Arnesen verwacht binnenkort nieuwe centrale verdediger; spits geen prioriteit

Arnesen verwacht binnenkort nieuwe centrale verdediger; spits geen prioriteit

Feyenoord wil zich deze zomer vooral centraal achterin nog versterken. In gesprek met RTV Rijnmond vertelde technisch directeur Frank Arnesen dat die positie op dit moment de hoogste prioriteit heeft. Een nieuwe spits is daarmee van ondergeschikt belang.

"Er moet een centrumverdediger bij, dat is voor iedereen duidelijk", zei Arnesen over de positie waar momenteel alleen Marcos Senesi en Lutsharel Geertruida (voorlopig nog geblesseerd), jeugdspelers Ramon Hendriks, Sem Valk en Sondre Skogen en gelegenheidsverdediger Leroy Fer uit de voeten kunnen. "Dat gebeurt in de komende weken", kondigde hij aan.

Daarbij gaf hij aan dat een nieuwe spits ondanks het aanstaande vertrek van Nicolai Jørgensen geen prioriteit is. "We hebben Bozeník, we hebben Bannis en Linssen kan er ook spelen", citeerde clubwatcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad.

Arnesen zwijgt over Berghuis

Uiteraard werd Arnesen ook gevraagd naar de situatie rond Steven Berghuis, maar daar ging hij niet op in. "De zaak ligt in handen van juristen", citeerde Dennis van Eersel. "Ik ga en wil er verder niets over zeggen. Het gaat om een contractuele zaak en ik ga daar niet over."

Lees meer over
Frank Arnesen
Plaats reactie
666

Carolle +29

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo06463.porra.club

08-08-2021 18:58

Eegie010 +19

Nee doelpuntenmakers zat…

14-07-2021 07:30

12e man 4ever +2128

Bannis, Bozenik en Bryan (B3) voor de belangrijke spitspositie lijkt me matig.
Al verwacht ik er nog een spits bij.

13-07-2021 18:16

edwinopzuid +131

Een spits zou wel prioriteit moeten zijn, we hebben geen goeie spits

10-07-2021 18:49

ron59 +200

Sven van Beek. kent de club . Eigen doelpunten heeft hij al zat gemaakt. Dat doet hij nu niet meer.
Rechtsbuiten : Narsingh , kent de club en de selectie. Heeft nu geen club. Hij zal optimaal gemotiveerd zijn. Hij scoort niet , dat is een groot probleem,. Maar we hebben nu een poosje geduld .

10-07-2021 12:55

Pritstift +1158

Weer een seizoen zonder goede spits.. ik gun het ze van harte maar ben bang dat Bozenik en Bannis geen toppers worden

10-07-2021 07:46

jack98 +46879

Een centrale verdediger is op dit moment belangrijker dan een spits. Sinisterra is in bloedvorm en Bannis heeft er ook al twee inliggen. Dus qua doelpunten maken hoeven we niet bang te zijn.

10-07-2021 06:11

maasstroompje +443

Bel John van Loen ff op Arnessen....geen spits betekent geen Europees voetbal

09-07-2021 20:47

mart80 +1342

en weer is een spits geen prio hahahahaha wat een gekke daarro.joh

09-07-2021 20:06

Andre010 +4640

“Spits geen prioriteit” Nee wij gaan de strijd aan met Bozenik, Bannis en Vente... ik word toch soms doodmoe van het amateurisme van de hoge piefen

09-07-2021 19:30

Painer1 +9759

Ga dan maar voor doeki van Vitesse

09-07-2021 19:15

LarsFR92 +508

Een doeki voor het bloeden

09-07-2021 23:55

Eegie010 +19

Hij heet Boen, Boen Doeki

14-07-2021 07:32

gogo9Q +1501

ze zullen wel bezig zijn met Jeffery Bruma! die wilde vorig jaar al terug naar Nederland.

09-07-2021 18:56

PindakaasFR© +7870

Tja Bozenik moet je haast wel laten spelen. Was duur

09-07-2021 18:23

SCRSCR +4221

Ik heb liever dat ze goed investeren (naar mogelijkheden natuurlijk) in een goede centrale verdediger nu, dan dat ze weer half in een verdediger en half in een spits investeren waar je beide niets aan hebt. Van die halve aankopen zoals Diemers kan je uitstekend vervangen door jeugdspelers. Koop dan maar 1 goede speler en de andere positie is de volgende keer dat er geld is weer aan de beurt

09-07-2021 18:19

Futre +3010

Helemaal mee eens. Verkoop ook maar een handvol van die halve spelers: haps, diemers, teixeira en burger. Koop er voor terug die talentvolle linksback en dan een rcv die een zekerheidje is (ook al blijft dat. Og afwachten voor 4/5 miljoen).

09-07-2021 18:30

JS-FR1 +17055

Bijna heel FR12 wil jeugd zien.

Nu heb je 3 Bozenik, Vente en Bannis die het moeten laten zien en een ervaren backup spits Linssen.

En nu is het weer niet goed

09-07-2021 18:15

Myekel +1274

Vente kan t niveau niet aan. Bannis kan een kans krijgen denk ook niet dat hij slaagt dit jaar en moet meer ervaring opdoen. Bozenik moet je haast wel spelen voor het geld dat hij gehaald is. Heeft bovendien ook nooit echt vertrouwen gekregen om te kunnen ontwikkelen en in zijn kracht te werken.

10-07-2021 00:07

PerrydeS +335

Een spits geen prioriteit.. Uhmm Frank.. je hebt niks anders dan Bosenik en Bannis voor in de spits?
Twee jongens die nog moeten groeien en er echt geen 30 in een seizoen inknallen..

09-07-2021 18:09

Grover +5258

Je hebt nu géén rechter centrale verdediger. Lijkt me geheel terecht om daar de focus op te leggen. Van Bozenik en Bannis weten we niet of ze wat kunnen omdat we twee jaar in een systeem gespeeld hebben waarin een spits er voor spek en bonen bij loopt.

09-07-2021 18:14

PerrydeS +335

Senesi, Fer, en Hendriks voor de centrale plek ?

Toch maar is even bellen met de transfervrije Viergever ? hahahaha

09-07-2021 18:18

Grover +5258

Senesi en Hendriks zijn linksbenig, waar je van Hendriks überhaupt nog niet weet of hij het niveau heeft. Fer is een noodgreep maar moet eigenlijk gewoon lekker op de bank zitten. We hebben vier man die in de spits kunnen spelen (Bozenik, Bannis, Linssen, Sinisterra), en ik heb op zich best vertrouwen in Bozenik met deze speelstijl.

09-07-2021 18:29

lenadevrouwvan +15

“Spits heeft geen prioriteit”
En wie gaat die goals maken dan ? Vente ? Denk het niet . Bannis ? Ik mag het hopen ! Beter nog een jaartje verhuren aan een eredivisie club , komt nog te kort om vaste spits te zijn van Feyenoord 1 . Bozenik lijkt mij eerste spits maar om nou te zeggen dat hij een doelpunten machine is of wordt is een tweede . We hebben gewoon een goede spits nodig die er gemiddeld 15+ inschopt per seizoen en er gelijk staat !!

09-07-2021 17:54

SchoutenFey +139

tis zo simpel> Joey veerman die guus til keer op keer wegsteekt. En jahanbaks die er 12 inschiet. top 3 met aanvallend voetbal speel je dan

09-07-2021 17:50

LarsFR92 +508

Met welk geld ga je dat regelen?
Zo simpel is dat volgens mij niet

09-07-2021 23:57

FeyenoordVdam +5817

Ben het er niet helemaal mee eens, ik zie wel wat in Hendriks. Valk ken ik niet zo goed, kan iemand daar wat nuttigs over zeggen?

Spreken ze hiermee het vertrouwen in Bannis uit? Ik snap wel dat een spits aantrekken misschien gewoon te duur is. Had Pavlidis voor 2,5 mln wel zien zitten. Zou je niet Sol van Kiev kunnen huren?

09-07-2021 17:46

FeyenoordVdam +5817

Met de kanttekening dat het geen reet uitmaakt wat ik vind, want ik heb er ook geen verstand van.

09-07-2021 17:46

frmo +3986

haal botteghin maar terug, die heeft ook nog geen club en wij nog geen betere vervanger...

09-07-2021 17:43

Danny 91 +61412

Jaaa ze gaan Ie weer huren.

09-07-2021 17:01

Spiderpig +174610

Volgens mij heeft hij een carrière switch gemaakt tot volleyballer

09-07-2021 17:20

Ricardo.L +2913

ik haal hier niet uit dat ze heel er op zoek zijn naar andere versterkingen op cv na
dan ben je er echt niet op voor uit gegaan ten op zichte van afgelopen seizoen
je kan zoveel zoveel druk zetten wat je wil maar met de huidige aanval ga je niet veel scoren

09-07-2021 16:36

JDJ +17942

Op het feyenoord you tube kanaal staat een langere video met Arnesen. Over Berghuis zegt hij daar: Ik wacht af.

09-07-2021 16:24

Dezwartetulp +76739

Mooie samenvatting van een lange video :)

09-07-2021 16:48

pauls +924

Sinds maart weet men dat er drie centrale verdedigers vertrekken. Ook wist men toen al dat de portemonnee helemaal leeg is. Dan kan je twee dingen doen: transfervrije spelers proberen te strikken of 1 van de 3 vertrekkende spelers proberen binnenboord te houden.
Geen van beide is tot nu toe gelukt. Mislopen Beukema blijf ik pijnlijk vinden, zeker omdat die jongen het bij AZ al meteen leuk doet. Andere namen hoor je eigenlijk niet. Op de huurmarkt wat namen van vage spelers zonder enige ervaring maar ook hier geen succes.
Ik vind dat Arnesen hier niet adequaat reageert. Een RCV had er al moeten zijn. Spelers die er nu lopen als Skogen zijn voor die positie veel te licht. Straks staan er belangrijke wedstrijden op het programma en start competitie is ook nog een week of 6 weg. Er moet hier dus echt wat gebeuren!

09-07-2021 16:05

rood-wit +3761

Beukema doet het meteen leuk bij AZ ???? Jezus nog aan toe, hoe positief kan een mens zijn.

09-07-2021 16:34

Bati +39515

Beukema? Hahahahahahahaga

09-07-2021 17:49

pauls +924

Zo te merken hebben jullie beiden de KKD van vorig jaar niet gevolgd én nog niet verder gekeken dan de voorbereiding Feyenoord. Beukema is nou typisch zo’n speler waarvan een hoop supporters binnen nu en een jaar gaan roepen ‘hoe het toch mogelijk is dat Feyenoord nooit zo’n speler uit de KKD oppikt’. Aanvoerder van GAE, gepromoveerd en hierin een bepaalde rol hebben gehad met goals en assists. Nee, laten we vooral blij en zijn er om lachen. Voorlopig staan wij met Fer of AEB op die positie en beiden kunnen daar slechts matig uit de voeten.

09-07-2021 18:12

ernst H +4998

Je kan beter kijken naar Belarbi en Moussaoui, die zijn beter dan Vente en Bannis..

09-07-2021 15:55

feyenoord1980 +2744

Belarbi is ouder en altijd op de bank gezeten voor Bannis

Maar goed hahahaha

09-07-2021 16:23

ernst H +4998

Belarbi is net zo oud.
En is meer een afmaker

09-07-2021 18:25

Pietertje +460

We hebben nog steeds een goede spits alleen loopt die rondjes. Bozenik aankoop Arnesen dus wordt door hem beschermd, maar kan het niveau totaal niet aan. Volgens mij kan van Beek nog altijd! 26 en eindelijk fit en een prima serie in Tilburg gemaakt. Maar ja dat geeft gezichtsverlies. Volgens mij heeft Arnesen ook niet zo heel veel te vertellen, zal wel gesoufleerd worden door Sjakie en Toontje lager.

09-07-2021 15:50

ZwolleFeyenoord +1708

Bozenik heeft nog nooit een eerlijke kans gehad

09-07-2021 15:55

Waakvlam1989 +17478

Van Beelnis niet van Feyenoord niveau. Rechter rijtje speler

09-07-2021 16:18

Peanut +16299

Centrale verdediger huren/kopen en nog steeds geen doelpunten kunnen maken

09-07-2021 15:35

AadSieraad +1575

Ik denk dat ook de spits prioriteit heeft en dat zowel Arnesen als Slot dit beide beamen, maar dit niet in de pers overal gaan roepen zodat dit vooraf een hoop gedoe doet voorkomen.

09-07-2021 15:33

Peterk +34812

Een spits heeft geen prioriteit aldus Arnesen die blijkbaar zo stekeblind is dat wat je nu hebt lopen gewoon geen enkel niveau heeft. Is ook moeilijk voor hem te erkennen dat Bozenik het niveau nog niet heeft en nog niet geschikt is voor de basis. Heeft behoorlijk de knip moeten trekken voor deze speler en nu voor een ander gaan betekent dat hij zijn eigen falen erkend. Bannis huppelde vorig jaar nog bij Dordrecht rond. Dan ben je nu nog niet rijp voor Feyenoord en de basis maar zal je een andere route moeten bewandelen. Linssen is incidenteel bij hoge uitzondering een keertje inzetbaar in de spits als noodoplossing als je eerste spits geblesseerd is maar die hebben wij niet en moet er gewoon wel komen. Gewoon een grote inschattingsfout van Arnesen die tot op heden nog niets heeft laten zien waar je enthousiast van wordt. Niet zo vreemd als financiers geen zak geld aan hem willen geven. Dat zou ik ook niet doen....

09-07-2021 15:31

Cencerra +60

Die spits heeft wel prioriteit natuurlijk, maar pas op het moment dat die investeerders er zijn, nu iets huren/kopen zonder geld heeft geen zin, dan kun je net zo goed wat we hebben erin zetten.

09-07-2021 17:49

SEYVEN +14006

Botteghin, vdHeijden en vBeek (allen niet het niveau dat wij na moeten streven) van de hand doen tegen €0 opbrengsten, om er vervolgens achter te komen dat er een CV nodig is. Nu de markt op gaan voor een transfervrije of huur oplossing.. had dan vBeek nog een jaartje gehouden.

09-07-2021 15:19

Snoek1974 +1826

Nee tuurlijk niet , nadeel van weinig geld is natuurlijk dat je geduld moet hebben , omdat veel spelers afwachten wat er op hun pad komt qua aanbiedingen .
Dus ze zijn heus wel met van alles bezig , waar verdediging meer prioriteit heeft dan de spits positie ( gezien onderbezetting CV en nog een vertrek van LB op komtst) maar ook hier zijn ze aan het checken wat er op de markt komt ( komen misschien nog 2 aanvallers bij , Vente en Jørgensen staan voor vertrek) .

Alleen moet het wel kwaliteit zijn en niet weer kwantiteit want dan kan je net zo goed je jeugd doorschuiven . Denk dat Bozenik en Bannis ook tekort komen maar beide hebben nooit 5 wedstrijden achter mekaar in de basis gestaan

11-07-2021 09:45

Gironimus +3671

gelukkig. aan bannis en bozenik heb je genoeg. tuurlijk zijn er beter spitsen maar dit is ook weer investeren in de toekomst

09-07-2021 15:10

Bjorn1980 +6080

Je kan beter zeggen, dat we het uit armoede met zulke jongens moeten doen, want het lijkt me sterk dat onze TD Bannis en Bozenik basis spits nr1 vind.

09-07-2021 15:18

SEYVEN +14006

Natuurlijk wel. Al is het om z’n eigen reputatie te redden. Arnesen is persoonlijk verantwoordelijk voor het aankopen van Bozenik

09-07-2021 15:20

MarcoG +11307

Wat Seyven zegt.

09-07-2021 15:44

fabadero +1268

Kom op met die versterkingen!!

09-07-2021 15:05

1908forever +18246

Goed nieuws voor Bannis en Bozenik.
Hebben ze toch redelijk vertrouwen gekregen.

09-07-2021 15:02

fr-justice-1908 +3285

Bozenik moet ook gewoon de kans krijgen

09-07-2021 15:01

FRlegend +16989

Na EK finale zal de transfermarkt losbarsten. Begint altijd met de grote transfers van de echte kanonnen.

09-07-2021 14:58

Dezwartetulp +76739

In Roboflop we trust??

09-07-2021 14:58

jonaathn +14716

Linssen is geen spits. Gewoon niet doen. Eerder Luis daar neerzetten dan. Maar ik denk dat dit systeem perfect is voor Robert en Nouafal.

09-07-2021 14:56

broodje +5796

Bannis niveautje Achabar..

09-07-2021 14:48

Reinaldo16 +20899

Weer zonder spits, dat gaat echt plek 6-10 worden

09-07-2021 14:46

LarzFR12 +4808

Spitsen zijn momenteel gewoon te duur. Het is hopen dat Bozenik er perongelijk 10 maakt tot de winter en dat we hem kunnen verkopen voor 6 mil.

09-07-2021 14:45

Myekel +1274

Hijs gekocht voor 4 mil. Dit is een jonge die nog niet eens een echte kans heeft gekregen. Hopelijk ontwikkeld hij zich goed en krijgen we geen 2e jorgensen gepresenteerd over een jaar of 2-3..

10-07-2021 00:19

Solida +37328

Wtf
Wat heb je aan hoog druk zetten als er niemand is die het af kan maken..?

09-07-2021 14:43

feyenoord18_1993 +1592

Want Bannis en Bozenik (die strijd gaat Bannis wel winnen) kunnen niet scoren?

09-07-2021 14:45

Solida +37328

Oefening baart kunst, maar nu blijft het hoofdzakelijk bij oefening

09-07-2021 14:47

feyenoordos +11785

Bozenik middelmaat, Bannis moet zich nog bewijzen en Linssen is geen spits. Hebben we afgelopen seizoen wel gezien...

09-07-2021 14:40

Murlock +9813

In december zal blijken dat we aanvallend goed voor de dag komen, maar dat we te weinig afmaken. Spits dus wel prioriteit!

09-07-2021 14:34

detrotsvanrotterdam +8623

Het hoe is echt belangrijker dan de wie. Dus als je een topsptis hebt die geen ballen krijgt heb je er nog niks aan. Een iets mindere spits die veelvuldig in scorimgspositie komt kan heel wat doelpuntjes bij elkaar harken.

09-07-2021 15:02

Bjorn1980 +6080

Een goed voorbeeld is AZ. Een goede aanval zorgt voor minder druk op de verdediging, maar dat snappen ze nog steeds niet bij ons cluppie. We hebben scorendvernogen nodig en dat is juist het minpunt aan onze huidige spitsen en na het vertrek van onze rechter vleugel aanvaller meneer B

09-07-2021 14:33

GerbenFR1908 +252

Wij worden Kampioen!!!

09-07-2021 14:25

Roodwitteziel +6079

Hij is dus bezig met een spits, onderhandelingstaktiek via de media.

09-07-2021 14:24

detrotsvanrotterdam +8623

Klopt, vervanger van Berghuis. Naar verluid pakt hij zijn koffers op dit moment.

09-07-2021 15:03

svds +33434

Gaat echt wel een aanvaller bijkomen als Berghuis verkocht is komt er sowieso een rechtsbuiten.. linssen in deze speelstyle in de spits past hem op het lijf maakt hij er 15

09-07-2021 14:23

Heiko +327

Berghuis staat voorlopig nog bij Feyenoord op de loonlijst voor 2 miljoen per jaar.

09-07-2021 15:18

svds +33434

Niet lang meer, hoeft zich niet eens meer te melden maandag

09-07-2021 16:20

Erik.O +96

Hoe zit het met Senesi? Die zou toch naar Napoli of Barcelona gaan? Hij wil niet bijtekenen. ik zou een gedeelte van zijn opbrengst dan pas aan twee centrale verdedigers herinvesteren. Zet Jorgensen maar voorlopig centraal en gebruik Liam Kelly als muurligger.

09-07-2021 14:20

svds +33434

Barcelona nooit interesse gehad, fabeltje is hij ook niet goed genoeg voor, napoli twijfelt ook Schuurs en Koopmeiners hebben de voorkeur

09-07-2021 14:24

Vincie +1555

Barca heeft miljardenschuld en kan Messi geen conract bieden. Napoli moet eerst Koulibally verkopen naar verluidt 80 miljoen, ik betwijel het.

Senesi brengt 17 tot 20 miljoen op in gunstige geval. Dan kun je met extra investeerders beleid gaan voeren..

09-07-2021 14:27

Wesley Pol +7734

Komt wel goed met dit team met zijn heerlijke drife en andere hebben we van Persie al binnen

09-07-2021 14:19

vandeburgerking +1154

Gaat bazoer worden let maar op

09-07-2021 14:17

Vincie +1555

Prima optie maar weer een omgeturnde mid..

09-07-2021 14:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties