'Bradaric en Diallo 'maintargets' in komende transferwindow'

'Bradaric en Diallo 'maintargets' in komende transferwindow'

Feyenoord hoopt de selectie komende maand nog wat verder te kunnen versterken. Daarbij staan twee spelers naar verluidt bovenaan het lijstje. Het gaat om Domagoj Bradaric (Lille) en Amad Diallo (Manchester United).

Feyenoord Transfermarkt weet te melden dat dit de twee 'maintargets' zijn die Feyenoord op het oog heeft. In beide gevallen gaat het om een huurtransfer, al hoopt de club daar in het geval van Bradaric een optie tot koop bij te bedingen. "Beide kansen worden momenteel 'om het even' ingeschat", schreef de doorgaans goed geïnformeerde Twitteraar.

Bradaric is een 22-jarige linksback die uitkomt voor het Franse Lille. Die club nam hem in 2019 over van Hajduk Split, de club die hem opleidde. Bij Lille begon hij als vaste kracht, maar moet hij het sinds de winterstop van het vorige seizoen met een rol als reserve doen. Bradaric is viervoudig Kroatisch international en heeft nog een contract tot medio 2024. Zijn transferwaarde wordt door Transfermarkt op vier miljoen euro geschat.

De naam van Diallo is al vaker voorbijgekomen en ook hij staat dus nog altijd op het verlanglijstje. De aanvaller was afgelopen zomer al dicht bij een huurtransfer naar Feyenoord, maar dat ging door een blessure toen niet door. De Rotterdammers willen nu dus een nieuwe poging wagen. Eerder werd daarbij gesproken van een huurtransfer voor anderhalf jaar.

Lees meer over
Feyenoord Transfermarkt
Plaats reactie
666

DoubleSpy +8275

Weet iemand hoe het met het herstel van Quilindschy Hartman staat?

21-12-2021 03:24

progress +2317

de huur spelers waarom worden ze verhuurt omdat ze geen speeltijd krijgen bij hun eigen club, dat betekent zo goed zijn ze niet waarschijnlijk en hebben ze wedstrijd ritme nee, dus je betaald voor een speler zonder wedstrijd ritme, en ervaring en diallo is die fit , ook maar de vraag of komt ie hier revalideren of zelfs een ziekenhuis om zijn blessure op te lossen, en betwijfel ten zeerste dat we doordaar eucl winnen. Een optie erbij tot koop of langere periode huur kan nog maar voor zie toch liever inpassing van -21 vooral nu door omi

20-12-2021 23:21

LarzFR12 +4808

Ik neem aan dat jij ook wel de meerwaarde ziet van Nelson en Diallo t.o.v. Bannis en Baldé, toch? Het inpassen van jeugdspelers kan alleen als die jeugdspelers er gelijk staan.

21-12-2021 08:27

mariano14 +3116

Die diallo is een hele goede speler. Bradaric kan er geen kut van

20-12-2021 23:04

Korneev +5618

Zijn de verrassingen alweer opgedroogd? Waren het in de zomer allemaal talenten uit de scoutinghoed van AZ? Hoop toch echt dat het nieuwe scoutingapparaat verantwoordelijk is voor de aankopen. We moeten zelfs spelers scouten met meerwaarde en een minimaal aantal spelers huren. Feyenoord is de etalage e n de presentatie zorgt voor inkomsten. Heb nog nooit een slagerij bezocht waar de helft van het vlees in de vitrine bestaat uit huurvlees.

20-12-2021 22:05

charlaykc +9500

Zou mooi zijn, als Malacia verkocht wordt hebben we een ingespeelde speler.

20-12-2021 21:28

realistisch1953 +14112

Eerst zien en dan geloven, ben trouwens bang dat ze net als Nelson, voornamelijk de bank gaan warmhouden, kun je dan niet beter dat geld in je zak houden voor de transferperiode in de zomer?

20-12-2021 21:21

zandhaas +32726

Mwa is wel duidelijk dat je nu breedte nodig hebt, en creativiteit (Diallo). Laat ze zelf maar uitvechten wie in de basis staat en wie de bank warm houdt

20-12-2021 22:43

klaas2222 +4533

Wat betekent “om het even” hier? De spelers zijn compleet onvergelijkbaar (linksback vs een aanvaller) dus snap het niet erg

20-12-2021 20:28

Woeke +8624

Dat de kans dat ze komen 50/50 is denk ik

20-12-2021 20:35

fr1908-paul- +5614

Zou het ? haha natuurlijk bedoelen ze dat er mee... maar het is een rare woordkeuze.

20-12-2021 20:40

debreker +6444

Nog maar 2 huren dan hebben we er al vijf, we gaan twente en vitesse achter na met al dat gehuur.

20-12-2021 19:48

jack98 +46867

Arnesen mag creatief met het geld omgaan de komende maanden.

20-12-2021 19:33

Fr82 +163

Als wij Diallo huren, dan wel voor 1,5 jaar en Bradaric met optie tot koop. Arnesen zet hem op. 💪🏼

20-12-2021 19:10

ricodetico +12976

Zouden goede deals zijn, maar hier wil men niet nog meer huurdeals. Liever Oosterwolde en Ngonge

20-12-2021 20:19

Tapiaz +28531

Ik had gehoopt dat we met de onvoorziene inkomsten uit de Conference League (toch zo'n 7 miljoen tot nu toe begrijp ik), niet alleen maar huurlingen hoeven binnen te halen, maar ook goede spelers kunnen kopen! Dan ben je toch wat structureler bezig .

Nu maar hoepen dat Bradaric geen broer van Spajic is haha

20-12-2021 17:12

Azzurri +12503

Dat geld hebben we nu nog niet maar krijgen we pas aan het einde van het seizoen. Dus waarschijnlijk willen ze daar nog niet op voorsorteren (wat ik ook wel weer begrijp).

20-12-2021 17:20

Tapiaz +28531

Als ik het geld zou ik het wel even willen voorschieten... ;-)

20-12-2021 17:45

Kuytblessure +10418

We gaan zonder publiek nog heel wat verliezen, dus zou heel gek zijn om dat geld nu al uit te geven.

20-12-2021 20:21

debreker +6444

Jij leeft onder een steen? Nooit van covid gehoord en een leeg stadion al een maand?

20-12-2021 19:45

Willem07 +8470

Klinkt in ieder geval goed en mooi ook om na de winterstop een goede doorstart te maken. Hopelijk lukt het Arnesen.

20-12-2021 17:09

debreker +6444

Hoezo klinkt dat goed dan? Beide zijn voor de bank.

20-12-2021 19:51

Willem07 +8470

Die Bradaric wil je halen met optie tot koop als opvolger van Malacia en kan een half jaar wennen en je kan zien wat voor vlees je ind eKuip hebt. Die Diallo kan rechtsbuiten spelen waar Toornstra en Jahanbahksh het beiden niet laten zien en we versterking kunnen gebruiken. Lijken mij mooie versterkingen.

20-12-2021 23:09

Luuk12 +6715

Dat zou top zijn! Dan heb je echt een behoorlijke selectie. Ben wel benieuwd als eventueel Diemers en Teixeira vertrekken er ook nog een extra middenvelder bij komt.

20-12-2021 17:03

Kuytblessure +10418

Waarom zou daar een vervanger voor moeten komen als ze toch nooit spelen? Mocht er iemand toch nodig zijn krijgt Hartjes z'n vuurdoop denk ik.

20-12-2021 20:24

Luuk12 +6715

Omdat het anders veel te smal is. Alleen Hartjes als vervanger is natuurlijk niet realistisch. Stel je krijgt dan te maken met blessures of schorsingen heb je een probleem.

20-12-2021 20:30

Kuytblessure +10418

Maar Hartjes heeft helemaal niet gespeeld. Die 100 minuten van Diemers Texeira gaan dan naar hem.

Kokcu Aursnes Til Jens Hartjes - moet genoeg zijn. Als er nood aan de man is moet Linssen/Alireza maar een wedstrijdje op 10 of Geert op 6 met Milambo op de bank. We zijn geen olie club.

20-12-2021 20:35

Woeke +8624

Zo zijn De Vrij, BMI, Kongolo en Malacia ook begonnen.

20-12-2021 20:37

Luuk12 +6715

Mijn mening is dat het alleen met Hartjes te smal is, maar we gaan het zien he!

20-12-2021 20:53

Kuytblessure +10418

Tja, je hebt zeker een punt, want niet elke positie is dubbel bezet, tenzij we stiekem Milambo erbij rekenen.

20-12-2021 21:00

beppie172 +65695

Wordt een flinke klus om ze in 2 weken in te passen in het systeem van Slot. Daarnaast ben ik geen voorstander van huurspelers zonder koopoptie tegen redelijke voorwaarden. Haal iemand die een half jaar kan wennen en daarna klaar is om basisspeler te zijn. En liever iemand op de plek van Til, want daar heb je volgend seizoen anders echt een probleem.

20-12-2021 16:42

debreker +6444

Nee want toornstra kan op de plek van til spelen

20-12-2021 19:52

frvlissingen +3692

Zijn deze mannen direct inzetbaar of moeten ze eerst op tempo komen. Dus direct inzetbaar doen en anders lekker weg blijven.

20-12-2021 16:42

beppie172 +65695

Diallo heeft pasgeleden een Europese wedstrijd gespeeld. Bradaric een hele wedstrijd tegen Monaco in november. Dus fysiek wel fit, maar hoe snel ze in het systeem passen en of ze ook de intensiteit daarvan aankunnen zal moeten blijken. Dat soort spelers moet je er wel direct vanaf 3 januari bij hebben om dat te trainen. Erbij krijgen als de competitie alweer gestart is levert heel weinig op. Dan krijg je een gevalletje Nelson.

20-12-2021 16:51

frvlissingen +3692

Dus zijn we het eens.

20-12-2021 16:52

beppie172 +65695

Vind het prima om spelers erbij te krijgen als je weet dat die er na de zomer ook nog zijn en dit halve seizoen kunnen ‘wennen’ en invallen maar dus volgend seizoen volwaardig mee kunnen doen. Voor 5 maanden huren in de winterstop heeft echt geen zin.

20-12-2021 17:04

supportervanhetspelletje +1747

Vrees dat clubs juist door de nieuwe Corona golf in Europa nu dit soort spelers niet snel zullen verhuren... wordt nog knap lastig ze binnen te hengelen te meer omdat we ook nog aardig wat concurrentie hebben van andere clubs met wel budget

20-12-2021 18:01

Kuytblessure +10418

Hangt ervan af. Als Senesi weg moet zal Hendriks de invulrol van Geertruida krijgen. Dan is het wel noodzakelijk dat daar nog iemand achter zit, zeker voor Malacia's positie. Onze twee linksbacks uit de reserves zijn geblesseerd. Het is heel logisch om dat op te vangen met een huur.

20-12-2021 20:27

julio54 +3128

Als dit waar is dan worden we kampioen 💪

20-12-2021 16:15

IJzerenKees +129241

ja ook goeiemorgen dit wisten we toch al weken

20-12-2021 15:59

paulus56 +254519

Dat het vandaag maandag zou zijn.
Je nest net uit dat je denkt dat het nog in de ochtend is.

20-12-2021 16:12

IJzerenKees +129241

ja had me helemaal klem gezopen gister avond
oh nee toch niet
kei hard gewerkt joh vandaag

20-12-2021 16:16

paulus56 +254519

Ha ha ha ha jij en hard werken.
Nou oke geloof je een beetje maar niet meer hoor

20-12-2021 16:17

IJzerenKees +129241

had bijna geen tijd voor koffie
maar een bak op vandaag
zou bijna uitdrogen

20-12-2021 16:22

IJzerenKees +129241

om paulus kn verwarring te brengen
die gozer zit niet op te letten joh

20-12-2021 17:11

paulus56 +254519

Weet het niet met die twee.
Als het zulke goede spelers zijn waarom krijgenze dan de kans daar zelf niet.
Passen ze daarniet in het systeem en hier wel of zijn ze gewoon niet goed genoeg dat ze daar geen kans meer krijgen en dat wij dadelijk nieuwe pispaaltjes hebben

20-12-2021 15:55

Wingcommanderbell +6966

Inderdaad zeg, ga dan gewoon voor de sterspelers van deze clubs!

20-12-2021 16:01

paulus56 +254519

Daar gaat het niet om maar passen ze hier dan wel.
En als het groei briljantjes zijn krijgen ze toch meer kansen in hun eigen elftal.
Of zijn ze gewoon niet goed genoeg en verhuren maar die hap.
En zitten wij er een periode mee opgescheept de huur moet je wel betalen

20-12-2021 16:10

paulus56 +254519

Middag ben je al op bestemming

20-12-2021 16:28

paulus56 +254519

En wat ik dus bedoel daarmee hebben we er wat aan anders zou een club die meer te besteden ze wel weg halen voor onze neus.

20-12-2021 16:30

Wingcommanderbell +6966

We spelen woensdag.

20-12-2021 16:56

IJzerenKees +129241

we moeten het proberen
hebben niet veel geld
dus zullen in deze vijver moeten vissen
en die diallo kan echt wel wat maar ja bij manchester hebben ze een hoop jongens lopen
middag paulus trouwens
heb al weer genoeg koffie op
klere zooi krijg er kop pijn van

20-12-2021 16:14

FR-Arnhem +49954

Ihattaren zou ik ook pakken als het transfervrij kan

20-12-2021 15:41

Kuytblessure +10418

Als je op Marrokaanse mannen valt. iedereen z'n ding toch?

20-12-2021 15:50

FR-Arnhem +49954

Zo is dat, yalla!

20-12-2021 15:53

limitless_rdam +1759

Kan er mooi bij idd Slot weet wel raad met zn depressie en vervolgens hem weer laten opbloeien en de jackpot mee slaan!

20-12-2021 20:03

FRRMS +26121

Waarom een LB?
We hebben een nieuwe CV erbij nodig
We hebben Hendriks

20-12-2021 15:19

MarioFR +11898

Hendriks is juist cv... Dat hij toevallig op linksback ook redelijk uit de voeten kan is mooi meegenomen

20-12-2021 15:26

DerKeijzer +3635

Hendriks en Geertruida moet je vertrouwen geven, die hebben laten zien dat het goede vervangers zijn.

20-12-2021 15:45

haatneuzen +302

een goede spits is ook welkom. loopt een geen groot talent rond bij liverpool of manchester city die verhuurd kan worden

20-12-2021 15:16

DerKeijzer +3635

diallo is spits/vleugel dus die zou dat kunnen

die hebben ze voor 25 milj gekocht dus zal wel een redelijk talent zijn.

20-12-2021 15:45

Spiderpig +174589

Laat maar komen...

20-12-2021 15:10

jack.f +5029

Een links back die hebben we tovh zelf wel lopen in de jeugd.

20-12-2021 15:07

MarioFR +11898

Te jong nog / geblesseerd

20-12-2021 15:26

svds +33434

En Diemers, Teixeira, Hall, Antonucci, Balde mogen vertrekken. Senesi laten gaan 1.5 jaar contract gaat niet verlengen en 1 van de slechtse spelers in de selectie, zwaar overschat fout op fout bij die gozer. heel snel verkopen. Als je het aankoopbedrag terug krijgt mag je blij zijn. En haal je een betere en goedkopere voor terug

20-12-2021 14:29

NSFR87 +4664

oké technisch directeur svds

20-12-2021 14:32

svds +33434

Nee hoor gewoon feyenoord tm nieuws

20-12-2021 14:32

Peterk +34789

svds is kampioen stom lullen......

20-12-2021 14:35

fr12denno +500

Zeg dat wel.
Als je denkt alle onzin te hebben gehoord, overtreft altijd wel iemand nog idioter voor te doen.

20-12-2021 14:48

svds +33434

Is er toch nog 1 kampioen die wat met Feyenoord heeft. Maar je mag denken wat je wil.. feiten liegen niet maar met je Feyenoord bril op Is het moeilijk een keer realistisch te kijken..

20-12-2021 15:04

remco112 +16288

Senesi één van de slechtste spelers van de selectie noemen......

20-12-2021 14:46

RicoFR36 +26618

Hij behoort ook niet tot 1 van de betere iig.

20-12-2021 15:01

svds +33434

Precies gewoon realistisch kijken

20-12-2021 15:04

svds +33434

Is hij ook. Bijlow, Pedersen, Malacia, Geertruida, Kokcu, Sinisterra, Nelson, zijn allemaal al talentvoller, Trauner, Aursnes, Toornstra, zijn allemaal beter dan hoor je dus bij de slechtse in de selectie

20-12-2021 15:05

remco112 +16288

Milambo is ook talentvoller, is die dan ook direct beter?

Toornstra was gisteren schandalig.

20-12-2021 15:37

Moesti-010 +3123

Balde zegt ie dan hahahaha

20-12-2021 15:40

svds +33434

Kont gewoon bij Feyenoord TM weg mag vertrekken op huurbasis bij een rendabel bod definitief...

20-12-2021 15:41

detrotsvanrotterdam +8618

Dus we gaan iemand halen die wil spelen en niet op de bank zitten naar ons toehalen en ...op de bank zetten. Zinloze actie.

20-12-2021 14:20

atavistic1997 +3693

Je ziet nu dat onze bank niet goed genoeg is om concurentie te bieden of om af en toe een speler rust te geven of in de 60e min te wisselen als het 2-0 staat. Er is in onze selectie genoeg ruimte om minuten te maken. Dessers pakt ook zn minuten, zat bij genk op de bank en is als bankzitter gehaald. Als een speler laat zien dat hij hoort te spelen zal hij van Slot zn minuten krijgen

20-12-2021 14:49

detrotsvanrotterdam +8618

Nee dat zie ik helemaal niet.
Marciano, Geertruido, Nelson, Dessers zijn me meegevallen. Het zijn juist een aantal basisspelers die minder zijn zoals Til, Pedersen en Sinestera.

21-12-2021 00:54

Aidan_Exclusive +7783

Dit soort spelers passen erg goed in het spelersprofiel waar we sinds dit seizoen op scouten, jong talentvol maar toch al de nodige ervaring op het hoogste niveau.
De vijver waar we in aan het vissen waren is wel eens anders geweest!

Het zou erg mooi zijn als het lukt om ze alle twee binnen te halen.
Diallo heeft alles in zich een sensatie te worden in de eredivisie en Malacia krijgt dan met Bradaric eindelijk een concurrent die hem dwingt op het toppen van zijn kunnen te spelen

20-12-2021 14:10

Bati +39488

Maakt geen reet uit hoe jong iemand is als we die huren, tenzij je een optie tot koopt bedingt wat je kan betalen en bij Diallo is dat natuurlijk een utopie.

20-12-2021 14:41

Peterk +34789

Ja, Braderic staat te springen om van de ene naar de andere bank te verhuizen. Daarnaast is Malacia je groeibriljant die heeft geen directe concurrent nodig enkel iemand die hem kan vervangen bij een blessure....en die Hendriks heeft dat al behoorlijk gedaan....

20-12-2021 14:53

Spiderpig +174589

Malacia kan weleens gaan vertrekken... Dan heb je z'n vervanger al in huis

20-12-2021 15:12

Aidan_Exclusive +7783

Zo is dat!
Dan heeft zijn vervanger al een half seizoen meegedraaid en is hij er klaar voor om het over te nemen

20-12-2021 16:21

debreker +6444

Moet je wel 4m neer tellen

20-12-2021 19:56

Aidan_Exclusive +7783

Als je er 15 voor Malacia krijgt is dat toch prima?

20-12-2021 20:34

debreker +6444

Je weet dat diallo bij man united als linksbuiten speelt? En dat daar nu sinisterra loopt? Dus dan gaat sinisterra banken omdat een huur speler moet spelen?

20-12-2021 19:55

Aidan_Exclusive +7783

Hij kan op alle drie de posities voorin uit de voeten en volgens mij heeft hij het meest aan de rechterkant gespeeld, want nee ik zie Sini niet zo snel banken

20-12-2021 20:28

devliegendehollander +1652

Die kwam niet...

20-12-2021 14:06

devliegendehollander +1652

Ken je die mop van Diallo en de winterstop?

20-12-2021 14:06

Lowbel +1245

Nee ... die raakte weer geblesseerd?

20-12-2021 14:16

kkhahsdedhkdh +43243

Is dat dezelfde mop als die van Bjorkan, die goede linksback die gratis naar ons komt?

20-12-2021 14:27

devliegendehollander +1652

Bijna het zelfde...

20-12-2021 14:28

Peterk +34789

O, gaat het dooien?

20-12-2021 14:54

fey4life010 +2822

ze komen..ze komen..ze komen..ze komen..ze komen..

eind van de Window..sorry ze komen niet

20-12-2021 14:02

Kuytblessure +10418

Ze worden bestempeld als targets. Niemand beweert dat ze komen.

20-12-2021 15:55

Paulus98 +148225

Het is weer huur, als ze dan goed spelen gaan ze weer weg.
Ik heb het niet zo op huren.

20-12-2021 14:02

MKF +7836

We moeten het met dit soort spelers hebben van huur. Wij hebben namelijk geen geld.

20-12-2021 14:03

MKF +7836

Ik stem hier mee in.

20-12-2021 17:56

WTSGD +18139

Nee liever niemand halen of middelmatige spelers die misschien 1x in de 10 wedstrijden leuk spelen.

Je hebt geen geld. Huren is de enige mogelijkheid om een beetje kwaliteit in je selectie te pompen. Zo moeilijk is het niet.

20-12-2021 14:03

onbekend +89773

We hebben niet al te groot budget. Als je dat beetje kan gebruiken om je gericht te vetsterken en op 1 of 2 posities je kan versterken met een huurspeler van dat niveau, dan doe je gewoon prima zaken.

20-12-2021 14:04

Cor58 +1375

een voordeel is dat je weer kunt terugsturen als ze niet bevallen. zie Bozinek

20-12-2021 14:15

wilbert17 +23476

Die is niet teruggestuurd hoor. Transfer naar Dusseldorf. Daar kwam hij niet vandaan!

20-12-2021 15:03

RicoFR36 +26618

We mogen blij zijn dat zoiets als huur bestaat.

20-12-2021 15:03

onbekend +89773

Hopen dat er investeerders komen en dat je Kökçü en Sini kan behouden. Liefst ook nog Malacia. Senesi bij een mooi bedrag kan je beter opvangen. Zoveel mogelijk bij elkaar houden, anders begin je weer op 0.

Met Diallo erbij voor 1,5 seizoen heb je er weer een topspeler bij voor de eredivisie. Dan alsnog moet je je richten op een vervanger van Til, 1 back up voor Kökçü en Aursness, een cv, een Linksback en een spits. Ga er maar aan staan.

Bozenik, Til, Nelson, Teixeira, Diemers, (Senesi mits goede prijs) laten vertrekken of gaan al weg.

20-12-2021 14:01

gokufan +5469

We zitten al tegen het einde van december en niks

20-12-2021 14:01

Tistogwa +50418

transferwindow loopt van 4 januari t/m 31 januari gokufan

20-12-2021 14:06

gokufan +5469

Daar heb ik het niet over

20-12-2021 15:31

TinusRinus12 +345

Snap je gedachte maar spelers aanhouden is nu in mijn ogen het domste om te doen. VERKOPEN!!! Sini, Senesi en Kokcu aan het einde van het seizoen verkopen als het kan voor een mooi bedrag. Doorselecteren en zwarte cijfers draaien is in deze tijden cruciaal! En huren met optie tot koop is een goede manier om spelers van dichtbij als mogelijke vervangers te bekijken en testen.

20-12-2021 14:16

Drie90 +8348

Eens, zodra rondom een speler positief sentiment heerst moet je juist wel een keer verkopen. Zie Jorgensen, Senesi, Haps. Ook van Kokcu, Malacia, Geertruida en Sinisterra kunnen we ons veel mindere perioden herinneren.

20-12-2021 14:46

TinusRinus12 +345

Klopt! Helemaal eens.

20-12-2021 17:50

debreker +6444

Leg nu eens uit waarom die diallo een topspeler ere divisie is? Hij raakt geen knikker bij man united, slechte statistieken, en 2 trainers zien het niet in hem zitten

20-12-2021 19:58

Frisian +1445

links back …. Bangura van Cambuur…hoeft vast geen 4 miljoen te kosten

20-12-2021 13:57

FRQQ93 +20359

Ja want het is vaak gebleken dat eredivisie transfers naar de top 3 werken….. Lille is wel niveautje hoger dan Cambuur

20-12-2021 13:58

pellevg +4433

Komt uit onze jeugd

20-12-2021 13:59

MarioFR +11898

Dat iemand op tranfermarkt.nl bepaald dat iemand 4 miljoen waard is betekent niet dat ie dat ook kost

20-12-2021 15:37

010_SOUTH +4936

Wat zeggen jullie dan van onze aanvoerder? Die breeduit staat te lachen grallen en grollen met onze Judas na de wedstrijd?

20-12-2021 13:56

Criticus +21920

Toornstra was buiten die actie al een drama gisteren. Toornstra kan het niet meer aan als ploegen druk zetten. Behoorlijk teleurstellend dat, dat onze aanvoerder en routinier is. Maar, misschien dat ie door dit soort vertoningen sneller uit de basis zal verdwijnen.

20-12-2021 13:58

dre82 +5727

Moet hij dan huilend zijn kop eraf slaan?

20-12-2021 13:58

MKF +7836

Had wel mooi geweest.

20-12-2021 14:04

Roadrunner +6

Wat denk je nou? Dat het in de catacomben niets gebeurd is? Overigens stonden ze in de tunnel ook gewoon te lachen met elkaar

20-12-2021 14:00

Wesley Givens +153

Lekker belangrijk.. spelers voelen dat niet op die manier. Zelfs mij maakt het niet veel uit. Als feyenoord zelf geen zooitje er van had gemaakt had je dit probleem nooit gehad

20-12-2021 14:00

Vince78 +11552

Precies dit. We hadden zelf onze zaken beter voor elkaar moeten hebben. Stel je toch eens voor, dat hij nu onze rechtsbuiten was geweest. Dan was het helemaal een top elftal geweest.

Maar we hebben er jaren een potje van gemaakt. Vorige winter hadden we Advocaat al weg moeten sturen. Slot zat toen al te wachten. En als we een gelimiteerde transfersom opnemen, had daar natuurlijk een clausule geen PSV/020 bij moeten staan. Nu due er niet stond, is het aan de speler en de markt. Voor 10 miljoen hadden ze hem niet gehaald.

20-12-2021 14:36

Paulus98 +148225

Niets, wij de supporters, maken het allemaal veel erger.
Wij maken die wedstrijd tegen die grachtendrollen veel groter dan het moet zijn.
Het mooie is toch dat heuvelhut de wedstrijd niet uit heeft kunnen spelen omdat hij zijn stempel er niet op kon drukken.
Gewoon woensdag 3 punten halen en weer verder gaan.

20-12-2021 14:01

WTSGD +18139

Veel moraalridders hier maar kunnen lachen direct (!) na zo’n beroerde wedstrijd is gewoon hopeloos. Getuigt van slechte mentaliteit.

20-12-2021 14:02

feyenoordos +11785

Toornstra is een mietje. Pelle of Kuyt was kapot van een verlies en Toornstra staat te lachen na een beschamende wedstrijd. Geen winnaarsmentaliteit

20-12-2021 14:30

MarioFR +11898

Geen problemen mee? Die spelers moeten gewoon professioneel daarmee om gaan. Toornstra heeft toch gewoon dagelijks 4 jaar lang met hem gespeeld? Niet gek dat ze dan gewoon even wat grapjes maken en wat praten als je elkaar weer ziet na de wedstrijd..

20-12-2021 15:39

debreker +6444

De halve selectie was met berghuis bezig gisteren blind ofzo?

20-12-2021 20:00

Tistogwa +50418

Dit soort spelers worden gewoon voor de breedte gehaald en gaan niemand zomaar uit de basis spelen.
Meer als talenten zijn het gewoon niet.
Daar doen marktwaardes niets aan af. Die natuurlijk op zich al vermakelijk zijn om naar te kijken.
Bij Arsenal had Riess Nelson nog een marktwaarde van 15 mil nu is het nog maar 9 mil.
Met andere woorden hij is de helft van zijn talent onderweg ergens verloren lol

20-12-2021 13:55

Kuytblessure +10418

Bullshit. Marktwaarde wordt niet bepaald door 1 of andere vrijwilliger van transfermarkt.com.

20-12-2021 16:01

Tistogwa +50418

Nee daarom maar er wordt zo vaak aan gerefereerd dat ik het wel vermakelijk vind Kuytblessure ;)

20-12-2021 16:12

realistisch1953 +14112

CL....? dan moet er wel heel veel gaan veranderen/verbeteren binnen Feyenoord anders blijft dat bij dromen.

20-12-2021 13:54

Kuytblessure +10418

Wat lul jij in de rondte?

20-12-2021 13:56

Bal-Bal +5064

Als Nederlabd 6e kan worden en de portugezen kan voorblijvendan heb je fewoon 2 CL en 1 voorronde CL. Dan gaat de bekerwinnaar direct naar poulefase EL en heb je nog 2 ploegen voor de conference. Dan zou je 6 europese plekken hebben ipv5. Plus 3 gegarandeerde poulefases. Dat is goud...

20-12-2021 13:48

Bal-Bal +5064

Al weet ik niet of we dan een CL waardig team hebben. Maar als je dan verluest en de EL play offs ook kom je uiteindelijk toch in de conference :D

20-12-2021 13:49

Kuytblessure +10418

Nee die nieuwe ticket verdeling is pas voor de eindstand van volgend seizoen.

20-12-2021 13:57

debreker +6444

In 2024 pas pipo dan is feyenoord al failliet

20-12-2021 20:01

JoeJoe +9208

Braderie, altijd gezellig

20-12-2021 13:48

Solida +37328

Wat was dat ook alweer..?

20-12-2021 13:52

jaapb +18021

Zouden mooie versterkingen zijn om in ieder geval mee te kunnen doen bovenin. Als Malacia wegvalt heb je iets en die andere gast kan prima lekker rechtsbuiten gaan ballen? Komen nog voldoende wedstrijden...

20-12-2021 13:45

debreker +6444

Diallo heeft net als nelsson nooit rechtsbuiten gespeeld

20-12-2021 20:02

jaapb +18021

Dan gewoon een fatsoenlijke rechtsbuiten regelen ipv hem

20-12-2021 20:05

coenf99 +4726

Ik zou Sini weer in de spits zetten. Is snel, kan goed koppen en heeft een actie in huis. Nelson op links en dan misschien die Diallo op rechts en anders Jahanbakhsh

20-12-2021 13:42

Yorampaar +4085

Linssen heeft het vrijwel elke wedstrijd goed gedaan in de spits. Je moet hem er niet meteen uithalen als het even niet meer lekker loopt

20-12-2021 13:44

FRSebbie +37629

Loopt er niets in de jeugd voor linksback?

20-12-2021 13:42

Jordy_Clasie +5226

Candelaria, maar die is op het moment herstellende van een kruisbandblessure.

20-12-2021 13:44

elgardinero1993 +8311

Candelaria en Hartman. Waarbij ik die 1e hoger inschat allebei out met kruisbandletsel..

20-12-2021 13:45

Joepie. +10179

Aanmodderen met huurspelers die toch niet in de basis komen.

Waar zijn die tijden gebleven dat we gerichte basis aankopen konden doen.

20-12-2021 13:41

Koekert +5464

Uhhhm, jaren 70?

20-12-2021 13:42

Joepie. +10179

Dat betekend dat deze club eigenlijk schijndood is.

20-12-2021 14:00

teauvenoir +78097

Nee, in de jaren 70 is juist het verval na wereldcup ingetreden. Jaren 60, toen werden goede spelers aangetrokken: begin jaren 70 de vruchten van geplukt

20-12-2021 14:02

Kuytblessure +10418

Die Diallo staat echt wel in de basis en die Bradaric is met een optie tot koop.

20-12-2021 14:00

debreker +6444

Welnee dat is dan puur geld weg gooien met jahanbakshs als diallo op rechts komt te staan.

20-12-2021 20:03

Kuytblessure +10418

Datzelfde argument gaat op wanneer Jens hem op de bank houdt (of eventueel Nelson). Dus als reden om Diallo niet te halen beetje raar. We hadden allemaal meer van Alireza verwacht. Misschien komt dat nog.

Als je alles met geld in je achterhoofd doet konden we net zo goed Aursnes, Til en Dessers niet halen omdat we AEB, Antonucci en Bannis hebben. Dat schiet sportief gezien natuurlijk niet op.

Amad is buitencategorie, als United hem hier wil stallen voor z'n ontwikkeling moet je dat met twee handen aangrijpen.

20-12-2021 20:16

Paulus98 +148225

Toen we geen boetes kregen.

20-12-2021 14:06

Wietse +23996

Diallo halen, maar ondertussen houd je Nelson en Alireza op de bank, omdat Toornstra niet aan spelen toekomt? Klinkt erg onlogisch.

Bradaric zie ik ook niet graag als huurling komen. Malacia speelt tot nu toe alles en Hendriks moet t.z.t. ook kansen krijgen om zich te bewijzen.

Geef het geld liever uit aan een gerichte aankoop.

20-12-2021 13:40

Mrunterwijst +10611

4 huurspelers in 1 seizoen is wel erg veel

20-12-2021 13:40

Mrunterwijst +10611

Verrek, Dessers ook ja haha

20-12-2021 21:24

poehhee +3983

Vitesse is officeel door dus de eerste market pool is ook bepaald.
246.249,- EUR erbij voor Feyenoord.

https://www.football-coefficient.eu/team/72-feyenoord-rotterdam/

Totaal een kleine 7,6 mln verdiend nu.

20-12-2021 13:39

Kaloe +9506

En de andere 9 targets ?

20-12-2021 13:38

Dezwartetulp +76719

Vergeet die Diallo.
Zwaar overgewaardeerd en te licht/jong.

20-12-2021 13:28

dre82 +5727

Een type Summerville dus ;-)

20-12-2021 13:35

Dezwartetulp +76719

Die is echt 2 klassen beter

20-12-2021 15:00

Sleepie +11911

Oké als jij het zegt; halen dus

20-12-2021 13:37

Dezwartetulp +76719

Ik vind het prima hoor, als daarmee weer mijn gelijk bewezen wordt.

20-12-2021 15:00

Kuytblessure +10418

Is gewoon een supertalent, niks overgewaardeerd.

20-12-2021 14:03

patakagopa +1366

Beter vet gedrukte letters omtrend Diallo! Wordt gek van die berichten, die man is wel zo goed en zal je zien dan gaat ie naar een 1 of andere kutclub!

20-12-2021 13:26

Willem10 +11981

Een zekere club uit de Hoofdstad van NL schijnt interesse te hebben.

20-12-2021 13:38

patakagopa +1366

Hou ff op jij hehe

20-12-2021 14:04

Willem10 +11981

In Diallo. Heb ik hier ergens gelezen. Of het feitelijk waar is weet ik niet.

20-12-2021 15:13

Joepie. +10179

Een club zonder geld, huurt spelers die niet goed genoeg zijn.

20-12-2021 13:26

soccer4future +1521

Brian Ocampo is een goede optie voor extra vleugelaanval opties, zijn contract loopt af op 30 december 2021
https://www.transfermarkt.com/brian-ocampo/profil/spieler/598765

20-12-2021 13:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties