Bod Feyenoord afgewezen: ''Niet serieus genoeg''

Bod Feyenoord afgewezen: ''Niet serieus genoeg''

Gernot Trauner staat in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord. De 29-jarige Oostenrijker moet de verdediging van de Rotterdammers komen te versterken. De vraag is of de clubs tot een akkoord gaan komen. De speler zelf wil niks liever dan een overstap maken naar Nederland.

LASK-coach Dominik Thalhammer reageert op het eerste bod van Feyenoord van rond de één miljoen euro. ''Dit aanbod komt niet eens in de buurt van onze verwachtingen en is niet serieus genoeg om door te gaan. Ik denk dat we de komende dagen zullen laten zien in welke richting we gaan'', reageert de trainer duidelijk in gesprek met Ligaportal.

Trauner is op de radar van Feyenoord gekomen door scout Bernard Schuiteman. Hij is een vaste volger van de Oostenrijkse competitie. LASK probeert hetzelfde type voetbal te spelen als trainer Arne Slot voor ogen heeft. Trauner is daarom geschikt om ook met de verdediging hoog druk te zetten. Ook is de ervaren Trauner momenteel wedstrijdfit en daardoor direct inzetbaar.

Lees meer over
Gernot Trauner
Plaats reactie
666

Carolle +29

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo01364.porra.club

08-08-2021 18:41

loki420 +1123

Er mag toch wel iets aan geld zijn nu

19-07-2021 13:17

Tapiaz +28531

Kent iemand deze jongen? En is het wat voor ons?

19-07-2021 12:08

sjoerd_stolk +55

Ja wel een goede versterking denk ik

15-11-2022 18:43

Feyenoordridderkerk +1187

Vreemdelingenlegioen

19-07-2021 09:27

balvirtuoos +1226

Enige ervaring lijkt me noodzakelijk in onze piepjonge verdedigingslinie, zeker als ook Senesi vertrekt.
(Senesi zelf heeft ook nog ervaring naast hem nodig)
Onder de 3 miljoen prima lijkt me.
Heb je in de middenlinie Toornstra of Til als ervaren speler. (Beide in 1 elftal is teveel van hetzelfde in mijn ogen) En in de voorhoede Jahanbakhsh.
Alleen die verdediger, Toornstra en til hebben nauwelijks tot geen restwaarde.
De rest vh elftal wel.

19-07-2021 09:26

Bannisisdebasis +5095

3 miljoen, die is gek.

19-07-2021 12:33

8terhoek +1014

Wanbeleid maat

20-07-2021 21:11

joopkater +6336

Voor 3 mil, lekker laten. 1 miljieb

19-07-2021 13:48

Liser +19855

Als de speler zelf graag wil komen, dan zal er binnenkort vast wat mogelijk worden

19-07-2021 08:08

Sombra1 +1066

Truc om Vusovic goedkoper binnen te halen?

19-07-2021 07:26

Andone +1557

beter dan naast senesi investeren in die jonge verdediger

19-07-2021 00:25

Grover +5258

Geertruida zou daar in principe moeten komen te spelen als hij weer fit is. Dan kun je beter voor wat goedkoper een ervaren speler halen die ook coachend iets kan betekenen, en in een nieuw contract voor Geertruida investeren. Te veel jonge spelers werkt ook niet.

19-07-2021 09:59

joopkater +6336

Geert moet wel eerst verlengen

19-07-2021 13:49

cappellert +1031

Sven van Beek is transfervrij sla nu je slag Frankie

19-07-2021 00:04

frtikkieterug +6701

Als 1 miljoen niet in de buurt komt gewoon verder kijken. Niet veel geld betalen voor een oudje uit de oostenrijkse competitie.

18-07-2021 23:31

nickyb +206

Jeffrey Bruma transfervrij?

18-07-2021 23:31

joopkater +6336

Ja, daar is vast een reden voor

19-07-2021 13:49

FR_0341 +242

gewoon 2 miljoen daar geen brengen

18-07-2021 22:34

Siep_de_Poortugaler +991

Feyenoord speelt eindelijk het transferspel, wasr ze normaal de speelbal waren.

De speler wil graag naar Feyenoord door onze getoonde interesse, en als zijn club geen te laag bod wil accepteren, blijven ze met een ongemotiveerde speler zitten.

18-07-2021 22:31

FR_0341 +242

Precies dat, altijd maar wanbeleid

18-07-2021 22:35

f-e-ij-e-n-o-o-r-d +10984

Begrijp dat fey nu gaat voor die Griekse spits van vvv. Wat vinden we daarvan?

18-07-2021 22:29

Abdelilah Bennouh +2315

Studio sport scouting had je beter nog Pavlidis kunnen halen.

18-07-2021 22:31

Feyenoord2907 +2347

Dat wordt helemaal nergens gezegd. Een Gouka reageert enkel dat namen (waaronder de door jouw genoemde Griekse speler) voorbij komen.

18-07-2021 22:41

poklaan +2491

Oprotten, dat is een Van Geel-aankoop.

18-07-2021 23:24

frtikkieterug +6701

Alles boven de 4 miljoen is te veel. Geen garantie dat ie ook bij ons doelpunten gaat maken en was bij VVV een enorm vervelend ventje toen het wat minder ging

18-07-2021 23:33

Zeiksnor123 +83

Gelukkig op naar vukovic, deze kale relnicht hoeft van mij niet

18-07-2021 22:14

glenfiddich +535

Heb je ervaring met hem?

19-07-2021 00:04

Bozoinoranje +3030

Arnesen onderweg naar.......?????

18-07-2021 22:09

Wingcommanderbell +6966

Zie dit nergens terug, onzin?

18-07-2021 22:23

Ricardo.L +2913

is alweer verwijdert

18-07-2021 22:23

No-one-likes-us +11129

Ken er ff iemand met de pet rondgaan.

18-07-2021 22:08

devliegendehollander +1652

Wat koop je nog voor een miljoen Euro, helemaal niks... Feyenoord als topclub moet er gewoon in knallen met minimaal 5.

18-07-2021 22:07

mib2001 +4755

Ah, "gewoon"... Weer eentje met het IQ van een pinda...

18-07-2021 22:19

devliegendehollander +1652

Zal je zelf bedoelen, paardelul.

18-07-2021 22:23

devliegendehollander +1652

Het is toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat spelers van een miljoen Euro, Feyenoord niks gaan brengen. Diemers is hiervan een goed voorbeeld. Als je een topclub wilt zijn in Nederland dan moet je niks onder de 5 miljoen kopen. Koop er dan maar een in plaats van een hele rits waar je toch niks aan hebt.

18-07-2021 22:29

FRlegend +16984

Je kan moeilijk met 5 spelers spelen.

18-07-2021 22:34

devliegendehollander +1652

Nee dat is logisch maar we hebben er meer dan 30 onder contract staan

18-07-2021 22:40

Kralingen-Crooswijk +800

Wat zeg jij nou joh.

Mahrez ging ooit voor 650.000 naar Leicester, Vardy voor 1,3 mln. Dichter bij huis kwamen bijvoorbeeld Pelle voor 3mln en St. Juste voor een goede 4,5.

Uiteindelijk gaat het om kwaliteit halen voor een zo laag mogelijke prijs. Diemers is een voorbeeld van een matige voetballer voor een matige prijs. Ik kan je garanderen dat er enorme talenten rondlopen waarvoor je nog geen 500k hoeft te betalen. Alles draait om scouting en de onderhandelingen. Daar ging het voorheen altijd mis.

18-07-2021 23:23

Feyenoord2907 +2347

Denk dat Atalanta daar anders over dacht met het aantrekken van Hateboer, Gosens en De Roon.

Het is gewoon een waardeloze uitspraak van je.

18-07-2021 22:44

FRLARS0180 +839

ja ''gewoon'' er in knallen net als met Bozenik, train jij hem?

19-07-2021 11:39

Jossaschiev +65

denken we eindelijk een cb dr bij te hebben godverdomme

18-07-2021 22:03

snotaapje +640

Niet serieus genoeg om door te gaan, maar wel ff de komende dagen afwachten. Lijkt wel een handelaar van de bazar

18-07-2021 21:55

PierreFeyenoord +1989

Een CV van 29 jaar oud. 2 miljoen lijkt mij de max.

18-07-2021 21:54

maaartijn +15740

Denk dat ze dat willen hebben en Feyenoord eerst inzet op 1. Proberen er wat vanaf te peuteren.

18-07-2021 22:20

keesfr17752 +1084

Prima prijs. Let wel PSV en AZ kregen behoorlijk klop in Linz. De trainer had een goed geoliede machine daar en ze scoorde erlustig op los. Ik vindt dat er hier hoog van de toren wordt geblazen. Feijenoord is afgelopen seizoen 5e geworden maar spelers moeten het een eer vinden om hier te mogen spelen. Als je verder kijkt lijkt het wel dat clubs in de rij staan om spelers van ons te kopen. De markt is nu een beetje op gang te komen en we kunnen alleen maar hopen dat er komende week enkele in en uitgaande transfers plaats vinden. Verder moeten we nog maar wachten of die sponsoren over de brug komen met geld. Ik hoop dat Haps zijn transfer af kan ronden.Frankie succes.

18-07-2021 22:28

topper70 +3099

Doe er Danneels Milka reep bij, die Oostenrijkers ook weer tevreden!

18-07-2021 21:31

Zuidbewonert +409576

Nu heb ik zin in Milka chocolade. Teringzooi.

18-07-2021 21:41

svds +33434

Mensen die deze jongen bij voorbaat alweer afbranden zonder enige kennis gewoon weer lachwekkende figuren. LASK speelt al jaren in het systeem en op de manier zoals Slot het ook wil bij Feyenoord. Deze jongen kent dat dus precies, is in Oostenrijk tot beste speler bekroond, zo slecht kan hij dus niet zijn. Bovendien met Senesi 24, Malacia 21, Geertruida 21, Pedersen 21, Hendriks 20, Skogen 20 heb je allemaal jonge gasten, een ervaren speler als hem kan je dus goed gebruiken. Afbranden van te voren welkom bij Feyenoord!

18-07-2021 21:24

IederKwartiertjeEenNieuwBiertje +825

Feyenoord moet is kijken of er nog interessante spelers zijn van internationale teams onder de -21 die voor een koopje weg te halen zijn

18-07-2021 21:14

Ondeugd +1067

Scout nou eens een tering snelle blanke witte verdediger

18-07-2021 21:11

DonBianc +2594

albinowit graag… anders zijn alle albino’s weer beledigd en/of racistisch achtergesteld

18-07-2021 22:11

rood-wit +3761

Brugge wilde Malacia voor een habbekrats en nu wil Feyenoord hetzelfde, naar een ander wijzen heeft geen zin, want ze zijn allemaal gelijk.

18-07-2021 21:10

DonBianc +2594

logisch…Malacia is van ons, dus de volle mep betalen. alle overige spelers die wij willen, moeten uiteraard zo goedkoop mogelijk worden aangetrokken. of dat nou 1 miljoen of 10 miljoen is

18-07-2021 22:12

Zuidbewonert +409576

Jaaa-lala-lala!

18-07-2021 21:24

Differentkoek +1877

Deze ‘geweldige’ Oostenrijker ook.

18-07-2021 22:25

Peterk +34789

Schuiteman was zelf een heel matige verdediger en gewoon een miskoop......ons kent ons....

18-07-2021 20:47

Buitenspiel +582

wel goede scout.

18-07-2021 20:49

Mr-T +1995

Wat heeft zijn voetbal talent te maken met zijn scoutingskills?

18-07-2021 20:55

adamsfr +927

benahlsen was ook een kutkeeper, zegt allemaal niks

18-07-2021 21:10

Barrypapa +15910

En PeterK was niets meer dan een reaguurder op een voetbalforum, ieder z’n gebrek toch

18-07-2021 21:11

fabadero +1268

Nou op naar de volgende optie dan maar…!

18-07-2021 20:37

wijzijnfeye +401

Als Jahanbaks 1 miljoen waard is die deze Oostenrijker 3 ton waard

18-07-2021 20:36

DirkKuip +4560

Als Liam Kelly 5 ton per jaar krijgt bij Feyenoord, krijgt deze Oostenrijken 6 miljoen

18-07-2021 20:43

wijzijnfeye +401

Log jij eens even snel uit

18-07-2021 21:42

rovo +9337

Volgende. 29 jaar, is niet wat we willen lijkt mij

18-07-2021 20:32

ankona +13697

Niet voor de restwaarde, mogelijk wel om nu een degelijk team neer te zetten met een beetje ervaring en zekerheid in de defensie.

18-07-2021 20:36

capelle1908 +72

Aah korte termijn dus, zoals altijd.

18-07-2021 20:52

Mr-T +1995

De rest van de selectie is ook allemaal aardig op leeftijd. Je kunt niet met alleen 20 jarige de strijd winnen

18-07-2021 20:56

ankona +13697

Precies, eerste team moet er gewoon staan en punten pakken. Daar verdienen ze ook geld mee. Vorig jaar is er vooral in jong geinvesteerd, mooi als die spelers ingepast kunnen worden maar presteren staat voorop.

20-07-2021 17:40

Zuidbewonert +409576

Nee! Iedereen die 29 is, of is geweest of ooit wordt: moet dood!

18-07-2021 21:26

topper70 +3099

Martin van Geel kom aub terug.om ons redden!!

18-07-2021 20:29

FR4everandalways +123136

Gerapporteerd

18-07-2021 20:30

tussenjaar +6203

eens met deze man

18-07-2021 21:17

Peterk +34789

Je mag je afvragen hoe serieus die investeerders zijn....want anders ga je niet achter zo'n kneus aan maar investeer je in een jonger iemand die nog in transferwaarde kan stijgen. Wil Feyenoord een goed seizoen draaien dan moet je nu spelers van een behoorlijk niveau halen anders zit je straks weer met puin opgezadeld en kan je weer gaan saneren. Daarom mag je best twijfels hebben over die investeerders die zouden komen anders is er weer een verloren seizoen....

18-07-2021 20:25

NSFR87 +4664

Kneus? Deze reactie geeft wel aan dat je er geen kloten van begrijpt. Die gozer is aanvoerder van een ploeg die zowel AZ als PSV volledig van de mat speelde.

18-07-2021 20:53

NSFR87 +4664

Ga maar lekker azijn zeiken...

18-07-2021 22:54

smerik1985 +4743

Als de rest van feyenoord ook z'n werk doet is er ook niets aan de hand

19-07-2021 08:59

feyenoordgazza +4012

Altijd lachen hier hoe men klaagt en zo maar alles aanneemt van de media.
Wij weten niet wat er speelt en wat er in contracten staat etcetc.
Reageer dan met een slag om de arm of puur op het voetbal ipv altijd dat negatieve gezeur / toon

18-07-2021 20:20

Peterk +34789

Arnesen wil een Oostenrijkse Sven van Beek kopen en deze is zelfs nog duurder ook.....wat een voetbalverstand....om te janken is het...

18-07-2021 20:19

SopLul +712

Supporters als jou zijn om te janken ja....

18-07-2021 20:21

Peterk +34789

ik ben niet zo achterlijk om op zo'n vent te gaan bieden....en straks weer met zijn allen klagen....maar jij bent zo slaafs dat je geen kritiek durft te hebben op Arnesen. Nee, jou horen wij pas als je zelf ziet dat het niks is...

18-07-2021 20:29

Ratfield +3566

en dat terwijl je de nederlandse sven van beek net transfervrij de deur hebt gewezen ....

18-07-2021 20:22

Mr-T +1995

Omdat jij kaal is wil niet zeggen dat hij dezelfde kwaliteiten heeft. Maar aan jou reactie te zien heb jij deze gast al een tijdje in de gaten gehouden

18-07-2021 20:58

[FR]Thomas +227603

Arnesen in een vliegtuig momenteel. Waar gaat hij heen is de vraag

18-07-2021 20:08

Vincie +1555

Lammers oppikken bij Atalanta!

18-07-2021 20:17

JanBoskamp +191

wenen voor die slagert

18-07-2021 20:19

Zuidbewonert +409576

Naar het WK koekhappen in Eindhoven.

18-07-2021 20:21

hassan2 +43739

Epstein island

18-07-2021 20:22

Mummy +1272

Hoe weet je dat?

18-07-2021 20:36

[FR]Thomas +227603

FeyenoordTM op insta

18-07-2021 20:36

el_capitano +13916

Prima doorschakelen maar!

18-07-2021 20:02

fynwa89 +2706

ff serieus Feyenoord kom ff met een serieuze bod man vind je het gek dat onze spelers ook zo goedkoop verkocht worden. man man man

18-07-2021 19:57

klick44 +18096

Ff storten dan

18-07-2021 20:16

Feyenoord2907 +2347

Wat is de relatie tussen zo goedkoop mogelijk een speler willen krijgen en dat onze spelers voor minder geld weggaan?

18-07-2021 20:23

Feyenoord-4-Ever +624

Hij is 29 jaar. Geen restwaarde dus 1 miljoen lijkt me prima voor deze speler.

18-07-2021 19:55

FEYTILLIDIEEEE +3

Boys,

Ik sta buiten voor de ingang Erasmus MC,
Zie daar Bojan Krkic aanlopen met 2 mannen om hem heen.
GEEN Feyenoord kleding, dus ga niks suggereren
Maar zie wel dat hij transfervrij is volgens transfermarkt......

18-07-2021 19:55

smerik1985 +4743

In welke divisie speelt erasmus mc dan?

19-07-2021 09:01

FEYTILLIDIEEEE +3

In de divisie van je hoeren moeder

19-07-2021 17:21

Edje +5343

Even kijken hoe het loopt en of er nog meer alternatieven zijn. Het verhaal die ie bij Lask op een zelfde manier speelt als Slot wil, en zijn vaardigheden klonk hoopvol maar misschien niet in 1 x het maximale geboden.. spannend maar komt dus niet voor donderdag rond..

18-07-2021 19:53

Mr-T +1995

29 jaar is niks mis mee. Kan nog makkelijk 4 jaar mee.

18-07-2021 21:00

Andre010 +4640

Hahaha, wanneer een club als LASK een bod van ons niet serieus neemt. Man man man

18-07-2021 19:47

Babbel +4109

LASK is die ene club die wel al 2 jaar op rij groepsfase Europa League speelt.

18-07-2021 19:50

bigjoejoyce +3797

Haha wij niet dan

18-07-2021 19:57

Andre010 +4640

Eens, maar de naam Feyenoord zal altijd groter zijn dan zo’n kut club uit Oostenrijk en we zijn nu al op een punt dan de slechte teams gewoon van Feyenoord kunnen winnen..

18-07-2021 22:40

GO1984 +4815

LASK doet het beter dan wij.

18-07-2021 20:03

GrensRegter +321

Wat een armoede. Niet een paar miljoen kunnen neerleggen voor een fatsoenlijke cv.
Er zou toch 80 miljoen aankomen?

18-07-2021 19:46

Jan Kersten +2

Ja, eerst 5 spelers verkopen.
Die Jørgensen is ook een blok aan je been.

18-07-2021 20:45

klappenvanger +5

kameraden wat doen jullie als jullie een wedstrijd niet kunnen en je hebt seizoenkaart? kan je dan je kaart aan een ander geven of hoe werkt zoiets? dit jaar voor het eerst seizoenskaart.

18-07-2021 19:41

Zuidbewonert +409576

Dan lever je hem bij mij in. Ik regel dat verder voor je.

18-07-2021 19:42

Babbel +4109

Normaal kun je hem wel gewoon aan een ander geven, maar met dat coronagedoe kan het best zijn dat ze dit jaar alles een beetje anders willen regelen (al verwacht ik van niet). Mocht je het zeker willen weten kun je het best even contact met Feyenoord opnemen.

18-07-2021 19:47

Zuidbewonert +409576

Ik weet het!!! We nemen Fernando Picun.

18-07-2021 19:40

avondrood +40631

zoooo dat is lang geleden!

18-07-2021 19:43

Antonjojo200 +70

onze td is aant wachten op een vlucht

18-07-2021 19:39

Verlosser_Dirk +3574

In mijn optiek moeten er nog twee centrale verdedigers bij en een rechtsback. Je wilt een backup hebben voor Senesi, Geertruida en Holmgren en op dit moment heb je daar niemand. Daarnaast zie ik een echte 6 en een spits ook als prioriteiten. Ik denk dat het beste wat er kan gebeuren voor ons is dat Kokcu of Senesi voor veel geld wordt verkocht want anders hebben we geen breedte in de selectie en geen capabele spits of rcv.

18-07-2021 19:37

Babbel +4109

We hebben Hall ook nog rondlopen. Dat was voor zijn blessure gewoon Nederlands grootste talent op de rechtsback positie. Geef die jongen wat vertrouwen en we hebben een prima vervanger op rechts. Sterker nog, ik verwacht hem nog voor de winterstop als eerste keuze. Bovendien heeft hij ook al regelmatig in het centrum gestaan.

18-07-2021 19:41

Verlosser_Dirk +3574

Iedereen blijft roepen dat onze jeugdspelers wereldspelers zijn en elke keer als ik Bannis, Hendriks, Azarkan, Bouchataoui en Burger zie spelen laten ze werkelijk niets zien. Kokcu haalt maar net een basiswaardig niveau en Geertruida en Malacia zijn de enige echte jeugdspelers die het goed doen. Ik denk dat de jeugd flink op de schop moet de aanwas verbeteren en KKDivisie behalen om spelers op te leiden. Voorlopig kunnen we beter gewoon spelers kopen of in nood huren anders halen we geen Europees voetbal.

18-07-2021 19:52

Babbel +4109

Er breken nooit meer dan 3 spelers per generatie door. Meestal zelfs maar eentje. Dus dat wij momenteel met Geertruida, Malacia en Kokcu zitten is gewoon uitstekend. Nu volgt de generatie van Hall, Burger en Hendriks die alledrie elke wedstrijd bij de selectie zullen zitten. Misschien geen topgeneratie, maar de doorstroom is gewoon prima.

En verder krijg je eens in de 10 jaar een talent dat echt de top kan gaan halen. Eerst van Bronckhorst, toen Van Persie, toen Wijnaldum en De Vrij en nu zou het zomaar eens Hartjes en/of Milambo kunnen worden. We liggen echt prima op schema wat betreft het opleiden van jonge spelers.

18-07-2021 20:46

feyenoord18_1993 +1592

Precies! We hebben wel wat magere jaren gekend qua doorbreken van talenten, maar nu hebben we alles goed op de rit.
1998 (Bijlow), 1999 (Malacia), 2000 (Kokcu, Geertruida). Om een indicatie verder te geven.
2001: (Lijken Hall en Hendriks te worden).
2002: Is een mindere lichting, maar Bannis en/of Troost.
2003: Hartjes, Benita, t Zand, Baars, Dos Santos , v Veldhoven allemaal kanshebbers.
2004: Candeleria, El Moussaoui, vd Heijden.
2005: Milambo, Kleijn, Slory, Breinburg.

Breken er 1 of 2 per lichting door en worden het basisspelers, heb je het goed gedaan. Het mag alleen wel een keer een aanvaller worden bij ons ;)

18-07-2021 21:26

Feyenoord2907 +2347

Bannis, Hall en Hendriks laten niks zien.... kijk jij de wedstrijden in de voorbereiden samen met Jules de Corte?

18-07-2021 20:44

Pat82 +5102

Haal Carsten Jancker.

18-07-2021 19:37

FRSebbie +37629

Oostenrijkers maken ook geen grappen

18-07-2021 19:36

Zuidbewonert +409576

Nee, daar kwamen we in de jaren 30 van de vorige eeuw ook achter.

18-07-2021 19:52

FR_0341 +242

Pooooooh die is kaal

18-07-2021 19:32

Zuidbewonert +409576

Ja mijn ballen ook, maar die doen het prima.

18-07-2021 19:41

Andre010 +4640

Lekkere info maat

18-07-2021 19:50

Zuidbewonert +409576

Naja, ik denk, ik geef het even mee ter overdenking.

18-07-2021 19:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties