Buitenlandse media lovend over De Kuip en kritisch op Ueda

Buitenlandse media lovend over De Kuip en kritisch op Ueda

De Italiaanse media en Nederlandse media hebben aandachtig gekeken naar de wedstrijd tussen Feyenoord en AS Roma. De kraker in de tussenronde van de Europa League eindigde in een 1-1 gelijkspel, waardoor alles nog mogelijk is tijdens de return. Nederlandse media zagen dat de ploeg van trainer Arne Slot, ondanks de diverse blessuregevallen, goed voor de dag kwam.

In Italië waren de verwachtingen van Feyenoord hoog nadat SS Lazio aan het begin van het seizoen in de Champions League met nul punten naar huis werd gestuurd. Donderdagavond werd dat niveau niet aangetikt, zo zag SportMediaset. ''Het Feyenoord dat we vanavond zagen, zorgt niet voor schrik, maar Arne Slot kan spelers terugkrijgen en dan wordt het weer een strijd in het Stadio Olimpico.'' Vooral Ayase Ueda viel volgens de krant uit de toon en werd beoordeeld met een 4.5. ''De Japanse spits zette een ongrijpbare prestatie neer. Heel weinig.''

De La Gazzetta dello Sport was vooral onder de indruk van Het Legioen. ''De Kuip stond vanaf het begin in vuur en vlam, maar het spel kwam wat moeilijk op gang. Uiteindelijk zocht Roma teleurgesteld de kleedkamers op. Paixão, de kleinste van allemaal met 1.67 meter, kopte raak. Bovendien kwam Roma, in tegenstelling tot het duel met Inter, niet tot goed voetbal.'' De roze sportkrant kopt dat het een gouden gelijkspel is voor AS Roma en dat zij volgende week met het thuisvoordeel de tussenronde van de Europa League moeten overleven.

Corriere della Sera zag AS Roma bij fases het betere van het spel hebben. ''De Giallorossi speelden in de eerste helft beter dan de Nederlanders en raakten met Paredes de lat, maar in de blessuretijd sloeg Paixão toe. In de tweede helft maakte Romelu Lukaku de verdiende gelijkmaker, al werd Svilar in de 91e minuut nog gered door de paal na een vrije trap van Ivanusec. Daniele de Rossi pakt zodoende een kostbaar gelijkspel bij zijn Europese debuut. Hij kan met veel optimisme uitkijken naar de return. Wat de Giallorossi-fans hoop geeft, is niet alleen het resultaat, maar ook het bewijs van de grote persoonlijkheid van het team, dat in de eerste helft veel beter speelde dan zijn tegenstander.''

Thomas Beelen
De Telegraaf is juist lovend over Feyenoord. De krant zag de Rotterdammers, ondanks de vele blessuregevallen, hoog druk zetten. ''Als een Italiaans icoon als Daniele de Rossi zo trots is op zijn ploeg en zoveel complimenten uitdeelt aan Feyenoord, moeten de Rotterdammers op zijn minst toch hoop blijven putten dat ze volgende week bij de derde ontmoeting met AS Roma wel kunnen uitschakelen. Ook al wordt het niet voor het eerst een monsterklus in Rome. Feyenoord ging fysiek mee in elke strijd, leek met de vervangers allesbehalve onder de indruk van alle grote namen bij AS Roma.''

De krant deelt verder complimenten uit aan Thomas Beelen. De centrale verdediger heeft reuzenstappen gezet in zijn ontwikkeling en was geen moment onder de indruk van AS Roma. Het Algemeen Dagblad sluit zich hierbij aan. ''De kans dat Lutsharel Geertruida komende zomer alsnog vertrekt uit de Kuip, na zijn bijna-transfer naar RB Leipzig, is erg groot. Met Beelen heeft de Rotterdamse club al een natuurlijke opvolger in huis: wederom een verdediger die met ruimte in zijn rug durft te spelen, en die aan de bal moeiteloos brengt wat Slot verlangt.''

Plaats reactie
666

JohnFR12 +2528

Heeey Ueda! OE-A! I wanna Knowhowhowhowhowhow, Wanneer scoor je nou eens gedverdegedver!!?

18-02-2024 02:09

FeyRot010 +23098

Feyenoord kan niet winnen van Italiaanse ploegen. Laatste was vgm Inter over 2 wedstrijden of 1 finale?

17-02-2024 01:53

Vincent.S52 +148

Inter-Feyenoord 0-1
Lazio-Feyenoord 1-2
Feyenoord-AS Roma 1-0
Feyenoord-Juventus 2-0
Feyenoord-Lazio 3-1

Om zomaar wat wedstrijden op te noemen uit het (recente) verleden.
Dus Feyenoord kan wel degelijk winnen van Italiaanse clubs.

17-02-2024 08:32

Skexis +2033

Kramer heeft in RTV Rijnmond helemaal gelijk over Ueda!

Daarnaast hebben beide flankspelers ook niet echt een geweldig doelsaldo dus die zullen eerder proberen zelf te scoren, neem het voorbeeld van Paixao z'n rollertje langs de goal gisteren die hij ook naar Ueda had kunnen spelen.

16-02-2024 21:12

kazan +1455

of je nou in Belgiese competitie speelt of tegen geroutineerde Italiaanse schooiers is wel een groot verschil,hij heeft een doelpunt nodig om wat rustiger voor de goal op te treden.

16-02-2024 15:49

AMG +941

zijn we eindelijk af van de discussie over een extra verdediger dus investeer in de flanken

16-02-2024 14:56

luc86 +3606

Ueda moet gewoon de gym in voor ons voetbal. Dat had in een half jaar tijd wel beter gekund volgens mij..

16-02-2024 14:24

teauvenoir +77785

Qua fysiek, uiterlijk en capaciteiten is Ueda ideale spits voor Dames 1.

16-02-2024 14:05

Pelle25 +3751

Hij is niet slechter dan santi de afgelopen weken

16-02-2024 13:02

Paulus98 +144525

Laten we hem nog even de tijd geven, Santi stond er ook niet gelijk.

16-02-2024 12:32

SteffieFR +6711

Ueda echt wel zwak. Qua type spits vind ik het nog wel wat: tegenstander afhouden en slimme loopacties

Maar vooral zijn basistechniek is gewoon beneden peil. Slechte aannames, slechte kaatsing, slechte passes

16-02-2024 12:29

Bradley5314 +1400

Net zoals gimenez

16-02-2024 12:40

Pelleboog1908 +42643

Ik maak ook vaak slechte aannames.

16-02-2024 12:50

rensrotterdam +3971

Feyenoord heeft het naar omstandigheden goed gedaan, de volgende stap zetten voor Feyenoord is heel lastig.. Het is te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet en dat is jammer. In de CL komen ze altijd net te kort en tegen ploegen uit de toplanden is het vaak ook net niet. Die Ueda is natuurlijk een ramp, wat een schooljongen in het veld en dat heeft miljoenen gekost, die scout mag zich nog wel eens bedenken. In Rome heb je een voorhoede nodig die dreigend is zodat ze niet Feyenoord kunnen vastzetten, die is daar niet dus drukt AS Roma je gewoon tegen de muur.

16-02-2024 12:27

Pelleboog1908 +42643

Zo, teksten hoor.

16-02-2024 12:51

ezechiel +2218

Veld ziet er slecht uit zeg!!! Tis bijna een zandbak

16-02-2024 11:32

fr-kampioen 09-10 +396

Viel mij gister ook op.. Na vertrek Beltman, is het er niet beter op geworden

16-02-2024 11:48

medtown +5938

Heeft natuurlijk niks te maken met 3 wedstrijden in 7 dagen en dat het natter is dan Kim Holland in het weekend.

16-02-2024 12:10

Gers +12738

Hahaha eens

16-02-2024 12:16

Pelleboog1908 +42643

Net nog een prijs gewonnen.
Het is hartje winter, supernat geweest, geen zon geschenen.
Zand erop is nog het enige om het een beetje te redden.

16-02-2024 12:52

S.A.F +5527

Ueda kun je afschrijven. Met een beetje voetbalinzicht zie je gewoon dat hij op alle gebieden te kort komt. Slechte looplijnen, niet aanspeelbaar, ballen springen van zijn voet, enz.

Diegenen die roepen dat hij tijd nodig heeft: die heeft hij al gehad. Hij is gehaald als recordaankoop om te concurreren met Gimenez. Hij is international en ook niet meer piepjong. Hij moet er nú staan, of in ieder geval zijn goals meepikken.

Deze gast presteert nog minder dan wanneer je Henk Veerman voor €100.000 had opgehaald. Of Michiel Kramer. En ik zie geen reden, los van wishful thinking, om aan te nemen dat het nog goed komt.

Dat heb ik wel bij bijv. Ivanusec en Minteh, die hun kwaliteiten af en toe laten zien.

16-02-2024 11:31

Ninovas +28292

Totaal andere type spits, moet je meer bedienen als Santi en elke wedstrijd zie je het weer.

Santi kan je nog wel eens een balletje in z'n voeten geven, ueda moet je de diepte in sturen

16-02-2024 11:38

S.A.F +5527

En dat is dus precies hoe wij nooit spelen.

16-02-2024 12:25

Ninovas +28292

Nope, hebben we 6 maanden om hem de spits te maken die we nodig hebben

16-02-2024 12:55

FeyRot010 +23098

Slecht gescout dan, moet 1 op 1 in te passen zijn

17-02-2024 01:55

Gers +12738

Waarvan acte maar nu al Ueda afschrijven moet je niet doen en gaat ook zeer zeker niet gebeuren....wat niet wil zeggen dat je geen gelijk gaat krijgen

16-02-2024 12:18

dickievoormekaar +5713

Je zwetst, sorry

Ik ken hem van Cercle, de man scoorde aan de lopende band en ook weer 4x met de Azië cup. Het kan zijn dat hij niet bij het Slot systeem past, maar dat is dan uiteraard niet zijn schuld.

Als je Ueda opstelt, moet je hem de juiste ballen geven, in de diepte dus. Slot of John moet ff wat cercle potjes van vorig seizoen bekijken ...

16-02-2024 15:38

S.A.F +5527

Het punt is: Slot speelt niet met ruimte in de diepte. Kijk eens naar onze wedstrijden: we spelen altijd op balbezit en nemen eindeloos de tijd om tot een doelpoging te komen, waarbij er vaak 20 spelers in de zestien staan en er geen ruimte ís. Dan had je dus ook geen Ueda moeten kopen. En ik vraag me ten zeerste af of hij het binnen een ander systeem wel kan. Hij mist kwaliteit, want balaannames, schoten en loopacties zijn gewoon slecht.

Cercle Brugge en Azië Cup (winnaar Qatar…) zou ik vooral niet te serieus nemen.

16-02-2024 16:07

dickievoormekaar +5713

Zo! Cercle is prima clubje. Hij stak net als Lang boven de rest uit. 23 goaks, 2 assists en dat bij het excelsior van België.

16-02-2024 18:21

FeyRot010 +23098

Vlemminx scoorde ook 22x voor nec

17-02-2024 01:56

dickievoormekaar +5713

Ook international? 4 goals op een soort van ek? In maar een paar wedstrijden.....

17-02-2024 02:15

S.A.F +5527

Mbokani scoorde er ook een hoop.

België is totaal geen Nederland.

17-02-2024 07:12

dickievoormekaar +5713

Non-argument:

Slowakije ook niet, kijk naar Hancko.....
Oostenrijk ook niet, kijk naar Trauner.....

18-02-2024 00:57

S.A.F +5527

Wat is je punt precies?

18-02-2024 01:32

Peterk +34614

Kramer of Veerman noemen...dan haak ik af als je het niet erg vindt

16-02-2024 15:53

S.A.F +5527

Dit was vooral een overdrijving.
Maar als ik erover nadenk, zouden zij het binnen dit systeem waarschijnlijk nog beter doen dan Ueda.

16-02-2024 16:08

GentlemanGio +1761

Naar wat ik tot nu toe gezien heb, geef ik je gelijk, maar ik hou toch nog even vast aan wishful thinking en wat vertrouwen in staf en scouting

16-02-2024 22:43

RdamNoord +194493

Ueda kan er echt geen klote van.
Kan hoog springen, maar voetballen is toch anders.

16-02-2024 11:30

dickievoormekaar +5713

Gelul, lijkt mij. Was bij het kleine Cercle topscorer van België. Scoorde met Azië cup 4x. Je moet hem goed inzetten, daar gaat het fout.

16-02-2024 15:40

Timberman +95147

Beelen steal 2.7m

16-02-2024 11:28

Kieboom +39339

Contract Beelen open breken.

16-02-2024 11:25

Santiscoortwel +1767

Beelen doet me denken aan De Vrij. Ik weet het grote woorden, maar wat ik gisteren heb gezien was echt van dat niveau.

16-02-2024 11:10

Kieboom +39339

Denk de Vrij nog iets beter kan voetballen.
Alleen fysiek en qua inzicht schat ik Beelen nog hoger in.
Kan echt een leider worden met zijn rust

16-02-2024 11:24

Pelleboog1908 +42643

Beelen is wel ff wat beter dan De Vrij.
En dat zegt wat.

16-02-2024 12:54

Maarterazzi +34880

Ik ga even mijn paixão verlengen

16-02-2024 11:03

Gers +12738

Haha is het nodig? steen er aan hangen helpt mss

16-02-2024 12:19

Louise +131

Sfeertje. Altijd. Nooit opgeven. En dan een 17- jarige het veld in sturen. Klasse. En niemand was echt onder de indruk van die grootverdieners. Geweldig!! Een 10 voor alle jongens van onze club die gisteren in het veld hebben gestaan. En natuurlijk voor Arne.

16-02-2024 11:02

CR1908 +3000

Daaraan toevoegend: de manier hoe deze 17 jarige inviel. Lekker ongestoord spelen, branie en lef tonen en een enorme drive brengen.
Dat gold overigens ook voor Milambo, maar die had niet zijn debuut.

Met Beelen, Milambo, Zechiël en Reid (tot zover je kunt beoordelen op 20 min) heeft Feyenoord weer enkele pareltjes en kan er door geschakeld worden wanneer nodig.
Voeg daar Slory aan toe hopelijk.

16-02-2024 11:46

GentlemanGio +1761

Zo dan, helemaal eens, applaus 👏

16-02-2024 22:47

078connection +24244

Ueda is een speler die je moet weggesteken, een afmaker. Geef de bal in de loop.

16-02-2024 11:01

Pelleboog1908 +42643

Precies.
En dat geldt voor Gimenez eigenlijk ook.

16-02-2024 12:54

078connection +24244

Klopt Gimenez ook eigenlijk

16-02-2024 15:24

ElleFR1406 +36434

Ueda is tot nu toe nog niet rendabel geweest, maar schoot ze er bij Japan en Royal Antwerp ook gewoon in.

Dus het zou toch een keer moeten gaan gebeuren…..

16-02-2024 10:56

078connection +24244

Niet bij Royal toch, dacht bij Cercle Brugge

16-02-2024 11:01

SimonStokvis +10147

Misschien uitwedstrijd bij Antwerp dat die hem erin schoot 😂

16-02-2024 11:02

Gers +12738

Haha scherp

16-02-2024 12:20

Pelleboog1908 +42643

Cercle Antwerp

16-02-2024 12:55

Frjaja +3252

Speelde gisteren niet goed, maar denk dat hij vooral goals gaat maken in een gemiddelde uitwedstrijd in de eredivisie. Daar krijg je vaak meer ruimte om te voetballen als Feyenoord zijnde. In de Kuip is het vaak toch tegen een muur voetballen met weinig ruimte voor voorzetten. En Europees is helemaal een ander verhaal.

16-02-2024 11:13

Breakdown +10758

Ueda is een soort Makaay, die gaat echt wel scoren met de juiste aanvoer. Je ziet ook dat er nog niet echt aan zijn looplijnen gewend is door rest van de spelers. Er zijn zat momenten waarin hij in stelling kan worden gebracht, maar dan kiezen ze net te laat of net een andere mogelijkheid.

16-02-2024 10:48

Ddee +642

Sorry maar als je spits bent in Feyenoord 1, zeker in een Europese wedstrijd, heb ik meer verwachtingen dan wat hij laat zien. Dan zijn leeftijd, ritme en vertrouwen geen excuses meer. Als je speelt moet je leveren. Het is hier geen 020 waar een Hato, omdat hij zo jong en onevaren is, wekelijks tegengoals mag veroorzaken en dat verzacht wordt. Als je speelt ben je oud en goed genoeg. Presteren.

16-02-2024 10:44

Gers +12738

Altijd zo stoer dit soort statements maar zo werkt het niet Alleen maar omdat je vind dat het zo moet zijn. Feyenoord heeft trouwens niet het budget om gelijk een tweede spits neer te zetten die europees op zeker gaat presteren

16-02-2024 12:25

Ddee +642

10 miljoen voor betaald hoor

16-02-2024 13:06

Gers +12738

Speler tranfers zijn de laatse jaren geexplodeert maar dat zegt niks over de kwaliteit ben ik bang

16-02-2024 15:36

Sinister +12974

Ik heb gewoon nog vertrouwen in Ueda. Alleen het is ook niet makkelijk voorin. Ook Gimenez heeft al veel wedstrijden niet meer gescoord en viel gister nauwelijks op.

Dan krijgt die inderdaad eens de kans, maar dan is het ook tegen een stel zware tegenstanders waar we überhaupt al weinig tegen scoren als we het al doen. Gaan we hem daar echt op afrekenen?

Voorin draait het amper. Dus al zet je er een wereld spits neer, zo lang je dat niet oplost gaat er niks veranderen ook.

16-02-2024 10:36

Mat +3579

Het maakt ook geen reet uit wie je nu in de spits zet,want ze krijgen geen 1 fatsoenlijke bal vanaf de flanken.

16-02-2024 10:39

frmo +3885

Klopt helemaal!

16-02-2024 11:00

Peterk +34614

Voor een spits was dit een heel moeilijke wedstrijd. Je komt heel weinig aan de bal en wordt niet in de positie gebracht om op goal te schieten of te koppen. Dat komt ook omdat Roma heel goede verdedigers heeft staan. En een Giminez deed het niets beter of slechter dan een Ueda het laatste half uur....

16-02-2024 11:30

svds +33181

Kritisch op Ueda.. die snappen er geen klote van. Die jongen heeft 2 basisplaatsen achter elkaar gehad en nagenoeg geen bruikbare bal gehad. Verder wteeds 10 of 15 minuutjes wat wil.je dan verwachten. Bij japan diet die get goed bij Cercle 25 goals en dan zou die er bij ons niks meer van kunnen. Pure onzin word gewoon te weinig ingezet en slecht gebruikt, laat hem 3 maanden staan en hij snoert monden ook van die droeftoeters hier

16-02-2024 10:36

Legionist +1781

Ueda moet meer ballen krijgen en minuten maken. Scoort elders aan de lopende band dus is geen slechte speler. Maar geen wedstrijd ritme en daarom geen duelkracht. Voor mij mogen meer spelers eerder schieten, nu blijven kaatsen tot het mis gaat. Een gepareerd schot is ook een kans voor de rebound.

16-02-2024 10:31

Aidan_Exclusive +7780

Ik blijf maar horen hoe goed Ueda het op de training doet, maar ik heb nog helemaal niets gezien waarbij ik het gevoel heb dat het er wel inzit alleen nog niet uitkomt.
Hij kan geen bal vasthouden onder druk, zijn kaats is slecht en wanneer er eens wel voorzetten vanaf de zijkant komen staat hij verkeerd opgesteld.

Hij komt niet over als een onderdeel van het team, eerder als een éénling.

Ik hoop maar dat de Ueda van het trainingsveld zich snel in het stadion laat zien, want anders wordt dit een hele dure afschrijving

16-02-2024 10:28

woud_van_benen +3542

Dat over dat eenling klopt ook, dat is ook zo bij Japan. Maar voor een spits is dat niet per se slecht. Zijn kwaliteit zie je vooral terug bij die actie waar de verdediger van Roma geel kreeg. Kont erin zetten bal af schermen en dan heel vlug open draaien en de bal meenemen. Je moet hem een beetje vergelijken met Brobbey van vorig jaar. Nu is het zaak dat hij net als Brobbey beter wordt in ballen vast houden en kaatsen.

16-02-2024 10:41

Hetvaltnietmee +4784

Ja, ik weet het, z’n rendement is nog matig. Sterker nog, ronduit slecht zelfs. Maar wat scheelde het weinig of Ivanusec had de held van de avond geworden. Wat een zalige vrije trap. Op zo’n moment. Zo verrassend. Heerlijk om te zien.

Op de flanken is Ivanusec duidelijk minder dan Stengs maar op tien wil ik het nog weleens zien…

Kortom:
Paixão - Giménez- Stengs
Timber - Ivanusec- Wieffer
Hartman - Hanco - Beelen - Geertruida

16-02-2024 10:28

slot-is-goat +8095

Stengs altijd op 10 blijven houden, daar is hij belangrijk voor de ploeg. Op rechtsbuiten komt er totaal geen dreiging oid af.

16-02-2024 11:31

Kuipio +443

Ueda komt er wel...!

16-02-2024 10:26

Vateau +3236

Helemaal mee eens! Riepen we ook over tinber vorig jaar, en kijk nu eens.

16-02-2024 10:40

EdKroket +7336

Ueda moet gewoon wat tijd krijgen joh

16-02-2024 10:17

klick44 +18066

moet hij wel een bal aan kunnen nemen

16-02-2024 10:21

Sneekshit +10426

Ueda is gewoon een miskoopje. Helaas. Wel een dure. Ik zie er totaal niets in.

16-02-2024 10:12

carlito1981 +1247

Daar ben ik ook bang voor, maar misschien staat hij er volgend seizoen wel.
Maar in een speler van 25 zit natuurlijk minder rek dan een speler van 21.
Arne wilt altijd met een voetbalende spits spelen en ueda is echt een diepe spits/afmaker.

16-02-2024 10:31

Nocaption +3083

Voetballend kun je ook in Rome opnieuw de regie opeisen. Daarnaast moeten de kansen nu eens vanaf de eerste afgemaakt worden, anders krijgen we exact dezelfde situatie; beter, kansen missen, 0-1 achter, geloof weg, bonken op de deur maar niet binnenstormen.

16-02-2024 10:11

karel_jan_overbeeke +822

We gaan aan Beelen nog heel veel plezier beleven. Beelen heeft veel meer snelheid dan Trauner. Het wordt voor Gernot lastig om zijn basisplek terug te krijgen ook al gun ik het van harte,

16-02-2024 10:07

Koning-Nicky-24 +3282

Volgende week met deze opstelling zou je we kunnen winnen toch?


Ivanusec - Gimenez - Paixao

Timber - Stengs/Zerrouki - Wieffer

Hartman - Hancko - Beelen - Geertruida


Beest!

16-02-2024 10:06

marcianorsd +9283

Als we met 12 man spelen zouden we inderdaad wel in het voordeel zijn. Nee zonder dollen kunnen we hiermee gewoon winnen als stengs speelt. Zerrouki vindt ik toch echt te kort komen netals Ueda.

16-02-2024 10:14

arthurschopenhauer +23022

“Lovend”. “Trots”. Wat koop je ervoor?

16-02-2024 09:58

010opjedonder +1

Ach ja gelijkspelletje is het minste wat we konden permiteren, op naar die kut stad en ze daaro een poepie laten ruiken met onze timber

16-02-2024 10:06

Solida +37025

Een opgeheven hoofd

16-02-2024 10:13

arthurschopenhauer +23022

Deze manier van denken is een gebrek aan winnaarsmentaliteit, met alle respect.

16-02-2024 10:16

Solida +37025

Een winnaarsmentaliteit bestaat ook uit analyseren, dus ook positiviteit halen uit prestaties.
Daarnaast kan een dergelijke denkwijze een positieve (daar is ie weer) invloed hebben op de aanzet van een omhooggaande vicieuze cirkel.

Met alle respect ;)

16-02-2024 12:17

arthurschopenhauer +23022

Je bent best een relaxte gast, maar dit is ongelooflijk slap gelul natuurlijk. Dat begrijp je zelf ook wel.

17-02-2024 01:23

Solida +37025

Haha thnx?
Mss wel, maar wel met een kern van waarheid.
Jij bent te kort door de bocht met een te zwart-witte stelling.
Maar of je dat zelf ook wel begrijpt? ;)

17-02-2024 07:44

arthurschopenhauer +23022

Dit begint het standaard verhaal te worden in zulke wedstrijden. Opzich prima spelen, domineren, kansen creëren, maar toch niet winnen. Vermoeiend. Aan “lovend” hebben we vrij weinig.

16-02-2024 09:56

OJ84 +2715

Je praat alsof het al klaar is. Met de sterkhouders terug op het veld, is alles mogelijk. Was ook niet erg onder de indruk van Roma. Alles kan volgende week!

16-02-2024 10:05

arthurschopenhauer +23022

Celtic, Lazio en Atletico uit hebben we verloren, maar uit bij Roma gaan we wel even winnen in onze huidige vorm? Ik zou graag jouw vertrouwen willen hebben kameraad.

17-02-2024 01:25

Raftel +6726

Eens. Zoals in de CL groepsfase.

16-02-2024 10:27

Peterk +34614

Domineren? Feyenoord heeft helemaal niet gedomineerd. Feyenoord kan goed partij geven tegen dit soort clubs en eerder tegen Atletico en Lazio maar als je die selecties tegenover onze selectie zet dan hebben die toch nog meer kwaliteit in huis. Een dat is de reden waarom je het onderspit delft. Het is allemaal best verklaarbaar maar je moet het als supporter wel onder ogen durven zien. Gisteren waren beide clubs aan elkaar gewaagd en was dit een terechte uitslag...

16-02-2024 11:38

FeyRot010 +23098

Story of Arne Slot

17-02-2024 04:18

Jakkie +8981

Als we langer de druk erop hadden gehouden en ze niet lieten komen hadden we gewonnen. Volgende week met Timber er hopelijk bij gaat dat beter lukken. Zerouki deed het gisteren ook goed trouwens.

16-02-2024 09:50

arthurschopenhauer +23022

Zerrouki speelde risicoloos. Terwijl er genoeg ruimte lag.

16-02-2024 09:57

Jakkie +8981

Liep inderdaad veel gaten dicht. Hoog druk zetten is niet zijn kwaliteit, dat kan Timber beter.

16-02-2024 10:49

TerAar1908 +15452

Zerrouki is veel te traag in zijn handelingssnelheid

16-02-2024 10:02

NmeLineZ +10382

Ueda lijkt zich niet te kunnen aanpassen. Ziet er een beetje eenzaam uit in de selectie. Ik hoop dat ik het mis heb.

16-02-2024 09:50

FR_Domingo +14715

Zo zie ik t ook

16-02-2024 09:51

wiet piet +8865

In België geen problemen gehad

16-02-2024 09:53

arthurschopenhauer +23022

Heeft nog wat meer tijd nodig om zich aan te passen. Komt wel goed.

16-02-2024 09:57

Ninovas +28292

Ueda totaal andere typ dan santi.
Hem moet je in de stelling brengen om te scoren in plaats van mee laten voetballen.

16-02-2024 09:45

010opjedonder +1

Vraag me wel eens af hoe het zou lopen wanneer er een 4-4-2 ingebracht wordt met ueda en gimenez🤨

16-02-2024 10:08

Ninovas +28292

Denk dat zowel santi als ueda beter tot hun recht kunnen komen.

16-02-2024 11:38

Maakjenietdruk +11670

Wat een tijden. Geroemd worden in heel Europa om het goede voetbal.

16-02-2024 09:43

Huppiehuppie +4397

Leuk dat goede voetbal maar had toch liever met kutvoetbal doorgegaan in de CL

16-02-2024 09:50

Maakjenietdruk +11670

We hebben decennialang kutvoetbal gehad. Dat heeft ons niets opgeleverd.

16-02-2024 09:53

arthurschopenhauer +23022

Roma anders wel

16-02-2024 09:57

010opjedonder +1

Trots zijn op ons cluppie ondanks de resultaten, het is redelijk aantrekkelijk voetbal en dat is al een positieve ontwikkeling

16-02-2024 10:09

pendejo1908 +5592

Liever om de resultaten geroemd worden toch?goed voetbal is bijzaak..

16-02-2024 09:52

Maakjenietdruk +11670

Resultaten? Dit is het maximale haalbare. Met afbraakvoetbal hadden we echt niet beter gepresteerd in de CL. Als je hem dan toch niet kan winnen laat Europa dan maar onder de indruk zijn van ons goede spel.

16-02-2024 09:55

pendejo1908 +5592

Champions leage het zelfde verhaal al je uitwedstrijden ben je beter met goed voetbal alleen je wint er geen 1 dat bedoel ik tezeggen.

16-02-2024 09:57

RoodWitMaastricht +9937

Hadden we ook tegen Lazio en Atletico. En toch steeds met lege handen staan 😏

16-02-2024 09:56

Alvorens +6909

Beelen, Luts, Ueda al dat gezeikt allemaal.
Geeft mij Wellenreuther maar die staat er.

16-02-2024 09:43

wiet piet +8865

Ja beelen staat erook

16-02-2024 09:54

Alvorens +6909

ik vondt dat hij teveel op Hancko leunden die er in zijn eentje twee aanvallers moest stoppen verder een goede wedstrijd gespeeld Beelen dat wel.

16-02-2024 10:03

wiet piet +8865

Iedereen zijn observatie

16-02-2024 12:35

kuurie69 +12744

Ik geef het je te doen als Ueda zijnde, die jongen verdient wel wat meer krediet, vind ik.

16-02-2024 09:41

NicoJansen +3237

was wederom dramatisch

16-02-2024 09:44

Raftel +6726

Krediet? Heeft helemaal niks gedaan zoals zo vaak. Waar en wanneer heeft hij deze krediet opgebouwd? Nationale elftal van Japan?

Nee, hij is erg teleurstellend voor 1 van de duurste Feyenoord aankopen aller tijden. Of zelfs de duurste.

16-02-2024 09:50

Kalouless +12607

"Niks gedaan" is een valse karakterisering. Let gewoon een tijdje op Ueda, dan die je dat ie zich enorm inspant. Probleem is dat hij totaal niet past bij het spel van Slot.

16-02-2024 09:54

Dommeloempia1 +19629

Als ueda speelt en liedje gimenez gaan zingen....dat helpt...stelletje trekpoppen

16-02-2024 10:00

marcianorsd +9283

Ueda is echt meermaals toegezongen santi alleen een keer voor de wedstrijd en toen die klaar stond om in te vallen

16-02-2024 10:16

Raftel +6726

Ik moet inspanning gaan loven tegenwoordig? Meen je die nou echt? Je best doen is het allereerste wat verlangd wordt van een professionele voetballer die tonnen of miljoenen verdient.

En dat hij niet past bij Slot is nog het ergst van allemaal. Nog een voorbeeld van waarom de dubbelrol van Te Kloese lachwekkend is en waarom Slot zich niet zoveel moet bemoeien met de transfers. Een afgang dat dit je duurste aankoop ooit is. Hij is hier om impact te maken, goals te scoren. Maar intussen geeft hij niet eens per ongeluk een assistje. Dus inderdaad, hij doet niks.

16-02-2024 10:22

kuurie69 +12744

Scherpe domme analyse, je weet een heleboel woorden op te schrijven alleen vol met bullshit, Slot moet zich niet met transfers bemoeien, hahahaha een lachertje, meer kan ik niet van je verhaaltje maken

16-02-2024 11:24

kuurie69 +12744

Echt ook he

16-02-2024 11:24

Raftel +6726

Maar het weerleggen kan je niet. Ondertussen wel interessant komen doen terwijl je totaal niks toevoegt. Hahahaha. Het feit dat je spelers die niet presteren "krediet" wil geven is alleszeggend over wat voor een dwaas jij bent.

16-02-2024 11:35

kuurie69 +12744

Ok, en dat jij zo.n azijnzeikerd bent, wil dus zeggen dat je een kut "supporter" bent.
Bovendien is zoveel domheid niet te weerleggen, daar kan ik alleen maar om lachen, en bedenken hoe triest het is dat je zoiets typt.

16-02-2024 12:39

Raftel +6726

Hahahah dat dacht ik toch. Het weerleggen met feiten ben je te dom voor. En nu je bek houden debieltje.

16-02-2024 16:31

kuurie69 +12744

Ga lekker op vak S staan met je capouchonnetje stoer doen met de andere 14 jarigen

16-02-2024 17:54

Simracer +1265

Wist niet dat Beelen rechtsback was.

16-02-2024 09:39

roadie +3089

Dat is Read, ook een aanstormend talent.

16-02-2024 09:42

IsaPeppelman +150

Heeft ie ook 1x ingevallen, vgm voor trauner met luts cb, vond m toen alleen niks

16-02-2024 09:43

FRedS +2472

VK: "Feyenoord leverde een interessant, bij vlagen intens gevecht met AS Roma [...]. In de heenwedstrijd van de tussenronde van de Europa League werd het 1-1 in De Kuip wat het zwaar gehavende Feyenoord perspectief biedt volgende week voor de return in Stadio Olimpico. Een aantal van de vijf afwezige basisspelers zal er dan vermoedelijk vanaf de aftrap bij zijn. Het Feyenoord-doelpunt kwam van een speler die letterlijk tweewekelijks in de boksring staat. Igor Paixão krijgt aldaar MMA-trainingen. Goed voor zijn fysiek, maar vooral voor zijn concentratie. In de ring is er geen verstoppen mogelijk [...]."
NRC: "De beladen confrontaties tussen Feyenoord en AS Roma brachten de afgelopen jaren veel. In de slotfase brengt Feyenoord noodgedwongen twee jeugdspelers in: Antoni Milambo (18) en debutant Givairo Read (17). Het houdt prima stand en krijgt via invaller Gimenez nog een kans op de overwinning. Die is ook dichtbij als een andere invaller, Luka Ivanusec, een vrije trap op de paal schiet. De uitslag biedt perspectief voor de return in Stadio Olimpico, volgende week donderdag."

16-02-2024 09:37

KeithMoon +5144

Feyenoord kampioen met paalschieten

16-02-2024 10:00

aadvb +1722

Dan zal er wel weer n boete van de Uefa komen

16-02-2024 09:34

Struukangeren +8028

Ja lekker boeiend. Waren ze maar lovend opdat we eindelijk eens een goed resultaat hadden behaald tegen zeer tegenvallende Romeinen. Maar nee dat kan niet want we speelden zelf ook kut

16-02-2024 09:31

faajenoort +4717

Overdrijf niet zo, man. Aan het einde stond er zelfs een jeugdspeler in het veld en nog werd er goed gespeeld en dreven ze de romeinen terug. Op volle oorlogssterkte hadden we gewoon gewonnen.

16-02-2024 09:38

Struukangeren +8028

Zo hé. Een jeugdspeler; wow! Die is ook gewoon in dienst bij t eerste elftal he; dan moet je leveren. Hoe oud je ook bent.
En terugdrijven? Schei eens uit. Zij zakten in; das wat anders he.

Maar let maar op. Volgende week janken we weer. Oh wat speelden we goed, net als in Madrid maar we zijn weer niet door. Ik word er nu al zon beetje scheitziek van. Jezelf belonen (scoren) en de tent dichthouden is het recept

16-02-2024 09:48

wiet piet +8865

Wat een onzin

16-02-2024 09:56

Ladinsky2021 +6043

Als jij niet snapt dat het spannend is om als 17-jarige je debuut te maken tegen een Europese tegenstander in een kolkende Kuip, tja….

16-02-2024 10:04

faajenoort +4717

We hebben het hier over een ploeg uit de Eredivisie met 5 invallers in de basis die een hele goede wedstrijd heeft neergezet tegen een grote ploeg uit Italië. Oftewel een echt goede prestatie.

16-02-2024 11:23

Struukangeren +8028

Je bent te snel tevreden. Zo word het nooit wat

16-02-2024 13:48

faajenoort +4717

Nee, ik ben realistisch. Het is hier geen Manchester City. Ik vind het resultaat gewoon erg goed met deze spelers.

16-02-2024 14:13

Jaweljoh +26017

Beelen. Wat een geweldenaar joh.

Gezeik over onze zomerse transferperiode, maar er staat gewoon een bizar goed en breed team. Beelen komt eraan, vd Belt een probeersel voor die prijs en langzaamaan steeds meer minuten makend.

Alleen Ivanusec en Ueda komen nog niet volledig uit de verf voor de hoofdprijs die is betaald. Maar met Zerrouki heb je een goede breedtespeler erbij, waar PSV 10?mio voor betaalde en 020 nog steeds problemen heeft na vier gehaalde spelers.

16-02-2024 09:30

Kalouless +12607

Van Ivanusec heb ik toch een aantal aardige dingen gezien in de afgelopen twee wedstrijden. Die lijkt langzaam zijn vibe weer wat te vinden.

16-02-2024 09:57

Jaweljoh +26017

Ja het zag er idd iets beter uit gisteren. Maar vond het tegen Sparta wel pover op dat ene balletje na.

Met zijn beperkte snelheid moet hij het hebben van dominantie in de 1-1, dat schortte er wel vaak aan. Hopelijk maakt die de volgende stappen daarin

16-02-2024 10:23

rodjeknor +5290

Volgens de Telegraaf gaat Beelen een speler opvolgen die bijna nooit op dezelfde positie speelt. De kwaliteit van analisten. Je maakt het mee.

16-02-2024 09:30

Technicus +18706

Haha echt hè

16-02-2024 09:45

Alvorens +6909

Er mag wel meer bereikbaarheid naar de spitsen worden getrokken en die moet er ook wat meer en ermee kunnen, anders is het een triest verhaal om bij Feyenoord een spits te zijn.

16-02-2024 09:30

jostie +7544

Wat een onzin allemaal over ueda. speelde gewoon oke.. zoals zoveel oke speelden. Nu met de hype meedoen over hoe slecht Ueda het doet heeft niemand wat aan en al helemaal feyenoord(ers) niet.

16-02-2024 09:30

Technicus +18706

Was gewoon opnieuw heel matig

16-02-2024 09:45

wiet piet +8865

Nee hij heeft 3 goeie ballen gehad meer niet

16-02-2024 09:58

Technicus +18706

Gewoon heel matig

16-02-2024 10:39

jostie +7544

Technicus is wat matig in zn commentaar

16-02-2024 11:18

Technicus +18706

Heel matig

16-02-2024 11:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties