Koen Stam wordt Head of Methodology

Koen Stam wordt Head of Methodology

Feyenoord heeft Koen Stam aangesteld als Head of Methodology. De 34-jarige Stam, die sinds februari actief was als assistent-trainer van het eerste elftal, gaat binnen Feyenoord Academy de voetbalmethodiek implementeren.

Volgens Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is het belangrijk dat er een Head of Methodology komt. ‘Feyenoord heeft iemand nodig om de eigen voetbalfilosofie verder te ontwikkelen en vorm te geven, en Koen is die persoon. Hij gaat voor de teams vanaf Onder 13 tot en met Onder 21 fungeren als een coach van de coaches, iemand die de trainers van de middenbouw en bovenbouw actief begeleidt in de wijze waarop onze jeugdspelers Feyenoord-voetbal aangeleerd krijgen.’

Stam herkent veel van zichzelf in de functie. ‘Ik ben iemand met een duidelijke visie op voetbal. Die ga ik nu, in samenspraak met Frank Arnesen als technisch directeur en Rini Coolen als hoofd jeugdopleiding, uitwerken en toepassen, zodat het technische beleid van Feyenoord, specifiek Feyenoord Academy, nog meer dan voorheen één wordt. Dat is namelijk het einddoel: de spelintenties en spelprincipes van Feyenoord in alle lagen van de club zichtbaar aanwezig laten zijn.’

Lees meer over
Frank Arnesen
Plaats reactie
666

Snoek1974 +1826

Prima zet om hier iemand voor aan te stellen en deze valt weer onder technisch netwerk .

Ze moeten nu wel de tijd krijgen want we stellen nu alles aan onder de Slot visie .

28-05-2021 07:03

Hark +1

De visie van Arnesen.

Er staat ook, dat Koen samen met Arnesen en de hoofd jeugd opleiding, gaat kijken naar de spel wijze.

Slot valt dus ook onder de trainers die de visie van Arnesen aanhangen.

30-05-2021 14:41

IJzerenKees +129241

ik ben hoofd toilet

27-05-2021 10:51

FrNiels2017 +156268

Gefeliciteerd Kees

27-05-2021 13:36

FRtrue +20

Science of Methodology. Lijkt wel een sekte:(

27-05-2021 10:18

Shimmy +1

Wow voetbalmethodiek awesome!

27-05-2021 07:28

Salomon Kalou +4

Hele gave functie, en eigenlijk niet vreemd deze functie te creëren. Normaliter misschien een taak van Hoofd Jeugdopleiding, maar zeker indien er flinke stappen zijn te zetten is er veel tijd en effort voor nodig. Logische functie dus.

Voor Stam zelf wel een aparte stap. Van directe invloed middels contact als veldtrainer, naar lange termijn resultaat uit jouw werk middels indirect contact. Maar als het past, en hij ziet de uitdaging erin, aangrijpen!

26-05-2021 22:22

FRlegend +16984

Je hebt toch directe invloed als alle trainers jouw spelopvatting moeten implementeren?

27-05-2021 09:25

Brabant +929

Wauw. Dit klinkt als beleid.

26-05-2021 22:10

FrNiels2017 +156268

Dat is ook het hele punt, het moet als beleid klinken.

Vorig jaar klonk het alsof we scouting hadden, maar we haalden Bozenik. Laten we hopen dat dit beter gaat.

27-05-2021 13:38

DonBianc +2594

Schrijf Bozenik nou nog niet af. Je ziet het aan St Juste, Amrabat, Vormer, Tapia etc. Laat al die gasten 10 wedstrijden achter elkaar in de basis starten, en onze wereld en kijk ziet er gelijk anders uit.

Bozenik is een killer en zo moet je hem ook gebruiken. Hij moet geen tweede Nico zijn/worden, door als kapstok te worden gebruikt

28-05-2021 12:04

FR-negenenzestig +3145

Ik ben wel heel erg benieuwd wat dan de filosofie en speelstijl van onze club is? In de afgelopen 40 jaar is daar geen lijn in te ontdekken geweest.

Niet om te zeiken, maar zo is het toch?

Gaan we dat aan Koen overlaten?
Ik vind het nogal wat.

26-05-2021 20:50

pauls +924

Wie is in godsnaam Koen Stam? Wat heeft hij in de laatste pak hem beet 5 jaar bereikt? Hij wordt een coach van de coaches en gaat de lijn voor de gehele jeugdopleiding bewaken. Dan moet je toch behoorlijk wat in je mars hebben.

Ik ben het helemaal met je eens dat ik het nogal wat vind voor een tamelijk anoniem trainer zonder noemenswaardige voetbalcarrière.

26-05-2021 21:14

FRtrue +20

Geeft niks hoor dat je het niet snapt!

27-05-2021 10:20

CW010 +1811

Onder Fredje Rutten hadden wij een goede en duidelijke speelstijl, die het team helaas niet een heel jaar volhield

26-05-2021 21:33

pauls +924

Dat had mij nou wel het perfecte type voor zo’n functie geleken. Goeie kijk op voetbal, bewezen resultaat, veel ervaring en kan goed met jeugd overweg. Maar goed, we gaan het meemaken.

26-05-2021 21:39

hoekieuitzoekie +21648

Dus omdat jij die hele man niet kent is hij ongeschikt? Blijkbaar heeft Koen Stam een hele goede kijk op voetbal want iedereen binnen AZ en Feyenoord liep/loopt met hem weg. Laat iemand eerst zijn werk maar eens doen voordat je hem gaat beoordelen op zijn naam.

Fred Rutten opperen slaat helemaal als een tang op een varken. Iemand die zijn teams redelijk goed laat voetballen maakt nog niet iemand die zoiets in een hele organisatie kan uitrollen. De man gaf overigens laatst nog aan dat hij weer als trainer aan de slag wil, in het buitenland nota bene.

27-05-2021 07:32

pauls +924

Koen Stam heeft Jong AZ getraind tot maart 2020. Meer wapenfeiten heb ik van hem niet kunnen ontdekken. AZ heeft hem vervolgens laten gaan, er was nl. geen andere functie voor hem beschikbaar. Er wordt nu net gedaan alsof er een zwaargewicht op die positie wordt neergezet maar dat valt m.i. reuze mee. Een hele goede kijk op voetbal hebben er wel meer, als dat je enige vereiste is voor zo’n functie...

Verdiep je eerst eens goed in de achtergrond van Rutten. Wat hij met jeugdspelers heeft gedaan, achtergrond als hoofd jeugdopleiding etc.
Ik denk inderdaad dat iemand met zijn bagage en ervaring logischer zou zijn dan een onervaren Koen Stam. Maar goed, tijd zal het uitwijzen.

27-05-2021 09:33

ezechiel +2222

Klopt Ajax werd oa ook speltechnisch weggespeeld door Feyenoord...mondde alleen niet uit in doelpunten

27-05-2021 08:59

guc75 +10982

Niet om te zeiken, maar zo is het toch?

Gaan we dat aan Koen overlaten?
Ik vind het nogal wat.

Dat is precies wat je doet, zeiken. En lekker denigrerend zijn met je "gaan we dan aan Koen overlaten". Nee, weet jij iemand beter dan? Wellicht moet je je eens in Koen gaan verdiepen wat hij allemaal gedaan heeft de afgelopen jaren. Afgelopen 40 jaar is er niks gebeurd (vind jij denk ik ook) dus tijd voor verandering.

26-05-2021 23:01

GerseGer +7255

Dit heet beleid, goed bezig. Ik hoop in vredesnaam dat ze er echt een paar jaar voor nemen om dit te gaan implementeren en dat niet de hele boel weer gesaboteerd gaat worden door een paar fossielen op Varkenoord die er allemaal niet in geloven.

26-05-2021 20:08

mariano14 +3116

Ik denk dat wij het op de Atletico Madrid manier moeten doen, dat is de enige manier om zonder geld aan te haken en serieus te concurreren

26-05-2021 19:43

guc75 +10982

Nou, ben ook erg benieuwd. Ik wist niet dat Atletico zo weinig geld had....

26-05-2021 23:02

LARSCF2 +3120

Volgens mij was Atletico gedegradeerd of bankroet toen simeone daar werd aangesteld. Ik denk dat die daar op doelt

27-05-2021 00:00

Fed67 +2

Kan zeggen over Arnesen wat je wilt. Ja, hij is verantwoordelijk voor Diemers, Pratto etc. Maar hier zit ik al JAREN op te wachten!!! Wat betreft aankoopbeleid liet hij steken vallen, wbt neerzetten van een (technische) organisatie is allemaal zeer volgbaar en gaan we hier vele jaren plezier van beleven

26-05-2021 19:29

Stam1908 +183

Complimenten daarvoor inderdaad. Maar laten we eerlijk zijn, elke zichzelf serieus nemende organisatie had deze veranderingen al jaren geleden doorgevoerd.

26-05-2021 19:31

FrenkieT1981 +1362

Hij laat geen steken vallen. Hij moet bouwen aan de lange termijn en met een lege portemonnee de korte termijn zien te financieren. Dan krijg je probeersels als een Linssen, Diemers en Pratto.

We roepen allemaal hard dat Pratto een miskoop is (klopt ook), maar we hebben het vaker gedaan en soms heb je mazzel. Denk aan Pele.

26-05-2021 20:03

FRtrue +20

Familie van of ben je undercover, Koen?

27-05-2021 10:21

remco112 +16288

Eigenlijk bijzonder dat dit nu pas gebeurt, maar beter te laat dan nooit!

26-05-2021 19:19

Feyput +7719

Welke spelintenties en welke spelprincipes?

26-05-2021 17:38

Cluip +5837

Hard werken

26-05-2021 19:18

guc75 +10982

Mouwen opstropen en geen lullen maar poetsen mentaliteit. Vermoedelijk wordt er opgenomen dat er altijd met korte mouwen wordt gespeeld zodat ze altijd de mouwen hebben opgestroopt

26-05-2021 23:03

hoekieuitzoekie +21648

Heel goed dit. Precies wat er ontbreekt, wat ik toevallig vanmorgen ook schreef in een post. Ga nu eerst eens vaststellen welk voetbal je wilt gaan spelen de komende 15 jaar en welke spelers/trainer daarbij passen ipv steeds maar lukraak spelers te kopen voor coach A, die vervolgens weer afgedankt worden door coach B.

Dat lijkt dan nu te gebeuren, als ik de funtieomschrijving goed begrijp. Heel blij mee!

26-05-2021 17:16

1908forever +18246

Werd een keer tijd dat je van het eerste tot de jeugd hetzelfde systeem gaat spelen.
Kun je de jeugd ook sneller inpassen als ze bij het eerste elftal komen te spelen.
Je loopt hiermee zeker 15 jaar achter.

26-05-2021 16:55

CPP +3506

Dat is natuurlijk historisch niet correct. Denk dat Feyenoord juist de eerste jeugdopleiding was die zijn jeugdopleiding een spelvisie heeft gegeven welke aansloot bij het eerste. Feyenoord was dan ook terecht jarenlang de beste jeugdopleiding van Nederland en had zelfs groot aanzien in Europa en de rest van de wereld. De grootste problemen zijn/waren echter 1- de doorstroming en het perspectief van de jeugd. Jeugd kreeg alleen een kans als er echt geen geld was om net nietjes te halen. 2. het zetten van de laatste stap was zelfs voor de grootste talenten altijd moeilijk. Opvallend hierbij is dat dat ook gold voor de toptalenten die naar Europese topploegen vertrokken. En 3. Die spelvisie voor de jeugd en trainingsmethoden zijn nooit verder ontwikkeld en nu verouderd, terwijl de uitvoerende trainers ook ´oldskool´ zijn gebleven. Afgelopen 2 seizoenen is daardoor een strijd ontstaan tussen de oude garde en nieuwkomers als Melvin Boel.

26-05-2021 20:47

1908forever +18246

Daar heb je gelijk in.
Maar de laatste jaren is er veel afgebroken en zoals je zegt zijn er de oude garde die veel te veel invloed hadden op het beleid.
Waardoor we toch minstens 10 jaar achter lopen op ploegen die wel met de tijd mee zij.gegaan.
Ze liepen te pronken dat het een goede opleiding was naar er kwam bijna niets door.

27-05-2021 00:44

Frjuizeh +11660

Spelprincipes? Dus hard werken voor de jonkies? Kinderarbeid

26-05-2021 16:11

FRedS +2510

Why not Director of Methodology? Loser...

26-05-2021 15:34

switzer +10980

Dat komt de afkorting niet ten goede, slimpie.

26-05-2021 20:51

SCR +0

Goede zaak dat dit gebeurt. Iets wat bij Az en Ajax al jaren het geval is. Je ziet bij die clubs ook dat de jeugd makkelijker doorstroomt. Tuurlijk spelen die ook in de KKD, maar die weten al precies wat er van ze wordt verwacht in het systeem

26-05-2021 15:11

jonaathn +14706

Geweldig!!!!

26-05-2021 15:03

wayne +1

Jee, dat ben ik ook. Maar ik werk bij de AVR.

26-05-2021 14:38

PepijnKuyt +1423

Zo echt alles wordt anders he! Wat mooi!

26-05-2021 14:16

Likkertjedap +1

oh nee is toch de boer van de mol jaap stam???

26-05-2021 14:04

deleted106 +19

Head of meth.

26-05-2021 13:32

Roodwitteziel +6067

Vind dit persoonlijk prachtige berichten, er onstaat een heuse herkenbare voetbalfilosofie bij Feyenoord, ik heb 'm al 40 jaar gemist.

26-05-2021 13:32

henke52 +1

Wat een bullshit

26-05-2021 13:30

FRlegend +16984

Godverdomme man, dat er een dag zou komen dat er iets van visie en beleid te betreuren zou zijn bij de club.

26-05-2021 13:30

teauvenoir +78097

Op zich goed om als club eindelijk eens een goede, eigen visie te formulieren, te formaliseren en uit te rollen. En hopelijk n iet een visie gestoeld op mouwen opstropen, rennen, vliegen en beuken.

Maar ik weet niet of je de clubvisie nu door Koen STam (wie???) moet laten bepalen. Ik zou een voetbalfilosofie destilleren uit een meerdaagse brainstormsessie met rondetafel-gesprekken met types als van Persie, van Hanegem, Kuijt, Gio, Gullit etc.

26-05-2021 13:20

FRlegend +16984

Want je moet op hoog niveau hebben gespeeld om goede ideeën te hebben over trainingsmethoden?

26-05-2021 13:30

teauvenoir +78097

Nee, niet per se. Maar wie is Koen Stam nou? Een groot intellectueel met veel know-how? Misschien wel hoor, ik weet het oprecht niet.

26-05-2021 13:49

Jones_held +11548

Ik word er juist heel blij van dat we eindelijk mensen aanstellen gebaseerd op hun kennis en visie in plaats van hoe goed ze vroeger tegen een bal aan konden trappen.

26-05-2021 15:22

FRlegend +16984

Mourinho had ook geen bepaald grootste voetbalcarrière. Ferguson ook niet. Wenger anyone?

26-05-2021 16:33

Sbas +0

Ik denk dat het heel gezond is om hier iemand neer te zetten die van zichzelf weet dat hij nooit een topvoetballer is geweest.

26-05-2021 14:02

Kalouless +12670

Kom kom, we hebben het wel over Koen Stam. Oud profvoetballer. De man die 19 wedstrijden lang een onuitwisbare indruk maakte bij Cambuur, daarna 7 wedstrijden glorieerde bij Excelsior en vervolgens zijn glansrijke carrière afsloot met 33 wedstrijden bij Telstar waar ze tot op de dag van vandaag nog niet over uitgepraat raken. Nou ja, okee, hij speelde nog een jaar bij Volendam maar hij was toen al zoveel bezig met meth dat ie geen tijd meer had om te voetballen.

26-05-2021 14:58

FRlegend +16984

Van Gaal, Hiddink, Wenger, Klopp, ook niet bepaald giganten in hun spelers carrière geweest.

26-05-2021 16:34

Kalouless +12670

True. Maar desondanks vrijwel allemaal wel veel meer ervaring in het betaald voetbal. Bovendien waren ze bijna allemaal eerst jarenlang assistent voordat ze zelf aan de knoppen mochten zitten. Ik wil Stam niet bij voorbaat afschrijven maar het is wel weer het zoveelste gokje van Feyenoord. Andere gokjes (Pratto, Bozenik) van Arnesen pakten vooralsnog niet echt indrukwekkend uit.

26-05-2021 16:55

switzer +10980

Sjezus en dan je argumentatie eindigen met dat Pratto en Bozenik ook geen goede gokjes zijn bleken.

Koen Stam wordt als een groot talent gezien binnen zijn vakgebied. Talenten moet je aan je binden, dan win je een ontwikkelstrijd.

26-05-2021 20:56

Kalouless +12670

Joh, ik hoop dat ie slaagt. En ik heb een goede indruk van die man op basis van wat interviews die ik gisteren met hem zag. Maar je spelintentie en spelopvatting laten bepalen door een talent die dat niet eerder heeft gedaan, vind ik desondanks een flinke gok. Nogmaals: ik hoop van harte dat ie slaagt.

27-05-2021 16:19

FRlegend +16984

Stam loopt al rond in de opleiding he. Dus die hebben ze van dichtbij aan het werk gezien.

27-05-2021 09:23

wirie010 +1814

Met Arne, rini, Sipke en Koen gaan we de voetbalwereld veroveren.

26-05-2021 13:18

teauvenoir +78097

Ik zou toch alles doen om Cor Pot met zijn oneindige expertise te behouden voor de club.

26-05-2021 13:21

bosche-bol +0

Nee, die verteld alles door.

26-05-2021 14:13

Dezwartetulp +76719

Schijnt dat Stam keihard ingrijpt als iemand de woorden ‘strijd’, ‘hard werken’ of ‘fysiek sterk’ uitspreekt.

26-05-2021 13:16

Jones_held +11548

Dat klinkt als muziek in mijn oren

26-05-2021 15:23

spzm +13112

Enge jongens, die methodisten...

26-05-2021 13:08

shenkie +0

Fijn dat er nu een voornaam in de titel vermeld staaat

26-05-2021 13:08

Dezwartetulp +76719

John de Wolf vliegt met z’n zoontje over het Kanaal. “Papa, is dat een boot?” Jdw: “Nee dat is een hovercraft”. “Hoe schrijf je dat papa?” Jdw “Oh nee, het is toch een boot”.

26-05-2021 13:00

grensgeval +5675

Eindelijk!!!!

26-05-2021 12:59

Solida +37328

Beter laat dan nooit..?

26-05-2021 12:51

guykroudikorsou +8169

Wat the fuck is dat?

26-05-2021 12:50

Fr_88 +15812

Iemand die er voor gaat zorgen dat spelers als vd streek niet meer aan Feyenoord gelinkt worden omdat ze zo lekker in het Feyenoord spel passen (lees: technisch onbeholpen en hard werken)

26-05-2021 12:57

Kalouless +12670

Wat?!? Hebben wij een spelintentie?

26-05-2021 12:45

Frobl +11602

Off topic: St Juste wss naar Dortmund voor 15-20 mil hebben wij daar een doorverkooppercentage op ?

26-05-2021 12:44

Dezwartetulp +76719

Weer zo’n aankoop van van Geel die de top haalt. Was was dat een goeie TD zeg.

26-05-2021 12:47

Frobl +11602

Werd alleen weer misbruikt op een verkeerde plek bij ons. Zoals altijd.

26-05-2021 12:49

Dezwartetulp +76719

Tapia, Amrabat, St Juste, Berghuis; zomaar een aantal topaankopen van van Geel.

26-05-2021 12:50

Dezwartetulp +76719

Elia, KEA, Kuyt, RVP, Jorgensen (eerste jaar), Kokcu lang verlengd.

26-05-2021 13:12

fr12_blyat +6945

Ja hahaha via een andere club alleen...

26-05-2021 13:14

Dezwartetulp +76719

Gaat er toch om dat ie de potentie zag?

26-05-2021 13:16

fr12_blyat +6945

Nee, voor een goede TD zijn niet nee. Je kunt nog zoveel spelers goed hebben gescout, maar als ze erbij ons geen klote van kunnen en je verkoopt ze niet voor veel, heb je er niks aan.

St, Juste is een van de weinige uitzonderingen van een goede aankoop + verkoop van Van Geel.

26-05-2021 13:19

Dezwartetulp +76719

Er wordt hem al jaren verweten dat hij alleen middelmaat kocht, maar guess what, het blijkt helemaal geen middelmaat te zijn.

26-05-2021 13:23

fr12_blyat +6945

Het blijkt wel middelmaat bij ons ja, dat ze bij een andere club ontwikkelen neemt niet weg dat ze bij ons middelmaat waren.

Dingen zoals op de juiste positie moet een TD ook mee wegen.

26-05-2021 13:27

Dezwartetulp +76719

Dat is niet de verantwoordelijkheid van een TD.

26-05-2021 13:29

deleted106 +19

Ja en waar ligt dat nou aan denk je? Aan de spelers of aan onze spelwijze? Of eigenlijk geen speelwijze.

26-05-2021 16:28

teauvenoir +78097

De TD die ons de doodsteek heeft gegeven zult u bedoelen. De KKD is DE MEEST GEMISTE BOOT ALLERTIJDEN.
020, AZ en PSV hebben alles aan de KKD te danken de laatste jaren: Frenkie de Jong, de Ligt, Gravenbergh, Onana, Lang, Timber, Rensch, Malen, Gakpo, Madueke, Ihataren, Koopmeiners, Boadu, Stengs, Til et cetera et cetera: allemaal groot en tientallen miljoenen waard geworden door een gezonde doorontwikkeling in de KKD.
Als wij ook op die trein waren gesprongen had het leven van Feyenoord er heel anders uitgezien: waren wellicht toptalenten als Chong, Zirkzee, Bogarde et cetera wel gebleven (want: perspectief) en waren jongens als Azarkan, Vente, Bannis, AEB, Wehrman etcetera veel verder geweest. Hadden wij ook om de haverklap mooie transferklappers gemaakt. Waren we nu echt niet de zielige nummer 5 van NL die geen cent heeft om iets aan het povere spelersmateriaal te verbeteren.

Dus: FUCK van GEEL!

26-05-2021 13:17

Frobl +11602

Als Van Geel dat gewoon had geregeld had hij van mij een levenslang contract mogen hebben. Dat is gewoon een kapitale fout geweest.

26-05-2021 13:21

Dezwartetulp +76719

Neuh, belang keukendivisie wordt zwaar overschat joh.

26-05-2021 13:22

teauvenoir +78097

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Ik zal jou wat vertellen: Summerville was op zijn 16e gedebuteerd in de KKD en nu een gevierde rechtsbuiten van Feyenoord 1 geweest.

26-05-2021 13:36

Dezwartetulp +76719

Hij speelde toch in de keukendivisie? En daarna op hoger niveau bij ADO. Ik zie het verschil niet zo.

Talent komt altijd bovendrijven. Kokcu, Malacia, Geertruida en Bijlow maken het nu zonder keukendivisie. En je gelooft toch niet dat de Ligt, de Jong en Malen er niet gekomen waren zonder keukendivisie? Ook zie je nu dat spelers met gebrekkig talent als Chong en Zirkzee wegzakken, terwijl ze bij hun clubs toch opleiding van hoog niveau kregen, mag je aannemen.

26-05-2021 13:50

deleted106 +19

Oneens kapitale fout. En gewoon een slechte beslissing. Dat is niet zo moeilijk te concluderen hoor.

26-05-2021 16:30

Dezwartetulp +76719

Wel meedoen was wat beter geweest, maar ‘kapitale fout’ is sterk overdreven en valt dus niet hard te maken (zie hierboven).

26-05-2021 16:32

deleted106 +19

Is wel een fout want het stagneert de ontwikkeling van je tapenten. Een club als Feyenoord scheidt zichzelf op deze manier af als topclub.

26-05-2021 20:24

Roodwitteziel +6067

Iets te kort door de bocht, talent moet ook ontwikkeld worden daar is een gedachte voor nodig. Het is nog niet te laat.

26-05-2021 13:35

tussenjaar +6203

Pure middelmaat

26-05-2021 12:38

jf1908jf +0

ah, want jij hebt hem al meegemaakt in deze functie?

26-05-2021 12:44

svds +33434

Als de geruchten kloppen kan je best een leuk team krijgen

Bijlow, van Rooij, Geertruida, Barboza, Malacia, Wehrmann, Toornstra, Til, Berghuis, Pavlidis, Sinisterra

26-05-2021 12:34

MYfr12 +515

Ziet er uit als een leuk elftal!

26-05-2021 12:39

tussenjaar +6203

Rechter rijtje!

26-05-2021 12:39

svds +33434

Jou naam is rechter rijtje ja

26-05-2021 13:02

Murlock +9807

Vind het nog geen namen waar ik heel warm van wordt!

26-05-2021 12:39

FRQQ93 +20359

Van rooij net zijn contract verlengt bij nec

26-05-2021 12:50

svds +33434

Automatisch verlengd ja door promotie met 1 jaar. NEC wil langer hij nog niet

26-05-2021 13:01

fr12_blyat +6945

Het is niet veel bijzonder in ieder geval. Weer een dramatisch middenveld en een verdediging waar je ook maar op moet wachten.

26-05-2021 13:16

deleted106 +19

Wel een leuk team ja voor plek 6-8

26-05-2021 13:35

Bosh +1604

Waarom niet gewoon hoofd methodologie.

26-05-2021 12:32

Murlock +9807

Precies dezelfde gedachte. Gewoon alles Nederlands maken. Op vervolg onderwijs is het ook een drama. Doe alles Engels of alles Nederlands. Onze taal is mooi genoeg en dat het commercieel interessant is om alles Engels te maken, snap ik. Doe dat dan. Studenten zouden het prima aankunnen.

26-05-2021 12:42

feyenoordos +11785

Omdat het in het Engels natuurlijk wel heel cool en interessant klinkt

26-05-2021 12:50

[FR]Thomas +227603

Je kunt over Arnesen veel zeggen en hij zal ongetwijfeld wel eens een verkeerde linksbuiten kopen in zijn tijd hier, maar hij probeert wel de organisatie echt op te bouwen. Met een scoutingsapparaat, een hele andere filosofie in de jeugdopleiding en het streven om onder 21 naar de KKD te brengen. Dit kan wel eens precies zijn wat Feyenoord nodig heeft. Het begint bij de structuur, dan word je stabieler en financieel sterker. Uiteraard is er dan nog steeds een element van geluk met aankopen, maar dat wordt wel een stuk makkelijker als je wat te besteden hebt / een aardige jeugdspeler achter de hand hebt mocht het alsnog niets worden.

26-05-2021 12:28

onbekend +89773

Goed nieuws dit, maar als je dalijk met Toornstra, Til en Bozenik in de as speelt gaat het nooit iets worden met het spel.

26-05-2021 12:20

FR-Brabant +11052

Ok, ik ga komend jaar niet meer kijken. Gelukkig weet jij het al.

Kun je mij de winnende cijfers van de Lotto ook ff melden?

26-05-2021 12:39

Km010 +5180

Klinkt als extra functie wxtra geld etc. Maargoed t hoort er wel bij

26-05-2021 12:19

Damdun +1489

Is dat niet een functie die bij de Hoofd Opleidingen hoort? Ik vind het zo zonde als zo’n talentvolle jonge trainer opgeofferd word voor deze functie.

26-05-2021 12:18

jonaathn +14706

Geweldig! Ben wel benieuwd hoe mannen als Taument en Adriaanse daarop zullen reageren.

26-05-2021 12:07

ruudger +8414

Klinkt als iets sektarisch...

26-05-2021 12:05

Pelleboog +2

Tom Cruise wordt adviseur

26-05-2021 12:10

ruudger +8414

Briljante nickname, chapeau

26-05-2021 12:19

Pelleboog +2

Thanks Ruud!

26-05-2021 15:43

De-Witte-Socrates +6853

Wie wordt wat??

26-05-2021 12:04

ernst H +4998

Schijnt wel een wijs neusje of is t nou wijsneusje

26-05-2021 12:02

fr-polska +0

Wanbeleid GuddeOut StamOut VanGeelOut half 1 maasgebouw protestmars 3.0 Feyenoord is van ons

26-05-2021 11:55

stamplust +24648

Ik ben blij dat weer de naam Stam genoemd wordt in de BVO.

Aldus 'stam+t.

26-05-2021 11:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties