Benfica brengt financiële details transfer Aursnes naar buiten

Benfica brengt financiële details transfer Aursnes naar buiten

Benfica heeft middels een officieel persbericht de financiële details van de transfer van Fredrik Aursnes naar buiten gebracht. De Portugezen betalen inderdaad een vast bedrag van dertien miljoen euro aan Feyenoord, dat met bonussen nog kan oplopen tot vijftien miljoen euro.

Aursnes krijgt een ontsnappingsclausule van vijftig miljoen euro in zijn contract, dat loopt tot medio 2027. Benfica betaalt de eventuele bonus verspreid over maximaal 35 maanden, wat neerkomt op ongeveer drie seizoenen. Daarnaast hebben de Rotterdammers een doorverkooppercentage van tien procent bedongen.

Deze deal stemt mij tevreden
Lees meer over
Fredrik Aursnes
Plaats reactie
666

olaf +1494

Vaste som van 20 miljoen plus 10% doorverkoop

12-04-2023 09:01

reev +150

Het is lastig om het te ontdekken. De jaarrekeningen zijn nogal verdicht opgesteld. Dat grijp ik goed, maar maakt het wel lastig.

28-08-2022 13:44

fluub +8717

Bonussen van 2 miljoen, betaald over 35 maanden. Dat betekent ca. 57k per maand. Dat is weer precies het bedrag wat we maandelijks aan vuurwerkboetes gaan betalen. Dus die begroting is rond! Knap gedaan.

26-08-2022 09:15

Hanegem +4335

Lachen hoor !! Zag gisteren allerlei onzin voorbij komen over die transfer van Aursnes door die betweters op deze site ! En die er volkomen naast zaten !

25-08-2022 19:16

simplysteef +6199

Door de 10% tevreden.

25-08-2022 16:28

loddjer +1384

Wel of niet tevreden over deze deal, Slot en Feyenoord zorgen vast voor een aursnes 2.0 (of beter) voor komend seizoen.

25-08-2022 15:19

LutshaGertrude +1153

Je bent fan he

25-08-2022 20:53

Stanko89 +1022

Fuuuuck! Warom weer zo weinig, hopelijk heeft feyenoord een waardig speler in gedachten.

25-08-2022 12:42

donleo +5

Jammer, maar Vertrek Guus Til is terecht en zonder spijt, wordt niks daar bij PSV, goed dat we m kwijt zijn

25-08-2022 12:37

Maradollar +5679

Ik begrijp z'n keuze wel om zichzelf zo duur mogelijk te verkopen, verder denk ik dat je gelijk hebt

25-08-2022 14:04

peter_pompert +12

Achteraf neuk je een koe in zijn kont🤪

26-08-2022 16:28

Celtic1970 +429

Begrijp niet helemaal waarom die persé weg wilde na één jaar….
Basisplaats, gewaardeerd en een betere voetballer geworden bij onze mooie club.

25-08-2022 10:27

staybehind4ever +4935

Wat denk je van 3x zoveel verdienen en CL?

25-08-2022 10:29

NielsFR95 +826

27 jaar, heeft nog (ongeveer)5 jaar om zich volledig financieel onafhankelijk te voetballen. Hoe eerder de stap, hoe liever voor hem persoonlijk. Zonde voor ons maar begrijpelijk van hem.

25-08-2022 11:51

FRRMS +26001

Ja precies dit
Al hadden we met hem trauner en kokcu een goed trio als fundering om dit elftal omheen te bouwen

Maar goed hij wou ook niet verlengen
Vind t nog best vreemd dat niet meer clubs zich hadden gemeld

25-08-2022 13:35

010robson +2610

Dit is gewoon het ideale moment om er 15 miljoen cashen dat zou je er nooit meer voor krijgen.
Een aardige middenvelder maar echt niets bijzonders en kan me ook niet voorstellen dat hij nog veel stappen vooruit gaat maken.
Feyenoord/Benfica is wel zijn plafond.

25-08-2022 10:06

Dennis Wonnink +100

Dan heb je er geen kijk op. In Nederland goed voetballen zegt niets, maar deze jongen zou maarzo nog eens bij de top terecht kunnen komen. Zeer bijzonder, want deze spelers sterven uit

25-08-2022 11:48

TR1908 +269

In eerste instantie was ik heel erg tevreden, maar ik denk dat we te laag hebben ingezet tegenover Benfica. Die club heeft sinds het seizoen 2011/2012 tm 2021/2022 1,17 miljard omzet gemaakt, waarvan een schamele 615 miljoen winst (dit is alleen over getransfereerde spelers). Nu knallen ze gelijk een clausule van 50 miljoen op ze contract.

25-08-2022 10:03

ndroock1 +2443

Helemaal mee eens. Als Feyenoord sportief kan doorpakken dan moeten we hoger in de markt gaan zitten. Geen Action meer, maar een Blokker of zoiets. Gestaag upscalen.

26-08-2022 10:17

Edje +5327

Netjes gedaan mijnheer Te Kloese!!

25-08-2022 09:54

josm +11232

Waar hebben ze dan die laatste drie weken over onderhandeld? Wie zijn ticket betaald?

25-08-2022 08:27

Cornelisd73 +162

Fans die aangeven dat dit bedrag te laag is, gaan, mijns inziens, iets te makkelijk voorbij aan het feit dat Aursnes nog maar een contract had tot 2024 en niet wilde verlengen. Daarnaast wil je geen onwelwillende speler in je selectie hebben, dat werkt als een soort gif.
Aan het einde van de dag is het een mooie deal met als klapper op de vuurpijl nog een doorverkooppercentage. Hopelijk kan hij nog een stap zetten naar een Engelse (sub)topper voor veel centjes. Hier profiteert Feyenoord dan ook weer van.

25-08-2022 07:48

baer_010 +10384

Eerste deel van je bericht.
2024 contract 15 miljoen
Senesi 2023 contract 15 miljoen
Snap je ons nu? Dat hij een jaar langer vast zit en een betere voetballer is…

25-08-2022 07:56

Cornelisd73 +162

Helaas spelen er meer factoren mee dan 'goede voetballer of niet'. Het gaat er ook om met welke tegenpartij je te maken hebt. Engelse partijen betalen over het algemeen meer dan Portugese ploegen, dat is een feit. Wat had jij liever gezien, dat Aursnes nog een jaar bij ons bleef en niet bij wilde tekenen na volgend seizoen? Dat is een risico wat geen enkele NL club, op Ajax na, kan nemen. De stap omhoog is ingezet, maar voor nu moeten we vooral kijken om constant waarde op het veld te creëren en dit vervolgens te verzilveren om zo verder omhoog te klimmen.

25-08-2022 08:01

baer_010 +10384

Weer het eerste gedeelte. Als hij(wat ik denk) weer zo’n seizoen draait gaat hij voor meer dan 15 miljoen met 1 jaar contract. Dat we vooruit zijn gegaan klopt natuurlijk, alleen nu nog niet.

25-08-2022 08:40

Nol +3116

Senesi had nog een optie op een extra seizoen die we konden lichten.

25-08-2022 08:49

Cornelisd73 +162

Ik snap wat je zegt, maar zoals ik al zei, is het voor Feyenoord een te groot risico om te nemen. Stel dat Aursnes in wedstrijd 4 geblesseerd raakt en de helft van het seizoen eruit ligt. In deze situaties kun je beter voor zekerheid kiezen en doorbouwen aan een gezonde club. Ps. begrijp me niet verkeerd, als sportliefhebber had ik Aursnes ook nog een jaar in shirt van Feyenoord gezien, maar dit is, businesswise, de beste optie.

25-08-2022 08:53

baer_010 +10384

Die is niet gelicht die niet van invloed?

25-08-2022 08:54

Ferryarthur +1126

Is wel van invloed. Kon gewoon gelicht worden. Als hij niet ging zouden ze dit gedaan hebben. Dat weten beide clubs.

25-08-2022 09:43

Dennis Wonnink +100

Ik had hem gehouden, onwelwillend of niet. Hij zal toch wel begrijpen dat als hij niet alles geeft, hij zichzelf in zijn voet schiet. Feyenoord had niet hoeven verkopen.

25-08-2022 11:53

Cornelisd73 +162

Dat straalt lekker af naar de buitenwereld. Dan krijg je als Feyenoord dadelijk een imago voor spelers dat wanneer er, met alle respect, een betere ploeg aanklopt voor je, je niet weg mag want 'wij verkopen niet' .Oh ja, en als je gaat muiten verpesten we die kut carrière ook nog even.'
Denk niet dat jouw manier van werken het beste is, maar agree to disagree. Ik denk dat het beter is om wel te verkopen. Dat laat ook zien aan de buitenwereld dat Feyenoord met goede spelers mee wil denken om toch die stap verder omhoog te zetten. Zo zullen meer talenten voor de club willen spelen.

25-08-2022 12:49

feyenoord_Freak +14015

Met de hoop dat we die speler Grillitsch als vervanger terug voor kunnen krijgen.

25-08-2022 08:09

FRANKIEBOY +649

15 miljoen is gewoon veel.

25-08-2022 10:51

marco_van_boxtel +563

Ik weet niet of dit financieel een goede of matige transfer is of was.
Dat zal de nabije toekomst gaan uitwijzen.
Wat ik wel vind is dat nu de financiële nood om te verkopen weg is, dat Feyenoord best wat hoger mag gaan zitten met de vraagprijs.

25-08-2022 06:40

dion1908 +10

Wat een reacties zeg, 13 miljoen excl. bonus, is een prima bedrag voor een speler die zijn contract niet wil verlengen. We hebben een prima middenveld staan en hebben een prima bedrag ontvangen voor een speler in deze contract situatie, heb er een beetje vertrouwen in jongens kom op!

25-08-2022 02:22

SteffieFR +6711

Waarom geef je spelers dan geen langer contract? Timber ook weer maar voor 4 jaar, terwijl je wel 8.5 miljoen betaalt. Hancko hetzelfde.

Kan je nu al voorspellen dat dat over 2 jaar precies hetzelfde gedoe oplevert. Gok dan niet op dat spelers hun contract tussendoor wel gaan verlengen... 9 van de 10x gebeurt dat toch niet.

25-08-2022 08:10

steekpaas +1563

Het gaat ook om de speler zelf? Soms wil hij enkel een contract voor 4 jaar tekenen. Dat betekend 2 jaar knallen en verkopen.

25-08-2022 09:21

ndroock1 +2443

20% van de Timber transfer gaat naar Utrecht.

26-08-2022 10:20

Hangmat +1276

In mijn optiek lopen we hier het risico de realiteit een beetje uit het oog te verliezen. 13 Miljoen is een hoog bedrag voor een speler die 1 jaar goed gepresteerd heeft op het laagste Europese Niveau en geen langlopend contract heeft. Ik had hem liever niet zien gaan, maar Feyenoord heeft nog niet de luxe om 12,5 miljoen euro winst zomaar even te laten liggen. Volgend jaar krijg je er veel minder voor en Aursnes wilde zelf graag vertrekken, dus zijn contract verlengen ging hij niet doen.

25-08-2022 02:18

pieter3204 +359

Pfff veel te weinig dit. Belangrijke speler zo makkelijk laten gaan, zo laat in de window nog. Dan moet je de hoofdprijs krijgen en dat is dit niet.

25-08-2022 01:46

CrulioJuz1908 +9900

Dit ís de hoofdprijs. En als je dat 'veel te weinig' noemt, heb je totaal geen besef van hoe de transfermarkt werkt.

25-08-2022 02:39

Visionair +6591

Want? Het is inderdaad moeilijk oordelen als we de inhoud van zijn contract niet exact weten.

Maar 13 vast, 2 miljoen in bonussen + 10% doorverkoop percentage is lekker als je het blijft vergelijken met de aankoopprijs.

Als je het vergelijkt met de potentie, positie en (verdwijnen van) balans van het elftal dan is het gewoon een matige transfer. Laagste transfersom van het rijtje Senesi, Malacia, Sinisterra, Aursnes.

25-08-2022 06:08

pieter3204 +359

Volgens mij heb jij dat totaal niet en zie jij het sportieve belang van Aursnes niet. Afzetten tegen de aankoopsom moet je niet doen. Je hebt ook sportieve belangen. Je hoeft niet nu te verkopen

25-08-2022 08:33

BBMarco +497

Natuurlijk moet je ALTIJD kijken naar je aankoopsom. Nee die is niet lijdend,maar wel bepalend.

25-08-2022 09:57

Kalouless +12607

27 jaar, pas 1 jaar op niveau gepresteerd, nog een kortlopend contract en hij had zelf al duidelijk gemaakt weg te willen.. Dan is dit voor Feyenoordbegrippen gewoon een nette prijs. Zeker aangezien Benfica de enige club was die interesse had.

25-08-2022 00:50

13eer +3811

In de huidige markt denk je moah, maar als je voor dat geld twee talentvolle jongere spelers kunt halen is het wel een mooie lange termeinvisie.

25-08-2022 00:41

fb010 +1513

Prima deal! Incl salaris Max 2 miljoen gekost en een jaar later voor D E R T I E N ja €13 miljoen ,wat nog kan oplopen naar €15 miljoen, verkocht! Fucking sterk! Elk poppetje is te vervangen. Weer een seizoen genieten in de Kuip

25-08-2022 00:20

jimdundeegaming +2155

En vergeet die 10% door verkoop niet als die 50 miljoen verkoop optie gelicht word krijg feyenoord nog eens 5 miljoen Dan kan het allemaal oplopen tot 20 miljoen

25-08-2022 02:36

Visionair +6591

En als mijn tante klootjes had gehad...

25-08-2022 06:20

Gers +12738

En je oom een natte snits

25-08-2022 06:28

jimdundeegaming +2155

Die heeft ze gehadm daarom komt je oom nooit meer Langs maar je tante wel

25-08-2022 07:15

FeyenoordSunderlandLoyal +512

Te weinig gezien je al meerdere dragende spelers heb verkocht en Aursnes ook nog langer onder contract had staan, dit had minimaal richting de 20 miljoen moeten zijn

25-08-2022 00:15

skin +13875

Zo heel lang stond hij juist niet meer onder contract. En "al" 26. Nu met zijn 26 jaar en 2 jarig contract nog veel geld waard. Volgend jaar met 27 jaar en 1 jaar contract nog hooguit de helft waarschijnlijk.

25-08-2022 00:27

Pavelichenco +2530

Sportief gezien voor ons natuurlijk een aderlating, maar financieel gezien gewoon een goede deal. Met bonussen pak je na 1 jaar 20x zijn inkoopwaarde. Voor de kopende partij is er het risico dat dit zijn beste seizoen was, zoals Jorgensen in 2016/2017. Benfica pakt met 50 miljoen maar zo'n 3,5x zijn inkoopwaarde en verdienen daar dan 30 milj aan. Hebben wij 20 milj gehad, zij 30.

Zo'n slechte deal is het zakelijk gezien wat mij betreft echt niet. Had meer gehoopt, ja, maar hij heeft het nog niet laten zien op Champions League niveau. Dus dat hij nu nog geen 50/60 miljoen oplevert is ook wel logisch.

25-08-2022 00:11

mdgrdam +12849

Op korte termijn heeft Aursnes een perfecte deal gesloten: hoger salaris en Champions League.

Op lange termijn mag hij zich afvragen of het wel zo'n goede deal is.

Nederland heeft straks twee vaste CL-plaatsen en Portugal maar één. Als het een beetje tegenzit, speelt straks alleen nog Porto, Sporting of Benfica CL. Ondertussen gaat onze club zich wel plaatsen voor CL.

Aursnes komt daar vanwege die rare clausule niet meer weg. Wellicht gaat hij in 2027 transfervrij daar vertrekken.
De kans dat hij op lange termijn op een lager niveau speelt dan Feyenoord is reëel.

Doorverkooppercentage stelt door die vreemde clausule weinig voor tenzij Aursnes daar echt exceptioneel gaat presteren. Hij kan nog iets beter dan bij ons maar niet heel veel meer. Die bonussen komen wel.

Betalen in 35 maanden is idioot nu daar dinsdag een schip met vele miljoenen euro's is binnengevaren. Zwak onderhandeld door Te Kloese. Intussen vinden ze in Manchester die 17 miljoen euro voor Malacia een bargain.

24-08-2022 23:59

Feyewolf83 +4513

Wel lekker die 10 procent. Pakken we over 2 jaar nog een keer €5.000.000.

24-08-2022 23:41

mdgrdam +12849

Denk je dat de 28-jarige Aursnes dan zal vertrekken voor 50 miljoen euro?
Bovendien zal de doorverkoop worden berekend over het meerdere boven vijftien euro.

24-08-2022 23:45

OJ84 +2715

Ondermaats. Jammer. Had meer ingezeten….

24-08-2022 23:39

Brambino +20181

Dom dom dom dom dom….

13 miljoen voor zo’n bepalende speler. En dan straks 8 neertellen voor Zerouki. Man man man, had hem dan gewoon gehouden en volgend jaar lekker transfervrij weg laten gaan. Hadden we er misschien nog CL voetbal mee gehaald (CHampions League) en meteen alles terugverdiend.

24-08-2022 23:34

AvL +8946

Of je haalt geen championsleague en je staat helemaal met lege handen. Ook zonder Aursnes kunnen we wellicht CL halen, en zijn vervanger vertegenwoordigt ook weer waarde. Dan verdien je dubbel. Hoewel ik het jammer vind dat hij nu al vertrokken is was verkopen wat mij betreft wel de enige juiste keuze.

24-08-2022 23:47

ramsteijn +4882

Veel en veel te weinig. .

24-08-2022 23:28

Jakkie +8981

We zullen het nooit weten hoe het seizoen zou verlopen met Aursnes er nog bij, maar die 13 miljoen maakt het niet goed in ieder geval. Jammer dat hij niet wilde blijven.

24-08-2022 23:27

FR-JJN +12851

Kunnen we m huren?

24-08-2022 23:25

Koning-Nicky-24 +3282

Terug kopen voor 15 miljoen 🤣

24-08-2022 23:22

atavistic1997 +3686

Had toch lieven 15 mil plus bonussen gezien, maar goed je kan ook niet alles hebben. Die 10% doorverkoop is heerlijk als die clausule van 50 mil gelicht gaat worden

24-08-2022 23:21

FR-Brabant +11007

Ik had ook liever de gasprijs op 0,90 gezien i.p.v. 4,69….

24-08-2022 23:37

SteffieFR +6711

Ik snap ook echt niet dat mensen enthousiast zijn over deze transferperiode.

Spelere te goedkoop verkopen en veel te dure en onbekende spelers terug halen. Die Giminez is een gokje en ik heb er nu al een hard hoofd in dat dat wat wordt. Paixao mogelijk een goeie, maar 8 miljoen betalen voor een speler die waarschijnlijk eerst een jaar moet wennen en toch ook een gok is, lijkt me overdreven.

Voorhoede is dus ronduit zwak en achterhoede weer erg dun, terwijl er blijkbaar wel 16 miljoen beschikbaar is voor 2 middenveldere die in eerste instantie op de bank komen (Bullaude en Timber). Kokcu, Szymanski spelen sowieso, en Slot wil waarschijnlijk met een echte 6 gaan spelen.

24-08-2022 23:17

Sabau70 +3256

Zelden zo'n hoop sneue aannames in één bericht gezien.

24-08-2022 23:35

jpmroozen +543

Ja, de spelers die we de laatste jaren gekocht hebben waren allemaal bekenden

24-08-2022 23:59

Rotterdamn +446

Maar die kostte ook geen drol

25-08-2022 00:28

Kalouless +12607

Na 15 minuten Gimenez al afschrijven. Inflatie of niet, de azijn is weer flink ingeslagen merk ik.

25-08-2022 00:51

Leon--Leon +1240

Toch apart dat hij na een seizoen al vertrekt. Maar goed dat Feyenoord meteen iedereen verkoopt. Schulden afbetalen en met een schone lei en jongste selectie van eredivisie opnieuw beginnen. Hopelijk kunnen ze ook deel van die aandelen terug kopen.

24-08-2022 23:11

Ron.O +1348

En allemaal Lang jarige contracten
Daar kan je tijdje mee door
Hoe langer ze samen spelen des te beter gaat het draaien
Beetje Branie er aan toevoegen want de Feyenoordsupporter wil Hartstocht zien
110 procent inzet HortNondejuu

24-08-2022 23:16

Bobbiebop +2771

Ben ik de enige die dit überhaupt een slechte zet vindt? Je koopt net een shitload aan nieuwe spelers en je laat, nadat je genoeg verkocht hebt, je beste middenvelder voor zo’n schamel bedrag gaan. De waarde van spelers is inherent aan de prestaties op het veld. Zo’n Paixao wordt niet meer waard als je er in de groepsfase van de EL uitgaat en vijfde wordt in de competitie. Daar moet je in de toekomst wel je winst op gaan pakken (Timber, Kokcu, Gimenez, Geert en Bijlow eveneens). Moet je wel overwinteren en meedoen in de competitie!

24-08-2022 23:10

YSL +757

Kijk eens naar de pol zou ik zeggen

24-08-2022 23:13

FReeler +121

Helemaal eens.
Je had een speler die heeft bewezen dat hij top was. Je koopt allemaal 2e rangs spelers voor te hoge bedragen, waarvan je maar moet afwachten of er 1 of 2 toppers bij zitten. Lijkt wel een vreemdelingenlegioen.
Er is ten onrechte weinig vertrouwen in onze eigen jeugd.
Wordt een moeilijk seizoen ondanks alle (te) hoge verwachtingen!
Gelukkig maakt Gio mijn avond weer goed!

24-08-2022 23:26

Brambino +20181

Nou er is terecht weinig vertrouwen in deze lichting van de jeugd. Anders was de O21 wel gepromoveerd in een povere beloftencompetitie.

24-08-2022 23:37

Kalouless +12607

Toen we Aursnes haalden werd ie een derderangs speler genoemd. Beetje vertrouwen in de scouting mag wel.

25-08-2022 00:52

Fhasil +1876

Topclubs kijken naar meerdere dingen. Waar staat de club in het Europese krachtenveld, wat leveren spelers van Feyenoord doorgaans internationaal op, op welke positie loopt de speler, scoort hij veel etc. Dan is 15 miljoen een mooi bedrag. Tot voor kort konden we alleen maar van een dergelijk transferbedrag dromen. Laten we blij zijn mer de totale opbrengst uit verkopen. Het wordt nu spannend of we met dit hele peloton binnengehaalde spelers voldoende kwaliteit in huis hebben gehaald. Niemand die het nog weet. Over een wedstrijd of 10 a 15 kunnen we zeggen of de scouting en td goed werk hebben afgeleverd of niet. Heel spannend dus,

24-08-2022 23:29

jpmroozen +543

Doen dan maar

25-08-2022 00:00

louisvanderploeg +12940

50 - 15 = 35 x 10 % = 3.5 miljoen. Dat zou toch wel ff lekker extra centje zijn.

24-08-2022 23:03

Kevindiks12 +539

Aursnes gaat naar benfica niet naar een topclub, dan is 13 miljoen helemaal niet zo gek. Toornstra gratis wegdoen is pas gek.

24-08-2022 23:00

p29t6dtcrk +1291

Toornstra gratis wegdoen is een teken van respect. Krijgt ie wat tekengeld mee.

24-08-2022 23:09

michiel2424 +28863

Toornstra gratis wegdoen is niet gek.

24-08-2022 23:09

Kevindiks12 +539

Bedrijfskapitaal weggeven is eerder een stommiteit dan een uiting van respect.

24-08-2022 23:27

michiel2424 +28863

Niet als je dat later terugkrijgt.

25-08-2022 06:56

zutphen +14643

10 procent van 50 miljoen is best aardig

24-08-2022 22:56

FeyenoordVdam +5817

Volgens mij gaat het over 50 minus de aankoopprijs. Over de winst dus. Verder gaat hij natuurlijk niet weg voor 50 mln.

24-08-2022 23:07

SteffieFR +6711

Belachelijk bedrag alweer. Aldi Feyenoord slaat weer toe. Met de huidige inflatie eerder voedselbank Feyenoord, want zo goedkoop is die Aldi niet eens meer. Elke noodlijdende club kan een mooi pakketje spelers komen ophalen bij De Kuip!

Gaan we nog wel achter komen hoe belangrijk Aursnes is geweest...

24-08-2022 22:55

Frjuizeh +11583

Jaa lekker met een ongemotiveerde speler met 1 jaar contract in je selectie spelen..

Hij was belangrijk en ja dit is kut en te weinig maar nog steeds de beste deal

24-08-2022 23:00

louisvanderploeg +12940

Maakt Feyenoord gewoon 12 miljoen winst op. Niet slecht hoor

24-08-2022 23:04

Ron.O +1348

12,5 wat ik je zeg

24-08-2022 23:18

FR_J +338

Haha wat een analyse ja, maar je hebt natuurlijk wel gewoon gelijk

24-08-2022 23:07

p29t6dtcrk +1291

Vorig jaar gehaald voor 4,5 ton. Lekker de winst pakken dus. Anders had Feyenoord op den duur misschien wel weer een Jørgenson aan haar been hangen.

24-08-2022 23:14

Legionist +1781

Doorverkoopbonus 10%

24-08-2022 22:49

Patron010 +2264

Weer te weinig.

24-08-2022 22:48

David.W +9469

Wtf waarom betalen ze het niet meteen ..kon je verwachten overgens. Wel netjes dat Feyenoord een percentage van 10 procent heeft weten af te dingen. Gezien ze ontsnapping clocule..
Dus nu 13 milj vast met 2 milj aan evt bonus . Dat komt neer op 15 milj. Met die 10% er bij komt het dus evt op totaal 20 milj. Prima deal dan gezien je hem voor maar 450000 euro heb gekocht.
allen jammer dat Benfica het in termijnen betalen

24-08-2022 22:40

Laagstreepje +685

Ik verwacht niet dat hij doorverkocht gaat worden voor 50 miljoen, daarnaast is meestal de doorverkooppercentage op basis van de winst. Dus het zou dan 3,5 miljoen zijn in jouw situatie

24-08-2022 22:52

David.W +9469

Nou ja als hij het daar ook goed doet met een jaar...wie weet komt dan bijv Barca, München, Juve, inter ac Milan , Dortmund, of zelfs real , Chelsea of Arsenal. Dan is die 10 % doorverkoop clocule wel lekker op die 50 milj. En ook al zou het idd 3.5 milj extra zijn.. dan vang je nog bijna 20 milj bijna totaal. Voor een gozer die je voor 450000 euro gekocht heb

24-08-2022 22:56

Ron.O +1348

Das toch 5 miljoen
Dan word dat 5 miljoen , mits die bonussen er komen , plus de 15 is 20 miljoen voor een speler die een jaar eerder voor 4 en halve ton is gekomen
Als iemand anders zo zijn geld belegd , die word als Geniaal bestempeld

24-08-2022 23:21

ron1872 +8145

wtf? 13 miljoen over 35 maanden? wat een kutdeal!

24-08-2022 22:34

Feyenoordvrouwtje +2604

Er staat de BONUS over 35 maanden

24-08-2022 22:47

surlac21 +347

Ga lezen leren!

24-08-2022 22:58

FRVI2 +54

Wat een kut deal…

24-08-2022 22:31

jopiekatenspek +533

Dag allemaal. Vanavond ben ik er achter gekomen dat mijn man Joop is vreemdgegaan met onze oude buurvrouw. Iedereen mag het weten en de computer gooi ik uit het raam.
Groeten, Yvon.

24-08-2022 22:31

switzer +10939

Wat een dombo. Hij had veel beter de jonge buurvrouw kunnen kiezen.

24-08-2022 22:32

Woeke +8593

Had ie beter met de jonge buurvrouw kunnen doen

24-08-2022 22:32

cliffhanger1964 +2908

Loop ik vandaag door de straat bij Jopie krijg ik een computer op m'n hoofd........

24-08-2022 22:37

svanw84 +11017

Je kan beter een pan bami het raam uit gooien.

24-08-2022 22:39

David.W +9469

Arme man. Had dan de jongere buurmeid gepakt ipv haar moeder

24-08-2022 22:41

moonshineses +455

Ja weer zon kut deal niks gespreid betalen. In 1x afrekenen. Als je zon deal doet moet er flinke rente op. Dragende speler 50 miljoen ontsnapping clausule zegt genoeg. Jammer dat zon deal moet

24-08-2022 22:23

Dilandro +2361

Dit gebeurt bij vrijwel iedere transfer.

24-08-2022 22:26

RonnieBaxter1 +227

Ongelofelijk slechte deal als dit klopt.

24-08-2022 22:20

Roytterdam +1846

U kunt er van uitgaan dat dit klopt

24-08-2022 22:24

onraad +5506

dit doen wij ook gewoon

24-08-2022 22:20
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties