Baldé wederom trefzeker voor Feyenoord Onder 21

Baldé wederom trefzeker voor Feyenoord Onder 21

Feyenoord Onder 21 heeft de bekerwedstrijd van VA N.E.C. O21 gewonnen. De Rotterdammers kwamen na drie minuten op achterstand. In de eerste helft was het Aliou Baldé die de gelijkmaker binnenschoot. De aanvaller is de laatste weken op dreef bij de beloften en is nu wederom belangrijk. Na rust liepen de beloften uit naar een 1-4 overwinning.

Of Baldé ooit nog een kans krijgt in het eerste van Feyenoord is de vraag. Arne Slot is een maand geleden duidelijk geweest over zijn kwaliteiten. ''Ik vind Baldé gewoon niet zo’n goede speler'', reageerde de trainer op een vraag van een journalist wat zijn toekomstperspectief is voor dit seizoen. De 19-jarige linksbuiten traint sindsdien mee bij Feyenoord Onder 21. Tijdens de oefenwedstrijden en nu in de eerste officiële wedstrijd van het nieuwe seizoen laat hij zijn voeten spreken.

Voor Feyenoord Onder 21 is het seizoen nu ook officieel begonnen. De eerste wedstrijd in de competitie van de ploeg van trainer Melvin Boel en assistent-trainer Ulrich van Gobbel staat volgende week op het programma. Zaterdagmiddag ontvangt de beloften ploeg FC Groningen Onder 21 op Varkenoord. Het duel is vrij toegankelijk te bezoeken.

Scoreverloop
2' | 1-0 |
24' | 1-1 | Baldé
49' | 1-2 | Groen
56' | 1-3 | Baldé
88' | 1-4 | Sauer

Opstelling Feyenoord Onder 21
Remie; Van Veldhoven, Valk (C), Hokke, Kleijn; Dermane, Milambo, Naujoks; Slory, Groen, Balde.

Wissels Feyenoord Onder 21
Baars, ‘t Zand, Kroesen, van der Zeeuw, El Moussaoui, Sauer en Zechië.

Plaats reactie
666

wilbert17 +23475

Nou wie weet wordt dat O21 dit seizoen wel succesvol.

28-08-2022 11:42

Boerenkool +723

Balde zal nooit maar dan ook echt noooooit ons Feyenoord 1 halen. Goed voor O21, maar zo blind als een .............

27-08-2022 23:52

FRemy +984

Balde blijf scoren voor 021 en bewijs het tegendeel 😉

27-08-2022 23:03

echtwel +2166

Baars moet niet op de bank zitten?

27-08-2022 22:31

Boerenkool +723

Hoezo niet... moet Valk eruit dan ?

27-08-2022 23:49

RamonFEY +5740

Balde eerst afgeschreven maar zou het dan toch..

27-08-2022 19:19

paulfr +36162

Idrissi weg balde op zijn plek

27-08-2022 18:42

bfst19 +5419

Ouwe voetenspreker, die Baldé

27-08-2022 18:39

beppie172 +64957

Met Baldé erbij kan je dit jaar kampioen worden en promoveren met o21.

27-08-2022 18:15

langlevelangeleegte +2142

Gewoon bij 021 houden. Daar speelt ie en is ie beslissend. Van uitermate groot belang

27-08-2022 18:14

Maradollar +5679

Wellicht wat bekerwedstrijden in het eerste

27-08-2022 18:36

landje +3844

Slot heeft hem vast goed genoeg bekeken om zo'n oordeel te geven. Leuke speler voor O21 maar om eenn Feyenoord 1 te kunnen meedoen komt hij op dit moment tekort.

27-08-2022 18:13

FeyenoordBrabo72 +1446

Hij balde best lekker vandaag

27-08-2022 18:10

Kritisch +21769

Nou zie ik hem te weinig spelen om een goed oordeel te geven maar de verhalen zijn positief.

Bij gebrek aan beter zou ik hem toch een kans bij het 1e geven.
Idrissi is niets meer en Dilrosun ben ik ook niet enthousiast over.

Komt bij dat Advocaat het in Baldé zag zitten en Advocaat heb ik toch wel hoog zitten. Als hij kwatiteiten in die jongen ziet dan zal die echt wel iets kunnen.

27-08-2022 17:55

Gladdeharry +9058

We zijn geen speeltuin hoor

27-08-2022 18:05

simplysteef +6199

Geef Dilrosun tijd. Heeft Oranje gehaald, heus niet voor niks. En zijn goal laatst verraadt zijn klasse. Een keer 3 wedstrijden op zijn goede positie zetten zal ook helpen.

27-08-2022 18:16

Kritisch +21769

Die goal was bedoeld als voorzet die mislukte...
Dat gaf die zelf min of meer toe

27-08-2022 18:52

frtikkieterug +6700

Aardige speler, jammer dat het zo'n debiel is

27-08-2022 17:54

dinozzofr +944

Teveel met instagram en social media bezig geweest ipv voetballen

27-08-2022 18:09

frtikkieterug +6700

En een mentaliteitsprobleem, aangezien Slot hem uit het eerste heeft gezet.

27-08-2022 18:20

Frankster +20785

Viel toen al goed in onder Dickie

27-08-2022 17:46

corfr1912 +8859

Zou Senesi al balen denken jullie? Wat een vernedering.

27-08-2022 17:44

010_SOUTH +4912

Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk.. maar denk dat ie beter had kunnen bijtekenen en wachten op een betere club..

27-08-2022 17:53

TussenjaarFC +138528

Zei het gelijk al. Hij luisterde niet

27-08-2022 18:20

VluggeJapie +13896

Slot heeft hem op de juiste manier getriggerd.

27-08-2022 17:42

roodwitgekleurd +1353

Dit is in mijn ogen de enige fout geweest van Slot. Je speelt met twee statische buiten spelers ( Jahanbaksh & Idrissi) waarom deze jongen geen kans geven zodat je extra smaken hebt op de flank?

27-08-2022 17:41

debaardt +246

Meteen overhevelen naar het eerste. Wat. Een. Talent.

27-08-2022 17:41

sisenor +3259

Baldé grote speler

27-08-2022 17:37

Huisman +24241

Balde -> dikke Gnonto

27-08-2022 17:36

fayanoord +473

Slot had beter zijn mond op slot moeten zetten.
Je gaat toch niet je spelers die zo jong en waar nog veel potentie inzit zo afbranden.
Hand in Hand vriend.

27-08-2022 17:34

Frgelderland +815

Afbranden of een persoonlijke mening over zijn huidige vorm een maand geleden

27-08-2022 17:55

BoskoopFR12 +390

Sinisterra was ook niet veel tien die net kwam. Misschien kan Balde dezelfde weg bewandelen

27-08-2022 17:33

teauvenoir +77829

Arne Slot vindt Guus Til dan weer wel een hele goede speler. Heeft wel een paar blinde vlekken hoor, die Arend Martijn

27-08-2022 17:32

jonaathn +14674

Rustig jij vrind. Rustig. Je hebt een punt maar hoeft onzer Arne niet Arend Martijn te noemen. Is dat duidelijk?

27-08-2022 17:35

rodjeknor +5290

Til zit bij Oranje. Dus Slot is niet de enige. balde is een paar wedstrijden goed bij onder 21. Zoek de verschillen

27-08-2022 17:43

teauvenoir +77829

Baldé>Idrissi > Jahangzak

27-08-2022 17:28

Yorampaar +4055

Ik vind het wel nog steeds een rare uitspraak van Slot. Zoiets zeg je achter de deuren en niet zo tegen een journalist

27-08-2022 17:21

panache +7872

Zal wel nodig geweest zijn. Anders doet hij dat niet.

27-08-2022 17:35

jonaathn +14674

Allicht was het ter motivatie inderdaad.

27-08-2022 17:36

010Nielssss +3366

balde > dikzak idrissi

27-08-2022 17:12

010Nielssss +3366

balde season

27-08-2022 17:12

charlaykc +9419

Misschien was 't motiverend bedoeld... Hij is pas 19

27-08-2022 17:08

VakjeTT +4702

Tijd voor een nieuwe aankoop, begint een beetje saai te worden zo

27-08-2022 17:08

Arcturian_ +3142

Kan toch niet slechter dan Idrissi zijn

27-08-2022 17:07

martino1987 +14684

hmmm balde zal misschien wat gedaan hebben want voetballen dat kan hij wel dat is wel duidelijk

27-08-2022 17:01

jack98 +46455

Als Baldé zo doorgaat, is hij vliegensvlug weer in de selectie van Feyenoord te vinden. Al heeft de O21 zijn doelpunten ook hard nodig!

27-08-2022 17:00

Willem_B +54867

Prikkelen had ie nodig zo te zien..

27-08-2022 16:58

eeuwigtrouw +3931

Hoop dat hij het ongelijk van Slot op deze manier bewijst

27-08-2022 16:57

ADHDave +3324

Die jongen gaat z'n kans ook nog wel krijgen van Arend. Hij heeft m flink getriggerd met z'n uitspraak.maar is ook wel zo dat als je goed presteert je een nieuwe kans krijgt. Hij is wakker onze Balde

27-08-2022 16:57

TrotsvanRotterdam +12311

Zou wel fijn zijn als Slot het een keer verkeerd ziet, is het net een mens😉

27-08-2022 16:56

Spiderpig +172869

Denk dat hij wakker wou schudden... Heb hem namelijk nog nooit zoiets horen zeggen over een speler... Zelfs niet over spelers die alweer vertrokken zijn

27-08-2022 17:09

troy +2274

Haha, dat klopt maar ik vrees dat hij het wel goed heeft gezien. Misschien ziet Balde dit seizoen het licht.

27-08-2022 17:18

zandhaas +32417

Dit gaat een hele grote worden

27-08-2022 16:55

feyenoorder89 +3917

Balde hard op weg om het tegendeel van onze Arne te bewijzen

27-08-2022 16:49

corfr1912 +8859

Dat houd in dat de wake up calloptie werkt

27-08-2022 16:46

happybird15 +1782

Het kan best dat Slot dit gebruikt om Baldé na te laten denken en zichzelf meer te ontwikkelen. Denk dat als hij het goed blijft doen dat ie echt wel opnieuw een kans zal krijgen.

27-08-2022 16:46

vente16 +127

Jeugd spelers waar jullie het over hebben mogen alleen op de bank , en als er niets anders is uit nood spelen

27-08-2022 16:44

Traunerworden +13615

We maken ze kapot!!!!

27-08-2022 16:40

JS-FR1 +16948

Door andere trainers binnen de club werd hij een ruwe diamant genoemd. Slot zegt dat hij niet goed genoeg is en iedereen staat opeens achter Slot.

Balde liet meer zien dan Idrissi of Walemark op links.
Gun hem die kans

27-08-2022 16:37

theone +10209

Kom op zeg, dit is tegen u21 team... Vorig seizoen was er een speler in u21 een spits die 13 scoorde in 7 wedstrijden, zit nu op de bank in de eerste divisie. Jullie doen net of hij scoort in de eredivisie.... Het is u21!!!

27-08-2022 16:55

Persia +1844

Lkker verhuren en dan kan hij het daar laten zien ..geen speeltuin gedoe meer !

27-08-2022 17:00

ElPanzeFr +21037

Hopelijk kunnen we eindelijk promoveren dit jaar

27-08-2022 16:34

vente16 +127

Helaas is Slot niet voor de eigen jeugd. koop liever
Maar wel een goede trainer

27-08-2022 16:32

eno4 +4860

Lul niet zo slap

27-08-2022 16:33

Feyenoord2907 +2343

Het is een feit. Ook bij AZ kregen jeugdspelers weinig speelminuten.

27-08-2022 16:55

Ladinsky2021 +6043

Daar denken Boadu, Stengs en Koopmeiners wel anders over denk ik

27-08-2022 16:58

troy +2274

He?? Zijn drie talenten dit seizoen vast aan de selectie toegevoegd, Hartman krijgt speeltijd dus waar heb je het over?

27-08-2022 16:33

Goofy1973 +3077

haha...pure opvulling zoals het de afgelopen jaren ook is gegaan onder Gio en Advocaat...jeugd bij de selectie moet niet de norm zijn, speeltijd moet dat zijn. Dat Hartman speeltijd krijgt is pure noodzaak...zodra Lopez beschikbaar is speelt hij. Nu is Hancko er, en zal deze op linksback spelen terwijl zijn eigen positie lcv is....let maar op, jeugd wordt geslachtofferd, Rasmussen mag blijven staan....

27-08-2022 16:45

onno +15926

Weet niet of je gelijk hebt, maar ben hier ook een beetje bang voor als ie nu al Hancko linksback gaat zetten

27-08-2022 17:11

troy +2274

Ik wil dat altijd de beste spelen!! Jeugd moet opgeleid worden en krijgt ook geleidelijk aan de kans als ze ten minste goed genoeg zijn. Hoeveel jeugdspelers die het bij Feyenoord 1 niet hebben gered, hebben het elders wel gered? Dan heb ik het niet over spelers die we noodgedwongen moesten verkopen zoals b.v. Ake of spelers die op hele jonge leeftijd al voor het geld kozen. De jeugd krijgt tijd om zich te ontwikkelen, eerst in de onder 21 vervolgens als ze goed genoeg zijn bij de selectie en daar zullen ze hun kans moeten grijpen. Zo niet, dan worden ze na verloop van tijd bedankt en kunnen ze elders hun succes proberen.

27-08-2022 17:14

Mrunterwijst +10587

Helemaal waar Goofy, Hartman moet gewoon spelen zodat Rasmussen op de bank kan plaatsnemen. Maar Slot die geeft een huurling liever de voorkeur ipv eigen talenten speeltijd te geven

27-08-2022 17:33

Skeptic +13475

Hahaha, zeg dan gewoon niks.

27-08-2022 16:34

ADHDave +3324

Balde is ook geen eigen jeugd;)

27-08-2022 16:39

Kaloe +9438

Nou , misschien heeft ome Cor wel naast zijn Pot gepist , je weet het nooit .

27-08-2022 16:43

Feyenoord2907 +2343

Maar het is wel een jeugdspeler.

27-08-2022 16:58

ADHDave +3324

Klopt, nu sowieso aangezien hij niet bij t 1e zit. Maar eigen jeugd zeggen ze in 020 als ze een speler een half jaar eerder gehaald hebben. Voor mij is eigen jeugd als je al wat jaren op varkenoord hebt gespeeld

27-08-2022 17:01

MarioFR +11879

Voorlopig hebben Naujoks en Hartman dit seizoen al een Eredivisie debuut gemaakt.

Benita is toegevoegd aan de eerste selectie zelfs, Balde, Milambo en Valk krijgen minuten bij oefenduels doordeweeks

27-08-2022 16:40

Persia +1844

Zo hoort elke topclub te werken onnozele.
De club is er niet voor om alle jeugd in het eerste te krijgen ..
Het is om de ECHTE talenten door te stromen en opvulling als het nodig is ..

27-08-2022 17:22

JS-FR1 +16948

Slot doet het goed maar zoiets zeggen over Baldé vind ik onterecht.

Hij laat vaak hele goede dingen zien op het veld en heeft kwaliteiten die de meeste niet hebben en laat zich ook zich.

Hij verdiend een plekje in Feyenoord 1

27-08-2022 16:30

gogo9Q +1492

Hoezo onterecht? je kan echt geweldig voetballen, maar wanneer je op trainingen niet echt inzet toont. of je niet echt professioneel bent, dan pas je niet in het team dat wel professioneel is!

27-08-2022 16:33

JS-FR1 +16948

Dit is een jeugd speler. Hij is geen moeilijke jongen of een probleem kind. Ik hoorde niet dat hij het met de pet er naar gooit op de trainingen. Toont juist inzet

27-08-2022 16:35

gogo9Q +1492

Slot geeft aan dat zijn inzet niet goed is en daarom niet past bij het eerste! misschien heeft die daar nu van geleerd en laat het nu zien. dan komt die vast ergens dit jaar wel weer bij het eerste

27-08-2022 16:44

DeKuipforever +196454

Als je je taken niet uitvoert dan ben je niet geschikt als prof...

27-08-2022 16:56

troy +2274

Nee, heeft zeker positieve eigenschappen is snel en scoort makkelijk maar verdedigen is iets wat hij moet leren en moet meer oog voor zijn medespelers hebben. Ik begrijp Slot wel.

27-08-2022 16:35

MarcoTT +238

Was niet goed genoeg volgens de trainer en dan vervolgens wel vorig seizoen Ali laten spelen en nu Idrissi. Niet echt geloofwaardig.

27-08-2022 16:27

Noud +10972

Slot is geweldig. Maar oud AZ spelers hebben soms onterecht wel een streepje voor bij hem nog. ;)

27-08-2022 16:30

troy +2274

Volgens mij krijgt Ali weinig speeltijd meer en vergeten we dat Indrissi geloof ik 2x een helft heeft gespeeld. Was zeker niet goed maar iets meer krediet verdient hij wel.

27-08-2022 16:36

Feyenoord2907 +2343

Mag het na een jaar aansloten. Wanneer een jeugdspeler twee ballen verkeerd raakt staat hij langdurig ernaast.

27-08-2022 17:01

troy +2274

Echt onzin

27-08-2022 17:08

Kuytblessure +10402

Ja want de aanvoerder van Iran zou in de tweede liga van België ook niet aan de bak komen, zeker. Man, man, man, wat een niveau weer.

27-08-2022 16:39

FeyenoordNr.1 +20869

Baldé lekker houden voorlopig. Laat hem maar lekker seizoentje onder-21, zet er een goede begeleider op en volgend seizoen weer de kans geven.

27-08-2022 16:26

Saffrone Nijhof +290

Helemaal mee eens. Dat moeilijke gedoe allemaal. Beste oplossing

27-08-2022 17:33

Haring08 +11992

Balde is de look a like van Gnonto!!

27-08-2022 16:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties