"Al het gevaar moest dus over links komen"

Dat Feyenoord nog niet is waar het moet zijn, is een conclusie die iedereen kan trekken. Het 1-1 gelijkspel tegen Willem II - ondanks het veldoverwicht - hielp hier niet bij. In Dit Was Het Weekend zoomden Kees Kwakman en Kenneth Perez dan ook in op wat er mis ging.

Zo constateerde Kwakman dat het vooral de rechterkant was die niet liep. "Dat kwam met name omdat Ivanusec daar speelde. Volgens mij was het zijn eerste keer aan de rechterkant. Dat was onwennig; het liep niet tussen hem en Nieuwkoop. Aan de linkerkant was veel meer dynamiek. López liep dieper dan Paixão en Hancko was goed in de opbouw. En hij komt ook vaak op; hij was de speler met de meeste schoten, 7. Het gevaar moest dus over links komen."

Kenneth Perez zag het misgaan bij een andere Feyenoorder: Ramiz Zerrouki. "Dat mag ook wel een tempootje hoger. Zo deed hij het ook bij FC Twente, maar daar viel het minder op. Bij een topclub ligt alles onder een vergrootglas. Weer werd hij zomaar van de bal gezet en gered omdat er gefloten werd, terwijl het geen overtreding was. Dat komt omdat hij te traag handelt. Als hij degene is die nu vast op die plek speelt, weet ik niet of dat genoeg is."

Tijd nodig

Ook wees Perez op het verschil tussen Brian Priske en voorganger Arne Slot. "De spelers zijn niet top, het was de trainer die heel bijzonder was", doelde hij op de voorgaande seizoenen. "Priske is een heel goede trainer, maar niet zo bijzonder als Slot. Hij haalde die 20% meer eruit, waardoor het een geoliede machine werd. De spelers gaan na zo'n periode toch kijken: wat kan de volgende trainer? Je moet nu iets anders gaan doen, en dat gaat niet zo 1, 2, 3. Natuurlijk is het ook pech dat je nu twee punten laat liggen. Dat is niet bevorderlijk voor het geloof in de nieuwe manier van spelen."

Kwakman snapt dat Priske tijd nodig heeft, al is het volgens Perez de vraag hoeveel tijd er is. "Je hebt een tegenstander, PSV, die weer heel weinig punten gaat laten liggen. Dan kom je in hetzelfde traject als vorig jaar, waar je telkens moet achtervolgen. Ik denk dat je zo voor 28 van de 34 wedstrijden voor PSV al drie punten kan opschrijven. Dan gaat het hard. En het is ook nog niet zeker dat Feyenoord de naaste belager wordt."

Plaats reactie
666

Bassie666 +4926

Het gevaar komt meestal van links ... 31 ja..... 3 te vroeg

12-08-2024 22:28

SixtoRovina61 +47931

Vooruit, 31 omdat je het zo graag wilde

13-08-2024 15:38

sziep +8815

Zerouki moet gewoon weg! Liever zechiel en Milambo dan maar samen

12-08-2024 20:42

ElleFR1406 +37802

Ik dacht dat te Kloese niet op vakantie ging om transfers op tijd op orde te hebben…. 🙃🙃🙃

12-08-2024 18:16

feyenoord0101 +9141

Te Kloese is meer met de 021 en dordt bezig i.p.v Feyenoord 1,slaap lekker te Kloese!!

12-08-2024 16:14

ELyrics +1131

Priske kan je helemaal nog niet beoordelen..!
Wieffer weg nog geen vervanger voor gehaald..!!
Mintey ook niet...
Je bent een stuk zwakker als einde vorig seizoen...
Stengs weg en timber net terug
Kortom t'is effe afwachten

12-08-2024 16:11

zekerteweten +116699

Zoals het gevaar altijd van links komt.

12-08-2024 16:09

VineFeye +8690

Zerrouki krijgt het met zijn tempo in mijn bier elftal zelfs moeilijk.

12-08-2024 16:06

guykroudikorsou +8307

We missen gewoon net als vorig seizoen een spits met scherpte en gretigheid voorin.
Willem II raakte 80 minuten letterlijk geen bal. En wij kregen best wel kansen voorin (Gimenez zeker 2x open kans, Nieuwkoop 1x) als je gewoon de 2-0 maakt is er echt helemaal niets aan de hand en loop je verder uit.
Ligt echt niet aan Priske of de formatie of Willem II of wat dan ook.

12-08-2024 15:09

fred1969 +348

Hoe zit het dan met onze nadje en Mitchell. Zaten niet eens bij de selectie. Announce snel topaankopen voordat we nog verder achterlopen.

12-08-2024 15:08

Marlin +1028

Ivanusec op 10!
Aanvallend!

12-08-2024 14:57

sjaarloos52h +21932

Dat roep ik al een heel seizoen lang! Dus eebs!

12-08-2024 14:59

Boss63 +1435

Ja kan ook in Priske systeem en dan Paxiao op rechter 10.

12-08-2024 16:27

JKTB +21314

Spijker op kop mbt Zerrouki. Omdat de transfersoap zo lang duurde heb ik ook bij Twente goed op hem kunnen letten en heb nooit begrepen waarom we hem zo graag voor zo'n enorm bedrag wilde hebben. Enige reden die ik kan bedenken is dat Te Kloese en Zerrouki dezelfde zaakwaarnemer hebben.

12-08-2024 14:52

konabalou7 +54731

"Als hij degene is die nu vast op die plek speelt, weet ik niet of dat genoeg is."

Ik wel Kenneth, ik wel.

12-08-2024 14:50

jack.f +5039

Ja ze vergeten dat slot vorige jaar ook een matige start had. En in het kampioen jaar ook niet echt liep in het beging, toen kwam je met de Kerst op de eerste plaats en dat hebben we vast gehouden.

12-08-2024 14:50

Mearte +8299

Sowieso had Slot ook tijd nodig in zijn eerste jaar voor het in elkaar viel. Totaal andere situatie wel natuurlijk. Maar ik had niets anders verwacht met een nieuwe trainer ongeacht welke dat zou zijn.

En dan is de trainer met zijn formatie wissel een makkelijk doelwit voor de supporters. Hopelijk blijft dat nog lang weg uit het stadion want daardoor gaat niemand beter presteren.
Plus dat 3 - 4 - 3 een formatie is die ik heel goed bij Feyenoord vind passen. Met intensief voetbal, hoge en snelle druk. En snel aanvallend voetbal. Het heeft alleen even tijd nodig.

Mag duidelijk zijn dat er wel snel verbetering te zien moet zijn, alswel kwaliteit aan de selectie moet worden toegevoegd.

12-08-2024 14:59

JFK +4872

Een eigen mening en nog onderbouwd ook, dat je dat hier nog tegenkomt, CHAPEAU!

12-08-2024 15:54

Steven_Seagal +28001

Ik ken een goede grap met de titel van dit nieuwsartikel

12-08-2024 14:48

Steven_Seagal +28001

Gevaar komt van links ‼️

12-08-2024 15:09

goldenboy +18302

Het gevaar komt altijd van links

12-08-2024 14:36

FRPetrus +33182

Ander Breivik, linkse Sociaal Democraat


Oh nee

12-08-2024 16:05

Rotterdammert +6062

In goede doen zijn Stengs, Gimenez, Paixao, Geertruida, Hancko, Bijlow, Beelen, Timber, Wieffer, Hartman, Aursnes, Kokcu, Minteh etc. gewoon top van de Eredivisie.

Beetje onzin om te roepen dat die Feyenoord selecties niet veel bijzonders waren onder Slot.

12-08-2024 14:32

TypischFeyenoord +18089

Sinds advocaat wil de media doen alsof wij elk jaar een selectie hebben die blij mag zijn met 5e plek.

12-08-2024 14:40

SEYVEN +14049

Trauner, Malacia, Sinisterra, Dessers, Idrissi

12-08-2024 14:42

gwmd1 +4126

Eens met Perez alleen had Slot betere spelers. Het is Dtk die de schuld moet krijgen, hij had allang CL aankopen moeten doen. Minstens 50 a 60 miljoen moeten investeren in goede spelers. Op deze.manier gooit hij de hele club voor de bus. Uiteindelijk gaat het nu meer geld kosten dan het oplevert. Arnesen was zoveel beter, maar is op een zieke onwaardige manier geslachtofferd omdat hij een andere visie had vermoed ik. Ook nooit echt een verklaring voor geweest. Arnesen heeft als een gentleman afscheid genomen en nooit zijn mening in de media geventileerd. Iemand met een logisch denkvermogen weet genoeg. Er ligt nu sowieso teveel werk en verantwoordelijkheid op het bordje van DtK.

12-08-2024 14:28

vatoslocosss +10577

50 a 60 miljoen? Ben je wel lekker?

12-08-2024 14:32

01010 +1279

Deze man denkt is fifa 😂

12-08-2024 14:36

FRalways +3855

Blijkbaar niet

12-08-2024 14:39

gwmd1 +4126

Wat heb en de aankopen van ongeveer 8 miljoen gebracht? Beter 2 spelers van CL niveau aanschaffen kosten rond de 20 miljoen.

12-08-2024 15:22

Boss63 +1435

Voor3-4 spelers moet kunnen

12-08-2024 16:28

ML010 +6311

Gestopt met lezen na "DtK die de schuld moet krijgen".

12-08-2024 14:35

switzer +11010

"op een zieke onwaardige manier geslachtofferd omdat hij een andere visie had vermoed ik. Ook nooit echt een verklaring voor geweest. "

Lekker vermoeden dit. Puur gokwerk dat je ook nog eens veroordeelt als ziek.

12-08-2024 15:13

gwmd1 +4126

Lichtelijk wel ja, in mijn ogen was hij wat de club nodig. Vindt er nog maar één...

12-08-2024 15:20

.:Feyenoord1908!:. +3650

Ik kan me geen goeie wedstrijd van Zerrouki herinneren in het shirt van Feyenoord. Zonde van het geld..

12-08-2024 14:27

Lowbel +1270

Ik wel, Atletico uit vorig jaar

12-08-2024 15:13

Bobrnr +2667

Lazio thuis ook

12-08-2024 18:09

FFL +11058

"En het is ook nog niet zeker dat Feyenoord de naaste belager wordt."
Als er niet héél snel iets verandertdan word je door Twente, AZ en zelfs die galbakken uit Abcoude Noord voorbijgelopen.
Ik hoop serieus da ik ernaast zit, maar ik voel in de verte een 'Bengtsson/Verbeek' seizoen aankomen. En dat wilde ik nóóit meer meemaken!!

12-08-2024 14:20

vatoslocosss +10577

Niet zo janken joh

12-08-2024 14:23

FFL +11058

Niks 'janken'! Ik loop waarschijnlijk al langer rond dan de ouders van sommigen hier op fr12. En je ziet de ellende van mijlenver op je af komen.
Er stond een goed ingespeeld elftal en daar is geen reet meer van over. Aan- en verkoopbeleid is kut. Waar is de vervanger van Minteh? Waar is de vervanger van Wieffer? Je hebt een back up voor Hancko nodig. En je weet het al maanden!!

12-08-2024 14:48

KireH +19236

Je kan als trainer ook Ivanusec op links laten spelen en Paixão vanaf de rechterkant toch? Zerrouki wordt wel een triest geval op deze manier. Hij moest en zou komen en kijk nu eens…………

12-08-2024 14:18

ML010 +6311

Iets meer puntjes aub...................

12-08-2024 14:36

FR1987 +2070

Dat kan zeker, probleem is dat paixao ook beter is op links

12-08-2024 15:05

Boss63 +1435

Wie kunnen we daar beter hebben voor rond de 8 miljoen??

12-08-2024 16:30

Ropperdepop +574

Lekker Perez. En morgen zelf weer klagen over het opportunisme van het voetbal...

12-08-2024 14:15

Noud +11187

Mwah vorig jaar had je met Hancko, Geertruida, Wieffer, Hartman, Timber, Trauner/Beelen, Bijlow/Wellenreuther, Stengs en zeker een half jaar Gimenez gewoon bijna iedere wedstrijd 9 spelers in de basis staan die voor de Eredivisie gewoon echt heel veel kwaliteit hebben. Dan met Paixao en Minteh nog twee die gewoon goed zijn.

Nu ben je Wieffer en Hartman kwijt, en waren Timber, Trauner/Beelen en Stengs er niet bij. Dan heb je van die 9 exceptionele Eredivisie spelers er ineens nog maar 4 over, waarvan er één al een tijd uit vorm is. Dat is echt hét grote verschil. Niet Slot vs. Priske.

12-08-2024 14:11

FFL +11058

Volkomen gestoord om Ivanusec op rechts neer te zetten en dan ook nog met die beperkte hardloper Nieuwkoop naast zich.
Zerrouki komt in alles tekort. Gewoon een hele dure miskoop!!

12-08-2024 14:09

jaapb +18299

Artikel 26 van neusje Perez

12-08-2024 14:07

Rus82 +289

Aanvallend moet het beter. In de competitie spelen 8 van de 10 teams zwaar verdedigend tegen ons. Dus moeten we meer tempo maken. Sneller ballen naar de andere kant. Dan is het vertragende van Zerrouki vaak niet handig. Op zoek maar wingbacks en een creatieve meddenvelder

12-08-2024 14:06

senesi1908 +3730

Hetzelfde als de politiek.. Links is heel erg gevaarlijk

12-08-2024 14:05

HuuV +6793

Milambo basis
Timber erbij en dan nog een goeie vervanger van Wieffer.
Zechiel backup.

12-08-2024 13:55

Opdebrommert +1572

Als ik een auto koop, dan kijk ik eerst waarvoor ik hem kan gebruiken. Krijg ik een auto, dan kijk ik hoe ik die auto kan gebruiken. Priske krijgt een selectie en gaat die gebruiken zoals hij dat wil en kijkt niet wat het beste resultaat dat behaald kan worden met deze selectie. Duidelijker kan het verschil met Slot niet worden uitgelegd. DtK het wordt tijd dat je ingrijpt, want de trainer is ook geen TD.

12-08-2024 13:48

HuuV +6793

Koop een ava

12-08-2024 13:55

Feyput +7745

Of een brommert

12-08-2024 14:07

gwmd1 +4126

Of een snuif

12-08-2024 14:31

ML010 +6311

Wat raar dat je gaat kijken waarvoor je je auto kan gebruiken.

12-08-2024 14:38

VSNFR +12195

Pff alsof de eerste wedstrijden onder slot waren om over naar huis te schrijven..... Dat het materiaal nu minder is komt toch op conto van DTK , dat kun je een nieuwe trainer na 1 wedstrijd nog niet verwijten.

12-08-2024 13:48

ML010 +6311

DTK valt nog helemaal niets te verwijten.

12-08-2024 14:39

VSNFR +12195

Aangezien er ook geen TD is toch wel.

12-08-2024 19:10

tussenjaar +6274

Perez beste analist van Nederland

12-08-2024 13:46

MartijnFeye +626

Heeee de dooddoener “De spelers zijn niet top, het lag allemaal aan Slot’ wordt er weer ingegooid. Lekker baantje man, dooddoenertje hier, dooddoenertje daar en centen op je rekening

12-08-2024 13:42

FREVER +16963

Ramiz Zerrouki. "Dat mag ook wel een tempootje hoger. Zo deed hij het ook bij FC Twente, maar daar viel het minder op. Bij een topclub ligt alles onder een vergrootglas. Weer werd hij zomaar van de bal gezet en gered omdat er gefloten werd, terwijl het geen overtreding was. Dat komt omdat hij te traag handelt. Als hij degene is die nu vast op die plek speelt, weet ik niet of dat genoeg is."

Dit roepen mensen die het begrijpen hier al een jaar, maar er zijn op fr12 nog infantiel redeneerde Zerrouki gelovigen..

12-08-2024 13:38

slam +2489

De vraag is welke idioot heeft er groen licht gegeven om hem binnen te halen.
Een TD is dus wel noodzakelijk

12-08-2024 13:45

Reiger1103 +670

Je moet niet vergeten dat het Slot was die Zerrouki heel graag wilde hebben

12-08-2024 14:16

slam +2489

Daarom is een td noodzakelijk, hij had Slot op zijn donder gegeven.

13-08-2024 13:11

rodjeknor +5399

Dat geldt voor iedereen die naar Feyenoord komt. Niet alleen voor Zerrouki. Dat kost tijd. Dat zie je ook aan Timber. Of een speler de stap kan zetten, weet je niet van tevoren. Het lukte Wieffer wel, maar Van den Belt niet.

12-08-2024 13:49

Senior +2780

Precies. Beelen kon het ook.

12-08-2024 14:31

FREVER +16963

Timber was al drie keer zo ver en veel meer talent, Zerrouki verliest gewoon zwaar op mentaliteit. Die denkt alles op 60% te kunnen doen.

12-08-2024 14:56

rodjeknor +5399

Ik zie Zerrouki voetballen in het stadion of op tv. Ik pretendeer niet te weten wat zijn mentaliteit is. Dat weten mensen die elke dag met hem werken. Daarom houd ik mijn mond daarover. Kan ik je aanraden.

12-08-2024 16:10

rockn_roll +8282

wist niet dat PvdA en Groenlinks weer in de lift zaten

12-08-2024 13:32

taco_mundo +54243

Die Perez lult altijd maar wat. Kan hij niet van de Euromast springen die tering neus?

12-08-2024 13:30

CROOSWIJKER +14786

Laat hem lekker van de dam afspringen, hou Rotterdam schoon!

12-08-2024 13:43

taco_mundo +54243

U heeft gelijk, mea culpa

12-08-2024 13:44

Bobrnr +2667

De dam is een plein, wellicht maakt Perez dan niet de doodsmakkerd die u graag wil zien.

Haten is prima. Niet weten wat je haat en gewoon iets droeftoeteren, is eigenlijk alleen maar droeftoeteren.

Kies voor echte haat. Perez, spring van:

A. De Beurs
B. Het Hilton (bewezen effectief)
C. De Phillipstoren (jawel in 020)

Heb ik u zo een beetje op weg geholpen?

12-08-2024 13:52

Persia +1873

Al het gevaar moest van links komen? ...
Blijf dan verdorie niet steeds die bal weer naar links Pasen...
Zoveel momenten dat je de bal naar rechts kon Pasen... maar nee weer die bal de drukte inop links ...
En schiet die bal is sneller voor de goal inplaats van wachten tot iedereen weer op z'n plek staat ...

12-08-2024 13:29

FRalways +3855

Zit ineens met Kerst in mijn hoofd, gek hè ?

12-08-2024 14:45

Rood-Wit1908 +2635

Ik ben het ff kwijt, mag je hier nou wel of niet Zerrouki afzeiken?
Wat mij betreft niet goed genoeg

12-08-2024 13:26

rodjeknor +5399

Nu nog wel. Maar als hij een paar wedstrijden goed speelt moet je snel overschakelen naar 'dat heb ik altijd al gezegd.'

12-08-2024 13:50

FrBubba +19598

Wat mij betreft niet genoeg*

12-08-2024 14:08

keescf +26511

''Dat Feyenoord nog niet is waar het moet zijn, is een conclusie die iedereen kan trekken. ''
Sterker nog, we zijn verder weg dan vorig seizoen. Wieffer weg, Stengs gaat weg en geen serieuze vervangers en versterkingen. Tja dan boer je achteruit. Neemt niet weg dat de winst gewoon voor het oprapen lag. Je verliest door een domme fout en omdat Gimenez weer eens wat kansen mist, tja dan wordt het lastig.

12-08-2024 13:24

rockn_roll +8282

vorig seizoen waren we amper sleutelspelers kwijt en nu verlies je je trainer en je beste middenvelder, tja is niet zo gek allemaal als je ook nog een ander systeem wil gaan spelen

12-08-2024 13:32

keescf +26511

Is natuurlijk geen excuus om gelijk te spelen thuis tegen willem 2. Kwam overigens niet door de trainer, zie mijn comment.

12-08-2024 13:33

rockn_roll +8282

precies, dat is gewoon de kwaliteit van de uitvoering en een blunder van een prima keeper

12-08-2024 13:34

MansoryFR +3337

Met beiden eens. Maar mijn eerlijke gevoel zegt dat we nog vaker tegenaan gaan lopen. Uiteindelijk gaat het om dat je zo min mogelijk punten verspeelt waar je voorgaand had je het gevoel dat ze superieur zijn. het was afgelopen seizoenen wennen dat we vanzelfsprekend wonnen nu heb ik het idee dat we momenteel weer terug in de cyclus gaan als we niet goed versterken.

Maar goed dat voorbarige moet ik loslaten. We zullen zien.

12-08-2024 13:40

rockn_roll +8282

eens, je kunt niet Minteh Wieffers Stengs vervangen met wat we nu hebben, of we niet superieur worden vind ik nog te vroeg hoor

12-08-2024 13:41

keescf +26511

Exact en vergeet niet dat we vorig jaar eigenlijk enkel psv als concurrent hadden. 020 lijkt niet zwakker en twente ook niet. Geen kampioen worden is niet direct een ramp. Geen 2e worden is wel een ramp.

12-08-2024 13:58

keescf +26511

We zullen inderdaad zien, maar ik hou er niet van om achteruit te boeren. Er zijn miljoenen verdiend met CL. Vertrekkende spelers zat er dik in. Dan moet je gewoon aan de gang gaan met nieuwe spelers. Ik snap ook niet dat we nog steeds geen TD hebben, dat is echt zeer ongezond, ondanks dat Dennis het goed gedaan heeft de afgelopen seizoenen.

12-08-2024 14:00

slam +2489

Nou Kökcü of Zerrouki

12-08-2024 13:48

rodjeknor +5399

Je boert altijd achteruit. Toen we vorig jaar Kokcu verkochten, haalden we ook geen directe vervanger en was het lang niet evident dat Wieffer en Timber het gingen overnemen. Als Zerrouki (of Milambo en Zechiel) hetzelfde doet als Timber is er niks aan de hand. Maar het moet nog wel gebeuren.

12-08-2024 13:52

keescf +26511

Timber is nog niet weg toch? Ik zie Zerrouki niet als serieuze vervanger. Tegen Willem 2 ook weer zo slordig met dom balverlies. Die vrije trap had ik hem wel gegund, jammer dat die op de lat kwam.

12-08-2024 14:52

Rendiertje +14183

Het gevaar komt altijd van links.

12-08-2024 13:23

Arcturian_ +3195

Heb er nu wel genoeg over gehoord.. als Gimenez er gewoon 1 had ingeknalt was er weinig aan de hand. Of als wellenreuther gewoon had blijven staan..

Zij hebben gewoon 0 kansen gehad en creëeren blijft gewoon lastig tegen zo'n anti voetbal ploeg

We gaan het zien komende tijd , versterking is wel meer dan welkom maar dat komt wel, alleen jammer dat je weer achter de feiten aanloopt kwa punten maar zeker ook kwa transfers

12-08-2024 13:22

Toppie00 +2041

Te vroeg om zo te oordelen maar dat het beter moet is duidelijk. Kwaliteit erbij ook. Einde deze maand maar de eindconclusie trekken. Hopelijk staan we dan niet al te ver achter

12-08-2024 13:10

TGW +6603

Deze spelers zijn goed genoeg om mee te doen om het kampioenschap. Maar Psv is wel iets beter. Komt vooral door hun vleugelspelers die constant zijn, en daarnaast hebben ze ook een brede selectie.
Wij moeten echt versterkingen hebben om dat niveau te halen. Een creatieve middenvelder, vervanger voor Zerrouki en een buitenspeler die echt wat kan.

12-08-2024 13:07

lifehouse +1163

Lopez, Bartje, Zerrouki niet goed genoeg.. moet echt wat gebeuren!!! Dus aan het werk Dennis….

12-08-2024 13:05

Bolpuntcom +11702

Voorbereiding kut, dan win je opeens van Psv en speel je gelijk tegen willem 2. Het leven van een Feyenoord supporter

12-08-2024 13:05

taco_mundo +54243

Stelletje aanstellers de meesten

12-08-2024 13:32

romeo1 +4438

Zerrouki out

12-08-2024 13:05

Ameland +409

GVD...Feyenoord moet eigenlijk al klaar zijn...als de Competitie begint moet je je de selectie hebben staan...wat een kut beleid...lopen nu al weer achter de feiten aan.

12-08-2024 13:04

Michael.V95 +127

Dit komt door de Fifa/ Uefa die houden een transfer window open tot September.
Enige wat je Feyenoord kan verwijten dat ze geen geld durven uit te geven aan toppers.
Alles is gebaseerd op laag risico beleid en ergens kan ik dat wel begrijpen.
Laten we hopen dat niet zowel Geertruida als Hancko nog vertrekken.
Dan zie ik het heel slecht in want zelf zou ik niet zo snel een goede centerback weten die de plaats gaat vervangen en geen belachelijk salaris eist.

12-08-2024 13:11

Ameland +409

Klopt..September moet augustus worden...maar Feyenoord kan toch gewoon zeggen..als je weg wil dan alles voor de Start van de competitie regelen..niet geregeld dan jaar wachten...we moeten om het Kampioenschap voetballen..niet voor plekje 4..5..

12-08-2024 13:21

Persia +1873

Is dat eiland kennis ?hahahaha

12-08-2024 13:31

Michael.V95 +127

Je kan dat als club wel zeggen maar dan gaan spelers muiten die echt weg willen.
De enige die hier wat aan kan doen is de Fifa / Uefa om de regels aan te passen.
Laatste wedstrijd van het seizoen start transfer markt 1 augustus markt dicht.
Maar stel je voor dat de Uefa nu ineens zoiets aanpast.
Krijg je allemaal weerstand vanuit de grote clubs.

12-08-2024 14:34

Michael.V95 +127

Nee dat is geen eiland kennis😉
Al is het hier wel lekker warm op het eiland 🌞

12-08-2024 14:35

Ventilator +117305

BREAKING: Feyenoord per direct nieuwe hoofdsponsor:

(Ver)huren.nl

12-08-2024 13:03

Bannisisdebasis +5241

Euro-vapers.com

12-08-2024 13:14

OnsFeyenoord +12278

De kogel kwam van links RIP Pim

12-08-2024 13:03

Fredje-R +2113

Het gevaar komt altijd van links.

12-08-2024 13:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties