Bischop: "Nee, Feyenoord kan niet zonder Sinisterra"

Bischop: "Nee, Feyenoord kan niet zonder Sinisterra"

Luis Sinisterra was zaterdagavond weer eens enorm belangrijk voor Feyenoord door een moeizame wedstrijd tegen Willem II open te breken. De aanvaller is enorm waardevol voor de Rotterdammers, al brengt dat ook problemen met zich mee. Op de vraag 'kan Feyenoord zonder Sinisterra?' was het antwoord in de FC Rijnmond Podcast duidelijk.

"Nee", antwoordde clubwatcher Sinclair Bischop direct. "Hij breekt ook nu weer de wedstrijd open. Feyenoord heeft te weinig spelers in huis met de klasse om dat in dit soort dingen te doen. Ik denk dat ze daar ook in moeten investeren, dat ze meer van dat soort spelers hebben."

Voorlopig lijkt het er echter op dat de club de enige speler die dat kan juist kwijt zal raken in de zomer. Ruud van Os ziet dat liever anders. "Hou goede spelers zo lang mogelijk bij je, zodat je sportief succes kan boeken en op die manier geld kan verdienen, door bijvoorbeeld de Champions League te halen. Daar kiest Feyenoord niet voor. Feyenoord wil het liefst de goede spelers goed verkopen en daar zal Sinisterra er een van zijn."

Eerder deze week liep Sinisterra met Colombia het WK mis, al zal zijn transferwaarde volgens Bischop mogelijk toch gestegen zijn. "Hij is wel eindelijk international. Hij stond twee wedstrijden in de basis, terwijl hij er vorige keer niet eens bij zat. Het nadeel is natuurlijk dat ze niet naar het WK gaan, maar aan de andere kant is dit wel een opmaat."

Tot slot kaartte Van Os nog een ander probleem aan. Feyenoord slaagde er namelijk niet in op tijd afstand te nemen van Willem II, waardoor de door de interlandperiode vermoeide Sinisterra toch tachtig minuten moest spelen. "Pas in de 67e minuut viel de eerste goal, door hem. Dan durft Slot hem er nog niet af te halen. Dat begrijp ik wel, maar een ongeluk zit echt in een klein hoekje."

Lees meer over
Luis Sinisterra
Plaats reactie
666

blinddooreenfakkel +676

is het iemand opgevallen dat ze hier niet door hebben dat het verhaal over de fakkel een inside joke is?

07-04-2022 11:10

cipolini +13949

Zo lang er geen aannemelijk bod is blijft Sinisterra. Met de nadruk op aannemelijk.

05-04-2022 10:24

Fhasil +1877

Die rijnmond journalisten zijn niet de slimste. Zo is Feyenoord helemaal niet in de positie een Sinestera zo maar vast te houden gezien de financiële situatie alleen al niet. Ik denk dat deze journalisten te veel fan zijn om echt van een afstand te kijken naar zowel Sparta als naar Feyenoord.

05-04-2022 07:40

Rotterdamzuid7 +5060

En vorig jaar niet zonder bergneus, daarvoor zonder kuyt, daarvoor zonder pelle, etc etc.

Welterusten!

04-04-2022 23:48

WvH +15394

OT: Jerdy Schouten ( Excelsior ) nu basisspeler bij Bologna. Marktwaarde 8 miljoen. Waarom hebben wij daar nooit naar geïnformeerd?

04-04-2022 23:22

MUTANT +272

Zijn wel geruchten geweest dat Feyenoord interesse had

05-04-2022 07:51

kampersekameraad +3115

zeiden ze ook toen bergrat wegging, en kijk ons nu; beter voetbal, bijna meer punten dan vorig jaar & kwartfinale van europa.

04-04-2022 23:11

Andre010 +4640

Komt door de trainer, betere spelers (geen Botta, Fer noem ze maar op) en het is respectievelijk het derde niveau van Europa.

04-04-2022 23:34

Feyenoord1 +102602

Klopt
Ookal denk ik dat Nelson ook echt die klasse heeft om een wedstrijd te beslissen aangezien die echt steeds beter en beter gaat spelen
Ik heb echt vertrouwen in die gozer
Maar Ja wss hebben we daar niks aan omdat die na dit seizoen waarschijnlijk toch weg is

04-04-2022 22:26

scritor +13591

en dan te bedenken dat sini kwam als opvolger van basacicoglu. wie? precies!

04-04-2022 21:55

Tapiaz +28541

Klopt, wij kunnen voorlopig niet zonder Sini, maar we kunnen Sinclair heel goed missen haha

04-04-2022 21:20

nevergiveup010 +1378

als ik hoofdscout was zou ik maar eens in Oostenrijk rondkijken ,waarom , nou omdat Trauner niet in de selectie zit bij het nationale elftal en dat betekend dus dat daar nog betere dan Trauner lopen ,wat mij bijna onwaarschijnlijk lijkt of hij moet zelf niet willen ,dat zou ook kunnen

04-04-2022 21:02

nevergiveup010 +1378

ook Sinisterra was begrijpelijk vermoeid ,op die ene actie na , vond ik hem minder spelen dan anders ,ook Pedersen wel er voorbij en dan ziekenhuis voorzet of schot op doel 1 e ring en ook Köcku was stukken minder
Malacia nog steeds geen goede voorzet kunnen geven en schot op doel mist elke richting en voor de 85 e keer dekt niet kort genoeg elke lb of andere speler kan met gemak de bal aannemen
Nelson f 16 en dat was het dan ook,bijna elke vervolgactie levert niks op

04-04-2022 20:56

FR-Arnhem +50072

Oh ja net zoals we niet zonder Berghuis konden zeker

04-04-2022 20:44

speedy68 +3239

Niemand is onmisbaar. Na Sinisterra staat er weer een andere op. Feyenoord moet verkopen om sterker te worden.

04-04-2022 20:35

paulfr +36166

Aldus directeur van stichting opendeur

04-04-2022 20:26

Andone +1557

Tuurlijk kan feyenoord wel zonder sinisterra. We kunnen ook zonder Berghuis. En de scouting is beter op orde dan voorheen. Er zal vast een schaduwlijst zijn.

04-04-2022 19:45

jimdundeegaming +2155

We zijn zelfs beter zonder bergneus

04-04-2022 21:08

FeyeWoude +1835

ach, eerst kunnen we niet zonder Guidetti, vervolgens niet zonder Pelle. We konden ook niet zonder Berghius. Niemand is onvervangbaar. Er staan altijd anderen op.

04-04-2022 18:54

slam +2479

Azarkan kon ook rechts buiten spelen, maar Slot wou liever Janhanbakhsh.Tussen neus en schaamlippen door is er onder tussen ook een Zweed aangetrokken.

04-04-2022 18:30

MaartenTT +19916

Sini speelt op links..

04-04-2022 21:30

slam +2479

...en op de rechterkant kon Azarkan spelen

05-04-2022 09:53

Haring08 +11992

Volgens laatste berichten in mijn netwerk:
- Malacia naar Lyon voor 14 miljoen
- Senesi naar Napoli voof 12 miljoen
- Kokcu naar Borussia Dortmund voor 18 miljoen
- Sinistera naar Atletico Madrid voor 22 miljoen
Meer kan ik er niet over zeggen.

04-04-2022 18:12

adamsfr +927

doe mij ook een paar van dat soort contacten

04-04-2022 18:21

Don Pablo +8861

dankjewel Chris Woerts🤡

04-04-2022 19:24

Andone +1557

Prima als dat waar wordt

04-04-2022 19:45

4pp4czjkn9 +703

Volgend seizoen wordt een ramp

04-04-2022 18:10

Andone +1557

Tuurlijk niet. Er zitten veel talenten aan te komen. De scouting is beter op orde. De stad ook dus het komt heus goed.

04-04-2022 19:46

klick44 +18110

Gewoon onzin feyenoord moet verkopen.

04-04-2022 17:39

feyenoord_Freak +14031

Voor jongens als sinistera maak je toch wel meer kans als je in zuid - Amerika gaat shoppen .
Maar die kweek vijver is Feyenoord denk ik iets te machtig als het om geld uit geven gaat .
Om Zo'n speler als sinistera te evenaren zou je al het geld stel dat je 25 a 30 miljoen aan hem zou verdienen als je geld mogelijk weer op zijn .
Je zou echt enige geluk moeten hebben dat je koopje vind en zo goed moeten scouten en zo een goed salaris moeten geven om dat mogelijk te maken .
Nee ik denk dat Feyenoord weer in Scandinavië gaat willen vissen zoals je gewend zijn .

04-04-2022 17:34

avondrood +40745

Tegenwoordig scouten ze overal en houden ze statistieken bij.

04-04-2022 18:56

fr12_blyat +6945

Snap nooit dat Ruud van Oss in deze podcast zit, gozer kan niet positief zijn.

04-04-2022 17:33

fr010billen +2161

Tering spartaan joh

04-04-2022 18:57

PapaKevin83 +15296

Ja Luis is heel belangrijk, maar anderen creëerden ook genoeg kansen die gewoon afgemaakt moesten worden.

Hopelijk blijft hij, maar als Arsenal aan zou kloppen, dan kan je willen wat je wilt , maar dan zegt Luis zelf wel dat hij wilt gaan en je kan hem geen 5 miljoen bieden, dat geld is er helaas (nog) niet

04-04-2022 17:22

jepe1949 +6718

Vorig seizoen liep er een rechtsbuiten rond die dat toen deed.
Nu doet de linksbuiten van dienst het omdat hij de ballen ervoor krijgt.
Mocht hij weggaan dan staat er wel weer een andere speler op.

04-04-2022 17:18

jonaathn +14733

Nelson overnemen en volgend jaar doettie hetzelfde.

04-04-2022 17:05

HarryenGerard +2666

H&G zijn heel realistisch, denken we. Sinisterra 12 miljoen, Kokcu 12 miljoen, Senesi 10 miljoen, Malacia 10 miljoen. Deze spelers gaan ongetwijfeld weg einde seizoen. Haal je tussen de 40 - 45 miljoen op.

04-04-2022 17:00

Rikdekikker +861

Koekoek, volgende keer maar ff de whisky laten staan maat.

04-04-2022 17:14

avondrood +40745

Arsenal heeft als eerste club een bod gedaan op Sinisterra, een begin bod dus.....18 miljoen euro

04-04-2022 18:57

beppie172 +65789

Als dat de netto inkomsten zijn dan kunnen jullie geluk hebben. Als het de bruto bedragen zijn dan schiet je er te weinig mee op en gaan er hooguit 2 weg, namelijk Senesi en Malacia die ook door de club in de etalage zijn gezet.

04-04-2022 17:23

jepe1949 +6718

Die 40-45 miljoen haal je alleen al op met de verkoop van Senesi en Sinisterra.
Voor Kokcu en Malacia kun je rustig op 30 miljoen gaan zitten.
De groep kent het systeem van Slot nu.
Er staan volgend seizoen heus wel jonkies op om het over te nemen.
Vier vervangen is wat veel denk ik.
Twee of wellicht drie moet geen probleem zijn.

04-04-2022 17:24

Kuiptrots +4895

Besluit 1. We zetten Harry en Gerard niet aan de onderhandelingstafel van Feyenoord.

04-04-2022 18:01

HarryenGerard +2666

Hahaha, we gaan het zien.

05-04-2022 17:00

Kuiptrots +4895

1 rondje verder in Europa en we vangen 80 mio voor deze 4 spelers.

04-04-2022 18:04

lobbie +4975

Is er geen topic over Woerts ? 😂😂

04-04-2022 16:55

beppie172 +65789

Ze gaan nu echt lappen.

04-04-2022 17:23

MG4UBTS +2318

Wat een gelul. Ongelofelijk. Eerst een aantal jaar zeiken dat we niet goed / voldoende spelers verkopen, amper transfergeld binnenhengelen. En nu heb je eindelijk eens kans om de kassa flink te laten rinkelen, maar moeten we spelers koste wat kost ineens niet meer gaan verkopen en gaan "gokken" op CL voetbal? Goh, waar kennen we die gok van: iets met seizoen 2007-2008? Man man man. Leer van je fouten. Met 0 geld op de bank is het juist noodzakelijk om goed geld te verdienen aan uitgaande transfers! Als je voldoende liquide middelen hebt, kun je je beleid altijd later weer aanpassen.

04-04-2022 16:48

Peterk +34833

Ook al zou je hem dit jaar niet verkopen dan doe je volgend jaar ook niet mee met de CL. Op zijn vroegst kan dat pas over 2 jaar want via de voorronde is de kans erg klein., Maar ook als je hem nu houdt kan je qua budget niet tegen Ajax en PSV op. De kan op CL is komende 3 jaar gewoon erg klein je moet dus nu verkopen....

04-04-2022 16:57

speedy68 +3239

De nummer 2 volgend seizoen gaat rechtstreeks CL spelen als de coefficicientenlijst blijft zoals nu. De nr 3 gaat voorronde spelen.

04-04-2022 20:40

LarzFR12 +4808

Maar goed dat van Os geen TD is, het is zo korte termijn denken om dit soort spelers vast te houden. Feyenoord zit in een situatie waarbij ze de topspelers moeten verkopen en er een nieuwe Sinisterra moet opstaan.

04-04-2022 16:34

Gerard.J +464

althans niet voor feyenoord mwt het budget

04-04-2022 16:30

Gerard.J +464

2de sinistera is er niet.

04-04-2022 16:30

Peterk +34833

ik dacht dat ze hem hadden laten klonen?

04-04-2022 16:47

HarryenGerard +2666

Van Persie jr.

04-04-2022 16:56

jostie +7606

Maar in wie gaan we straks investeren ben erg benieuwd

04-04-2022 16:25

Peterk +34833

Mulder, Nelom, van Beek worden teruggehaald mits het betaalbaar is uiteraard....

04-04-2022 16:49

ConqerCisse +44

Bij een bod van minstens 30M euro direct verkopen. Ik vind het nog altijd een momenten-speler die ook grote gedeeltes van de wedstrijd afwezig is. Het opgebrachte geld besteden aan een opvolger.

04-04-2022 16:22

JefCumps +5418

Gaat de helft worden!

04-04-2022 16:52

Wietse +24107

We konden ook niet zonder 🏔 🏠 en toch..

04-04-2022 16:02

KAWS +184972

Een kroket kan ook niet zonder een broodje

04-04-2022 16:10

Wietse +24107

Leugenaar!

04-04-2022 16:13

Tapiaz +28541

Een kroket kan niet zonder mosterd bedoel je. En niet zonder Heinz (voor de bejaarden onder ons (zoals ik haha): vroeger had je een keeper die Heinz Stuy heette, maar iedereen noemde hem Heinz Kroket, omdat hij soms ballen liet glippen alsof ie een hete kroket aanraakte haha. Was wel een neus).

04-04-2022 16:26

Wietse +24107

Haha, een bijnaam om niet trots op te zijn! Ik snap niet dat er mensen zijn die hun kroket zonder mosterd nemen. Heerlijk!

04-04-2022 17:18

dre82 +5732

Rijnmond wel zonder Bischop

04-04-2022 16:01

McLovin +11117

dat is altijd zo, tot de volgende opstaat. neemt niet weg dat Luis nu onmisbaar is in feyenoords aanvalsplan

04-04-2022 15:47

Bobiku +8562

Ja je ziet het bij AZ. Idrissi weg, Karlsson erbij. Koopmeiners, Til, Weghorst, Jahanbaksh, Boadu, Stengs. Toch elke keer adequaat vervangen, dus het kan wel

04-04-2022 16:05

Chitown-Rivera +15075

Het kan altijd. Niemand is onvervangbaar

04-04-2022 16:19

Bulldog010 +6760

Uw karakter is onvervangbaar

04-04-2022 21:12

Bati +39549

Indd onze beste speler, wat een klasbak

04-04-2022 15:15

CoMulder +16625

Dat is toch echt Trauner, de beste speler. Nooit een rapportcijfer van onder een 7. Dat is bijzonder knap. Sini vertegenwoordigt uiteraard wel de meeste waarde in financiële zin.

04-04-2022 15:21

fr1985 +6314

Snappen die lui niet de het de bedoeling is dat met het geld wat op zal leveren Feyenoord drie nieuwe Sinisterras wil halen? En dat je daarmee ook kan opbouwen? Stuk minder risicovol dan de speler behouden en hopen op CL deelname

04-04-2022 14:59

Korneev +5623

Als het zo makkelijk was zouden er heel veel Sinisterra's rondlopen op de velden. Hij is gewoon heel goed gescout. Houden en een aantal andere spelers verkopen uit de selectie.

04-04-2022 15:32

Wietse +24107

Daarom moet je dubbele bezetting hebben. Laat je Sini gaan, dan moet er eigenlijk al een talent klaargestoomd staan idealiter gezien.

04-04-2022 16:03

jostie +7606

Oftewel de man die sini scouten nu laten scouten met 5k en twee andere scouts ook 5k geven. Dan hebben we 3x kans op een goede opvolger. De overige 15 aandelen terugkopen of ook herinvesteren

04-04-2022 16:29

benaantje123 +14272

Gewaagde uitspraak.

04-04-2022 14:55

Kieboom +39860

Ruud van Os, een echte Spartaan, die een podcast maakt over Feyenoord.
De chef sport wil Rijnmond het liefst tot Sparta zender maken,

Bart Nolles mag ook Rijnmond Sport niet meer presenteren op zondagmiddag.

Ondertussen heeft Sparta een jeugdcomplex gekregen in Terbregge, die nu weer voor 14 miljoen wordt opgeknapt.
De grond onder het Kasteel was aan de gemeente verkocht, maar heeft de gemeente gratis terug gegeven.

Sparta is een echte ambtenaren club, die aan alle kanten geholpen wordt.
Ze werken ook nog eens samen met Adam.

Maar Feyenoord staat er bij en kijkt overal naar.

We hebben nergens invloed, niet in de media, nog biij de KNVB , selectie beleid en scheidsrechters.
We worden al jaren geweerd uit de piramide, omdat v.Geel jaren geleden nee heeft gezegd.

En Feyenoord maar netjes op zijn beurt wachten.
Neem van mij aan dat er bepaalde clubs zijn, die dat nooit zouden accepteren.

Je moet ook eens kijken naar alle scheidsrechterlijke beslissingen ten nadele van ons.
Dan zie je misschien 1 of 2 spelers lichtjes protesteren.
Nou b8 andere clubs, lopen ze de scheids bijna onderstboven,

Wat wil ik hier eigenlijk mee zeggen?
Oh ja, we moeten meer van ons afbijten, duidelijker naar buiten treden.

Kortom bij de RvC moeten mensen komen die het verhaal van Feyenoord en wat de club wil beter, voor het voetlicht kunnen brengen.

De nieuwe directeur zou hier natuurlijk ook een rol in moeten spelen.

Maar vooralsnog is Te Kloese , onzichtbaar.

04-04-2022 14:50

Tapiaz +28541

Klopt, maar wij kunnen wel zonder Sinclair Bishop haha

04-04-2022 14:48

arthurschopenhauer +23128

Gaat komende zomer natuurlijk weg. Deze jongen is voor ons niet te houden.

04-04-2022 14:34

siebefr +6469

Toch hoop ik stiekem dat ie nog een jaartje bijtekent en dat alleen senesi en malacia vertrekken.

04-04-2022 15:44

Peterk +34833

Wat een dom figuur toch die van Os. Alsof Feyenoord een keus heeft en voor de lol zijn beste speler verkoopt. Financieel ben je niet in staat dergelijke spelers te houden. Om de exploitatie gezond te houden zal je ook moeten verkopen zodat je ook een nieuwe Sinisterra aan kan trekken.

Blijkbaar hoef je geen enkele kennis te hebben en kan elke droplul als een van Os aan de slag als clubwatcher...

04-04-2022 14:32

tafkaz +56

De vraag is niet zozeer of Sinisterra weggaat, maar meer voor welk bedrag en het belangrijste.... Wat haalt Feyenoord ervoor terug?

04-04-2022 14:49

mruigrok +2958

Als ze Senesi, Malacia en Kokcü weten te verkopen is het niet echt nodig ook Sini deze zomer al te verkopen. Nog een jaar houden en dan is die misschien nog wel meer waard.

04-04-2022 14:54

fr1985 +6314

Moet je hem wel verlengen waarschijnlijk en de vraag is of hij dat wel wil

04-04-2022 15:00

Karel +142

Zeiden ze ook over bergneus kijk maar je mist er misschien wat aan maar iedereen is te vervangen als ze maar is wat goeds terugkopen wat niet 2/3 miljoen is

04-04-2022 14:27

delacruz +5613

Dus jij wilt 7 a 8 miljoen uitgeven wat er helemaal niet is ? Want hier suggereer je wel naar, Karel.

04-04-2022 16:19

Karel +142

Als ze spelers verkopen komt er toch geld vrij lijkt mij niet als je aan 70 miljoen zou verkopen dat transferbudget 6 miljoen is

04-04-2022 17:25

Karel +142

Het gaat ook over sinisterra

04-04-2022 17:26

6ms89cxy7f +22

credits to martin van geel

04-04-2022 14:01

rvp62 +1754

Credits naar Steven Aptroot

04-04-2022 14:17

dre82 +5732

De scouts hebben bij Martin van Geel meerdere keren moeten aandringen om hem te halen.. van Geel wilde het niet... maar is uiteindelijk toch overstag gegaan.

04-04-2022 16:04

markkie2001 +58

is ook het enig wat die Martin goed heeft gedaan, afgelopen jaren wanbeleid.

04-04-2022 16:29

avondrood +40745

Als je Sinisterra kan behouden (wel verbeterd contract met verlenging) en mindere goden voor recordbedragen kan verkopen......dan zou ik heel blij worden.
Onze scouting zit niet stil en scout tegenwoordig echt alles en overal. Heb daar heel veel vertrouwen in.

04-04-2022 13:51

KAWS +184972

Absoluut. Sinisterra is onze beste speler. Alleen dat weet Europa inmiddels ook. Die gast gaat sowieso voor een recordbedrag weg aankomende zomer. Tenzij hij van alles en nog wat afscheurt de komende periode. Ik heb ook vertrouwen dat men daadwerkelijk waardige vervangers haalt!

04-04-2022 13:59

avondrood +40745

Arsenal bood al 15 miljoen pond......dit is pas het begin van een bidding war.
https://www.youtube.com/watch?v=mUWfBv3SsNY

04-04-2022 14:03

hoebahoeba +2174

Haha jemig. Als ze zijn naam geen eens fatsoenlijk kunnen vertalen in dat stukje weet ik niet of het wel zo geloofwaardig is maar goed. Minimaal 20 a 25 miljoen. Lets go. Maar nog liever behouden idd

04-04-2022 14:27

Pielemuis87 +1273

Nog even verder gekeken op die gast zijn pagina en hij heeft bij elk van zijn filmpje bijna wel CONFIRMED geschreven in de titel. Iets met clickbait :)

04-04-2022 15:09

hoebahoeba +2174

In het kader daarvan had ik overigens al lang verwacht dat Walemark meer minuten zou krijgen. Zeker tov Nelson die nu inderdaad iets beter begint te draaien maar er is nog geen enkel rendement plus het is een speler die is gehuurd.

04-04-2022 14:25

ScheleJopie +17616

Ruud van Os wat heeft die man toch weinig verstand van voetbal.

04-04-2022 13:43

el_capitano +13919

Sparta man hey

04-04-2022 13:53

Frobl +11602

Feyenoord moet juist wel verkopen van Os. We hebben een keer een goede klapper nodig. 20 miljoen + is gewoon een mooi bedrag voor Sini.

04-04-2022 13:40

avondrood +40745

Veel en veel te weinig, Arsenal heeft al geboden, Barcelona wil hem......

04-04-2022 13:51

Rotterdammer +11230

15 mil is te weinig

04-04-2022 14:06

avondrood +40745

dat is een begin bod van 1 club van 15 miljoen pond......is zeg maar 18 miljoen euro.

04-04-2022 14:07

Frankster +20962

Lewis Sinisterra :D

04-04-2022 14:14

Peterk +34833

dikke duim

04-04-2022 14:35

arthurschopenhauer +23128

Wel jammer dat Colombia niet naar het WK gaat. Had hij daar een paar goede wedstrijden gespeeld, dan gaat z'n prijs met (minimaal) 5 miljoen omhoog natuurlijk..

04-04-2022 14:33

realistisch1953 +14135

Het is toch normaal dat een club zijn sterspeler verkoopt, zeker wanneer ze daar een behoorlijke transfersom voor kunnen ontvangen, hopelijk rond de 20 miljoen. Het zou zelfs vreemd zijn om hem te houden, garantie dat hij in zijn eentje Feyenoord kampioen gaat maken is nihil.

04-04-2022 13:39

schippertje +3286

Feyenoord wil sinistera helemaal niet verkopen, feyenoord heeft senesi en malacia in de etalage gezet en wil het liefst de middenvelders en aanvallers behouden.
Het is de media die sinistera in de etalage zet.
Men riep afgelopen zomer ook dat feyenoord niet zonder berghuis kon, nou ik kijk liever naar het spelletje zonder berghuis dan destijds met berghuis

04-04-2022 13:29

grazianogyan +8296

Vooral logisch dat Sinisterra verkocht moet worden met nog maar 2-jaar contract. Je kan hem nog wel een jaar houden maar dan is hij de helft minder waard. Met andere woorden, nog minder geld om een opvolger te halen voor hem.

04-04-2022 13:31

avondrood +40745

Of je verlengd met beter contract.

04-04-2022 14:04

grazianogyan +8296

Dat kan ook al heb je daar twee partijen voor nodig. Moet voor Feyenoord gunstig zijn en Sinisterra moet ook willen.

04-04-2022 14:13

Solida +37375

Sini-berghuis = appels-peren

04-04-2022 13:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties