''Dan heb ik maar de verantwoordelijkheid over één team''

''Dan heb ik maar de verantwoordelijkheid over één team''

Bij het eerste van Feyenoord was er geen plek meer in de staf voor Koen Stam. De trainer heeft wel veel indruk gemaakt op de clubleiding en wilde dan ook niets liever dan Stam binden aan de club. Vanaf aankomend seizoen gaat hij dan ook aan de slag als Head of Methodology.

''Ik ga er samen met de coaches van de jeugdteams voor zorgen dat we zoveel mogelijk jongens klaarstomen voor het eerste elftal'', reageert Stam op de vraag wat zijn nieuwe job precies gaat inhouden. ''Wij hebben onze visie op voetbal, onze visie op talent en onze visie op het begeleiden van talent beschreven. Hierbij hebben wij ook gekeken naar hoe het aanvallen, verdedigen en omschakelen eruit ziet in de absolute top. Op basis daarvan hebben wij onze eigen spelintenties en spelprincipes beschreven. We kijken continu of we ontwikkelingen uit het topvoetbal kunnen toevoegen aan het Feyenoord-voetbal.''

''Dan kan je ook echt aan een bepaalde visie binnen de hele club werken'', vervolgt Stam in gesprek met NoordHollands dagblad. ''Met alle trainers zijn we bij elkaar gaan zitten om een jaarplan te schrijven, zodat we wekelijks met elkaar kunnen sparren over oefenvormen per leeftijdscategorie. Ik had ook de coach van Feyenoord Onder 21 kunnen worden, maar dan heb ik maar de verantwoordelijkheid over één team.''

Afgelopen seizoen zat hij naast Dick Advocaat op de bank en werkte voor het eerst samen met profs. ''Ik heb kunnen zien dat je bij een eerste elftal nog veel meer de diepte in kan. Neem de nabesprekingen. Dan kan je echt op de details gaan zitten: hoe kom je in bepaalde situaties nou tot het creëren van kansen? Als Berghuis de bal heeft in een bepaalde zone, dan weet je dat-ie lopers om zich heen nodig heeft. Volwassen profvoetballers nemen meer eigen verantwoordelijkheid. Het was erg leuk.”

Lees meer over
Steven Berghuis Dick Advocaat
Plaats reactie
666

fluub +8787

Head of Methodology. Gaaf als dat op je visitekaartje staat. Moet je ook steeds iedereen uitleggen wat je eigenlijk precies doet.

31-05-2021 09:59

keesfr17752 +1084

R Bouman kan ook zijn dat je niet verder kunt lezen dan probeerd. En voor de rest is dit een fan site en geen staaats examen Nederlands. Dat jullie denken mensen te moeten vernederen zegt muur over jullie dan mensen die de strekking van het verhaal. Verder kost het mij moeite om te typen vanwege mijn zenuwaandoening en reuma. Maar dit hebben jullie al niet meer gelezen omdat je gestopt bent bij Boumans

31-05-2021 07:52

Dre3000 +6190

Ik kom maar niet langs deze zin. "De trainer heeft wel veel indruk gemaakt op de clubleiding en wilde dan ook niets liever dan Stam binden aan de club"

Maar het is al laat, ik ga naar bed.

31-05-2021 02:39

FRSieb +87543

Ik krijg er ook een dikke error van.

31-05-2021 07:23

vinniev +0

Ik voorzie botsingen. Deze man heeft ongetwijfeld goede ideeën. Maar dan moeten gasten als Van Gobbel en Adriaanse ineens hun werkwijze gaan aanpassen aan iemand die met allerlei theorieën komt, op basis van analyses van het spel van topclubs. Ik hoop dat hij niet alleen goed is in analyseren en plannen schrijven, maar ook in het uitleggen en verkopen aan minder geniale breinen als dat van Ulrich.

30-05-2021 23:56

Dre3000 +6190

"Gewoon hard werken"

31-05-2021 02:47

grandmasterft +65

Ik denk dat van Gobbel wel mee doet. Als je het de coach niet kan uitleggen kan het ook niet overgebracht worden aan de spelers. Ga er dus vanuit dat het hapklaar uitgelegd wordt.

31-05-2021 08:26

keesfr17752 +1084

Als je leest wat de club nu probeerd te bewerkstelligen heerst er onder de supporters een terughoudendheid. Dit is al decennia lang het geval omdat die zelfde supporters te vaak teleurgesteld zijn helaas.


Ik ben van mening dat er nu wel veranderingen staan te gebeuren. Op de 1e plaats een ander soort trainer met modernere ideeen. Een technisch directeur die een nieuwe koers wil varen met ander soort opleidings plan voor de jeugd wat eerst niet voorhanden was en al helemaal niet per speler wat veel jeugd heeft doen besluiten de club de rug toe te keren. Feijenoord moet hopelijk zo'n opleiding hebben dat spelers vertrouwen krijgen dat ze goed opgevangen worden binnen de club en zich er thuis voelen.


En dan het eerste team waar mede door het vernieuwde beleid een ander type traine is gekomen met een ander soort spelopvatting dan gebruikelijk.

Laten we hopen dat dit alles gaat leiden naar technisch vaardige spelers die de techniek goed beheersen. Die op meerdere posities kunnen spelen en niet aan een positie vastgeroest zitten. Daar wens ik iedereen binnen Feijenoord zeer veel succes.

En supportes wens ik heel veel gedult wand Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd succes allen.

30-05-2021 23:03

surlac +0

ik mag toch aannemen dat de nieuwe trainer Slot hierin een heel groot aandeel heeft gehad!

30-05-2021 21:33

deleted106 +19

Head of meth.

30-05-2021 21:08

chris46 +0

van mijn mag die functie gewoon in het Rotterdams ipv Engels, je moet gewoon goals maken en tegen houden, dat breien naar de goal werd gisteren afgestraft door hardlopers die overal vandaan gekocht zijn net als die city spelers en alle andere geld clubs, Cambuur kreeg geen euro voor hun promotie en de 3e van de 2e liga in Engeland 200 miljoen daar voor, de club van Backham kreeg een boete van meer dan 1 miljoen in Amerika omdat ze 2 spelers hadden die ook meer dan de 3 die toe gestaan zijn om iets meer dan de rest te verdienen ik weet niet hoe de naam is van de gene die dat systeem daar heeft geregeld maar dat is wel de ontbrekende naam in Europa om het weer een beetje normaal te maken ,het hoofd de normalen zogezegd.

30-05-2021 19:08

Frankster +20955

Gaat nooit gebeuren zo'n regel, helaas

30-05-2021 19:24

wayne +1

Lijkt mij sterk dat we niet over een jaar of vijf met de Champions trofee staan te hossen. We liggen mijlenver op de anderen voor.

30-05-2021 18:52

badeend +7728

Zegt hij dat dan? Belangrijk is dat we nu die stap gaan zetten. En waar we dan uitkomen is onzeker maar dat we iets moeten is duidelijk.

30-05-2021 19:43

Wietse +23996

Laatste wedstrijden werden makkelijker gewonnen, omdat Berghuis een rappe back over zich heen kreeg - Malacia en links er ook meer wisselwerking was tussen Sinisterra en Haps. Zowaar ook meer toevoer op Jorgensen met resultaat.. Ik mis vooral nog de samenwerking tussen Toornstra en Kokcu met de spits

30-05-2021 18:23

Renzo +1078

Haps had gewoon op LB moeten spelen dit seizoen. Veel meer aanvallende dreiging

30-05-2021 18:46

Wietse +23996

En drie goals. Na Berghuis misschien wel je belangrijkste speler..

30-05-2021 18:48

WouterD1908 +27

Senesi en Marsman na Berghuis

30-05-2021 18:59

WouterD1908 +27

Op beker na die Marsman......

30-05-2021 19:01

Wietse +23996

Marsman was om het even met Bijlow. Allebei echt goede keepers. Senesi en Toornstra staan allebei in mijn top 4 :)

30-05-2021 19:04

FrNiels2017 +156268

Jij hebt wel heel veel mensen in je top 4 ;-)

30-05-2021 23:41

Wietse +23996

Berghuis, Haps, Bijlow, Toornstra en Senesi.. top 5 dus inderdaad .. haha

31-05-2021 09:36

FrNiels2017 +156268

En Marsman had je ook nog haha

31-05-2021 10:19

wayne +1

Had die niet een akkefietje dt srizoen?

30-05-2021 18:53

FrNiels2017 +156268

Ja zat in de gevangenis toch?

30-05-2021 23:40

huissie79 +20058

Hij heeft ook vaak LinksBuiten gespeeld

31-05-2021 07:59

FrNiels2017 +156268

Om Jørgensen echt weer goed te laten renderen moeten we met de punt naar voren spelen op het middenveld, liefst een echte schaduwspits die er ook overheen gaat. Met de punt naar achteren valt er zo'n groot gat tussen je spits en je middenveld dat je geen ruk hebt aan een aanspeelpunt

30-05-2021 22:40

Mrunterwijst +10611

Wanneer Kökcu niet verkocht wordt (wat denk ik wel gaat gebeuren) dan zie ik hem graag op die plek spelen

30-05-2021 23:09

Frankster +20955

Jorgensen is passé. Kan je niet op bouwen

30-05-2021 23:12

FrNiels2017 +156268

Beter dan op spitsen als Bozenik, Linssen, Vente, Bannis of Pratto. Als je hem wil vervangen zul je toch echt eerst een betere spits moeten halen

30-05-2021 23:26

kokkinovskiy +218

Het verschil was dat je nu opkomende backs had en geen backs die er al stonden...

30-05-2021 23:26

p13t +23679

Kün ?tam

30-05-2021 18:22

p13t +23679

Godverdomme kan hier niet eens normaal Turks typen

30-05-2021 18:23

Dezwartetulp +76719

En jij had het tegen mij over verloren uren zinloos gezever? :)

30-05-2021 19:23

p13t +23679

Takes one to know one

30-05-2021 21:09

Jackyan +3695

Voetbal ontwikkelt zich snel. Als je kijkt naar het spel in de jaren 90 was het spel totaal anders. Toen was men echt 100% afhankelijk van de kwaliteit van de spelers. Het spel is veel tactischer geworden. Mourinho perfectioneerde het "parking the bus" waar hij heel succesvol mee is geworden. Diego Simeono kopieerde zijn taktiek met Atletico. Pep Guardiola heeft toen het succes overgenomen met het tikkie takkie spel bij barca en bayern.
Toen kwamen de Duitsers met het moderne voetbal. Klopp, Tuchel en de nieuwe trainer van Bayern.
Zij spelen heel compact en heel direct met veel lopende aanvallers. Liverpool was vorig jaar hier heel succesvol mee. Tuchel wint dit jaar de CL met uitstekende counterspel, verdediging is gesloten. Kijk naar het team van Chelsea, ze hebben nou niet bepaald de beste spelers van de wereld. Maar ze hebben een uitstekende taktiek. Zo'n taktiek vraagt veel van spelers, ze hebben in de aanval en op het middenveld veel spelers die enorme loopvermogen hebben. Mane, Salah, Wijnaldum, Werner, Mount, Pulisic.
Je kunt zo'n spel alleen spelen met de juiste spelers. Hopelijk probeert Slot dit ook te introduceren volgend jaar en halen we meer aanvallers die blijven gaan en enorme loopvermogen hebben. Compact voetbal met diepgaande spelers is het toekomst.

30-05-2021 18:22

Bottleneck +3710

En naast die conditie en tactiek ook fysieke sterkte (veel meer dan in de jaren negentig)

30-05-2021 18:42

FRlegend +16984

Klinkt als beleid. Eindelijk.

30-05-2021 18:13

FrNiels2017 +156268

Het heeft jarenlang als beleid geklonken hoor. Elk jaar was er weer een nieuwe visie die even een pas op de plaats vereiste, om het jaar daarna (hooguit 2) PSV en ajax voorbij te vliegen. Lukte alleen nooit zo goed

30-05-2021 19:49

FrNiels2017 +156268

Haha precies ja

30-05-2021 20:26

FRlegend +16984

Verschil is dat naast een papiertje met wat uitgangspunten produceren er nu ook daadwerkelijk rollen worden gecreëerd om het uit te voeren. Idee is 1 punt, uitvoering 100. Daar zit het verschil in mijn ogen met eerder pogingen.

Daarnaast zijn veel oud gedienden nu ook daadwerkelijk vertrokken die niet mee wilden bewegen.

30-05-2021 22:19

FrNiels2017 +156268

Ik zie vooral heel veel wishful thinking. Concrete maatregelen waren er altijd wel, maar de vraag is of ze werken. Een cynicus zou dit net zo makkelijk kunnen uitleggen als een gekunstelde poging om een gewaardeerde maar relatief onervaren medewerker binnenboord te houden die we liever nog geen hoofd opleidingen maken, toch?

Beleid maken is niet moeilijk, een 'visie' hebben ook niet - maar of het uiteindelijk ook echt ergens in resulteert is en blijft altijd een tweede.

30-05-2021 22:36

FRlegend +16984

Beleid maken is vooral je poot stijf houden als er kritiek op je plan is in een mindere periode. Wij gooien dan vaak het roer weer om. Maar als je kijkt hoe lukraak we te werk gingen klinkt het huidige plan van aanpak veel meer als een basis om op voort te kunnen borduren. Ben het met je eens dat een zwaluw nog geen zomer maakt. We gaan het meemaken.

30-05-2021 22:41

FrNiels2017 +156268

Ik help het je oprecht hopen hoor, en ben het met je eens dat dit beter klinkt dan de talentpools en samenwerkingsverbanden van weleer (die volgens mij ook al had je ze nog 25 jaar volgehouden nooit iets zouden hebben opgeleverd). We zullen zien idd

30-05-2021 22:54

FrNiels2017 +156268

Als we maar niet alles op de korte termijn wegwuiven met het idee dat het toch wel goedkomt - zo werkt het gewoon niet

30-05-2021 22:54

FRlegend +16984

Nee de lange termijn begint ook gewoon morgen. Maar als je moet kiezen tussen 8 ton voor b-garnituur of 4 grote talenten van 16 dan hoop ik dat we inmiddels toch echt dat laatste kiezen.

31-05-2021 15:35

FrNiels2017 +156268

Ja, dat hoop ik ook. Maar uiteindelijk bescherm je ook de lange termijn door op de korte termijn iig redelijk te presteren. Want je weet dat als het echt te slecht wordt dat binnen de kortste keren iedereen ook weer op kan kænkeren

Je moet daarin een verantwoorde balans zien te vinden

31-05-2021 15:39

FRlegend +16984

Als je communiceert dat je een jaar gaat bouwen aan je team, Europees voetbal het doel is en goed voetbal dan is dat wel beter te volgen dan gekunsteld weer roepen dat de Coolsingel lonkt.

31-05-2021 17:11

FrNiels2017 +156268

Natuurlijk zal het dan altijd minder hard aankomen maar ik vraag me toch af of dat genoeg is hoor. En dat gelul dat als je geen kampioen wordt dat het dan ook niet uitmaakt of je derde, vijfde of zevende wordt komt me ook wel een beetje de neus uit

31-05-2021 19:32

FRlegend +16984

Ik bedoel ook juist dat je een andere ambitieuze doelstelling kan hebben met de middelen die je hebt. 3e worden met het jongste team van de eredivisie zou bijvoorbeeld een wereldprestatie zijn. Zeker als het bij vlagen met geweldig voetbal lukt.

31-05-2021 23:19

haai79 +10599

Kom nou maar op met die nieuwe aankopen, dit geneuzel heeft niemand wat aan.

30-05-2021 18:00

heus00 +2

Wie moet er komen?

30-05-2021 18:02

marcuslis +1410

En met welk geld?

30-05-2021 18:07

FrNiels2017 +156268

Sergio Ramos?

30-05-2021 19:50

FrNiels2017 +156268

Die vind ik wel van vergelijkbare statuur ook

30-05-2021 20:27

SVR +395

Precies. Breek nou eens met die ingewikkelde oplossingen, zoals in Diemers de nieuwe Messi zien. Als je gewoon Messi haalt, hoef je verder niet koffiedik te kijken wie de nieuwe Messi wordt. Zelfde geldt natuurlijk voor Ramos. Iedereen zoeken naar de 'nieuwe' Ramos, halen wij gewoon de echte Ramos. Briljant.

30-05-2021 21:28

FrNiels2017 +156268

Je zit hier niet het café hoor met je geneuzel. Alsof we niet doorhebben wat je daarmee bedoelt...!

30-05-2021 19:49

Snoek1974 +1826

Vind het een goede zet dat ze iemand erop zetten om een bepaald type spel in heel de organisatie te bewerken en dat Slot de 2 hoogste jeugdelftallen dichtbij wil hebben zeg ook genoeg .

Gewoon uit de jeugd spelers erbij halen als er blessures zijn ( hoef ook niet gelijk vast hè , maar alleen we ze nodig hebben) .

Er zal altijd een verschil zijn in de aanvallende invulling vooral van de flanken , de ene is een flankspeler , de andere speelt als een speler tussen de linies en de andere speelt weer dicht tegen de spits aan .

Als we binnen paar resultaat is een speler of 2 huren ook niet erg , Til is nog niet rond als lopende 10 maar ook S Lammerts zou een goede zijn voor de spitspositie om die te huren

30-05-2021 17:58

Hark +1

Hele goede zaak. Ik ben erg blij met die Arnesen.

30-05-2021 17:54

boogie +2

Theoretisch klopt het allemaal wel, maar in de praktijk komt het er zelden uit .

30-05-2021 17:44

Dezwartetulp +76719

Ik geloof wel in het Stam effect, maar dat dat al werkt voordat ie begint lijkt me wat veel gevraagd....

30-05-2021 17:49

JDN1987 +22862

Yeaaah ik heb de plek gevonden waar de Kromme zandweg stadion heeft gelegen. Lang mee bezig geweest nooit echt exact geweten wel ongeveer. ( dacht ik). Ik zat fout... ik dacht dat het in de buurt van de gas centrale lage bij de waalhaven en dat het zegmaar aan de overkant van de weg bij de pieren lag. Ik ben daar wezen kijken en het was opzich een groen gebied en het heet de kromme zandweg. Dus ik dacht hebben.. maar toen zei mijn opa ( 90) daar lag het niet. Ja waar dan wel? Dan dat weet ik ook niet meer precies jonge.. dus ik dacht kak... en nu ben ik er achter dat het gewoon naast de Ahoy lag..

30-05-2021 17:26

Den-Fan1975 +320

Nou. Dan gaan we daar weer voetballen

30-05-2021 17:27

IJzerenKees +129241

lief dagboek

30-05-2021 17:29

JDN1987 +22862

Sorry ik moest het kwijt.

30-05-2021 17:30

Hark +1

Ach is toch leuk man.

30-05-2021 17:33

IJzerenKees +129241

geef niks
beetje nostalgie ken geen kwaad

30-05-2021 20:00

JDN1987 +22862

De reden dat ik fout zat is omdat die olek geen kromme zandweg meer heet. De kromme zandweg liep vanaf de pier op de waalhaven tot waar de ahoy en het zuiderpark ligt tot aan de en bij dat park daar lag het. Er is iets meer terug te vinden. Alleen het club huis wat daarna een café werd

30-05-2021 17:32

JDN1987 +22862

22.000 man konden er in

30-05-2021 17:33

p13t +23679

Mooi verhaal, dank voor het delen (ik meen dit)!

30-05-2021 18:16

Den-Fan1975 +320

Ik vind het ook echt leuk

30-05-2021 22:51

Roytterdam +1853

Wie wordt nu dan coach van Feyenoord Onder 21?

30-05-2021 17:23

Tilburgert +56733

De huidige assistent van FC Volendam Sipke Hulshoff, heeft eerder met Slot samengewerkt.

30-05-2021 18:26

Roytterdam +1853

Oke, thanks

30-05-2021 18:32

heus00 +2

En toch hou ik van die club

30-05-2021 17:15

FR-Arnhem +49954

Onze vriend is er nu ook bij, sprak Dickie toen hij begon bij 1.

30-05-2021 17:13

Dezwartetulp +76719

Heb ik jarenlang om geroepen, eindelijk wordt er naar me geluisterd. Lekker man.

30-05-2021 16:59

Hark +1

Top man, dat je hebt volhard.

30-05-2021 17:32

p13t +23679

Zijn al die verloren uren oeverloos geneuzel op deze pagina toch nog ergens goed voor geweest

30-05-2021 18:17

Babbel +4109

Dus iemand die letterlijk zegt dat er in bepaalde situatie lopers nodig zijn wordt op handen gedragen terwijl iemand die lopers koopt met pek en veren de kuip uit wordt gejaagd. Ik zal het denk ik nooit begrijpen.

30-05-2021 16:23

Tim313 +0

Mooi verhaal... al zoooo vaak gehoord.
Volgend seizoen na 8 wedstrijden 13e en van bronckhost is weer trainer.
Allemaal mooie verhalen.

30-05-2021 16:22

1234567890 +173044

Met Gio altijd prijs

30-05-2021 16:23

Frankster +20955

Das knap dit is een uniek verhaal

30-05-2021 17:23

W v H +0

Prima toch. Eindelijk visie. Hdt blijft bizar om te zien hoe ver 020 en Pisvee ons voorbij zijn en dat zelfs Vitesse en Az ons benaderen en zelfs passeren. Bij AZ is er visie, maar veel minder middelen. Wij zijn Rotterdam, de Kuip, het legioen. Eerste Europa cup winnaar. Wij moeten op zn minst 3e club zijn en eigenlijk ook 1e.

30-05-2021 16:20

FrNiels2017 +156268

Niet liever wilden we. Koen Stam binden > Berghuis houden. Koen Stam binden > kampioen worden

30-05-2021 16:08

FrNiels2017 +156268

*Niets liever

30-05-2021 16:09

Think +0

Ik heb wel vertrouwen in hem. Lijkt me intelligente man en heeft ook een goede uitstraling.

30-05-2021 16:08

Tweebenig +6

Eerst maar eens zien wat er uit komt over 5 jaar

30-05-2021 16:56

Think +0

Wel handig als er iemand is waar je vertrouwen in hebt als je aan iets nieuws begint;)

31-05-2021 23:49

DVS1908 +843

Als dit allemaal mislukt met Slot etc, dan zijn wij voor altijd subtop/middenmoot.

30-05-2021 16:05

klaas2222 +4533

En als het hiermee lukt en ook het stadion dan gaan we structureel bij j0den aanhaken

30-05-2021 16:16

Frankster +20955

We zijn momenteel al subtop

30-05-2021 16:24

huissie79 +20058

We zijn al sinds 1974 subtop, met af en toe een incidenteel succes.

30-05-2021 23:12

FRfan67 +6793

Goed bezig

30-05-2021 15:49

edwaddinxveen +166

Is het niet veel belangrijker dat er, zeker bij het eerste, gevoetbald word naar de kwaliteiten van de spelers?
Als je 1 bepaalde speelwijze door heel de club wilt, dan is scouting van essentieel belang.

30-05-2021 15:45

DVS1908 +843

Het is makkelijker om een speelstijl te ontwikkelen, die vervolgens in de jeugd ook toe te passen. Zodat jeugdspelers makkelijker in het eerste kunnen komen. De rest moet je met goede scouting aanvullen.

30-05-2021 16:07

Frankster +20955

Dickie is that you?

30-05-2021 16:09

1908forever +18246

Ik vraag me af of dit ook geldt voor de Feyenoord vrouwen.
Gaan die op de zelfde manier spelen.

30-05-2021 15:36

FrNiels2017 +156268

Die krijgen een Head of Choreography

30-05-2021 16:09

Brutaal1908 +8967

Visie en Feyenoord. Het lijkt gedoemd om te mislukken. Hopelijk krijg deze groep trainers nu een de kans en worden ze gesteund door de supporters die wel vooruit willen met de club.

30-05-2021 15:28

1234567890 +173044

Feyenoord wil ook stappen vooruit maken

30-05-2021 15:31

FrNiels2017 +156268

Doe een stapje naar voren en een stapje terug

30-05-2021 16:10

LarzFR12 +4808

Het doel is om de stap naar het eerste kleiner te maken en essentieel is daarvoor het deelnemen van een jong team in de eerste devisie.

Als dit daartoe een bijdrage levert prima. Maar alles staat bij het juiste talent scouten en het kwalitiet op het veld.

30-05-2021 15:21

1234567890 +173044

Weer een naam Koen in de Kuip .

30-05-2021 15:19

frankprins +3

Ben dan wel benieuwd wat die voetbalvisie van ons is

30-05-2021 15:14

FrNiels2017 +156268

Die zoeken we op

30-05-2021 16:10

kevinmulFR010 +18071

KUUUHHHHHNNNN

30-05-2021 15:08

Km010 +5180

Senesi en gokcu al verkocht voor 40 miljoen?

30-05-2021 15:08

breejedurp +3010

Koen kampioen!

30-05-2021 15:06

Thidanfr +0

Kan die volgend jaar slot opvolgen

30-05-2021 15:06

1234567890 +173044

Waar op gebaseerd

30-05-2021 15:09

Thidanfr +0

Z’n achternaam

30-05-2021 15:12

Frankster +20955

Koen "The prodigy" Stam

30-05-2021 15:03

Dezwartetulp +76719

Koen “The Firestarter” Stam

30-05-2021 19:22

jack98 +46867

Dit is broodnodig, Koen! Goed dat de eerste stappen naar wederopbouw worden ingezet!

30-05-2021 15:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties