Wehrmann helpt Luzern met goal aan bekerwinst

Wehrmann helpt Luzern met goal aan bekerwinst

Jordy Wehrmann keert komende zomer terug naar Feyenoord met een prijs op zak. Maandagmiddag pakte hij met FC Luzern de Zwitserse beker, door in de finale met 1-3 te winnen van FC St. Gallen. Wehrmann zelf was goed voor de tweede Luzern-treffer, zijn eerste goal in Zwitserland.

De finale was een halfuur onderweg toen Wehrmann - de rechter centrale middenvelder in de 4-4-2-formatie van Luzern - in de zestien met een wippertje de bal meekreeg. Hij controleerde de bal op zijn borst, speelde daarmee een man voorbij en schoot vervolgens beheerst laag in het doel binnen. Het was de tweede, nadat spits Ibrahima Ndiaye de openingstreffer voor zijn rekening had genomen. De wedstrijd zou uiteindelijk in 1-3 eindigen.

Met zijn bijdrage aan de bekerwinst heeft Wehrmann een succesvolle verhuurperiode mooi afgesloten. De 22-jarige middenvelder had vanaf zijn debuut direct een basisplaats te pakken. Sindsdien miste hij slechts één wedstrijd, thuis tegen FC Basel, omdat zijn trainingsprestaties toen onvoldoende zouden zijn geweest. Hij knokte zich echter direct terug in de basis, wat uiteindelijk dus heeft geleid tot een hoofdrol in de bekerfinale. Wehrmann heeft nog een contract tot 2022 bij Feyenoord, waar hij komend seizoen Arne Slot moet zien te overtuigen dat hij een plek in de hoofdmacht verdient.

Lees meer over
Jordy Wehrmann
Plaats reactie
666

huissie79 +20058

Begin vorig seizoen afgeschreven na verhuur periode Dordrecht, kon er helemaal niets van.
2x ingevallen, verhuurd wat ineens wanbeleid was en nu moet hij onze nieuwe controlerende middenvelder worden.

25-05-2021 00:45

vangobbel +6957

Even iets wat mij opvalt in alle reacties hieronder.

Het respect en vooral de waardering voor Jens Toornstra is groeiende zo lijkt het. Terecht ook in mijn optiek. Wat een ongekende held is dat toch voor onze mooie club. En dat al vele jaren lang.

Ik hoop oprecht dat Jens ook volgend seizoen van grote waarde gaat zijn voor Feyenoord met vele geweldige goals en loopacties. Heerlijke speler en vaak niet gezien door velen.

Ik adoreer niemand hoor, maar Jens is wel Mr. Feyenoord aan het worden ondertussen. Als hij het al niet is inmiddels.......

24-05-2021 23:17

fr_lj +2079

Eens! Gister ook zo ontzettend belangrijk bij die eerste goal waarbij een (moeilijke) pass in een keer doorspeelt zodat de snelheid in het spel blijft. Slimme jongen die nooit klaagt en zich altijd het leplazarus werkt. Ik zou wel eens een biertje met hem willen doen!

24-05-2021 23:26

Riccardo_FR +16

Ja dat is goed om te zien. Jens is toch wel erg onderschat altijd naar mijn idee.

24-05-2021 23:56

FrNiels2017 +156268

Jens is een beetje de nieuwe Bosvelt

25-05-2021 11:44

feyefrank +2078

Hij of AEB op de plek van Fer en Fer laten vertrekken.

24-05-2021 21:51

svds +33434

Diemers, Fer, Teixeira, Kokcu weg, bacuna 23 jaar transfervrij binnen halen. Inversteren in verdedigers rechtsback 2cvs minimaal nodig Bruma transfervrij, Itakura goedkoop bij city moet weg 1 jarig contract, van Rooij bij NEC 1 jarig Contract zal niet te duur zijn, aanvallend zou Berghuis wel gaan, huur je Jahanbaksh van Brighton met optie tot koop mag daar vertrekken. Lammers huren van Atalanta. Heb je met binnengekomen geld niet teveel hoeven inversteren en toch een elftal wat top 3 moet kunnen spelen.

Bijlow/Troost/Fraisl

Hall/van Rooij
Bruma/Geertruida
Hendriks/Itakura
Malacia/Hartmann

Wehrmann/el Bouchataoui
Toornstra/Bacuna
Antonucci/Til/Burger

Jahanbaksh/Balde/Azarkan
Lammers/Bozenik/Bannis
Linssen/Sinisterra/Conteh

24-05-2021 21:31

fr_1993 +78240

Bruma <> Itakura

Back up LCV: Mick vd Ven

Waar speelt Bacuna?

Matusiwa (en/of Harroui) er toch nog graag bij op het middenveld

Rechtsbuiten ga je die Jahan... niet huren. Huur dan Philipp Zinckernagel met een optie tot koop.

Huren van Lammers vind ik best een interessante mogelijkheid.

En Sini eerste linksbuiten, gezien wat hij gister presteerde begint zijn gevoel aan de bal terug te komen.

24-05-2021 22:52

svds +33434

Bacuna speelt als een 8 bij Huddersfield. Beetje opvolger Toornstra, alleen heeft bacuna meer voetbal. Matusiwa is idd ook een goede. Zinckernagel ken ik niet waar speelt die nu? Heeft die een beetje goede cijfers? Maar met schuitenam die op Oostenrijk Duitsland, Zwitserland scout zou zo'n naam wel eens goed kunnen idd lammers zou er bij ons 15/20 inschieten.

25-05-2021 06:20

fr_1993 +78240

https://www.transfermarkt.nl/philip-zinckernagel/leistungsdatendetails/spieler/271098/plus/0?saison=&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

25-05-2021 10:02

wirie010 +1814

Kokcu, fer, diemers kunnen vertrekken.

24-05-2021 21:21

svds +33434

Teixeira ook, heb je Antonucci en Till al voor

24-05-2021 21:24

onbekend +89773

Kökçü moet je behouden. 1 van de gezichten van de jeugdopleiding, topper in wording. Je moet bouwen op de talenten die he hebt en ze zeker nog een jaar bij elkaar houden. Fer, Diemers, Teixeira en Kelly mogen wel vertrekken.

24-05-2021 22:47

fr_1993 +78240

En iedereen moet blijven want euh.... gast. De laatste keer hebben we al flink in de buidel moeten tasten om hem te verlengen. Nu staat hij onder contract tot 06.2025 en kunnen we dus even goed in de markt testen wie er 15 of meer wil betalen en op welke termijn. Doe daar dan ook wat mee, want sinds 2017 houden we nog amper wat over aan uitgaande transfers door clausules en allerlei bull.

24-05-2021 22:54

onbekend +89773

Die jongen ia een groot talent. Az bijv. Presteerde nu goed, omdat ze hun talenten langer binnenboord hebben weten te houden. Dat moet je nu ook doen met Kökçü, Geertruida etc en dan kan je hetzelfde of beter neerzetten. Hij is nog erg jong en er zit meer dan geboeg potentie in hem. Ik zie hem onder Slot ook een stuk beter presteren. Nu heeft hij op de laatste paar wedstrijden na (waar hij echt heel goed speelde) een minder seizoen gehad, wat vrij normaal is voor een jong talent in ook nog een slecht presterend team. Denk daarbij ook aan de coronacrisis, waardoor clubs gewoon minder gaan bieden. Laat hem een seizoen knallen onder Slot. Dan heb je nog zeker een seizoen een goede middenvelder en kan je hem daarna hoogstwaarschijnlijk voor meer verkopen. Minder gaat hij niet waard worden voorlopig.

24-05-2021 23:05

fr_1993 +78240

Die redenatie snap ik ook. Maar Feyenoord heeft nog amper geld op de bank, het eigen vermogen is er aan door Corona en we moeten verkopen.

Als je nu niet verkoopt tegen een stevig bedrag bij Senesi en Kökcu dan kun je volgend jaar wel eens het mes op de keel krijgen met een éénjarig contract voor Senesi en driejarig contract voor Kökcu. Nog los van het feit dat Senesi ouder is geworden en ze beiden een keer een schop de wedstrijd uit kunnen krijgen.

Geertruida is een leuk voorbeeld, wanneer tekent die bij? Want die wil wel bijtekenen, maar Arnesen zit te kloten op de achtergrond op een ton of 2 per jaar. Lijkt mij klein bier als hij echt tot volle wasdom komt. Arnesen denkt daar anders over.

24-05-2021 23:09

onbekend +89773

Je hebt ook gelijk hoor en ik denk en verwacht ook dat Senesi gaat vertrekken, samen met vele andere zoals Jørgensen etc. Daarmee moet je het wel redden en heb je nog wat over om een paar versterkingen te halen. Ik zou, als je echt wilt gaan bouwen er alles op zetten om spelers als Berghuis, Sinisterra, Kökçü, AeB, Geertruida, Malacia en Bijlow te behouden. Als je goed scout kan je wat versterkingen halen, jeugd toevoegen en wellicht iemand huren. Als je nu al weer spelers als Kökçü, Malacia enzo gaat verkopen bouw je weer niks op en die jongens gaan nog veel groeien en kunnen we op bouwen en hun transferwaarde opkrikken. Zijn ook gewend aan elkaar omdat ze jarenlang hebben samengespeeld. Geertruida gaat uiteindelijk echt wel verlengen, daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Er komt ook gigantisch veel salaris vrij met alle spelers die ons gaan verlaten.

24-05-2021 23:27

fr1985 +6279

Nog een flink knappe goal ook!

24-05-2021 21:19

Ronald_Koeman +18

Goed gedaan hoor

24-05-2021 21:15

JDJ +17933

Lekkere goal hoor.

24-05-2021 21:08

guc75 +10982

Je zult zien dat Wehrmann, AEB, Hendriks, Azarkan en Burger volgend jaar basisspelers worden om vervolgens niet bij te willen tekenen. Zou me niet verbazen. Echt jammer dat we geen team in de kkd hebben.

24-05-2021 20:58

beppie172 +65695

Als ze niet bijtekenen worden ze geen basisspelers.

24-05-2021 21:13

guc75 +10982

In your dreams. Wacht maar af.

24-05-2021 22:12

fr_1993 +78240

Als je een simpele formule kunt oplossen dan moet je Kökcu, Senesi, of Berghuis lozen om voldoende salarishuis te creëren op middellange termijn om de rest te kunnen ondersteunen.

24-05-2021 22:55

onbekend +89773

Senesi verkopen en Berghuis en Kökçü koste wat kost behouden. Met het vertrek van Jørgensen, Pratto, Narsingh etc etc komt er meer dan genoeg vrij in het salarisbudget.

25-05-2021 00:03

LeoBeenhakkert +207

Heeft die jongen trouwens iets van cherokee in zich? Of gewoon pinda?

24-05-2021 20:45

Frankster +20955

Niet zo raar doen

24-05-2021 20:50

LeoBeenhakkert +207

Gewoon een oprechte vraag

24-05-2021 20:55

FrNiels2017 +156268

Die oprechte vraag kun je ook anders formuleren

24-05-2021 21:07

LeoBeenhakkert +207

Ik formuleer lekker hoe ik wil, en nou je muil houwe linkse rat

24-05-2021 21:19

schermutseling +1000

was overlaatst op z'n instagram en dacht daar een poolse vlag te zien... dat klopte ook niet helemaal

24-05-2021 22:03

FrNiels2017 +156268

Van mij mag je, maar doe niet zo verongelijkt

25-05-2021 00:00

LeoBeenhakkert +207

Verongelijkt niet zo zeer, maar ik maak graag kort en duidelijk kenbaar dat ik me geen reet aantrek van de politiek correcte fascisten tegewoordig die mij denke te kenne aanspreke dat ik me netter, politiek correcter en genuanceerder moet uitdrukke, bij mijn aan het verkeerde adres

25-05-2021 01:41

FrNiels2017 +156268

Je kunt het draaien zoals je wil, maar ik heb alleen maar gezegd dat je je net zou kúnnen uitdrukken, niet dat dat zou moeten.

25-05-2021 02:15

Zuidbewonert +409576

Dat is nog best een aardige goal...

24-05-2021 20:45

mausztune +1327

Raap naar PSV!!

24-05-2021 20:22

guc75 +10982

Triest dat we zo afgezakt zijn. Cheick Toure is ook al naar PSV gegaan... Hoop dat Arnesen iets op poten gaat zetten om dit te voorkomen in de toekomst.

24-05-2021 21:01

pace96 +5485

Cheick Toure had hier geen toekomst meer

24-05-2021 22:21

FrNiels2017 +156268

Nu zijn de rapen gaar

24-05-2021 21:08

bradley_aap +6516

Hopelijk gaat Luzern hun optie tot koop niet gebruiken en Feyenoord daarna Wehrmann zn contract verlengen.

24-05-2021 20:17

FRKEVV +5192

Ze hebben geen optie tot koop

24-05-2021 20:28

CPP +3506

Ze hebben geen optie tot koop. Wat dat betreft geloof ik Wehrman zel eerder dan al die journalisten die maar van alles en nog wat beweren.

24-05-2021 20:29

Jaapiee +584

- ——————— Bijlow ————————
V.Rooij— Geertruida — Hendriks — Malacia
————— AEB ——— Wehrman————
———————— Til —————————-
Berghuis ——- Lammers ————- Sinisterra

Senesi Haps en Kokcu verkopen. Toornstra altijd houden. Berghuis alleen als je echt een goede vervanger kan vinden.

Meer jeugd dus de kans geven. Kapitaal creëren en stoppen met middelmaat als Diemers.

24-05-2021 20:14

FrNiels2017 +156268

Berghuis gaat weg lijkt me. Kökçü alleen verkopen als je de hoofdprijs krijgt

24-05-2021 20:16

schermutseling +1000

ik wil graag Orkun met AEB & Wehrmann zien!

24-05-2021 22:04

schermutseling +1000

en met Wouter natuurlijk!

24-05-2021 22:14

bradley_aap +6516

Gast, wie de fack is Lammers?

24-05-2021 20:18

CPP +3506

Stoppen met middelmaat en dan Lammers en van Rooij halen. Sommigen?

24-05-2021 20:30

CPP +3506

Van Rooij trouwens wel een interessant talent je hoor, maar niet om te halen voor de basis.

24-05-2021 20:31

Frankster +20955

Dat geldt trouwens ook voor Hendriks. Lekker verhuren weer

24-05-2021 20:53

FrNiels2017 +156268

Maar stel dat Senesi, Van Beek en Botteghin weggaan, welke vier centrale verdedigers hebben we dan in onze selectie? Bruma zal wel transfervrij gehaald worden en voor Senesi zal een vervanger komen, maar dan heb je naast Geertruida nog een back-up nodig. Johnston lijkt me ook niet echt in aanmerking te komen

24-05-2021 21:06

beppie172 +65695

Stel van Beek en Botteghin gaan weg?
Die gaan weg, en Spajic ook. En wellicht Senesi voor de centen ook.

24-05-2021 21:16

CPP +3506

Met alleen 11 basisspelers red je het niet. Je hebt ook reserves nodig en reserves voor de reserves. Creatief zorgen dat de reserves zich kunnen ontwikkelen, maar verhuren hoeft niet. Dan moet je dure reserves gaan halen (die waarschijnlijk niet beter zijn dan de eigen jeugd) en wordt het voor de jeugd weer moeilijker om de Kuip te halen. Perspectief bieden!

24-05-2021 23:01

CPP +3506

Als Senesi weggaat moet er een (basis) vervanger komen. Voor de rechtsback moet basisspeler worden aangetrokken. Dan heb je aankoop-Geertruida-Senesi (of aankoop)-Malacia. Reserves Hall, Fer, Skogen, Hendriks, Silva, Burger en daarachter moeten Baars, Owusu, Hartjes, Gunduz, Valk, Hartman en van der Zeeuw het uit gaan vechten. Risico dat je in extreem geval jeugd erin moet zetten moet je nemen. Beter 1 echt goede rechtsback dan dat je hetzelfde geld uitgeeft aan een rechtsback en nog twee reserves voor de andere posities. Denk subtop en wordt subtop.

24-05-2021 23:14

beppie172 +65695

Met Europees voetbal erbij heb je 4 basiswaardige CV’s nodig. Dit seizoen had je Senesi, Botje, Spajic en speelde ook Geertruida incidenteel centraal. Of Hendriks en Skogen al basiswaardig zijn moet Slot bepalen. Talent Van der Ven van Volendam heeft aangekondigd een transfer te gaan maken en zou prima binnen het nieuwe beleid passen.

Benieuwd wat er komende weken allemaal bekend gaat worden. Verwacht dat er al veel informeel rond was (zoals met Til) en dat het komende tijd gedoseerd gebracht gaat worden. Ook officiële presentatie met Slot moet nog komen.

24-05-2021 23:50

CPP +3506

De Vrij, Bruno Martins indi, Kongolo. Allemaal centrale verdedigers die erin moesten omdat er (gelukkig) geen geld was om miskopen te doen. Ze waren niet ´basiswaardig´ maar werden dat snel wel. Met het beperkte budget moet je keuzes maken en wat mij betreft moet die keuze voor kwaliteit zijn en niet voor kwantiteit. Natuurlijk loop je dan een risico, maar dat loopt je ook met het kopen/huren van categorie Diemers, Linssen, Spajic.

Ik meen het oprecht dat ik hoop dat er maf weinig aankopen plats gaan vinden. Als Senesi, Kokcu en Berghuis vertrekken moeten daar kwalitatief goede vervangers voor komen. Maar het kopen van allemaal breedteversterkingen gaat ten koste van de kwaliteit en het perspectief voor de jeugd.

25-05-2021 00:35

beppie172 +65695

De Vrij, BMI, Kongolo hebben allemaal eerst ervaring opgedaan als back voordat ze CV werden gezet, net als Geertruida nu. Prima manier om ze speeltijd te geven en klaar te stomen voor de CV rol. Op de back kan je nog wel eens een steekje laten vallen. Als CV is dat meestal direct killing.

25-05-2021 01:25

FrNiels2017 +156268

Ook ik hoop dat er maar weinig spelers worden gehaald, maar spelers als BMI en Kongolo die jij noemt als spelers die zijn uitgegroeid tot goede centrale verdedigers zou je wat mij betreft als ervaren toevoegingen op onze selectie kunnen halen. Met zulke spelers schiet je toch veel meer op dan met spelers als Diemers en Linssen? Bovendien weet je veel meer wat ze kunnen dan bij spelers als Teixeira en Spajic en hebben ze als oud-jeugdspelers ook nog eens binding met je club en supporters.

25-05-2021 02:11

FrNiels2017 +156268

En Beppie, wat een vervelende kutopmerking. Ben ik niet van je gewend. Jij snapte echt niet dat dat 'stel' op slechts een deel van die opsomming sloeg? Had ik ze apart moeten opsommen?

25-05-2021 02:12

beppie172 +65695

Sorry hoor. Het stond er raar en daar reageerde ik op.

25-05-2021 07:10

CPP +3506

Diemers en Linssen zijn natuurlijk voorbeelden van hoe het sowieso niet moet. Maar ook BMI en Kongolo vind ik van niet. Waarschijnlijk blijft Fer gewoon en dan heb je al een oude dure rot op de bank zitten. Ik schat zo maar in dat Kongolo ongeveer evenveel kost als 3 jeugd a selectie spelers samen en als Kongolo erbij komt wat is dan het perspectief voor die jeugd? Is dan logisch als hij zou willen vertrekken net als haal 2 rechtsbacks en Hall vertrekt. Kongolo zou alleen in beeld mogen komen als vervanger van Senesi en niet als breedte versterking.

In een ideale wereld met een volle portemonnee kan ik me nog indenken dat met kiest voor dure reserve spelers, maar in ons geval heb ik echt de overtuiging dat je beter 1 echt goede speler per positie kan hebben van gemiddeld 1 miljoen, dan 2 op iedere positie van 6 ton. Laat staan reserves erbij halen van 1 miljoen.

25-05-2021 11:18

FrNiels2017 +156268

Ik bedoelde ook niet dat we specifiek Kongolo (of BMI for that matter) moeten terughalen - maar meer dat als we dan toch (duurbetaalde) transfervrije spelers (terug naar Nederland) halen, we beter dat soort spelers kunnen halen dan slechte Eredivisiespelers die iets minder verdienen of dure buitenlanders die exotischere achternamen hebben.

25-05-2021 11:42

FrNiels2017 +156268

Hier heerst altijd een beetje de gedachte dat je nooit oud-spelers mag terughalen; maar dat vind ik zo'n gekke gedachte.

25-05-2021 11:43

SEYVEN +14006

Sam Lammers. Ex psv, speelt nu voor atalanta

24-05-2021 20:53

Bati +39488

Uth > Lammers

24-05-2021 20:56

beppie172 +65695

Lucas bedoel je.

24-05-2021 21:20

LeoBeenhakkert +207

Meer jeugd de kans geve prima, maar je slaat een beetje door met zoveel jong spul in je elftal. Er moet wel wat meer ervaring tussen staan natuurlijk. Lammers ziet ik wel helemaal zitte, maar daarin staan jij en ik alleen vriend

24-05-2021 21:21

LeoBeenhakkert +207

Duidelijk dat deze jongen wel een kans verdient

24-05-2021 20:13

tussenjaar +6203

Wehrman-Til-Toornstra

24-05-2021 20:09

FrNiels2017 +156268

4-4-2 met AEB op 6

24-05-2021 20:13

FrNiels2017 +156268

Allemaal op de doellijn

24-05-2021 20:14

Pelleboog +2

Bijlow

Willems Geertruida Senesi Malacia

Toornstra Wijnaldum Wehrmann AEB

Berghuis Jorgensen Sinisterra

24-05-2021 19:57

SEYVEN +14006

443 formatie. Ijzersterk

24-05-2021 19:59

stavius +1460

Haha doet mij denken aan zo’n video van VI waarbij René van der Gijp zijn opstellen voor Frankrijk - Nederland liet zien, waar 12 man stonden om het middenveld wat te versterken haha

24-05-2021 20:02

Pelleboog +2

Die is hilarisch.
Die opstelling was waarschijnlijk in eerste instantie per ongeluk, daarna als grap bewust doorgetrokken.
Bij mij gaat het echter om een fout, mede door een totaal gebrek aan kennis en scherpte (after dinner dip).

24-05-2021 20:13

Jaapiee +584

Kan gebeuren maat.

24-05-2021 20:14

Pelleboog +2

Dank voor het begrip.

24-05-2021 20:16

beppie172 +65695

Maar wie wordt er uit je opstelling gegooid?
En welke Willems bedoel je?

24-05-2021 21:22

Pelleboog +2

Jetro Willems bedoelde ik. Is een Rotterdammer dacht ik.

Wie mag er op de bank?: Wehrman. Mag laatste 20 minuten meedoen voor de moegestreden TOORN.

25-05-2021 11:15

beppie172 +65695

Willems is natuurlijk wel een linksback, en met Malacia en Haps heb je er nu al 2.

25-05-2021 17:26

Pelleboog +2

Haps verkopen.
Willems als back-up van Malacia.

25-05-2021 19:38

beppie172 +65695

Zou ik niet doen. Malacia misschien op rechts?

25-05-2021 19:39

fr_1993 +78240

Wijnaldum verdiende bij Liverpool 90,000 pond per week en wilde een salarisupgrade.

Wat denk je zelf?

En Willems? Hou op met me. ;/

24-05-2021 22:57

Pelleboog +2

Ik wil ook een salarisupgrade.
Maar die krijg ik ook niet.
Dus.
Als Gini wil...

25-05-2021 11:17

fr_1993 +78240

TL:DR: On-be-taal-baar.

Bijdehandje....

25-05-2021 14:33

SEYVEN +14006

Met Diemers, Wehrmann, AEB, Burger, Kelly, Kokcu, Toornstra, Fer, Teixeira en Til middenvelders in overvloed.

Benieuwd wie er blijft, wordt verhuurd of van wie het contract wordt ontbonden.

24-05-2021 19:56

Pelleboog +2

Wat mij betreft vol voor jeugd gaan, aangevuld met ervaring (Toornstra).
In een gekke bui: Wijnaldum overhalen.
Wel ergens een havenbaron lief aankijken.

24-05-2021 20:15

SEYVEN +14006

Compleet onhaalbaar joh. Denk dat psv nog betere kaarten heeft

24-05-2021 20:52

Pelleboog +2

Ja, dat denk ik ook eerlijk gezegd.

25-05-2021 11:12

feyenoordtotdedoodd +300

Contract van de ierse messi loopt af en wordt niet verlengd toch?

24-05-2021 20:16

Pelleboog +2

Volgens transfermarkt komt de Ierse Maradona officieel 30 juni weer terug en is hij in principe tot 30 juni 2022 tweewekelijks in De Kuip te bewonderen.
Je weet natuurlijk nooit hoe dat loopt. Mogelijk zijn zijn talenten in Engeland niet onopgemerkt gebleven en kunnen we een klapper maken met hem.
Mensen doen daar heel cynisch en sarcastisch over, maar voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar bij de Toffees of bij de Wolves!

24-05-2021 20:34

beppie172 +65695

Zijn huurcontract loopt af, maar bij ons heeft hij nog een jaar contract.
Dankzij Troost die zich liet adviseren Rob Jansen, Jaap Stam en Dirk Kuyt.
Liet transfervrije Maher en goedkoop talent Veerman lopen voor deze Ierse Messi.

24-05-2021 21:27

helfeije_xii +817

Kelly kan weggaan. hij speelt niet eens in Oxford.

24-05-2021 20:53

beppie172 +65695

Met Europees voetbal erbij en internationals die laat terugkomen van toernooien heb je in ieder geval voldoende mankracht in juli en augustus nodig. Maar als er serieuze interesse is moet je in principe handelen.

24-05-2021 21:33

fr_1993 +78240

Diemers: Kijken of je die kunt ruilen met Matusiwa of Harroui.

Wehrmann, AEB, Burger: Bij de selectie halen.

Kelly: Zucht. :/

Kökcu: Moet geld opbrengen. Til en Antonnucci gehaald. Dus Feyenoord moet wat doen.

Toornstra: Captain op het middenveld. Moet de routine verzorgen, zodat die jongere gassies kunnen aanpikken.

Fer: Weg.
Teixeira: Weg.
Til: We.... kut die hebben we gehuurt. Enfin, jaartje aanzien.

24-05-2021 22:59

Pelleboog +2

Ik ga hier volledig in mee.

25-05-2021 11:19

fr_1993 +78240

Top! :)

Ben benieuwd in hoeverre het gaat uitkomen.

25-05-2021 14:34

Jaapie22 +3055

Eerste goal dit seizoen....

24-05-2021 19:40

feyenoord_totti +3

Als een speler 1 goal maakt maar het is een belangrijke treffer maakt het niet uit toch.

24-05-2021 19:48

VDVD +20356

Gefeliciteerd Jordy

24-05-2021 19:35

Painer1 +9759

Echt een goede speler dit!

24-05-2021 19:33

nolfr010 +0

Bijlow

Geertruida Bruma vd Ven malacia

Toornstra Til AEB

Berghuis aankoop Sinisterra

24-05-2021 19:33

SEYVEN +14006

Bruma Hahah

24-05-2021 19:43

Bati +39488

HAHAHAHA Bruma ten koste van Geertuida centraal, wat een gek ben jij joh.

24-05-2021 19:54

Jossa +4456

Zijn er al woordspelingen met Jordy’s achternaam gemaakt?

24-05-2021 19:32

p13t +23679

Nee, nog nooit, dus laten we dat ook zo houden.

24-05-2021 19:35

p13t +23679

Oh nee, ik vergis me, is toch al zeker 1940x gedaan

24-05-2021 19:48

Joren +500

Heb je hen Wehr man

24-05-2021 19:36

goldenguidetti +2

Zo’n speler die alleen goed voetbalt bij mooi weer man

24-05-2021 19:38

martino1987 +14703

we hadden hem en wouter nooit moeten verhuren. we hadden beide zelf meer dan nodig

24-05-2021 19:25

FR4everandalways +123136

Als ze de kans niet krijgen kun je ze beter verhuren

24-05-2021 19:27

martino1987 +14703

ze hadden moeten spelen. aangezien Fer lang een drama was kokcu ook een periode en beide ook nog geblesseerd. en gezien het spel hebben beide al wel eens laten zien dat ze beter kunnen

24-05-2021 19:34

FR4everandalways +123136

Klopt maar Dickie wou het niet. Dus dan maar verhuren.

24-05-2021 19:54

Renatotapia +0

Jethro willems transfervrij halen , haps slijten

24-05-2021 19:23

riesie +0

Jethro Willem transfervrij..

24-05-2021 19:10

FrNiels2017 +156268

Spelen we volgend jaar met drie linksbacks?

Denk dat we wel gaan proberen Bruma te halen. Doet Arnesen altijd. Van Ginkel zou ook kunnen

24-05-2021 19:13

goldenguidetti +2

Dan kunnen we net zo goed Van Beek terughalen

24-05-2021 19:39

FrNiels2017 +156268

Denk dat Bruma wel iets meer en betere ervaring heeft

24-05-2021 19:41

ricodetico +12976

Van Ginkel kiest echt wel voor PSV

24-05-2021 19:44

FrNiels2017 +156268

Was het niet Arnesen die hem naar Chelsea haalde? Normaalgesproken zou hij idd voor PSV moeten kiezen, maar ik begreep dat ze daar niet helemaal overtuigd zijn van zijn meerwaarde

24-05-2021 19:46

ricodetico +12976

Dat wist ik niet. We zullen zien. Het speculeren is lekker weer begonnen.

24-05-2021 19:52

FrNiels2017 +156268

Zeker, maar het is wel prettig dat er in die categorie ook transfervrije spelers zijn, want dan kun je misschien wat beters halen dan Diemers en Linssen.

24-05-2021 20:14

beppie172 +65695

Past niet in beleid. Eigen jeugd of jonge spelers moet toekomst en waarde.
Zo’n speler moet je 1,5m aan salaris betalen en het gaat ten koste van AEB en Wehrmann. Dan kan je die spelers beter opwaarderen en verlengen.

24-05-2021 21:37

FrNiels2017 +156268

Maar Diemers en Linssen pasten daar wel in, want die kostten maar 7 ton?

25-05-2021 00:02

beppie172 +65695

Dat was Dick tevreden houden om vertrek Tapia, die gehuurde Turk en Larsson (met blessure Sini) op te vangen.

25-05-2021 01:18

FrNiels2017 +156268

Denk dat Dick meer tevreden was geweest met betere spelers, denk je niet?

Als Slot graag Beugelsdijk wil, moet Arnesen die dan ook maar halen?

TD is verantwoording voor elke aankoop. Van Geel mocht zich ook niet verschuilen achter zijn trainers

25-05-2021 02:14

beppie172 +65695

Klopt. Dat was ook de bedoeling, maar de miljoenen die daarvoor gereserveerd waren moesten ingezet worden om het gat te dichten dat door Corona in vorig seizoen werd geslagen. Ze waren echt met hele andere spelers bezig, oa die linksbuiten van Heerenveen die naar Moskou vertrok en we tegenkwamen in de EL.

25-05-2021 07:13

FrNiels2017 +156268

Ik ben wel benieuwd wat daar nou allemaal precies van klopte. Ook zonder de coronacrisis waren dat wel heel forse investeringen geweest, waarvan ik me afvraag met welk geld ze dat hadden willen bekostigen. En er wordt wel heel veel gesuggereerd in het geruchtencircuit, zonder duidelijke bron, om Arnesen uit de wind te houden.

25-05-2021 09:43

jeffreybrink010 +936

Messi transfervrij...

24-05-2021 19:18

SuperGuidetti1 +33

Kokcu, AEB, Wehrmann,Hendriks, Geertruida, Malacia, Hall. Genoeg gasten voor Slot om mee aan de slag te gaan

24-05-2021 19:03

joejoe1979 +8029

Volgend jaar wordt het dus:
Bijlow
Svensson-Geertje-Hendriks-Malacia
Toornstra-Gini-AEB
Berghuis-Bozo-Sini

Leuk team toch;-)

24-05-2021 19:02

SirPsychoSexy +2285

Van svensson geloof ik niet dat hij komt. Ik zou die van nec oppikken. Van ewijk was ook een goede optie, maar die is al pleite.

24-05-2021 19:04

michiel2424 +29048

Gini geloof jij wél?

24-05-2021 19:12

SirPsychoSexy +2285

Haha dat zag ik niet eens....

24-05-2021 21:00

joejoe1979 +8029

Haha dacht zelf ook dat Gini de 1e was waar iedereen over zou vallen.

25-05-2021 06:21

Sasss +54162

Lewandowski ophalen + Memphis

24-05-2021 19:04

Jaapie22 +3055

Gini komt nooit. Berghuis’ gaat.

24-05-2021 19:41

jack98 +46867

Prachtige doelpunt!
Beter krijgt hij een serieuze kans van Slot! En contract uiteraard verlengen!

24-05-2021 18:54

Jaapie22 +3055

Omdat hij 1x gescoord heeft? Rendementje ...

24-05-2021 19:42

jack98 +46867

Het gaat om zijn ontwikkeling. Hij werd wekelijk geroemd in Zwitserland vanwege zijn goede spel. De doelpunten komen vanzelf wel. :)

24-05-2021 20:16

Crown +2567

Wat een heerlijke goal.

24-05-2021 18:44

1908forever +18246

We moeten echt zijn contract gaan verlengen.
Hij heeft nog maar 1 jaar.
Zou echt zonde zijn om hem te laten gaan.
We hebben echt mooie talenten rond lopen.
Wehrman, Malacia, Geertruida,El Bouchataoui, Azarkan, Hendriks, Bozenik en de beste keeper van de Eredivisie Bijlow.
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik zie onze toekomst met een goed gevoel tegemoet.
Ze moeten allemaal alleen wel meer spelen en de tijd krijgen om verder te groeien.

24-05-2021 18:44

Feyenoord2907 +2347

Niet alleen van hem. Ook van Geertruida. En spelers zoals Achraf en Azarkan opnieuwe verlengen.

24-05-2021 18:51

1908forever +18246

Helemaal mee eens.
Dat is onze toekomst en die moet je meer laten spelen.
Beter dan een uitgerangeerde speler daar worden wij niet beter van.
Gewoon de jeugd meer waarderen.

24-05-2021 18:53

[FR]Thomas +227603

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/981497/feyenoord-in-verband-gebracht-met-nec-talent-de-top-kijkt-naar-hem.html

24-05-2021 18:41

Tweebenig +6

Lekker toch, een aantal spelers komt met goed gevoel naar 1908, maar een doelpuntenmaker is wel heel belangrijk!

24-05-2021 18:41

FR-Freggle +8

Lekker hoor, meerdere verhuurde jongens hebben belangrijke ervaring meegepakt zo

24-05-2021 18:35

fynwa89 +2706

Nu marsman weg is wie is onze 2 keeper nu? Feyenoord moet gewoon een 2e doelman gaan halen

24-05-2021 18:33

1908forever +18246

Moet alleen weer geen keeper met veel kilometers op de teller.
Gewoon een talentvolle keeper die de tijd heeft om beter te worden.

24-05-2021 18:50

FRKEVV +5192

Je heb niks aan een talentvolle 2e keeper als onze eerste keeper ook nog jong is. Kan je beter een ervaren 2e man hebben, anders staat 1 van de 2 stil in de ontwikkeling

24-05-2021 19:02

1908forever +18246

Ja maar de meeste vinden dat ze moeten spelen vanwege hun leeftijd daarom.
Kijk naar Marsman.
Voor Feyenoord een normale keeper die niet eens eerste keeper was.
Na Feyenoord snel weg want hij wil eerste keeper zijn.
Dan heb ik liever een keeper die nog moet groeien.
En als Bijlow vertrekt hij direct zijn plek kan innemen.

24-05-2021 19:15

CROOSWIJKER +14718

Ff wat anders El Bouchataoui viel gister weer heerlijk in! Die speelt fer zo uit de basis.

24-05-2021 18:31

FR-Freggle +8

Dit is precies wat we nodig hebben ook, jonge gasten die het laten zien. Zo creëer je weer waarde op het veld

24-05-2021 18:36

Bati +39488

Indd en liever geen huurspelers

24-05-2021 18:37

FR-Freggle +8

En niet te veel transfervrije middelmaat die nooit meer wat waard wordt

24-05-2021 18:41

FrNiels2017 +156268

Beter investeren in de Bozenikken van de wereld idd

24-05-2021 18:42

FR-Freggle +8

We vissen nou eenmaal in een vijver waarin je meer kans hebt om mislukte spelers. Voor een Anthony enz kunnen we niet meedoen.

24-05-2021 18:48

FrNiels2017 +156268

Nee, maar dan heb je met spelers als Clasie en BMI wel spelers waar je van weet wat ze kunnen. Bozenik gaat me net zoveel opleveren hoor, ondanks dat ie jong is

24-05-2021 19:03

FR-Freggle +8

Je hebt uiteindelijk ook wat ervaring nodig idd maar dan moeten het wel spelers zijn die jonge gasten op sleeptouw kunnen nemen. Spelers als Narsingh en Linssen kunnen dat niet en zijn oud en kosten veel geld. BMI zou dat misschien wel beter kunnen.

24-05-2021 19:39

eefb014 +5428

Ik durf de weddenschap aan dat de toorn volgend jaar ook basis word. Zulke spelers zijn zo ontzettend belangrijk. Naast toorn.moet je vol.voor jeugd gaan.

24-05-2021 18:24

ladinsky +10

Ik ga niet wedden maar denk/hoop dat Toornstra volgend jaar niet meer in de basis staat.

Begrijp me goed, Toornstra is een fantastische kerel en heeft zich afgelopen seizoen geweldig teruggeknokt in dr basis.

Maar is nu tijd om door te selecteren. Anders wordt hij een Botteghin of Jan-Arie waarvan we achteraf allemaal zeggen dat we eerder afscheid hadden moeten nemen. En dat gun ik Jens niet.

24-05-2021 18:32

vangobbel +6957

Met alleen maar jonge spelers ga je het niet redden.
Toornstra is de uitgelezen man om een stukje ervaring en vooral intelligentie toe te voegen aan het middenveld volgend seizoen.

24-05-2021 23:07

FrNiels2017 +156268

Toornstra moet je er gewoon inhouden. Al verdwijnt ie in het begin misschien weer even naar de bank, uiteindelijk komt ie toch weer terug. Je hebt wel veel middenvelders voor volgend seizoen en het liefst zou je speeltijd zien voor jongens als AEB, Wehrmann en Kökçü. Je kunt met vier middenvelders spelen, maar spelers als Diemers, Teixeira en Fer moet je mogelijk wel wegjagen

24-05-2021 18:41

ladinsky +10

Jens komt inderdaad altijd weer bovendrijven maar dat duurt niet eeuwig natuurlijk.

Zou hem graag in de selectie zien komend seizoen maar hoop toch dat Slot voor de basis gaat inzetten op jongens die nog flink kunnen groeien.

24-05-2021 18:47

djahdjahcity +10685

Los van dat ik de weddenschap ook aandurf, vind ik het een vereiste! Toornstra word door veel mensen verguisd maar hij is 1 van de beste middenvelders van de afgelopen jaren. Kijk de statistieken er maar op na. 52 goals in 6 jaar Feyenoord is gwn erg knap voor een middenvelder die op zo een beetje elke positie op het middenveld misbruikt is haha

24-05-2021 18:47

djahdjahcity +10685

dat ben ik zeker met je eens. De wedstrijden waar dat van hem verwacht werd, zijn de wedstrijden waar die zeker minder speelde maar ik heb in dat opzicht ook geen begrip voor trainers die een filosofie opdringen aan de spelers. Een bepaalde spelopvatting in het team krijgen is prima maar een goede coach gebruikt spelers in hun kracht en dat gebeurt vrij weinig met Toornstra

24-05-2021 19:32

Jaapie22 +3055

De toorn? Ben je verliefd?

24-05-2021 19:44

schermutseling +1000

ik ben wel al jaren verliefd op de Toorn ja. En hoop ook dattie wel in de basis blijft komend jaar, met Orkun, AEB en Wehrmann lekker op 't middenveld wat mij betreft (en Diemers op 't bankje)

24-05-2021 22:13

feye_88 +3112

Weet je wie voor een prikkie op te halen is? Ahmet Musa!

Lijkt me een geweldige aanwinst als Bergosso weg gaat.

24-05-2021 18:23

djahdjahcity +10685

Dat meen je? Dat was altijd wel een goeie snelle buitenspeler kan ik mij herinneren. Dat zou een goede zet zijn

24-05-2021 18:58

frtikkieterug +6701

Jaaaaaa die is op de brommer

24-05-2021 19:00

djahdjahcity +10685

vroem vroem

24-05-2021 19:18

Jaapie22 +3055

Is dat die van de shoarma?

24-05-2021 19:45

djahdjahcity +10685

spuug zo me biertje op me computerscherm, bedankt maat hahahahahahahahh

24-05-2021 20:10

baba-rokko +1

Nieuw middenveld Feyenoord 1 volgend seizoen. Til Kokcu Aeb Burger Wehrmann Antonucci. Spelers op het middenveld die over datum zijn ; Leroy Fer, Diemers, Teixeira , Toornstra eventueel als ervaren speler kan behouden blijven, maar ik zou hem dan niet meer vaak opstellen alleen als het echt nodig is.

24-05-2021 18:16

baer_010 +10394

Ze behouden diemers en Toornstra sowieso. Ik vind dat Toornstra zeker als ervaring erbij moet blijven

24-05-2021 18:18

feye_88 +3112

Toornstra doet het toch gewoon uitstekend? Wordt altijd maar makkelijk overheen gekeken hoe stabiel hij is. Ja, je moet jeugd inbrengen. Maar de ervaring van Toornstra om nieuwere spelers in het gareel te houden is heel veel waard. Hij moet als eerste op het formulier op het middenveld. Dan AEB en Wehrmann laten concurreren en Antonucci en Til. Kokcu zal wel verkocht worden.
Burger minuten laten maken als roulatiespeler.

24-05-2021 18:22

ricodetico +12976

Til
AEB Veerman
Reserve:
Antonucci
Wehrman Toornstra
Van het geld van Kökcü kan je Veerman halen.
Burger kan je er ook bij houden, hij kan ook centraal achterin. Overige middenvelders proberen te lozen.

24-05-2021 18:23

feye_88 +3112

Veerman? Waar is die voor nodig? Wil je 10+ miljoen uitgeven voor het overvolle middenveld dat we al hebben? Kun je beter een miljoen neerleggen en Kokcu's contract verbeteren. Wat een geldverkwisting.

24-05-2021 18:24

ricodetico +12976

Kökcü gaat zo goed als zeker weg. Ik denk dat Veerman uitstekend in het middenveld van Slot past. En 10+ gaat hij in deze tijd echt niet kosten.

24-05-2021 18:28

feye_88 +3112

We hebben zonder Kokcu alsnog alles dubbel bezet. Heerenveen wil de hoofdprijs voor m. En dat geld hebben we echt niet om in 1 speler te investeren.

Als je Kokcu zn contract opwaardeert ben je minder geld kwijt en hou je volgend jaar een hoger bedrag aan m over. Veerman is weer een subtopspeler waarvan je niet weet of hij het gaat maken. Hoog risico, geen garanties, weinig winst uit te halen. Waarom zou je dat willen?

24-05-2021 18:30

Mr-T +1995

Als of kokcu ons ff naar een hoger niveau tilt. Die speelt ook 4 leuke wedstrijden per seizoen.

Hoop dat ze hem verkopen

24-05-2021 18:56

ricodetico +12976

Omdat Veerman dé speler is op het middenveld van Slot. Tussen de 7-10 M is veel geld voor Feyenoord, maar dat kan ook dubbel terug verdiend worden. Kijk naar Senesi.

24-05-2021 19:28

magicdick +295

Wnnr begint feyenoord aan de voorbereiding? Moet wel als snel zijn met oog op conference league. Hopelijk worden berghuis, Bijlow en malacia snel uitgeschakeld zodat ze ervoor nog kunnen aansluiten.

24-05-2021 18:15

svds +33434

Na gister van Rooij rechtsback NEC vandaag Bruma transfervrij genoemd bij Feyenoord

24-05-2021 18:14

magicdick +295

Waar staat dat

24-05-2021 18:18

feye_88 +3112

Hij noemt hem toch net?

24-05-2021 18:22

magicdick +295

Hii zegt niet waar die info staat

24-05-2021 18:26

feye_88 +3112

Dat was de grap.

24-05-2021 18:27

svds +33434

Van Rooij gister bij espn genoemd, bevestig door td NEC dat er interesse is. Bruma paar weken terug al en vandaag meerdere keren op Twitter voorbij zien komen.

24-05-2021 21:18

ricodetico +12976

Van Rooij prima. Bruma niet aan beginnen.

24-05-2021 18:24

Danny 91 +61402

Jetro Willem wordt oook genoemd.

24-05-2021 18:28

svds +33434

Die zou ik persoonlijk niet zo sterk vinden, Bruma en van Rooij prima. Ervaring en een talentvolle speler.

24-05-2021 21:19

Tristanvh010 +5928

Ben benieuwd naar Til, Wehrmann en Antonuccu

24-05-2021 18:11

Jeroennfeye +163

Wehrmann —— AEB
————Kocku———

24-05-2021 18:09

svds +33434

Kokcu gaat weg daar hebben we Til en Antonucci voor

24-05-2021 18:15

vangobbel +6957

Kokcu gaat weg.
Blijft weinig ervaring over.
Enkel talent en daar red je het niet mee.

Toornstra......

24-05-2021 23:09

FcTussenjaar +18

Een kinderhand is gauw gevuld

24-05-2021 18:07

Bolpuntcom +11370

Hahahahahaha

24-05-2021 18:11

Bati +39488

Hij kan het beter kut doen ja

24-05-2021 18:12

Pelleboog +2

Nice.
Valt nog mee dat ik niemand nog heb zien schrijven:

'Een kinderhand is gauw gevuld.'

24-05-2021 18:06

eRRe +371

Nog een jaar contract dus die loopt weer gratis de deur uit. Lijkt wel alsof de talenten structureel iets te jong worden gebonden of structureel net te laat een kans worden geheven. Benieuwd wat voor soap dit weer gaat opleveren.

24-05-2021 18:05

DirkKuip +4560

Deze Wehrman gaat ons een zonnige toekomst geven.

24-05-2021 18:01

faab +1093

Jaartje de sterren van de hemel spelen om vervolgens transfer vrij de kuip uit te lopen. Dus... Verlengen of verkopen (voor wederom te weinig)

24-05-2021 18:06

FR-JJN +12867

Doet ie handig. Netjes baas

24-05-2021 17:58

FeyenoordLeen +1008

Goede goal, die komt er wel.

Die Azarkan viel me gisteren tegen overigens. Wat een opgewonden standje is dat zeg.

24-05-2021 17:57

Duimomlaag +678

Wellicht is Azarkan toch niet goed ...

24-05-2021 18:01

Pelleboog +2

Bij NAC-NEC ging het ergens om.
Hij krijgt die knie van die keeper in zijn bek geschoven.
Wees blij dat we iemand hebben uitgeleend die van zich af bijt. We hebben al genoeg ideale schoonzonen.
Azarkan zorge voor dreiging. Hij werd gewisseld voor breekijzer van Hooijdonk.
Ik heb mezelf afgevraagd waarom ze niet beiden konden starten.

Sowieso rare opstellingen van Steijn. Erg inconsequent. Knap dat je met zo'n selectie niet hebt kunnen promoveren.

24-05-2021 18:05

bobiku95 +2

Goede goal hoor

24-05-2021 17:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties