''De knulligheid waarmee hij voetbalt is zorgwekkend''

''De knulligheid waarmee hij voetbalt is zorgwekkend''

Waar trainer Arne Slot en Het Legioen vertrouwen blijven houden in Santiago Gimenez, begint Kenneth Perez zich zorgen te maken. De Mexicaan presteert wekenlang niet in het shirt van Feyenoord en was tegen Fortuna Sittard wederom onzichtbaar. Gimenez had zestien balcontacten en kwam daarmee niet in het stuk voor.

''Feyenoord speelt eigenlijk met tien man'', is de conclusie van Kenneth Perez in het praatprogramma Dit was het Weekend. ''Het is echt schokkend om te zien. Als je kijkt hoe goed hij een aantal maanden geleden was, weet je niet wat je ziet. De knulligheid waarmee hij voetbalt is zorgwekkend.''

''Hij probeert wel van alles. In de eerste helft probeert hij goedkoop een penalty te versieren. Hij is met alles bezig behalve echt lekker voetballen. In de duels had hij totaal geen timing. De mensen die bij de financiën zitten nu met hun handen in het haar. Dit zijn de maanden waar clubs gaan beslissen. Het verschil is immens. Je kunt uit vorm zijn, maar dit is iets anders lijkt het wel.''

Collega-analist en oud-Feyenoorder Karim el Ahmadi is het met Perez eens. ''Je ziet vaker dat spitsen niet lekker in hun vel zitten in een team dat niet draait. Maar het opvallende is dat Feyenoord gewoon goed draait, maar hij is de minste speler. Het stokt gewoon bij hem. De wedstrijd tegen Ajax was Gimenez ook de minste speler. Ik dacht eerst dat het met frisheid te maken had, maar als je sommige acties ziet, heeft dat daar totaal niks mee te maken.''

Bekerfinale
Willem van Hanegem verwacht niet dat Gimenez zorgen moet maken om zijn basisplaats bij Feyenoord. De Mexicaan lijkt gewoon te gaan starten tegen NEC Nijmegen in De Kuip. ''ik hoor ook mensen die vinden dan Gimenez nu wel eens op de bank mag belanden. Dat snap ik wel, maar Arne Slot heeft hem nu al zo lang laten staan terwijl het zo matig is, dat het ook een beetje gek is om het voor de finale opeens nog te veranderen. Ik denk dat Gimenez gewoon zal beginnen tegen NEC.''

Lees meer over
Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

VanKlotelenBurg +3977

Het is gewoon wachten op het moment dat hij er opeens weer 3 x in 1 wedsstrijd scoort. Des te beter als dat in de bekerfinale gebeurt dan is zijn vormdipje snel weer vergeten en vergeven.

16-04-2024 11:52

paulfr +36171

Perez grootste gore mongool van Nederlandse tv hopelijk word die snel peter r

16-04-2024 11:26

hulst24 +4316

Ik ben met je eens dat er geen aanvoer is . Een buutenspeler die de achterlijn haald en met een voorzet komt blijft gevaarlijk . Alleen noem je spelers die santi begin dit seizoen lieten scoren die vorig jaar vertrokken zijn .

16-04-2024 09:15

ameland72 +576

Gewoon na de bekerfinale op extra lange vakantie sturen. Keert hij fris terug. Hoofd moet leeg bij m

16-04-2024 08:11

ruudgullit +1335

Alles moet om je spits draaien, die gaat de meeste goals maken. Maar hij wordt gewoon niet goed genoeg gevoed. En hoe langer het duurt hoe lastiger het wordt om weer terug in vorm te komen. Medespelers moeten hem meer opzoeken en hij moet weer zijn vorm vinden om in die kansrijke positie te komen. Luister naar RvP. https://youtube.com/shorts/3rpwmT6Ug-M?si=jh9W9xARu1zz9iqn

16-04-2024 04:45

Tonymctony +1324

Ik heb serieus voetballers in de 5ė klasse gezien met een betere balbehandeling dan Santi. Geen grap

15-04-2024 22:31

kuip1935 +1008

Het Legioen maakt zich ook zorgen. Wanneer Gimenez speelt steunen we hem volle bak, maar stiekem mag Ueda van mij wel wat meer speeltijd krijgen en die zullen we ook steunen.

15-04-2024 17:55

Thierry20 +10073

Je speelt feitelijk al maanden met 10 man.
Gimenez is compleet onzichtbaar....

15-04-2024 15:46

Rumble +6920

Legioen is z'n vertrouwen allang kwijt. Echter laten we m niet vallen.

15-04-2024 15:17

SICBO888 +516

Gisteren eens goed op zitten letten, maar hij wordt nauwelijks gezocht of in stelling gebracht. Moet het doen met een paar gierige kansjes.

Buitenspelers spelen een belangrijke rol hierin, deze gaan (te) vaak voor eigen succes. Zie vorige week. Gimenez had er zeker 2 kunnen maken, stond op de goeie plek om em zo in te tikken. Maar dan komt die bal niet..

Gewoon laten staan en spelers de opdracht geven om hem méér te zoeken. Want je gaat mij niet vertellen dat ie t scoren verleerd is op z'n 22ste.

15-04-2024 14:16

arthurschopenhauer +23227

Inderdaad. Hij lijkt het voetballen verleerd te zijn. Gaat helemaal nergens meer over.

15-04-2024 13:59

FRRMS +26294

Wel grappig dat alle analisten zijn waarde naar beneden lullen

Maar niemand heeft het over ons spel, en dat niet meer is zoals vorig jaar
Buitenspelers die altijd voor eigen actie gaan en 9/10x te lang doorzetten dat alle ruimtes weg zijn

Een 8 en 10 die gaten dichtlopen allemaal de trechter in

Vorig seizoen had je met ali en paixao op rechts en idrissi op links spelers die buitenom gingen en een voorzet gaven
Met szymanski iemand die gaten trok ipv dichtliep

Als je spel over 20 schijven gaat, je spits al vaak een dubbele dekking heeft en je buitenspeler, 8 en 10 hun man ook meenemen naar het centrum is er 0 ruimte
Vandaar dat inkomende mensen zoveel scoren bij ons - omdat daar de ruimte ligt.

Dat is het grote verschil
Want Ueda krijgt ook 0 aanvoer

Als je als spits al maanden niet meer wordt gezocht kom je ook niet meer in vorm

15-04-2024 13:52

hulst24 +4316

Voor de winterstop scoorde hij 20 x . Zonder idrissi , alireza en symanski .

15-04-2024 14:00

FRRMS +26294

En het ging alleen maar over hoe de buitenspelers het deden
Die werden continue gerouleerd.
Nu heb je twee spelers die altijd voor eigen succes gaan en naar binnen komen.
Daarbij komt als je naar de statistieken kijkt van Santi vorig seizoen hij bijvoorbeeld ook niet tot scoren kwam met timber op 10
Of als je de goals van Ueda in België terug kijkt, zal je zien dat wij een spits zo niet bedienen

Hoe we nu spelen heb je meer aan een Linssen en dessers die zelf sleuren en kansen creëren
Niet een Ueda of gimenez die echt aanvoer nodig hebben

15-04-2024 14:09

1gebruikersnaam +63

Sinds hij in een dino pak in het park heeft rond gehuppeld is hij zijn draai kwijt pffff

15-04-2024 13:42

Raftel +6747

Wellicht gewoon een overschatte spits. Hij speelt niet "wekenlang" slecht, maar al maanden. Sinds de thuiswedstrijd tegen Lazio is het minder en minder geworden. Dit is dus al bijna een half jaar bezig. Het is gewoon treurig om te zien.

15-04-2024 13:37

Ferryarthur +1130

Ja als de periodes van minder langer duren dan de goede is het meer een kwestie dat hij niet nu uit vorm is, maar vooral in topvorm toen hij goed speelde. Dat dit zijn baseline is. Voor ons speelde hij ook niet de sterren van de hemel, op de paar wedstrijden voor ons na. Pelle van toen had er nu 30 ingeschoten. Ik was zelf iemand met twijfels toen hij kwam, iemand met potentie maar er nog zeker niet is.

15-04-2024 13:53

Mensini +14649

Hij een tijd geleden dat hij zich zelf niet meer was, wat werd daar mee bedoelt?

Hij zal toch niet depri zijn door alle aandacht?

15-04-2024 12:55

ron1872 +8202

We spelen in een matige competitie en dan nog valt Santi niet op. Die jongen heeft werkelijk helemaal niets te zoeken in een grotere competitie.

15-04-2024 12:44

Gers +13083

Mss moet Fer die voorbind unit niet meer gebruiken

15-04-2024 12:42

Harigekut +815

En zijn crackpijpje wat minder vaak uit de kast halen…

15-04-2024 13:39

Josezara11 +937

Als hij er zondag er 3 in prikt ben ik benieuwd naar de reacties .

15-04-2024 12:36

Gers +13083

En als tie dat niet doet?

15-04-2024 12:41

ibmebudh +3347

Dan niet waarschijnlijk, want dan krijg je dezelfde reacties als de afgelopen weken.

15-04-2024 20:03

dawud +242

Ik denk dat hij wel een balzakleging kan gebruiken.

15-04-2024 12:26

Hillevliet +19111

Beter bedanken voor nationaal elftal totdat die pipo Jaime Lozano weg is. Die gast kruipt in Santi's hoofd en zorgt voor averecht effect.

15-04-2024 12:18

onno +16193

Eens. Krijg ook het idee dat ie bondscoach hem van slag heeft gebracht.

15-04-2024 12:35

GernotKokcu +4009

Die jongen zijn hoofd zit vol en wil dus extra dingen gaan doen die hij niet hoort te doen. Is met allerlei zaken bezig en wil te geforceerd gaan spelen. Gewoon lekker vrij voetballen en vertrouwen op je teamgenoten

15-04-2024 12:10

pauls +924

Het spel van Giménez is al sinds Heracles uit om te janken. Vermoeidheid zal vast een rol spelen, maar hier zit nog veel meer achter heb ik het idee. Zoals hij gister speelde: ronduit schandalig! 8(!) balcontacten in de eerste helft, actie 1 op 1 tegen zo’n houthakker van Fortuna en het leek echt nergens op hoe gemakkelijk dat fout ging. Ueda ben ik ook niet kapot van maar komt drie keer in een positie waarin Giménez heel de wedstrijd niet gekomen is. Als het iets met vermoeidheid te maken zou hebben, kan hij na de beker finale lekker even paar weken eruit. Volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Op deze manier gaat hij zijn transfer zeker niet maken, hoe jammer dat dan ook is.

15-04-2024 11:44

ibmebudh +3347

Moet je er wel bij vermelden dat we sowieso helemaal over Fortuna heen liepen, daar was de fut op een enkele counter na echt helemaal uit.
Vond wel dat Ueda een beter aanspeelpunt was, wint meer kop duels en kaatst beter. Qua effectiviteit ontlopen ze elkaar nog niet zoveel. Zou wel benieuwd zijn als het andersom is: Ueda een uur spelen en dan een frisse Santiago invallen tegen een vermoeide verdediging.

15-04-2024 20:07

mfr23 +6238

Speelt al ruim anderhalf jaar non stop met ergens een verdwaald weekje rust. Het zijn voetballers, maar bovenal mensen.

Dat an sich kan geen reden zijn dat de simpelste aannames niet lukken, maar dan komt de psychologie erbij kijken. Die jongen werd in Mexico op handen gedragen, wordt zowat onder het motto BREAKING NEWS gevolgd op het vliegveld bij Departures, om daarna nog meer cameras te zien na het landen op Schiphol. Met nagenoeg 0 minuten wordt ie al toegezongen als Kiprich in z'n hoogtijdagen. En dan gaat het nog lopen ook. In Mexico wordt hij op handen gedragen, maar in Rotterdam is het de belichaming van Jezus en de potentie van Marlon Slabbekoorn in één. Er zit maar één ding op: documentaire.

Het gaat vaak over Kuipvrees, maar niemand denkt aan het andere scenario: als het té goed gaat. Geen enkele spits maakt non-stop doelpunten, en hoe ga je ermee om als jij als Jezus plotseling níét meer op water lijkt te kunnen lopen? Het lukt je niet meer om het water in wijn te veranderen, het is een zure dikke druivensmurrie. Je adoptievader denkt er weer aan om toch maar timmerman te worden. Je kan nog zo bescheiden en realistisch zijn (wat hij is), dat gaat in het hoofd zitten, doe je niets aan.

Daarbij is de speelstijl ook om te janken. Ja, we doen het goed, we zouden in een normaal seizoen een redelijke kans hebben om kampioen te worden, maar puur voetballend is het voor geen enkele spits een pretje om in een elftal te spelen waar Minteh Minteh is, waar Stengs overal loopt behalve in een ondersteunende positie voor jou, waar Paixao alleen presteert als het zonnetje schijnt en waar Zerrouki meer minuten mag maken dan gezond is voor een ieder die ook maar iets te maken heeft met voetbal. Aanvallers lopen zich het snot voor de ogen en worden dan verwacht nog iets met een bal te kunnen. Na anderhalf jaar is de tank leeg.

Oplossing? 1. Na de bekerfinale de halters iets te zwaar maken zodat hij niet met Mexico mee hoeft in de zomer, en eindelijk eens écht uit kan rusten. 2. Sportpsycholoog. 3. Selectie versterken met een 10 waar een spits (of dat nou Gimenez of Ueda is) meer aan heeft.

4. In plaats van zeiken en schijtlollig doen over een dinopak, laat die gozer z'n ontspanning zoeken. Jij snuift 20 gram weg in het weekend, hij doet na z'n werk wat híj leuk vindt. Het totaalmens principe noemde een bondscoach dat eens. Daar werd hij om beschimpt, wat typisch Nederlands is want een afwijkende mening = de guillotine, maar hij had gelijk. Een gelukkig mens heeft een grotere kans op presteren - niet alleen in het voetbal. Castore zou verstandig zijn die jongen een rood-wit dinopak te geven.

15-04-2024 11:39

Ferryarthur +1130

''Speelt al ruim anderhalf jaar non stop met ergens een verdwaald weekje rust''

Het is ook niet de enige speler die dat heeft. Hoeveel spelers hebben dat en spelen nog wel op niveau?

15-04-2024 16:07

mfr23 +6238

Dat ga jij mij nu vertellen, toch?

15-04-2024 16:21

lion63 +14108

Op het juiste moment verkopen is een kunst die Feyenoord nog niet zo beheerst....

15-04-2024 11:19

Buffalo +188

Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is Gimenez zijn tweede seizoen bij Feyenoord. Wanneer had hij dan verkocht moeten worden volgens jou?

15-04-2024 11:55

lion63 +14108

Op het juiste moment...

15-04-2024 12:27

ron1872 +8202

Afgelopen zomer

15-04-2024 12:39

ibmebudh +3347

@lion63 - Dat kan nog komen

15-04-2024 20:09

lion63 +14108

Het juiste moment

15-04-2024 21:35

lion63 +14108

Zeker, niemand weet het juiste moment....

15-04-2024 21:36

Boris_FR12 +2154

Iedereen heeft wel is een mindere periode.

15-04-2024 11:19

FrBubba +19567

Dat trechtervoetbal ligt Santi ook niet.
Toen Paixao op rechts speelde kreeg hij nog wel eens een goede voorzet.

15-04-2024 11:16

mellie +7589

Daar heeft igor idd 3x gespeeld. De rest van de 87 wedstrijden stond igor gewoon op links

15-04-2024 12:05

GernotKokcu +4009

Lekker genuanceerd lol

15-04-2024 12:16

Matthijs.D +238

Hij moet ff dat Dino pak aantrekken en kijken in welk zakje die z'n vorm heeft gestopt eerder mag die niet spelen haha

15-04-2024 11:12

Rechtsbinnen +3492

Ik denk, het zit zus, nee zo, ...

Hij is moe, het ligt aan de flankspelers, ...

Ja maar, zijn transferwaarde zakt dan.


Die gast speelt al maanden waardeloos, amateurs zijn met gemak beter.

Geen (top)club gaat hierin trappen.

Banken de rest van het seizoen deze gast en dan kijken we volgend seizoen verder.

Mag hij, als dispensatiespeler, voor de O 21 uitkomen?
Doen!

15-04-2024 11:06

Rechtsbinnen +3492

Wekenlang?

Het is al maandenlang.

En niet 2 maanden hè.

15-04-2024 10:54

ron1872 +8202

alweer een maand of vijf speelt hij bagger

15-04-2024 12:41

FRCeesje +2964

Toch nog wel knap als je zoveel wedstrijden met 10 man wint

15-04-2024 10:38

Rechtsbinnen +3492

Dan kunnen we net zo goed met 10 man beginnen.

Lijden we een stuk minder balverlies en winnen we makkelijker.


Of gewoon met Ueda of een jeugdspeler beginnen, nóg beter.

Nee, Slot móet en zál zijn gelijk krijgen, hij blíjft hem opstellen tot in de eeuwigheid.

Jammer, Slot is verder van eenzame kwaliteit.

15-04-2024 11:11

Gers +13083

Ja hoor wijsneus en per wanneer was jij daar meebegonnen dan ?

15-04-2024 12:46

JKTB +21302

Het is echt bizar ja. Hij zou op de amateurvelden niet opvallen in deze vorm. Hij heeft denk ik een voetbalburnout. Niet heel gek gezien zijn ritme de afgelopen 2 jaar en ook gezien alle aandacht/meningen/documentaires/ etc. Deze jongen heeft voor langere tijd rust nodig en misschien een beetje psychische hulp.

15-04-2024 10:35

Rechtsbinnen +3492

Ik onderschrijf je eerste 2 zinnen, én de psychologische hulp, de rest had weggelaten kunnen worden.

En die aandachtszieke vriendin?
Waarom zien we die plots al maanden niet meer?

15-04-2024 11:15

mfr23 +6238

Die is zo 'aandachtsziek' dat ze haar eigen ding aan het doen is inderdaad. Zo 'aandachtsziek' dat jij haar al maanden niet ziet.

15-04-2024 11:46

Kieboom +40342

Zou er iets spelen, transfer of id privé sfeer.

Of hij heeft gewoon een dip, door te weinig rust.

Komt wel weer

15-04-2024 10:35

Rechtsbinnen +3492

Dip?

Krater!

15-04-2024 10:55

Kieboom +40342

Wie heeft er nog meer een hattrick gemaakt in 020?

15-04-2024 11:15

Rechtsbinnen +3492

Oh, dus als je een hattrick maakt tegen Ajax, heb je eindeloos recht op een basisplek.

15-04-2024 11:18

Kieboom +40342

Nee maar wel recht op wat meer respect en begrip voor de hoeveelheid wedstrijden

15-04-2024 11:20

Rechtsbinnen +3492

Recht op respect?
Dus jij bent er zo één.

Begrip?
Daarvoor moet je bij de GGZ zijn.

In het BETAALDE voetbal moet je GEWOON presteren. Punt.Punt. ............................


Respect kan van alles betekenen, afhankelijk aan wie je het vraagt.
Jouw definitie?

In het kort mijn definitie:
Je hoeft iemand niet uit te schelden ( in het normale leven, op het veld mag je iemand totaal uitkafferen).
Harde kritiek mag niet alleen, in professioneel voetbal moet harde kritiek en soms is harde kritiek in het normale leven ook noodzakelijk.
Begrip in betaald voetbal heb je voor mij in bepaalde gevallen recht op: jij of iemand in je omgeving is ernstig ziek, je komt terug van een blessure,je hebt niet de geestelijke vermogens die bij jouw leeftijd horen, ...

15-04-2024 11:48

Kieboom +40342

Hier moet je wat mee doen
Joh

15-04-2024 14:47

Peterk +35142

Karim el Ahmadi kan beter naar Artis gaan. En als papegaai in een hok gaan zitten. Wat een naprater is dat toch. Wat een kleurloos figuur...

Perez vergeet voor het gemak dat je gisteren 11 onzichtbare spelers hebt gezien. Aanvallend heb ik geen fatsoenlijke aanval gezien en dan komt een Gimenez als spits natuurlijk ook niet in het stuk voor. Gisteren heb ik 11 man gezien die dachten het op halve kracht ook wel te kunnen rooien en daarom sorteerden in enorm veel balverlies en slechte passes. Kortom, een heel slecht spelend elftal waar Gimenez net zo hard aan mee deed. Maar om hem nu enkel specifiek te benoemen is kolder en vooral stemmingmakerij van Perez....

15-04-2024 10:31

JKTB +21302

Denk niet dat Perez het alleen over deze wedstrijd heeft. Dit is al langer aan de gang... vorige week speelde iedereen fantastisch en was Santi de enige die slecht speelde. Na de winterstop is het gewoon drama.

15-04-2024 10:38

Rechtsbinnen +3492

Nee je hebt gelijk, Gimenez niets op aan te merken het ligt aan zijn medespelers, het team, ...

15-04-2024 10:57

TGW +6584

Schaam me om het toe te geven, maar Perez heeft wel gelijk. De ondergrens is wel heel laag bij Santi. Hij is nog jong, maar hij heeft bewezen over voldoende kwaliteiten te beschikken.
Enige wat ik kan bedenken is dat hij een goede vakantie nodig heeft. Maar een topspeler zou daar niet afhankelijk moeten zijn, in topvoetbal heb je nauwelijks vakantie.

15-04-2024 10:31

OveAiaiaiaiOle +10536

Santi wordt deze donderdag 23. Hartstikke jong en heeft logisch even mindere periode. Kijk nog even zijn doelpunten terug, dat komt echt wel goed.
Gewoon nog een jaartje in de Kuip. Is goed voor Santi, Feyenoord en voor ons.

15-04-2024 10:24

lerenbalmetveter +2911

23 en dan hardstikke jong !!
Komop, dan moet je er gewoon staan.
Zeker in onze matige competitie.
In Spanje, Italië en Engeland is,de weerstand wel wat groter hoor.

15-04-2024 11:37

OveAiaiaiaiOle +10536

23, en dus niet vreemd dat Santi een een keer terugval heeft. Zelfs Haaland gaat wel eens door zo’n dip

15-04-2024 21:21

lerenbalmetveter +2911

Haaland speelt wel in Pl, Santi in Mickie Mous comp.
Als club zouden wij blij mogen zijn als we daar middenmoot zouden spelen.

15-04-2024 21:30

Sneekshit +10566

Bij een bod 20 a 30 mil echt verkopen. Je hebt nul garantie dat dit nog goed komt.

15-04-2024 10:03

Gers +13083

Ik zou nooit 30 voor hem over hebben en 20 lijkt me al heel veel

15-04-2024 12:48

Ladinksy +2424

Gek gemaakt door de kliek om Santiago heen. Dat ging in zijn hoofd zitten. Hij zag zich al bij Barcelona of Atletico Madrid voetballen. Dat wordt dus volgend seizoen opnieuw de Kuip. In deze vorm wil niemand hem hebben.

15-04-2024 10:02

Kaasiejj +1858

Prima toch gewoon goeie spits wanneer hij ze vorm herpakt.

15-04-2024 10:05

Ladinksy +2424

Klopt. Ik denk dat een rustige zomerperiode hem wel goed zal doen.

15-04-2024 10:13

Mexicano +6415

En daar zal die als die zo doorgaat ook gewoon op de bank plaats nemen

15-04-2024 10:20

Jasonking1908 +108442

Svds je kan beter je bek houden. Stuk verdriet. Ik wacht nog op een antwoord betreft het contract van Geertruida, want jij had het contract gezien. Santi zit nu in een mindere periode. Deal with it

15-04-2024 09:56

14mei17 +3540

Die Perez overdrijft zwaar. Dat schot in de 2e minuut in de rechter benedenhoek (gezien vanuit de keeper) was scherp en had grote kans om een goal te worden.

15-04-2024 09:55

Rechtsbinnen +3492

😂

Dat zijn top drugs.
Wil ik ook.

Of ga toch maar een keer langs bij Specsavers.

15-04-2024 11:00

onno +16193

Hij spreekt de waarheid. Niet gezien, of had jij je bril niet op?

15-04-2024 12:48

FRJari +4468

Na NEC lekker op de bank zetten om hem wat meer rust te geven. Ja ik weet dat Ueda net zo matig is momenteel, maar Santi verdient ook wel eens een beetje rust

15-04-2024 09:52

Sneekshit +10566

Ueda is in ieder geval bedrijvig. Zelfs dat lukt Santi momenteel niet.

15-04-2024 10:02

svds +33700

Gewoon geen geweldenaar ver boven zijn stand geleefd was in Mexico al geen echte doelpuntenmaker, en als de vorm dan niet daar is blijft er weinig over.

15-04-2024 09:51

Bossche Bol +7430

Hij maakt er tegen NEC gewoon 2.

15-04-2024 09:50

FeynoordaandeNijl +1402

Dat hebben we de laatste weken al meer gehoord, maar wij zijn Feyenoord: Geen woorden maar daden

15-04-2024 09:55

Bossche Bol +7430

Let maar op, ik heb dat toen niet geschreven nu wel.

15-04-2024 14:44

omejoop19 +578

Lul maar lekker door

16-04-2024 02:32

keescf +26493

Dat vele reizen voor Mexico heeft ook een aanslag op iemand zijn lichaam. Wel vind ik dat Slot eens in moet grijpen. Hij mag best een keer op de bank beginnen en de laatste 20 minuten invallen. Zijn spel lijkt helemaal nergens op.

15-04-2024 09:44

svds +33700

Tuurlijk joh top spelers als Vinicius, Valverde, Araujo, Salah, Luis Diaz, en noem ze maar op reizen ook de halve wereld rond voor interlands en gaan ook niet opeens minder spelen

15-04-2024 09:50

keescf +26493

Ja want elk individu is hetzelfde. Jij hebt natuurlijk ook net zoveel slaap en rust nodig als de buurman. KOEKOEK!

15-04-2024 17:36

Leon--Leon +1261

Hij is gewoon op. Fysiek, maar vooral mentaal. Heeft 2,5 jaar haast geen vakantie gehad. Dacht 10 dagen en dan nog al die interlands met een jetlag, ik ben er van overtuigd dat hij na de zomer gewoon weer top is.

15-04-2024 09:34

SCRSCR +4240

Helemaal mee eens. Jongen heeft na een zwaar seizoen met het kampioenschap, en de Goldcup winst maar 1 week vakantie gehad. Daarnaast nog ieder interlandweekend heen en weer reizen, waarbij hij vaak op donderdag of vrijdag pas terugkwam. Zelfs bij zo’n jonge jongen houdt dat fysiek een keer op. Lekker nog een jaartje blijven en na een goede zomer schiet die de eredivisie weer aan flarden. Hoop overigens ook dat ze een goede 10 halen die hem kan bedienen, die mist die nu ook

15-04-2024 09:42

JKTB +21302

Heeft Mexico niet een paar toernooitjes deze zomer?

15-04-2024 10:41

Leon--Leon +1261

Goldcup was vorig jaar, volgensmij is er verder niks.

15-04-2024 23:48

Ger.J +1915

Lingr, ivanusec, Sauer?
Voor Santi even voorlopig?

15-04-2024 09:32

wiet piet +8897

Ja nu weten we het wel.

15-04-2024 09:30

Unaniem +1182

Nog een docu maken over Gimenez!

15-04-2024 09:26

tiranaaaaa +1189

Speelt er dan geen spits in de jeugd
Laat hem dan erbij komen

15-04-2024 09:24

Sneekshit +10566

Van Persie

15-04-2024 10:04

Maradollar +5705

Sinds Santi bij ons speelt is het allemaal hosanna geweest, nu valt het even tegen en moet hij ruggengraat tonen. Jammer dat we geen spits als Danilo of Dessers achter de hand hebben..

15-04-2024 09:14

hoekieuitzoekie +21750

Ja jongens het ligt allemaal aan zijn medespelers. Elke lange bal op Santi is balverlies, dat ligt natuurlijk aan de pass. Elke wedstrijd krijgt hij wel een opgelegde kans die hij op de keeper schiet, naast of over schiet, of waarbij hij gewoon compleet over de bal heen maait. Maar dat ligt niet aan Santi. In plaats van duels proberen te winnen ligt hij elke wedstrijd 15 keer huilend op de grond als een gewonde ballerina, maar dat zal wel aan de vleugelspelers liggen denk ik. Als hij nu eens 100 opgelegde kansen zou krijgen in een wedstrijd, dan scoort hij er echt wel 1 hoor.

Geef gewoon toe dat zijn niveau schandalig laag is op dit moment. Niks mis mee. We weten toch ook dat hij een heel hoog niveau kan aantikken? Toen hoorde ik ook niemand over dat dat alleen maar door zijn medespelers kwam.

15-04-2024 09:12

feyenoord_Freak +14066

Je kan het ook inderdaad zeggen dat het deels een periode kwam door zijn mede spelers want de buiten spelers beginnen nu pas te draaien.
En daarvoor even de verdedigers die het moesten doen .
Voetbal is een team sport zal ik je aan helpen herinneren

15-04-2024 09:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties