''Slot krijgt nu te maken met serieuze tegenwind''

''Slot krijgt nu te maken met serieuze tegenwind''

Na de nederlaag tegen Sturm Graz in de groepsfase van de Europa League was de teleurstelling groot. Vooral Arne Slot moest het ontgelden bij een deel van de aanhang. De trainer krijgt voor het eerste te maken met serieuze tegenwind tijdens zijn periode in De Kuip.

''Het is wel een item aan het worden, maar je moet het niet te groot maken'', reageert Feyenoord-watcher Mikos Gouka op de kritische geluiden van supporters. ''Na de wedstrijd in Graz kreeg ik een aantal mensen op mijn dak die het over Slot Out hadden. Dat slaat natuurlijk nergens op. Je mag best kritisch kijken waarom bepaalde spelers niet spelen. Slot krijgt nu te maken met wat zijn voorgangers ook hadden" wanneer Danilo niet scoort had hij Gimenez moeten opstellen, Hancko op links, Hancko in het centrum, Geertruida op zes of rechtsback. Iedereen gaat daar een mening over vormen.''

''De kritiek op Slot komt ook vanwege een uitspraak dat er maar twee spelers zijn die er echt bovenuit steken'', vervolgt de journalist in de podcast van het Algemeen Dagblad. ''Hij noemde geen namen, maar in zijn ogen zijn dat Trauner en Kökcü. De rest is eigenlijk inwisselbaar. Ik denk inmiddels dat Hancko daar ook bijhoort en Bijlow natuurlijk. Voor de rest maakt het eigenlijk niet zo gek veel uit wie je opstelt. Aan het eind van de rit is het wel handig als je naar een vaste elf gaat toegroeien. Dat moet straks gebeuren in de winterstop.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

John.V42 +383

Als we winnen zijn we blij als we verliezen ligt het aan slot kijk eens naar die kneuzen op het veld te triest voor woorden dit en dat voor een ploeg als Feyenoord geen woorden maar daden nou niet met deze emigranten

02-11-2022 11:43

eppo +71796

Gouka had weerman moeten worden. Heel veel wind donderdag idd.

01-11-2022 08:29

NetNiet +557

Van 'tegenwind' kan die alleen maar verder groeien. Ik vind het een prima vent voor Feyenoord. En al zeker gezien het verleden.

01-11-2022 00:08

huissie79 +20065

Donderdag 4231. Lazio oprollen en dit elftal dan laten staan de resterende wedstrijden voor de winterstop.

Bijlow
Pedersen trauner hancko hartman
Wieffer kokcu
Szymanski bullaude walemark
Gimenez

Pedersen zou evt vervange kunnen worden door geertruida. Gezien de open rechterkant gaat mijn voorkeur uit naar een back met loopvermogen ipv nog een speler die de trechter opzoekt.
Alleen is geertruida verdedigend weer wat sterker. Maar, ik ga uit van aanval is de beste verdediging.
Mand

31-10-2022 23:35

Liser +19866

Hoe wordt er een vaste elf gevormd in de winterstop, tijdens de trainingen?
Nu speel je zoveel wedstrijden in een korte tijd, dit was je kans.

Dalijk mis je Bijlow, Jahanbakhsh, Gimenez en Szymanski.

31-10-2022 22:06

egbert_dijkhuis +6

Mikos Gouka ik weet zeker dat dit uit jou mond komt ipv de supporters, negatieve aandacht hou je van in mijn ogen ben je een oproerkraaier ipv (Nep) supporter

31-10-2022 19:32

huissie79 +20065

Gouka is journalist, geen supporter.

31-10-2022 23:36

Rock +6489

Wat een geouwehoer, wat weten wij nou om Slot ter discussie te stellen. Dan moet je weten wat de afspraken zijn. Ik ben van mening dat je als trainer zo goed bent als je materiaal, nou wie heeft dit materiaal bij elkaar gekocht? Weten wij of Slot de hand daarin heeft gehad of is het te Kloese geweest of wie dan anders wel. Ik heb begrepen dat Slot een aantal namen had die zijn voorkeur hadden en niet zijn gekomen.
Daar komt bij hij werkt de hele week met die gasten en heeft een visie. Hij verwacht dingen van een speler die binnen dat systeem een bepaalde taak uitvoert die wij wellicht minder zien. Denk aan het afjagen van Gimenez t.o.v Danilo. Dan heb je de pech dat Danilo ze er ook niet inprikken en kom je weer voor dat Dilemma.
Laat die man nou lekker zijn werk afmaken

31-10-2022 19:24

Dommeloempia1 +19797

Rest was niet serieus

31-10-2022 19:22

Mannie010 +2474

Slot is prima trainer

Iedereen is blijkbaar dick vergeten …….

31-10-2022 18:38

baldjkf +2904

Nee Mikos, het probleem is juist dat hij teveel wisselt. We willen juist niet dat hij wisselt….

31-10-2022 18:07

Skeptic +13584

Volgens mij begrijp je niet wat hij zegt.

31-10-2022 18:10

baldjkf +2904

"Aan het eind van de rit is het wel handig als je naar een vaste elf gaat toegroeien. Dat moet straks gebeuren in de winterstop."

Wat valt hier precies niet aan te begrijpen? Hij zegt letterlijk "in de winterstop". Dus ook speciaal voor jou; nee, hij moet niet dan pas met een vaste basiself beginnen. Dat doe je aan het begin van de competitie al. Dat hij z'n team pas laat op orde had, heeft iedereen begrip voor, maar hij wisselt nu letterlijk 90% van zijn elftal elke wedstrijd. Dat slaat werkelijk nergens op en is in geen geval goed voor het voetbal.

01-11-2022 10:11

Skeptic +13584

Je begrijpt dus niet wat hij zegt. Geeft niet.

Hoeft verder geen berichten speciaal aan mij te wijden, ik begrijp het gewoon.

01-11-2022 10:42

baldjkf +2904

Zwakke reactie, je geeft hiermee toe dat ik gelijk heb.

01-11-2022 10:50

Skeptic +13584

Ironisch.

02-11-2022 11:14

eppo +71796

Ik zal donderdagavond in de Kuip eens even een serieuze wind laten. Gratis pyro voor iedereen.

31-10-2022 17:08

Spookhoofd +555

Ja, meteen de rest van de wedstrijd zonder publiek zeker

31-10-2022 18:55

eppo +71796

Iedereen gevlucht en vervolgens lekker onderuitgezakt beentjes over de stoel voor je. Net als vroeger.

01-11-2022 08:18

Strzelce010 +760

Een frisse wind er doorheen

31-10-2022 23:37

petertje73 +238820

Mannen in witte pakken dus...

01-11-2022 07:48

eppo +71796

Hahaha haha

01-11-2022 08:18

petje +10670

Na de laatste wedstrijden of eigenlijk t gehele seizoen ist spel gewoon klote
Dat mag en moet gezegd worden
Wat doen ze op de trainingen,?.
En daarom komt er kritiek
N bal nr elkaar spelen is teveel gevraagd...
De kwaliteit is er niet....
Sorry

31-10-2022 16:52

flowerpower +3035

Eens en van kritiek kan je als trainer ook beter worden. Laat hem het dan maar bewijzen of hij zo goed is als iedereen zegt

01-11-2022 07:30

Wesluitennudefinitiefaan123 +698

Het is nog maar maandag, maar ben nu al zenuwachtig. Ze hebben het op zoveel cruciale momenten de afgelopen 20 jaar niet gebracht, ook dit seizoen al weer, het is een dubbeltje op zijn kant.

Als Ali het op zijn stuipen krijgt en na 14 minuten de kruising in knalt kan het zo maar de wedstrijd van het jaar worden, als Trauner effe een balletje mist en die Italianen komen op 0-1 is het 2 x 45 minuten en 5 minuten blessuretijd buikpijn en migraine. En met een nat washandje op de bank thuis na een stevige autorit. Laten we schreeuwen alsof we het tegen onze vrouwen hebben....

31-10-2022 16:27

Wesluitennudefinitiefaan123 +698

Het succes van een coach wordt bepaald door de resultaten van de laatste maand. Hij is erg aan het zoeken, spelers worden er volgens mij ook met de week onzekerder van. Ik snap dat hij zoekt en ik snap ook dat spelers hun zelfvertrouwen kwijtraken.
De enige van wie ik het niet snap is Bijlow, want die blijft maar staan en is nog steeds geen schim van wie hij was. En dat maakt de achterhoede minder zeker van zichzelf.

Donderdag moeten we zelf zorgen dat het dak eraf gaat.
Ik schaam me het te zeggen, maar weet nog steeds niet of we direct doorgaan als we tweede worden. Of moeten we dan nog tegen een afvaller van de CL?

31-10-2022 16:23

lordkaas +119

Dan moet je tegen een nummer 3 van de CL

31-10-2022 17:34

AderikFR +3042

Maar dan 'overwinter' je wel

02-11-2022 01:08

Pier +135

En mensen die kritiek op Slot hebben, kunnen dit vaak doormiddel van volledige zinnen goed onderbouwen?

Of gaan deze mensen ook op onderbuik gevoelens af, dit laatste schat ik in.

We hebben in jaren niet zo'n trainer gehad, laten we daar trots op zijn en laten we hem vooral credit geven.
Vertrouwen en daarnaast respect is minimaal op zijn plaats.

31-10-2022 15:53

Aidan_Exclusive +7786

Ik vind Slot een hele goede trainer en vorig seizoen een absolute verademing met logische keuzes en tijdig wisselen waardoor wedstrijden kantelde met daarna nog een prima en logische uitleg waarom hij gedaan had wat hij had gedaan.

Dit seizoen is dat in mijn ogen een stuk minder en dan komt er vind ik terechte kritiek.

Goede keuzes zijn goede keuzes (zelfs bij uiteindelijk verlies) maar matige of slechte keuzes zorgen voor kritische geluiden en dat hoort er ook bij als coach van Feyenoord

31-10-2022 15:41

FR08pjotr +20420

Anderzijds ben ik wel blij dat Slot de resultaten nog enigsinds begrijpbaar weet uit te leggen.

Je zal maar zo'n hansworst als die Hamstra van 020 hebben die met droge ogen dat het allemaal fantastisch gaat en dat iedereen die anders denkt er volledig naast zit. Daar wordt je pas leip van, doe dan maar onze Arne.

31-10-2022 15:39

FR4evah +164

Laten we het nou een keer bij onszelf houden joh. Altijd maar dat kijken en wijzen naar hunnie. En hoe je het ook wendt of keert, daar doen ze het in veel opzichten een stuk beter dan wij (beleid, prijzen, spelershandel, opleiding), dus je vingerwijzen is ook nog genant.

31-10-2022 16:04

Stanko89 +1026

Slot, mag zich voorbereiden op teleurstellende avond, we zullen zeer goed spelen rondom de 16 en verder niks. Eindstand 1-3

31-10-2022 15:22

jack98 +46915

Dat hoort bij een 'topclub' als Feyenoord waar je niet punten kan verspelen tegen Fortuna thuis, hele matige helften speelt in bijna elke wedstrijd, en opvallende wissels maakt en spelers geen zekerheid biedt.

31-10-2022 14:41

djahdjahcity +10687

En terecht! Hij loopt toch ook te kloten of hebben de Slot-aanbidders daar weer een andere kijk op waardoor hun oppergod wederom niet in diskrediet wordt gebracht? Slot Out is debiel maar als hij zo doorgaat wordt het een rampseizoen zonder Europese overwintering en een vierde plek.
Ik moet nog steeds een supporter vinden die mij behoorlijke argumenten kan geven waarom Geertuida op 6 moet, Alireza eerste wissel of zelfs basisspeler is, Szymanski misbruikt wordt als buitenspeler terwijl hij zn beste wedstrijden op 10 heeft gespeeld, waarom Dilrosun het vertrouwen blijft krijgen terwijl die zelden iemand voorbij komt of Pedersen altijd maar rechtsback moet staan en waarom de enige 2 spelers die we hebben op 6 geen enkele kans krijgen, op Lazio-uit na wat volgens mij vrij goed ging.

31-10-2022 14:24

NickCuracao +3920

3 de wordt je wel. Dan hebben we gew prima gepresteerd met 3de begroting van NL.

Overwinteren wordt moeilijk verhaal helaas.

31-10-2022 14:28

djahdjahcity +10687

Maar dat had niet gehoeven maat want Midtylland en Graz zijn gewoon beide puin ploegen. Alle wedstrijden die je tegen die twee hebt gespeeld (behalve graz thuis) had je moeten winnen en de mogelijkheden waren er zeker maar onze trainer blijft maar falende spelers opstellen en spelers misbruiken op posities waar ze zich duidelijk niet lekker voelen

31-10-2022 14:36

FR4evah +164

Overwinteren op Korsou daarentegen, is weer helemáál geen moeilijk verhaal!

31-10-2022 16:07

wiet piet +8880

Iedereen zijn muil houden,snel een beetje.

31-10-2022 14:02

djahdjahcity +10687

Houd lekker zelf je muil ouwe sativa piet

31-10-2022 14:24

010forlife +2986

Rutten ben jij dat ?

31-10-2022 15:15

jayjay49 +7839

Nogmaals SUCCES Arne. JIJ verdient het om ook uit deze 'crises' als overwinnaar naar boven te komen.
HET Legioen staat achter je, omdat jij meeeer voetbal in de Kuip hebt gebracht dan we jarenlang gewend waren geweest!!
Nogmaals SUCCES. Laat je niet gek maken door achteraf-betweters, die na 1 tegenslag al aan stoelpoten willen zagen!!!!

31-10-2022 13:56

FR4evah +164

Is meervoud van crisis. Misschien bedoelt ie dat wel?

31-10-2022 16:09

Raftel +6744

Dat krijg je als je bij een grote club zit. Arne Slot kan nou eenmaal niet eeuwig aanbeden worden als half-god en oneindig veel kontenkussers hebben. Ook hij maakt fouten en heeft fouten gemaakt. Er moet verbetering in de situatie komen en snel ook.

31-10-2022 13:49

djahdjahcity +10687

Beste reactie die ik heb gezien sinds tijden!

31-10-2022 14:16

Gers +12874

En de standaard ligt heel hoog...kan je nagaan

31-10-2022 15:35

Janzoad +1254

Petitie: Donderdag dj panic op het veld voor de wedstrijd

31-10-2022 13:39

wateringer +15992

Als rechtsbuiten?

31-10-2022 13:41

bonakalou7 +68922

Zou Slot niet Dilrosun en Jahanbakhsh bedoelen?

31-10-2022 13:26

FrNiels2017 +156350

Ik begreep dat hij het over twee supporters had, Bona en Paulus

31-10-2022 13:59

jack.f +5029

Jack en jack o die hebben ze niet.

31-10-2022 14:15

Marco van Zutphen +4524

Mijn mening over de aankopen tot nu toe:
- Hancko: Hele goede aankoop
- Lopez: Prima, aanvallend goed, verdedigend nog hoop te leren
- Bjorkan: Faal
- Dilrosun: Mwah, kan slechter, maarzie hem zeker niet als basisspeler uiteindelijk
- Szymanski: Goed, nog wel iets te wisselvallig
- Gimenez: Laat nog te weinig zien, maar in potentie kan hij zeker een goede aanwinst worden
- Paixao: Vooralsnog teleurstellend, maar voordeel van de twijfel
- Timber: Ook nog niet constant genoeg, maar in potentie een goede speler, die zeker voor veel geld verkocht kan gaan worden
- Bullaude: te vroeg om wat over te zeggen
- Idrissi: Pech met blessure, kon op langer termijn wel een aanwinst zijn, nu einde verhaal denk ik
- Rasmussen: degelijke aanwinst
- Danilo: degelijke aanwinst, zeker gratis
- Wieffer: te vroeg om te oordelen

Als je het op een rijtje zet dus te weinig spelers die direct het verschil (kunnen) maken en te weinig ervaring. Wel in potentie veel goede spelers vermoed ik.

Echter moet je het ook zien dat je meer geld hebt ontvangen vorig jaar dan uitgegeven en je het vooralsnog qua punten ongeveer even goed doet en dan is mijn conclusie vooralsnog dat het gewoon goed gaat. Donderdag en de komende potjes zijn wel heel belangrijk om na het WK weer op goede voet door te kunnen gaan.

31-10-2022 13:17

Ladinsky2021 +6053

In grote lijnen eens met je analyse.

Op twee onderdelen is er potentieel nog veel verbetering mogelijk. Aantal spelers zit nog veel rek in, wat jij ook zegt. En automatismen kunnen nog flink verbeteren, bijvoorbeeld als we eindelijk de ideale samenstelling hebben gevonden.

Hopelijk komt het potentieel eruit, dan breken er mooie tijden aan want op dit moment is het nog geen feest om Feyenoord supporter te zijn.

31-10-2022 13:27

mfr23 +6174

Op basis waarvan is die Bjorkan ook binnengehaald? Erg bijzondere situatie.

31-10-2022 13:31

FrNiels2017 +156350

"Gimenez: Laat nog te weinig zien, maar in potentie kan hij zeker een goede aanwinst worden"

Ja zo lust ik er nog wel een paar. Je kunt spelers nog niet echt beoordelen nu, maar doe het dan beide kanten niet op. Beetje te makkelijk om spelers die (nog) niet renderen wel allerlei potentiële kwaliteiten toe te dichten. Of we weten het nog niet (mijn punt), of we beoordelen wat we nu kunnen beoordelen, en dat is bij Gimenez gewoon (nog) niet veel soeps

31-10-2022 14:02

Marco van Zutphen +4524

Je kan toch dingen zien waarvan je denkt dat zit er in, of dat je denkt, bijv Bjorkan, dat wordt nooit iets.

31-10-2022 14:04

FrNiels2017 +156350

Je beoordeelt nu of je beoordeelt niet. Aankopen kun je het beste pas na een jaartje beoordelen, of het nou positief of negatief is. Wel moet je de transferstrategie enigszins kritisch tegen het licht houden. Door zoveel spelers te verkopen (inclusief een zeldzame, heel goede speler voor relatief weinig geld en zonder gedegen vervanger) en zoveel onbekende en vaak jonge jongens te halen gooi je eigenlijk vrijwel zeker alle kansen op succes in een seizoen weg. We zijn geen bedrijf, maar een voetbalclub en ons eerste elftal moet elk jaar presteren - dat is minstens net zo belangrijk als spelers ontwikkelen en voor (veel) geld proberen te verkopen. Iets meer focus op aanwinsten die er gelijk kunnen staan zou dus prettig zijn

31-10-2022 14:12

Marco van Zutphen +4524

Gewoon een tussentijdse beoordeling, maar goed daar komen we nu niet uit.

'Iets meer focus op aanwinsten die er gelijk kunnen staan zou dus prettig zijn'

Hier dus mee eens en dat is ook wat ik hierboven concludeerde. Alleen vind ik ook dat je als Feyenoord zijnde de stap naar Ajax kan zetten als je daardoor wellicht dit jaar minder presteert dan aankopen doen die nu iets beter zijn, maar in de toekomst nooit beter worden waardoor je ook stagneert.

31-10-2022 14:18

FrNiels2017 +156350

Dat is in theorie te volgen, maar helaas weten we absoluut niet zeker of aankopen die er nu niet meteen staan er in de toekomst (ooit) wél gaan staan. Dat moeten we ook nog maar afwachten.

Tot op zekere hoogte geloof ik meer in de strategie van het halen van een aantal aankopen die er meteen kunnen staan (zeker als het voor prijzen kan als van Trauner, Hancko en Aursnes) en dat je vol inzet op het ontwikkelen van je eigen talenten (aangevuld met een paar buitenkansjes, van maximaal een miljoen of 2-3) als mogelijke winstposten

31-10-2022 17:56

Jeroen.v91 +3534

Er is gewoon niet goed ingekocht, er is te weinig ervaring in het team en veel matige buitenlanders gehaald. Iedere trainer gaat het met dit team niet redden.

Het valt me wel tegen dat er zo slecht ingekocht is, middenveld in totale onbalans, geen goede linksback en de aanvallers vallen ook allemaal door de mand.

31-10-2022 13:14

klick44 +18107

wel redelijk ingekocht, alleen hebben ze tijd nodig en nooit Aurnes moeten verkopen

31-10-2022 13:57

FrNiels2017 +156350

Ik werd uitgelachen hier toen ik zei dat het een blunder van jewelste was om die man voor (relatief) zo weinig te verkopen. Onze onfeilbare nieuwe scouting ging wel even vier nieuwe toppers halen voor die positie a 2,50 per stuk (dixit Aad) en dan konden we winst maken

31-10-2022 14:05

klick44 +18107

Klopt 90% vond dat omdat hij 13 x zijn geld opleverde. altijd gezegd dat hij minimaal 20 op moet brengen

31-10-2022 14:06

Peacock +1844

30 keer. Iemand verkopen omdat je er procentueel zoveel winst op maakt is sowieso het verkeerde argument, maar met jouw 20 miljoen had je 7 miljoen meer gehad maar verder precies hetzelfde probleem.

31-10-2022 14:17

klick44 +18107

Had je wel geld om een knappe 6 terug te halen

31-10-2022 14:23

klick44 +18107

bovenaan zal je mij niet over horen. Als je mee wil doen om de prijzen moeten je transferbedragen gewoon omhoog

31-10-2022 15:09

FRfan67 +6794

Ik las hier ook veel ‘Jorgensen’ argumenten. Feit is dat wij er minder kijk op hebben dan de mensen die hier de hele dag mee bezig zijn

31-10-2022 15:22

klick44 +18107

Soms moet je risicos nemen

31-10-2022 15:24

Gers +12874

Eens het ging mag ik hopen om het absolute bedrag dat feyenoord dacht nodig te hebben om stappen te zetten in de finaciele huishouding. Dat aursnus weg wilde speelde ook mee denk ik ...toen er geen 6 voor terug kwam, bleek dit allemaal niet zo goed uit te pakken

31-10-2022 15:41

FrNiels2017 +156350

Het is even afwachten nog, Aursnes verkopen sowieso een blunder, maar hopelijk hebben we nu in ieder geval wel geleerd dat het halen van dure exoten niet per se een garantie op succes is

31-10-2022 14:06

Jeroen.v91 +3534

Aursnes is een groot gemis, vooral omdat er geen alternatief is. Een jongen van 27 die in een jaar dik 12mj winst oplevert is natuurlijk geen blunder, maar dat er niets anders gehaald is is de blunder, sowieso niet zo laat in je transfer window verkopen als dat niet nodig is.

En tja dure exoten is bijna nooit garantie voor succes, tenzij je zo financieel onafhankelijk bent dat je gokjes kan wagen.

Ook een grote blunder vind ik het feit dat je 1.5jaar de tijd hebt gehad een vervanger voor Malacia aan te trekken want iedereen wist dat die weg zou gaan. En dan in 1.5jaar met lopez aan komen zetten kom op zeg. Kijk die Kerkez bij az of smal bij twente of Meijer bij Brugge allemaal, zoveel beter dan bjorkan, lopez en hartman bij elkaar...

Timber en Hancko wel 2 goede aankopen en die Bulaude laat zich wel zien bij o21. Szymanski ook goed maar de rest is echt niveautje Sparta.

31-10-2022 18:44

FrNiels2017 +156350

Ik vind het wel een blunder. Geld was er al voldoende binnengehaald, het bedrag was niet overdreven hoog en ik denk dat hij veel meer had opgeleverd als sleutelspeler in het elftal aan wiens hand (alsmede aan Trauners) jonge jongens zich hadden kunnen ontwikkelen tot spelers die 25-40 miljoen opleveren + in Europese inkomsten.

Blunder dus

31-10-2022 20:04

0223-010-osascf12 +244

als je de boel niet weet te motiveren en je contstant met knuppels blijft spelen(alireza) tja….

31-10-2022 13:01

Linkshandig +168139

Als je anti-Slot bent hoef je nooit meer te komen.

31-10-2022 12:55

aartinho +34750

En ook je vrienden en familie niet

31-10-2022 13:04

Kieboom +39837

Een goede trainer met slecht materiaal.

Te Kloese heeft gewoon niet goed ingekocht.
Maar die man is gewoon heilig verklaard omdat hij dat Stadion heeft afgeschoten.

Maar we hebben gewoon een goede Technische man nodig.

Of zou het toeval zijn, dat sinds hij zich er mee ging bemoeien en niet luisterde naar de scouts en Arne.
Het mis is gegaan

31-10-2022 12:48

jayjay49 +7839

Inderdaad. IK zou graag Frank Arnesen terug zien komen als adviseur, want HIJ heeft Visie!! 👍😉 Hij is veel te snel - en smakeloos - afgeserveerd bij Feyenoord. Het afscheid in de Kuip is zelfs nooit georganiseerd!!! 👎😡

31-10-2022 12:54

aartinho +34750

Leg de pep weg, het is maandag

31-10-2022 13:04

ElCommandante1908 +100

Alles voor de rest goed goos?

31-10-2022 13:18

GO1984 +4815

Neem nog een hijs van de crackpijp

31-10-2022 13:27

jayjay49 +7839

XTC-guppies??

31-10-2022 13:58

Ladinsky2021 +6053

Waan van de dag dit.

Nu heeft Te Kloese ineens niet goed ingekocht maar nagenoeg iedereen hier was lyrisch over hem na het sluiten van de transfer window eind augustus.

31-10-2022 13:29

elgardinero1993 +8329

Van DtK masterclass naar DtK out hoor ik al wel. Man man man. Echt waan van de dag inderdaad.

31-10-2022 13:33

mfr23 +6174

Niet goed ingekocht? Een lading jonge talentvolle spelers waar je waarschijnlijk winst op gaat maken ALS ze de tijd krijgen zich te ontwikkelen. Je gaat nu niet opeens de Eredivisie kapotspelen en de finale van de EL halen omdat je 60 miljoen aan spelers hebt verkocht. Het zijn golfbewegingen - het kost 2 tot 4 jaar voor die gasten op hun (voor Eredivisie ploegen) top zijn en dan voor veel geld verkocht gaan worden. Een club in de situatie van Feyenoord kan het zich niet veroorloven spelers te halen voor veel geld die er direct staan. Klinkt paradoxaal, is het ook. Maar we hebben het al eens geprobeerd, met Makaay, Hofland en consorten. Dan MOET je, nu MAG je - want er is nog tijd zat voor de ontwikkeling. Als je nog 1 of 2x een zomer als dit jaar hebt, waarin je flink winst maakt, kun je gaan denken aan het halen van directe versterkingen die ons naar CL deelname brengen. Dan mag je het in 2028 verwachten, nu mogen we enkel hopen.

Je staat straks 3e in de Eredivisie met een ‘slecht ingekochte ploeg’ vol spelers ‘die het niet kunnen’. Kans om door te gaan in de EL, misschien ECL (was vorig jaar nog de mooiste competitie ter wereld). Zo slecht gaat het niet, maar de verwachtingen zijn weer onrealistisch.

(Over slechte aankopen gesproken: Bjorkan stond al op het lijstje vóór Te Kloese er wat over te zeggen had)

31-10-2022 13:36

Kieboom +39837

Wat een gelul joh, het eerste is toch niet om op te leiden
Daar heb je de jeugdopleiding voor.

Hij heeft gewoon gefaald.
Maar men wil het niet zien

31-10-2022 20:21

mfr23 +6174

Vriend, de hele Eredivisie is een opleidingscompetitie, zelfs Ajax ontkomt daar niet aan. Het eerste is niet om op te leiden voor het eerste, wel om te rijpen en door te groeien naar een uitgaande transfer. En dat is precies wat die 18-23 jarige spelers nu moeten doen. Zéker bij een gebrek aan fatsoenlijke eigen jeugd. Deze jonge spelers hebben restwaarde, zelfs als je niet top presteert kunnen er een aantal voor flink geld worden verkocht. Dan ben je niet afhankelijk van een kern met een gemiddelde leeftijd van 27 die toch echt kampioen moeten worden voor het de investering waard is.

Als jij denkt dat Feyenoord spelers moet halen die er direct staan heb je twee opties.

Optie 1: oudere spelers (véél minder restwaarde, kun je over 5 jaar weer aankloppen bij de VVF als het een jaar minder gaat op het veld - dit is pas realistisch op het moment dat de club gezond is op alle vlakken, en daar kom je door jongere spelers te laten rijpen en door te verkopen).
Optie 2: jonge spelers met restwaarde die direct potten breken in de Eredivisie en het beter doen dan een derde plek in november (vergeet het maar, die zijn onhaalbaar).

Ik corrigeer mezelf, je hebt drie opties, en ik raad je aan de derde te kiezen. Optie 3: je verwachtingen bijstellen en kijken naar hoe Feyenoord er nou echt voor staat in de voetbalwereld.

31-10-2022 20:45

Kieboom +39837

Joh ze zijn gewoon niet goed genoeg.
Als je dat niet ziet, heb je er geen verstand van.
En blijf jezelf maar wat wijsmaken, het wordt toch niks.
Hoe hard je ook bidt

31-10-2022 20:52

Gers +12874

Ja toeval

31-10-2022 15:42

Marco van Zutphen +4524

Eigenlijk heeft Slot het zo goed gedaan en is Feyenoord de weg omhoog ingeslagen sinds vorig jaar dat we niet tevreden zijn als we niet overwinteren en dat we pas 24 punten hebben na 11 wedstrijden. Jaren terug waren we in deze situatie enorm blij geweest en nu vinden we het maar mager. Uiteraard is dat ook het verhaal waar we naar toe moeten, maar voor de mensen die #slotout roepen.. die snappen er niks van.

En dan heb ik nog niks gezegd over dat we binnen een jaar, mede door Slot, financieel gezond zijn geworden.

31-10-2022 12:46

jayjay49 +7839

.......Volledig mee eens!!!!!

31-10-2022 12:57

gerrit_ +1864

Het is donderdag. Steeds maar naar de klok kijkend tikt de tijd door. Nog even dan zit de werkdag erop. Je voelt de spanning voor de wedstrijd. Om 18.45 u zie je veel rook om je heen, het stadion kleurt rood van de fakkels. Luidkeels zingt iedereen mee. Het vuurwerk knalt om je heen en feyenoord komt als een briesende leeuw het veld op. Vol passie begint onze ploeg aan de wedstrijd. De eerste kansen komen. De kuip veert op. En dan, dan vliegt de bal tegen de touwen! De Kuip ontploft. Feyenoord speelt een perfecte wedstrijd en wint met 3-0. Zou mooi zijn, ik blijf hoop houden op een magische avond.

31-10-2022 12:42

Kieboom +39837

Wanneer start se behandelint?

31-10-2022 12:45

nattetosti +733

een maat van mijn is ze oog kwijt geraakt door een fakkel! Om dat die gozer naast ons niet uit keek ben daar zo van geschrokken zie dat iedere nacht nog voor me als zo iets gebeurd blijft dat je hele leven bij kan ik je zeggen! Ben er ook voor in therapie! Dus hoop echt niet dat ze met vuurwerk gaan beginnen dan schreeuw ik alles bij elkaar en dan komt alles weer boven! Zie dan me maat weer voor me die ze oog werd uit gebrand door die gek naast ons Het moet gewoon stoppen

31-10-2022 12:48

Vido56 +2426

Dit heb je al zo vaak gepost.

31-10-2022 13:29

Estudiantes70 +2630

Laat dat vuurwerk maar...

31-10-2022 13:02

GO1984 +4815

Eet je pizza.

31-10-2022 13:16

alsje +8694

Slot, het beste wat ons is overkomen. Maakt spelers beter en creëert waarde op het veld. De man krijgt het dit jaar ook wel voor elkaar, geen zorgen. Duurt alleen wat langer dan vorig jaar… we zijn verwend

31-10-2022 12:41

frankyboy +6802

Een goede trainer kan ook een mindere periode hebben.

31-10-2022 12:39

kalekletsmajor +1183

Sommige kunnen beter hun telefoon wegleggen. Want als je dingen als slot out roept ben je een undercover smous. Die vent is het beste wat onze club is overkomen in decennia.

31-10-2022 12:38

Willem07 +8478

Smous had niet gehoeven, maar voor de rest 100% eens. Feyenoord heeft drie keer tevergeefs bij Adriaanse (of Louis) op de stoep gelegen en nu hebben we een betere trainer en dan is het niet goed genoeg, omdat ie vorig jaar zo geweldig heeft gepresteerd? Mei 2021 was Feyenoord dood en begraven, iedereen vroeg zich af waar Slot aan begon, onze beste speler ging weg, er was geen geld en met pijn en moeite via de playoffs net Europees voetbal gehaald. En dan nu gaan zeiken als we op verliespunten gedeeld tweede staan en we nog alles in eigen hand hebben om in de UEFA-league te overwinteren met een volledig nieuwe ploeg? Dan ben je inderdaad meer onderdeel van het probleem dan van de oplossing en ga alsjeblieft ergens anders de boel lopen verzieken.

31-10-2022 12:44

GO1984 +4815

Gewoon out

31-10-2022 12:37

rene1952 +1006

We kunnen altijd nog de KNVB beker winnen tegen Volendam dat spreekt internationaal wel aan denk ik

31-10-2022 12:35

Feye0172 +3033

Wat lul jij nou allemaal vriend

31-10-2022 12:37

rene1952 +1006

Je denkt toch niet dat ze winnen donderdag?
En als ze winnen dan hebben ze geluk!
Gewonnen van Lazio ENNN Sturm verloren..
Laten we het beste er maar van hopen.
Ik duim wel mee.!!!!!

31-10-2022 13:07

Frjuizeh +11660

Als dit de ondergrens is vind ik t prima joh

31-10-2022 12:28

eefb014 +5428

Danilo scoort te weinig tijd voor gimenez
Eindelijk gelijkwaardige aankopen, wie niet presteert kan je er gelijk uitgooien topclub waardig
Waarom houd slot zolang vast aan sommige spelers de prutser
Gimenez scoort niet maar geef hem vertrouwen
Kokcu heeft waanzinnige statistieken maar daar moet je niet naar kijken
Word tijd dat er bij Feyenoord eens wat professioneler word gewerkt gebruik eens wat meer data
Hoe kunnen ze die jeugdspeler nu vertrouwen geven moet er gelijk staan of oprotten
Hou kunnen ze Summerville nu laten gaaN

In willekeurige volgorde maar zo gaat het bij de meeste journalisten en fans.

31-10-2022 12:27

GO1984 +4815

Gimenez scoort ook niet.

31-10-2022 13:17

wilbert17 +23476

En terrecht. Ik heb nog steeds al het vertrouwen in Slot maar er zijn ook vraagtekens. Verder sta je op de 5e plaats op het moment op de plek waar je hoort. Zie in volendam maar eens te winnen. Op dat plastic ga je het nog moeilijk krijgen. Het is hopen op een goed beker toernooi en wie weet de ECL. In de EL heb je iig niks te zoeken.

31-10-2022 12:24

michiel2424 +29052

Volendam inmiddels natuurgras, volgens mij

En de plek waar we horen ( en ook staan qua verliespunten) lijkt me momenteel gewoon derde, niet vijfde.

31-10-2022 12:30

grenzeloos +13982

> Volendam inmiddels natuurgras, volgens mij
Misschien bij Jan Smit in zijn achtertuin......

31-10-2022 12:32

michiel2424 +29052

ook in het stadion dacht ik? Of waren ze dat alleen van plan en is het nog niet zover?

31-10-2022 12:32

Peterk +34821

Momenteel sta je 5e maar aan het eind van het seizoen is Feyenoord verplicht om minimaal 3e te worden. Excuses voor een lagere klassering zijn er niet gezien je budget. Kijken wij nu naar de huidige stand dan zegt die 5e stek nog niks. Je doet nog volop minimaal mee voor plek 2. Belangrijk omdat je dan de kans heb om in de CL te spelen. Dus qua resultaat is het allemaal nog niet zo dramatisch...

31-10-2022 12:36

Marco van Zutphen +4524

5e.. wat een onzin, ten eerste heeft de nummer 5 (Feyenoord dus nu even) belachelijk veel punten, ten tweede hebben ze een wedstrijd minder gespeeld.

31-10-2022 12:48

pcb58 +228

Kökçü als vaste waarde, dat kan. Werkt zich de colere, maar is te vaak instabiel gebleken. Hij kan geweldige passes geven, maar is daar tegelijkertijd ook nogal eens wat slordig in. Zijn uitverdedigen leidde de tegentreffer in voor Sturm. Te gehaast misschien, of zit de verantwoording over de aanvoerdersband in de weg? Die zou ik maar eens aan Trauner geven, laat die de bal maar bij Bijlow ophalen.

31-10-2022 12:24

Peterk +34821

bal ophalen bij Bijlow was ronduit lachwekkend...

31-10-2022 12:29

taco_mundo +53001

Gelukkig is deze man super aërodynamisch

31-10-2022 12:20

CROOSWIJKER +14721

Arne jij man van veel gezichten, jij mag bij hoge bomen staan. Hoewel de wind zich op jou richtte heb jij de stormen steeds doorstaan!

31-10-2022 12:18

FeyeSu +2110

Iemand nog kaartje op de gele zijde eerste ring voor donderdag?

31-10-2022 12:14

Rqlf1 +14

Iemand nog kaart over toevallig v donderdag?

31-10-2022 12:06

ScheleJopie +17616

Ja heb je pb gestuurd

31-10-2022 12:12

ruudger +8414

Vooral morgen volgens het knmi..... ach ja, kon je verwachten! 't Is per slot van rekening herfst

31-10-2022 12:06

halveleo +9667

Gimenez moet altijd spelen, maakt ten minste oorlog en brengt fysieke kracht mee. Feyenoord komt voorin en op het middenveld fysiek zwaar tekort dus dan kan je niet een type buitenspeler in de spits zetten.

31-10-2022 12:05

Bati +39540

Als Gimenez geen bal krijgt schiet het ook niet op

31-10-2022 12:05

michiel2424 +29052

Als hij dan ook maar kon scoren en ballen vast kon houden he.

Waarvan ik overigens wel denk dat hij dat beter kan dan hij tot nu toe laat zien hoor, maar met zijn spel tot nu toe snap ik dat hij niet onomstreden is.

31-10-2022 12:06

halveleo +9667

Hij moet zeker beter aan de bal, maar daar zie ik ook genoeg potentie. Is pas net in Nederland en hij past zich toch redelijk snel aan.

31-10-2022 12:21

michiel2424 +29052

Mee eens hoor. Maar dan zou het handig zijn als hij ook wat voorzetten krijgt.

31-10-2022 12:26

rene1952 +1006

Daar heb je gelijk in.
Middenveld is poep

31-10-2022 12:20

RicoFR36 +26676

Niet goed voor z'n kapsel.

31-10-2022 12:00

IJzerenKees +129935

op de volkstuin daar heb je pas serieuze tegenwind

31-10-2022 11:59

paulus56 +255292

hoef daar niet zover voor te gaan het is nu rustig want ze is niet thuis

31-10-2022 12:04

IJzerenKees +129935

wacht maar tot ze thuis kom dan steek de wind weer op
wind van voren

31-10-2022 12:05

IJzerenKees +129935

jij heb twee kranten ad en telegraaf toch
ik ga weer een abbonoment nemen zit even te denken welke

31-10-2022 12:06

paulus56 +255292

mijn vrouw ad
ik telegraaf op de laptop lekker makkelijk waar je ook ben

31-10-2022 12:41

theo_de_tokkie +12985

Als de koriander heen en weer deinst, heeft slot weer over de onderbezette cvm plek gepeinst.

31-10-2022 12:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties