‘’Beetje gek dat het dan over de balans op het middenveld gaat''

Orkun Kökcü is het niet eens met de kritiek die het middenveld van Feyenoord momenteel krijgt. De Rotterdammers verloren in Eindhoven en volgens diverse analisten was het ontbreken van een echte nummer zes een groot probleem in de ploeg van trainer Arne Slot.

''Als we een wedstrijd verliezen dan gaat het over het balans op het middenveld, dat vind ik een beetje gek'', vertelt Kökcü in gesprek met RTV Rijnmond. ''Je kan het zo bekijken. Ik denk niet dat het uitmaakt, want ook tegen Sturm Graz konden we met dit middenveld gewoon goed renderen.''

Kökcü kijkt met een positief gevoel op het eerste blok van Feyenoord. ''Neem het verschil tussen de wedstrijd tegen Lazio, waar we hard onderuit gaan, en vandaag. We kunnen het PSV heel lang lastig maken. Als die simpele tegendoelpunten eruit gaan, dan ziet het er bij ons echt wel goed uit, denk ik.''

Trainer Arne Slot is het daar op de persconferentie mee eens: ''Ik denk dat we heel veel goede wedstrijden hebben gespeeld. En in tegenstelling tot in bijvoorbeeld het duel met Lazio duel, knokten we ons vandaag in lastige fases wel weer terug in de wedstrijd. Er zit een enorme verbetering in.''

Standaardsituaties
De tegendoelpunten uit een standaardsituatie waren in de ogen van Slot een incident. ''Ik ben het niets eens met de suggestie dat wij kwetsbaar zijn bij standaardsituaties. Dat was vandaag het geval en inderdaad in de voorbereiding ook. Maar de voorbereiding mag geen leidraad zijn. Al neemt het niet weg dat het vandaag te eenvoudig ging en twee tegengoals uit corners te veel is in een topduel.''

Lees meer over
Orkun Kökcü Arne Slot
Plaats reactie
666

MJ75 +4439

Kokcu was gewoon heel goed gisteren; je moet wel nagenoeg blind zijn als je dat niet ziet.

19-09-2022 15:42

FRANKIEBOY +649

Speelde als een echte patron.

19-09-2022 16:43

JDJ +17852

Feyenoord had gemakkelijk gewonnen met een echte zes. Ook kan ik er niet bij dat we er niet direct stonden na rust. Van Nistelrooy zegt heel simpel dat ze de wedstrijd voor de 60e minuut moeten veiligstellen want dan begint Slot met zijn wissels en maakt Feyenoord het normaal gesproken af.

19-09-2022 12:09

Legionist +1783

Timber en Dilrosun te vaak bal kwijt niet sterk aan de bal. Kokcu is te traag in de handelingssnelheid.

19-09-2022 12:01

Grazipelle +254

Die dilrosun moet gwn niet op het middenveld spelen… echt een veel te slappe hap in de duels en constant onnodig balverlies

19-09-2022 10:51

PietZ1 +807

Kokcu speelde tenminste met mes tussen de tanden. Middenveld moet Wieffer kans krijgen, ten koste van Timber. Szymanski ervoor. De balans is er nog niet. Wieffer speelt puur in dienst van team. Zag je tegen Lazio.
Blijf vol achter onze topcoach staan. We tellen weer mee. Wil spelen zoals wij toch graag zien, afjagen. Voor winst. Met lef. Gaat nog met vallen en opstaan, logisch toch, met alle nieuwe spelers….

19-09-2022 07:21

delangemuur +11773

Zeker waar. Als je ziet waar we vandaan komen en waar we nu staan kan je alleen maar blij zijn. Aan de andere kant weten we allemaal dat er nog meer in zit en moeten we hongerig blijven!

19-09-2022 08:32

corfr1912 +8859

Ik vindt dat Orrie wel wat stappen heeft gezet. Zijn trap is verbeterd en hij was gisteren een van de betere. Zet deze lijn door Orrie en je maakt vele trots hier.

19-09-2022 10:10

RotterDaNa +1400

De zwakke schakel is op dit moment toch echt Dilrosun, presteert al 3 wedstrijden helemaal niets.
Toen Szymanski erin kwam konden we gelijk onder de druk uit en maakten we 3-3.

We missen een echte 6 blijft de conclusie.
Ikzelf hoop dat Wieffer snel speelklaar is en anders Dermane een kans geven tegen een op papier zwakkere broeder en kijken hoe hij het gaat doen.

19-09-2022 06:31

switzer +10943

Heb je Dermane bij o21 gezien? Mag zich eerst bewijzen daar.

19-09-2022 07:26

dexter1908 +9611

Bakt er inderdaad heel weinig van, maar roepen beter dan onderzoeken

19-09-2022 08:33

teauvenoir +77908

Kokcu was een van de beteren bij ons en als aanvoerder best representatief. Wat een gezeik hier allemaal.

19-09-2022 00:10

hakuna +2065

omdat ie weer eens een mazzel goal mee pakte? omdat ie hard werkte?

19-09-2022 08:48

thecottagers +1174

Nee, er was ook geen mazzel bij. Dribbelt goed op, schiet goed, kan hij er wat aan doen dat gast hem van richting verandert. Als een wereldspeler dat doet is het een wereldgoal, als een speler van feyenoord het doet is het geluk. Die zeiksupporters als jij hebben altijd wel wat te zeiken.

Ga eens naar de feiten kijken van gisteren. Kocku heeft na Hancko het vaakst de bal aangeraakt. Daarnaast heeft hij samen met Idrissi het vaakst op goal geschoten. Hij zit in de top 3 van passnauwkeurigheid. Daarnaast ook nergens de bal op gevaarlijke plekken verloren. Het enige wat je kan zeggen is dat het met 4 overtredingen te veel overtredingen nodig heeft gehad, waarvan er 1 sowieso extreem belangrijk was.

Kom jij nu eens met feiten waarom hij niet zo goed was dan? Die zijn er nl niet.

19-09-2022 09:58

Kuytblessure +10405

Die bal ging gewoon op doel dus was echt een prima actie.

19-09-2022 10:02

hakuna +2065

als de bal niet was getoucheerd had de keeper hem zeker gehad. Volgens mij heeft hij een als zijn goals dit seizoen met een beentje er tussen gescoort.
Ik vind het onzinnig dat iemand die scoort dan een goede wedstrijd speelt. Je kan een kutwedstrijd spelen en toch dat doelpuntje mee pakken.
Wat betreft pass nauwkeurigheid. Tja tikkie terug, tikke opzij. Zo nu en dan een wereld pass.
Wat betreft overtredingen. Je ontvangt en je deelt uit. 1x geel mag in een belangrijke wedstrijd,

Helaas kan hij zich geen dragende speler noemen, Is okay voor Feyenoord. Ik begrijp alleen die ophemelaarij niet.

19-09-2022 19:29

leonardonl +21754

Van mij mag hij 20 goals maken die nog aangeraakt worden

20-09-2022 11:38

Traunerworden +13616

helemaal eens, altijd dat onvoorwaardelijke gezeik op kokcu. hij speelde echt prima terwijl we het erg moeilijk hadden. En die actie voor zijn schot, dat hij een schijnbeweging maakt was echt klasse. Psv heeft een sterk middenveld met veel loopvermogen, energie, kracht maar ook lengte. Daar hadden we het gewoon moeilijk mee, dat kan gebeuren

19-09-2022 13:04

beppie172 +65033

Til was vorig jaar een belangrijke pion bij standaardmomenten van de tegenstanders. Zorgde voor het wegwerken van veel voorzetten. Wellicht kan Gimenez als kopsterke speler die rol ook gaan spelen als hij basisspeler wordt.

18-09-2022 23:48

FeyRot010 +23139

We hadden pusic moeten vervangen voor fred rutten, om slot te ondersteunen op tactisch gebied

18-09-2022 23:32

Hijskraan +350

Een van de beste veldtrainers van Nederland

19-09-2022 05:55

carlito5314 +47

Net als tegen Lazio besluit Kökçü, na het winnen van de toss, om voor de aftrap te kiezen. Hoe kut vinden we het over het algemeen niet om de eerste helft thuis naar de gele zijde te moeten voetballen omdat de tegenstander ons laat draaien? Potverdikkie man, álles, maar dan ook echt álles aangrijpen om je tegenstander dwars te zitten en zo min mogelijk comfortabel te laten voelen moet je toch doen als aanvoerder!

18-09-2022 23:31

FeyRot010 +23139

Kun je wel kant kiezen?

18-09-2022 23:33

carlito5314 +47

Tuurlijk. Win je de toss, kies je kant of bal.

18-09-2022 23:43

FeyRot010 +23139

aanvoerder die het juiste antwoord heeft geraden mag de speelhelft kiezen. Dit betekent automatisch dat de tegenstander de eerste helft mag aftrappen.

Dus kokcu verloor 2x

18-09-2022 23:48

carlito5314 +47

Nee hoor. Kijk de beide wedstrijden maar na. Zeker tegen Lazio, toen was het ook nog eens een besluit uit nonchalance. Let maar op zijn lichaamshouding

18-09-2022 23:58

carlito5314 +47

het team dat de toss wint bepaalt welk doel in de eerste helft wordt verdedigd of om de aftrap te nemen;
• afhankelijk van het bovenstaande nemen de tegenstanders de aftrap of ze kiezen welk doel in de eerste
helft wordt verdedigd;
Uit het knvb reglement gevist

19-09-2022 00:09

FRRMS +26110

Hij is geen aanvoerder

19-09-2022 00:56

patakagopa +1366

Moet niet gekker worden!

19-09-2022 00:58

MaartenTT +19732

Allemaal plotseling popie-jopie roepen dat het allemaal komt door een gebrek aan een goede nummer 6. Iedereen ineens tegelijkertijd het licht gezien? Man, man, wat wordt hier toch veel gepapagaaid door de kenners.
Alsof we met Aursnes erbij PSV helemaal hadden scheelgetikt...

18-09-2022 23:08

Bati +39021

Ja met Aursnes hadden we wel degelijk gewonnen, dan had je me toch een gruwelijk middenveld

18-09-2022 23:19

Bobiku +8542

Aursnes-Kökcü-Szymanski was top geweest

19-09-2022 00:31

beppie172 +65033

Het had vandaag vooral te maken dat Dilrosun totaal niet in de wedstrijd zat en je daardoor een mannetje op het middenveld tekort kwam. Was een typische wedstrijd voor Jens geweest. Die was ook altijd goed stegen PSV.

18-09-2022 23:52

FeyenoordVdam +5817

Jens was altijd ijzersterk in de topwedstrijden!

19-09-2022 03:10

teauvenoir +77908

Ik ben er van overtuigd dat we met Aursnes ipv Timber veel meer kans hadden gehad op de winst.

19-09-2022 00:05

FRRMS +26110

Met aursnes hadden we ook niet zo tegen lazio gespeeld

Vergeet niet dat je met hem je blok op het middenveld nog intact had gehouden

19-09-2022 00:58

-Feyenoord-010- +4064

Laten we met ze allen even normaal doen aub. Afgelopen donderdag liepen mensen nog net niet de polonaise en werden we kampioen en nu is ons middenveld opeens niks waard? Schei toch uit mensen, het zat vandaag gewoon in alles tegen, was kut weer, kut goals en dan ook nog eens scheidsrechter die alles fout deed. Hier moet je van leren een door. Geef ze de steun ipv te gaan zeuren allemaal.

18-09-2022 22:39

Equinox +49532

En spelers die hun niveau niet hadden

18-09-2022 23:21

Don Pablo +8812

Hij vergeet effe dat je zelf ook 2 doelpunten cadeau krijgt en zijn schot van richting veranderd werd wat anders geen goal geweest was.
En het middenveld werd ook compleet overlopen, tegen Lazio nog meer inderdaad, maar dit zal veel vaker gebeuren tegen sterkere tegenstanders. Helaas weinig zelf kritiek.

18-09-2022 22:22

FRRMS +26110

We missen idd een echte 6
Frederik had niet misstaan

18-09-2022 22:22

arthurschopenhauer +23041

Goh, deze heb ik nog niet eerder gehoord

18-09-2022 22:44

cipolini +13849

Niet in het verleden blijven hangen.

18-09-2022 22:57

FRRMS +26110

We hebben niemand die deze rol nu kan invullen.
Dus het mag best vaker gezegd worden
wellicht dat Geertruida of Wieffer die rol ooit kan invullen al denk ik dat Geertruida, de betere van de twee, beter op RB is.
al was jahanbaks met Geertruida achter hem een stuk minder

18-09-2022 23:52

Michel.V +4608

Feller de duels in gaan en druk zetten ,

18-09-2022 22:21

serjazmic +713

Jammer tuurlijk hebben wij de pest in even een nachtje slapen en daarna gewoon weer verder

18-09-2022 21:51

Kieboom +39441

Net zoals de afgelopen 50 jaar.
Morgen is alles weer goed en praten we nergens meer over.

18-09-2022 21:53

Jigsaw +9982

Tegen ploegen die zich helemaal inzakken kun je met Dilrosun op 10 spelen, niet als je vol onder druk wordt gezet… Je hebt voorin dan ook een spits nodig die de bal vasthoudt…

Dus als je in de rust Wieffer brengt voor Dilrosun en Gimenez voor Danilo, scheelt dat ook fysiek, wat we hard nodig hadden op t middenveld…

18-09-2022 21:47

CPP +3473

Snapte inderdaad niet waarom de gehele voorhoede 1 op 1 werd gewisseld terwijl het middenveld overlopen werd. Waarom niet eerder Szymanski of Wieffer en waarom niet ipv Idrissi. Dan kon Dilrosun als linksbuiten het middenveld versterken en zou je echt veel stabieler worden. Paixoa is een leuke speler, maar die heeft nog tijd nodig en is verdedigend (nog) te zwak/grillig.

18-09-2022 23:27

rene1952 +1006

Maar Feyenoord is geen Real met dat middenveld en die keeper.
Komt miss nog.

18-09-2022 21:34

John.V42 +383

Het is voetbal je kan wonen en verliezen wij hebben helaas verloren is er dan gelijk een man overboord nee toch het seizoen duurt nog lang en wij groeien nog dus komt goed zuurpruimen en beetje positief vooruit kijken kan geen kwaad

18-09-2022 21:30

heiden6 +1986

"Kökcü kijkt met een positief gevoel op het eerste blok van Feyenoord."

Valse start in de Europa League tegen Lazio en vierde plek in de competitie, daar krijg ik bepaald geen positief gevoel van.

18-09-2022 21:23

Senior +2654

Op doelsaldo eerste in de EC, in de competitie 2 punten van de eerste plaats.
Mijn glas is half vol, waar ik een heel positief gevoel van ktijg.

18-09-2022 22:01

FeyRot010 +23139

Snel tevreden onze turk

Vast ook tevreden met eigen vrije trappen en corners

18-09-2022 23:35

13eer +3814

Moah het zit allemaal dicht bij elkaar. ajax is in ieder geval niet al 6 punten los ofzo.

19-09-2022 00:00

Snoek1974 +1817

Op een gegeven moment gaat PSV anders spelen maar misschien niet gebruikelijk op dit niveau en in de huidige tijd maar dan mis je leiders die het rechtzetten en dus bepalen we gaan met punt naar achteren spelen en Dilrosun gaat meer als een linkshalf spelen .

18-09-2022 21:13

StaTactics +3258

Elke punt die we dit seizoen hebben misgelopen komt door het gebrek aan een nummer 6. En we zouden nu zijn waar we over 1,5 maand zullen zijn als we een goeie 6 hadden. Dit team met Aursness had mee kunnen doen voor de titel.

18-09-2022 21:00

Jantjekoolmees010 +597

Is een beetje achteraf praten.

18-09-2022 21:02

rober +131

Dit Team zonder aurness kan ook mee doen voor de titel gewoon tot het wk zoveel mogelijk punten scoren na het wk heeft Slot een machine van dit team gemaakt!!

18-09-2022 21:11

Bati +39021

Uhm nee dit team gaat echt niet meedoen voor de titel, hilarisch gasten zoals jij die dat denken

18-09-2022 23:24

FeyenoordVdam +5817

Hilarisch zeg, je zou maar supporter zijn.

19-09-2022 03:17

beppie172 +65033

Met Aursnes had je ook verloren tegen Lazio en gelijkgespeeld tegen Heerenveen. Zoveel verschil had dat echt niet gemaakt.

19-09-2022 00:08

grenzeloos +13932

Ik denk dat we Kokcu maar beter niet veel meer moeten laten praten. Lieve jongen hoor, maar het wordt een beetje de ADO-Dirk Kuyt van Feyenoord op deze manier. Hetzelfde geldt voor Bijlow vandaag.
Waarom neemt Slot hen niet in bescherming?

18-09-2022 20:59

FeyRot010 +23139

Idd gen even 3 maanden geen interviews met bijlow

18-09-2022 23:38

ruudger +8397

Zo gek vind ik dat niet als je verklaring zoekt waarom je hebt verloren en waar je het hebt laten liggen...

18-09-2022 20:58

mellie +7526

Vandaag werd je op het middenveld overklast. Nou dat kan toch gewoon. Het is niet zo dat ze er dan in een keer niks meer van kunnen. Tegen Excelsior ben je waarschijnlijk weer de betere en hebben we geen nummer 6 nodig. Zo gaat dat.

18-09-2022 20:57

Heyplaat +1287

Je middenveld komt ook met name in de peoblemen omdat je 0,0 dreiging voorin had en met name in de diepte. Na die wissels werd de wedstrijd ook veel gelijkwaardiger.

18-09-2022 21:34

Peterk +34684

Ik snap wel waarom Kokcu dit zegt. Hij is namelijk èèn van de middenvelders maar feit is dat het middenveld niet in evenwicht is. Werk aan de winkel voor Slot...

18-09-2022 20:55

Skylab +667

Nu is het wel zo dat teams na een Europese duel altijd top wedstrijden spelen....kijk maar naar PSV...zoveel energie...en dan de reactie na het fluit signaal!
Maar wij "Feyenoord " kijken naar ons zelf en zijn terecht niet tevreden met het resultaat!
LAT LIGT DUS TERECHT HOOG

18-09-2022 20:46

RonFeyy +12231

Was er geen geld meer voor spiegels in de Kuip?

18-09-2022 20:46

Bart Blokker +1125

Symanski moet altikd spelen is je beste speler

18-09-2022 20:44

mavat +2434

Zeker vergeten dat hij terugkomt van een blessure

18-09-2022 20:47

rob52 +1254

Volgens mij had hij hamstring blessure dus niet gelijk volle bak spelen he ?

18-09-2022 20:57

BlankenBoskoop +999

Zullen we het gewoon even de tijd geven. Na de winterstop pakken we psv gewoon keihard terug!

18-09-2022 20:43

Frankster +20813

Kokcu geeft nooit thuis in de toppers

18-09-2022 20:41

switzer +10943

Stigmatisering. Hij was van de drie middenvelders nog de meest stabiele en scoort nog een doelpunt. Dan geef je wel thuis.

18-09-2022 21:23

Frankster +20813

Ik verwacht gewoon meer van hem

18-09-2022 21:31

youhavetheface +648

Prima speler, mooie goal…maar vraag me af of jij de ploeg op sleeptouw kan nemen kameraad

18-09-2022 20:39

nicholaszen +319

Timber brengt niet altijd wat er wordt verwacht van een record aankoop. En zeker vandaag niet.. heb me echt lopen ergeren aan de man, had het gevoel dat hij heel de tijd zat te slenteren en niet voluit speelde.

18-09-2022 20:33

jostie +7552

Ik denk dat er op dit moment even niks meer in zit. Voor het eerst dat z’n lichaam op een hoog niveau twee keer per week top moet presteren. Dat kost wat energie. Blij dat hij even wat rust gaat krijgen

18-09-2022 20:38

nicholaszen +319

Dat kan heel goed kloppen. Maar er ging zo veel fout bij Timber dat ik niet snapte waarom Slot hem niet het laatste half uur eraf haalde ipv Dilrosun. Niet dat Dilrosun zo goed speelde, maar Timber in slechte doen was als (verkapte) cvm een soort van extra speler voor PSV. Heb Slot gigantisch hoog zitten, maar vond persoonlijk dat dit wel een 'makkelijke' wissel was. En dat zeg ik met mijn vele jaren ervaring als coach op de bank (thuis).

18-09-2022 22:51

baldjkf +2873

Ik vind het oprecht heel bijzonder dat Slot en Kökcu het slechte voetbal van vandaag ook nog weer proberen goed te praten. Wat is goed is, goed en wat slecht is, is slecht. Vandaag zag het er de hele wedstrijd echt niet uit. Jullie verloren 70% vd duels, passes gingen vaker scheef dan goed, je liep de meeste tijd te laat achter de tegenstander aan en maakten ontzettend veel persoonlijke fouten. Dan kun je alles proberen goed te praten, maar je kunt ook eens je verantwoordelijkheid nemen.

18-09-2022 20:26

arthurschopenhauer +23041

Ze weten heus wel dat het slecht is, maar ze kiezen voor positieve communicatie richting de media en daar is niks mis mee.

Intern zal het echt wel anders zijn. Slot is geen pussy namelijk. Althans, dat idee heb ik zeker niet.

18-09-2022 20:28

baldjkf +2873

Ook Slot heeft vandaag fouten gemaakt, oa door een aanvaller op het middenveld neer te zetten. Dilrosun ging meerdere keren acties op het middenveld maken dat fout afliep.

18-09-2022 20:31

Nol +3117

En de twee wedstrijden ervoor pakte het wel goed uit. Wat ik een fout vond is dat hij te laat Szymanski bracht en niet Gimenez liet starten. In de fase dat wij de overhand hadden had ik weleens willen zien hoeveel kansen Gimenez had gekregen. Die heeft er verdomd weinig nodig om een goal te maken.

18-09-2022 20:37

arthurschopenhauer +23041

Gast, achteraf praten is zo makkelijk.

18-09-2022 20:41

frtikkieterug +6701

De 2 wedstrijden ervoor pakt het goed uit omdat je constant op de helft van de tegenstander speelt. Tegen gelijkwaardige/betere tegenstanders heb je een 6 nodig

18-09-2022 20:59

arthurschopenhauer +23041

Ja dat ziet Stevie Wonder ook wel, dus dat was redelijk naïef van Slot.

18-09-2022 21:01

Bal-Bal +5056

Ja maar feit is dat danilo heeft gescoord en gimenez niet. Dus nec start weer danilo die er alweer 6 heeft gemaakt. Allemaal uit.

18-09-2022 21:14

Bal-Bal +5056

Ik denk als danilo 2 duels op rij niet scoort en gimenez als invaller wel dat hij dat gaat wisselen. Eerder niet.

18-09-2022 21:15

switzer +10943

Szymanski kwam terug van een blessure, niet gek dat hij later werd gebracht.

18-09-2022 21:25

010Ralph010 +1720

Als we verliezen is het jullie en als we winnen is het we. Lekkere Supporter

18-09-2022 20:35

baldjkf +2873

Wat een onzin

18-09-2022 20:38

gokufan +5437

Bullaude dan

18-09-2022 20:23

feyenoordpjk +2096

Niet best he

18-09-2022 20:36

arthurschopenhauer +23041

PSV was vandaag een stuk scherper en vooral fitter. Daarnaast winnen ze uiteindelijk door een onterechte goal.

Wat mij betreft is er geen reden tot zorgen. Dit was een uitstekende les, namelijk dat je nooit meer met zo’n aanvallend middenveld moet spelen tegen dergelijke ploegen.

Dat is tegen zowel Lazio als PSV pijnlijk duidelijk geworden.

Je kunt dan beter Wieffer opstellen (Ipv Kokcu of Timber) of 5-3-2 gaan spelen.

Maar sowieso nooit meer Timber-Dilrosun-Kokcu op het middenveld. Ik heb het idee dat Slot PSV toch een beetje onderschat heeft door toch zo (naïef) te spelen.

18-09-2022 20:21

Arthur +1063

Dat de het middenveld renderende tegen en ploegje als Sturm Graz heeft niets met de balans te maken. Tegen goede ploegen is die er gewoon niet en dat hebben we nu twee keer gezien

De standaardsituaties zijn in mijn mening een punt van verbetering. Het moet constanter zijn en dat heeft met scherpte van de spelers te maken

18-09-2022 20:20

happybird15 +1782

Onthoud dat het 4e PSV doelpunt niet eens hoort te tellen. Alleen doordat de VAR niet alle rechten die nodig zouden zijn heeft krijgen we de vierde tegen.

18-09-2022 20:19

frtikkieterug +6701

Dat doet er niks aan af dat je gewoon bent weggespeeld

18-09-2022 21:00

party_pizza +2480

Middenveld was niet best vandaag. Timber aardige voetballer, maar speelt met veel risico. Sturm Gras was van t niveau Heracles. PSV ook niet beste vorm, maar beter dan Sturm Gras en Heracles.

18-09-2022 20:17

FRJari +4389

We missen in topduels een controleur. Dat is wel duidelijk. Dit middenveld is leuk als je de sterkere ploeg bent, tegen gelijkwaardige of betere tegenstanders kan dit niet

18-09-2022 20:15

Kevindiks12 +539

Kokcu middelmaat

18-09-2022 20:15

liamdg +362

We hadden gewoon 1e kunnen staan vandaag als we niet zo hard door de mand waren gevallen

18-09-2022 20:14

jack98 +46556

Verdedigend stond het idd ook niet goed, en nee niet alleen bij de standaardsituaties.

18-09-2022 20:13

MouraL +13

Heel veel mensen waren er op tegen,maar Zerrouki is de ontbrekende schakel.En had Psv donderdag wel tegen Arsenal gespeeld had Feyenoord gewoon gewonnen.

18-09-2022 20:11

SalsaSamba +6521

Volgens mij waren mensen tegen Zerrouki omdat er te veel gevraagd werd

18-09-2022 20:15

Don Pablo +8812

En ze vergeten te benoemen dat de 1e twee doelpunten door PSV weggegeven zijn....
Vind echt dat je kritischer naar je zelf /je eigen ploeg moet kijken...... zoiets als topsport mentaliteit. Zo'n redelijk kansloze nederlaag als vandaag moet je niet bagitaliseren omdat je fases best goed was...... Eis gewoon meer van jezelf

18-09-2022 20:08

Sinister +12987

Feyenoord was niet fel genoeg en bleven maar proberen op te bouwen. Dan laat je de tegenstander ook gewoon terugkomen in de wedstrijd. Het valt me tegen dat hier niet op werd ingegrepen want de 2e helft ging het weer net zo verder.

4 3 verliezen is zo'n ramp nog niet. Psv is gewoon een goede ploeg.

18-09-2022 20:06

Tapiaz +28528

We gaven een paar goals weg, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat we er ook 2 kregen op een presenteerblaadje

18-09-2022 20:04

FR-JJN +12858

Volgens mij is de balans in de verdediging eerder een aandachtspuntje.

18-09-2022 20:02

frtikkieterug +6701

De verdediging kan er niet zoveel aan doen dat elke bal vooruit direct weer terug komt

18-09-2022 21:03

FR-JJN +12858

ze zouden in ieder geval kunnen proberen te verdedigen

18-09-2022 21:41

frtikkieterug +6701

Als het centrum niet goed was vandaag had psv er makkelijk nog 4 kunnen maken.

18-09-2022 22:21

FR-JJN +12858

Als de verdediging goed was hadden we er geen 4 tegen gekregen

18-09-2022 23:13

frtikkieterug +6701

2 corners en een blunder van Bijlow. De 2-1 was een klein foutje van Trauner, maar voornamelijk Dilrosun en Timber. Het is lekker makkelijk om met scorebordjournalistiek de verdediging de schuld te geven maar zo simpel is het niet

18-09-2022 23:35

FR-JJN +12858

Het is gewoon nog niet zo afgestemd op elkaar als vorig jaar. Er wordt aanzienlijk minder sterk verdedigd. Geertruida mis je ook enorm

19-09-2022 00:24

frtikkieterug +6701

Het laatste punt ben ik met je eens. Verder denk ik dat de verdedigers gewoon een 6 missen die de gaten dichtloopt. Het centrum staat er vaak alleen voor bij de omschakeling

19-09-2022 00:28

FR-JJN +12858

eens dat we die 6 missen.

19-09-2022 08:51

Spreeuw +1307

Feyenoord is goed op weg, je scoort 5 goals in de twee topduels uit, maar 2x4 = 8 tegen mag natuurlijk echt niet.

18-09-2022 20:01

Juicher +61525

Ik geloof dat we nog mooie momenten mee gaan maken met dit team.

18-09-2022 19:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties