Beoordeel de spelers van Feyenoord na FC Volendam-thuis

Beoordeel de spelers van Feyenoord na FC Volendam-thuis

Het is weer mogelijk om de spelers van Feyenoord te beoordelen. De Rotterdammers wonnen de thuiswedstrijd tegen FC Volendam met 2-1. Santiago Giménez was in de punt van de aanval zeer dreigend. Het is hieronder nu mogelijk om de spelers die in de basis begonnen een cijfer te geven.

6.5
Dávid. Hancko D. Hancko 6.5
6.5
7.2
5.3
6.3
5.9
5.9
5.7
5.7
4.7
3.3
7.8
Totaal aantal stemmen

14120

Gemiddeld cijfer

5.6

Man of the Match

S. Giménez

Plaats reactie
666

BaasineigenKuip +1309

Bijzonder dat Hancko een 6,5 krijgt terwijl hij de 0-1 veroorzaakt.

13-03-2023 09:33

NullEinzNull +2309

Oh. Scorebordjournalistiek noemen ze dat. Zonder bal perfect positiespel gespeeld, maar bij 1 fout behoor je dan gelijk een onvoldoende te krijgen, blijkbaar.

Als een aanvaller zwaar kut heeft gespeeld, maar met geluk een assist gaf die toevallig werd gescoor, dan komt dat voor altijd in de boeken en behoord hij een 7 minimaal te krijgen.

Grappig hoe de media een podium heeft opgebouwd met alleen goals en assist om de waarde van iemand vast te stellen.

Vroeger hadden we Sjaak Troost. Keihard en net als iedereen ook weleens een klotedag, maar elke week gaf hij alles en was altijd verschrikkelijk waardevol. Atijd kreeg hij een zesje. Athans, die tijden deden we gelukkig nog niet aan die onzin met cijfers geven. Maar om de boodschap maar dui d elijk te maken dat zogenaamd de beste voetballers altijd voorin staan en hun waarde zie je voor de kenners. Haha, in assists en goals .

Leve de verdedigers!

13-03-2023 09:46

JoszefForever +1923

Op zo’n cruciale fout mag je als centrale verdediger wel beoordeeld worden. Als een keeper een goede wedstrijd speelt maar een blunder maakt (en dat was dit van Hancko) waar een doellpunt uitvkomt dan is dat ook een onvoldoende op dit niveau.

13-03-2023 11:56

BaasineigenKuip +1309

Niks ten koste van de verdedigers (en deze mogen en zullen ook fouten maken), maar hij krijgt het op twee na beste cijfer, terwijl hij een grote fout maakt waardoor je volendam helemaal in de kaart speelt en zelf vol aan de bak moet om in eigen huis het kampioenschap niet weg te geven. Sorry, maar dan krijg je bij mij wel puntenaftrek. Bij fr12 blijkbaar niet. Verder vind ik Hancko een geweldenaar, nu weer 9 wedstrijden foutloos hopelijk!

13-03-2023 12:00

NullEinzNull +2309

Sorry, maar als je het zo bekijkt krijgen aanvalkers dan dus nooit een tegendoelpunt op hun conto, tenzij ze achterin lopen te vogelen natuurlijk. Maar nee, niet eens. Ik begrijp wat je bedoeld met... op dat niveau, maar een wedstrijd duurt 90 minuten minimaal en nog belangrijker.. het is een teamsport. Afgelopen week liepen Idrissi en Jahanbaksh de zoveelste drama-wedstrijd, vanuit het basisteam, tentoon te spreiden, werkelijk waar elke bal was kut, zelfs zo erg dat het soms expres leek om 1 bepaalde speler over te slaan, en Danilo werd weggezet als de minste, want hij scoort niet en daarop wordt iemand afgerekend... Beetje tegenstrijdig, maar goed, ik denk sowieso vaak amders over voetbal.

Neemt niet weg dat je een voetballer best een grote bek mag geven na een grove fout, echter, om dan direct iemand daar over 90 minuten op te beoordelen, gaat mij te ver.

Buiten dat, op dat niveau, haha, als niemand ooit een fout maakt wordt elk duel een bloedeloze 0-0.

Ambulancemedewerkers worden werkloos omdat, tja, op het niveau van autorijden, niemand meer fouten maakt. Fouten leer je van zei ik vroeger na het zoveelste verkeerde antwoord, haha.

Maar.... mocht Hancko dit in het duel voor de titel doen, dan zou ik waarschijnlijk anders praten dan nu.

Toch nog even dit: Berghuis liep ik me vanaf dag 1 aan te ergeren, nee, echt kapot aan te ergeren. Zogenaamd was hij de beste dus moest hij aanvoerder zijn. De grootste fout van Advocaat, maar dat terzijde. Berghuis' rendement was vrijwel elke wedstrijd nihil. Sterker nog, die liep op plaatsen de bal te halen zodat eigen spelers diverse keren per wedstrijd, en dat het halve seizoen, niet begrepen wat hij daar deed en zodoende eigen spelers en de teamtactiek onderuit haalde.

Nooit hoorde je er iets over, maar sinds dat moment kreeg Jorgenson geen fatsoenlijke voorzet of pass meer, omdat die zogenaamde topper Berghuis naar binnen trok, omdat die eikel niet snel genoeg was een back buitenom voorbij te komen en omdat hij geeneens een schaar beheerste, maar nog belangrijker... hij kon niet met rechts voorgeven. Die dildo heeft ons hele seizoen verkracht door dat onnavolgbare spel. Rendement uit corners, vrije trappen en strafschoppen.. was echt lachwekkemd. Maar nee, zijn goals tegen Pec, Nec en Vitesse, daar had half Nederland het over. En dan als beste van Feyenoord worden uitgeroepen.

Ik ben nog nooit zo blij geweest al s het moment dat ik hoorde dat hij naar ajaks ging. Nog steeds trek ik weleens een fles open en loop alleen de polonaise hier in huis. Alleen die situatie, inclusief media, journalisten, watchers, analisten, maar ook coaches en supporters... zegt mij voldoende over de werkelijke eigen kennis van de sport voetbal bij al die 'kenners'.

Ook het fenomeen dat iemand slecht speelde omdat 2 ballen verkeerd werden gepasst.... Een voetballer heeft elke wedstrijd maar zo'n 4 procent de bal, en dat geldt veelal voor diverse spelers niet eens. Soms naar 1 procent. Zo'n voetballer heeft dan dus veel meer waarde in de tijd zonder bal. Positiespel dus. Met je team dus. Echter snapt 98 % van Nederland heel deze stelling niet dus ik kan beter niks zeggen hahaha

13-03-2023 21:31

BaasineigenKuip +1309

Jij krijgt in ieder geval een 6,5 voor de lengte van deze reactie ;-)

13-03-2023 22:30

Campodefiori +34080

Samen met Wieffer een 4

13-03-2023 14:48

Hammie +1269

Enne advies tot Slot

Die Dilo nooit meer opstellen, hierdoor ging de eerste helft de mist in.

En Idrissi twijfel ik aan, ik zeg Paiox

13-03-2023 09:25

Campodefiori +34080

Nu in het Feyenoords graag

13-03-2023 14:48

Kling +619

Onvoldoende:
Wellenreuther
Dilrosun

Matig:
Idrissi
Wieffer
Pedersen
Danilo

Goed:
de rest

Vind de Fr12 punten erg aan de lage kant vandaag!
Kokcu was toch zeker beter dan een 5.9 bijvoorbeeld?

13-03-2023 09:22

Hammie +1269

Ik vond Geertruida de beste gister

Ben poos negatief geweest over die jongen, maar hij wordt steeds beter.

13-03-2023 09:21

Jigsaw +10141

Is Ofir zoveel slechter dan Wellenreuther?
Die 0-1 kon ie tegenhouden, maar opeens krijgt ie een paniekaanval en laat ie t door… Vond m bij Willem II wel een degelijke keeper, nu staat r een zak natte hooi in t doel…

13-03-2023 09:07

Jeroen.v91 +3605

Best lage cijfers. Zo slecht vond ik het niet maarja er mist iets om goals te maken. Ons centrum met (Bijlow) Geertruida, Hancko, Wiefer Kokcu en Gimenez staat goed. Maar de flanken is op Hartman na echt niet normaal slecht. Met Idrissi, Jahanbaks, Paixao en Dilrosun of anders wel Walemark ga je amper goals maken. Pedersen is en blijft ook maar een blind paard, is snel maar daar ook alles mee gezegd.

13-03-2023 08:39

Lucky Luciano.H +672

Die dilrosun komt nog geen lantaarnpaal voorbij... wat is die slecht zeg

13-03-2023 08:06

Jago.V +1042

Het eeuweoude maandag morgen gekotst op de spelers. En nog staan we 3 put los op 020. Steun eens je eigen spelers.

13-03-2023 07:16

Wery1953 +1403

Ben ik wel met je eens, maar het zou toch een hoop schelen in frustratie als de opbouw wat sneller ging. Ze maken het zichzelf hiermee veel te moeilijk en dat is niet nodig.

13-03-2023 09:22

Hangmat +1290

Ik geef onze spelers vaak voordeel van de twijfel, maar die Wellenreuther laat ballen door die hij echt kan hebben, wat een verslechtering ten opzichte van Bijlow. Ik zou bijna een andere reserve keeper een kans willen geven, veel slechter kan toch niet?

13-03-2023 03:40

dierenhulp +95963

Wat een waardeloze keeper staat er nu in. Wat is die slecht zeg.

13-03-2023 01:28

Ivan.d +276

Is het mogelijk om dilrosun 0 sterren te geven

13-03-2023 00:41

ankona +14619

Zijn eerste 10 minuten waren best goed alleen daarna..... het werd wel snel minder.

13-03-2023 06:55

danny-p +16573

Week in week uit faalt die gozer

13-03-2023 07:20

gilles_van_der_meijden +25

Dat Wieffer vandaag een heel punt hoger krijgt dan Idrissi zegt genoeg over de kortzichtigheid van de meesten hier.

13-03-2023 00:34

Rotterdam1983 +5814

Wat was die Wieffer vandaag slecht zeg….

13-03-2023 02:59

ankona +14619

Idrissi was idd een van de besten vandaag en Wieffer deed het aardig maar niet meer dan dat.

13-03-2023 06:56

bo.k +315

Dilrosun moet oprotten. Ik word ziek van die kop en hij doet alles maar dan ook alles verkeerd.
Idrissi en de keeper terug sturen naar hun eigen club Idrissi wil toch zo graag in Spanje spelen maar hij weet ook dat hij nooit meer aan de bak komt misschien in de bak.
Moet het toch ff kwijt Kukcu en Wieffer waren ook weer niet goed vandaag.
En als je tegen Ajax zo speelt ga je eraan !!!!

13-03-2023 00:25

danny-p +16573

In de kofferbak als die mazzel heeft

13-03-2023 07:21

Nordberg +4833

Wanneer gaan we er niet aan daar dan? Jaar in jaar uit

13-03-2023 07:29

mdgrdam +12870

Voor mij was Geertruida man van de wedstrijd. Wat is hij veelzijdig. Wat een weergaloze actie bij de 1-1. Giménez kon hem zo intikken. Giménez verprutste voor rust nog twee opgelegde kansen. Gelukkig speelde hij na de rust net als de rest ook stukken beter.

13-03-2023 00:15

Clapmachine +743

Helemaal eens! Geertje volgende week rechtsback voor aanvallende impulsen + beter verdedigen en de kale kletser dan centraal?

13-03-2023 00:24

rijnvogels1 +1602

Slot weet het ook niet meer elke keer die Idrissie en Dilrosun en Allireza en die Danilo zo slecht nooit meer opstellen en gauw wegdoen

13-03-2023 00:05

rijnvogels1 +1602

Alles wat die Kokcu doet drama hoekschoppen en vrije trappen brandhout meneer wil alles nemen zo slecht

12-03-2023 23:58

ankona +14619

Vrije trappen moet hij idd niet nemen, hij is goed als hij andere spelers kan bedienen op snelheid. Begin was van de wedstrijd was hij zwak, later kwam hij er lekker in. Aan het einde wilde hij teveel voor eigen succes gaan en werd het weer minder.

13-03-2023 06:59

nummer6 +1154

Oh ja tuurlijk, pispaaltje Idrissi een 4.5. Is je enige buitenspeler die iets klaargespeeld krijgt.

12-03-2023 23:58

rijnvogels1 +1602

Laat me niet lachen komt niet eens een lantaarnpaal voorbij

13-03-2023 00:06

bo.k +315

De grootste kut speler samen met Idrissi

13-03-2023 00:27

Jaweljoh +26075

Die lantaarnpaal? Of wie bedoel je

13-03-2023 00:38

smolarek1960 +2690

Eerste helft een 4 Maar de 2e helft een 8

13-03-2023 01:11

sziep +8815

Hahaha kwam geen man voorbij man! Paxio veel beter en is geen huur!

13-03-2023 01:27

feydennis +5103

Meestal zitten cijfers dicht bij elkaar. Vandaag 3 keer een 4 en 2 keer een 8

12-03-2023 23:51

Flinkevleugel +3250

Rafael van der Vaart is de troonopvolger van Sjaak Swart. Wordt leuk om dat gezicht te zien na de Ajax-Feyenoord van volgende week.

12-03-2023 23:41

sziep +8815

Jij denkt echt dat we daar even makkelijk winnnen? Laatste weken ons spel niet gezien?

13-03-2023 01:21

Flinkevleugel +3250

Jawel, maar ook dat van Ajax.
Makkelijk zal het niet worden, maar voor ons is een gelijkspel genoeg, terwijl Ajax per se moet winnen en ons dus veel meer ruimte zal moeten geven dan we van onze recente tegenstanders hebben gekregen. Ik verheug me op deze wedstrijd en de reacties na afloop.

13-03-2023 07:34

sziep +8815

Ook gezien hoeveel wij gescoord hebben in de laatste 5 wedstrijden en hoeveel hunnie?
Ik ben er absoluut niet gerust op!…. Maar je mag daar gewoon niet verliezen! Punt!

Heb er ook veel zin in!

13-03-2023 08:01

teauvenoir +78442

Ik vond de wissel van Pedersen gek. Was de enige die in de eerste helft voor heel veel dreiging zorgde vanaf de zijkant. Speelde zelfs goed.
Verdet wordt ik steeds meer fan van Bullaude, moet gewoon basisspeler worden. Is een verbeterde versie van Til.
Beste van het veld was weer eens Geert, wat een gigant. Toch Gimenez MOTM, gaf toch 2x de doorslag.

12-03-2023 23:39

remco112 +16288

Pedersen goed?

12-03-2023 23:40

rijnvogels1 +1602

Gewoon beter als die Kokcu

12-03-2023 23:52

rene1952 +1007

Dan heb ik zeker naar een andere wedstrijd gekeken

13-03-2023 00:10

bo.k +315

Petersen was redelijk goed maar Kukcu en Wieffer waren slecht en dan die kut ballen van Kukcu hij kan geen corner nemen en zijn vrije trappen bagger vooral leuk als hij ze samen neemt met Idrissi.

13-03-2023 00:32

corfr1912 +8860

Hé hé eindelijk de meute krijgt het ook door. Köçkü is de meest overschatte speler hier. Dat roep ik al 2 mnd grossiert in balverlies erbarmelijke passes. Ik hoop als Feijenoord cl gaat spelen dat hij in Turkye speelt want veel hoger komt die niet. En al helemaal niet voor die bedragen die hier genoemd worden. Tot midden november zag ik hem groeien maar na de wk break heeft hij 2x redelijk gespeelt tegen Groningen en Sittard de rest was schrikbarend slecht.

En het wordt tijd dat Slot eens gaat werken aan de bezetting voor het doel die is ook zeer matig. Ze moeten verder uit elkaar gaan staan en bij corners ook 2 man bij de2e paal. Komt regelmatig voor dat de ballen door het strafschopgebied dwarrelen zonder dat iemand hem aanraakt . En laat die Orrie onderhand eens met zijn poten van de Bal afblijven bij vrije trappen en corners. Die zijn gewoonweg amateur niveau. Hij had voor de break op vrijetrappen geoefend en hij heeft er 1 op prachtige wijze ingeschoten misschien moet Arne hem eens aan zijn verstand brengen dat hij dagelijks een half uurtje moet trainen om de techniek te onderhouden.

13-03-2023 01:04

corfr1912 +8860

Daar hebben er meer last van hier rene Petersen is niet zo geliefd hier.

13-03-2023 01:05

leukeditter +1088

Jij spoort niet...tweede helft zet hij met schitterende passes geregeld iemand vrij voor de keeper, corners is bij elke profclub een drama, altijd veeeel te laag

13-03-2023 08:05

7ptw5tr78p +74

Konden daardoor met 3 achterop spelen. Plus dat Geertruida in de drukte veel beter aangespeeld kan worden. Pedersen kan dan wel 20x per wedstrijd de achterlijn halen, maar wordt wel een beetje vervelend dat die hem vervolgens altijd naar de verkeerde kleur speelt. Pas 1 assist dit seizoen in de eredivisie.

12-03-2023 23:41

corfr1912 +8860

Dat is niet de schuld van Petersen maar van zijn medespelers want die staan met 3 man op een rijtje op 1 meter van de keeper met daar 4 verdedigers bij. Dat is dus ook het probleem die staan daar al meer het zou beter zijn dat ze daar moeten komen op de manier van Giminez bij de 1-1

13-03-2023 01:09

Flinkevleugel +3250

Vandaag vond ik Pedersen niet zo denderend. Daarnaast was het ook wel goed om Pedersen's krachten te sparen ivm de twee krakers van komende week.
Bullaude moet inderdaad in de basis, net als Paixao.

12-03-2023 23:44

Toktok +2227

Slot is toch Eigenwijs persoon. Zet gvd weer Dilrosun er in plus Idrissi plus Prearira da Silva. Verschrikkelijk wat slecht

12-03-2023 23:34

rijnvogels1 +1602

Helemaal mee eens

12-03-2023 23:53

JOZSEFDETOVENAAR +2178

Dilrosun, Pedersen, Idrissi, Alireza en Wellenreuther zijn eigenlijk allemaal zwakke schakels. Dus hoe goed is de rest dan wel niet als we zo sterk spelen?!

Hopelijk nemen Trauner en Bijlow weer snel de plek in van Pedersen en Welkenreuther.

Die andere 3 kunnen helaas in de zomer pas vervangen worden. Walemark mag daar waarschijnlijk ook nog bijstaan. Maar gaat dat lukken dan hebben we volgend seizoen echt een monsterteam.

12-03-2023 23:31

rijnvogels1 +1602

Wat denk jij van die Kokcu ook slecht

12-03-2023 23:54

Flinkevleugel +3250

Die Kökçü was vandaag ook zeer matig. Maakt niet uit, als hij donderdag en zondag maar weer doet waar hij goed in is.

13-03-2023 00:08

JOZSEFDETOVENAAR +2178

Kokcu is niet in zijn beste vorm maar heeft zich al lang bewezen. Is zelfs zonder heel goed te spelen nog onmisbaar.

13-03-2023 00:17

sziep +8815

Tegen AZ geen moment gemist

13-03-2023 01:25

Wesley Pol +7734

Bullaude dat was de man echt een sterke goede voetballer, verdiend meer tijd! Ipv Danilo als onze Poolse held niet kan.

12-03-2023 22:59

Rotterdammer +11248

Die hoge bal die zo makkelijk uit de lucht plukte was heerlijk. Je ziet aan zon jonge dat die heel veel kwaliteit heeft. Altijd in de 16 te vinden.

12-03-2023 23:14

1234567890 +178304

Geef geen cijfers vandaag

12-03-2023 22:55

ricodetico +13078

Je heb er anders genoeg

12-03-2023 23:21

Piet.S +859

Donderdag ff 3-0 winnen van shaktar dan krijgen de spelers vertrouwen en winnen ze in 020 met 0-10 hoop ik.....

12-03-2023 22:54

SCRSCR +4241

Paixao begint eindelijk de dingen te laten zien die we op zijn filmpjes zagen. Vandaag en donderdag bij die assist weer een mooie individuele actie. Dat is wat je van hem verwacht en wat dit team nodig heeft. Ook Bullaude heeft echt een oog voor positie kiezen. Voetballend moet hij vaak wel sneller handelen. Ik zou deze jongens toch vaker belonen met een basisplaats. Bullaude zeker, omdat hij naast Szymanski de enige is die op 10 kan spelen. Dilrosun en Danilo functioneren daar gewoonweg niet

12-03-2023 22:52

Rotterdammer +11248

Paixao heeft tijd nodig. Word onze nieuwe Sines.. Idrissi,Jahanbaks en Dildosun afscheid van nemen na dit seizoen en doorselecteren. Sws die jongen van Heerenveen halen.

12-03-2023 23:15

julio54 +3141

Idrissi en Jahanbakhsh niet afschrijven! Die jongen van Heerenveen halen 100% mee eens!

12-03-2023 23:38

Geo +3026

Dilrosun is helemaal verkloot door dat positiewisselen van Slot. Linksbuiten, 10, rechtsbuiten. Elke week iets anders.
Hij had net een goede vorm te pakken met als hoogtepunt zijn goal in de beker tegen NEC en vervolgens mag die weer een aantal partijen op 10 "vertrouwen" tanken. Die heeft in die wedstrijden geen knikker geraakt en zet deze lijn vandaag voort helaas.

12-03-2023 22:50

Spiderpig +177363

Heeft vaak rechtsbuiten gestaan met weinig rendement

12-03-2023 22:52

Geo +3026

Dilrosun was overduidelijk (gezien het aantal minuten dat hij kreeg van Slot) onze beste, meest constante vleugelspeler doorheen dit seizoen. Hij moest telkens verhuizen omdat de speler aan de andere kant volledig uit vorm was of had verzaakt en nu is die het zelf even kwijt.

12-03-2023 22:55

Spiderpig +177363

Ik mis ook voetbal intelligentie bij hem

12-03-2023 23:10

Geo +3026

Dat ben ik wel met je eens. Echt overzicht bewaard hij niet maar hij kan zo rete onvoorspelbaar zijn in zijn dribbels.

12-03-2023 23:11

klick44 +18184

Dit vind ik ook wel al is zijn rendement slecht

12-03-2023 23:23

7ptw5tr78p +74

Toch prachtig dat spelers voorzichtig gebracht kunnen worden en we staan waar we staan! Gimenez, Bullaude en Paixao bij vlagen heel leuk om naar te kijken. De 1 is al wat verder dan de ander ofc

12-03-2023 22:50

WitteKongolo +665

Hancko en Wieffer speelde niet zoals ik van ze gewend ben. Kokcu en Gimenez top en wat word ik fan van die Bullaude!

12-03-2023 22:49

jackfey +3054

Kokcu was de slechtste van het veld. Gimenez wel heel goed!

12-03-2023 23:11

rijnvogels1 +1602

Jij ook weinig verstand voetbal Kokcu een drama

12-03-2023 23:56

elalireza12 +2184

Het legioen, een 10. Prachtige sfeer vandaag, vakkie Z deed ook goed mee. Truste koploperts

12-03-2023 22:48

Spiderpig +177363

Bleven achter de ploeg staan

12-03-2023 22:52

elalireza12 +2184

Zoals t hoort 👊🏻

12-03-2023 23:08

DeBuurman +1802

Wanneer ga we nou eens een goede/effectieve corner nemen? Tegen 020 Paixao voor Idrissi en Jahanbaks voor Dilrosun. Szymanski overtuigd nog niet

12-03-2023 22:46

EIJK1969 +4284

Wanneer weer corner die Geertruida mag koppen?

12-03-2023 23:01

keesvwonderen +5070

Opvallend dat Hancko een van de hoogste beoordelingen krijgt. Kijk de 0-1 maar eens terug. Gaat gruwelijk in de fout.

12-03-2023 22:46

PapaKevin83 +15410

Klopt,maar dan nog is Volendam ver weg van het doel. Verdediging staat daar slecht opgesteld en de keeper keept met zijn voeten.

12-03-2023 22:50

mruigrok +3011

Is vaak prima.

12-03-2023 23:03

wjeel +1621

En voetbalkeeper keept met zijn handen, een handbalkeeper met zijn voeten

13-03-2023 00:01

Spiderpig +177363

Hahaha Slot luistert mee

12-03-2023 22:45

Ulie +8286

Giménez verreweg de MOM (als hij zich zo door blijft ontwikkelen hebben wij echt goud in handen!), daarachter Geertruida, dan een gat en dan de rest. Zelfs Wieffer, Kokcu en Hancko speelden matig.

12-03-2023 22:43

Geo +3026

Wij hebben echt parels in deze selectie. Als dit goed gemanaged wordt gaat dit transferrecord na transferrecord opleveren.

12-03-2023 23:06

mruigrok +3011

Gimenez de eerste helft erg zwak. Door een veel betere tweede helft vond ik het een 6 a 7. Geertruida hele wedstrijd goed.

12-03-2023 23:08

rijnvogels1 +1602

Laat me niet lachen

13-03-2023 00:00

ZKZ +2236

Geertruida en Giminez

12-03-2023 22:41

Reetkever +5591

Bullaude weer erg goed ingevallen, komt veel meer dreiging vanaf dan alle andere nummer 10’s, zelfs Szymanski.

12-03-2023 22:40

Spiderpig +177363

Nu maar hopen dat Wellenreuter boven zichzelf kan uitstijgen volgende week... Wat een onrust brengt die gast zeg

12-03-2023 22:39

keesvwonderen +5070

Iedereen graag even de volgende cijfers invoeren:

Danilo 5
Mof 5
Hancko 5
Geert 7
Pedersen 6
Hartman 6
Kokcu 8
Wieffer 5
Idrissi 6
Dildo 4
Gimenez 8

Bij voorbaat dank

12-03-2023 22:39

BloedZuiger +947

Die noemen we gemakshalve maar mof...

12-03-2023 22:43

Jurk +7104

Treurig figuur…

12-03-2023 22:50

fr21 +885

Dildo 4? Zo hoog

12-03-2023 22:43

Jatochnietan +23873

Kokkie een 8???

12-03-2023 22:44

FR_Domingo +14969

Keeper 5? Zou hem een 4 geven

12-03-2023 22:45

rijnvogels1 +1602

Voor mij ben jij niet goed bij hoofd Kokcu 8 niet meer als een voer

13-03-2023 00:01

Janzoad +1314

Geen Dildosun meer aub

12-03-2023 22:38

WeWordenKampioen +25623

Paxiao Gimenez Ali
Bullaude Szymanski
Wieffer
Lopez/Hartman Trauner Hancko Geert
Iemand anders dan Wellenreuter

12-03-2023 22:37

DeAnaalist +110

Hoezo zou je orrie er in hemelsnaam naast zetten?

12-03-2023 22:47

ricodetico +13078

Szymanski Giménez Paixão
Bullaude
Kökcü Wieffer
Hartman Hancko Trauner Geertruida
Nog even Wellenreuther

12-03-2023 23:28

CoMulder +16625

Wat is dat toch met Slot? Paixão wel als invaller noemen en Bullaude niet. Hoe dan?

12-03-2023 22:37

Inworp +3442

Geertruida weer prima gespeeld, verdedigend en aanvallend. Speelt vooruit, zoekt zelf de ruimtes bij balbezit en handelt direct waardoor de tegenstander geen vat op hem krijgt. Is verder ook erg constant

12-03-2023 22:36

EIJK1969 +4284

Timber heeft er een concurrent bij Geertruida. Wat een "beest" en gewoon overzicht bewaren

12-03-2023 22:39

rijnvogels1 +1602

Laat me niet lachen

13-03-2023 00:09

EIJK1969 +4284

Welk vlak is Timber nu beter dan?

13-03-2023 09:04

EIJK1969 +4284

Timber stapt af en toe verkeerd in en minder aanwezig dan Geertruida. En koppend Geertruida ook beter.

13-03-2023 09:11

EIJK1969 +4284

Zie 1-1 psv instappen Timber

13-03-2023 09:11

rijnvogels1 +1602

Hij net zo vlug als dikke stront

13-03-2023 00:09

Reetkever +5591

Niet de beste wedstrijd van Wieffer, wel heel goed dat ie dat zelf ook in zag en toe gaf. Meeste profvoetballers hebben totaal geen zelfreflectie.

12-03-2023 22:36

Don Pablo +9051

Kan onze captain een voorbeeld aan nemen ..

12-03-2023 22:40

demolenaar +18917

Ook wel overduidelijk ook he, zou wat zijn als hij nu zegt ik speelde wel lekker

12-03-2023 22:58

Spiderpig +177363

Geen Bijlow 😢😢😢

12-03-2023 22:36

WeWordenKampioen +25623

Allemaal 6 jes

12-03-2023 22:35

Doodles25 +1290

Hancko was geweldig

12-03-2023 22:39

smeernoff68 +402

Drie punten = allemaal een 10

12-03-2023 22:39

rijnvogels1 +1602

Lul naar je verstand mafkees

13-03-2023 00:10

smeernoff68 +402

Let op wat je zegt hè, hoe weet jij nou of ik dit nu niet doet

13-03-2023 10:31

smeernoff68 +402

Let op jij met wat je zegt, hoe weet jij nou of ik dit nu al niet doet.
Pannenkoek

13-03-2023 10:33

Joost.v +989

Blij dat we allemaal gezien hebben hoe ‘goed’ idrisse en dilrosun waren! Gif hebben we nodig aankomende week! Ali, sebastian geven dat wel!

12-03-2023 22:32

EIJK1969 +4284

Word puzzelen. Zou voor 4-4-2 gaan. Ajax gaat op overwinning spelen. Je kan niet en Szym op middenveld en 3 spelers voor tegen Ajax. Trauner er weer in. Geertruida net voor de verdediging voor gevaarlijkste Ajax wapenfeit: binnen de 25 meter gaan zoeken in de combi (Tadic, Berghuis, Bergwijn). Gimenez voor de oorlog en Paxeio voor de snelheid tegen Rensch. Linkerkant vrij voor Szy. Kokcu op 10.

12-03-2023 22:43

EIJK1969 +4284

Balverlies van Dilrosun en Idrissi (grote kan volgende week), gaat voor overwinning Ajax in omschakeling zorgen. Wir sind gewarnt.

12-03-2023 22:59

ricodetico +13078

Szymanski Giménez Paixão
Bullaude
Kökcü Wieffer
Hartman Hancko Trauner Geertruida
Wellenreuther

12-03-2023 23:31

EIJK1969 +4284

Wellenreuther; Pedersen - Trauner - Hancko - Harman; Wieffer - Geertruida - Kokcu - Szymanski; Paixeio en Gimenez. Geertruida wordt blok 25 - 30 m van doel als Ajax aan het voetblallen. Daar en vanaf daar zijn ze link

13-03-2023 09:08

Spiderpig +177363

Oh Arne 🎶

12-03-2023 22:32

robbie_van_nassau +826

Idrissi een 4 gaat echt helemaal nergens over, die gast passeert links en rechts, werkt keihard gaat zoveel dreiging vanaf.

12-03-2023 22:32

Raftel +6755

Ahahahahahahah. Ga maar ffkes bij de Specsavers een brillie halen jongen. Je bent stekeblind.

12-03-2023 22:33

robbie_van_nassau +826

Wordt een zonnebril dan

12-03-2023 22:49

demolenaar +18917

Raftel:

"Slot wat ben jij een mongool. Met je kkr Idrissi.

12-03-2023"

Niet serieus te nemen

12-03-2023 22:59

Raftel +6755

Slot is inderdaad een mongool dat hij Idrissi en Dilrosun blijft opstellen. Bedankt dat je mijn profiel hebt bezocht. Mag je vaker doen.

12-03-2023 23:45

avondrood +41559

Je hebt gelijk, word steeds gezocht en moet voor het gevaar zorgen

12-03-2023 22:34

Spiderpig +177363

Was wat ongelukkig maar hield wel 3 man bezig

12-03-2023 22:37

Herbert.K +463

90% van de cijfers gaan nergens over

12-03-2023 22:36

Marcel.v37 +2755

Waardeloze speler man. In de zaal kan ie misschien wat.

12-03-2023 22:39

Don Pablo +9051

Je beste vleugelspeler inderdaad
De enige ook met Voetbalinzicht

12-03-2023 22:42

WitteKongolo +665

Helemaal mee eens. Een speler die in ieder geval de actie aan gaat, dat mag wel eens misgaan.

12-03-2023 22:51

Alex1908FR +191

Nooit meer Dildosun wat een Dildo heeft een abonnement op easytoys speelde als een dildo

12-03-2023 22:32

Capoeira +473

Een dildo scoort anders een stuk vaker

12-03-2023 22:35

Alex1908FR +191

Deze dildosun niet in iedergeval

13-03-2023 00:17

appelstroop +269397

"Twee momenten" heeft Jonk het over... Je hebt gvd constant achteruit gelopen en onder druk gestaan gek

12-03-2023 22:31

Spiderpig +177363

Dik verdiend gewonnen... Maar die eerste helft was dramatisch

12-03-2023 22:33

EIJK1969 +4284

Jonk staat voor anti-voetbal

12-03-2023 22:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties