''Dat koppel heeft hij nog nooit uit elkaar gehaald''

''Dat koppel heeft hij nog nooit uit elkaar gehaald''

Feyenoord zit in een mindere fase van het seizoen. Trainer Arne Slot blijft maar zoeken naar de juiste opstelling en er klinkt ook al wat kritiek op het wisselbeleid van de trainer. Journalist Valentijn Driessen is het met die kritiek eens.

"Ik begrijp de kritiek die langzaam opsteekt tegen Slot heel goed. Zelf denk ik al langere tijd bij dat het wisselbeleid en het zoeken naar de juiste opstelling: 'geef die gasten nou houvast'", aldus Driessen in De Telegraaf, die daarna terugblikt op de wedstrijd tegen Sturm Graz. "Nu kwam Jahanbakhsh er weer in, Szymanski wordt eruit gehaald. Dat is een van de weinige creatieve spelers die ook een doelpunt kan maken, een medespeler vrij voor de keeper kan zetten. Als je onder druk komt te staan haal je hem eruit en komt er een extra verdediger bij. Dat vind ik niet slim: ik zou juist het ritme uit die aanvallen van Sturm Graz halen met een aanvaller erbij."

Driessen ziet dat Slot op het veld graag met koppeltjes werkt die samen het best functioneren. Die koppeltjes worden echter met grote regelmaat uit elkaar gehaald, behalve eentje. "Ik heb nog geen enkele wedstrijd van Feyenoord gezien waarbij de tandem Kökcü - Timber goed draaide. Dat je denkt 'daar zit wat in, die combinatie klopt helemaal'. Dat koppel heeft hij nog nooit uit elkaar gehaald, dus met een van de twee op de bank." Driessen oppert verder om Dermane Karim de kans te geven in het eerste van Feyenoord. Volgens de journalist hoort hij minimaal op de bank te zitten.

Lees meer over
Orkun Kökcü Quinten Timber
Plaats reactie
666

hakuna +2067

Helemaal eens dit keer met die stamgast.
Laat Kokcu maar lekker banken en een volgende wedstrijd Timber eens. Ook die bizar hoge backs zijn in mijn ogen geen succes. De voorzetten van de meeste backs zijn van de zelfde kwaliteit als de corners van Kokcu. En de backs lopen de flankspelers in de weg. Die trekken naar binnen. Waarom komt de back niet eens binnen door (Bayern tacktiek) Ik denk ook dat Szumanski op 10 de schakel kan zijn.

31-10-2022 23:22

mout10051981 +4805

Ben ik de enige die stopt met lezen zodra de naam Valentijn Driessen voorbij komt?

31-10-2022 08:22

Champman079 +3595

Je eerste zin was goed, daarna ben ik gestopt met lezen

01-11-2022 13:37

1908forever +18304

Dit is werkelijk de eerste keer dat ik het eens ben met deze slapjanus.
Dat middenveld loopt voor geen meter.
En Kökcu en Timber zijn van het zelfde type spelers.
Hard werken maar er zit totaal geen verrassing in.
En als het niet loopt dan heb je niks aan die jongens.
Met Dermane of Wieffer heb je twee spelers die anders zijn dan deze twee
Stel Wieffer op in plaats van Timber en laat Szymanski op 10 spelen.
En onze voorhoede is zo ver teruggevallen vergeleken met vorig seizoen.
Over de flanken komt geen een bruikbare voorzet en als er dan een bal in de zestien komt staat iedereen die daar hoort te komen buiten de zestien.
Ga verdorrie eens met een man of 5 dat strafschop gebied in.
De enige die dat doet is Gimenez.
Maar als hij speelt stelt onze coach doodleuk spelers op de flanken die vaak voor eigen succes gaan.
Die jongen moet bruikbare ballen krijgen zodat hij zijn waarde kan laten zien.
Ik had Slot echt hoog op een troon zitten en vele met mij.
Maar de laatste tijd is hij die waardering helemaal aan het kwijtraken.
Echt schokkend de manier zoals ze spelen.
Het is zo voorspelbaar geworden.
Zet nou eens een aantal weken Paixao - Giménez - Szymanski in de voorhoede en Danilo op 10.
Ik denk dat Giménez dan meer en beter word gebruikt.
En Kökcu op 8 en Wieffer op 6.

31-10-2022 05:57

Dominggus.B +70

Tikkie terug, Pedersen out.

31-10-2022 03:03

den_the_man +1128

De wissels in de rust tegen Fortuna waren in ieder geval volledig terecht. Die tegen Sturm Graz pakte juist niet goed uit.

30-10-2022 22:06

djahdjahcity +10709

Ben in ieder geval blij dat mensen in staat zijn ook kritisch naar Slot te kijken want hij is gewoon raar bezig de laatste tijd. Dilrosun die 1 op de 10x zn man voorbij komt, Pedersen die heel hard rent maar GEEN pass of voorzet kan geven, een onwennige Goatruida op 6 en dan nog Alireza ‘Lekker man’ Jahanbaksh blijven opstellen. Wie gaat Slot wakker schudden want we moeten echt door in Europa en mee blijven doen voor plek 2

30-10-2022 21:53

Pelle25 +3799

Wie moet je daardan neerzetten
dat negatieve gedoe de heletijd

30-10-2022 20:24

jaivi62 +7816

Timber had allang tot 6 omgeturnd moeten worden dan had je alles kloppend gekregen en het zelfvertrouwen opgekrikt omdat je niet zoveel hoeft te schuiven. Dan had een ieder in zijn kracht gespeeld wat weer het zelfvertrouwen vergroot. Zelfvertrouwen is van zeer groot belang in deze.
Hoemeer je gaat schuiven hoe slechter het wordt.

30-10-2022 18:34

Verlosser_Dirk +3601

Er is geen 6 gehaald.

Timber speelt nu in die rol maar dat kan hij helemaal niet.

We kunnen hem nu met de grond gelijk gaan maken maar dat is een beetje zonde van die 7.5 miljoen.

30-10-2022 18:29

Wisselspeler +7872

Er zij twee nummer 6's: dermane en Wieffer.
Ze worden echter nauwelijks..

30-10-2022 19:45

beppie172 +66438

Wieffer is wel degelijk gehaald.

30-10-2022 20:27

bloed_zweet_tranen +1975

Jahanbakhsh speelde vanaf het begin toch? Wallemark kwam er in. Of vergis ik mij?

30-10-2022 18:02

NickSchiedam010 +619

Gestopt met lezen bij Valentijn Driessen

30-10-2022 18:00

FrankAKAFF +2823

Kökcu KAN hij er niet uit halen. Komt uit de eigen jeugd, speelt sterk, en is aanvoerder. Timber WIL hij er niet uit halen, die heeft ons 8,5 miljoen gekost.

30-10-2022 17:22

FRunn +1635

Orkan "dribbelkoning" Kökcü?

30-10-2022 18:00

slam +2488

Vilhena kon er ook wat van .... Kökcü komt hem halen lopen lopen en tikkie breed of kwijt

30-10-2022 18:25

FR010FRDAM +44761

Ja Slan en FRunn, kijken jullie altijd met stront in jullie ogen? Als je dan iets roept omdat je hem niet mag, kom dan met feiten. Hoe verklaren jullie de meeste keypasses van Europa van spelers onder 21 jaar als hi verl dribbelt of als hij tikkies terug speelt?j

30-10-2022 18:42

FR010FRDAM +44761

En kwijt? Hoe komt hij dan aan zo'n hoog percentage succesvolle passes en zo'n laag percentage balverlies?

30-10-2022 18:44

FRunn +1635

Afgelopen wedstrijd nog, tegen Sturm Graz, begint hij een dribbel en loopt ie zich meerdere keren binnen 10 meter vast tussen 3 of 4 tegenstanders. Resultaat: bal kwijt...

En wat die beslissende passes betreft: ik vaar niet blind op statistieken om er vervolgens hier mee te schermen. Ik kijk naar wat ik zelf zie en geef daar mijn mening over.

Het kan zijn dat je het er niet mee eens bent, maar dan is die eerste zin nog steeds niet nodig

31-10-2022 08:30

jaivi62 +7816

Had dat maar aan zerrouki uitgegeven

30-10-2022 18:35

JoopGort +569

Timber kan het niveau sowieso niet aan..

30-10-2022 16:56

you_never_walk_alone +8733

Wat een gelul jongen wordt steeds beter, als je dat niet ziet ben je stekenblind!

30-10-2022 17:19

JoopGort +569

1 goede wedstrijd gespeeld poe poe

30-10-2022 19:35

BizonTahamatha +612

hij's niet de enige

30-10-2022 20:09

kazan +1463

het enige wat ik niet begrijp is dat die Wiefer gehaald is en die jongen geen kans krijgt om zich een paar wedstrijden te laten zien ,het lijkt me niet zo moeilijk om beter te zijn als die gene die tot nu toe in die rol probeerde te spelen van wat er tot nu toe te zien was.

30-10-2022 16:01

you_never_walk_alone +8733

Die komt er wel, hij is nog jong!

30-10-2022 17:20

lexiooo +9340

Idd. Wel met Geertruide daar spelen die handelingssnelheid mist en daardoor 9 vd 10x terugdraait ipv open... laat Wieffer (of Karim) het daar eens een paar wedstrijdjes proberen, want dat hij het niveau (nog) niet aan kan, geldt niet meer als argument als je daar zelf elke keer met Geertruida speelt.

Tevens mag hij ook Timber weleens op de bank zetten. Hij begint pas met bewegen als de bal zijn kant op komt en bij balverlies sjokt hij terug.

30-10-2022 17:22

jaivi62 +7816

Eens wat timber betref. Trainer had timber vanaf dag 1 op 6 moeten opstellen. Dan was hij er in gegroeid. Is een veel betere speler als geertje op 6

30-10-2022 18:38

ELyrics +1127

Er zijn 2 grote oorzaken waarom het niet loopt en waarom we maar 2 goede wedstrijden hebben gespeeld az uit sturm thuis en 1 helft psv
Omdat we geen buitenspelers die de achterlijn halen ze komen allemaal in de bal vandaar dat ik vind dat pedersen altijd moet spelen want die doet dat wel!!! 2e de number 6 Geertruida doet zn best maar vult het anders in hij speeld voor de verdedeging inplaats van om voor aanvoer te zorgen
Wat krijg je dan dat Timber te veel gaat lopen en kokcu ook dat gaat never nooit werken zo

30-10-2022 15:24

guykroudikorsou +8279

Aan Pederen heb je eigenlijk niks. Ja hij brengt de bal langs de zijkant naar voren en haalt soms de achterlijn maar zijn eindpass komt zo goed als nooit goed aan. Voeg daarbij dat Slot heel graag wil dat clown Jahanbaksh altijd speelt en je hele rechterflank ligt zo compleet lam.
Probeer het eens met bv Benita.

30-10-2022 15:30

guykroudikorsou +8279

En Geertruida is geen middenvelder en die moet je (zeker niet tegen kleine clubs die compact proberen te spelen) niet op het middeveld zetten. Je had het contract van Aursnes moeten opwaarderen om hem nog minstens een seizoen te behouden, en ook toen je zag dat Aursnes toch wegging, moest je dan (bij gebrek aan beter) Toornstra nog een seizoen proberen te behouden voor die rol op het middenveld. Nu heb je daar helemaal niets en dat is ons nu punten aan het kosten.

30-10-2022 15:34

jaivi62 +7816

Toornstra had je gewoon moeten houden.

30-10-2022 18:40

Artycuno +7648

Driessen ziet dat Slot op het veld graag met koppeltjes werkt die samen het best functioneren. Die koppeltjes worden echter met grote regelmaat uit elkaar gehaald, behalve eentje. "Ik heb nog geen enkele wedstrijd van Feyenoord gezien waarbij de tandem Kökcü - Timber goed draaide.

Hehe,eindelijk iemand die het ook ziet. Maar goed er is 9 miljoen betaald voor Timber dus die moet elke week spelen!

30-10-2022 15:22

Jenno Veldhuizen +1235

Opruiertje weer
Laat ie lekker bij 020 aan de slag gaan als ie alles zo goed weet

30-10-2022 15:11

wilbert17 +23477

Lekker zo'n vrij weekend. De rest zien in en uitlopen.

30-10-2022 15:00

DoubleSpy +8275

Ik vind het van mezelf helemaal niet leuk, sterker nog: ik haat het diepgrondig tot in mijn ziel want ik vind hem een grote azijnzeiker en ook nog een paardenlul.

Maar Valentijn Driessen heeft hierin 100.000% gelijk, in alles wat hij hier zegt zelfs, sorry!

30-10-2022 14:56

sjaarloos52h +21852

Maar Driessen is de trainer niet en kent de ins en outs niet.
Hij mag z’n mening wel geven ( en ik ben het er grotendeels wel mee eens), maar dat ‘Dermane Karim minimaal op de bank hoort te zitten’ gaat wel een beetje te ver. Er kunnen tientallen redenen zijn die een rol spelen. En Slot doet misschien niet alles goed, maar hij is niet achterlijk!

30-10-2022 14:56

toniroth +2851

Hallo, geloven jullie erin dat een van de concurrenten vandaag punten laat liggen?

30-10-2022 14:40

lobbie +5038

Onze tijdelijk technische directeur zit in Enschede op de tribune

30-10-2022 14:48

sjaarloos52h +21852

En verder niemand in het stadion? Dan moeten we met hem gaan praten!

30-10-2022 15:14

kindval +360

Willem van Hanegem en Wim Jansen

30-10-2022 14:40

box +92452

Israël en Laseroms

30-10-2022 14:56

sjaarloos52h +21852

Peppie en Kokkie
Bassie en Adriaan

30-10-2022 14:57

box +92452

Theo en Thea

30-10-2022 15:11

jaivi62 +7816

Wat een geweldenaars. Machtig .onze helden.
Hup Feyenoord

30-10-2022 18:43

robert70 +867

Tiny en Lau 💪🏻

30-10-2022 22:24

ricovtw +1215

————- Bijlow —————
Geertruida ——- trauner ——- hancko
——— kocku ———-
Walemark —— Timber —— syzmanski ——- alireza
———— Danilo ———- Gimenez

30-10-2022 14:25

kvdk91 +3039

Klinkt leuk, maar dit is wel echt kamikaze voetbal. Je zet je aanvallendste middenvelder als achterste middenvelder, dus je restverdediging zal maximaal uit 3 man bestaan na een omschakeling van de tegenstander.

30-10-2022 23:55

ricovtw +1215

Daar circuleer je toch per aanval mee wie er achterin blijft? Gebeurt bij de huidige opstelling ook gewoon, ene keer gaat die mee andere keer die. Dan blijft die extra achter en dan weer die. Op die manier continu rouleren zodat je ook wat meer speelsheid en verrassingselementen in je team houdt

31-10-2022 11:20

Jordan84 +1999

Is Marten de Roon geen goede optie ipv Zerrouki? Verwacht te duur maar met een 1,5 jarig contract wellicht haalbaar.

30-10-2022 14:25

Bobiku +8584

Waarom met een 1,5 jarig contract ineens wel haalbaar?

30-10-2022 14:27

Jordan84 +1999

Omdat als hij zijn contract niet verlengd. Hij verkocht moet worden door Atalanta om er nog wat aan over te houden. Is dat nou zo ingewikkeld?

30-10-2022 14:46

elgardinero1993 +8362

Zou een geweldige versterking zijn voor ons, brengt heel veel ervaring, maar is daar gewoon aanvoerder dus die is echt niet haalbaar.

30-10-2022 14:31

jaivi62 +7816

Is ook oud feyenoorder.
Maar denk niet tehalen voor ons. Maar niet geschoten is altijd mis

30-10-2022 18:44

ELyrics +1127

De beste opstelling in mijn optiek

30-10-2022 14:20

ELyrics +1127

-------Pedersen------Trauner-----Rasmussen----Hancko
------------------------Geertruida------------------------------

---Timber--------kokcu-----Danilo------Szimanski--------

----‐-----‐---------------------Gimenez-------------------------

30-10-2022 14:19

Jordan84 +1999

Geertruida op 6 not

30-10-2022 14:25

remco112 +16288

Geertruida heeft simpelweg de kwaliteiten niet om als 6 te fungeren

Pedersen moet optyfen.

30-10-2022 14:36

theo_de_tokkie +13315

Al dat doomdenken voor niks: PSV, twente, AZ hebben allen 2 potjes verloren uit de laatste 5. Ajax en Feyenoord maar 1.

Ik vind het ook wel labiel voetbal dat we spelen, maar dat is de schuld van degene die aursness heb verkocht en er geen goede vervanger voor hebben teruggehaald.

30-10-2022 14:18

wilbert17 +23477

Op Feyenoord gestemd voor de Dubai Globe Soccer Awards. Doen jullie dat ook even? Vreemd dat Slot niet bij de coaches en Sini en Malacia bij talenten genomineerd zijn.

30-10-2022 14:18

JDJ +18185

https://fanspot.globesoccer.com/Content/Vote/Search

30-10-2022 15:09

pendejo1908 +5750

Dessers ook goede keuze gemaakt met Cremonese staan afgetekend laatste!!

30-10-2022 14:09

wilbert17 +23477

€.€€€.€€€

30-10-2022 14:11

pendejo1908 +5750

Betalen die dikke salarissen dan?In Italie toch alleen de topclubs?

30-10-2022 14:15

fr--opa +110872

Nee hoor, die degradatiekandidaten betalen volgens mij zelfs tot 2 miljoen vaak.

30-10-2022 14:19

MaartenTT +20202

Sorry, jongens, maar ik pas ervoor om mee te huilen met de wolven in het bos.
Ik heb het VOLSTE VERTROUWEN in Arne Slot.
Hij heeft met zoveel nieuwe spelers een draak van een uitdaging. Ga er maar aan staan.
Als iemand hier iets van kan maken is Arne het wel. Ik weiger hem - zoals best al veel hier - te laten vallen als een baksteen na een paar teleurstellende wedstrijden.

30-10-2022 14:00

TussenjaarFC +138529

Genant hoeveel hem alweer afschrijven hè?

30-10-2022 14:01

remco112 +16288

Kritisch zijn is verboden natuurlijk

30-10-2022 14:09

MaartenTT +20202

Nee, hoor, zeker niet.
Integendeel, we moeten continue kritisch blijven.
Maar er zit een groot verschil tussen 'kritisch zijn' en afzeiken en laten vallen als een baksteen.
(daarom gebruik ik ook deze bewoording)

30-10-2022 14:12

Willem.H +15787

Niemand schrijft Slot af. Maar kritiek is toch goed als je ziet dat het totaal niet loopt? Het vele wisselen maakt t zelfvertrouwen kapot bij veel spelers voornamelijk in de voorhoede. Mijn kritiek is dat ik niet snap dat Slot dat zelf ook niet snapt. Mischien omdat hij nooit aanvaller is geweest en niet weet hoe het voelt. Want vooral van de ex aanvallende analisten komt die kritiek. Maar ook de gewone supporter ziet t gewoon gebeuren. Ik heb vertrouwen in Slot. Maar wat slecht is mag benoemd worden.

30-10-2022 14:12

TussenjaarFC +138529

Heel lang en onnodig verhaal willem. Ik zeg nergens dat je geen kritiek mag geven

30-10-2022 14:42

appelstroop +267643

Zijn krediet is nog lang niet op maar stop nou eens met Ali en Dilrosun en stel een echte nr 6 op!!! Onbegrijpelijk hoe lang dat nou al duurt. Daarnaast moet hij Gimenez gewoon laten staan en buitenspelers opstellen die een goede voorzet kunnen afleveren. Walemark en Szymanski dus op 11 en 7! Timber op 10 en Kokcu op 8. Zo moeilijk is het toch niet dan? Laat al die andere buitenspelers lekker banken met die nutteloze dribbels en jammerlijke instelling.

Oh ja, Geertruida is geen middenvelder!! Zie je meteen zou je denken, maar Arne heeft er toch even voor nodig. Nogmaals, zijn krediet is nog lang niet op, maar ga eens naar mij luisteren! haha

30-10-2022 14:18

harryvos +1566

Waarom spelen we eigenlijk niet vandaag. ?

30-10-2022 13:59

grenzeloos +14051

Moest van Ajax, want die speelden deze ronde ook niet.

30-10-2022 13:59

box +92452

Ze moeten nog bijkomen van de wedstrijd van afgelopen donderdag, die heeft heel veel kracht gekost

30-10-2022 14:58

010Nielssss +3366

apart dat die wissels niet alles geven als ze in het veld mogen komen had je vroeger wel

30-10-2022 13:57

010Nielssss +3366

gevoel dat de meeste spelers puur voor het geld spelen

30-10-2022 13:57

grenzeloos +14051

Ja, sommige spelen voor het clublogo. Denk even na joh...

30-10-2022 14:01

q-park_rotterdam +1819

Summerville nooit moeten laten gaan. Hij is een echte winnaar wat veel mensen binnen Feyenoord niet begrijpen

30-10-2022 13:51

010Nielssss +3366

lekker achteraf praten was gewoon een vervelende jongen jn de jeugd

30-10-2022 13:52

q-park_rotterdam +1819

Een winnaar, nu alleen maar watjes in het team

30-10-2022 13:54

Chitown-Rivera +15174

Je hoort maanden niks van die jongen, scoort dan eens een belangrijke goal en natuurlijk had Feyenoord hem weer nooit moeten laten gaan…..zo voorspelbaar weer

30-10-2022 13:53

q-park_rotterdam +1819

Jij heb dus liever Alireza...misschien komt hij volgend seizoen wel een back voorbij.

30-10-2022 13:55

Traunerworden +13763

alsof je elke speler maar kunt ruilen voor elke andere speler. lul toch niet zo dom achteraf man. Iedereen ziet dat ali er niets van bakt en de verwachtingen helaas niet waar maakt. en iedereen was op het moment dat hij kwam ook gewoon tevreden dat we hem toen konden halen voor een klein geldbedrag.

30-10-2022 13:58

q-park_rotterdam +1819

We geven de jeugd gewoon amper kansen. En niet elke 16jarige heeft de bouw van Brobbey. Halen liever onbekende buitenlander obv wat highlights

30-10-2022 14:01

TussenjaarFC +138529

Was gewoon een irritant pestventje

30-10-2022 13:55

Traunerworden +13763

ach hou toch op, die jongen was net zo breed als een sateprikker en had nog niks bewezen behalve vervelend gedrag. hij heeft de laatste jaren ook alleen maar wissel gestaan dus niet doen alsof hij zoveel sprongen heeft gemaakt. wel fysiek en fysiologisch en daar profiteert hij nu van. bij ons had hij dan waarschijnlijk net een basisplaats afgedwongen, liep zijn contract af en dan peerde hij ervandoor en liet hij feyenoord achter met niks. weet precies hoe dat gaat met zulke gastjes

30-10-2022 13:55

q-park_rotterdam +1819

Zou ik ook doen als je ziet wie er de voorkeur krijgen

30-10-2022 14:02

grenzeloos +14051

Na een hele lange tijd dat niemand het, meer dan terecht, over hem heeft gehad kom jij met zo'n dagprijzen-reactie. Lachen man.

30-10-2022 14:02

remco112 +16288

Feyenoord wilde Summerville behouden

30-10-2022 14:10

elgardinero1993 +8362

Wist niet hoe snel hij moest gaan toen Leeds kwam met een zak geld. Nieuw contract was nagenoeg rond en ineens wou hij weer meer geld. Is gewoon een verwend nest, die toevallig nu een keer scoort.

30-10-2022 14:35

appelstroop +267643

Zet Timber op 10, Kokcu op 8 en Wieffer of Dermane op 6 en kijk hoe het dan gaat lopen.
Zet in de voorhoede Szymanski en Walemark op de flanken neer die gewoon steeds het voorhoofd van Gimenez in de spits moeten opzoeken en je hebt een prima team staan. Verdediging dan Geert - Trauner - Hancko - Lopez en je team staat.

Dilrosun en Jahanbaks moet je nooit meer opstellen want dat is niks en wordt ook nooit iets.

30-10-2022 13:47

Traunerworden +13763

eens, al ben ik ook wel voorstander van snelheid voorin, je moet echt je mannetje kunnen passeren anders wordt het een lastig verhaal. Maar de 6 positie blijft lastig, het zal misschien ook wel een reden hebben dat wieffer en dermane nog zo weinig minuten gemaakt hebben, al vond ik wieffer altijd prima invallen. het is het proberen waard. ik begin wel te twijfelen om niet gewoon hartman basis te zetten, is hij minder dan een lopez? ik vraag het mij af. jahanbaksh en dilrosun ben ik in iedergeval wel klaar mee, paixao geloof ik in dat dat nog wat kan worden

30-10-2022 13:52

Peterpandeman +3479

Wieffer is er nog niet klaar voor zon speler in het diepe gooien is zonde van ze zelfvertrouwen. Mischien kan die volgend seizoen stappen zetten

30-10-2022 14:01

appelstroop +267643

Niemand weet of die gozer er klaar voor is. Zelfde met Dermane. Dat kom je alleen te weten door hem in het diepe te gooien. Zo gaat dat altijd met nieuwe spelers. Tot nu toe maakt hij een goede indruk wanneer hij invalt dus zou niet weten waarom we het niet gaan proberen. Dermane is ook niet voor niets al international. Speelt mee met de grote mannen bij Togo. Kan je dus ook gewoon proberen. Helaas is Slot daar wel erg terughoudend in. Minpuntje vind ik wel hoor, al is het verder een prima trainer. Dit seizoen maakt hij veel rare keuzes vind ik, maar zijn krediet is nog lang niet op.

30-10-2022 14:11

Peterpandeman +3479

Laatste kwartier invallen en een hele wedstrijd spelen is iets heel anders hij is niet gehaald om dit jaar te presteren zelfde geld als paxiao en vorig jaar wallemark zulke spelers komen van een lage niveau instromen die in het diepe gooie werkt zelden. Slot ziet dat in de trainingen

30-10-2022 14:43

Ulie +8236

Goddomme, ik had verwacht het nooit met Driessen eens te zullen zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Die twee zijn niet complementair aan elkaar, zij vullen elkaar totaal niet aan. Eigenlijk lopen ze elkaar alleen maar in de weg en lopen ze elkaars ruimtes dicht.

30-10-2022 13:43

broodbeleg +1460

Leroy Fer terughalen!!!!!!!!!!

30-10-2022 13:34

Kevin_fey +1031

Er loopt bij Excelsior een spelertje van ons rond die precies de creativiteit heeft die wij missen... ik ben al jaren fan, nu Arne nog

30-10-2022 13:34

Feyenoord1 +102602

Blijft pijnlijk dat ik overal maar goeie reacties over Gnonto lees

Zag net iemand dit zeggen
“ Sini - Gnonto - Summerville “

30-10-2022 13:33

Frvv +8875

Had onze voorhoede kunnen zijn..
Wij zitten met Alireza danilo en dilrosun opgescheept.

30-10-2022 13:36

Feyenoord1 +102602

Helaas wel ja

30-10-2022 13:43

Ladinsky2021 +6090

Ja, alsof Sinisterra nog te houden was voor ons….

30-10-2022 13:45

Feyenoord1 +102602

Dat zeg ik toch niet ?

30-10-2022 13:46

SteveCook +716

3 maanden later en opeens komen de Gnonto-obsessieven weer tevoorschijn. Die gast heeft dit seizoen om precies te zijn 18 minuten gemaakt voor Leeds.

30-10-2022 13:51

Feyenoord1 +102602

Klopt omdat hij gisteren zijn debuut heeft Gemaakt paasei

30-10-2022 14:08

pendejo1908 +5750

Zal hij toch wel nietzo goed zijn!!

30-10-2022 14:08

SteveCook +716

Op grond van wat is men dan zo positief? Om zijn grote Gnonto?

30-10-2022 14:15

Feyenoord1 +102602

Vanwege zijn kwaliteiten. Kijk de wedstrijden en lees ff wat er over hem gezegt wordt

30-10-2022 14:37

SteveCook +716

Ja man zoveel kwaliteit dat die pas in de slotminuten van de transferperiode voor 3 miljoen is verkocht..hahhahaha

30-10-2022 14:54

Feyenoord1 +102602

Vaste plek in de selectie van Italië regelmatig basis ook, Top 15 Golden Boy, Nu een transfer gemaakt naar de Premier Leugue en gister zijn debuut gemaakt waar hij uitstekend in speelde. Pas 18 jaar.

Als je denkt dat hij geen kwaliteiten heeft en geen supergroot talent is zegt dat genoeg over je voetbalkennis. Gnonto heeft alles wat een goeie voetballer nodigt heeft Snelheid, 2 benig, sterk, goed schot, goeie actie, op meerdere posities inzetbaar en vooral de juiste mentaliteit. Hij heeft alleen zijn lengte tegen. Dus dit zegt genoeg over jou.

30-10-2022 15:12

SteveCook +716

Ohja zegt alleen wat over mij. Alle grote clubs lieten met opzet voor 3 miljoen dit waaaaaanzinnig talent lopen. Dit waaaaaanzinnig talent heeft in dit al 3 maanden durende seizoen pas 18 minuten gespeeld bij een middenmoter. Hier geef je dan weer allemaal geen antwoord op. Alleen jij ziet het natuurlijk helemaal goed. Best triest dat je hier 3 maanden later nog steeds mee zit. Ga lekker door met je leven, dit is een 13 in een dozijn speler. Zelfs Justin Kluivert haalde volgens mij ooit de titel NXTGEN best young player of iets. Ook Vilhena stond elk jaar op de shortlist. Nou dat zegt wat hoor.

30-10-2022 15:20

Feyenoord1 +102602

Hahahahaha talent zie je gelijk tenzij je het spelletje niet snapt maar waarschijnlijk ben jij ook iemand die Kokcu een matige speler vind. Gnonto is een fantastische talent dat ziet de trainer van Italië ook en daarom is hij een vaste kracht in de selectie op 18 jarige leeftijd. En nu pas je debuut maken in de PL is helemaal niet raar ofso gozer is 18.
Ons ‘Grote talent’ Wålemark speelde op 18 jarige leeftijd nog bij de amateurs

30-10-2022 15:39

SteveCook +716

En weer gaat die er niet op in dat niemand hem wilde kopen 😂

30-10-2022 16:30

Feyenoord1 +102602

Maar hij is toch gekocht ? Feyenoord wilde hem ook halen maar de zoon van Arnesen stook er een stokje tussen. Ik ga meer in op het feit dat jij zegt dat hij geen kwaliteit heeft en dat hij geen groot talent is. Veel clubs wilde hem maar Zürich deed moeilijk over de prijs. Tot op het laatst dat ze hem wel moesten verkopen omdat hij anders transfer vrij weg ging

30-10-2022 17:41

SteveCook +716

Kan er niks van helaas. Gelukkig heeft Feyenoord hem niet gekocht.

30-10-2022 18:24

Feyenoord1 +102602

En waar is dat op gebaseerd ?? Wil ik graag weten. verstand heb je niet als je denkt dat hij er niks van kan. Waarschijnlijk heb je nog nooit een wedstrijd gekeken van hem. Gozer is beter dan al onze aanvallers en dat met 18 jaar. Zouden heel veel geld met hem verdienen iets wat we met die Walemark, Dilrosun, Alireza, Danilo niet zullen doen.

30-10-2022 18:27

SteveCook +716

Ik snap dat de gedachte van een Italiaanse international bij Feyenoord spannend is. Maar hij kan er echt niets van hoor. Niemand had interesse in hem. Dan is die voor Leeds leuk voor het 2e. Geloof mij maar hoor. Helaas maar waar. 👍

30-10-2022 19:22

Feyenoord1 +102602

Geef nou eens argumenten waarom hij er niks kan want dat doe je niet. En heel veel clubs hadden interesse in hem clubs uit Duitsland, Engeland, Italië, Belgie en de Top drie uit Nederland. Je heb hem nog nooit zien spelen man. Wat je zegt is volkomen onzin

30-10-2022 19:44

SteveCook +716

Kan er helaas niets van. Heb hem gezien tegen FC Luzern en toen struikelde die over zn eigen benen. Trainer van Leeds zei al dat die helaas tekort komt. Waarheid is helaas hard. Maar ok moeilijk discussiëren met iemand die een profielfoto van Zeekoe Cissé heeft. Dan ligt de lat ook niet zo hoog. Verklaart wel weer een hoop.

30-10-2022 20:35

Feyenoord1 +102602

Iemand die SteveCook heet en geen profielfoto heeft en Net op deze site is is ook niet serieus te nemen. Gnonto is beter dan al onze buiten spelers en daar hou ik het bij

30-10-2022 20:48

SteveCook +716

Snap ik als je uitgeluld bent. Ga lekker dromen over Gnonto jongen want je zult hem helaas niet veel zien spelen komende jaren. Of je moet live verbinding hebben met Leeds United zaterdagamateurs hahah

30-10-2022 20:58

Feyenoord1 +102602

Nog maals Gnonto is beter dan al onze buitenspelers

30-10-2022 21:05

SteveCook +716

Ja ook beter dan onze keeper of niet. Hij is geen eens een buitenspeler. Zegt gelijk hoe goed je hem kent hahahah

30-10-2022 21:10

Feyenoord1 +102602

Zegt meer over jou
Gnonto kan op alle posities in de aanval eigenwijsje. Gnonto speelt vaker als buitenspeler in een 433 dan in de spits dus doe nou niet eigenwijs aub.

30-10-2022 21:31

SteveCook +716

Ja hier kom je niet meer onderuit jongen haha

30-10-2022 21:32

Feyenoord1 +102602

Waar kom ik niet onderuit ? Gnonto speelt vaker in een 433 als buitenspeler links of rechts dan in de spits. Dus waar kom ik niet onderuit ?

30-10-2022 21:40

SteveCook +716

Zowel Italië als Zürich spelen in een 2 spitsen systeem. Zwaar door de mand gevallen deze man hahahaha wow. 😂😂😂

30-10-2022 22:22

Feyenoord1 +102602

Hahahaha speelde gisteren gewoon als buitenspeler en speelde in de voorbereiding bij Zürich ook als links of rechtsbuiten in een 433 systeem. Is ook bij Italië paar keer als buitenspeler ingevallen. Die gozer is nog niet gewend aan een vast systeem. En ik weet precies waar ik het over heb want ik en meer dan de helft hier op FR12 zaten in de voorbereiding naar Zürich te kijken. Jongen is 18. Er zit nog zo veel rek in hem. Zegt genoeg over jou als je lachemoji’s moet gebruiken om een argument te winnen.

30-10-2022 22:46

SteveCook +716

Hahah hij speelt 1x 18 minuten als buitenspeler en is dan meteen een buitenspeler. Kijk de opstellingen maar na van de laatste wedstrijden van Italië. 3-5-2. Ook Zürich speelt met 2 spitsen
Hahahah woooooow, nog nooit iemand zo door de mand zien vallen.

Dit seizoen (incl wedstrijden van Zürich) 18 wedstrijden en 1 goal en 0 assists. Wel tegen het grote Linfield ahhahahah

31-10-2022 07:22

Feyenoord1 +102602

Jezus je moet de wedstrijden kijken. Doe nou niet alsof je het beter weet. Gnonto speelt regelmatig als buitenspeler. Heeft bij Zürich regelmatig als buitenspeler gespeeld en is ook bij Italië paar keer als rechtsbuiten ingevallen.

31-10-2022 07:26

Feyenoord1 +102602

Duitsland - Italië linksbuiten
Engeland Italië linksbuiten
Italië Hongarije linksbuiten
Garabag Fc Zurich linksbuiten
Fc Zurich Garabag links buiten
St Gallen Fc Zürich rechts buiten
Linfield Fc Zurich rechtsbuiten

Dit zijn de wedstrijd van alleen dit seizoen waarin hij als buitenspeler speelde

Als Feyenoord hem zou halen zou hij als buitenspeler gehaald worden. Zijn we klaar nu ?

31-10-2022 07:34

SteveCook +716

Even nagekeken, behalve dat de eerste 2 niet van dit seizoen zijn, maar eind vorig seizoen. Speelde die allemaal in een 2 spitsensysteem. Helaas jongen. En ja hij scoort nooit, maar ook daar ga je weer niet op in. Maar ja jij weet het zoveel beter dan al die andere topclubs die deze nieuwe Messi hebben laten lopen. Jij weet het zelf beter dan Slot hahaha. Jammer jongen, mij ga je niet pakken met leugens.

31-10-2022 07:43

Feyenoord1 +102602

Klopt de interlands zijn van eind vorig seizoen heb je gelijk in. Dat je hem er niet bij zou willen hebben is prima meningen mogen verschillen. Maar je moet geen onzin vertellen wat niet waar is want Gnonto speelt wel regelmatig als Buitenspeler. En als Feyenoord hem zou halen zou hij gehaald worden als buitenspeler. Ik had hem liever gehad dan een Paixão of Walemark. En je weet trouwens wel dat Slot hem er bij wou hebben toch hij had toestemming gegeven. Maar de zoon van Arnesen stook er een stokje voor

Zijn we klaar nu ?

31-10-2022 07:53

Feyenoord078 +115099

Timber heeft behoefte aan een echte leider naast hem op het middenveld.

30-10-2022 13:32

feyenoordgazza +4012

Wat ik al eerder zei dit is toch niet verrassend dat het wisselvallig is met ons .
15 nieuwe spelers ,geen tijd dankzij al die wedstrijden en interlandbreaks.
Veel spelers die er niet gelijk staan gekocht ipv ervaren fitte spelers als hancko.
Jonge jongens of spelers die niet veel gespeeld hebben hier voor.
Want we vissen nu eenmaal nog steeds uit die vijver .
Mensen die er gelijk staan zijn gewoon duurder

30-10-2022 13:31

FRRMS +26293

Voor t eerst eens met Driessen haal timber en kokcu uit elkaar asap

30-10-2022 13:28

Criticus +21944

Geen METSJDEE vandaag, dus helaas saaie zondag zo! Geen Feyenoord dus gaan we naar Faalentijn Driessen luisteren! !

30-10-2022 13:26

mies1974mies +725

KUT TROMMELS, verbied die dingen nou eens

30-10-2022 13:25

Feyenoord078 +115099

Trommels beter dan vuurwerk.


FR12 modus uit.

30-10-2022 13:32

rene1952 +1007

Nee die zegt niet zo maar wat, iedereen ziet dat Slot de weg kwijt is. Steeds maar due Janbaks laten spelen.en Walemark

30-10-2022 13:24

Guipelle +1793

Het gaat erom dat een aantal van deze spelers niet in het tempo kunnen spelen wat Slot wil. Als je ziet hoe een matige ploeg als Brighton gisteren Chelsea vanaf de aftrap bij de strot pakte en met 4-1 won dan kunnen we daar veel van leren. Daar moeten we naartoe en dan maak je het verschil doordat we technischere spelers hebben dan de tegenstander.

30-10-2022 13:24

taco_mundo +54045

Hahah die Driessen toch. Die zegt ook maar wat

30-10-2022 13:18

JanDeSpecht +91597

Ok Valentijn

30-10-2022 13:18

ETSVL +17382

De beste stuurlui staan aan wal...

Maar het grote probleem is dat (behalve trauner en Hancko en wellicht Kokcu) iedereen(!) 1 wedstrijd goed speelt of speelde, maar de wedstrijd erop weer helemaal niks is.

Denk maar na, lopez 1 goede wedstrijd in het begin, jahna soms belangrijk, Walenmark twee goede wedstrijden,en of invalbeurten, szymanski soms briljant soms onzichtbaar, Timber 1 of 2 zeer goede wedstrijden, Danillo is ook super wisselend en Gimenez valt soms op en soms valt ie te vaak. Geertje en Pedersen eveneens nooit stabiel en hou maar op over bijlow..... Tja

Dat is dus klote voor Slot want die wil een vast team laten staan maar als elke keer de speler die vorige keer wel goed speelde ineens de wedstrijd erop zwaar tegenvalt dan gaat hij wisselen waarop die wisselspeler die wedstrijd wel goed speelt maar de wedstrijd erop ook weer niet.

We hebben gewoon nog geen stabiele selectie en als Slot iemand te lang laat staan om hem wedstrijdritme te geven , krijgt hij ook weer wind van voren omdat diegene dan ineens een totale off day heeft en een gemiddelde van een 2,3 scoort.

Slot heeft het gewoon ff moeilijk nu, helaas

30-10-2022 13:17

rcadamiec +857

Prima analyse!

30-10-2022 13:19

Engelbert Bakker +16330

Maduro heeft er best veel verstand van. Leerzaam!!

30-10-2022 13:11

Qwertykeyboar +4310

Zodra het niet lekker loopt krijgt het wisselbeleid vaak de schuld, maar het probleem is gewoon dat op sommige posities de spelers gewoon niet goed genoeg zijn. Hoe je ook wisselt, t is altijd fout want het wordt niet beter

30-10-2022 13:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties