Borst: ''Finale kan gerust zondagmiddag gespeeld worden''

Borst: ''Finale kan gerust zondagmiddag gespeeld worden''

Hoewel Feyenoord zich vanavond plaatste voor de finale van de play-offs om Europees voetbal, is het nog steeds de vraag hoe en waar die wedstrijd wordt gespeeld. De burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb, heeft de wedstrijd op zaterdagavond namelijk verboden. Op hetzelfde moment vindt het Songfestival plaats in Ahoy en Aboutaleb wil niet dat de evenementen tegelijkertijd plaatsvinden.

Hugo Borst geeft bij ESPN de mogelijke oplossing. ''Ik heb net een bericht uit hoog niveau ontvangen vanuit Rotterdam dat de wedstrijd zondagmiddag gerust gespeeld kan worden. Dan is er politie genoeg en de supporters kunnen er ook bij. Zondag dus, maar dat is reglementair nog interessant. FC Utrecht kan namelijk nog zeggen: 'Het duel wordt zaterdag gespeeld, anders winnen wij'. De kans wordt in ieder geval geboden om zondagmiddag te spelen. Wat doet FC Utrecht hiermee?''

Lees meer over
Hugo Borst
Plaats reactie
666

Jaapie22 +3055

Aldus Hugo 'ik weet alles beter' Borst...

20-05-2021 12:07

NicoJansen +3242

appie laadklep lijkt een confrontatie te zoeken.

voetbalwedstrijd en zangconcours kan makkelijk samen 10.000 mensen moet makkelijk te doen zijn.

appie laadklep zoekt problemen

20-05-2021 09:04

CW010 +1811

10000 mensen tegelijk kan Vlaardingen nog wel managen, dat is helemaal niks.
Feestje in de Maassilo, vol Annabel en stadhuisplein dan zit je al aan 10000

Schandalig voor een wereldstad als Rotterdam

Misschien moet abou lekker burgermeester worden van Schoonhoven ofzo met zijn strenge moslimwetten, kan hij daar lekker alles verbieden wat mensen leuk vinden

20-05-2021 11:22

den_the_man +1128

Als ik bestuurslid zou zijn bij Utrecht zou ik het wel weten. Het is onsportief, want je wil Europees voetbal liever op het veld afdwingen natuurlijk. Maar het gaat mogelijk om veel geld, dus ik zou verwachten dat Utrecht niet akkoord gaat met een zondag.

20-05-2021 08:38

hend +0

Is gewoon gelul van onze burgemeester. Beide evenementen zijn door Corona in zeer kleine kring. Ik snap echt wel dat normaal gesproken de Kuip en Ahoy uitverkocht zijn dat je dat liever niet hebt, maar nu in Corona tijd is dat echt flauwekul
Je wil gewoon geen EUropese clubs hier hebben omdat er dan misschien wel weer risico groepen bij zitten

20-05-2021 08:24

cluepon +3832

Echt wel stoer, dat ze al een half uur praten dat verplaatsen naar zondag niet mogelijk, en dan komt hij met het bericht "uit hoog niveau" dat zondag wel mag van de gemeente. Zucht. Zo zinloos.

20-05-2021 07:55

wayne +1

Hahaha... Borst heeft een bericht op hoog niveau ontvangen. Echt niet verzint hij gewoon uit zijn dikke duim om interessant te doen.

20-05-2021 07:44

misterv +1372

Onze supporters dan ook in Utrecht..

20-05-2021 07:34

jack98 +46867

In Rotterdam en anders niets.

20-05-2021 07:17

Jordi-FR010 +0

Als Utrecht moeilijk doet, gaan we daar toch heen op zaterdagavond. Hoe mooi is het dan om daar te winnen van die gefrustreerde mannetjes

20-05-2021 07:10

cluepon +3832

De wedstrijd omzetten in een uitwedstrijd kan volgens het reglement alleen als beide ploegen daar mee instemmen, en dat hebben Utrecht en Groningen al laten weten dat ze dat niet willen. Dat zegt nog meer over hun motivatie dan "we willen alleen op zaterdag spelen". Ze willen gewoon niet spelen om maar dat Europees voetbal binnen te halen.

20-05-2021 07:58

De-Witte-Socrates +6853

Beetje vooruit kijken en zorgen dat je een alternatief scenario is gewoon te veel gevraagd voor sommige mensen, zoals bij de KNVB.

20-05-2021 06:59

cluepon +3832

Wanneer hadden ze dat moeten doen? Ze waren er al eerder aan begonnen om te proberen locaties te zoeken. Maar veel eerder dan die zaadpot tegen Heracles kon je hier toch ook niet aan beginnen met voorbereiden.

20-05-2021 08:00

De-Witte-Socrates +6853

In augustus 2020.

20-05-2021 08:09

cluepon +3832

En met welke clubs ga je dan precies rekening houden? Alle 18? En met welke evenementen? De ziggodome had ongeveer elk weekend een concert, dat toen nog niet afgelast was. Wanneer ga je dan die playoff finale doen, want zou zomaar kunnen dat Ajax dan thuis had gespeeld.

20-05-2021 08:12

De-Witte-Socrates +6853

Ja, zo ongeveer. Je weet dat er mogelijk een aantal grote evenementen zijn in mei, de maand van de play-offs. Die breng je in kaart, en daar houd je rekening mee. Evsf was er uiteraard 1 van. Tegelijk zorg je dat je ruimte in de reglementen hebt om te kunnen afwijken van speeldatum; dat staat er nu ook niet in opgenomen, ook onhandig, to put it mildly.

20-05-2021 08:20

cluepon +3832

Er staat zelfs expliciet in dat bepaalde ruimte er niet is. Het is al een lastig seizoen qua planning. En volgens mij waren alle ploegen erbij betrokken, in juni/juli toen ook ESF zijn datum bekend maakte, is dat schema gemaakt in overleg met alle clubs en gemeentes

20-05-2021 08:32

De-Witte-Socrates +6853

Dat is dus oerstom, en de basis voor FC Utrecht om naar de rechter te stappen zoals zojuist bekend geworden.

20-05-2021 10:01

cluepon +3832

Ik geef ze eerlijk gezegd weinig kans. Ik denk dat het veel makkelijker is voor de KNVB om hun beslissing aannemelijk te maken, dan dat Utrecht die beslissing onzinnig weet te verklaren.

Laten we wel wezen: wie kan er nou voorzien dat Feyenoord vor het eerst in het bestaan een play off ronde weet te overleven? Lijkt me het soort bijzondere omstandigheid dat artikel 15 van dat playoff reglement bedoelt :-)

Los daarvan denk ik niet dat Utrecht een enorm belang kan waarmaken waarom zondag spelen tov zaterdag zo'n nadeel voor ze is. Dus ik kan me niet voorstellen dat een voorzieningenrechter daar in meegaat. "begin maar een bodemprocedure waar je eist dat de wedstrijd overmoet" of zo.

20-05-2021 10:10

De-Witte-Socrates +6853

Hahaha ja dat was zeker niet te voorzien. Ik geef ze ook weinig kans, maar ze zijn niet kansloos.

20-05-2021 10:17

cluepon +3832

Kansloos inderdaad niet. Zou het live te volgen zijn?

20-05-2021 10:19

Giotazz +1057

Ze moeten zaterdag spelen? Songfestival is s" avonds wedstrijd spelen om 8.30 opgelost ...
Overdag kan de wedstrijd gewoon gespeeld worden.
Kunnen we s'avonds genieten van het Euro songfestival!

20-05-2021 06:51

Dekrommert +1403

Misschien simpel gedacht, maar gewoon zonder publiek spelen?

20-05-2021 06:43

Harrypipo +9004

FC Utrecht moet niet zo kinderachtig lopen zeiken

20-05-2021 06:42

broodje +5796

Utrecht heeft nog helemaal niks gezegd.. waar klaag jij over?

20-05-2021 06:44

Harrypipo +9004

Berichten gelezen van de afgelopen tijd schele?

20-05-2021 06:50

diever83 +2957

Maar wat denk je na de bekerfinale van vorig jaar? Dat fc Utrecht mee gaat werken?

20-05-2021 07:57

Harrypipo +9004

Feyenoord hoor je toch ook niet zeuren na vorig jaar

20-05-2021 08:27

Wiet_vot +749

Ik lees allerlei commentaar hier over dat het Songfestival weinig politie inzet vergt.
Het ESF is belangrijk voor Nederland en voor Rotterdam (men heeft niet voor niets zo ontzettend zijn best gedaan om dit te bieb organiseren). Er mag echt niets misgaan. Rotterdam zet zich met het ESF op de kaart als een stad die een van de grootste, zoniet het grootste, muziekevenement ter wereld kan organiseren in een prachtig ahoy.
Van de bezoekers zul je niet veel last hebben, maar de beveiliging zal groot zijn. Zeker in deze tijd waarin toch behoorlijk wat dreiging is hier en daar.
Wat Utrecht doet is begrijpelijk, zij zijn een Europees ticket vorig jaar misgelopen en gaan nu met de regels in de hand ervoor zorgen dat zij nu wel het Europese ticket krijgen, als er zaterdag niet gevoetbald kan worden. Niet leuk, maar zeer begrijpelijk.
De knvb en Feyenoord hadden hadden op voorhand moeten bedenken dat dit een probleem zou kunnen worden toen de datums voor het ESF en de playoffs bekend waren. Nu zit je met een voldongen feit.
Een oplossing zou zijn om op zaterdag in een ander stadion of misschien zonder fans te spelen.

20-05-2021 06:16

darley_torres +236

Precies. Dit is een zeer verstandige reactie.

20-05-2021 06:53

NicoJansen +3242

dus moet je Feyenoord gewoon op zaterdagmiddag doen, als je deze wedstrijd verbiedt dan weet je dat de pleuris uit zal breken. iets waar appie laadklep volgens mij op uit is.

20-05-2021 09:06

1234567890 +173044

Wedstrijd gaat gewoon gespeeld worden ,Feyenoord kon er niks aan doen dat de beker finale niet werd gespeeld .Volgens mij wilde Feyenoord ook die finale spelen

20-05-2021 05:58

lucky +27

Utreg wil in Utregggg spelen

20-05-2021 05:52

cluepon +3832

Die optie hebben Groningen en Utrecht volgens mij eerder deze week al afgeschoten. Uit alles blijkt dat er voor Utrecht maar 1 optie is: niet spelen.

20-05-2021 08:02

Reinbo +17577

Totale onzin dit. Aboutaleb is gek geworden. Voor Covid had je 50.000 man in de Kuip, 15.000 man in Ahoy en de hele stad vol op zaterdagavond.

Wat is het probleem?

20-05-2021 05:42

1234567890 +173044

Rotterdam is met dat song festival wereld wijd te zien een mogelijke aanslag kan ,en de kans is of was niet aanwezig in het kampioensjaar

20-05-2021 05:54

Reinbo +17577

Ow, een aanslag. Wat een onzin zeg. Daar heb je intel voor nodig om dat te voorkomen heb je geen ME nodig. Kan dus best een paar busjes bij de Kuip zetten.

20-05-2021 06:10

bobiku95 +2

Als Utrecht zo klein gaat doen om dit te weigeren, maken ze gewoon misbruik van de situatie. Zou ronduit onbeschoft zijn

20-05-2021 01:27

Weef +9083

Gaan ze op zeker doen, die lopen nog over van frustratie over vorig jaar. En ik kan daar zelf nog wel een beetje begrip voor opbrengen. Maar de debiel die dat reglement heeft opgesteld, daar kan ik geen begrip voor opbrengen.

20-05-2021 01:52

FR4everandalways +123136

Is vrij logisch dat ze dit gaan weigeren. De pijn van de bekerfinale zit er nog en bovendien hebben ze het recht om het te weigeren, dus best begrijpelijk want ieder ander zou hetzelfde doen.

Sowieso wordt er wel een oplossing gevonden.

20-05-2021 01:56

bobiku95 +2

Dat is een vete tussen hen en de KNVB. Gaan ze dan zo klein doen tegenover Feyenoord? Blijkbaar wel, maar ik vind dat erg sneu

20-05-2021 02:57

feyenoordwest +2

Utrecht zal dat geintje, met de beker, van vorig seizoen nie vergeten zijn.. Die gaan er echt nie mee akkoord...

20-05-2021 01:26

FR_in_hart_en_nieren +837

Echt wel die zijn niet zo zielig

20-05-2021 01:38

Weef +9083

Ik durf best een wedje aan dat ze dat wel doen hoor als de mogelijkheid zich voordoet.

20-05-2021 01:54

FR_in_hart_en_nieren +837

OK kratje herog jan

20-05-2021 01:56

Weef +9083

Prima, maar wat is de uitkomst als er op neutraal terrein gespeeld wordt?

20-05-2021 01:59

FR_in_hart_en_nieren +837

De weddenschap is dat als Utrecht de optie krijgt om op een ander tijd/datum te spelen dat ze ermee akkoord gaan

20-05-2021 02:05

FR_in_hart_en_nieren +837

Als Utrecht die optie niet krijgt is er dus ook geen weddenschap

20-05-2021 02:06

Weef +9083

Okay prima, die durf ik wel aan. Staat bij deze.

20-05-2021 02:09

Weef +9083

https://www.fr12.nl/nieuws/57744-fc-utrecht-woedend-en-spant-kort-geding-aan.html

Kom maar door met dat kratje...

20-05-2021 11:03

FR_in_hart_en_nieren +837

Hey, heeft Utrecht de optie gekregen, of is het besloten zonder Utrecht er bij te betrekken?

20-05-2021 18:34

Weef +9083

Het is toch duidelijk dat Utrecht niet akkoord gaat? Ze spannen nota bene een arbitragezaak aan.

20-05-2021 22:14

FR_in_hart_en_nieren +837

Waar het mij om gaat is het volgende, de knvb heeft besloten de wedstrijd te verplaatsen, dus zonder met Utrecht daarbij te hebben betrokken. Dan is het logisch dat U zich buitengesloten voelt.

20-05-2021 22:55

Weef +9083

De weddenschap was letterlijk dat Utrecht wel of niet akkoord gaat met een andere tijd/datum. Nergens is de voorwaarde gesteld dat de andere datum in overleg met Utrecht bepaald moest worden. Bovendien is overduidelijk dat het Utrecht helemaal niet te doen is om de tijd en datum, ze willen gewoon dat het reglement wordt nageleefd.

Slappe hap hoor.

21-05-2021 00:18

FR_in_hart_en_nieren +837

Weet je wat al hadden ze de optie dan waren zie nog niet akkoord gegaan, dus stuurme begin volgende maand een berichtje zo rond de 6de dan regel ik bier.

21-05-2021 01:27

Weef +9083

Laat het bier anders maar zitten, mijn gelijk is voldoende ;-)

21-05-2021 08:22

feyenoordgazza +4012

Wat een gelul .
Ahoy en de kuip 2 locaties redelijk ver van elkaar waarbij iedereen getest is .
Met verschillende begin en eindtijden .
Een festival waar volgens mij niet of nauwelijks politie nodig is .
Maar goed okay ,het kan niet .
Dan nog zijn er nog verschillende opties mogelijk ,zodat beiden gewoon kunnen plaats vinden .
Waar komen nu in een keer die regels van dan ?.
Waar waren die als jullie de knvb/ajax het schema weer eens omgooide ,zonder rekenening te houden met supporters .
En dan die zielige club van mijn collega's .
Wil je op zo'n achterbakse manier europees halen ((al is hrt de voorronde van de voorronde)?.
Omdat boehoe jullie genaaid zijn vorig jaar toen de wereld er heel anders voor stond .
Toen wisten we niks er werdt helemaal niks gespeeld ,en dan nog feyenoord wou wel ,maar de knvb niet .
Dus wees boos op hun en niet op ons.
Maar goed jullie hadden al gewonnen toch ,we hoefde niet te voetballen want uuu ging toch wel winnen .
Kansloze club .
Wij kregen die plek vanwege het feit dat we 3e waren stumperts .
Steek die con dinges league maar in je .....

20-05-2021 01:26

Reinbo +17577

Voor Corona was het mooit een probleem met ook veel meer publiek. Aboutaleb is gek.

20-05-2021 05:43

feyenoordgazza +4012

Het is gewoon niet echt duidelijk of het corona is of gebrek politie.
Beiden is onzin .
Zo vaak gingen wedstrijden en concerten samen .
Toen kon het ,kan het nu ook .

20-05-2021 09:42

beppie172 +65695

KNVB moet de wedstrijd verplaatsen naar zondag en dan ook de KNVB beker eraan koppelen.
Zou Utreg dan nog durven weigeren?

20-05-2021 01:23

yosmell +4174

https://www.knvb.nl/downloads/bestand/23529/reglement-play-off-europees-ticket-betaald-voetbal-seizoen-2020-21-01082020

20-05-2021 00:27

yosmell +4174

Artikel 6 – Verbod van overheidswege
1. Indien een door het bestuur betaaldvoetbal vastgestelde play-offwedstrijd van overheidswege wordt verboden, is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
2. Dealsdanverantwoordelijkeburgemeesterheeftdebevoegdheidnadereen/ofbeperkende voorwaarden te stellen aan de veiligheidsorganisatie.
3. Indienhetnietmogelijkblijktdedesbetreffendewedstrijdmetinachtnemingvanhetbepaaldeindit artikel op neutraal terrein te doen spelen, dan wordt de desbetreffende thuisspelende deelnemer geacht de desbetreffende ronde te hebben verloren.

20-05-2021 00:28

yosmell +4174

Artikel 14
In gevallen waarin niet is voorzien of waarin op grond van bijzondere omstandigheden naar demening van het bestuur betaald voetbal afwijking noodzakelijk is, beslist het bestuur betaald voetbal.

20-05-2021 00:31

CW010 +1811

Als 10000 man in Rotterdam nu al teveel is, hoe moeten we dan in godsnaam verder straks als alle clubs, hallen en pleinen weer open gaan?

20-05-2021 00:12

vanAnaarBier_nl +761

Niet. Sluit de ramen, deuren en de schuilkelder in

20-05-2021 07:46

Patrick90 +0

Ik snap niet waarom de gemeente vandaag Feyenoord - Sparta wel laat doorgaan en dat er zaterdag niet gespeeld kan worden.
Vandaag was tijdens de wedstrijd de 2e semi-final jury show bezig in Ahoy met hierbij 3500 toeschouwers. Ook bij de shows die niet op tv zijn zijn namelijk gewoon 3500 toeschouwers aanwezig bij het songfestival.


https://songfestival.nl/nieuws/faq-tickets-eurovisie-songfestival-2021
1e Semi-Final (eerste halve finale)
1e Semi-Final Jury show, maandagavond 17 mei, start show 21:00 uur
1e Semi-Final Family show, dinsdagmiddag 18 mei, start show 15:00 uur
1e Semi-Final LIVE show, dinsdagavond 18 mei, start show 21:00 uur

2e Semi-Final (tweede halve finale)
2e Semi-Final Jury show, woensdagavond 19 mei, start show 21:00 uur
2e Semi-Final Family show, donderdagmiddag 20 mei, start show 15:00 uur
2e Semi-Final LIVE show, donderdagavond 20 mei, start show 21.00 uur

Grand Final (grote finale)
Grand Final Jury show, vrijdagavond 21 mei, start show 21:00 uur
Grand Final Family show, zaterdagmiddag 22 mei, start show 13:30 uur
Grand Final LIVE show, zaterdagavond 22 mei, start show 21:00 uur

20-05-2021 00:10

RVF +12377

Dan zijn er geen camera’s bij en is de impact van een aanslag minder groot... vandaar op draaidagen meer politie-inzet

20-05-2021 00:20

yosmell +4174

Vanavond was alleen voor de jury, zonder publiek. Morgen live shows met publiek

20-05-2021 00:22

FRWeert +479

Abu wil even laten zien dat hij de macht heeft om dingen voor ons klootjesvolk te verzieken. Dat gevoel doet hem erg goed als hij voor de spiegel met zichzelf bezig is.

20-05-2021 00:22

feyenoordgazza +4012

Corona verspreidt zich alleen met camera's .

20-05-2021 01:29

CROOSWIJKER +14718

Als 020 ver komt in de champions league kan heel de competitie op de schop en nu is er ineens een regelement??

20-05-2021 00:10

De-Witte-Socrates +6853

Dat is toch geen verrassing?

20-05-2021 07:01

[FR]Thomas +227603

Er moet toch een clausule zijn ergens dat de KNVB wanneer noodzakelijk buiten deze regelementen kunnen tredden. Ze hebben toch ook de hele zooi bij elkaar verzonnen met covid?

20-05-2021 00:06

IkBenFanVanLex +0

Playoff finale gesoon aflasten en er alsnog de bekerfinale 19/20 van maken zondag 18:00

20-05-2021 00:02

fr1985 +6279

Ik heb het al niet echt op dat stomme liedjesfestijn, maar als Feyenoord hierdoor Europees voetbal misloopt vind ik het wel heel kut.
Natuurlijk had Feyenoord gewoon hoger moeten eindigen, daar niet van.

20-05-2021 00:01

Riccardo_FR +16

Ik snap geen kut van die achterlijke regels.

Als je door overmacht niet kan spelen en je komt met een heel redelijk alternatief hoe kan het dan dat degene die dat sabboteert de overwinning krijgt?

De knvb moet zeggen dat zaterdag kan niet buiten de schuld om van Feyenoord en als je het redelijke alternatief van een dag later weigert dan degradeer je voor het saboteren van de play-offs.

Die corona situatie van vorig jaar staat compleet los van Feyenoord. Feyenoord was zelfs een tegenstander van de het stil leggen van de competitie of in ieder geval geen voorstander.

20-05-2021 00:00

huppiehuppiehuppie +1

Regels zijn regels en als door omstandigheden de wedstrijd wordt afgelast omdat de thuisploeg thuis niet kan spelen wint de uitploeg automatisch.

20-05-2021 00:16

cluepon +3832

Tenzij het bestuur van de KNVB anders beslist. Op zich hebben ze die uitweg.

20-05-2021 08:13

huppiehuppiehuppie +1

Ik gok niet dat de KNVB dat voor ons gaat doen

20-05-2021 08:34

cluepon +3832

Ik denk het ook niet. Als ze dat zouden willen doen hadden ze dat eerder moeten doen. Maar goed, misschien als blijkt dat geen enkele stad die wedstrijd wil ontvangen, dat ze dan zeggen dat het overmacht is en dat ze die regel gebruiken.

Ik zie ze eerder die wedstrijd om 12 uur houden overigens.

20-05-2021 08:40

Murlock +9807

Van Seumeren is er nog steeds boos over vorig jaar, die man gaat dwarszitten. De regels waren nou eenmaal zo en dan had hij bij aanvang al moeten protesteren.

19-05-2021 23:58

Van_Geel +18432

Utrecht gaat de poot dan stijf houden, die zijn nog pislink dat ze vorig jaar geen bekerfinale mochten spelen. Tis eigenlijk te triest voor woorden, we hebben het over 1 dag verschuiven, waar geen enkele andere wedstrijd mee in gevaar komt en ook geen extra voordeel voor Feyenoord wordt gecreëerd.

19-05-2021 23:55

[FR]Thomas +227603

Hiermee moet je uiteindelijk gewoon naar de rechter. Dit kan natuurlijk niet, gaat om miljoenen

19-05-2021 23:57

Van_Geel +18432

Klopt, maar Utrecht ging vorig jaar ook naar de rechter en dat werd hem ook niet.

19-05-2021 23:59

Lenpa +4643

Dat zou toch super gay en angsthazig zijn

19-05-2021 23:55

fr_1993 +78240

Als Utrecht nee zegt en Feyenoord biedt de faciliteiten vanwege OnVoOrZiEnE oMsTaNdIgHeDeN dan moet FCUUU overstag of heeft het andermaal pech.

19-05-2021 23:53

Liser +19855

Och Hugo krijgt een bericht

19-05-2021 23:53

FRK +4352

Stond erin?

19-05-2021 23:59

Dezwartetulp +76719

Kokcu nu niet verkopen. Laat m eerst een seizoen spelen zoals vanavond. En laat clubs weer wat buffer hebben om grotere bedragen op tafel te leggen.

19-05-2021 23:52

Liser +19855

Dan kunnen we tot 2053 wachten

19-05-2021 23:53

fr_1993 +78240

Die bal binnenkant paal aye. Oei. Zat nog bijna.

19-05-2021 23:53

FR17 +0

Dat is vaak he als je binnenkant paal schiet

19-05-2021 23:54

Lirky +124

Soms gaan ze erin.

19-05-2021 23:55

Riccardo_FR +16

Was vandaag goed en vorige wedstrijd ook.

Maar heeft keer op keer te weinig gebracht en het schijnt toch een jongen met interesse te zijn. Laten we voor zekheid gaan en die poen pakken. Feyenoord staat er nu kut voor maar na het verkoop van Senesi, Kokcu en misschien nog Haps plus Jorgensen zou betekenen dat we er tijdelijk beter voor staan dan Psv en gelijk aan Az. Er komt heel veel loonsbudget vrij en voor circa 12 miljoen kunnen we ook nog 2 sterke aankopen doen op onze 2 zwakste posities.

20-05-2021 00:04

Danny 91 +61402

Die borst was boos op Kamphuis wat in kneus blijft die Hugo toch. Hahaha

19-05-2021 23:48

Frobl +11602

Zou wel heel triest van Utrecht zijn als ze daar nee tegen zeggen.

19-05-2021 23:47

kevinmulFR010 +18071

bek dicht nep neus

19-05-2021 23:46

Dommeloempia1 +19776

Hugo niet te zuipen

19-05-2021 23:46

Ronskk +22282

zuip vaak stiekem die fles op van mn vriendin als ze slaapt hahaha

19-05-2021 23:53

FRK +4352

Dat kan iedereen wel bedenken....

19-05-2021 23:45

Tristanvh010 +5928

Ja alles kan, Utrecht zegt daad gewoon nee tegen natuurlijk

19-05-2021 23:45

The-Bridge +9302

Joh Utrecht waar maak je je druk over.

19-05-2021 23:44

juliandonker +0

wat doet die gast bij espn eigenlijk? wat kan hij uberhaupt?

19-05-2021 23:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties