"Dat zegt hij niet voor de bühne, die zorgen heeft Slot écht niet"

"Dat zegt hij niet voor de bühne, die zorgen heeft Slot écht niet"

Feyenoord bevindt zich midden in een van de drukste transferwindows in jaren, maar qua inkomende transfers is het vooralsnog rustig. Dat terwijl Arne Slot er minstens zeven versterkingen bij zou willen. De trainer maakt zich echter geen zorgen, en volgens clubwatcher Dennis van Eersel is dat terecht.

Over iets minder dan een maand begint voor Feyenoord het nieuwe Eredivisieseizoen. Luis Sinisterra, Tyrell Malacia, Bryan Linssen, Cyriel Dessers, Guus Til, Reiss Nelson, Philippe Sandler en Valentin Cojocaru vertrokken al uit De Kuip, en daar kwamen tot dusver alleen Danilo, Mats Wieffer en Mo Taabouni voor terug. Verdere versterkingen zijn dan ook in aantocht. En dus is er geen reden tot paniek, stelt Van Eersel.

"Je merkt dat Slot die zorgen ook niet heeft", zegt hij op de website van RTV Rijnmond. "Dat zegt hij niet voor de bühne; hij heeft die zorgen écht niet. Oké, er moeten nog minimaal zeven spelers bij, maar daar is ook nog wel even de tijd voor. Feyenoord speelt pas in augustus wedstrijden voor het 'echie'. Zorgen vind ik dan ook nog niet terecht."

Red Bull Salzburg
Bovendien merkte Van Eersel tijdens het trainingskamp al op dat de selectie die er nu staat grote stappen maakt. Bijvoorbeeld de ploeg die in de tweede helft tegen Red Bull Salzburg op het veld stond. "Dat waren min of meer dezelfde spelers die tegen FC Kopenhagen nog een oorwassing kregen, dus het zal Slot goed hebben gedaan dat zij nu wel leverden. De ploeg zette ook hoog druk, zoals Slot het wil zien. Daar kwam bijvoorbeeld het doelpunt uit. Knap hoe ze de zege vervolgens binnenhaalden."

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

Ronskk +22282

Valentin Cojocaru genoten van

12-07-2022 03:09

MscSanchez +2203

Ik zou toch fijn vinden als we niet vergeten een tweede doelman te halen met Marciano gaan we het echt niet redden no offense

11-07-2022 16:00

Kwintsheul +14588

Toch moeilijk. Vind maar eens een keeper die beter is dan Marciano en genoegen neemt met een rol als reserve.

11-07-2022 16:50

FrNiels2017 +156268

Zeker, maar het zal moeten. Je kunt zo'n keeper natuurlijk wel voorhouden dat hij waarschijnlijk ook als tweede keeper veel zal spelen gezien Bijlow's blessuregevoeligheid

12-07-2022 08:25

MscSanchez +2203

Zeker eens maar we hebben dat in het verleden ook altijd weten te doen. Dus ik denk niet dat het nu een probleem moet zjin. Marciano gaat ons echt punten kosten als bijlow uitvalt.

12-07-2022 20:49

Dirk Zeeland +365

Ik vind Marciano wel een redelijke 2e keeper hoor.

11-07-2022 21:17

Ronskk +22282

Nhah niet echt

12-07-2022 03:10

MscSanchez +2203

Het zegt veel dat het team aangaf de finale te willen spelen met bijlow en dat slot dat toeliet. Marciano is echt niet goed genoeg voor Fey ook niet als tweede keeper. Helemaal niet op Europees niveau. We hadden geluk met zo een sterke verdediging.

12-07-2022 20:47

NitroxPH +4648

Zou toch een keer mooi zijn als we al in de voorbereiding starten met een ploeg die er al wat trainingen op hebben zitten samen. Gelukkig zijn we rechtstreeks geplaatst want voorrondes zouden we echt niet winnen met deze selectie.

11-07-2022 15:22

fr-peter. +483

Zes nieuwe multifunctionele spelers moet genoeg zijn:

RCV: Hilgers
LCV/LB: Kongolo (of iemand anders die op beide posities uit de voeten kan.
LB: Maatsen
CM/CAM: Wijnaldum
LV/SP: Gnonto
RB: Dilrosun

11-07-2022 12:54

Gers +12852

Maar als je dan toch onrealistisch gaat zijn doe het dan gelijk goed

11-07-2022 12:58

SebastiaanS +3791

Hilgers te duur, Kongolo komt niet Feyenoord wilde hem niet hebben, Maatsen kleine kans, Wijnaldum hou op, Gnonto wellicht, Dilrosun komt.

11-07-2022 13:00

FrNiels2017 +156268

Jammer van Kongolo, dat gokje had ik graag genomen

11-07-2022 13:12

SebastiaanS +3791

Always blessa, wel een goede speler natuurlijk

11-07-2022 13:23

Damdun +1489

Is die Oosterwolde van Twente geen optie? Met een goede trainer als Slot, kan hij een nuttige back zijn. Ik ken de prijs niet maar hij is wel een talent met eenzelfde drive als Malacia.

11-07-2022 12:34

Akelo010 +1074

Nee dankje. Wilde stier

11-07-2022 12:50

Damdun +1489

Dat wilde kan Slot er wel uit krijgen. Daar ben ik niet bang voor.

11-07-2022 12:53

WickedUnitedFC +1912

Waarom niet Philippe Sandler toch nog een kans geven: maakte in de totaal 52 minuten tegen GAE en psv geen slechte indruk en (belangrijker) waren mede-spelers en technische staf positief over hem.

11-07-2022 12:18

MRV +1791

Vond ik ook, denk dat zijn fitheid de staf heeft doen besluiten om niet verder te gaan.

11-07-2022 12:22

jostie +7596

Denk dus dat het een medische reden had

11-07-2022 12:24

jack98 +46867

Slot kan natuurlijk zijn ontevreden niet maar buiten uiten.

11-07-2022 12:16

jonaathn +14706

Doe mij Wijnaldum maar!

11-07-2022 12:06

fr12_blyat +6945

Betaal jij zijn salaris van 9 miljoen?

11-07-2022 12:12

FrNiels2017 +156268

Daar moet jij heel lang voor werken hoor!

11-07-2022 12:28

Solida +37328

Ach, zolang je er geen bier overheen gooit?

11-07-2022 12:54

Kritisch +22051

Liever geen transfers dan met middelmaat aankomen als Dost, Sinkgraven, Ekkelenkamp, Brenet, Vilhena etc.

Prima zo, geen bericht, goed bericht.

Echte aanwinsten zijn uiteraard altijd welkom maar we moeten ophouden met kopen om het kopen, terwijl het geen meerwaarde heeft.

11-07-2022 11:58

Feyenoord2907 +2347

Ik vind je reactie toch wat bijzonder. Bij de bove genoemde spelers zijn bijvoorbeeld een Vilhena en Ekkelkamp spelers die voor Feyenoord goed genoeg zijn. Je kunt het middelmaat noemen Maar dat betekent niet dat zij geen meerwaarde hebben voor dit Feyenoord.

11-07-2022 12:17

Kritisch +22051

Ekkelenkamp op basis van wat?
Omdat die Ronaldo naar de grond trok ?

Ajax vond hem niet goed genoeg en in Duitsland is die vervolgens ook mislukt.

11-07-2022 12:23

FrNiels2017 +156268

Wat is er nou weer mis met Vilhena?

11-07-2022 12:33

Wieckbud +2228

Zou Vilhena in het systeem wat we nu spelen niet om te scholen zijn naar linksback? Speelde hij in het NL elftal onder Koeman ook wel eens.
En dat gelul van nooit meer Vilhena slaat nergens op. Jongen speelde erg goed in het kampioensjaar en is een uitstekende speler voor Feyenoord.

11-07-2022 12:58

mellie +7535

Brenet had ik wel graag gezien moet ik zeggen

11-07-2022 12:20

jostie +7596

Dat mag ik niet

11-07-2022 12:26

JDJ +17933

Verdient zijn geld wel heel gemakkelijk die Van Eersel met zijn nietszeggende meningen.

11-07-2022 11:51

Reintjuh +5316

Zure bom gegeten of gewoon zwaar jaloers?

11-07-2022 12:02

JDJ +17933

Wel een mooie baan idd. ;-)

11-07-2022 12:23

1234567890 +173044

Zolang Slot rust uitstraalt ,is dat een teken dat ze met spelers bezig zijn waar de buitenwacht nog niet van op de hoogte is

11-07-2022 11:51

VakW010 +1947

Een maat van mij werkt bij Feyenoord en die gaf aan dat er deze week een linksback wordt gepresenteerd. Wilde geen naam zeggen, maar in elk geval geen Eredivisie speler. Dilrosun is rond.

11-07-2022 11:51

Transfervrij +4200

Je moet een Twitteraccount starten 😉

11-07-2022 12:21

VakW010 +1947

Haha Twitter brengt alleen maar gezeik. Krijg af en toe iets door, maar meer ook niet hoor

11-07-2022 13:21

ElPanzeFr +21282

We hebben nu 19 miljoen te besteden voor 7 spelers, dat komt wss niet uit. Denk dat we Senesi nog gaan verkopen

11-07-2022 11:48

kkhahsdedhkdh +43243

Man man man, we krijgen nu artikelen over het commentaar op het commentaar op iets wat niet gebeurt.

11-07-2022 11:43

Grasspriet +2037

Zou die Scherpen wat zijn voor Feyenoord als tweede keeper? Lees marktwaarde 2 miljoen.

11-07-2022 11:40

schiedammer +921

Tis wel een Feyenoorder

11-07-2022 11:45

sven37 +758

Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk

11-07-2022 11:56

Lucas_010 +6597

Zie dan liever timon wellenreuther komen. Op te pikken voor minder dan 1 miljoen denk ik. En in tegenstelling tot scherpen heeft hij het wel al laten zien op het hoogste niveau

11-07-2022 12:00

fr12_blyat +6945

Hij is beter dan Marciano in ieder geval

11-07-2022 12:13

Django +9565

Dan vraag ik het maar. Zijn er Kameraden hier die Geertruida liever op rechtsback zien dan in de as??

11-07-2022 11:37

teauvenoir +78097

Geertruida kan uitstekend als CV, RB en als 6. BIjzonder dat hij dat alledrie goed kan: zou hem opstellen waar je hem het meest nodig hebt, maar denk het liefst als CV.

11-07-2022 11:38

KeithMoon +5222

Is zelfs al beter dan Bijlow

11-07-2022 11:50

teauvenoir +78097

niks raars toch?

11-07-2022 11:53

KardinaalRichelieu +10655

Beertruida op 6 Hall kan prima de RB positie invullen

11-07-2022 11:40

KeithMoon +5222

Hall niet laten gaan

11-07-2022 11:50

Django +9565

Wie is verder in zijn ontwikkeling. Hall of Benita?

11-07-2022 11:51

Transfervrij +4200

Over 26 dagen is de eerste competitiewedstrijd. Dan mag je er toch vanuit gaan dat we de selectie een week van te voren wel op orde hebben. We mogen dus vanaf nu iedere 3 dagen dikgedrukte letters verwachten.

O ja, vergeet alsjeblieft alsjeblieft geen nieuwe keeper.

11-07-2022 11:35

detrotsvanrotterdam +8618

We hebben er toch al 3. Thijs Jansen wordt als een groot talent gezien. Staat in de pikorde boven Marciano.

11-07-2022 11:40

Transfervrij +4200

Je mag er vanuit gaan dat de reservekeeper gewoon weer 15 wedstrijden gaat keepen. Dat zou ik niet met Thijs Jansen gaan doen. Marciano moet je loozen.

11-07-2022 11:43

Lucas_010 +6597

Timon wellenreuther halen

11-07-2022 12:01

detrotsvanrotterdam +8618

Vind je. Grote kans dat we met Marciano de Conf. Cup hadden gewonnen. Bijlow ging onder de enige bal door die op goal kwam.

11-07-2022 12:17

Casder +14087

Bijlow keept gewoon alle wedstrijden jankerd. Hij is geopereerd om definitief van zn klachten af te komen.

11-07-2022 12:57

Transfervrij +4200

Daar durf ik een weddenschap op af te sluiten. Hij is 24 en heeft nog geen 100 comp wedstrijden op zijn naam.

11-07-2022 13:19

Djurr +2383

Feyenoord is verder dan vorig jaar doordat we geen voorrondes spelen, en hierdoor meer tijd hebben voor versterkingen. Zo simpel is het. En daar heeft grotendeels deze selectie voor gezorgd, doordat we EL groepsfase hebben. We hebben geld, we kunnen investeren. Dat was vorig jaar anders.

11-07-2022 11:34

onbekend +89773

De halve basis staat er nog die ook al gewend zijn aan het systeem dat wij spelen. Puzzelstukje moeten nog in elkaar vallen, maar komt goed. Vorig jaar rond deze tijd stonden we er een stuk minder goed voor.

11-07-2022 11:37

Django +9565

Leveren Senesi en Trauner zoveel op als Geertruida een heel jaar uitblinkt op die positie. Ik denk het niet!!

11-07-2022 11:34

Django +9565

Slot moet de knoop doorhakken straks. Hij ziet ook in dat Geertruida centraal als een speer ontwikkelt en daar tientallen miljoenen zal opleveren..

11-07-2022 11:32

dean_1901fr12 +18304

Geertruida heeft zich juist als een speer ontwikkeld op rechtsback

11-07-2022 11:33

Django +9565

Fantastisch ingevuld hoor, mee eens! Maar daar ligt zn toekomst niet, zn wens niet. Ooit zal hij ergens centraal spelen. Daar is hij op zn best.

11-07-2022 11:35

Lucas_010 +6597

Al ligt met het oog op oranje eerder ene toekomst op rechtsback dan centraal want daar is de concurrentie echt moordend met de vrij, van dijk, de ligt, ake, timber en straks ook botman. Op rechts in principe allewn dumfries voor hem want teze kan dr geen klote van

11-07-2022 12:02

Django +9565

Karsdorp miss nog. Verder Hateboer matig in oranje. Tete uit beeld en Rensch heb je straks nog...

11-07-2022 12:05

bjorn_de_jong +239

Frimpong is ook wel een gewaagde concurrent daar

11-07-2022 12:19

Django +9565

Over gehoord. Nooit zien spelen.

11-07-2022 12:20

FrNiels2017 +156268

Hoog druk? Dan heb je lekker op zitten te letten

11-07-2022 11:32

teauvenoir +78097

Gerucht: Te Kloese kan het allemaal niet aan en heeft hulp nodig bij transfers: Zaakwaarnemer Rob Janssen zal worden aangesteld als een soort interim-TD/ huismakelaar om de komende aanwinsten binnen te hengelen.

11-07-2022 11:32

Sasss +54162

Had verwacht dat ze jou zouden inhuren

11-07-2022 11:32

KardinaalRichelieu +10655

Of korkkie die weet toch alles

11-07-2022 11:33

teauvenoir +78097

Dat zou wel een goede zaak zijn geweest:
Spits: M.Nascimento, lukt dat niet dan doorschakelen naar Castellanos, lukt dat niet dan doorschakelen naar John Kennedy, lukt dat niet dan doorschakelen naar Zirkzee, lukt dat niet dan Luis Vazques proberen, lukt dat niet dan Dessers.

11-07-2022 11:36

KardinaalRichelieu +10655

Niet weer die John Kennedy maat hahaha

11-07-2022 11:39

detrotsvanrotterdam +8618

John Kennedy?? Leeft die weer dan?

11-07-2022 11:42

KardinaalRichelieu +10655

Is schijnbaar een spits in brazilie

11-07-2022 11:45

rockn_roll +8230

Ene Gnonto schijnt te willen komen. Iemand meer info?

11-07-2022 12:05

teauvenoir +78097

Voordat er paniek uitbreekt moet ik nog wel mijn bron vermelden:
Policce Grosso, zelfde Italiaanse bron die met Gnonto-gerucht kwam.

11-07-2022 11:33

rockn_roll +8230

Grove politie. Helder

11-07-2022 12:06

yzori +4208

Even rustig doen hier allemaal. We hebben nog alle tijd. Het feit dat er al een tijdje geen nieuwe namen naar buitenkomen is een goed teken. Is alleen maar ten nadelen van Feyenoord als de namen te vroeg in het proces bekend worden.

11-07-2022 11:31

fey1schiedam +3719

Vraag me af hoe je nu verder bent als vorig seizoen. Helft van je vaste waarden zijn weg en is aangevuld met tweede rang spelers

11-07-2022 11:31

chrizzywizzy +21172

Het pressie voetbal zit er nu al meer ingeslepen dan vorig jaar toen we net begonnen met deze manier van spelen.

11-07-2022 11:34

fey1schiedam +3719

Dus al die kk divisie spelers hebben het binnen 2 weken al helemaal onder de knie? Vandaar vorig week weggespeeld en gister kantje boord gewonnen van hun b elftal

11-07-2022 11:37

chrizzywizzy +21172

Deze speelstijl wordt door de gehele jeugd doorgevoerd. Dus ze zijn al een goed seizoen gewend eraan. Als je bij de grote man Arne in het team komt wordt het nog eens even een stuk beter uitgelegd en uitgevoerd.

Dat er verschil is in deze 2 wedstrijden geeft alleen maar aan hoe goed ze het oppakken.

Zou het wat minder negatief bekijken en vooral het positieve eruit halen.

Zuur kan je altijd nog worden als je richting je pensioen gaat.

11-07-2022 11:58

rockn_roll +8230

Mag best iets positiever. Was prima tegen RB en je ziet progressie ook bij die jonge gasten van ons

11-07-2022 12:07

fey1schiedam +3719

Ben al met pensioen maar zuur nog lange na niet. Ben gewoon kritisch als ik zie wat er weggaat en binnen komt.

11-07-2022 12:48

f3cuk +715

Spelers kopen om het kopen is het domste wat je kunt doen. Uitspraken als “er moeten nog x spelers bij” zijn dan ook niet handig. Het kan best zijn dat je geen geschikte speler binnen het budget kan vinden. Dan kun je twee dingen doen, of een ongeschikte speler kopen of het geld op de bankrekening houden en inzetten op jeugd. Een jongen als Malacia was nooit bij ons doorgebroken als we voor Haps al een goede back-up op de bank hadden zitten.

11-07-2022 11:31

Nuance +1193

Ik ben hier wel voorstander van. Liever geen speler (en dan maar opvullen met jeugd), dan een te dure (en kwalitatief ongeschikte) speler kopen om je selectie maar rond te krijgen.

En ja dat zal je vast in de prestaties terugzien. Zolang we maar Europees voetbal binnen slepen vind ik het prima om tijdelijk sportief een stap terug te zetten. Beter dat dan onze (eindelijk) veilige financiële positie op te geven en al ons geld er doorheen te jagen met onverstandige aankopen ter opvulling.

11-07-2022 11:42

CPP +3506

en zeker voor de breedte is het halen van spelers onzin. Het geld besteden aan kwaliteit en niet aan kwantiteit. Liever 3 echt goede spelers voor de basis dan 7 Hendrixjes. Linksback en (linker) spits heb je echt nodig en dat moeten dan ook spelers van de buitencategorie zijn. Met b.v. Dilrosun, Gnonto en Maatsen zouden we echt een prima selectie hebben.

11-07-2022 12:09

Nuance +1193

Inderdaad, met die 3 spelers zou je de basis wel compleet kunnen maken. Linksbuiten zou je nog wel iets extra's kunnen gebruiken. Een buitenkansje of misschien iets huren en anders maar creatief doen met de spelers die je al hebt.

Zolang er maar geen spelers met twijfels worden gehaald, types zoals Narsingh.

11-07-2022 12:33

rockn_roll +8230

Exact. Van Hall en Milambo gaat er eentje het wel halen als ie de kans krijgt. Geldt ook voor Dermane Hartjes

11-07-2022 12:08

wiet piet +8880

Bla bla bla

11-07-2022 11:27

Bjorn1980 +6080

Zal me niks verbazen, dat Te Kloese straks. Overspannen thuis zit, dat hij druk niet aan kan met uitoefenen van zijn 2 functies. Dan is het feest helemaal compleet.Want je vraag je echt af wat ze in godsnaam aan het uitvreten zijn, in het Maasgebouw, dat het allemaal in een slakken tempo gebeurd.

11-07-2022 11:26

foreverfey +26555

Rustig aan. Het duurt nog ff maat

11-07-2022 11:27

dean_1901fr12 +18304

Ze doen helemaal niks in het maasgebouw op dit moment, dus overspannen raakt ie niet.

11-07-2022 11:27

bradley_aap +6516

Kom op zeg, 2 maanden ff een functie overnemen van Arnesen.

11-07-2022 11:27

Huipie1908 +780

Haha, op dat niveau heb je behoorlijk wat stressbestendigheid hoor. Verder ligt de xompetitie stil en is het enige wat er nu speelt vooral de transferwindow. Uuteraard speelt feyenoordcity nog steeds, maar in ieder geval geen europese toernooien of competities die veel vragen.

11-07-2022 11:32

Grasspriet +2037

Niemand kan 2 functies tegelijk aan. En er staan niet zo even vervangers klaar.

11-07-2022 11:38

rockn_roll +8230

Vakantieperiode. Koffertje moet ook gepakt Worden he

11-07-2022 12:09

PindaSaus +39552

Zitten te rukken en snuiven.

11-07-2022 13:49

FRlegend +16984

Heb liever dat de club voor echte versterkingen gaat die wat langer duren dan wat snelle aankopen die we na 3 weken alweer te licht kunnen bevinden.

11-07-2022 11:25

Django +9565

Pedersen wil geen linksback staan. Zelfde verhaal als Haps. Southampton wil hem als rechtsback dan ga je dat niet verpesten nu.

11-07-2022 11:25

FRQQ93 +20359

Denk dat ze pedersen hebben gewogen en hem iets te licht bevonden. Als je dan een goed bod krijgt moet je het altijd doen.

11-07-2022 11:26

Django +9565

Niet per se. Wel meerdere vervangers al in huis. Dat scheelt enorm. Dit jaar maakt hij fris de voorbereiding mee

11-07-2022 11:28

FRQQ93 +20359

Meerdere vervangers in huis?

11-07-2022 11:29

Rood-Wit1908 +2620

Pedersen kwam vorig jaar terwijl hij al midden in een seizoen zat bij zn oude club. Dus dat hij het tweede deel vh jaar terugzakt is helemaal niet gek.
En hem nu al afschrijven is al helemaal te snel

11-07-2022 11:36

rockn_roll +8230

Hall en Geertruida oa

11-07-2022 12:10

orval +1492

Ik wil ook geen rotklusjes doen. Maar als mijn baas zegt dat het moet en nodig is dan doe ik dat gewoon. Wie betaalt bepaalt.

11-07-2022 11:28

Django +9565

Er is geen ander bedrijf dat jou overneemt in die andere functie haha

11-07-2022 11:29

norman +3941

Nog max 4 weken hoeft hij LB te staan. Daarna hebben we er 2 andere lopen

11-07-2022 11:30

pipapaauwe +7590

"leveren" is zo Louis van gaal..

11-07-2022 11:23

FRlegend +16984

Als we dezelfde prijzenkast opbouwen als lowietje helemaal top

11-07-2022 11:26

orval +1492

Totaal mens principe. Niet alleen leveren maar ook nieren, darmen en klieren.

11-07-2022 11:29

Criticus +21920

Hoofd, schouders, knie en teen..... knie en teen....

11-07-2022 11:32

rikkie12 +9256

Ik vind het meer Thuisbezorgd.nl

11-07-2022 11:31

Jack1983 +1369

Als Slot ze niet heeft, dan ik ook niet haha.

Maar vorig jaar kwam alles toch ook pas laat als ik het mij goed herinnert? Sws Jahanbaks en Dessers.

11-07-2022 11:23

FRlegend +16984

Elk jaar laatste week voor deadline alles pas op gang. In dat opzicht luxe dat we zo vroeg in de window al 40 miljoen hebben verdiend.

11-07-2022 11:26

Jack1983 +1369

Ja toch zo zie ik het dus ook.
Maar ik zie zoveel mensen in paniek hier dat ik bij mezelf dacht, ben ik nou koekkoek aan het worden.

11-07-2022 11:27

FRlegend +16984

Hier is altijd paniek. Stresskippen. Zou zeggen, lekker naar het strand en scouting + Slot vakwerk laten leveren. Sinds de ombouw van technische afdeling heb ik er veel meer vertrouwen in dan toen Michel Beukers nog mocht bepalen welke mispeer we gingen halen.

11-07-2022 11:29

rockn_roll +8230

Exact. Toen hadden we geen cent en moet je dus wachten wat over blijft

11-07-2022 12:12

Melvin785 +2980

Ik maak me ook geen zorgen maar zal toch blij zijn om eens dik gedrukte letters te lezen dat er een topper gehaald wordt!

11-07-2022 11:23

Rood-Wit1908 +2620

Er gaan er ook echt nog wel een paar vertrekken.
Als je vanaf nu alleen Senesi nog laat vertrekken heb je het op dat vlak gewoon goed gedaan

11-07-2022 11:17

FRlegend +16984

Senesi moet je wel verkopen als je hem niet verlengd inderdaad.

11-07-2022 11:27

Django +9565

Als je verlengt heb je geheid een clausule van 6 miljoen ofso. Verkopen!

11-07-2022 11:30

FRlegend +16984

Zal ook wel de reden zijn dat die gesprekken zijn stilgevallen.

11-07-2022 11:30

rockn_roll +8230

Niet verlengen betekent gratis weg he over een jaar

11-07-2022 12:13

Gerdekaleklets +10925

Te Kloese, leg nou gewoon 10M neer voor Gnonto. Krijg je er over twee jaar 50 voor terug

11-07-2022 11:17

Sasss +54162

Altijd risico's incalculeren en een plafond voor jezelf stellen. Als die knakker 2x z'n been breekt is het pure kapitaal vernietiging en kan je daarnaast in de breedte niet meer spelers halen. We hebben helaas een klein budget

11-07-2022 11:18

40jaarfrustratie +41598

Zal je zien dat ie z’n derde been breekt

11-07-2022 11:19

Sasss +54162

Knikkebeen...oeii

11-07-2022 11:21

Gerdekaleklets +10925

Die lijkt me vrij onbreekbaar

11-07-2022 11:22

Euro010 +2225

Krijg een beetje het gevoel net als bij die Maximilian ofzo van PSV. Ook voor veel geld gehaald en nog niks laten zien.

11-07-2022 11:24

Gerdekaleklets +10925

18 jaar. 5-voudig Italiaans international.

11-07-2022 11:28

feyenoordpjk +2138

Positief , daar hou ik wel van

11-07-2022 11:32

rajanbrunner +449

10 kost die nog geen eens, 5+ 2-3 miljoen aan bonussen en je hebt hem binnen.

11-07-2022 11:21

KardinaalRichelieu +10655

En Feyenoord weer aan de geelhonger topplan soplul

11-07-2022 11:35

rockn_roll +8230

Heb je Zürich gesproken?

11-07-2022 12:14

jabra1 +1270

Ben jij een kenner dan ?? Gerdekaleklets ?

11-07-2022 11:21

jabra1 +1270

😂😂👍👍 aanmelden als hulp, bij Arne

11-07-2022 11:30

KardinaalRichelieu +10655

Je neemt jezelf veels te serieus huis tuin en keukenscout

11-07-2022 11:31

Django +9565

1 bericht vd president. Heb het niet uit zn mond gehoord die 10 mil dusja. Gewoon 5 betalen met bonussen. Prima deal

11-07-2022 11:22

FRlegend +16984

Gaat ook om het precedent. Daarna is Gnonto de maatstaf. Je moet altijd uitkijken met ‘gewoon’ meer betalen. Sintersjaak deed dat ook, daarna wilde iedereen meer salaris.

11-07-2022 11:27

GraziPelle10 +801

Bijlow
Geertruida Trauner Hilgers Maatsen
Aursnes Dilrosun Kokcu
Walemark - Danilo - Gnonto

11-07-2022 11:17

Sasss +54162

Maatsen wilt niet, kap nou met die onzin. Je moet ook spelers hebben die vol voor je club willen gaan en niet blijven twijfelen. Je wilt toch ook geen wijf die al over je twijfelde en uit pure wanhoop dan maar met je naar bed wilt?

11-07-2022 11:19

SaKyJo +3298

Duidelijk geen kijk op.. Geertruide CV en Pedersen LB

11-07-2022 11:20

Django +9565

Ik heb Hilgers nooit bewust zien spelen. Anders had van Bommel hem wel gestolen of Ruud gewisseld met eigen goal luckassen...

Luckassen of Sven van Beek. Ik weet het wel.

11-07-2022 11:24

Rvpthemvp +1379

Afgelopen zaterdag hebben we gezien dat de basis die er tot nu toe staat zeker niet slecht is. Maar om echt mee te doen moet er zeker wat bij.

Met het volgende erbij kan je echt mee gaan doen:
2 linksbacks (bijvoorbeeld Maatsen en tagliatelle van heracles)
1 cv (Hilgers)
1 #10 (Djuricic/Dilrosun/Ekkelenkamp)
2 vleugelspelers (Dilrosun en Gnonto/ Stengs)
1 spits (Gnonto/Borbas)
1 rechtsback mochten Hall en Pedersen allebei vertrekken.

Wil niet zeggen dat specifiek deze spelers gehaald moeten worden, maar dit zijn spelers die in verband zijn gebracht met Feyenoord afgelopen periode. Verassingen zoals Trauner en Aursnes van vorig seizoen zijn natuurlijk ook zeker mogelijk. Met deze 7 (zoals slot zelf ook aangeeft) spelers erbij, 8 mocht er nog een rechtback gehaald moeten worden, heb je een uitstekende selectie en kan je het in de eredivisie nog beter doen dan vorig seizoen en kan je ook Europees weer hoge ogen gaan gooien.

Met de huidige beleidsbepalers heb ik er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen. Lekker elke dag refreshen en hopen op enerverende nieuwtjes.

11-07-2022 11:17

Sasss +54162

Ben een beetje moe van al die berichten waar spelers bij Feyenoord in verband zijn gebracht. Als iemand nog eens met leuk interessant nieuws zou komen...

11-07-2022 11:20

jabra1 +1270

Heb jij zoveel geld??en ook een kenner? Er zijn er wel veel op deze site,maar willen is wat anders dan kopen ,en geld hebben.

11-07-2022 11:26

Rvpthemvp +1379

Aangezien Slot, in principe je td op dit moment, zegt dat hij nog 7 spelers verwacht heb ik er alle vertrouwen in dat deze spelers er ook gaan komen. En met de uitgaande transfers van sini en malacia is er ook een aanzienlijk groter budget dan voorgaande jaren beschikbaar. Qua uitgaande transfers, Hall, diemers, bozenik, etc zijn we ook nog niet klaar. Dus er staat zeker wat te gebeuren, alleen we moeten nog even geduld hebben hoe vervelend dat ook is.

11-07-2022 11:31

jabra1 +1270

Hoop dat jou reden er uit komt

11-07-2022 11:33

foreverfey +26555

Liever geen Hilgers. Overrated vind ik zelf

11-07-2022 11:28

rockn_roll +8230

Die Gnonto kan overal staan bij jou he

11-07-2022 12:16

realistisch1953 +14112

Ik vertrouw helemaal op Slot alhoewel het fijn zou zijn om te lezen dat er nieuwe spelers zijn aangetrokken.

11-07-2022 11:16

erike1 +838

Hoeveel van die geruchten van vluggejapie zijn er daadwerkelijk uitgekomen?

11-07-2022 11:16

Sasss +54162

ik gok op nul

11-07-2022 11:20

dean_1901fr12 +18304

Mogguh, weinig nieuws vandaag tot nu toe.

11-07-2022 11:16

rockn_roll +8230

Maandag he. Mailboxen moeten eerst leeg enzo

11-07-2022 12:18

Rendiertje +14051

Uiteraard zijn de verwachtingen voor aankomend seizoen hoog. Tot nu toe alleen weinig gezien waardoor we kunnen hopen op weer z'n succesvol seizoen.

Moet echt wel wat bijkomen en snel ook!
En dan spelers van het niveau Gnonto en niet Dilrosun.

11-07-2022 11:14

KardinaalRichelieu +10655

Pleurt nou es op met dat football manager spitsje, t is nu wel een keer klaar

11-07-2022 11:15

Sasss +54162

Richard is on fire vandaag!

11-07-2022 11:15

KardinaalRichelieu +10655

Valt mee Sass maar hij krijgt godverdomme bijna een messi status en heeft nog niets bewezen

11-07-2022 11:17

arthurschopenhauer +23112

Waarom zit jij jezelf altijd zo druk te maken hier?

11-07-2022 11:18

AurelioVidmar +3268

Ik heb meer goede dingen van Dilrosun dan van Gnonto gezien. Daar had ik namelijk nog nooit van gehoord. Zoals Richard zegt, minder Football Manager spelen knul!

11-07-2022 11:17

rockn_roll +8230

We hebben rendieren nodig voorin en snelle ook

11-07-2022 12:18

Fr_88 +15812

Ik krijg zomaar het gevoel dat we el ghazi gaan aantrekken

11-07-2022 11:10

KardinaalRichelieu +10655

Die zit nog steeds prima in de PL

11-07-2022 11:11

Fr_88 +15812

Heeft 4 potjes gespeeld en oranje heeft nog een vacature openstaan op de buitenposities

11-07-2022 11:35

KardinaalRichelieu +10655

Wij hebben geen pl salaris

11-07-2022 11:36

Fr_88 +15812

Huren heet dat

11-07-2022 11:36

RicoFR36 +26618

Dat we met elkaar El Ghazi gaan trekken?

11-07-2022 11:12

Sasss +54162

Gelukkig niet aftrekken

11-07-2022 11:15

SteenFR +646

In Slot we trust!

11-07-2022 11:06

VakW010 +1947

Dilrosun wordt vanmiddag gepresenteerd boys

11-07-2022 11:04

MJ75 +4441

Goede aanwinst weer; kan zich ook enorm ontwikkelen onder Slot.

11-07-2022 11:08

maaartijn +15740

Is dat zo?

11-07-2022 11:17

Reinaldo16 +20887

met de beste coach van de wereld maak ik mij ook geen zorgen, die man krijgt er voetbal in en we draaien zeker mee dit jaar.

11-07-2022 11:03

q-park_rotterdam +1816

Feyenoord moet Nasri halen, Slot zorgt ervoor dat hij weer fit wordt

11-07-2022 11:01

Reinaldo16 +20887

Ik ga het doorgeven

11-07-2022 11:03

40jaarfrustratie +41598

Nasri. Zeker doen. Zijn we de eerste club die een sumo worstelaar opstelt.

11-07-2022 11:03

Gerdekaleklets +10925

We waren met Pratto al de eerste

11-07-2022 11:05

Ripinpeaceantony +3979

Van beukering

11-07-2022 11:06

q-park_rotterdam +1816

Nasri kan gewoon toegevoegde waarde zijn voor Feyenoord. Soort Götze voor Feyenoord

11-07-2022 11:07

40jaarfrustratie +41598

Nee, je hebt gelijk. Misschien Theo Jansen ook polsen.

11-07-2022 11:11

KardinaalRichelieu +10655

Ja die Gotze was ook zo geweldig zeg echt man man

11-07-2022 11:13

TussenjaarFC +138529

Die papzak is ook al vijfendertig

11-07-2022 11:07

TussenjaarFC +138529

Ik rapporteer dit maar even

11-07-2022 11:11

KSFR1908 +9692

Wat is er mis met zwarte joden?

11-07-2022 11:11

Sasss +54162

Is alleen maar een beetje roet uit...nouja laat ook maar

11-07-2022 11:13

Duizendlampen +1899

Dan zou ik eerder al poging wagen bij Fabregas, al moet je dat niet willen joh, van die ouwe gasten die niet kunnen rennen in dit Feyenoord

11-07-2022 11:12

1908OTC +2852

Alles komt goed. Arne heeft alles onder controle.

11-07-2022 11:00

DeKuipforever +198057

Slotcontrole...

11-07-2022 11:04

Jozef4ever +819

Is maar net hoe je het opschrijft. Sandler die in de winter komt en niet wordt verlengd meerekenen bij de 7 die zijn vertrokken. Walemark en Hendrix niet meerekenen als aankoop. Zo schets je geen goed beeld.
Blijft staan dat we nog een hoop aanwinsten nodig hebben.

11-07-2022 11:00

06Marquito +2249

No Panic ,No Stress ,wat een vakman die Slot ,gaat gewoon aan de slag met wat er al aanwezig is en wat nog bijkomt wordt ook wel ingepast,een verademing deze man.

11-07-2022 10:59

Scfboys83 +666

Voor een definitieve aanhaking met de top zul je als volgt.
-elke seizoen Europees moeten spelen en minimaal kwartfinale halen ongeacht welk toernooi je speelt
- uiteindelijk toch afscheid moeten nemen van de kuip. Groter stadion levert meer inkomsten op. -
- Meer geld halen uit online verkoop van fanshop artikelen.
-stelsel matig spelers. Moeten verkopen van minimaal 20m +
-om de drie jaar een landstitel pakken.
Dan kunnen we pas zeggen dat we weer meedoen.
We zijn afgelopen seizoen die weg ingeslagen. Nu is het aan feyenoord en slot om dit vast te houden.

11-07-2022 10:58

KardinaalRichelieu +10655

Wat een gelul en open deuren weer

11-07-2022 11:01

Scfboys83 +666

Richard hendriks hoe bedoel je kerel vertel of heb je een andere visie die je graag wilt delen dat mag natuurlijk ook.

11-07-2022 11:03

KardinaalRichelieu +10655

Constant dat gemiep over dat stadion, een stadion levert geen geld op om mee te doen inde top. Anders zou 020 echt stervensrijk zijn . Hun stadion is namelijk in de zomer praktisch van Mojo en ID en T en rijk worden ze er niet van hoor. Hun kapitaal komt echt uit de CL

11-07-2022 11:06

Peterk +34789

Feyenoord is gewoon afhankelijk van wat elders uit de boot valt. Zo is het altijd al geweest. Tegen het eind van de transferperiode wil je nog wel eens tegen een "mazzeltje" aan lopen....Mensen die denken dat je met die paar armzalige Euro's die wij nu gevangen hebben veel kan doen hebben boter op het hoofd. Na nog wat gaatjes in de exploitatie gedicht te hebben blijft er bitter weinig over om te besteden en dan heb ik het nog maar niet over het opbouwen van een klein bescheiden eigen vermogen voor toekomstige tegenslagen.

De huidige gang van zaken is het bewijs dat Feyenoord de top niet kan halen als het enkel maar veel spelers opleid en die voor veel geld verkoopt. Want die gedachte leeft ten onrechte bij veel supporters. Voor een structurele terugkeer naar de top is veel meer voor nodig.

11-07-2022 10:53

KardinaalRichelieu +10655

Het echte geld zit in de CL

11-07-2022 10:55

eerst-koffie +115

Daarom is top 2 dit seizoen echt heel belangrijk en mag er best wat geïnvesteerd worden. Ajax doet dat PSV gaat helemaal los en ook AZ is dit jaar geld aan het uitgeven.

Top 2 is garantie voor minimaal + 40 mil aan inkomsten omdat champions league na dit seizoen nog lucratiever wordt

11-07-2022 10:58

TussenjaarFC +138529

" Paar armzalige euro's "

11-07-2022 10:55

elgardinero1993 +8311

Heeft hij toch gelijk in? 20 miljoen is een kruimel in het hedendaagse voetbal...

11-07-2022 10:56

FRK +4352

Het is wel zo. Middelmatige spelers betaal je zo 15 miljoen voor tegenwoordig.

11-07-2022 10:56

IJzerenKees +129241

paar armzalige neuzen
#tussenjood

11-07-2022 10:57

SoplulRevived +2160

sow...dan moeten trauner en aursnes wel heeeeeeel slecht zijn....

11-07-2022 10:57

TussenjaarFC +138529

We moeten ons niet focussen op de markt van middelmatige spelers van vijftien miljoen euro. Talenten opleiden, halen en doorontwikkelen is al decennia ons lot. Daar helpt het binnenhalen van -eindelijk eens- goede transfersommen wel degelijk enorm bij.

11-07-2022 10:58

arthurschopenhauer +23112

Wat dacht je van 87 miljoen? #Maguire

11-07-2022 11:07

40jaarfrustratie +41598

Ik snap de strekking van je betoog, maar de grootste uitgaande transfer ooit afdoen als ‘een paar armzalige euro’s’ is wel erg negatief.

11-07-2022 10:55

Spijksupporter +6547

Het afgelopen jaar geeft , volgens mij, juist aan dat de enige manier om een grote geldstroom te creëeren is consequent presteren op europees niveau.
Door het binnenhalen van premies en vooral transfersommen kan je stappen vooruit maken.
Dit proces heeft wel tijd nodig en een directie die deze koers vasthoud.
Mensen die denken dat je aan kan haken bij onze concurrenten in 020 en Brabant zullen echt geduld moeten hebben, los van een incidenteel succes.

11-07-2022 10:58

IlCapitano +2518

''De huidige gang van zaken is het bewijs dat Feyenoord de top niet kan halen als het enkel maar veel spelers opleid en die voor veel geld verkoopt. Want die gedachte leeft ten onrechte bij veel supporters. Voor een structurele terugkeer naar de top is veel meer voor nodig.''

Dat je dit durft te zeggen na een Europese finale en een moment wanneer we eindelijk weer eens top uitgaande transfers hebben.

Er is eindelijk beleid uitgezet. Nee we worden komende seizoen niet meteen kampioen daardoor. Maar ze eindelijk eens slim bezig met waarde creëren op het veld. het is zaak de komende 2 seizoen weer voor 40 miljoen of meer te verkopen. Dit geld weer verstandig investeren in de selectie. En op die manier komen we stap voor stap dichter bij Ajax.
Verwacht dit niet binnen een maand, maar geef het de tijd.
Ik heb vertrouwen in dit beleid.

11-07-2022 11:00

40jaarfrustratie +41598

Hey, laat mij lekker naïef denken dat we wél binnen een paar seizoenen kampioen worden.

11-07-2022 11:02

IlCapitano +2518

Ik denk/hoop het elk jaar ook weer kameraad.

11-07-2022 11:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties