De Groot: ''De aanname van Bullaude was echt absurd''

De Groot: ''De aanname van Bullaude was echt absurd''

Ezequiel Bullaude krijgt ook na de wedstrijd tegen FC Volendam de complimenten. De Argentijn maakte tijdens het Europese duel tegen Shakhtar Donetsk indruk. Bullaude drukte afgelopen zondag ook zijn stempel op de wedstrijd. Analist Rory de Groot noemt zijn invalbeurt 'bijna perfect'.

''Bullaude was heel goed tussen de linies, daardoor moest FC Volendam keuzes maken'', begint de oud-voetballer zijn lofzang in Feyenoord TV. ''Aan de bal vond ik hem heel sterk. Het is een speler met een fijne techniek en heeft ook nog eens een goed overzicht. Bullaude deed bijna alles goed.''

Bullaude liet ook nog eens zien waarom Feyenoord veel vertrouwen in zijn kwaliteiten heeft. ''De aanname was echt absurd, dan met name dat hij nog het overzicht houdt en de aanval laat doorlopen. Hij was constant in beweging en dreigend. Vooral heel sterk aan de bal. Ik heb echt van hem zitten genieten. Het was bijna een perfecte invalbeurt.''

Man of the Match
De Groot zag tegen FC Volendam ook Santiago Gimenez uitblinken. De Mexicaan was verantwoordelijk voor de gelijkmaker en had een groot aandeel in het winnende doelpunt. ''Met name in de tweede helft vond ik hem heel sterk spelen. Toen kreeg Feyenoord veel meer overtuiging en werd Gimenez ook veel vaker bereikt.''

''Hij is zo slim in de zestien'', vervolgt de analist. ''Gaat altijd op het juiste moment naar de eerste of tweede paal. Hij is verder ook heel goed in het gebruik maken van zijn lichaam. Het indraaien en wegdraaien bij een verdediger doet hij zo slim, dan kunnen ze niks anders dan hem vasthouden. Ik vind het een genot om naar hem te kijken.''

Lees meer over
Ezequiel Bullaude
Plaats reactie
666

Djk1 +5696

Gisteren ook weer 3 in 32 minuten.

17-03-2023 09:40

scritor +13554

verslaggever bij het laatste avondmaal van davinci: ´fraai tekeningetje!´

15-03-2023 14:31

0223-010-osascf12 +244

zie hem liever dan dilrosun maar dat is mijn mening

15-03-2023 13:02

dehelvandeurne +4110

Zet 'm erop tegen de neuzen dan weet je meteen of je er een kanjer bij hebt. Qau leeftijd moet het kunnen. Je zult in die wedstrijd het verschil moeten maken!

15-03-2023 10:49

huissie79 +20002

Messi aan de Maas

15-03-2023 00:06

corfr1912 +8859

Die heb ik welgemeende zaterdag middag maar dat is niet deze.

15-03-2023 15:20

corfr1912 +8859

Wel gezien.

15-03-2023 15:20

huissie79 +20002

En op wie doel je wel dan?

15-03-2023 16:28

Guipelle +1788

Ongelooflijk dat hier bijna geen aandacht aan is besteed in Studio Neus. Als een speler uit Abcoude-noord dit had gedaan dan hadden wij de hele avond er naar moeten kijken.

14-03-2023 21:49

Spiderpig +173047

Waren ze allemaal van hun stoel gedreven...

14-03-2023 22:51

corfr1912 +8859

Niet zo zielig doen jongen. Bost vooruit rug recht kop omhooggevallen wij zijn Feijenoord man hou op met dat eeuwige gejank altijd zielepoot.

15-03-2023 15:22

RayR1989 +691

Bullaude op de 10 positie!...
Is die probleem met elke week een andere 10 ook opgelost...

Spreekt met gimenez en paixao allemaal de zelfde spaans/portugeze taal dat is ook een aanvallend voordeel...

Hopelijk krijgen we dan eindelijk een beetje swung in het team

14-03-2023 20:20

DV-FR1908 +628

Zeggen dat Portugees en Spaans hetzelfde is hetzelfde zeggen dat Duits en Nederlands hetzelfde is.

14-03-2023 21:17

delacruz +5568

Of Fins en Gambiaans.

15-03-2023 01:13

babbelbox +254

Was echt goed was echt genieten

14-03-2023 20:13

Pjotter +2564

Wat een talent, beter geeft slot hem een basis plaats donderdag

14-03-2023 19:14

DickLeCoq +1638

Donderdag een helft en er zondag 1goal en 1 assist in de volle 90 minuten

14-03-2023 19:49

KC +332

Heb t nu al tig keer gezien. Hoe vaker, hoe lekkerder

14-03-2023 17:48

tdetank +11710

Als zoiets door een 020 speler wordt gedaan staat de tv roodgloeiend. Nu wordt er nauwelijks over gerept. Tekenend.

14-03-2023 17:37

Sic +2742

Rory de Groot heeft het er over..meer hebben we niet nodig joh...

14-03-2023 18:18

schildje +535

Heeft wat weg van Van Persie met z’n houding, loopje en techniek.

14-03-2023 15:04

Boris_FR12 +2139

Hopelijk word hij niet afgeschreven als hij de volgende keer de bal van zijn voet laat stuiteren.

14-03-2023 13:59

Raymond.K +1479

Heel verstandig om deze jongen eerst rustig te laten wennen!! Want deze jongen kan echt goed ballen daar gaan we nog een hoop. Plezier van hebben ?
Ik weet alleen niet of symanski dan wel nodig is !!! Toch 10 miljoen of je moet hem gelijk kunnen doorverkopen salaris zal niet weinig zijn??? En mocht die jongen van de belt van Zwolle nog komen of een andere verassing !!!👍🏻
Fijne dag kameraden 🤪🥁

14-03-2023 13:37

Wesley Pol +7734

Doe maar wel ,als scymanski de ondergrens word en hij naar de bank moet zijn ze goed bezig!

14-03-2023 17:40

Paulus98 +145121

Helaas laten ze dit niet meer zien op tv.

14-03-2023 13:16

Kieboom +39419

Ja als het een speler van een andere cub was, hadden ze er een heel item aan gewijd

14-03-2023 13:43

Aranburu +239

Triest maar waar..!

14-03-2023 17:08

Kieboom +39419

Als Frankie, zum kotzen, een overstapje maakt dan is het Wereldnieuws in Hilversum

14-03-2023 19:11

Alexbaas +3011

Wat heeft deze man toch een gedrapeerd schot en fijne baltoets he

14-03-2023 13:15

mdgrdam +12849

189 minuten Bullaude:
- Doelpunt uit bij Shakhtar
- Afgekeurd doelpunt tegen FC Groningen (Giménez net buitenspel)
- Assist thuis tegen Sturm Graz
- Assist in de Galgenwaard
- Ingevallen thuis tegen PSV bij 0-2, uitslag 2-2
- Ingevallen in het bekerduel met NEC bij 0-2, uitslag 4-4
- Ingevallen thuis tegen FC Groningen bij 0-0, uitslag 1-0
- Ingevallen thuis tegen FC Volendam bij 0-1, uitslag 2-1

In de competitie heeft hij met zijn ploeggenoten bijgedragen aan ZEVEN punten gedurende de slechts 120 minuten dat hij speelde. Dat is gemiddeld 1 punt per 17 minuten.

14-03-2023 13:14

hamilton +1101

Mooie stats

14-03-2023 13:16

Ninovas +28342

Arne ziet het eindelijk ook in, eerste 45 hele minuten zijn binnen.
Op naar het uurtje in de basis, heb het vaker gezegd szymanski rechts of links posteren bullaude op tiej

14-03-2023 13:33

Vink852 +11506

Mooi overzichtje

14-03-2023 13:45

cliffhanger1964 +2908

Kun je dit ook maken van de andere 29 spelers ......??
😁😁

14-03-2023 14:48

mdgrdam +12849

Ja, maar dan zijn de statistieken niet zo positief als deze.

14-03-2023 19:28

karkop +6635

En daarom: Free Bullaude!

15-03-2023 14:20

broodje +5781

Mooi overzicht; je vergeet daarbij zelfs nog zijn 'doelpunt' tegen NEC (weliswaar uitgesteld via een strafschop en de rode kaart van Sandler), want die bal ging er gewoon in natuurlijk.

15-03-2023 14:54

SirPsychoSexy +2282

Top reactie. Is een artikel waard!

15-03-2023 19:59

Ceasar +2863

Nou mooi ....

💪Hup Bullaude💪

16-03-2023 17:18

guykroudikorsou +8103

Ik zie meer in Bulluade dan in Gimenez.

17-03-2023 18:11

Raftel +6726

Hé meester analist Rory, vertel ons nog eens hoe uitmuntend huurspelertje Idrissi is met je statistieken.

14-03-2023 12:57

Bobiku +8542

Idrissi:

Assist tegen Utrecht
Twee assists tegen PSV
Assist tegen AZ
Winnende goal tegen Groningen

Doorslaggevend voor zeven punten

14-03-2023 15:05

Raftel +6726

Leuk. Niet beter dan Paixao.

14-03-2023 15:11

Bobiku +8542

Dat is moeilijk aan te tonen, maar in Slot I trust

14-03-2023 17:12

Solida +37061

Absurde aanname dit een absurde aanname te noemen.

14-03-2023 12:54

Hillevliet +18199

Herinneren jullie je deze klucht nog?

Jan ontploft: 'Feyenoord 20 miljoen waard?!'
https://www.youtube.com/watch?v=89PBNpFWjmQ

14-03-2023 12:50

Ulie +8141

Dank. Weer even heerlijk tot tranen toe gelachen! Wat is ome Jan toch een pracht kerel!

14-03-2023 14:03

bonakalou7 +67734

Die aanname idd. Maar ook hoe hij de bal meegaf aan Danilo tegen Groningen en vervolgens uit die aanval scoorde. Deze jongen is gewoon een absoluut pareltje voor ons en weer uitstekend gescout. En Slot, die hem elke dag meemaakt, had dit veel eerder moeten zien. Wat Bullaude vandaag kan, kon hij ook in december.

14-03-2023 12:47

VakJJ1908 +8302

Voetballend kon hij dit ook in december maar het schijnt dat hij conditioneel erg veel stappen heeft moeten maken en nog een paar moet maken.

14-03-2023 12:50

bonakalou7 +67734

I know en dat vind ik dus allemaal zwaar overdreven. Alsof Bullaude in december of januari niet een half uur of een helft kon spelen.

14-03-2023 13:10

VakJJ1908 +8302

Niet met de intensiteit die Slot vraagt van zijn spelers en dan krijg je blessures.
Wallemark hebben ze ook totaal onderschat dat die jongen pas kort prof was en dus bij lange na niet op het gewenste fysieke niveau. Daar zie je ook steeds weer dat hij niet lang kan spelen en nu heeft hij ook weer een spierblesurre.
Het is voetballend lang nog niet altijd top maar conditioneel hebben wij de stap van Eredivisie middenmoot (2 jaar geleden) naar Europese top gezet. Dat zie je ook terug in onze Europese resultaten.

14-03-2023 13:14

bonakalou7 +67734

Dus jij zegt dat Dilrosun en Taabouni op 10 meer intensiteit hebben laten zien dan wat Bullaude aankon? Ik durf al mijn geld erom te verwedden dat Bullaude de minuten die zij en Timber op 10 hebben gestaan beter had ingevuld.

14-03-2023 13:20

VakJJ1908 +8302

Ja want Bullaude valt elke keer in de laatste fase van de wedstrijd in.
Dan heeft hij een korte periode waarin hij veel energie kan steken en de tegenstander al moe is.
De staf gebruikt allemaal meetapparatuur. Niet alleen tijdens de wedstrijden ook tijdens de trainingen.
Volgend jaar wanneer Bullaude hier heel het jaar zich heeft aangepast en een volledige voorbereiding heeft gedraaid zal hij definitief doorbreken.

14-03-2023 13:28

Ninovas +28342

Ach is hij nou een prof voetballer of niet, vind het zo'n non-argument.
Hij zou conditioneel zeker eerder wel 30 minuten kunnen maken en het non-argument van slot vond ik al helemaal nergens over gaan.
"Hij speelt geen basis omdat hij nooit basis heeft gestaan."

Ook niet heel gek als die niet meer als 5 minuten krijgt in de slotfases vanbde wedstrijden

14-03-2023 13:35

VakJJ1908 +8302

Zo simpel is het niet. Het is topsport en bij topsport draait het om de kleine verschillen.
Bij ons ligt de intensiteit hoger wat heel simpel betekent als je lichaam daar niet klaar voor is dat een spier blessure oploopt.
Bij andere clubs zou hij misschien wel langer mee kunnen doen of starten bij ons is dat onverstandig.

14-03-2023 13:38

R2-D2 +10355

Meer geluk dan wijsheid maar ik keur hem goed

14-03-2023 12:38

bonakalou7 +67734

Geloof er niks van. Hij doet niet voor niks dat hakje er nog achteraan.

14-03-2023 12:52

Hillevliet +18199

Dit doet AZ pijn aangezien zij hem ook maar al te graag wilden inlijven.

14-03-2023 12:38

Spiderpig +173047

Past niet bij Az... Die jongen hoort gewoon in een echt stadion te voetballen met echte supporters

14-03-2023 12:46

Spiderpig +173047

Fraaie controle zegt de commentator..... Was een wereld aanname man... . Maar ja verkeerde club hé

14-03-2023 12:24

ETSVL +17011

Oh gossie gossie kindje toch

14-03-2023 12:36

theone +10209

Die aanname van jou Kudus werd 44 keer herhaald en misschien heb je het nieuws gemist maar het is idd dus zo dat alles van 020 is in Hilversum. Niks gossie gewoon waarheid.

14-03-2023 12:42

Spiderpig +173047

Juist, daar doelde ik ook op... Die paar keer dat ie de bal hoog hield heb ik overal langs zien komen

14-03-2023 12:44

deus +100

Dat is niet waar. Ik kom uit Hilversum en ben voor Feyenoord.

14-03-2023 12:47

Dee-010 +3916

Zal het wel zwaar hebben daar, sterkte :)

14-03-2023 13:33

Sandhawk +1598

Nee hoor, hij zit bij de goeie club....

14-03-2023 12:36

Kuiptrots +4895

Daar heb je het helemaal mis. Vincent Schildkamp is een Feyenoorder!

14-03-2023 12:40

Spiderpig +173047

Zeg niet dat ie een club voorkeur heeft, maar feyenoord's prestaties op het veld worden vaak gebagatelliseerd in de media

14-03-2023 12:42

Kuiptrots +4895

Das zeker waar, daar ga ik helemaal in mee.
Maar Vincent Schildkamp bij ESPN en Arman Avsaroglu en Jeroen Grueter bij de NOS zijn 100% Feyenoord-fan.

14-03-2023 16:11

Spiderpig +173047

Geen feyenoord fan, maar ook niet anti nee

14-03-2023 16:51

gokufan +5437

Arno Vermeulen.

18-03-2023 07:06

harlemshuffle +4370

Wel leuk hoor dat analyseren door Rory de Groot op Feyenoord TV, alleen zie je de helft van het veld niet omdat zijn grote kop rechtsonder steeds in beeld is.

14-03-2023 12:22

Waakvlam1989 +17393

Als die blonde homo die nu bij Man Utd zit, een cirkeltje draait met de bal staat heel Hilversum op z,n kop, Als Bullaude het doet is er geen herhaling te zien.

14-03-2023 12:19

FrNiels2017 +155787

Pas op hoor, Tussenjaar komt u subiet een Calimero noemen, ook al werd deze week breed uitgemeten in de Volkskrant wat de overweldigende voorkeuren zijn van de belangrijkste sportredactie van het land

14-03-2023 12:22

kluifkip +2799

Wat dacht je van die actie Kudus van die galbakken die de bal op zijn bovenbenen dood maakte, de bal 2x hoog hield en vervolgens verspeelde.. Half voetbalkennend Nederland lyrisch over die actie, belachelijk natuurlijk want het leverde niets op, en wat jij zegt een schitterend aanname met goed gevolg van Bullaude wordt niet eens besproken.

14-03-2023 12:32

Waakvlam1989 +17393

Inderdaad, die herhalingen waren ook niet te tellen. Het is zo doorzichtig, zelfs de NOS zelf maakt melding van "Abcoude gekleurde journalistiek", maar ze gaan gewoon vrolijk door, interesseert ze geen bal. Ergste is dat wij via Kijk en Luistergeld dat zooitje nog zelf betalen ook! En voor diegene die dat niet weten: Iedere belastingplichtige Nederlander betaald zo'n 30-40 euro per maand aan Kijk en Luistergeld, terwijl die zowel politiek als sport gerelateerd een voorkeur heeft.

14-03-2023 12:36

DeEijk +91882

Grote speler

14-03-2023 12:17

ELyrics +1127

Aanname van grote schoonheid...!!!
Ik verwacht donderdag dan ook in de basis..
3x op rij goed in gevallen...
Graag zou ik 'm 90 min aan het werk zien

14-03-2023 12:16

Tootski +944

Eens, gaat ook gebeuren, hij is er klaar voor. Szymanski en Bullaude moeten gewoon spelen.

Geen Danilo en vooral geen Dilrosun.

14-03-2023 12:32

SimonStokvis +10151

Voor hoeveel is hij nou gekocht uiteindelijk

14-03-2023 12:15

bonakalou7 +67734

2,50

Gr Aad

14-03-2023 12:53

ShinjiUno +51768

Bullaude is gewoon Bannis, ter Kloese heeft die miljoenen lekker in zn zak gestoken

14-03-2023 12:14

Umpedump123 +6242

Jij hebt er echt kijk op....!

14-03-2023 12:19

bonakalou7 +67734

Man man man

14-03-2023 12:53

Geo +2985

Bij zo'n jonge als Bullaude denk ik altijd maar "hoe slecht moet hij wel niet trainen als Slot hem niet in de basis zet"

14-03-2023 12:08

theWizzardOfTatabanya +1898

Ik denk dat dit gaat met het plan ‘rustig brengen’ . Mensen onderschatten vaak wat een verandering zo een stap naar een ander continent en cultuur voor zo een jonge jongen is. Volgend jaar wordt zijn jaar en dat is helemaal prima. Want hij hoeft meer 2 wedstrijden slecht invallen en hij wordt weer door iedereen afgeschreven.

14-03-2023 12:17

Umpedump123 +6242

Het gaat ook om het rustig laten aanpassen, en zo'n jongen de tijd geven. Hem laten wennen aan het voetbal in Nederland, en de cultuur etc.

14-03-2023 12:20

Geo +2985

Ja, daar kan ik wel inkomen. Echter als ik hem telkens zie invallen in een volle Kuip en hij laat dit allemaal zien. Dan is dit wel iemand die uit het juiste hout gesneden is.

14-03-2023 12:26

theone +10209

Slot heeft allang gezegd dat hij Bullaude een goede speler vond, maar hem wilde laten wennen in u21, maar ik denk dat hij ondertussen aardig tegen een basisplaats aan zit 😉

14-03-2023 12:48

remonda +513

ben benieuwd als we vol druk moeten zetten .daar was\is slot bang voor voor de rest klasse spelert

14-03-2023 14:23

djahdjahcity +10684

Wel grappig, als die kk shemale van ManU zoiets deed in 020 werd het 90x herhaald bij al die debiele voetbalprogramma's en kwam de commentator superlatieven tekort. Deze aanname van Eze is gewoon 'fraai' hahahahahahah

14-03-2023 12:07

Henk Schouten +8050

Ja joh, die ene gast van neus toch ook.
Balletje op z’n borst, 30 keer herhaald
Wij deden op t pleintje niet anders

14-03-2023 12:14

djahdjahcity +10684

Precies maarja daarom ben ik best blij dat die misstanden bij NOS en dergelijke organisaties nu naar voren komen. Kan me nog goed herinneren hoe joden en medesupporters me Calimero noemde wanneer ik sprak over de voorkeur van de vaderlandse media. Nu is het gewoon keihard bewezen hahah

14-03-2023 13:07

ramsteijn +4887

Bullaude is een geweldige aankoop van Feyenoord. Sterk aan de bal,technisch en kopkracht sterk. Hij gaat zijn basis plaats afdwingen.

14-03-2023 12:06

scritor +13554

bullaude is al twee keer op rij beresterk ingevallen: die solliciteert naar een basisplaats. ik vraag me af wat zijn beste positie is: met die techniek en dat overzicht lijkt nummertje tien me geen gek idee. de noodzaak om szymanski voor zoveel geld met zo´n hoog salaris over te nemen lijkt me af te nemen.

14-03-2023 12:06

Juventara +12005

Het is een type Til, maar dan eentje die wél kan voetballen. Perfecte 10 voor het systeem van Slot

14-03-2023 12:19

Dee-010 +3916

Ook Szymanski heb je volgend jaar nog nodig. Wie ga je daar anders neerzetten?
Met een goed verloop van dit seizoen, CL..
We hebben kwaliteit nodig

14-03-2023 13:51

Haring08 +11992

Bullaude oogt wat houterig in zijn bewegingen maar ondertussen is hij zo snel als een gazelle, doelgericht als een poema, gretig als een wolf en zo geil als een duinkonijn.

14-03-2023 12:06

djahdjahcity +10684

Ondanks alle positiviteit komen we nu toch wel op een punt aan dat Slot zichzelf echt belachelijk gaat maken als hij die nietsnut van een Dilrosun weer laat starten donderdag en zondag. Die jongen kan niks en wordt niks dus komend seizoen lekker je verlies pakken en terug naar Duitsland sturen.

Ik kan me irritatie over die jongen zn egoistische manier van spelen en lakse houding niet meer
verbergen jongens hahah
Szymanski is top maar 10M is erg veel geld voor ons.

Ik vind het een beetje het Zerrouki-Wieffer verhaal. Waarom 10M betalen terwijl je iemand hebt rondlopen die niks voor hem onder doet.
Eze werd in het begin weleens vergeleken met Til.... Til heeft nog niet eens 1% van de functionele techniek en inzicht van deze jongen. Daarnaast vliegt Eze niet 10 meter verder in een duel zoals bij lightweight Szymanski en qua doelgerichtheid doet die jongen helemaal niks onder voor de Toverpool dus eigenlijk is er geen enkele goede reden meer om deze jongen niet in de basis te zetten of in ieder geval eerste wissel te maken aan het begin van de tweede helft

14-03-2023 12:05

Dee-010 +3916

Ik hoor je, maar wie zet je erin als Bullaude straks niet kan spelen? Door blessure etc…
Wil je Dilrosun daar weer zien hahaha.

We hebben die Pool alsnog nodig, kwaliteit is nodig.

14-03-2023 13:54

djahdjahcity +10684

Eens maar hem kopen voor 10M en dan op de bank is ook best wel kapitaalvernietiging want ik vind hem op dit moment niet aantoonbaar beter dan Eze maar ben met je eens dat we niet weer moeten terugvallen op Dilrosun of Taabouni. Als we de groepsfase CL in gaan, mag je deze post als niet verzonden beschouwen want dan hebben we ze beide nodig

14-03-2023 17:49

NullEinzNull +2309

Die actie had ik niet eens gezien..

Als je dat bij ajaks doet ben je gelijk 30 miljoen meer waard....

14-03-2023 12:02

Octotrauner +1390

Ik hoop al heel het seizoen dat we Szymanski kunnen kopen einde seizoen, maar met Bullaude in de selectie ga ik me afvragen of we dat nog wel moeten willen, voor zo'n mega bedrag plus salaris.

14-03-2023 12:01

SirPsychoSexy +2282

Kokcu gaat weg en szymanski kan op rechts, op 10 en op 8 spelen. Ik zie hem als 6 ook nog wel als redelijke optie en hij gaat altijd meer opleveren. Ik zou het doen als het kan (zie maatregelen tegen Rusland).

14-03-2023 12:03

jazekert54 +1022

Als een van hunnie dit gedaan had was het elke 2 minuten herhaald

14-03-2023 11:57

rockn_roll +8195

Zo vooringenomen die Bullaude...

14-03-2023 11:55

zekerteweten +113066

Bullaude mag wat mij betreft basis staan. Die brengt samen met Szymanski zoveel meer voetbal en creativiteit in het elftal dat het bijna misdadig is om door de gaan met Dilrosun en Danilo.

14-03-2023 11:55

JozefCruz +1776

Commentator met zijn droge "fraaie controle". Als Messi dit doet, is het werelds.

14-03-2023 11:50

Gladdeharry +9068

Ons geheime wapen voor de laatste 9 wedstrijden komt op stoom. De gevaarlijke driehoek Gimenez, Szymanski en Bullaude!

14-03-2023 11:45

Gladdeharry +9068

Ja die moet er ook gewoon in.

14-03-2023 12:15

Geo +2985

Haha dit zie je echt zelden in het voetbal hoor. De klasse spat er vanaf!

14-03-2023 11:41

theo_de_tokkie +12740

nou die houthakker van manU kan dit niet.

14-03-2023 11:48

Umpedump123 +6242

Zo zie je maar dat het belangrijk is om deze jonge jongens de tijd te geven, om aan te kunnen passen. Het is niet niks om op je 21e alleen naar Nederland te komen om daar te gaan voetballen, nadat je je hele leven in Argentinië hebt gewoond en gevoetbald. Geef ze de tijd om aan te passen, en dan komt het goed.

14-03-2023 11:30

FR_Joel +2800

Zeker als ze helemaal van de andere kant van de wereld komen inderdaad

14-03-2023 11:48

sterkerdoorstrijd2021 +876

Voortaan gewoon



Paixao. Gimenez. Ali

Szymanski. Bullaude. Kokcu



Hartman hancko. Trauner geert

14-03-2023 11:29

sterkerdoorstrijd2021 +876

Misschien szymanski met wieffer zo nu en dan wisselen

14-03-2023 11:30

Umpedump123 +6242

Ja laten we Wieffer op de bank zetten..... WTF!

14-03-2023 11:31

sterkerdoorstrijd2021 +876

Je zal toch iemand moeten opofferen voor bullaude toch

14-03-2023 11:31

Umpedump123 +6242

Volgens mij snap of zie je het niet helemaal haha

14-03-2023 11:33

leefdebeef +23473

Symanski rechtsbuiten ipv Alireza

14-03-2023 16:54

smerik1985 +4733

Een keeper zou ook handig zijn

14-03-2023 11:32

sterkerdoorstrijd2021 +876

Die wellenreuther vind ik niks bij elke bal die voorkomt hou ik me hart vast.

14-03-2023 11:33

SEYVEN +14001

Onzin. Veel te offensief. Wieffer gaat (even los van blessures of schorsingen) niet meer uit de basis.

14-03-2023 11:33

sterkerdoorstrijd2021 +876

Ja wie ga je dan wisselen voor bullaude. Is beetje lastig als je szymanski kokcu en wieffer er heb staan of je moet met 4 middenvelders spelen en gimenez en paixao of Ali voorin zetten

14-03-2023 11:35

rob57 +3024

Wieffer is belangrijk voor de balans.

14-03-2023 11:46

SEYVEN +14001

Nee, gewoon 433 met de punt naar voren, Kokcu en Wieffer op 8 en 6.

Bullaude ontwikkelt zich leuk, maar heeft Szymanski voor zich. Dat verandert niet na een paar knappe invalbeurten.

14-03-2023 11:48

rockn_roll +8195

Enige optie is Szymanski naar de vleugel en Bullaude op tien maar dat is niet logisch dus lekker in laten vallen die knaap

14-03-2023 11:58

Fey010_015 +93104

Idrissi Santi szy
——Bullaude ——
Kokcu Wieffer

Zou het zo doen dan paixao achter de hand voor minuut 65-70

14-03-2023 11:39

FR_Joel +2800

Szymanski op rechts, Wieffer op het middenveld

14-03-2023 11:39

tafkaz +56

Szymanski ipv Alireza en dan Wieffer naast Kőkcü

14-03-2023 11:46

rockn_roll +8195

Weleens van zelfmoord gehoord? Dit is het recept daarvoor

14-03-2023 11:57

RickH99 +5007

Paixao Gimenez Szymanski
Kokcu Bullaude Wieffer

Edit: Of zoals hierboven genoemd Idrissi en dan Paixao erin brengen.

14-03-2023 12:08

Arcturian_ +3143

Zou hij niet een keer de kans kunnen krijgen op rechts ipv dilrosun, en dan szymanski gewoon achter de spits

14-03-2023 11:13

Flinkevleugel +3207

Hoe vaak heeft Jahanbakhsh al gescoord tegen Ajax in Amsterdam? Ik kan me in ieder geval twee doelpunten herinneren uit 2014 toen hij NEC daar aan degradatie hielp ontsnappen?

14-03-2023 11:16

Theedoek +17473

Ga je op basis van die wedstrijd Alireza opstellen?

14-03-2023 11:21

Flinkevleugel +3207

Wel een belangrijke reden, dat hij op dat veld al eerder geschitterd heeft (als invaller). Daarnaast was Alireza ook heel belangrijk voor ons tegen PSV, dus ik zou hem óf in de basis zetten óf laten invallen. Vraag me af of hij in zijn AZ-tijd ook gescoord heeft tegen Ajax. Vermoedelijk wel.

14-03-2023 11:26

Flinkevleugel +3207

Belangrijk ook dat Ajax in 2018 Alireza voor bijna 20 miljoen wou overnemen van AZ, dus ze zijn daar niet vrij van angst voor hem, helemaal tegen de opschepper Wijndal, ook van AZ:
https://www.vi.nl/nieuws/az-stak-stokje-voor-recordtransfer-jahanbakhsh-naar-ajax

14-03-2023 11:33

Peacock +1839

Haha ja, laten we hem daarom opstellen; andere spelers verdwalen misschien wel onderweg naar hun goal.

14-03-2023 11:41

Technicus +18706

Wat lees ik allemaal….

14-03-2023 12:02

Flinkevleugel +3207

Bullaude zal Slot's geheime wapen zijn zondag tegen de lompe Bassey & Alvarez.

14-03-2023 11:12

ElPanzeFr +21060

Prachtige aanname en dan ook het vervolg om met een hakje de aanval verder te brengen. Sws heeft Bullaude ook een echt Torinstinct. Alle ballen in de 16 zijn gewoon gevaarlijk

14-03-2023 11:10

Echte_Fan +24427

Die aanname was buitenaards.
Hopelijk grijpt hij zijn kans en wordt hij een nog groter verrassing dan Wieffer. Wat een heerlijk middenveld krijgen we dan.

14-03-2023 11:09

lerenbalmetveter +2776

Nou nou, buitenaards gaat wat ver hoor.
iedereen met een beetje balgevoel kan zo'n bal aannemen.
Niets bijzonders in mijn ogen.
Voor de rest wel wel leuke speler voor de toekomst.

14-03-2023 11:40

Echte_Fan +24427

In de tijd van een leren bal met veter zag je dat niet zo vaak.
Bovendien is een beetje balgevoel te weinig denk ik.

14-03-2023 14:45

lerenbalmetveter +2776

Nou, als je zo'n bal niet kunt aannemen op dat niveau met bijna dagelijks trainen heb je daar niets te zoeken.
En inderdaad, ik ben al wat ouder maar zou in mijn tijd ook geen moeite gehad hebben hoor.
Aanname was goed maar zeker nuet buitenaards, spel daarna versnellen met zijn hakbal was mooier en goed gezien.

14-03-2023 16:22

lerenbalmetveter +2776

En vroeger van Hanegem en zo nooit zien spelen zeker.

14-03-2023 16:23

Echte_Fan +24427

Maak je geen zorgen, ik ben van die tijd.

14-03-2023 18:52

lerenbalmetveter +2776

ha, mooi dus !
Maar we blijven fan hé, lol.

14-03-2023 19:08

Echte_Fan +24427

Zeker blijven we fan! Sterker, het zit in je hart.

14-03-2023 21:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties