'Ook volgend seizoen negatief testbewijs nodig bij stadionbezoek'

'Ook volgend seizoen negatief testbewijs nodig bij stadionbezoek'

Een paar weken geleden waren er weer supporters welkom in de stadions, maar dat bleek achteraf van zeer korte duur. De afgelopen twee weken werd er weer in lege stadions gevoetbald en ook het slot van de competitie wordt achter gesloten deuren afgewerkt. Volgend seizoen lijkt er wel wat meer mogelijk.

Zo maakte demissionair minister Hugo de Jonge dinsdagavond op de persconferentie bekend dat in het begin van het nieuwe voetbalseizoen een negatief testbewijs noodzakelijk is om een stadion te mogen bezoeken. Daar komt nog bij dat als het aan De Jonge ligt, supporters zelf een eigen bijdrage betalen aan de toegangstest.

“Het is heel moeilijk om in te schatten wanneer dat weer zou kunnen", zei de minister over het perspectief op de organisatie van grote evenementen zonder negatief testbewijs of vaccinatie. "Een deel van de festivalzomer wil je redden en je wilt dat we zeker in het nieuwe seizoen in groten getale weer in het stadion kunnen zetten. Daarom verwachten we dat toegangstesten voor die hele grote bijeenkomsten nog wel een tijdje nodig zal blijven. Ook daar geldt: als het niet meer hoeft, kappen we er zo snel mogelijk mee. Het laat zich heel moeilijk voorspellen. Je zit met veel mensen bij elkaar. De beschermingsgraad is nooit honderd procent, ook niet als heel veel mensen zijn gevaccineerd. Op den duur wordt de kans om besmet te raken wel heel erg gering en de kans om er heel ziek van te worden nog veel geringer."

Wat betreft het mee laten betalen aan de testen door supporters zegt De Jonge het volgende. “Stel je voor dat je toegangstesten alleen nog maar nodig hebt om naar Ajax - Feyenoord of naar Lowlands te kunnen. Vinden we het dan reëel om aan heel Nederland te vragen om daaraan mee te betalen - we hebben geen pot met geld liggen in Den Haag - en dus ook aan mensen met een minimuminkomen? Stel dat we in die fase komen - dat je alleen nog maar toegangstesten nodig hebt voor bijeenkomsten van duizenden mensen - dan denk ik dat ik opnieuw aan de Kamer ga vragen of mensen daaraan mee willen betalen, 5 euro of 7,50. Is dat nou zo gek? Ik denk het niet. Ik denk dat het heel logisch is.’’

Lees meer over
ADO Den haag
Plaats reactie
666

wayne +1

Als je gevaccineerd bent dan hoef je je zeker toch niet meer te laten testen? Zou een mooie boel zijn. ze hebben die vaccins toch al gecontroleerd voor ze op de markt kwamen.

13-05-2021 06:35

YausFR +383

Prima, maar ik laat mij niet testen! Dus geen SK meer voor mij!

13-05-2021 02:07

Joeyyfr12 +0

Vaccineren was toch bedoeld om terug te gaan naar t nieuwe normaal ?! Het neemt gwn heel veel plezier weg van ff een zondagmiddag naar de Kuip

12-05-2021 18:42

klick44 +18103

Tot de dekkingsgraad hoog genoeg is.

13-05-2021 09:23

tonyrocks +184

Het tribunaal in september zal hopelijk alles aan het licht brengen en veel veroordelingen zullen volgen.

12-05-2021 16:15

Don_Miguel +44

Yes, eentje in het wild gespot!

12-05-2021 16:39

maasstroompje +443

Optyfen met die onzin, voor mij de tv volgend seizoen.

12-05-2021 15:44

klick44 +18103

Maar beter ook voor je. Kom je tot rust

12-05-2021 18:13

arthurschopenhauer +23127

Ik heb diepe en oprechte medelijden met al mijn mede-kameraden die nog steeds gehersenspoeld zijn en in deze ongelooflijke leugen geloven.

Tijd om wakker te worden, vrienden: vanaf februari 2020 t/m nu zijn er slechts 173 mensen aan corona overleden zonder onderliggend lijden. BRON: RIVM.

Wat een killervirus zeg!!

12-05-2021 13:38

Rukbunker010 +529

Ik ben het ook niet eens met die hele zogenaamde pandemie en sla komend seizoen ook over als ik me moet laten vaccineren om normaal naar een stadion te mogen gaan, maar je roeptoetert hier maar wat weg. Nergens zijn de cijfers terug te vinden die jij beweert. Dus of je stuurt hier gewoon een link naar de betreffende, legitieme website of je houdt je geschreeuw lekker voor je.

12-05-2021 15:35

Don_Miguel +44

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/sterfte

17400 doden dus.

12-05-2021 16:43

FRRMS +26121

Over drie griep seizoenen
;)

12-05-2021 16:45

Don_Miguel +44

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/04/bijna-169-duizend-mensen-overleden-in-2020-10-procent-meer-dan-verwacht#:~:text=Bijna%20169%20duizend%20mensen%20overleden%20in%202020%2C%2010%20procent%20meer%20dan%20verwacht,-29%2D1%2D2021&text=De%20sterfte%20was%20vooral%20hoog,met%20oversterfte%20komt%20vaker%20voor.

Beetje lange link, maar dit is de oversterfte over 2020.

12-05-2021 16:46

FRRMS +26121

als je met zulke cijfers komt dan zou je ook naar de bevolkingsgroei kijken en sterfte cijfer
Het is altijd rond 1% geweest de totale sterfte.
en dat klinkt al anders dan 20% meer

Want 20% op 0,80 wat ongeveer gemiddeld is, is de 0.97% totale sterfte van 2020

12-05-2021 20:17

FRRMS +26121

En hiermee wil ik die mensen niet minder waard maken oid

ik probeer alleen duidelijk te maken dat hoe het verpakt wordt toch wel erg belangrijk is

12-05-2021 20:18

klick44 +18103

Dit is nou al de 10de keer wappie. Nu weten we het wel

12-05-2021 18:14

deleted106 +19

Heb je de wappie politie weer. Triest figuur. Lekker stigmatiseren!!!! N

15-05-2021 13:47

klick44 +18103

Gaaapppp na 3 dgn reageren

15-05-2021 14:07

deleted106 +19

Ja het was zo triest dat zelfs na 3 dagen je haren er nog van overeind gaan staan.

15-05-2021 14:12

klick44 +18103

Nou succes met je leven dan maar

15-05-2021 14:13

deleted106 +19

Dank je!!!!! Ga lekker door zo ouwe facist.

15-05-2021 14:14

klick44 +18103

Dank je. Bij Ongefundeerde meningen zal ik dat doen.

15-05-2021 15:53

deleted106 +19

Dan ga je er ongefundeerd op reageren?

15-05-2021 16:15

klick44 +18103

Zeker. Lees zoveel onzin hier

15-05-2021 16:26

deleted106 +19

Volgens mij ben je dan toch net zo erg als de mensen die je ervan beschuldig?

15-05-2021 16:32

klick44 +18103

Neehoor, als iemand 100 hetzelfde zegt wat heeft dat voor zon. Als je alleen maar dingen hier neerzet terwijl je niet eens weet hoe het is en of het waar is. Zijn een maar een paar met argumenten de rest lult maar wat

15-05-2021 16:52

teauvenoir +78113

Arthur Schopenhauer groot filosoof.

12-05-2021 23:59

arthurschopenhauer +23127

Hou toch op man. Vanaf februari 2020 t/m nu zijn er slechts 173 mensen aan corona overleden zonder onderliggend lijden. BRON: RIVM.

Wat een killervirus zeg!! Nou nou.

Je bent prettig gestoord als je nog steeds in deze (geld)leugen gelooft. Wake up.

12-05-2021 13:32

tonyrocks +184

bijgewerkte aantal is nu 180 op 17 miljoen mensen.

12-05-2021 16:10

mel_gibson_the_first +441

inenten en of testen op eigen kosten....vrij simpele keuze ....en ja testen dan zelf betalen....want je kunt zelf beslissen wat te doen en dien je ook de consequenties te dragen

Dus hopelijk laten de Feyenoord supporters zich massaal inenten

Als het Europees paspoort werkt wat aangeeft of je gevaccineerd, getest en/of Covid hebt gehad kan dat gebruikt worden bij de ingangescontrole

12-05-2021 12:09

deleted106 +19

WO II practijken.

12-05-2021 13:59

mel_gibson_the_first +441

nee hoor je kunt kiezen....niet in enten is ok maar kun je niet meedoen met alles

12-05-2021 21:01

deleted106 +19

Ja WOII praktijken dus. Puur facisme.

12-05-2021 22:59

mel_gibson_the_first +441

jij weet duidelijk niet waar je over praat.
Jammer

13-05-2021 12:36

deleted106 +19

Jawel hoor het is alleen in de ander jasje gegoten. Denk er maar even over na. Beetje jammer dat je het niet ziet.

13-05-2021 14:28

hasil +8

De grote vraag die bij clubs nu zal leven is: hoeveel toeschouwers zullen er minder komen met deze maatregelen? Of beter gezegd hoeveel gaan de inkomsten dalen? Moeilijk in te schatten daarom zal Feyenoord komend jaar uit veiligheid met een aanzienlijk lagere begroting moeten gaan werken....en dat zal doorwerken in de selectie...

12-05-2021 12:04

Goofy1973 +3078

Dat geldt voor alle clubs....

12-05-2021 21:07

wayne +1

Mooi zo en gerechtigheid. De meesten verdienen schandalig veel voor een schandalige prestatie.

13-05-2021 06:38

SEYVEN +14006

Ik ga mij dit jaar niet wagen aan een seizoenskaart. Heel jammer.

12-05-2021 11:42

klick44 +18103

Veel te voorbarig deze uitspraken

12-05-2021 18:17

FcTussenjaar +18

Veel te voorbarig dit

12-05-2021 11:17

klick44 +18103

Lijkt mij ook.

12-05-2021 11:40

teauvenoir +78113

Je wordt gewoon indirect gedwongen je te laten vaccineren.
In mijn eigen zoektocht om te bepalen of ik mij niet of wel wil laten vaccineren kwam ik dit oude artikel van een huisarts tegen. Interview is blijkbaar per abuis aan de censuur van de MSM ontsnapt maar geeft wel een goed beeld, al is het interview reeds 3 maanden oud:

https://www.destentor.nl/algemeen/deze-huisarts-gruwt-van-gedwongen-inenting-tegen-corona~af89d56f/

12-05-2021 10:45

klick44 +18103

Hoezo moet je je inenten? Dan moetje testen.

12-05-2021 10:51

wayne +1

Je hoeft je niet te laten vaccineren. Je kunt ook gewoon thuisblijven.

13-05-2021 06:40

hasil +8

Beetje modieus gekakel..
Vroeger kreeg je als kind ook een zgn. DKTP prik tegen allerlei besmettelijke ziektes en niemand stelde daar vragen bij...
En dat was ook niet verplicht maar iedereen deed het...

Je bent niet verplicht je te enten maar het is dan welk asociaal dat je dan wel aan alles mee wil doen en iemand anders aansteken....

12-05-2021 12:20

arthurschopenhauer +23127

Asociaal? Aansteken? Jij bent echt een debiel. Blijf maar lekker naar De Jonge en Rutte luisteren, kuddeschaap.

12-05-2021 13:25

deleted106 +19

Hoor ff wat je zegt halve zool. We kunnen ook bij iedereen die geen vaccin wil een jodenster opplakken. Dan zijn ze wat makkelijker te herkennen bij de toegangspoorten.

12-05-2021 14:01

tonyrocks +184

Gekakel ja jij bent daar een levend voorbeeld van.

12-05-2021 16:12

teauvenoir +78113

ik ben het met je eens als a) de vaccins daadwerkelijk werkzaam zijn (niet alleen voor jezelf maar ook voor besmettingen van anderen), b) corona inderdaad een buitenproportioneel gevaarlijk virus betreft en c) het vaccin op de lange termijn geen bijwerkingen heeft.

Het zou kunnen dat op alle 3 de vragen ja geantwoord kan worden, maar dat kan nu nog niet met zekerheid. En daar zit nu de crux van het hele verhaal.

12-05-2021 17:04

klick44 +18103

Vaccins zijn werkzaam zie andere landen. Dus bewezen.
Corona is voor een deel van de bevolking gevaarlijk dus ook bewezen
Lange termijn sja beetje onmogelijk nog. Maar de basis van dit vaccin blijft grotendeels zelfde van bestaand vaccin

12-05-2021 18:20

teauvenoir +78113

1) vaccin heeft zich nog helemaal niet bewezen. Onduidelijk hoelang het immuniteit biedt. Bovendien is het doel van massa-vacinatie dat we weer terug kunnen gaan naar nieuwe normaal, zonder zotte maatregelen als 1,5 meter en mondkapjes. ik moet nog zien dat we dat stadium gaan bereiken. Toekomst zal het uitwijzen.
2) corona is inderdaad voor een heel klein, select subgroepje van de bevolking gevaarlijk. hetzelfde geldt voor influenza en andere virale infecties die niet hebben geleid tot massa-vaccinatie en beperkende maatregelen. Voor >99% van de bevolking totaal ongevaarlijk. Als je dan toch een vaccinatieprogramma implementeert, vaccineer dan eerst gewoon die kwetsbare groep.
3) basis van vaccin is dus totaal anders dan klassieke vaccins.Alleen de Chinese corona-vaccins zijn op klassieke basis gestoeld: namelijk inspuiten van verzwakte donorpartikels. De vaccins in het Westen zijn gebaseerd op totaal nieuwe technologie waarvan we 0,0 lange termijn resultaten hebben: er wordt iets ingespoten wat jouw eigen DNA danwel RNA (afhankelijk van merk) er toe aanzet zelf iets te fabriceren wat op virus lijkt (spike-eiwitten) zodat je immuunsysteem daar weer afweerstoffen tegen gaat maken. Is genetische manipulatie.Alleen lange termijnresultaten bij dierproeven: sommige proeven zijn heel goed uitgepakt, andere juist minder. Beroemde kippenstudie uit Gent die bijvoorbeeld aantoont dat met mRNA-vaccins ingeënte kippen juist superspreaders worden en een totale populatie uitroeiden. Bij de mens weten we het niet echt en hebben we er ook geen tijd voor genomen: normaliter duren medicijnproeven minimaal 5 jaar (langer is zelfs gebruikelijk) en nu slechts anderhalf jaar.

12-05-2021 21:56

klick44 +18103

1 op korte termijn dus bewezen.
2 een klein groepje is 30.000 + oversterfte + mensen met blijvende schade en we zijn er nog niet. In india gaat het zeker ook prima?
3 janssen, astra, spoetnic zijn geen rna.

12-05-2021 23:22

klick44 +18103

Er zit nu ook wel 1000x de capaciteit op dan een normaal medicijn

12-05-2021 23:24

teauvenoir +78113

Moderna en Pfizer mRNA, Janssen en Astra DNA

12-05-2021 23:35

klick44 +18103

werd eerder al toegepast voor vaccins tegen het zika- en ebolavirus. Het gebruikte verkoudheidsvirus wordt eerst onschadelijk gemaakt. Daardoor kan het zich niet meer vermenigvuldigen in de mens. Omdat in onze celkernen ook ons eigen genetisch materiaal (DNA) gestockeerd wordt,

12-05-2021 23:44

teauvenoir +78113

Sorry, dit verhaal klopt niet en is incompleet.

13-05-2021 00:00

teauvenoir +78113

Ten eerste is het virus nooit als geheel geisoleerd ( an sich al verdacht). Er wordt geen virus onschadelijk gemaakt, er wordt een element van het virus (spike-eiwit) door ons eigen lichaam nagebootst en daar tegen ontwikkel je dan (hopelijk adequate) immuniteit. ervaring met dit mechanisme is nihil, zeker op grote schaal. Er wordt niets onschadelijk gemaakt; als je als gevaccineerde in aanraking komt met virus maakt je immuunsysteem het virus noet dood, maar verzwakt het. Dit itt klassieke vaccinaties die viri daadwerkelijk doden.

Potentiele problemen met dit nieuwe vaccin:
1) er wordt iets in je DNA ingebouwd wat spike-eiwitten dient aan te maken. Als dat slechts van korte tijd is, is dat niet zo erg, maar het zou zo maar permanent kunnen zijn: het vermoeden bestaat dat spike-eiwitten een rol spelen in hart-en vaatziekten. TWee scenario's liggen op de loer als je continu spike-eiwitten maakt:a) je eigen immuunsysteem blijft er tegen vechten, wat energie kost en de gevaccineerde in een chronische vermoeide toestand kan brengen en verhoogde vatbaarheid op andere ziekten. b) je immuunsysteem raakt daadwerkelijk uitgeput en je ondervindt de nadelen van d spike-eiwitten die je chronisch aanmaakt. Het is al aangetoond in moedermelk dat de mRNA-vaccin-afvalstoffen veel langer in het lichaam te traceren zijn dan men aanvankelijk had gedacht/gehoopt.

2) Gevaccineerden worden dragers van verzwakte virussen.Voelen zichzelf goed en houden zich niet aan maatregelen en verspreiden de ziekte. Worden superspreaders. Dit beeld is al eerder aangetoond in kippenstudies dus.

Bovenstaande zijn uiteraatd slechts hypotheses, maar zijn zeer reeel en kunnen vooralsnog niet weerlegd worden. En dan is de vraag: hoe ethisch is het om de hele wereldbevolking aan dit massa experiment bloot te stellen.Ik zou het wel acceptabel vinden als corona echt een killervirus zou betreffen, maar dat valt dus erg mee, ondanks dat het natuurlijk naar is dat er mensen aan overleden zijn.


Jeeeeezus, dit is wel echt een voetbalsite he. ;)

13-05-2021 00:15

klick44 +18103

Haha bedankt voor uitgebreide info. Tuurlijk kunnen er nadelen aan zitten maar wat is jou oplossing dan. Alles opengooien?

Ja idd blijft een voetbalsite maar lees hier zoveel onzin over corona en bijna niemand komt met een antwoord of verklaring. Allemaal schapen en idioten die nuet zelf nadenken etc.

Hoop dat het volgend seizoen weer 100% over voetbal gaat hier. Want deze 2 splitsing heeft het legioen niks aan

13-05-2021 00:24

teauvenoir +78113

Ja eens.
Ik ben geen anti-vaxer, maar ook geen pro-vaxer. Komt omdat het experimentgehalte erg hoog is en de voor -en nadelen niet objectief gecommuniceerd worden door de machthebbende instanties. De overheid pusht het vaccinatieprogramma dusdanig, dat het maatschappelijk zeer ongewenst is om vaccinatie in twijfel te trekken. Hier laf anoniem op een site durf ik dat wel, maar in de echte wereld niet. Sterker nog, de druk in mijn sociale leven en op het professionele vlak is zo groot, dat ik mij laat vaccineren, niet omdat ik denk dat het goed voor me is, maar om van de druk af te zijn en ook straks op vakantie te kunnen. Dat is eigenlijk een perverse reden om je met iets te laten inspuiten en dus is er iets goed mis met het klimaat. Maar ik ben geen corona-ontkenner en sluit niet uit dat vaccinatie goed kan zijn. maar van echte keuzevrijheid is geen sprake. Geen vaccin = minder vrijheden= wappie=paria. Geen gezonde democratie.

Trusten!

13-05-2021 00:31

klick44 +18103

Zou ook niet weten hoe je anders hieruit komt. Gewoon opengooen is geen optie lijkt me. Mand


Weer verder over voetbal!

13-05-2021 09:09

wayne +1

Je hebt ook geen zekerheid dat je geen hartaanval of andere erge ziekte krijgt of dat je niet onder de tram terecht komt..Waarom zou dat bij een vaccin dan opeens wel moeten?

13-05-2021 06:43

klick44 +18103

Omdat dat op korte termijn is bewezen. En strenge regels werken hier niet. Kijk naar landen die verder zijn dan ons. Mogen grotendeels weer alles

13-05-2021 09:10

lfr1908 +22204

Prima, dan kom ik niet. Het is godverdomme bewezen dat in de buitenlucht amper besmettingen rond gaat. En dan vervolgens je seizoenkaart dokken + €3 voor die 2% pils neer dokken en je club met 0-3 op de klote zien krijgen van 020 dat op 50% speelt. Dikke vinger

12-05-2021 10:41

klick44 +18103

Ja doei!!!!

12-05-2021 10:43

arthurschopenhauer +23127

Vanaf februari 2020 t/m nu zijn er slechts 173 mensen aan corona overleden zonder onderliggend lijden. BRON: RIVM.

Wat een killervirus he!!

12-05-2021 13:32

IJzerenKees +129646

zo positief is het allemaal niet bij ons

12-05-2021 10:18

Arikanari +1

Hugo val neer aub

12-05-2021 10:06

JKTB +21206

Oei.. deel het aantal seizoenkaarthouders maar door twee dan

12-05-2021 09:35

radikale +6847

Ik neem aan dat als je gevaccineerd bent, gewoon met bewijs kan door lopen? En dat met een test bewijs gaat niemand accepteren! En is de doodsteek voor voetbal en evenementen

12-05-2021 09:35

JKTB +21206

Nee, want als je gevaccineerd bent, kun je nog wel besmet zijn en het overdragen... als ik die pipo's van RIVM goed begrijp.

12-05-2021 09:36

radikale +6847

Dan heeft vaccineren ook geen zin! Laten we dan maar stoppen met alles wat leuk is

12-05-2021 09:38

klick44 +18103

Ligt eraan wat de vaccinatiegraad is. Zou natuurlijk ook alleen gevaccineerde toe kunnen laten

12-05-2021 10:45

deleted106 +19

Hebben we onze facist weer die wil mensen in hokjes stoppen. Walgelijk persoon ben jij.

12-05-2021 14:06

klick44 +18103

Neehoor jij wil gewoon niks geen test geen vaccinatie. Dus sja keuzes

12-05-2021 15:28

Dommeloempia1 +19792

Dan maar geen sk

12-05-2021 09:31

fluub +8788

Pfizer al 20 miljard verdiend! Dat is een van de redenen dat medische bedrijven soms een griepje de wereld in helpen en er vervolgens een vaccin voor maken. Mooie business hoor.

12-05-2021 09:06

fluub +8788

*Dit is mijn mening en dit berust niet op enige feiten.

12-05-2021 09:08

Trummeke +239

Een tip voor in de toekomst, een mening is meer gegrond als het wél gebaseerd is op feiten.

12-05-2021 09:18

fluub +8788

Ik neem het mee in mijn vervolgopmerkingen. Spijtig genoeg kan je een mening die geplaatst is niet bewerken (dus FR12, doe daar iets mee).

12-05-2021 12:04

Trummeke +239

Ik moet je wel meegeven dat het een zieke business is. Misschien niet de goede woordkeuze, maar dat terzijde ;-)

12-05-2021 09:19

klick44 +18103

Zo werkt het al jaren wn Decennia. Kijk ff naar de overige medische middelen.

12-05-2021 10:49

Hand-in-Hand +1533

Mensen behandelen levert veel meer geld op dan ze te genezen, zo werkt het nou eenmaal in de medische wereld.

12-05-2021 11:45

fluub +8788

Yep, net als roken. Het is slecht en gezondheidszorg kost geld, maar het levert ook wel weer heel veel (accijns) op. Dus mensen moeten van de overheid stoppen met roken, maar liefst niet allemaal :)

12-05-2021 12:03

Hand-in-Hand +1533

Zo zijn er vast nog wel enkele voorbeelden te bedenken, maar is hetzelfde principe inderdaad.

12-05-2021 16:13

arthurschopenhauer +23127

Je hebt helemaal gelijk en het is verbijsterend hoeveel mensen deze ''leugen'' voor waarheid aanzien. Schokkend.

Deze mensen zou de filosoof Heidegger ''dubbel wanhopig''' noemen: ze zijn totaal wanhopig, maar ze hebben niet eens door hoe wanhopig ze eigenlijk zijn.

Pijnlijk!

12-05-2021 13:28

fluub +8788

Dan keer ik na 31 jaar de club de rug toe. Geen kaart meer voor mij. Doei.

12-05-2021 08:53

Dommeloempia1 +19792

Maar wel meebetalen aan het falend beleid van kabinet rutte.

12-05-2021 08:43

Mensini +14568

Tenzij je gevaccineerd bent neem ik aan..

12-05-2021 07:48

maaartijn +15741

Lijkt me logisch

12-05-2021 08:57

dcrrr +187

Mooi hè die wappies. 2 weken met koningsdag hadden we het grootste fieldlabevent van Nederland, tienduizenden mensen buiten hutje mutje op elkaar. Verwachting volgens de experts code zwart in de ziekenhuizen! Echte uitslag na 2 weken incubatietijd : een grote daling in het aantal besmettingen... Als je nu nog niet snapt dat je in de maling wordt genomen, ga je dat nooit meer zien.. Ohja en nu denk je dat het om testbewijzen gaat, dat worden verplichte vaccinaties, voor alles, hypotheken, winkels, auto's etc.

12-05-2021 07:32

Southsider +2400

Als je je mening wilt geven, zorg dan dat je verhaal klopt. Koningsdag werd namelijk afgelast.

12-05-2021 08:04

dcrrr +187

Hahaha ik weet niet onder welke steen jij hebt gezeten, maar overal in het land kwamen duizenden mensen bij elkaar om te feesten. Ik snap het, de waarheid doet pijn, hier heb je een sticker.

12-05-2021 08:24

Southsider +2400

Je hebt het toch over dat fieldlab experiment. Die ging niet door.
Ken je feiten kneusje.

12-05-2021 08:31

dcrrr +187

Een fieldlabevent zonder de overheid werd in heel Nederland gedaan, schatje, ken je feiten.

12-05-2021 08:54

Southsider +2400

Het is goed met je, geniet van je dag

12-05-2021 08:57

DoubleSpy +8275

Ja we worden in de maling genomen, je hebt gelijk.

Die 3,32 miljoen mensen die aan Corona overleden zijn op de wereld, die zijn helemaal niet echt overleden, dat klopt. Die zitten op met zijn allen feest te vieren op een eiland in de Stille Zuidzee maar daar mag niemand bij want daar wordt een experiment mee gedaan door de CIA en de FBI met UFO's, dat heb je goed gezien!

Ook dat nieuws over de bezetting van bedden in de ziekenhuizen en op de IC's, dat is allemaal nep, dat zie je heel goed DCRRR, je weet toch: alle regeringen, dokters, epidemiologen en al het verplegend personeel van de hele wereld, die werken allemaal samen om ons in de maling te nemen. Het is 1 groot complot, echt waar hoor. Je hebt helemaal gelijk.

12-05-2021 09:25

klick44 +18103

Valt niet tegenaan te discussieren lullen facebook na

12-05-2021 10:55

arthurschopenhauer +23127

Hou toch op man. Vanaf februari 2020 t/m nu zijn er slechts 173 mensen aan corona overleden zonder onderliggend lijden. BRON: RIVM.

Wat een killervirus he!!

12-05-2021 13:30

deleted106 +19

Wat een triest figuur ben je toch man man man. Kotsmisselijk van jou.

12-05-2021 14:10

klick44 +18103

Dus iedereen met onderliggende lijden mag dood ah lekker niveautje

12-05-2021 15:27

Nietzobedoeld +1184

1100 besmettingen, alllen in en rondom Amsterdam, die zijn gerelateerd aan Koningsdag.

12-05-2021 08:11

fr_brabant2015-2018 +1229

Hoe kunnen ze nu al weten dat het volgend seizoen zo moet gaan? Er zit maanden tussen voordat het nieuwe seizoen begint..

12-05-2021 03:07

fluub +8788

Omdat je voor de gek wordt gehouden. Het wereldwijde doel is Big Brother, het middel is corona.

12-05-2021 08:55

JKTB +21206

Hugo moet z'n vriendjes wel geld laten verdienen aan die testen.

12-05-2021 09:41

klick44 +18103

Dat kunnen ze niet. Maar ze willen van die vragen af. Ze kunnen nog niet eens een week voorspellen

12-05-2021 10:59

FRach +1

10k seizoenskaarten komend seizoen max door dit gezeur. En dan ben ik nog positief wss.

12-05-2021 01:46

wilbert17 +23476

Beter. Losse kaartverkoop geeft een hogere reccete.

12-05-2021 02:23

CarrollShelvey +3

Nou das niet te hopen dat je positief bent..... want dan kom je de Kuip niet in XD XD XD

12-05-2021 09:44

klick44 +18103

Ik denk dat 20 k nog steeds achter de club staat

12-05-2021 11:07

wilbert17 +23476

De kamer heeft vandaag bij meerderheid besloten dat een eigen bijdrage niet hoeft voor een test.

12-05-2021 01:14

heiden6 +1993

Oftewel de mensen die hier geen zin in hebben en weigeren er aan mee te doen worden gedwongen om eraan mee te betalen.

12-05-2021 04:56

Otis82 +1146

Maar ook, mensen met een kleine beurs wordt een drempel om deel te nemen aan activiteiten weggenomen.

12-05-2021 07:28

spzm +13124

Nee, nou niet al zijn drogredenen afnemen hè... Dan slaat zijn comment nergens op. Oh, wacht....

12-05-2021 07:47

klick44 +18103

Zo werkt belasting betalen

12-05-2021 11:08

klick44 +18103

Doe is gek aan het worden

12-05-2021 11:38

spzm +13124

Wie is Doe? Want dat klinkt ernstig...

12-05-2021 13:22

klick44 +18103

Kan je lezen

12-05-2021 11:08

deleted106 +19

De testmaatschappij dan ben jij!!!!!!

12-05-2021 01:08

teauvenoir +78113

De wereld is doodziek. Ik ga binnenkort een vaccinatie halen: niet omdat ik geloof dat het goed voor mijn gezondheid is, niet omdat ik geloof dat we ermee terug kunnen naar het oude normaal, niet omdat ik geloof dat het vaccin veilig is (mRNA en DNA-vaccins zijn volslagen experimenteel en de lange termijnresultaten onbekend), maar zodat ik op vakantie kan, naar een restaurant en last but not least naar de Kuip En zodat je door je kennissen en collegae niet voor wappie wordt aangezien. Volstrekt de verkeerde redenen om me te laten vaccineren dus, maar hoewel je zogenaamd vrij bent in je keuze wordt je indirect toch gedwongen. Heel ziek, walgelijk en gevaarlijk dit.

12-05-2021 00:30

deleted106 +19

Daarom ook niet doen man. Zijn de verkeerde redenen. Je kan altijd nog.

12-05-2021 01:09

Bal-Bal +5064

Maar de verkeerde redenen. Andere smaken komen niet. Ik wil. Familue zien in Indonesie, marokko. Oma, opa, ooms, tantes. War hij al zegt, je wordt subliem gedwongen.

Net als donor zijn, voorheen zei je ja als je wilde. Nu draaien ze het om, iedereen do or tenzij je het dus aangeeft en vastlegd. Doe je dat niet plukken ze gewoon je ledematen eruit.

12-05-2021 02:29

deleted106 +19

Daarom meteen nee gezegd. Was daarvoor wel donateur. Maar zo hoeft het voor mij niet.

12-05-2021 02:44

FR4everandalways +123136

In jouw land Israel heeft anders wel iedereen het als eerste gedaan. Dus best opvallend dat je dan gaat roepen dat ie het niet moet doen.

12-05-2021 07:03

FR4everandalways +123136

Precies wat jij zegt FRMause. Maar onze joodse vriend Snoek ziet het anders.

12-05-2021 10:22

deleted106 +19

Hoi turk/marrokaan wannabee!!!!

12-05-2021 16:01

fr_brabant2015-2018 +1229

Jou ena laatste zin geeft heel het verhaal waar. Niet ondat ik wil, maar omdT het moet omdat je anders niks meer kan. Doe je het dan voor jezelf of voor de regering die het zo graag wil

12-05-2021 03:16

Otis82 +1146

Wat je zegt is in essentie is “ik kies ervoor gevaccineerd te worden”.

Er is gewoon geen dwang.

Ook wat orgaandonor zijn; je hebt een keus.

12-05-2021 07:33

Pritstift +1158

Waarom doe je het niet om groepsimmuniteit op te bouwen en daarmee de zwakkeren in de samenleving te beschermen?

12-05-2021 08:21

deleted106 +19

Omdat ik niet iets in mn lijf laat spuiten waarvan de lange termijn effecten niet bekend zijn. Daarnaast is het vaccin veel te snel ontwikkeld naar mijn mening. Normaliter duurt het veilig ontwikkelen van een vaccin wat langer dan een jaar. En de disclaimer die er bij de vaccinatie hoort dat de fabrikant niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor eventuele schade maakt mij nog huiveriger. Zo kan ik nog wel ff door gaan.

12-05-2021 08:32

Pritstift +1158

Oké dat kan, ieder zijn keuze! Ik heb er wel vertrouwen in dat we inmiddels de kennis en technologie hebben om zo’n vaccin relatief snel te ontwikkelen en dat de overheid het niet vrij zou geven als de kans groot zou zijn op bijwerkingen. Ik heb de 2e prik gisteren gehad en het gaat vooralsnog goed!

12-05-2021 08:41

teauvenoir +78113

Snoek, je hebt helemaal gelijk.

12-05-2021 10:14

fluub +8788

Niet doen man! Ik weiger mijn vaccin ook, daar heb ik tal van redenen en verdenking voor. Dan maar niet op vakantie. Lekker sparen voor die Aston Martin :)

12-05-2021 09:01

JKTB +21206

En ondanks die vaccinatie, moet je alsnog een negatieve test laten zien om iets te mogen :-p

12-05-2021 09:43

mellie +7538

Lekker thuis blijven dus. Wie nu nog in dit cabinet geloofd is een echte wappie. Blijken dus wappies geen wappies te zijn. Maar mensen met een eige mening. Zo blij dat die er nog zijn.

12-05-2021 00:16

nlx78 +1758

Van mij mogen die wappies (die nog steeds wappies zijn) want ze hebben het niet over hoe het kabinet handelt, ze denken dat covid niet eens betstaat, inderdaad lekker thuis blijven. Gaan ze tenminste ook niet rellen bij hun 'vreemdzame' demonstraties en dan gaan janken dat ze een klap met een wapenstok krijgen na 100 waarschuwingen weigeren een plek te verlaten en daarna nog ff met vuurwerk, stenen of flessen naar de poltie gooien :)

Ik zou zeggen, vernieuw je ESPN account, wappie

12-05-2021 02:06

fr_brabant2015-2018 +1229

Ik denk dat jij er iets te makkelijk over denkt..

12-05-2021 04:10

mellie +7538

Jij zou wel voor een baas werken die dan elke maand lekker zijn handje ophoudt en het allemaal wel lekker vindt zo. Een type zonder eigen mening en maar elke dag braaf doet wat hem wordt opgedragen. Je begint ineens over rellen. Dat is misschien 1% van de mensen (die een eige mening hebben) waar ik niet bij hoor. Dat is hetzelfde als dat ik zou zeggen omdat jij feyenoorder bent dat je dan ook maar een hooligan en relschopper bent. Kansloze! Covid is er zeker dat ontken ik ook echt niet. Alleen de regels slaan werkelijk nergens op.

12-05-2021 07:13

nlx78 +1758

Nou, die 1 procent rellende mensen zijn dan wel overal te vinden. Toen de avondklok inging, bij elke andere beslissing die werd genomen ook, altijd maar rellen.

12-05-2021 13:21

mellie +7538

Feyenoorders zijn ook overal

12-05-2021 23:20

fluub +8788

corona is een zware griep. Als je nog steeds denkt dat het een mutant van het ebolavirus is, dan ben je pas een wappie.

12-05-2021 09:02

nlx78 +1758

Bedankt, dokter Fluub

12-05-2021 13:21

deleted106 +19

Ok meeeh meeeh meeeeeeeeh. Meeeeh meeh meh meh meh meeeeh.

12-05-2021 14:12

nlx78 +1758

Zeggen de schapen die Lange Frans en dat soort figuren geloven en op racistische partijtjes als FvD stemmen.

12-05-2021 14:49

mellie +7538

Maat.. wat heeft lange frans en racisme te maken met mensen die tegen de regels of vaccinatie zijn. Spoor jij wel hej? Jij zegt dus dat mensen die tegen de corona regels zijn of beter gezegt een eigen mening hebben. Racisten en vrienden van lange frans zijn. Heb jij een wajong uitkering ofzo? Idioot

12-05-2021 23:26

nlx78 +1758

Ik bedoelde het niet echt persoonlijk, meer een generalisatie.

12-05-2021 14:52

deleted106 +19

Ja dat is nou precies wat er gebeurt. Wil je geen vaccin ben je meteen een wappie. Ik heb genoeg valide argumentatie om dat vaccin niet te nemen.

12-05-2021 14:57

nlx78 +1758

Dat is jouw beslissing. Ik had het gisteravond over dat tuig dat vrijwel ieder weekend ergens loopt te rellen na een zogenaamde 'vreedzame demonstratie'.

12-05-2021 15:03

Riccardo_FR +16

Het word er niet leuker op allemaal.

Ik snap er ook geen klote meer van. Continue al die beloftes. Straks ook nog gaan testen als iedereen gevaccineerd is? Ook raar dat ik laatst dan weer hoor op het nieuws dat als Nederland volledig gevaccineerd is dat het nog steeds niet veilig is wanneer anderen landen nog niet gevaccineerd zijn. Elke keer als we verder zijn is het : Ja maar nu dit, nu dit, nu dit.

Eerst zeggen ze mondkapjes werken niet en daarna zijn ze verplicht. Vervolgens zeggen ze testen, testen en testen en kan je je niet eens laten testen. Ic capaciteit is over belast hoor je dag in dag uit maar Ahoy ombouwen voor 14 miljoen was nutteloos en voor niks. Ook weigeren ze hulp van buitenaf met betrekking tot zorg verlening.(M.u.v. van Duitsland)

https://www.rijnmond.nl/nieuws/200982/Plan-voor-schip-voor-coronapatienten-in-Waalhaven-niet-warm-onthaald

https://www.trouw.nl/nieuws/niemand-weet-wie-de-ongebruikte-corona-ziekenhuizen-in-ahoy-en-mecc-moet-betalen~b80284ac/

Ik geloof best dat dat Corona gevaarlijk is zeker als je ouder bent maar het word met de dag gekker. Ook die individuele interviews van jonge mensen die na een jaar nog last ervan hebben zeggen me niks. We hebben 17 miljoen mensen hier en die zijn allemaal anders en reageren dus ook anders. Een paar jonge mensen die er erg ziek van zijn is helemaal niet interessant. Het echte probleem is is denk ik dat de populatie steeds meer toeneemt en de zorg verwaarloost is door de zelfde mensen die nu roepen dat we er samen uit moeten komen. Diezelfde mensen die dat roepen gaan overigens zelf niet over de kop want de belasting betaler hoest nog wel hun salarisje van 120.000 op exclusief extraatjes en inkomsten uit nevenactiviteiten.(Per jaar.)

Ja allemaal populistisch gelul ik weet het maar dat Corona gezeik komt me mijn strot uit. En nee ik hou me gewoon aan de regels dus je hoeft me geen wappie te noemen. van 2010 tot 2020 zijn we van 2800 ic bedden naar zo'n 1350 en ook hebben we zo'n 20 procent van alle ziekenbedden in totaal weg gesaneerd.

https://www.volksgezondheidenzorg.info/onderwerp/ziekenhuiszorg/cijfers-context/aanbod#node-aantal-ziekenhuisbedden-en-ic-bedden

Snappen jullie het nog?

11-05-2021 23:32

deleted106 +19

Je bent bijna wakker nog even doorzetten. Ze willen de economie naar de tering helpen. The great reset.

12-05-2021 01:11

FR4everandalways +123136

Snoek bek houwe met je virus waanzin bullshit.

12-05-2021 07:04

deleted106 +19

Gewoon bij de feiten blijven. Ik heb totaal niet met die Willem Engel. Maar ik snap dat jij dit door de indoctrinatie van de main stream media denkt.
De great reset is al toegegeven door die Schwab van het WEF. Corona is daar “toevallig” het middel voor geworden. Maar steek jij maar je kop in het zand hoor, ieder zn ding.

12-05-2021 14:17

deleted106 +19

https://www.amazon.nl/Covid-19-Great-Reset-Thierry-Malleret/dp/2940631123


Hier kneus lees ff dit boek dan snap je wat ik bedoel. Anders gewoon je schapekop houden.

12-05-2021 14:40

FR4everandalways +123136

jij bent hier de grote kneus met je varkenskop. Ga nog wat janken, daar ben je goed in. Tyfus kneus.

12-05-2021 14:57

deleted106 +19

Is goed halve tamme. Hoop dat je auto immunziekte krijgt ervan.

12-05-2021 15:12

FR4everandalways +123136

Steek die verwensingen maar in je zionisten reet. Binnenkort lekker branden. ;-)

12-05-2021 15:16

deleted106 +19

Oh je bent marrokaan, laat dan maar.

12-05-2021 15:41

FR4everandalways +123136

Nee joh jammer verkeerd gegokt varkenskop. Ik ben gewoon Hollander en ja die kunnen ook een tyfus hekel hebben aan varkensneuzen zoals jij. Ga nog wat janken bij het cidi anders. Dat je wordt gediscrimineerd. Misschien kan je nog een schadevergoeding ritselen.

12-05-2021 15:44

deleted106 +19

Voor mij ben je gewoon een turk of marrokaan hoor. Je praat hetzelfde.

12-05-2021 15:45

FR4everandalways +123136

Optieften smous. Je wordt uitgekotst hier.

12-05-2021 16:05

Otis82 +1146

Reset even je gezond verstand

12-05-2021 07:35

deleted106 +19

Wordt ff wakker uit die hypnose. De staatspropaganda is strong with this one.

12-05-2021 14:18

Otis82 +1146

Yes, the force is strong with this one, Obi-Wan.

12-05-2021 16:03

ffeyenoord-ffan +45

Wat een idioot die de Jonge. Niemand zit op zo een achterlijke test te wachten

11-05-2021 23:23

Mrunterwijst +10611

Mij niet gezien

11-05-2021 23:21

leukeditter +1075

tvd17 22:39 Waarom testen als straks 75% gevaccineerd is en de druk op de zorg volledig weg is, Hugo nog debieler dan Dick


omdat het vaccineren niet zal en gaat helpen.

11-05-2021 23:20

Wessel0180 +2538

Als dit het geval is in samenkomst met het nieuwe stadion lijkt me dit voor mij het perfecte moment om seizoenkaart op te zeggen en voortaan voor de buis te zitten. Combi’s, verboden en nu dit. Einde van de spontaniteit waar je ooit voor naar een stadion ging

11-05-2021 23:19

beppie172 +65704

Wat een gek zeg, met z’n “we hebben geen pot met geld liggen in Den Haag”.
Ze zijn de voetballerij amper tegemoet gekomen en draaien met deze aankondiging de seizoenkaartverkoop de nek om.

11-05-2021 23:16

Janjaapie010 +3066

Opzouten gek mij zien ze niet dan

11-05-2021 22:56

jack98 +46899

Heel erg jammer dat dit misschien wordt ingevoerd. Ook jammer dat er geen supporters bij mogen zijn bij de play-offs.

11-05-2021 22:44

tvd17 +5403

Waarom testen als straks 75% gevaccineerd is en de druk op de zorg volledig weg is, Hugo nog debieler dan Dick

11-05-2021 22:39

teauvenoir +78113

Omdat het hier niet om logica gaat. Er spelen hele andere, duistere zaken op de achtergrond.

12-05-2021 00:31

tvd17 +5403

Gewoon belangenverstrengelingen. Lekker veel geld verdienen

12-05-2021 01:22

Otis82 +1146

Aliens die ons komen ontvoeren? Kindervleesetende elite? Welke geloof jij in?

12-05-2021 07:37

tvd17 +5403

In rijke mensen die nog rijker willen worden

12-05-2021 11:53

Otis82 +1146

Ja, mee eens. Maar dat zouden ze toch wel doen, los van een pandemie.

12-05-2021 16:04

tvd17 +5403

Dat klopt ook, maar ze kunnen dit natuurlijk uitbuiten.

12-05-2021 16:52

deleted106 +19

Nu pak je meteen de meest onzinnige voorbeelden bij. Typisch voorbeeld hoe stigmatisatie via MMS werkt.
Wel eens gehoord van het verdeel en heers principe? Ga dat maar eens opzoeken. Want die strategie passen de machthebbers al eeuwen toe op de bevolking.

12-05-2021 14:21

jjldejong +119

Einde seizoenskaart..

Het moet al helemaal niet gaan of er kosten aan verbonden zijn. We moeten het gewoon niet willen. De testsamenleving.

11-05-2021 22:34

Frankyvn +1824

Nu dus 100% zeker….. na 12 jaar geen seizoenskaart meer.

11-05-2021 22:27

leukeditter +1075

misschien gelezen dat op de seychellen (zo.n 100.000 inwoners) waarvan het grootste gedeelte was gevaccineerd weer in lockdown moet vanwege de vele besmettingen . of dat dan griep is wie weet

11-05-2021 22:12

klick44 +18103

40 procent is niet ingeënt.

11-05-2021 22:20

Bal-Bal +5064

Dat is dan veel en te verklaren waarom er een uitbraak is.

12-05-2021 02:30

keenan +531

Dan is er nog de vraag wie COVID hebben gekregen de gevaccineerde of de gene die nog moeten. waarschijnlijk gewoon een mix

12-05-2021 02:39

Otis82 +1146

Op de Seychellen is inderdaad 60% van de bevolking gevaccineerd en is er sprake van een toename van besmettingen, ook onder gevaccineerden.

Het gebruikte vaccin, Sinopharm, staat ter discussie. De werkingsgraad is volgens enkele onderzoeken relatief laag en is nog niet door de WHO goedgekeurd (wordt overigens nog wel verwacht).

12-05-2021 07:47

klick44 +18103

Las dat het gelijk stond aan astra rond de 60%

12-05-2021 10:42

Spijksupporter +6550

De vraag is : wie gaat hier aan verdienen?

11-05-2021 22:07

leukeditter +1075

op steeds meer plaatsen berichten dat volledig gevaccineerden ziek worden en zelfs sterven. en met al dat gevaccineer wordt de kans steeds groter op een echt gevaarlijk virus

11-05-2021 22:07

klick44 +18103

Ja 60% dekkend is geen 100%

11-05-2021 22:22

deleted106 +19

Je slaapt nog steeds zie ik.

12-05-2021 01:13

klick44 +18103

Gelukkig ben jij wakker en weet je alles van youtube

12-05-2021 10:39

deleted106 +19

Nee hoor maar ik kan prima onderbouwen waarom ik dit vaccin niet hoef. Spuit jij jezelf er maar lekker mee in. Je hebt geen idee.

12-05-2021 13:32

CROOSWIJKER +14721

Je bent tegenwoordig ongezond tot het tegendeel is bewezen!

11-05-2021 22:06

leukeditter +1075

nee ook als je gevaccineerd bent niet..

11-05-2021 22:05

FrNiels2017 +156350

i'm Feyenoord till I need to get a test

11-05-2021 22:02

FrNiels2017 +156350

Alles in je neus behalve een staafje

11-05-2021 22:02

feyenoordgazza +4012

Ik neem aan dat als je gevaccineerd bent je gewoon naar binnen mag zonder test

11-05-2021 22:02

klick44 +18103

Zover zijn ze echt nog niet. Die ict en de besluiten lopen zoals altijd dik.achter

11-05-2021 22:04

feyenoordgazza +4012

In juli is iedereen die het wil tenminste 1x gevaccineerd .
Test dan degene die dat niet willen en geef gevaccineerde mensen een bewijs

11-05-2021 22:09

klick44 +18103

Ik geloof daar niet in. We hebben door astra wel wat achterstand opgelopen en vakantie periode komt eraan. Ik denk september

11-05-2021 22:15

feyenoordgazza +4012

Dus als de knvb slim is en met de clubs meedenkt .......

11-05-2021 22:16

klick44 +18103

Ligt voornamelijk aan de overheid. Niet bij clubs of knvb

11-05-2021 22:17

feyenoordgazza +4012

Ik bedoel in september pas beginnen joh

11-05-2021 22:23

klick44 +18103

Ah zo. Ben nog niet wakker. Zou idd goed idee zijn alleen kan die overheid geen voorspelling dien tot ze zien dat het op het laatste moment niet goed gaat

11-05-2021 22:25

diever83 +2957

Nee, dan kun je nog steeds het virus bij je dagen en doorgeven.

11-05-2021 22:08

feyenoordgazza +4012

Doorgeven aan iemand die ook een vaccin heeft gehad

11-05-2021 22:11

klick44 +18103

Dat kan ook. Maar er zijn er genoeg die hem niet nemen

11-05-2021 22:26

feyenoordgazza +4012

Dat is hun probleem .

11-05-2021 22:31

svds +33444

Prima zien we gelijk wie de echte fans zijn en niet. Wel tenkoste van alles je club weer willen zien en supporten in het stadion. Niet al die gasten die weglopen voor een staafje in de neus.. maar waarschijnlijk zit de meer dan de helft van die stoertjes gewoon in het stadion meeschreeuwers van ik ga niet en er toch zijn hypocrieten.

11-05-2021 21:50

ronald1908 +46

Lekker 127€ per seizoen extra betalen voor de overheid? Dus als je dat niet doet ben je geen echte fan. En als je een vaccinatie heb gehad moet je je ook nog laten testen hoezo moet je je laten prikken dan?

11-05-2021 21:56

klick44 +18103

Omdat er nog genoeg zijn die zich nog niet hebben laten prikken

11-05-2021 22:01

Bassie666 +4837

Jij hebt echt nooit iets zinnigs te zeggen hè

11-05-2021 22:16

svds +33444

Moet jij weten of je het niet zinnig vind.. blijkbaar kan je de waarheid niet horen

11-05-2021 23:18

Keienkop010 +70468

Net als bij de verplichte combi regeling “ ik ga niet “ riepen ze , maar ze weten niet hoe snel ze een kaartje moeten halen.

11-05-2021 22:38

cluepon +3832

Laat iedereen gewoon zijn/haar eigen keuze maken, en laten we dat van elkaar respecteren. Wij zijn fan van Feyenoord, dus laten we niet elkaar de tent uitschelden voor iets dat niet met Feyenoord te maken heeft.

11-05-2021 22:40

stamplust +24653

Heren heren, laat u allen vaccineren.

11-05-2021 21:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties