals en 4 assists in zijn debuutseizoen, hij was aanvoerder van oranje O19 en speelde de Youth league kapot. Die jongen heeft talent, de enige reden dat het er niu niet uitkomt is Advocaat. Ja, hij heeft getraind op mentale weerbaarheid en longinhoud, maar verder kan je van Advocaat niks leren als aanvallende speler.

29-04-2021 09:20

dekenner +0

100% mee eens dat hij wellicht niet in dit systeem past maar een speler die voor 25 miljoen de deur uitgaat moet zich in elk systeem kunnen aanpassen. Ik heb hem met Turkije toen zien spelen en dat was 10x niks. Dus als een team hem wilt kopen die op de de andere helft van de tegenstander speelt die mogen dan een leuk bedrag betalen maar zeker niet de hoofdprijs.

29-04-2021 09:23

jf1908jf +0

Nee, ik verwacht dat we maximaal op 12 miljoen uitkomen en dat zou al heel knap zijn van Arnesen gezien zijn laatste seizoenen. Hoewel ik erg benieuwd ben hoe hij het zou doen onder Slot zit Feyenoord nu niet in de positie om een dergelijk bod af te wijzen.
Jammer dat Advocaat in de zomer niet is weggegaan. Heeft behoorlijk veel kapot gemaakt. Kokcu, Bozenik, Haps en Jorgensen. Kost de club veel geld op deze manier.

29-04-2021 09:31

jf1908jf +0

Precies, mensen vragen zich af waarom het er bij hem niet uitkomt. Hij speelt achter Linssen, die geen bal fatsoenlijk aan kan nemen, dus als hij aansluit kan hij weer terug. Hij staat naast of voor Diemers die natuurlijk sowieso niveau te kort komt. Daarnaast spelen we in een systeem dat voor iedere aanvaller frustrerend is. ]
Logisch dat het er bij hem nu niet uitkomt. Onder Advocaat gaat het dat ook niet worden, maar onder Slot zie ik dat wel gebeuren.

29-04-2021 09:15

klick44 +18166

Hou toch op heb hey zondag weer gezien. Kokcu kan geen bal over 3 meter geven.

29-04-2021 09:42

jf1908jf +0

Omdat heel het team gewoon niet goed staat. Begrijp dat dan. Bij AZ of Ajax was hij gewoon een van de beste geweest.

29-04-2021 10:06

gokufan +5483

Ga toch heen man die gast speelt anderhalf jaar shit

29-04-2021 10:12

jf1908jf +0

Precies de anderhalf jaar dat wondercoach Advocaat er is met zijn betonnen schijtvoetbal

29-04-2021 10:14

klick44 +18166

Dan moet je nig steeds een bal naar dezelfde kleur kunnen schieten

29-04-2021 13:13

rood-wit +3772

Ook al willen we het heel graag, maar hij laat het niet zien, al heel lang niet, heeft niks met afkraken te maken, maar met realiteit.

29-04-2021 09:22

smiley84 +13

Bij Ajax zou zo'n speler ook beter begeleid worden, komt daarbij in een veel beter draaiend elftal terecht en tevens in een aanvallende speelwijze die uitstekend past bij Kokcu.

Ik denk dat als Kokcu de overstap maakt naar Amsterdam hij daar de sterren van de hemel speelt.

Bij Feyenoord speelt in een zeer moeizaam draaiend elftal, met weinig voetballend vermogen om zich heen en moet ie zich met zijn kleine fysiek maar staande zien te houden.

29-04-2021 11:03

standyourground1908 +776

Bizar hoe makkelijk talenten bij ons afgeschreven worden. Die jongen heeft dit seizoen nog niet op z'n eigen plek gespeeld en veel last van blessures gehad. Daarnaast past de spelopvatting ook totaal niet bij zijn kwaliteiten. Hem na een slecht jaar voor minder als 10m verkopen is kapitaalvernietiging. Dat bedrag levert hij volgend jaar minimaal ook nog op, maar het is waarschijnlijker dat hij beter tot zijn recht komt in een meer aanvallende speelstijl en op zijn eigen plek.

29-04-2021 08:05

hoekieuitzoekie +21734

Absoluut mee eens wat betreft de negatieve tendens rond de talenten door onze eigen supporters. Altijd maar roepen dat iemand er niks van kan. Dat is helaas niet alleen bij Kokcu zo, je ziet het bij vrijwel ieder talent uit eigen opleiding. Ik snap gewoon niet dat je niet met enige trots en hoop naar die jongens kijkt. Ze zijn bovendien de aller goedkoopste spelers om in je selectie te hebben en je gaat nooit een hoger rendement op je spelers halen dan op je eigen jeugdspelers.

Je tweede punt ben ik het daarom ook niet helemaal mee eens. Als er nu zoveel interesse is, terwijl hij nog een lang contract heeft, moet je het ijzer smeden wanneer het heet is. 10 miljoen is te weinig, hij zal vast meer opleveren bij zoveel interesse, maar je hebt nooit garantie dat iemand een jaar later meer waard is. Dachten we dat bijv. bij Vilhena ook niet elk jaar?

29-04-2021 08:25

[FR]Thomas +227603

Als er zoveel interesse in hem is. Dan weet de makelaar dat hij te koop is voor minder dan 10 miljoen. Feyenoord heeft gewoon geld nodig, dus hij zal voor 8 miljoen weg mogen.

29-04-2021 07:58

domo +1803

Alles boven de 10 is al geweldig voor deze speler ze mogen diemers er gratis bij hebben als ballenjongen

29-04-2021 07:36

demonFR +746

Diemers is niet geschikt als ballenjongen zelfs dan gooit hij de bal nog naar de verkeerde partij.

29-04-2021 08:23

arthurschopenhauer +23177

Het is verbazingwekkend om te lezen hoeveel mensen hier nog steeds denken dat dit een goede speler is, maar ''dat het er gewoon even niet uitkomt''. Hou toch op! Deze jongen komt zelfs te kort voor onze A1.

0,0 voetbalintelligentie.

29-04-2021 07:31

jf1908jf +0

Als je echt denkt dat hij voetbalintelligentie te kort komt heb je er gewoon geen kijk op. Hij wordt nu als lopende middenvelder gebruikt, als hij aansluit is Linssen alweer de bal kwijt en als hij een bal wil geven kan hij hem nergens kwijt. Vorige week zag je ook een geweldige bal tegen Vitesse. Die wordt uiteindelijk weer niet op waarde geschat door zijn teamgenoten.

29-04-2021 09:08

arthurschopenhauer +23177

''Een geweldige bal tegen Vitesse''.

Hahaha, dat was letterlijk het enige (!) goede dat hij die hele wedstrijd heeft gedaan, en dat is toch niets bijzonders voor een voetballer die op zijn positie speelt?

Die ene goede bal, waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid, staat op geen enkele manier in verhouding tot zijn oneindige, levensgevaarlijke balverlies, schoten die het stadion uitvliegen en over zijn corners wil ik het niet eens hebben.

Jij vond Vilhena destijds zeker ook een mega talent?

29-04-2021 09:43

jf1908jf +0

Nee, maar zelfs een Berghuis krijgt bij dit Feyenoord maar 1 of 2 ballen per wedstrijd waarmee hij het kan laten zien. Let maar eens een keer goed op zondag of kijk wat wedstrijden terug.
De bal komt bij Diemers, Kokcu sprint weg, maar Diemers houdt de bal te lang vast en verliest de bal. Kokcu kan weer terug.
Vervolgens winnen we weer een bal, die wordt diep gegeven. Kokcu sluit aan, maar Linssen verliest de bal. Kokcu kan weer terug. En dit ongeveer 30 x per wedstrijd. Dan krijgt hij zelf een keer een bal en kijkt hij rond maar kan werkelijk nergens de bal kwijt, want de 8 man staan door dit systeem achter de bal. Dus wat doe je dan.....je wacht of speelt hem diep. Als hij diep speelt, verliest Linssen de bal. Als hij wacht, staan er twee spelers om hem heen. Draait hij terug, ziet hij dat het hele middenveld nog op eigen helft staat.
Het is onmogelijk om in dit systeem goed te voetballen. Het balverlies ontstaat dus vaak doordat zijn teamgenoten niet weten hoe ze moeten lopen.
En ja, dan krijgt hij de bal een keer rond de 16, maar omdat we in een soort trechter voetballen (Berghuis naar binnen, Sinisterra naar binnen), spits die niet weet waar hij moet lopen, krijgt hij vrijwel nooit een open schotkans. Er staan minimaal 4 spelers voor zijn neus.
Vilhena vond ik ook een behoorlijk talent, waarvan het ook jammer is dat hij niet wat vaker op 10 is neergezte. Daar speelde hij in de jeugd echt heel goed, maar op een gegeven moment stond daar zelfs Immers en hij moest het vuile werk opknappen. Zonde.

29-04-2021 10:13

klick44 +18166

Intelligentie heeft hij zeker wel. Alleen zijn instelling is niet goed. Veel te gemakzuchtig

29-04-2021 09:44

arthurschopenhauer +23177

Ik heb in al die jaren anders nog niets gezien waaruit blijkt dat hij intelligent is.

Kun je een paar voorbeelden geven wellicht?

29-04-2021 09:49

ringoster +2026

Tja, zo is hoe het moet helaas, speler met waarde verkopen. Ieder jaar minimaal 1, liefst 2. Zo bouw je kapitaal op, doen ze in Amsterdam al jaren en tegenwoordig ook in Alkmaar.

29-04-2021 06:44

arthurschopenhauer +23177

Een waarheid als een koe, maar waarom precies ''helaas'' in dit geval? Je wil toch niet zeggen dat Kokcu daadwerkelijk iets toevoegt aan ons elftal?

29-04-2021 07:28

ringoster +2026

Helaas in de zin dat je beste spelers weggekocht worden, dus ook senesi etc. De minste spelers gaan niet naar AC Milan ;)

Helemaal eens dat Kokcu nog geen dragende speler is en zeker niet beslissend. Misschien dat Antonucci zijn elke over kan nemen.

29-04-2021 09:21

arthurschopenhauer +23177

Senesi zal zeker gemist worden, maar Kokcu breng ik desnoods zelf met een hele dikke strik weg naar Milan als het moet.

Als je met hem speelt, speel je in principe met een man minder. Het is bizar hoe vaak hij (levensgevaarlijk) balverlies leidt.

Echt de meest overhypte speler is de laatste 30 jaar.

29-04-2021 09:46

arthurschopenhauer +23177

*lijdt #foutje

29-04-2021 09:47

bbotje +138

Een heel onderschatte speler die volgens mij nog wel gaat verbazen.

Met Fer, Toornstra en Diemers op het middenveld kun je gewoon niet exceleren!

29-04-2021 00:11

arthurschopenhauer +23177

Ik geloof er helemaal niks van. Ik heb hem nu lang genoeg zien spelen om te constateren dat dit niets bijzonders is. Afgezien van die allereerste wedstrijd tegen Emmen helemaal niets laten zien...

29-04-2021 07:29

FR-Freggle +8

Ik snap echt totaal niet wat ze allemaal in hem zien.
Maar als ze hier toevallig lezen:

Kokcu is one of Europe's finest talents and by far our best player,
will be such a big loss to see him go.

28-04-2021 23:52

jonaathn +14801

Dit is hét moment bij uitstek voor Arnesen om te laten zien dat hij beter is dan zijn voorgangers.

28-04-2021 23:35

2018-2019 +1442

Beetje vaag.. wat moet Arnesen dan doen volgens jou?

28-04-2021 23:59

Feyenoord-4-Ever +624

Goed geld vragen voor je spelers

29-04-2021 00:02

2018-2019 +1442

Ah, ok. Duidelijk. Ik was even bang dat je zou zeggen "dat we hem koste wat kost zouden moeten behouden".

29-04-2021 00:09

darley_torres +238

Dat moeten ze ook. Wij zijn hier er namelijk beel goed in om talenten(lees: jonge spelers, die nog geen anderhalf jaar geleden nog KIND waren, kapot maken, naar beneden schrijven. Maar voor types als Fer en Immers staan we op de banken. Het is in en intriest

29-04-2021 06:38

ricodetico +13049

We hebben geld nodig! Dat krijg je niet voor Fer, Diemers of Linssen.

29-04-2021 07:06

2018-2019 +1442

Dan hebben Malacia, Geertruida en Bijlow toch maar geboft zullen we maar zeggen dan...

Of zou er bij hen misschien toch "een betere kop" opzitten? Ik denk het wel.

29-04-2021 09:59

darley_torres +238

Dus moeten we talenten maar helemaal kapot maken en naar beneden lullen?

29-04-2021 11:20

2018-2019 +1442

Wat het niet goed doet, doet het niet goed.
Weet je wat pas echt erg is? Dat er gezegd wordt dat iemand goed is terwijl dat niet zo is.

Was als talent aangekondigd, maar heeft dit tot op heden nooit waargemaakt. En dat komt echt niet omdat er hier geschreven wordt dat hij eigenlijk niks laat zien. Als je dat denkt, dan leef je in een wel heel vreemd soort bubbel vind ik.

29-04-2021 11:44

klick44 +18166

Zeker. Corona en geldnood altijd een goeie positie

29-04-2021 09:46

jonaathn +14801

Wat is er toch met hem en zijn management aan de hand... En is het daarom dat hij zo belabberd speelt? Heeft hij nou echt niet door dat hij eerst bij ons moet slagen?

28-04-2021 23:30

FR-Freggle +8

bizar he, denk dat ie gek gemaakt wordt door zijn familie, die lekker zaakwaarnemertje uithangen. Beetje fotos posten met dure autos, maar die jongen heeft idd nog flink wat stappen te zetten voordat hij daar aan toe is. Maar goed als je 15-20m kan pakken dan moet je het gewoon doen nu, zodat je verder kunt.

28-04-2021 23:54

Renatooo +7097

Zijn familie heeft hem juist altijd gesupport voor Feyenoord te kiezen. Dus geen aannames maken als je zn situatie niet kent. En juist nu staat hij open voor een transfer om Feyenoord ook financieel te kunnen helpen

29-04-2021 01:14

jf1908jf +0

Jonaathn de enige reden dat hij zo belabberd speelt is het systeem van Advocaat.

29-04-2021 09:09

jonaathn +14801

Het systeem van advocaat is sowieso de reden voor de meeste problemen.

29-04-2021 10:22

teauvenoir +78335

Milan wil hem halen voor 4 miljoen en hem dan stallen in de serie B, zoiets vermoed ik, anders zijn ze knettergek.

28-04-2021 23:16

Nickkb4 +141

Snap wel wat clubs in hem zien maar niet zulke grote clubs. Laat het hier nou niet perse zien. Ding is wel dat hij nooit op zijn beste postitie mag spelen, want op 10 vond ik hem altijd heel goed

28-04-2021 22:59

scfeyenoordI9o8 +677

Hij zal ook nooit beter worden met deze matige spelers om zich heen.

28-04-2021 22:43

Frankster +21167

Dat zal dan blijken he

28-04-2021 22:51

RicoFR36 +26940

De overige spelers ook niet met Kokcu om hen heen.

28-04-2021 22:55

lfr1908 +22329

Mooi verkopen

28-04-2021 22:09

Marki +261

Tis dat voor rarigheid man eerst moet Feyenoord benaderd worden

28-04-2021 22:05

feyenoord1980 +2744

Je weet toch niet wat Feyenoord heeft gezegt

Haaland is ook langs allemaal clubs gegaan

28-04-2021 22:11

Meent +6494

Verkopen als het serieus is.
We moeten af van spelers die het niet brengen ipv excuses zoeken waar

28-04-2021 22:00

Meent +6494

waarom het niet lukt

28-04-2021 22:00

themaniac +2844

Snap echt niet wat ze in hem zien. Kan me één verdwaald schot tegen Utrecht herinneren, maar verder brengt hij toch helemaal niks....

28-04-2021 21:58

alexnultien +6082

Voor 10 miljoen mag je al blij zijn al zou 15 mil al ongekend zijn als ze dat willen betalen.

28-04-2021 21:51

glennkwidama +4369

Goed nieuws, of is z'n zaakwaarnemert gewoon n beetje aan t leuren? Dan zal ie toch wel te horen hebben gekregen dattie weg mag/moet. En terecht overigens; staat te boek als grootste talent maar stelt voornamelijk teleur....

28-04-2021 21:45

fr_alphen_ad_rijn +890

Voor iedereen beter dat hij vertrekt

28-04-2021 21:40

SuperGuidetti1 +33

Voor Feyenoord heel dom als je hem nu al laat vertrekken zonder hem ook maar 1 wedstrijd op zijn beste positie te laten spelen, of dacht jij dat Kokcu een controlerende middenvelder is?

28-04-2021 21:42

alexnultien +6082

Is gewoon een waterdrager en niks meer

28-04-2021 21:50

2018-2019 +1442

Je hoeft niet op de "goede positie" te staan om een bal naar de goed kleur te spelen toch?

29-04-2021 00:01

jf1908jf +0

Nee, maar het helpt wel als de spelers om je heen ook een beetje kunnen voetballen

29-04-2021 09:32

2018-2019 +1442

Die hebben toch echt hetzelfde kleur shirt aan, dus dat kan het probleem niet zijn.

29-04-2021 10:01

SuperGuidetti1 +33

Nog een jaar erbij houden en onder Slot lekker op 10 gaan spelen, waar je hoort

28-04-2021 21:37

alexnultien +6082

Speelt daar gelukkig nooit...

28-04-2021 21:50

baer_010 +10404

Als ik t mag geloven zal antonucci meer voetbal brengen? Heb hem nog niet gezien maar als ik de statistieken mag geloven.

28-04-2021 21:11

Frankster +21167

Die statistieken zijn prima

28-04-2021 22:53

whasjoewahn +16571

Het is hieronder al vaker gezegd, maar ik zie het toptalent niet. Mist dynamiek, kracht, snelheid en toch ook handelingssnelheid om in de top mee te draaien en, niet onbelangrijk, beslissend te zijn

28-04-2021 20:58

Struukangeren +8186

Niet alleen voor de top hoor. Ook voor ons en allen daar onder

28-04-2021 21:58

Koekert +5476

Toch raar dat dit als een soort toernee wordt gebracht. Wat een onzin zeg.

28-04-2021 20:43

nickwezep +775

als je hem toch elke week ziet stuntelen. kan ik mij dit echt niet voorstellen

28-04-2021 20:42

wilbert17 +23477

Strik erom en wegwezen. 8.000.000

28-04-2021 20:39

brian85 +4666

Mooi, lekker de prijs opdrijven.

28-04-2021 20:34

FR_Joel +2851

Getalenteerde speler, maar zou mooi zijn als we een mooi bedrag voor hem kunnen vangen. Kunnen we gewoon heel goed gebruiken. Liever dat we hem verkopen dan Senesi in ieder geval, al zal dat ook wel gebeuren helaas

28-04-2021 20:33

ReetjeP +872

Doorselecteren nu!

Harroui en Hoedemakers oppikken voor je middenrif, Berghuis, Jorgensen en Haps nog verkopen, dan el Karouani of Oosterwolde ophalen!

Als reserve goalie is die Room geen optie? Gorter is leuk, maar zou die willen banken?

Rechts Svensson, v. Rooij of Pachonik halen en Hall erbij houden.

Er zijn nog wat kleine verkopen mogelijk met bijv. Diemers, Conteh, Azarkan, etc. en vrijgekomen salarissen daarbij optellen.

Hopen op een spits als Borre en knallen!

28-04-2021 20:33

svds +33579

Svensson komt niet wil naar het buitenland. Passlack is ook transfervrij nu bij Dortmund 2 jaar terug bij Fortuna zou een goede kunnen zijn. Senesi gaat zo goed als zeker heb je een nieuwe voor nodig. Gorter is al zo goed als rond met vitesse. Borre is veel te duur in de salarissfeer en tekengeld. Room zou idd geen slechte 2e keeper zijn. Haraoui, Oosterwolde goed. Ik zou die Itakura wel willen zien bij ons in het centrum.. vd Ven.. wie is el Karouani? Opvolger Berghuis die Zeballos die genoemd werd.. Zirkzee huren voor 2 jaar...

28-04-2021 21:21

Renatooo +7097

Passlack heeft verlengd

29-04-2021 01:15

svds +33579

Dortmund wil verlengen. Passlack heeft nog niet verlengd. Website Dortmund staat ende vertag 30.6.2021...

29-04-2021 08:16

Frankster +21167

Spelen we iig weer play-offs volgend jaar maar dan voor promotie/degradatie

28-04-2021 23:05

feyenoordos +11853

Lekker laten gaan. Zogenaamd talent dat nooit iets presteert.

28-04-2021 20:32

odna +12

Wegwezen, doei

28-04-2021 20:28

Futre +3069

Ik hoop volgend jaar zoiets als selectie:

Aankoop Sinisterra Berghuis
Baldé bozenik aankoop

Aankoop toornstra aankoop
wehrman antonucci fer

Malacia senesi aankoop geertruida
Aankoop hendriks van beek nieuwkoop

Bijlow
Aankoop
Troost

Verder nog erbij:
AEB
Bannis
Azarkan
Hall

28-04-2021 20:27

MaartenTT +20062

Toe maar, 7 aankopen.
Geld zat.

28-04-2021 21:14

Futre +3069

Er gaat een hoop weg:
Kokcu 15
Jorgensen 3
Diemers 1
Teixeira 1
Haps 5
Linssen
Botthegin
Pratto
Spajic
Narsingh
Vente
Conteh
Kelly
Johnston

Scheelt ook een hoop in salaris. Niet alles hoeft koop te zijn. Eén of twee huurspelers zou ook kunnen.

28-04-2021 21:40

Futre +3069

Marsman ook nog weg

28-04-2021 21:41

marcuslis +1427

7 aankopen, hoe dan?

28-04-2021 21:42

Futre +3069

Qua salarisruimte speel je zo heel veel vrij.
Misschien dat er transfervrij ook wat op te pikken valt. En/ of één of twee huurspelers

En je houdt uit de verkopen ook redelijk veel over, hopelijk ook nog nadat wat financiële gaten zijn gedicht en tekengeld etc. Laten we zeggen 15 mln.

28-04-2021 21:59

jonaathn +14801

Geertruida gewoon centraal ventje

28-04-2021 23:33

dexter1908 +9615

Ik zie niet in wat die lui wel in Kokcu zien. Desalniettemin prima nieuws.

28-04-2021 20:26

Zuidbewonert +415149

Prima toch. Verpatsen met die hap voor een gezellig bedrag. Goed voor z'n ontwikkeling ook trouwens.

28-04-2021 20:30

Futre +3069

Verreweg onze beste middenvelder. Nou zegt dat ook niet alles...

28-04-2021 20:30

SuperGuidetti1 +33

Omdat hun wel terecht zijn potentie zien, als je hem maar goed gebruikt. Nooit niet nu al verkopen

28-04-2021 21:38

you_never_walk_alone +8705

Volgens mij kan je in italie massa's geld verdienen met het openen van een pearl....

28-04-2021 20:12

burny181803 +1

Ajuuuuu strik erom

28-04-2021 20:05

crashtestdummy +22127

Laat ons tüüteren... we gaan op bedevaart naar Milaan. Met de auto... om ons suf te tüüteren...

Tien miljoen redenen om te tüüteren, geen euro minder.

28-04-2021 20:00

jeffreybrink010 +942

Haal aub Veerman voor 6 miljoen op. Rest naar corona schulden

28-04-2021 19:50

Ronaldinho +6780

Dan liever Harroui voor minder dan de helft

28-04-2021 20:00

FRQQ93 +20384

Verman kost 12 miljoen

28-04-2021 20:12

2018-2019 +1442

6 mln? Dan bedoel je zeer Piet Veerman?

29-04-2021 00:05

SCR +0

Ik zou het voor Kokcu zelf onverstandig vinden. Is echt wel een groot talent en nog jong, maar heeft een zwak seizoen met blessures. Zou voor hem beter zijn om een jaar te pieken onder Slot, die veel aanvallender speelt. Maar helaas heeft hij zelf al eerder aangegeven open te staan voor een transfer, dus dat is jammer. Nu er meerdere kapers op de kust zijn en hij een contract voor nog 4 jaar heeft, kun je gewoon 15 miljoen en een doorverkoop percentage vragen. Betalen ze het niet, betaalt een andere gek het wel, of hij blijft nog een jaar

28-04-2021 19:47

BuitenkantPaal +1400

Nu moet Arnesen laten zien dat ie beter is dan zijn voorgangers

28-04-2021 19:45

BetonRon +344

Hoe scouten deze mensen in godsnaam

28-04-2021 19:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties