''Conference League bewust niet in het contract opgenomen''

''Conference League bewust niet in het contract opgenomen''

Feyenoord en Dick Advocaat hebben momenteel een conflict over een bonus. De 73-jarige trainer heeft vanmorgen bekend gemaakt dat hij nog geld moet ontvangen van de Rotterdammers na het behalen van Europees voetbal. De stadionclub geeft echter aan dat het behalen van de Conference League niet valt onder de gemaakte afspraken.

''Clubs keren bonussen uit op het moment dat je resultaten haalt die ook extra financiën voor de club opleveren. Dat is nu niet aan de orde'', reageert een woordvoerder van de club in gesprek met RTV Rijnmond. ''De voorrondes Conference League zijn bewust niet in het contract opgenomen, want dit kost Feyenoord eerder geld dan dat het substantieel iets oplevert. Feyenoord betreurt deze gang van zaken, maar ziet een eventuele rechtszaak met vertrouwen tegemoet.''

Lees meer over
Dick Advocaat
Plaats reactie
666

Robin76 +4453

Logische verhaal van Feyenoord. Dickie maakt het wel meteen weer erg groot door het in de media te delen.

Arbeidsconflict... we wachten wel af hoe de rechter het contract beoordeeld...

08-07-2021 22:24

guc75 +10983

Triest om te lezen hoe sommige"supporters" weer uit hun dak gaan over Dick. Tegen hunnie zeg ik: ga je schamen en ga wat doen overdag....

08-07-2021 18:38

switzer +10987

Ik ben supporter van Feyenoord, niet van Dick. En jij?

08-07-2021 19:37

guc75 +10983

Wat is dat nou weer voor een loser vergelijking? Dus als je volgens jou Feyenoord supporter bent dan mag je Dick respectloos behandelen. Goed man, erg sterk van je...

08-07-2021 23:36

beppie172 +65707

Heeft vorig seizoen de bonus al cadeau gekregen door de rechtstreekse plaatsing voor de EL Poulefase terwijl die sportief nog niet verdiend was met bekerwinst. Nu heeft hij met moeite de voorronde ECL gehaald waar pas echt wat te verdienen valt als de Poulefase gehaald wordt. Dick moet dus niet zeuren en hopen dat Slot die Poulefase haalt.

08-07-2021 18:18

f-e-ij-e-n-o-o-r-d +11021

Dick! Blijf met je grijp graage klauwen uit onze clubkas!!!!

08-07-2021 17:49

jay24are +249

Het komt neer op de inhoud van het contract en interpretatie. Wordt er letterlijk gesproken over 'behalen Europees voetbal' of over Chanpions League / Europa League. Als Feyenoord stelt een procedure met vertrouwen tegemoet ziet, dan neig ik naar het tweede.

08-07-2021 17:11

Mensini +14568

Nee, voorrondes niet !

08-07-2021 16:37

Legionist +1790

Wat zou die bonus zijn? Gaan we failliet? Voorronde conference league werd in ieder geval door de club gevierd als Europees voetbal.

08-07-2021 16:25

koffieslurper +2160

Hij zal zichzelf wel verdedigen. Maar als de CL en EL duidelijk benoemd zijn en de CON LEAQ niet, dan kan Dick fluiten naar zijn cheque . Zou hem tegemoet komen. kleine inkomsten uit deze competitie, dus ook een kleine bonus. 5 euro voor een ijsje op schevedingen vooruit 10 euro ook een voor zijn vrouwke .

Probleem opgelost iedereen blij .

08-07-2021 16:22

svds +33445

Gelijk heeft die niemand laat zijn geld lopen. Feyenoord is wederom een amateurclub gebleken in de organisatie. Lachwekkend gewoon

08-07-2021 16:12

Robin76 +4453

Dat is een beetje voorbarig... het hangt er gewoon vanaf hoe het staat omschreven in het contract, Europees voetbal of specifiek champions league/ Europa league

08-07-2021 22:30

Peterk +34817

Amateuristisch Feyenoord.. Net zoals men zo enorm kortzichtig was dat men tijdens de Coronapandemie dacht dat men het seizoen met publiek dacht uit te spelen en als èèn van de weinige clubs de begroting niet naar beneden bijstelde en als een bedelaar bij zowel spelers als supporters langs moest om de hand op te houden.

Nu kan je zeggen dat die spelers en staf genoeg verdienen maar als ze het op een juridische zaak hadden laten aan komen dan had Feyenoord gewoon in zijn hemd gestaan en had men gewoon de salarissen moeten aftikken. Dus kom bij mij nu niet aan dat Feyenoord het destijds goed heeft afgesproken met Dick en de staf want dat heeft men niet...
Bij Feyenoord kan je een hele waslijst opstellen van zaken die gewoon niet goed gaan of niet goed zijn geregeld. En dit is er weer zo eentje....en het is wachten op het volgende debacle waarmee de club in zijn hemd komt te staan ...

08-07-2021 16:08

beppie172 +65707

Feyenoord heeft wel degelijk flink gekort op de begroting. De meeste clubs hadden ook de 2e seizoenshelft met publiek begroot. Daarom waren de toppers daar ook naar verzet. Onzin dus om te verklaren dat Feyenoord één van de weinige clubs was.

Koevermans doet beroep op selectie Feyenoord: ‘Wij vragen spelers in te leveren’

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/koevermans-doet-beroep-op-selectie-feyenoord-wij-vragen-spelers-in-te-leveren~a7793579/

08-07-2021 18:07

michiel2424 +29052

Doe dan even een schermprint van het contract. Dan kunnen we het zelf ook zien.

08-07-2021 20:23

JustInDelft +1745

Niemand kent het contract inhoudelijk en als Advocaat echt gelijk zou hebben waarom niet al veel eerder naar buiten komen met het contract in de hand? Waarom nu een stuk later als voorbereidingen beginnen zo via de media? Als zo van buiten zie heeft Advocaat gewoon niet goed zijn contract gelezen en gedacht dat dit er in stond en kreeg hij nu deksel op zijn neus en probeert hij zo alsnog centen bij elkaar te schrapen. Alsof een bonus voor trainer niet anders is tussen CL/EL kwalificatie? Ook heeft Feyenoord nog nooit in een contract opgenomen dat er bonus is bij een voorronde, waarom nu dan opeens anders? Dit alles riekt na manipulatie en puur sneren naar Feyenoord, zeker als je de rest van die uitzending ziet. Puur stoken.

08-07-2021 16:06

ptrB68 +1457

De aankondiging van de Conference League is al van voor Advocaat en zeker van voor de verlenging (first approved december 2018)

https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/0256-0e9a05634e35-236276d37822-1000--uefa-europa-conference-league-what-is-it-when-does-it-start-who/

Ik snap de uitleg van Feyenoord wel. Feyenoord ziet de Conference League niet als een bonuswaardige prestatie. En dan ook nog een keer via de play-offs na een seizoen vol wanprestaties. Het is wel lef hebben om daar extra geld voor te vragen.

08-07-2021 15:54

Jali +154

Joris heeft het er maar weer druk mee

08-07-2021 15:48

Spiderpig +174618

Joris zal er wel naar gekeken hebben

08-07-2021 15:45

dennis-zuid +4237

Je gaat het niet van Joris winnen, Dagobert. Bescheidenheid zou je sieren na de wanprestatie van dit seizoen.

08-07-2021 15:38

Pietertje +460

Ik zou de kosten van deze wedstrijd op het bordje van de staf leggen. Hoe hebben ze het in hun hoofd gehaald om zich hiervoor te plaatsen! Tegenclaim indienen, dan heb je pas lef als bestuurder van Feyenoord. Kom op Toontje!

08-07-2021 15:37

Baschris010 +1027

Feyenoord heeft nog geen idee wat het überhaupt

08-07-2021 15:33

Ratfield +3566

Conference League geen startgeld dan? Lijkt me vrij sterk ... is toch geen filantropisch toernooi??

08-07-2021 15:31

michiel2424 +29052

Lezen helpt echt. Moet je eens proberen

08-07-2021 20:24

Peterk +34817

Feyenoord probeert gewoon recht te lullen wat krom is en het getuigt van een enorm amateurisme dat hier uberhaupt discussie over bestaat. Zet dan duidelijk in het contract wat er onder Europees voetbal verstaan wordt. In mijn beleving is Conference League gewoon Europees voetbal. Het voldoet aan alle voorwaarden daar aan. Je had slechts 1 regel aan het contract toe hoeven te voegen om dit gezeik te voorkomen. Feyenoord wederom van zijn slechtste zijde zie je hier. Anders kan je het niet zeggen...

Al die dingetjes toont gewoon aan hoe diep de club door de jaren gezonken is.... zoals dat amateuristische geklungel rond Berghuis die gewoon de afspraak heeft dat hij mag vertrekken als een club 4 miljoen aftikt. Maar ik vermoed dat Feyenoord destijds in zijn enorme kortzichtigheid gedacht heeft dat het met de belangstelling niet zo'n vaart zou lopen. Het amateurisme wordt hier terecht afgestraft...

08-07-2021 15:30

Baksteen +3678

Jij kent het contract inhoudelijk?

08-07-2021 15:32

JustInDelft +1745

En wie zegt dat dit er niet in staat, dit zogenaamde regeltje? Niemand kent het contract inhoudelijk en als Advocaat echt gelijk zou hebben waarom niet al veel eerder naar buiten komen met het contract in de hand? Waarom nu een stuk later als voorbereidingen beginnen zo via de media? Als zo van buiten zie heeft Advocaat gewoon niet goed zijn contract gelezen en gedacht dat dit er in stond en kreeg hij nu deksel op zijn neus en probeert hij zo alsnog centen bij elkaar te schrapen. Alsof een bonus voor trainer niet anders is tussen CL/EL kwalificatie? Ook heeft Feyenoord nog nooit in een contract opgenomen dat er bonus is bij een voorronde, waarom nu dan opeens anders? Dit alles riekt na manipulatie en puur sneren naar Feyenoord, zeker als je de rest van die uitzending ziet. Puur stoken.

08-07-2021 16:06

michiel2424 +29052

Heerlijk janken alsof je weet wat er in staat. Echte supporters doen dat.

08-07-2021 20:24

FR4Sho +3715

Ik sta aan de kant van Feyenoord! Waarom geld uitgeven aan iets, wat verleden tijd is! Recht of geen recht erop van Advocaat, alles in het belang van Feyenoord! Als bergneus zou klagen over wel of geen geld tegemoet van Feyenoord, dan zou iedereen hier Fock off zeggen…

08-07-2021 15:29

Juicher +62183

Haha, jij betaalt je facturen nooit zeker? Is allemaal vanuit het verleden verkregen diensten/producten.

08-07-2021 15:42

FR4Sho +3715

Ik betaal mijn facturen altijd en hou daarna nog met gemak geld over! Iets wat Feyenoord op dit moment niet kan doen en dus sta ik door die reden aan de kant van Feyenoord!

08-07-2021 15:58

Juicher +62183

Ik draag u aan als nieuwe penningmeester.

08-07-2021 20:05

sidney +763

Vind het moeilijk om hier een mening over te vormen.. Neig toch meer in het voordeel van Dick, klinkt niet heel netjes dit. Weet iemand of de voorrondes van de EL veel meer opleveren dan die van de Conference League? Zo niet dan is het een heel slap argument..

08-07-2021 15:28

Luck1989 +981

Weet je wat niet netjes klinkt. Openlijk in de media klagen over een zaak die loopt

08-07-2021 15:36

Sodom +2807

Europees voetbal is Europees voetbal. Afspraak is afspraak.

08-07-2021 15:24

Casual-T +1024

Wie zegt dat er 'Europees voetbal' staat? Sterker nog, in het vorige bericht geeft Advocaat aan "De naam van de Conference League staat er niet in".

Dus Feyenoord heeft het afgebakend op enkel de CL en EL.
Prima toch, weet jij veel welke Europese clubcompetities er tijdens zo'n contract worden geintroduceerd. Dadelijk speelt t/m de Nr. 13 van de Eredivisie nog mee in de UEFA Losers League, dan moet je bij die bereikte plaats op de ranglijst ook ineens een bonus gaan betalen.

08-07-2021 15:28

Armin +8926

Ik vind het belachelijk dat onze club nu zo wordt weggezet. Maar het is opzich wel logisch dat je de Conference League bewust niet in het contact opneemt. Het is Europees voetbal, maar het verdient bijna niks. Opzich is het ook geen prestatie om met deze kwaliteit 4e te zijn geworden.

08-07-2021 15:22

Huppiehuppie +4421

Conference League dit jaar verdient volgens mij even veel als Europa League vorig jaar, kan het mis hebben maar las dat ergens.

08-07-2021 15:23

henkiehenk +3564

nee is zo maar slim gespeeld dit dickie kostte ons al genoeg

08-07-2021 15:24

IJzerenKees +129803

deze man heeft afgelopen seizoen al ons (voetbal) plezier vergald laat ie effe een heel eind op sode mieteren

08-07-2021 15:17

Roodwitteziel +6079

Advocaat wil geld zien nadat ik 2 jaar lang elke vorm van spelvreugde en avontuurlijk voetbal heb gemist? Je moet het vooral durven.

08-07-2021 15:12

fr_1993 +78240

Allemaal irrelevant.

Zucht....

Als je uit jouw bed valt 's ochtends geef je de zon daar ook niet de schuld van, maar weet je dat je met een halve slaapkop opstaat.

08-07-2021 15:23

Roodwitteziel +6079

Voorronde Conferenceleague he, leest het nog eens goed. Je zou als coach die alles heeft meegemaakt toch ook een soort eergevoel kunnen hebben en kunnen beseffen dat dit niet best was en je dus afziet van de bonus bij een noodlijdende club in corona-tijd. Nee Dick denkt vooral aan Dick en heeft geen enkel gevoel bij de club zijn eigen sportieve 'prestaties'. Bij het incestueuze clubje van VI gaan ze Feyenoord nu lekker 2 weken zwart maken.

08-07-2021 15:57

Jalg +915

Dus bij plaatsing voor groepsfase krijgt hij nog wel de bonus?

08-07-2021 15:11

scf1965 +618

Pffff..nee...want dat doet Slot toch..is het zo moeilijk?? hij had zich moeten plaatsen dmv plaats 1.2.of3 klaar en duidelijk...en nou mot hij zijn muil houden bij bromsnor aanschuiven

08-07-2021 15:19

TinusRinus12 +345

Blijft erg amateuristisch van Feyenoord. Als je dit tijdens een contractbespreking goed bespreekt en opschrijft, heb je dit achteraf gedonder niet. Alleen maar onnodige negatieve media aandacht.

08-07-2021 15:08

Roodwitteziel +6079

Feyenoord heeft het juist wel goed opgeschreven als je het goed leest.

08-07-2021 15:15

TinusRinus12 +345

Nope anders is er geen ruimte voor discussie

08-07-2021 15:18

GrensRegter +325

Het wordt pas lucratief als de voorrondes gehaald worden, en dat is de taak van Slot.

08-07-2021 15:07

Casual-T +1024

Slim hoor van Feyenoord.

Weet jij veel wat de UEFA tijdens zo'n contract allemaal verzint, prima dat ze dat afgebakend hebben.

Een UEFA Losers League bijvoorbeeld, waar t/m nr.13 van de Eredivisie ook mee mag doen. Dat is dan ineens ook halen van Europees voetbal....

08-07-2021 15:02

Wesley Pol +7734

Advocaat zijn ware aard komt weer boven haha Dollar Dick hij is nog trots ook op het behalen van de voorrondes van ,ja wat is het eigenlijk? Voorronde troostprijs?

08-07-2021 14:49

EensFeyAltijdFey +133830

Het is idd de 3e Europese league maar zeg mij niet dat je niet op de Coolsingel staat als wij m winnen!!

08-07-2021 15:13

Wesley Pol +7734

Prijs is een prijs, ken mij niet verrotte

08-07-2021 16:23

michiel2424 +29052

Aan iedereen die vindt dat Feyenoord dit "gewoon" moet betalen:

ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar ik krijg nog 100 euro van jullie allemaal.

08-07-2021 14:31

FrNiels2017 +156350

Ik vind niet dat Feyenoord dit 'gewoon' moet betalen - ik ken de bepalingen in het contract niet.

Ik vind wel dat je niet een bonus voor Europees voetbal kunt weigeren uit te betalen omdat Conference League niet expliciet genoemd wordt in het contract

08-07-2021 14:39

fr_1993 +78240

Ik ben primair tegen bonussen in welke vorm dan ook, omdat je intrinsiek al moet presteren om doelstellingen te halen. Al kan je bij het behalen van een titel of winnen van een bekerfinale daarin wellicht uitzonderingen maken die wel binnen financieel ethische marges vallen.

Neemt niet weg dat deze verbintenis gesloten is (aanbod, accept aanbod, handtekening eronder, inclusief bepalingen) en Feyenoord dat dient na te komen.

08-07-2021 14:46

WTSGD +18139

Hoezo niet? Als Conference League niet in de definitie van Europees voetbal staat in het contract?

08-07-2021 14:49

FrNiels2017 +156350

@ WTGSD

Voorrondes niet meegenomen zou idd een logisch verhaal kunnen zijn. Conference League niet meegenomen niet

08-07-2021 16:37

FrNiels2017 +156350

@Connie

Dat soort dingen definieer je toch niet in een contract? 'Ja je hebt de bekerfinale gehaald, maar helaas: er stond niet in het contract dat finales tegen PSV ook meetellen'. Zo werkt dat niet hoor

08-07-2021 16:38

FrNiels2017 +156350

Nogmaals: wie gelijk heeft weet ik niet. Ik zeg alleen dat je niet een toernooi kunt uitsluiten omdat het niet genoemd is

08-07-2021 16:40

fr_1993 +78240

Ha, kom maar door met de papieren versie daarvan met handtekening erbij.

08-07-2021 14:45

michiel2424 +29052

Dus bij mij vraag je daarom, maar als Advocaat zoiets in de media roept zeg je "Neemt niet weg dat deze verbintenis gesloten is (aanbod, accept aanbod, handtekening eronder, inclusief bepalingen) en Feyenoord dat dient na te komen." Logisch hoor.

08-07-2021 14:47

fr_1993 +78240

Wij hebben geen verbintenis gesloten in het verleden, dus ga ff niet bijdehand doen joh klerelijert.

08-07-2021 15:25

michiel2424 +29052

Dat is niet het punt he, pikkie. Het punt is dat je bij de verbintenis tussen Dick en Feyenoord ook geen enkel idee hebt. Maar al wel partij kiest.

08-07-2021 16:16

jonaathn +14724

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/987889/knvb-top-op-weg-naar-portugal-voor-gesprekken-met-van-gaal.html

Die KNVB is wel erg sneu bezig.

08-07-2021 14:30

Van_Geel +18440

Zie van Gaal graag komen, vooral omdat er geen enkel alternatief is. Voor hetzelfde geld krijg je Advocaat bij Oranje, daar ben ik na 1,5 seizoen wel klaar mee.

08-07-2021 14:36

jonaathn +14724

Misschien Gio’s momentum? Met fraser naast hem?

08-07-2021 14:50

fr_1993 +78240

Werd gvd tijd ook dat Louis eens een keer een serieuze delegatie aan tafel kreeg.

Of wil je doorgaan met nog meer bondscoaches die voor nu te licht zijn?

08-07-2021 14:47

hassan2 +43740

Louis beste keuze

08-07-2021 15:05

goldendick +7088

Snap dit eigenlijk niet helemaal. Het gaat er puur om of in het contract ‘Europees voetbal’ staat en wat partijen daarmee bedoeld hebben. Als er expliciet Europa League staat en geen Conference League, dan kun je zeggen dat het niet is opgenomen. Maar dan dit:

‘Clubs keren bonussen uit op het moment dat je resultaten haalt die ook extra financiën voor de club opleveren’.

Dit is totaal irrelevant. Hierdoor vraag ik me af of Feyenoord ook echt Conference League heeft uitgesloten in hrt contract. Kan wel mooi zo zijn hoe clubs het in het algemeen doen, maar het gaat erom wat er in het contract staat. Als dat ‘Europees voetbal’ is, heeft Feyenoord weinig poot om op te staan, afhankelijk van of de Conference League plannen al bekend waren toen dit contract ondertekend is.

08-07-2021 14:29

michiel2424 +29052

Kortom: jij weet het ook niet, net als de rest.

08-07-2021 14:32

simply-me +397

Om hoeveel geld gaat het

08-07-2021 14:27

MarcoG +11310

7 miljoen per persoon.

08-07-2021 14:49

FR08pjotr +20419

Jongens jongens maak die Dickie gewoon die knaken over joh! Niet zo zeiken, conference League is gewoon Europees voetbal. Of ‘t je nu geld oplevert of niet. Hoe een grote organisatie klein kan zijn….

08-07-2021 14:26

samdjs +4201

Het kon natuurlijk ook niet anders. Er is te vaak goed nieuws achter elkaar geweest de laatste tijd. Zo kennen we feyenoord weer!

08-07-2021 14:26

feyenoord_Freak +14031

Inderdaad ja er moet natuurlijk een sneer ergens vandaan komen het is ook nooit goed

08-07-2021 14:29

Frenzy +382

Doe maar gewoon even een screentje van dat contract, dan is alles meteen opgehelderd.

08-07-2021 14:25

Snotje3000 +885

Wat een zure reactie van Fey, pure armoede dit, zo wil je toch niet in het nieuws komen. Penny wise, pound foolish…

08-07-2021 14:24

michiel2424 +29052

Tuurlijk. Dus iedereen die roept dat ze nog een paar duizend euro krijgen moeten we maar gewoon meteen betalen?

In dat geval: ik krijg nog 100 euro van je. Ik wou het eigenlijk niet zeggen hoor, maar ja.

08-07-2021 14:28

MarcoG +11310

Je gaat wel voor een koopje, ik had minstens 1000 gevraagd.

08-07-2021 14:51

geert-jan +28

Maar ze zijn nog niet geplaatst voor Europees voetbal. Hij moet na de voorrondes er pas naar vragen.

08-07-2021 14:38

jonaathn +14724

Echt wel laag van Dickie hoor. Vooral dat lekken naar de media. Bah bah bah

08-07-2021 14:24

tussenjaar +6205

Dick heeft gelijk

08-07-2021 14:46

jonaathn +14724

Lekker met de media praten als het je even niet zint!

08-07-2021 14:49

sykoofox +87573

Van Gaal bondscoach Yes dat wordt smullen voor de media!! haha spelers zullen blij zijn XD

08-07-2021 14:22

Van_Geel +18440

Dit maakt een grote club als Feyenoord zo klein..

08-07-2021 14:21

michiel2424 +29052

Wat, dat ze geen bonussen uitdelen als de doelstelling niet gehaald is?

Of het continu gezeik van de supporters?

08-07-2021 14:23

FrNiels2017 +156350

De doelstelling is natuurlijk wel behaald. Kleinzielig dit soort gedrag

08-07-2021 14:27

Van_Geel +18440

Leg het contractueel helder vast, dat is duidelijk niet gebeurd.
Het gaat hier waarschijnlijk om bedrag dat voor een topclub als habbekrats gezien zou worden, behalve bij een club die al (tientallen) jaren financieel zijn zaken niet op orde heeft. Dit soort verhalen kunnen toekomstige trainers/spelers ook afschrikken.

08-07-2021 14:27

michiel2424 +29052

Het enige dat we behaald hebben is voorronde europees voetbal. Dus, nee, dat is niet zo natuurlijk.

08-07-2021 14:28

michiel2424 +29052

"dat is duidelijk niet gebeurd". Weer zo eentje die het zo goed weet. Hoe komen jullie toch altijd aan die info. Die, heel toevallig, altijd aanleiding geeft om te zeuren.

08-07-2021 14:30

Van_Geel +18440

Heel simpel, als het goed vastligt, dan is er toch geen rechtszaak nodig. Dan zegt één regeltje voldoende. Nu gaat het om interpretatie.

08-07-2021 14:34

Van_Geel +18440

Pratto komt de komende 50 jaar wel terug in allerlei Feyenoord-quizzen en floplijstjes. Dat is ook wat waard.

08-07-2021 14:35

michiel2424 +29052

Nee, nu gaat het alleen om een verbitterde oude man die op tv iets roept, waardoor Feyenoord genoodzaakt is om te reageren en er allerlei indianenverhalen de ronde gaan doen. Dit had hij gewoon met Feyenoord moeten oplossen, niet zo.

08-07-2021 14:35

MarcoG +11310

Wie zegt dat er een rechtszaak nodig is? Omdat Advocaat iets roept. Er staat iets niet in het contract, en nu doet Advocaat ofdat het eigenlijk onderdeel is van iets anders. Nee. Moeten ze soms ook in het contract zetten dat oefenwedstrijden tegen Europese tegenstanders niet gezien kan worden als Europees voetbal omdat anders iemand het kan aanzien als het Europees spelen? Je neemt in een contract op wat geld, niet 1000 dingen die daar dus niet onder vallen.

08-07-2021 14:55

SuperGuidetti1. +72710

Hoezo weer oordelen als je niet precies weet wat de gemaakte afspraken zijn ?

08-07-2021 14:25

michiel2424 +29052

omdat dat zo lekker zeikt. Want dat doe je blijkbaar als echte supporter.

08-07-2021 14:33

Kesi77 +13630

ouwe jankerd

08-07-2021 14:18

Genius +7053

gelul dat de conference League eerder geld kost dan dat het wat oplevert. waarom dan zoveel moeite doen om dat toernooi te halen?

08-07-2021 14:14

Heufhejdygvs +2010

Voorronde staat er

08-07-2021 14:15

FrNiels2017 +156350

Hebben we dat gedaan dan? Doelstelling was die andere CL denk ik

08-07-2021 14:15

michiel2424 +29052

Dat staat er dan ook niet he, "Genius" ( what's in a name)

08-07-2021 14:18

Genius +7053

met bad, ik las al rijdend...

alsnog vind ik dat Feyenoord moet uitkijken met dat gemierenneuk over details in contracten, dan wel gemaakte afspraken met mensen.

het maakt je in mijn ogen gewoon klein als club.

08-07-2021 14:24

michiel2424 +29052

Ah. Dus omdat Advocaat dit roept moet Feyenoord maar gewoon betalen, al leggen zij het anders uit. Bedoel je dat?

08-07-2021 14:26

Sleepie +11914

Rijdend op FR12. Inderdaad een genius.. ongelofelijk

08-07-2021 14:53

LarzFR12 +4808

Ik vind dat Dick hier een beetje eigen Advocaat speelt.

08-07-2021 14:14

ezechiel +2222

Goed bezig Sjaak Troost

08-07-2021 14:12

FrNiels2017 +156350

Dit contract heeft Arnesen opgesteld lijkt me?

08-07-2021 14:14

MarcoG +11310

Het contract zal door Van Benthem zijn opgesteld.

08-07-2021 14:17

FrNiels2017 +156350

Pfoe, als Arnesen maar niet de schuld krijgt he? Was immers niet zijn inkt

08-07-2021 14:28

realistisch1953 +14117

Vreemd, zowel van Feyenoord als van Advocaat, ondanks dat Advocaat zwemt in het geld begrijp ik Feyenoord niet, beetje amateuristisch ook van Feyenoord, geef Advocaat 10.000 euro dan is de man ook blij....

08-07-2021 14:08

michiel2424 +29052

wat is er precies vreemd/ amateuristisch aan dan?

08-07-2021 14:13

Rood-Wit1908 +2620

Dat je als grote club een grijs gebied laat en dan om relatief weinig geld zo moeilijk gaat doen tegen een oud-werknemer die verder zelden een onvertogen woord heeft uitgelaten.

08-07-2021 14:17

MarcoG +11310

Omdat Advocaat het zegt en dat is natuurlijk weer een goede reden om de club af te zeiken, ook al is het niet waar.

08-07-2021 14:17

michiel2424 +29052

Want welk grijs gebied heeft Feyenoord dan gelaten? Als je het contract dan toch voor je hebt liggen, deel dan even een screenshot.

08-07-2021 14:18

Wiepiezonderconnie +921

hoe ga je een rechtszaak winnen van een Advocaat

08-07-2021 14:06

mcvisscherjr +520

Advocaat met slagroom

08-07-2021 14:04

datenewoordFEYENOORD +12798

Zie Dick al aankomen in de rechtszaal: ‘Goedemiddag ik ben Advocaat’
Oké voor welke partij bent u?

08-07-2021 14:03

FrNiels2017 +156350

In een Engelse rechtzaal is het erger: "Defendant, please state your name for the record." "Dick." Dan moet je gelijk een nachtje in de cel slapen

08-07-2021 14:05

opT +620

Goed, duidelijk................en doorrrrrrrrrrrr!!!

08-07-2021 14:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties