Ahmed Aboutaleb is klaar voor een groot feest in Rotterdam. De burgemeester rekent erop dat Feyenoord aanstaande zondag gewoon de titel pakt tegen Go Ahead Eagles.
"Het gaat maandag gewoon gebeuren" doelt de burgemeester van Rotterdam op de huldiging in gesprek met ESPN. "We gaan ervan uit dat Feyenoord zondag kampioen wordt en daarmee geeft Feyenoord een cadeau aan de stad. Wij geven op onze beurt weer een cadeautje aan Feyenoord en aan alle supporters. Ik wil niets weten van uitsteloperaties. Feyenoord, jullie gaan winnen!''
Rotterdam maakt zich klaar voor een huldiging op maandag. ''Het staat nog niet helemaal vast, maar de bedoeling is dat we de spelers, technische staf en een aantal genodigden hier in de burgerzaal ontvangen. Die zaal heeft een balkon, de beroemde balkon waar altijd het elftal op staat. Zij zullen daar de schaal aan de supporters tonen die op de Coolsingel staan."
''Mensen gaan in vakken staan, het is dus niet een grote kolkende massa. Dit is in het belang van de mensen zelf, de crowdcontrol en de veiligheid om te voorkomen dat mensen elkaar vertrappen." Op het evenemententerrein geldt een alcoholverbod. "Het is een feestje dat we aanbieden aan Feyenoord en als ik iemand uitnodig op mijn verjaardag, dan bepaal ik wat er geserveerd wordt. Ik probeer natuurlijk wel rekening te houden met mijn gasten."
Verzoek Feyenoord niet gehonoreerd
Rotterdammers wilden dolgraag een busrit door de stad. "Het is hier geen traditie om een hele lange sliert door de stad te trekken met een bus. Ik heb zelf gezien wat voor sfeer er in Madrid was tijdens een kampioenschap en dat wil ik in Rotterdam niet hebben. De veiligheid kan niet gegarandeerd worden omdat in feite iedereen in grote aantallen langs de route kan staan en de bus kan bestormen en beklommen kan worden. Dat heb ik allemaal al gezien en dat heb je niet in de hand.''
Topreactie
1234567890 +172712
Abu heeft zijn suikerfeestje gehad ,Maandag ga het echte feest beginnen
Plaats reactie
Supporter0187 +437
Prachtig om kampioen te worden, en een aantal besluiten snap ik ook compleet en sta ik echt wel achter. Maar de manier waarop het gebracht wordt.... man man man.
Alsof het door de gratie van Abou komt dat er een huldiging komt en dat dat dan zijn feest is......
jookito +320
In Madrid sprongen er mensen van Viaducten in de bus, dat is levensgevaarlijk natuurlijk, èèn van die jongens sprong mis en kwam onder een wiel terecht en was op slag dood. Dat risico wil Abou niet lopen natuurlijk en daar heeft ie wel gelijk in.
Ger alhier +2485
De burgemeester, de door niemand gekozene heeft geen enkel inzicht van wat er in onze stad kan. Helaas heeft hij als niet gekozene wel het laatste woord! En geen alcohol, gaat hij dat zelf verbieden en controleren?
Peter.B59 +75
Feestje zonder alcohol kan niet? ? Dieptriest dat alleen alcohol voor een echt feest kan zorgen. Dat onze club kampioen wordt en het feest dat daarbij hoort wil ik nuchter mee maken en er niets van missen. In het verleden heeft te veel alcohol, maar ook geestverruimende middelen enorm.veel problemen veroorzaakt. Gewoon genieten.
Fedal Brakenburg +20
Ik hoop echt dat het Rotterdamse volk alles wat niet mag aan hun laars lappen. Jouw clubje wordt kampioen en dat mag niet gevierd worden? Ja, op islamitische wijze...alcoholvrij dus. Absurd gewoon.
Shinji0n0 +2059
Het zou zeker PRACHTIG zijn om bij het kampioenschap als we als 1 collectief voor het stadhuis konden staan zoals het hoort (HAND in HAND.....) en gelukkig mocht ik het een paar keer eerder al meemaken. Ondanks de ongeregeldheden erna waar ik in de menigte mee moest anders kreeg je rake klappen. Wel een mooie nike aan over gehouden destijds. Maar blijft wel jammer dat het niet meer zo kan, dan wel zonder die ongeregeldheden. Een busrit zou zeker FANTASTISCH zijn. Maar eerlijk is eerlijk .... De sociale media maakt mensen gek!!! Alles voor de likes en aandacht! Daar zijn wij zijn zelf debet aan. Dus ik kan mij die bezorgdheid wel begrijpen. Want zijn ook jonge kinderen die dit voor het eerst zullen meemaken.
Trots op Feyenoord!!
haassie +1172
Tuuter- bruiloft ok…busrit niet ok..
RayR1989 +691
Dat dus...
Moslim geen alcohol zelfde verhaal zijn verjaardag ?
Hij heeft het in zijn bol gekregen..
Kan hij ook niet gewoon een 6 mei 2002tje krijgen ofso met zijn amsterdamse roots
Tijd voor een nieuw burgermeester maar dat is mijn mening
johanj34 +3980
En meteen racistisch....kleuter
horus +319
deze burgemeester is cum laude geslaagt voor zijn narcistische diploma, wanneer wordt rotterdam eindelijk van deze 020 pvda'er verlost?
Justinho +573
Ondanks dat de redenering wel te begrijpen is, is het natuurlijk ook wel triest dat tegenwoordig alles gereguleerd moet worden. Volgens mij komen mensen vooral om te huldigen en de waardering te uiten. Maak een ouders en kinderen vak om de veiligheid te waarborgen en laat alle mensen zelf een risico-analyse maken.....
FRRMS +26121
Moet het echt denk je?
Of zorgt die overspannen sfeer bij de ME en politie voor een gespannen gevoel bij de bevolking?
Swemmel +7
Waarom is die ME nodig denk je?
KopOpZuid +2124
Ik begrijp de redenering van de burgemeester...
Egwel +13317
Maandag sta ik al om half 9 klaar met me meissie en haar zoontje Djayvano en me dochter Déshana
Anthony.A +970
Heel veel plezier met zijn allen!
NicoJansen +3242
Hele enge man
Headlag +673
Ik heb een kort knallertje gemaakt voor de liefhebbers. Stukje happy, stukje hardcore. Vast niet voor iedereen, maar hopelijk kan ik er een paar mensen blij mee maken. Gebaseerd op het lied van Cockie.
Geen clip gemaakt, geen geile bn'ers erbij, geen carnaval, wel de oorspronkelijke synths gebruikt.
Geniet ervan https://youtu.be/-_8bXGMXLT4
Afzeiken mag ook, was leuk om te doen.
Waakvlam1989 +17456
Niet mijn ding, die hardcore, maar leuk gedaan.
Headlag +673
Thanks. Snap ik ook, je moet er net lekker op kunnen gaan.
Toegegeven: niks is lekkerder dan het Legioen dat het zingt.
TussenjaarFC +138528
Hahaha gaaf zeg. Niet mijn muziek maar je hebt mij er wel blij mee gemaakt. Dikke glimlach op kantoor
Headlag +673
Haha lekker, thanks man! Dat was precies de bedoeling.
ijsselmondert +488
Ken er wel wat mee als ik een 6 packie bier op heb
Headlag +673
Thanks! Ik weet binnenkort wel een gelegenheid voor een sixpack.
6mei70 +157
Tof man
Headlag +673
Dankjewel!
flowerpower +3030
Was hij maar een keer zo scherp als zijn "eigen volk" feest viert na een overwinning van Marokko. dan loopt het totaal uit de hand in Rotterdam. Pleuris burgemeester. Oprotten met die klojo.
LARSCF2 +3120
Ik kan mij nog wel herinneren dat je niks te drinken mee mocht nemen in 2017, want er zou voldoende gelegenheid zijn om drinken te kunnen halen. Ik heb 4 uur lang in de brandende zon gestaan. Alsjeblieft doe niet zo moeilijk en laat iedereen zijn drinken mee nemen.
Bema777 +1012
Het gaat alleen om alcohol toch? Of alle flesjes?
LARSCF2 +3120
Toendertijd was het alles volgens mij. Toen ook alles braaf ingeleverd.
Justinho +573
Ik kan me vaag herinneren dat hier niet op werd gelet... Als dit wel het geval zou zijn dan zouden mijn herinneringen meer helder van aard zijn...
rdamzuid4ever +327
Wordt gekkenhuis maandag...........iedereen gaat los.......
jonaathn +14701
Ik moet zeggen, die vijf kerels achter Abou lijken allemaal Romeo’s. En een beetje aan de domme kant. Die blauwe blouse is helemaal geweldig 😂
r0bert0 +584
Is dat leuk? Mensen beledigen die je niet kent. Want in dat geval vind ik jou een domme lelijke aap.
TussenjaarFC +138528
Nou nou lief doen!
vlo +6933
Muggenzifter ! Mag ik dat zeggen ?
Ja dat mag ik zeggen !
michael_verstappen +99
Volgens mij schreeuwt hij het niet in hun gezicht. Niet zo overdrijven
jonaathn +14701
Ja!
rooieronnie +273
Ik wil hem niet hebben in Rotterdam
FRU +2385
wanneer wordt het eens tijd dat deze man iets anders gaat doen? Vroeger was Rotterdam de stad van het nachtleven, Dance parade, enz enz. Het was altijd super gezellig in de stad. Natuurlij kwaren er wel onlusten en wat vechtpartijtjes hier en daar, maar kom op we zijn niet van glas.
Laat de politie gewoon snoeihard optreden als het echt uit de hand loopt, maar geef de burger ook wat ruimte. blijkbaar is er behoefte om emoties los te laten omdat deze de afgelopen jaren maar als te veel zijn ingeperkt.
Er is een kampioenschap te vieren ... dat is toch 1 groot feest!?!?
TussenjaarFC +138528
Rubberentegelmaatschappij
FRU +2385
Mooie verwoording, dat is inderdaad wat het is.
sako +155
Koop een spiegel, kijk erin: als we de huidige groep Feyenoord supporters de vrije hand geven, dan blijft er niks staan. Ik kom al bijna 35 jaar in de Kuip en dit jaar voor het eerst het gevoel gehad dat ik er niet wilde zijn (Fey-020 voor de bekert). We hebben het er als totale supportersgroep naar gemaakt dat de regels zijn zoals ze zijn. 7 mei 2017 (een week voor die huldiging) was het nog een grote kk zooi. Dus we kunnen alles wel wegmoffelen onder 'paar dingetjes maar en dat is allemaal niet zo erg'...maar dat is het dus wel. De acceptatiegraad moet omlaag (dus nee, vechten hoort daar niet bij) om ervoor te zorgen dat we weer 'feest' kunnen vieren...
Vince78 +11536
Eens met je bespiegelingen.
Ik hoop alleen dat de politie ook van 2017 geleerd heeft. Want op meerdere paarden door de mensenmassa te gaan rijden over de lijnbaan, terwijl bijna elke zijstraat hermetisch afgesloten is, was geen succes. Daar waren maar een paar onrusstokers nodig in combi met die paarden, om daar te midden van 1000en goedwillenden, een clusterfuck te creëeren.
FRU +2385
Ik snap je punt ook zeker, maar nu worden de supporters in het stadion geextrapoleerd naar heel de stad. Ik ken genoeg oudjes die niet in de kuip komen die het machtig mooi zouden vinden lekker te juichen voor hun club en ze van dichtbij te zien. Ik ken genoeg kids die niet in het stadion komen voor wie dit prachtig zou zijn.
Feit is inderdaad dat er relschoppers zijn, ik vind oprecht dat feest nooit en te nimmer mag lijden onder 'angst'.
Feyput +7719
het probleem is dat het snoeiharde optreden weer een kettingreactie dáárna uitlokt. Het beleid zal nu waarschijnlijk zijn om überhaupt niet het snoeiharde optreden te laten gebeuren.
rdamzuid4ever +327
Wij als supporters bepalen, waar en hoe er gefeest gaat worden,,,,,en niemand anders, dit is onze stad en onze club......
Keesouwerkerk +3077
Ik begrijp jouw punt helemaal. Aboutaleb heeft te maken met het onweerlegbare feit dat er al heel veel massa bijeenkomsten van Feyenoord fans begonnen als een groot feest, maar eindigden in een veldslag. En Aboutaleb is nu eenmaal verantwoordelijk voor de openbare orde in de stad.
En dus neemt hij maatregelen waarvan hij denkt dat ze nodig zijn om escalatie te voorkomen. Hij heeft in het verleden geleerd, die kennis gebruikt hij bij huidige beslissingen. En die beslissingen verhogen de feestvreugde niet. Wij zijn dus zelf de aanleiding.
rockn_roll +8226
spandoekje, hoofddoekje, slap vaatdoekje, Aboukje
lv56 +1750
Wat wil jij dan ? Een grote klerezooi of zoiets ? Spandoeken, vlaggen, zingen, je club aanmoedigen..alles kan......Hij wil gewoon geen teringzooi in de stad. Duidelijk ?
rockn_roll +8226
Evenementen terrein maken van de Coolsingel. Doe eens normaal gekkie. Duidelijk?
TropicalDanny +1041
Och, heb je die lv56 ook weer hoor met z'n pedante toontje. Na 800 reacties nog niet 1 positief woord over onze club, laat staan de supporters. Beetje sneu, vind je zelf ook niet?
lv56 +1750
Niet mee eens. Ik ben zielsgelukkig dat we kampioen gaan worden. En ik wil de netten weg en klerezooi weg dat is alleen maar positief. Teringzooi maken dat is negatief even voor alle duidelijkheid. Helaas hebben we dat teveel gezien de laatste tijd. Zodra je hier iets van zegt ben je negatief of moet je naar AZ, Excelsior, Sparta of de amateurs. Dan maar vlaggen, zingen, spandoeken of iets anders om je club aan te moedigen, maar doe dit niet af als zielig. Geen cent schade aan de club door mijn gedrag, zouden er meer moeten kunnen zeggen ( over positief gedrag gesproken ).
johanj34 +3980
@ rockn_roll 🖕🏼🖕🏼🖕🏼
rockn_roll +8226
Jij bent er vroeg bij. Je leeft ook in het verleden zie ik net als Abou
wateringer +15987
Oke Adolf, bedankt voor je inlevingsvermogen!
CY54043 +0
Kop van Zuid let op je woorden.
Er zijn mensen overleden aan tyfus.
Duizendlampen +1899
Het is alleen niet jouw verjaardag, mafkees, en wij worden niet ‘uitgenodigd’ in Rotterdam.
petje +10639
Ook het feit dat hij zijn eigen regels weer maakt
Je MOET een id bij je hebben
Nergens in de wet staat dat dat moet
Enkel als je in overtreding bent moet je t bij je hebben.....
Met zn allen n klacht indienen want dit gaat te ver....
svanw84 +11053
Klopt niet. Je moet altijd een legitimatie bij je hebben.
Rotterdammert +6020
Nee. Je hebt een toonplicht en geen draagplicht.
En het tonen moet enkel als er aanleiding voor is en het noodzakelijk is om jouw identiteit vast te stellen.
sako +155
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identiteitskaart/vraag-en-antwoord/wat-is-de-identificatieplicht leuk die woordenkeus, maar een ID bij je hebben is dus in praktijk verplicht.....dat ze er niet zonder reden naar kunnenv ragen is idd wat anders
Tistogwa +50352
U heeft geen draagplicht, alleen een toonplicht. Omdat u het identiteitsbewijs verplicht moet kunnen tonen, betekent het in de praktijk dat u altijd een identiteitsbewijs bij u moet dragen. Het verschil tussen een draagplicht en een toonplicht is dat de politie bij een draagplicht bevoegd zou zijn u ook zonder reden aan te houden om uw identiteit te controleren
petje +10639
Tonen is enkel als er n goede reden voor is
Is er nu helemaal nergens een advocaat die hier tegen in gaat???
FRRMS +26121
Vakken.. crowd control …
Want het is vroeger zo vaak fout gegaan
Alles voor controle
Echt dit systeem mag van mij branden en heeel gauw
sako +155
Misschien ben je niet oud genoeg om 1999 nog te herinneren. Toen was het een grote teringzooi. En voor wat betreft grote massa's en kleine ruimtes. Denk nog eens aan loveparade Duisburg...Crowdcontrol hoort bij deze tijd en als je dat niet wil, dan is het jammer voor jou. Of wil je graag doodgedrukt worden doordat er in een menigte bijv een paniekreactie ontstaat? Dan is het stadhuis te klein en moet Abou branden in de hel omdat hij het niet heeft voorkomen...
FRRMS +26121
Kan ik zeker wel herinneren
2017 ging goed toch
ga jou toch ook niet iets verbieden of aankijken op iets uit 1980 ofzo dikke onzin
rdamzuid4ever +327
Paniekreactie......waarom gaan die mongolen gelijk in paniek raken en rennen pfff zijn niks meer gewend tegenwoordig....
Vince78 +11536
2017 bestond ook uit vakken.
vlo +6933
klopt ! Die zich zich vol hebben laten lopen met alcohol en stijf staan van de dope...die raken niet in paniek en kunnen overal tegen toch ?
Zeg maar de stoere knapen onder ons .
mfr23 +6166
Het is op andere plekken in de wereld wel fout gegaan met grote groepen mensen ja. Beter voorkomen dan genezen. Als je er verder over nadenkt: wat voor last heb je er precies van? Juist. Niks.
Crowd control is gewoon een term maar tegenwoordig schiet iedereen alweer in de stress als ze ‘control’ zien.
FRRMS +26121
Tuurlijk maar dat stijve gedoe om alles maar te controleren vanuit de staat begint m’n neus uit te komen
Maar als je zo goed bent geïnformeerd in termen.
Ben je ook zo goed geïnformeerd wat ze wereldwijd doen als ze een demonstratie, bijeenkomst oid linksom of rechtsom willen beëindigen?
mfr23 +6166
‘Vanuit de staat’. Als jij naar een willekeurig festival gaat is crowd control ook iets dat hoog op de prioriteitenlijst staat.
Wat het beëindigen van bijeenkomsten en demonstraties hiermee te maken heeft ontgaat mij even. Daar gaat het helemaal niet om en dat is hier ook niet aan de orde.
petje +10639
Ik nodig iemand uit in mijn stad , mijn feestje
Jezus nog an toe
Het lijkt de mesias wel ...t wordt echt tijd voor een andere die daar gaat zitten,want het is altijd anti Feyenoord...
Met Zomercarnaval , n feest met vele wapens en teveel drank mag wel alles.
Bij de ontzettend mooie huldiging in 2017 waar rond de 250000 mensen waren ging er niets mis.....we slaan we door
Dank Aboutaleip, het is niet jouw feestje
Het is ons feestje en als er wat gebeurd en dat vrees ik ligt t aan jouw , doorgeslagen leip.
Dat is mijn mening.
ringostar1 +2648
Eerst maar eens winnen zondag
De-Witte-Socrates +6825
Wie ben je dan, wat ken je dan joh.
Sinister +13025
Het is al een klein wonder dat die huldiging plaats vindt, zij het uitgekleed.
snauwaap +3674
En allemaal helikopteren als de schaal omhoog wordt gehouden?
Of bedoelde je dat niet met uitgekleed?
svanw84 +11053
Waar maak iedereen zich druk om. Er zijn zowat precies dezelfde regels ingevoerd als tijdens de huldiging in 2017. Mocht ook geen alcohol mee en zo. En geen vuurwerk e.d. Maar het was toch een gave huldiging geworden. Met toch wel wat fakkels enzo.
charlaykc +9481
Bus zou wel tof zijn zo over Laan op zuid.
petje +10639
Over de zandheuvels bij de rozenknoop
charlaykc +9481
Of Korte Stadionweg, Vuurplaat, Laan op Zuid zo de Erasmusbrug over...
svanw84 +11053
Laan op Zuid is dicht.
FRU +2385
dan niet meer ! ;-)
united010 +376
Hoe lang met deze man in zn termijn? Hoog tijd voor een andere burgermeester.
OJ84 +2718
Deze burgemeester is het lachertje in ons land. Wat een overdreven acties allemaal. Laat supporters het feestje nu volle bak vieren.
youhavetheface +648
Het lachertje van het land…jij komt dus niet uit Rotterdam.
DeKuipKoning +1790
Oeps dacht OJ84
Vince78 +11536
De clown van de week.....
eljeffe +481
Het was een goede burgemeester maar het is hem nu echt naar zijn hoofd gestegen hoor...
Met ze'n "mijn verjaardag & IK wil dat niet hebben"....
Als burgemeester dien je voor de inwoners van de stad en niet wat je zelf wilt ❗❕
Maradollar +5683
Als hij zelf een pilsje had gelust dan was hij nooit op dat idee gekomen, helaas
JJvG_FR +3322
Weet je wat het volk echt niet in Rotterdam wil hebben? Mensen zonder dak boven hun hoofd, 13 jarigen met machette's op zak die elkaar doodsteken, Ontploffingen bij woningen, Straatroven, vrouwen die zich onveilig voelen op straat etc etc.... Maar het enige waar jij je druk om maakt, zijn Feyenoord supporters. Walgelijke vent ben je vooral in je verwoording ook: "mijn verjaardag". Waar heb je het in hemelsnaam over?
FRRMS +26121
Dat komt omdat hij hiermee zieltjes wint in Nederland
kijk mij het eens “goed” oplossen
Enge tievus nar is t
LaurensFR +1736
Arrogantie. Volgende 'feestje' is de kroning van King Abu van Rotterdam.
DirkKuip +4551
Als Abou zegt: Jullie drinken thee! Dan drinken wij thee.
JKTB +21192
Maargoed dan dat ze vorige week geen kampioen geworden zijn. Dan hadden ze met vliegtuig van Woudestein naar De Kuip gemoeten van Abou
fr.Joey +133
Het lukt ze ook om de koning en koningin veilig door rotterdam rond te laten lopen dus waarom de selectie van Feyenoord niet...
CW010 +1807
Met Koningsdag krijgt hij aanzien uit heel Nederland en alle complimenten, daar krijgt hij een harde plasser van.
Bij een busrit van Feyenoord wordt zijn ego niet gevoed, omdat dan alle aandacht naar de spelers gaat
fr.Joey +133
+ alles wat met feyenoord te maken heeft is hij op voorhand al op tegen
marcianorsd +9298
He aboutaleb vieze vuile ......
Gers +12837
Snap dat een aantal geen alcohol heel spannend vinden ..maar .denk dat alcoholpercentage nog hoog genoeg is. Voor de rest eens met de burgemeester
Ono +1928
"Als ik een feest geef bepaal ik de regels" is echt van een ongekend narcistisch niveau.
Dit is niet zijn feest, hij moet het faciliteren, daar is hij namelijk voor aangenomen, dat is zijn werk. Hierbij moet hij rekening houden met de wensen van de supporters. Uiteraard kan niet alles en zitten er meer dan genoeg debielen tussen maar 99% van de mensen die maandag naar de Coolsingel komen willen iets vieren, willen een feestje. Van die 99% moet je uitgaan en niet van die 1%
Gers +12837
.heb door de jaren zoveel shit gezien en mij leek het altijd op toch wel iets meer dan 1% ...met de nodige meelopers. Weleens goed dat dingen eens wat strakker worden aangepakt
keescf +26289
Geen alcohol, hanteer die onzin lekker in Casablanca. Laatste keer gebeurde er geen reet.
Steven.S81 +25
Maar je mag wel je volgieten van te voren met een liter vodka en je neus gepoederd in het groen/wit gespoten met een fluit in je reet in een string gaan?
#vraag dit voor een vriend#
wateringer +15987
Bedankt dat je dit voor me vraagt!
DeKuipforever +197899
Jeetje, ik ben er net en nu alweer verhuizen...
MacaRooney +4966
Heb morgen feest georganiseerd. Zonder muziek en er mag niet gepraat worden, als natje en droogje is er magere kwark en water.
Het is tenslotte een feestje dat ik aanbied en als ik iemand uitnodig op mijn feest, dan bepaal ik wat er geserveerd wordt
Niets_is_sterker +4558
Ik mag toch wel zelf bepalen of ik een krat bier mee neem ja of nee
wateringer +15987
Nee, dat mag jij niet! En je gaat netjes op de plek zitten die MacaRooney aanwijst en dan houd je je ook koest, begrepen??? Laat ik niet merken dat je ook maar enigszins aanstalten maakt om het naar je zin te hebben want dat bepaal jij niet!
soldaatvanroodwit +110
Lijkt me niet dat alle spelers verzamelen bij het stadhuis.. Iemand een idee hoe ze naar het stadhuis toe gaan?? En een oproep aan iedereen die er bij de huldiging bij is NIKS IN VAKKEN GEWOON HELE ZOOITJE DOOR ELKAAR CHAOS EN EUFORIE DAT MOET JE HEBBEN!!!! Dinsdag klaagt die joodse burgemeezter toch wel op ons feyenoorders kunnen we net zo goed reden geven om te klagen
Tapiaz +28530
Toch wel wat merkwaardige quotes in zijn verhaal. Als we bij thuis verjaardag vieren proberen we te achterhalen wat mijn gasten lekker vinden en halen dat in huis, want de gasten gaan boven alles. In Marokko kennelijk niet...?
Busrit is geen traditie in Rotjeknor, nou én? En wat vreemd om dit te koppelen aan Madrid, waar iets dergelijks kennelijk een beetje uit de hand is gelopen. Maar in heel veel andere steden niet hoor beste man. Met een busrit kan heel de stad meegenieten, als je nu bij de huldiging ergens achteraan op de Coolsingel in een vakje wordt gezet, krijg je er niet veel van mee denk ik.
Nee, de burgervader is een echte fan, die altijd wel heel opzichtig de veilige kant kiest als het om Feyenoord gaat. Jammer, heel jammer
f-e-ij-e-n-o-o-r-d +10970
Zo’n open bus van de Kuip naar de Coolsingel en terug zou toch geweldig zijn? En moet toch ook (met dranghekken en politie) te regelen zijn?
Je verspreid de mensen juist over pakweg 2 km, lijkt mij juist handig. Geen groepjes vorming met tuig dat het feest wil bederven, maar een feest voor de hele stad!
DeKuipforever +197899
Bijna 4000 reacties op een topic over Aboutaleb, die man moet wel erg populair zijn...
tomajo-nl +1160
Mogen fakkels wel?
VSOPXO +62468
Alleen voor mensen met zonder ogen
tomajo-nl +1160
1 oog ook goed ?
Prikkie +2599
Rotterdam is van de Rotterdammers. En het feest van Feyenoord is voor alle Feyenoorders. Walgelijk hoe Aboutaleb er een vergelijking van maakt alsof het zijn verjaardag is en alles weer verbiedt. We weten toch wel dat hij eigenlijk een neus is.
oane12 +38284
Held!
Prikkie +2599
U!
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties