"De tribune zat vol met scouts uit de top zes van de Premier League"

"De tribune zat vol met scouts uit de top zes van de Premier League"

Dat Orkun Kökcü er in de Europese top goed op staat, is inmiddels wel duidelijk. De afgelopen periode werd de interesse van verschillende Premier League-clubs al concreter, maar nog veel grotere namen volgen de aanvoerder van Feyenoord ook op de voet. Daarover vertelde journalist Marcel van der Kraan in de podcast Kick-Off van De Telegraaf.

Nadat eerder clubs als Brighton & Hove Albion en Leicester City al werden genoemd, zou nu Aston Villa een bod aan het voorbereiden zijn. "Ik denk ook dat steeds meer topclubs naar hem kijken", zei Van der Kraan. "De afgelopen weken heeft de tribune bij Feyenoord volgezeten met scouts uit de top zes van de Premier League. Tottenham Hotspur, Manchester United, Liverpool; iedereen had scouts zitten. Ik denk dat de strijd om de handtekening van Kökcü heel interessant wordt."

"Dat zou ook betekenen dat het moeilijk wordt voor Feyenoord om hem te behouden", concludeerde hij. Als het gaat om een transfersom voor de middenvelder, gaat Van der Kraan uit van minstens veertig miljoen euro. "Ik zou als Feyenoord nooit met minder genoegen nemen."

Benfica
"Tegelijkertijd heeft Benfica al weken- of zelfs maandenlang z'n klauwen aan Kökcü vastzitten. Zij denken echt dat ze hem kunnen halen", weet Van der Kraan. "Acht maanden geleden hadden we dat een prachtige club voor hem gevonden. Maar hij is als een komeet gegroeid. Zeker na wat ik in die twee wedstrijden tegen Roma heb gezien - dat was echt formidabel. Arne Slot zei er niet voor niets iets over: 'Ik wil niemand naar voren halen, maar ik moet deze jongen wel even noemen. Wat hij presteert bij ons is ongekend.' Hij is de absolute leider. Alles begint bij hem."

Lees meer over
Orkun Kökcü
Plaats reactie
666

Mes-Que-Un-Club +332

Kökcu gaat volgens mij alleen naar een geschikte mooie club. En als Slot weggaat gaat hij zeker weg.
Ik heb zo,n gevoel dat het Bayern gaat worden. Dus Slot plus Kökcu samen. Zou zowel voor Feyenoord als Bayern goed zijn. Elke andere club zou minder zijn en zeker als ze geen CL spelen.

03-05-2023 07:33

Nabbie +4059

Ik denk aan 50 miljoen +, bonussen en een doorverkoop percentage. Verder stel ik voor om 60%vd transfervergoeding te gebruiken om de selectie te behouden/versterken. Op onze Poolse vriend zou ik een bod van 7,5 miljoen, bonussen en een doorverkoop percentage van 7,5% doen. Tevens proberen om nog wat contracten met een seizoentje te verlengen. Goed beleid is max 3 basisspelers per seizoen verkopen.

YNWA

02-05-2023 10:03

Kwintsheul +14575

Wat ik oprecht niet begrijp is dat Feyenoord nog een jaar met Europarcs doorgaat die een paar miljoen lappen. We gaan de CL in, dan moet je toch een veel grotere shirtsponsor binnen kunnen halen?

02-05-2023 09:39

dehelvandeurne +4143

22, je weet wat je hebt, je speelt altijd, je speelt daardoor top, je krijgt er een miljoen bij, Slot blijft, er komen nog 4 echte versterkingen, dus het is niet moeilijk, Kokcu blijft nog één jaar bij Feyenoord en wij gaan stunten in de CL!

02-05-2023 09:10

OkkerseHansweert +1699

Wat een stunt zou het zijn als Orkun "gewoon" bijtekend, Slot nog een jaar blijft....
Dan minimaal nog 1 jaar bij ons blijft, met de gehele selectie, uitzonderingen daar gelaten, en in de CL de pannen van het dak speelt...is dan nog steeds maar 24, dan cashen en zowel voor hem als Feyenoord de max eruit halen....

02-05-2023 07:06

lerenbalmetveter +2798

En toen werd je zeker badend in het zweet wakker.
Vannacht weer lekker verder dromen jongen.

02-05-2023 07:50

OkkerseHansweert +1699

Vandaar, het zou wat zijn....
Maar je kan niet ontkennen dat je het zelf ook wel heel fijn zou vinden....?

02-05-2023 08:08

lerenbalmetveter +2798

Dat wel natuurlijk ha ha.
Alleen denk ik niet dat het gaat gebeuren.

02-05-2023 08:59

CLAM +1714

Kokcu wacht wat Arne gaat doen .....

02-05-2023 06:24

Feyewolf83 +4565

Arne Arne we worden kampioen!!

01-05-2023 22:59

Laagstreepje +688

Voor Slot met Kokcu aan de slag ging hadden vele mensen weinig vertrouwen in hem, dus ik schrijf om dezelfde reden Timber zeker niet af. Jorgensen aanhalen moet altijd gebeuren want dat is een fout waarvan je moet leren.

Doorselecteren is in ieder elftal belangrijk, zeker als je daar zo'n zak geld voor kan krijgen. Mijn advies is het geld in goede buitenspelers te investeren, aangezien daar voor ons het meeste valt te winnen. Verder heeft Feyenoord als club nog genoeg posten om geld in te investeren, neem de VVF als voorbeeld.

Overigens vind ik het argument jeugd maar slap, want die hebben nu wel een kans als Kokcu bljjft?

01-05-2023 22:57

Maluka01 +1774

Laten we rustig afwachten. Iedereen hier een mening over hoe hoog het bedrag moet worden voor Kokcu. De directie is heus niet gek hoor. Zij beslissen voor welk bedrag de acceptatie wordt. En vergeet niet Kokcu heeft ook een mening, dus die bepaald.

01-05-2023 22:24

daniel_geysendorpher +24

Zou afwachten of n kijken wat er gebeurt. En bij 45 gaan praten met meerdere clubs. En dan kijken wat zij te bieden hebben. Die gaan tegen elkaar opbieden en denk dat daar een mega bedrag uitkomt van zo een 60.000.000.

01-05-2023 22:11

Voorwaarts +487

Brighton doen. Speelt goed voetbal, prima coach en een mooie springplank mocht ie nog een stap verder kunnen.

01-05-2023 21:21

simplysteef +6284

Wat gaan we hem missen. Maarja, eerst het kampioenschap maar eens veiligstellen en vieren.

01-05-2023 20:14

FRlegend +16955

Rond de 50 moet wel lukken als er een paar tegen elkaar gaan bieden. 3x Kuyt zeg maar.

01-05-2023 19:50

koentjaah +5806

Minstens 40 miljoen? Ik zou m onder de 60 niet wegdoen.

01-05-2023 19:11

Telecaster +2855

Ik heb ‘m vaak vervloekt maar sinds Slot is het een echte eindbaas geworden. Ik vind ‘m in de passing zelfs beter dan Frenkie ‘tikkie breed’ de Jong.

01-05-2023 18:57

crazyc +41151

Beperkte voetbal intelligentie u, maar aan voortschrijdend inzicht geen gebrek!

01-05-2023 19:49

1908forever +18244

Ik had mijn twijfels over Aston Villa.
Maar die staan er best goed voor in de Premier League.
Ze staan 6 of 7 en dus bijna Europees voetbal.
Zou geen slechte eerste stap zijn.

01-05-2023 18:27

FFL +10724

Je hebt een td nodig. En ik zou er geen enkele moeite mee hebben als dat, een bewezen vakman, Overmars, zou worden. Betwijfel alleen of die zou willen komen

01-05-2023 17:01

FeyNorgeRK +536

Ik heb gehoord dat hij heel graag komt, stuurde hij vaak naar z’n vrouwelijke collega’s.

01-05-2023 17:09

medtown +5946

Overmars kan wel onder het hek door zonder open te doen.

01-05-2023 17:32

Tapiaz +28530

Het schijnt dat Overmars heel gemakkelijk komt....


op het toilet...

maar laten die onverlaten uit 020 die nu net allemaal vernield te hebben gisteren.

01-05-2023 17:48

Marauder +236

Leuk als je vrouw of dochter met die gek moet werken

01-05-2023 17:53

KaleTank +3086

Don’t feed the trollz

01-05-2023 17:54

1908forever +18244

Dat zou wel een enorme klap in het gezicht van die kutclub zijn.
Die supporters daar staan zowat jankend en smekend voor die pisbak om ze over te halen om Overmars terug te nemen.

Ik zie dat wel zitten eigenlijk.
Normaal hoeven die gasten van die club niet te komen voor mij.
Maar voor Overmars maken we een uitzondering.
Maar dan wel met de garantie dat hij dat gefleurt in zijn prive leven doet.

01-05-2023 18:25

Hand-in-Hand +1533

Grapje, toch?

01-05-2023 18:41

FFL +10724

Iedereen praat hier nu wel over bedragen maar uiteindelijk bepaalt Kökcü waar hij heen gaat.

01-05-2023 16:17

Echte_Fan +24611

Oh, dacht eerst dat dit over de bekerfinale ging hahahaha.

01-05-2023 15:59

beppie172 +65576

Ja, ik ook

01-05-2023 16:06

sykoofox +86843

Weet het niet, gezien die belachelijke rug sponsor vraag ik me af of te Kloese slim genoeg is om dit allemaal te managen?

01-05-2023 15:51

FFL +10724

Lijkt me dat (rug)sponsoring eerder onder Smoorenburg en van Keulen valt 🤔
Moet snel een 'zwaargewicht' op commercieelgebied bij, want de huidige sponsors lijken me te nietszeggend voor een topclub als Feyenoord

01-05-2023 16:10

herman010 +72

Gewoon hoog inzetten min. 80/90 milj.
Laat Feyenoord nu ook maar eens zo doen
Niet voor een suikerklontje iets verkopen

01-05-2023 15:24

FR-Brabant +11051

Ik heb het gisteren ook al gezegd. Mensen zijn rupsje nooit genoeg hier op FR12…

Paar weken geleden werd 25/30m genoemd, en moest Feyenoord MINIMAAL 40M vragen

Nu wordt Aston Villa genoemd voor 45M en roeptoeteren velen hier dat Feyenoord minimaal!!!! 55-60M moet vragen…

Vandaag komt naar buiten dat de top zes hem al weken volgt en doen we daar een stap bovenop; Feyenoord MOET hoog in de boom gaan zitten en minimaal 80M vragen….

Ik wens iedereen die zo denkt heel veel succes met zijn conteactonderhandelingen van zijn volgende baan,… wij zeggen dan: weinig kans Hans …….

01-05-2023 15:21

luc86 +3606

Maar het hangt er ook vanaf welke clubs gaan bieden... Hoe groter de namen des te hoger de prijs. 80 miljoen lijkt me te veel, gezien hij geen CL ervaring heeft. 60 lijkt me realistisch als Liverpool of Man united aanklopt en 50 voor een middenmotor uit de PL.

01-05-2023 15:25

FR-Brabant +11051

Dus als Aston Villa 45M biedt, moet ManCity meer bieden?

Waarom zou dat moeten dan?

01-05-2023 16:13

luc86 +3606

Ligt eraan hoe graag ze em willen? Maar als er meerdere topclubs in de rij staan kan je gewoon meer vragen. Dat betekent namelijk gewoon dat Kokcu goed genoeg wordt bevonden door de top.

01-05-2023 18:54

Echte_Fan +24611

Ja, er zitten hier héél veel TD's.
Laat Aston Villa maar komen, dat beschouwen we dan als openingsbod. Dan zien we wel waar we op uitkomen als ze tegen elkaar opbieden.
Bovendien, en niet geheel onbelangrijk, wat wil Orkun zelf?

01-05-2023 16:02

beppie172 +65576

Wacht rustig de nieuwe marktwaarde op TM af. Na Roma en kampioenschap gaat die richting 40m. Dan mag je dus best over vraagprijzen van 60m na gaan denken. Zo'n Martinez leverde dat ook op en voor Kuifeend Anthony werd zelfs 95m betaald terwijl zijn marktwaarde 35m was. Als Engelse top m echt wil hebben moet je je poot stijf houden zoals Benfica afgelopen winter deed en 020 afgelopen zomer.

01-05-2023 16:14

Feyewolf83 +4565

Gratis dan misschien voor bewezen diensten?

01-05-2023 22:53

fey2038 +48

Minimaal tussen de 50 en 60 Miljoen!

01-05-2023 22:59

Gers +12837

Ff normaal doen allemaal ...3 miljoen maximaal

01-05-2023 15:20

Benito +85274

3.4 miljoen dan?

01-05-2023 15:26

beppie172 +65576

Per maand, en dat 3 jaar te betalen.

01-05-2023 16:16

Gers +12837

...zo doen we zaken

01-05-2023 21:06

Riogio +3952

Voor Bozenik?! Ik zeg prima bedrag.

01-05-2023 21:34

RobertFR1993 +850

Wie had er twee jaar geleden verwacht dat deze prijzen genoemd zouden worden bij Feyenoord. Heerlijk!

01-05-2023 14:49

ClasieVilhena +2881

40 is gewoon nog steeds te weinig, vanaf 50 gaan praten

01-05-2023 14:47

aartinho +34662

Ik vind 110m een eerlijke prijs, maar voor 100m hoor je mij niet klagen

01-05-2023 14:36

carpeventum +4285

Met droge ogen zeg ik 82 miljoen

01-05-2023 14:32

NitroxPH +4641

Mede omdat we best wat nieuwe spelers aan moeten trekken moet Feyenoord hier gewoon echt heel hoog in de boom gaan zitten.

01-05-2023 14:17

frjvs +1389

80 miljoen of zoek maar een betere goedkoper in Europa

01-05-2023 14:17

TinusRinus12 +345

Dat alternatief kunnen we voor 10m kopen en heeft al een seizoen bij ons gespeeld.

01-05-2023 14:59

beppie172 +65576

Szymanski is geen alternatief op de positie van Orkun.

01-05-2023 16:17

Bittergarnituur +363

Minimaal 60 miljoen!

01-05-2023 14:15

Arjuanito +9210

Benfica kan hem al niet meer betalen... minimaal 45mln is gewoon reeel nu..

01-05-2023 14:13

beppie172 +65576

Hebben afgelopen winter 120m gevangen. Kunnen het dus echt wel betalen. Gelukkig hapte Chelsea pas laat. Overigens moet Benfica bij iedere aankoop sowieso nog 10m extra betalen voor de diefstal van Aursnes.

01-05-2023 16:19

01010 +1249

Laat ze maar tegen elkaar opbieden. Liverpool zou in mijn optiek de mooiste club voor hem zijn, daarna Man u. Tottenham vind ik helemaal niks.

01-05-2023 13:59

wilbert17 +23475

Het gaat erom wat hij wil

01-05-2023 14:38

01010 +1249

Daarom gaf ik aan, in mijn optiek. Moet idd zelf weten wat die in zijn leven doet 👍

01-05-2023 16:02

Fr055 +3292

Fabian rieder wellicht een goede vervanger. Moet wel wat kosten, maar is wel haalbaar gok ik.

01-05-2023 13:57

ligtinslotshanden +3636

Twee weken geleden toen ik een maat vertelde dat die voor minimaal 50 miljoen weggaat werd ik uitgelachen. Tijden van prijsknallers is voorbij. Aursnes was de laatste. Volgend jaar CL. Mochten we alleen Kokcu kwijt raken dan gaan we straks jeugdspelers voor miljoenen verkopen. Gouden tijden als we dit zo vasthouden!

01-05-2023 13:41

beppie172 +65576

Gaan er wel meer. Verwacht minimaal vertrek van één verdediger (Luts, Pedersen of megadeal voor Hancko), Alireza om te cashen, Idrissi, Szymanski, Rasmussen en Wellenreuther weg na verhuur, waarbij ik nog moet zien dat ze overgenomen worden. Er is een hoop werk voor onze TD.

01-05-2023 16:26

brockie +108886

Lekker achterover zitten en let the show begin.

01-05-2023 13:39

FeyeSu +2107

Pff 50 miljoen is serieus mogelijk dan

01-05-2023 13:33

ligtinslotshanden +3636

Gaat gewoon gebeuren. Beste speler van de ED! 22 jaar. Leider. Kampioen. Sterkhouder in Europa. Dus waarom niet?

01-05-2023 13:42

FeyeSu +2107

Hoe je het zou zegt heb je gelijk idd

01-05-2023 18:37

Vincie +1555

Volgens Telegraaf staat naast Branco vd Boomen ook Stijn Spierings op lijstje Feyenoord.
Er is al gesproken met vd Boomen is transfervrij net als Spierings..

01-05-2023 13:23

schreudje +464

Vertel waarom niet van de Boomen is echt een topper

01-05-2023 13:32

brockie +108886

Verdiep jij je ff in vd Boomen z'n stats. Spierings ondanks dat hij het goed doet zou ik ook niet zo snel halen. Zeker als je Wieffer, vd Belt, Timber ook nog hebt.

01-05-2023 13:32

panache +7872

Van der Boomen is wel een goede speler

01-05-2023 13:46

beppie172 +65576

vd Belt is komend seizoen backup. Moet eerst aantonen niveau aan te kunnen.

01-05-2023 16:28

jack.f +5029

Welk boom eiken

01-05-2023 13:40

Mexicano +6223

Al gesproken met vd boomen ?

01-05-2023 13:47

Feyewolf83 +4565

Vd Boomen ja, Spierings nee.

01-05-2023 22:57

smerik1985 +4737

40 miljoen is een absoluut minimum. Dat is wel prachtig

01-05-2023 13:20

brockie +108886

Absoluut minimum moet 50mln zijn ex bonussen.

01-05-2023 13:33

Prikkie +2599

United heeft 2 jaar geleden 40 miljoen neergelegd voor Donny Droeftoeter. Dan hoop je toch wel dat we minimaal 60 vangen voor onze Turkse vriend.

01-05-2023 13:19

Dave88 +4393

Ben het met je eens dat ze idioot overbetaald hebben voor hem (en al die andere neuzen). Maar het was (na dit seizoen niet meer) helaas realiteit dat spelers van Ajax er dusdanig goed op stonden dat die bedragen werden neergelegd. Ik denk dat als je tussen de 40-50 miljoen kan krijgen je dit ALTIJD moet doen.

01-05-2023 13:24

BJG +953

Ja de euforie niet overschatten. Ajax had toen een hele serieuze europese compagne. Die hadden AS Roma dat seizoen bij wijze van spreken met twee vingers in de neus kapot gespeeld. Ik begeef mij natuurlijk op glad ijs hier met dat soort uitspraken, maar het is wel realiteit.

01-05-2023 14:01

beppie172 +65576

Niet vergeten dat de bedragen die genoemd werden zeker niet netto waren. Ze hebben jaren gehad dat er ruim 100m aan kosten betaald moest worden rondom transfers (inkoop en verkoop). Vaak kwam de helft maar in de kas van de penningmeester.

01-05-2023 16:30

FFL +10724

De tijden dat MU overbetaald zijn denk ik wel voorbij

01-05-2023 16:13

beppie172 +65576

Gaan CL halen wat ze een nog hogere omzet zal opleveren dan de 558m die ze nu hebben. Dan is een aankoop van 60m voor een jonge speler die dan een 5 jarig contract krijgt, echt geen probleem. Ze schrijven daar moeiteloos die 12m per jaar af.

01-05-2023 16:37

Prikkie +2599

Hebben dit seizoen nog 100m voor Antony neergelegd.

01-05-2023 17:58

BlankeVla +7852

Als die scouts er gisteren ook zaten zijn die zonder aantekeningen weer weggegaan.

01-05-2023 13:14

trainert +302

Knvb is ook niet mild met rekeningen dus schrijven maar

01-05-2023 13:08

FFL +10724

Branco Van den Boomen van Toulouse wordt als evt opvolger van Kökçü genoemd. 27 Jaar en eind van het seizoen transfervrij. Zou zelfs al een gesprek zijn geweest. Eerlijk gezegd ken ik die jongen niet, dus geen oordeel over 'wel/niet geschikt'

01-05-2023 13:00

teauvenoir +78082

Redelijk geschikt. Niet zo goed als Orkun, minder restwaarde ook, maar wel ervaren en goede statistieken. De winst zit hem erin dat ie transfervrij is en je een iets mindere, maar nog steeds prima vervanger voor Kokcu overhoudt en de Kokcu-miljoenen kan uitgeven aan directe versterkingen op andere posities (minimaal 2 nieuwe top-vleugelspitsen nodig in de CL).

01-05-2023 13:04

brockie +108886

Ervaren als in? Europees heeft ie nooit gespeeld. Heeft wel mooie stats en een geweldige traptechniek.

01-05-2023 13:35

teauvenoir +78082

Ervaren als in: veel wedstrijden op de teller op verschillende niveaus en in verschillende competities en heeft dus afgelopen weekend een hoofdprijs gepakt.

01-05-2023 15:21

Prikkie +2599

statistisch gezien een hele goede hoor. ook een fijne speler voor al onze standaardsituaties. zou transfervrij echt een prima aanwinst zijn.

01-05-2023 13:07

BlankeVla +7852

Om te concurreren met Timber prima. Hele goede trap, fijne voorzet en fit.

01-05-2023 13:14

Arjuanito +9210

Ik denk eerder Luis Chavez.. 27 jaar.. Mexicaan.. was op WK echt goed.

01-05-2023 14:14

beppie172 +65576

Investeren in oude spelers van buiten EU zie ik zeker niet gebeuren.

01-05-2023 16:39

Euromast +1444

Bij verkoop van Orkun vol voor Xavi gaan. Heeft ook een goede wedstrijd instelling en brengt creativiteit. Het mooiste zou zijn Orkun nog een seizoen samen met Xavi.

01-05-2023 12:56

marconmgn +51087

Als dat gebeurd dan hang ik mijzelf op.

01-05-2023 13:00

Euromast +1444

Ok. Is dus geen optie meer. We gaan wel op zoek naar een andere speler.

01-05-2023 13:04

teauvenoir +78082

Laat Xavi maar komen dan

01-05-2023 13:04

Prikkie +2599

wij moeten ons niet richten op Europees bekende talenten joh. die Xavi zal nu waarschijnlijk al iets richting het bedrag wat we voor kokcu krijgen moeten kosten. ofwel de miljoenen uitgeven voor een ervaren vervanger, ofwel een toppertje scouten.

01-05-2023 13:09

brockie +108886

Heeft een waarde van 30mln. Niet haalbaar dus.

01-05-2023 13:38

Prikkie +2599

nee inderdaad. moet je ook niet willen.

01-05-2023 14:09

brockie +108886

Waarom? Slot is toch onze coach volgend seizoen.

01-05-2023 13:37

FFL +10724

Gebeurt geen van beiden. Die blijft of nog een jaar in Eindhoven of gaat terug naar PSG

01-05-2023 16:16

realistisch1953 +14109

Hoop dat degene die over transfers gaan Kokcu alleen laten weggaan voor een ongelofelijk bedrag en hem niet van de hand doen voor een koopje. Bij 020 verkopen ze spelers voor forse bedragen en diezelfde spelers zitten nu bij hun nieuwe club de bank warm te houden.

01-05-2023 12:53

Echte_Fan +24611

Aston Villa is het openingsbod aan het voorbereiden. Daarna gaat de prijs flink omhoog.

01-05-2023 12:53

MeneerLarsson +10978

Jaaaa minimum € 40 miljoen en anders wegwezen!

01-05-2023 12:47

Raoul +1783

Hierdoor voetbalt de rest ook beter.

01-05-2023 12:34

WvH +15339

Dit gaat gewoon de goede kant op. Ik verwacht dat hij zijn contract met een jaar verlengt en nog een jaar CL gaat spelen met Feyenoord en Arend Martijn. Zo niet, gaat het bedrag rustig richting de 60 a 70 miljoen. Als een journalist het al heeft over minimaal 40,........ Als United, City, Spurs, Arsenal, Chelsea en Liverpool tegen elkaar gaan opbieden houd je hart dan maar vast.

01-05-2023 12:33

WvH +15339

En bijkomend voordeel is dat als hij naar de top 6 van Engeland gaat, die clubs hem misschien nog wel een jaar willen laten rijpen bij ons.

01-05-2023 12:36

AadResultaat +817

Tuurlijk niet, die laten een speler van 40 miljoen toch niet eerst rijpen

01-05-2023 12:45

WvH +15339

Weet je nooit. Die gasten hebben zoveel geld. Die willen alleen al voorkomen dat hij bij de concurrent terecht komt.

01-05-2023 14:14

jepe1949 +6716

Niks hart vasthouden.
En inderdaad, een jaar Champions League met Feyenoord spelen en de bedragen beginnen bij 100 miljoen en op.
Prima zaak.
VvF uitkopen en de Kuip schuldenvrij maken door de aandelen allemaal op te kopen.
En Slot een krankzinnig hoog jaarsalaris te bieden voor de komende 6 jaar.

01-05-2023 12:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties