Deadline nadert voor Feyenoord: ''Je ziet dat Priske ook onrustig wordt''

Deadline nadert voor Feyenoord: ''Je ziet dat Priske ook onrustig wordt''

Feyenoord hoopt zich nog altijd te versterken op de transfermarkt. Journalist Martijn Krabbendam wordt bij Voetbal International gevraagd naar een update over de Rotterdamse club. De namen van Mads Bidstrup en Skov Olsen worden genoemd in de wandelgangen. Daarnaast lijkt trainer Brian Priske zich ook nadrukkelijk te roeren.

"Er moet een middenvelder bij: een vervanger voor Mats Wieffer of eventueel een controleur", begint Krabbendam zijn verhaal. "Daar zijn ze, geloof ik, nog niet uit. Want het fluctueert een beetje. De ene keer willen ze dit, en dan weer dat. Er moet gewoon een middenvelder bij, en daar zijn ze mee bezig.''

Twee Denen worden genoemd als mogelijke versterking voor Feyenoord. ''De naam van Bidstrup ging rond, maar dat is nogal een dure jongen. Ik heb dat nagevraagd bij Feyenoord, en ze weten dat hij prijzig is. Ze hebben nog een creatieve aanvaller nodig en hebben bij Brugge geïnformeerd naar Skov Olsen. Dat is een hele technisch vaardige speler, maar die kost ook nogal wat.''

''Als je dan een beetje informeert, hoor je dat hij geweldige cijfers overlegt en vinden het in potentie een topspeler. Dat vinden ze ook bij Feyenoord, maar hij is ook een speler die af en toe een beetje labiel kan zijn. Het is niet voor niks dat hij nog steeds in België speelt. Dat zijn allemaal zaken die ze moeten afwegen. Plus het feit dat als ze deze spelers willen kopen, ze twee keer het transferrecord moeten verbreken.''

Zoektocht verloopt moeizaam

Algemeen directeur Dennis te Kloese is dag en nacht bezig om de selectie van Feyenoord te versterken, maar dat gaat vooralsnog moeizaam. ''Het wordt gewoon een heel ingewikkeld verhaal. Het voordeel is dat ze tot en met maandag hebben.' De naam van Kevin Diks werd ook genoemd, maar dat komt vooral bij Brian Priske vandaan. ''Je ziet dat er wat dingen gebeuren, het duurt lang voordat spelers binnenkomen. Dan heb je een nieuwe trainer die ook wat onrustig begint te worden, die gaat nu ook in zijn eigen netwerk neuzen. Hij volgt de Deense competitie natuurlijk op de voet.''

''Zo zijn ze ook bij Osman uitgekomen, die ze hebben gehuurd van Brighton'', vervolgt de Feyenoord-watcher. ''Diks doet het niet onaardig bij FC Kopenhagen, heeft zich aardig ontwikkeld. Alleen, hij heeft al bij Feyenoord gezeten, dus dat is geen speler die uitgebreid gescout is. Die komt meer uit het netwerk van de trainer. Je gaat nu krijgen dat een trainer een beetje druk gaat zetten op de leiding van: luister eens, kijk ook eens naar die of deze speler. Het is opvallend dat het opeens twee Denen zijn en een speler die in Denemarken actief is.''

Plaats reactie
666

Dissentientes +1183

Priske lijkt op Gert, van Samson.

01-09-2024 09:34

Thehunter190061 +525

Je loop overal als dikke stront achteraan je had je selectie al lang aardig op oorlog sterkte moeten hebben.

31-08-2024 18:17

Wisselspeler +7762

Ja want Feyenoord is een megaclub en iedere speler wil naar osn kopen en ook het salaris en belasting in Nederland is optimaal eigenlijk is het normaal dat je in Mei het team voor komend seizoen al bij elkaar hebt..
PSV en AJax zijn ook al maanden op oorlog sterkte..
Idioot.

31-08-2024 19:40

Thehunter190061 +525

Als je mijn bericht goed leest komt het op zelfde neer wat jij schrijf dus wie is nu een idioot misschien eens naar hans anders gaan een lees brilletje kopen .

31-08-2024 19:58

FeyUU +2281

Het scherpste mes in de lade ben je niet, hè?

31-08-2024 23:47

Thehunter190061 +525

Nou ik denk dat ik meer IQ in mijn kleine teen heb dan jij in je hele lichaam.

01-09-2024 01:56

DK187 +2

Had dan op zn minst karsdorp benaderd die gaat straks naar psv..

31-08-2024 17:39

DK187 +2

Wat een transferbeleid dit seizoen, gvd meer dan 100 miljoen verdiend in 2 jaar en dan niks terug stoppen in de club, alleen jonge goedkope spelertjes die straks meer geld moeten gaan opleveren, belangrijke spelers weg en dan spelers van minder dan 5 miljoen terug halen. En dan is je trainer ook nog weg waar je ook nog goed aan verdiend heb.

31-08-2024 17:37

Wisselspeler +7762

Hadden we maar zoveel geld..
We hebben in ieder geval nog wel spelers op het veld die behoorlijk wat waard zijn, dus je kan komend seizoen weer een goede transferperiode hebben. Zo bouw je geleidelijk op. Prima dus.

31-08-2024 19:41

RayR1989 +691

En je bespaard een td maar betwijfel wel of dat nou een goeie zet was...

Maar de in 1937 gebouwde stadion blijkt een hoger prio te hebben dan je as het middenveld op orde te hebben....

Snap wel dat je zo structueel 5 miljoen huur bespaart per seizoen maar zorg eerst voor je selectie stadion dossier kan ook na het sluiten van de transfer periode....

Of blijkt 2 petten op hebben toch lastiger nu dan hij aanvankelijk dacht a.d. en t.d.

01-09-2024 10:07

FRANKIEBOY9 +309

Iedereen liep met hem weg en nu kan hij er geen klote van? Dat gaat er bij mij niet in!

31-08-2024 13:57

teauvenoir +78097

Ik liep niet weg met hem want hij heeft er nooit een klote van gekund. Zie laatste 3 transferwindows. 3x bagger.

31-08-2024 14:54

Wisselspeler +7762

Onzin. erg negatief. Prima spelers binnen gekomen en het elftal wat er nu staat is 3 x beter dan wat ervoor ooit was.

31-08-2024 19:42

RayR1989 +691

Zou gwn fijner zijn als een top club gewoon een td heeft...

01-09-2024 10:10

Herbert +189

Hoor veel over prijzen.. Slot??. Wieffer?.. Geertruida?.. en wat is er Europees binnen gekomen?.

31-08-2024 13:52

Rainier +1259

Miljoenen, exclusief boetes...

31-08-2024 13:55

patrickbmx +2209

Waar is shaqeel van persie? Die moet toch onderhand ook zover zijn?

31-08-2024 12:51

Wisselspeler +7762

net 17 en regelmatig geblesseerd. Kijk meer naar SLiti, Ouarghi, Kraaienveld en Nieuwenuis. daarbuiten ook nog een paar andere jongens zoals Giersthove, Plug, Cancelaria, t Zand maar wellicht dat die F1 niet halen en ergens bij andere Ev gaan spelen.

31-08-2024 19:44

patrickbmx +2209

Sliti en die candelaria vielen mij ook op.
Minder als shaqeel hoor. Veel blessures zegt u? Spier of contact blessures want hij ging op een moment echt keihard ze pa achterna

31-08-2024 20:49

RayR1989 +691

En vervolgens bij man utd nr 9 draagt 😆...

Hoeveel talent we wel niet hebben laten lopen de afgelopen jaren

01-09-2024 10:11

jaivi62 +7690

Er komt niets meer bij.
Ontzettend zwak.

31-08-2024 12:48

FRANKIEBOY9 +309

Onmogelijk gemaakt door belachelijke vraagprijzen, dus hoezo zwak?

31-08-2024 13:37

Zenn +11355

Belachelijke vraagprijzen maar dan niet bij ons. De vraagprijs van Wieffer was conform , Geertruida was zelfs goedkoop

31-08-2024 14:24

Wisselspeler +7762

Onzin. Wieffer ws hoog en Geertruida voor een jaar contract aan de hoge kant. Zo kan je het beleid van Feyenoord altijd wel naar beneden schrijven. Er was in beide gevallen een koper en de speler wilde die transfer maken. Ben eerder blij dat er zoveel gebleven zijn. DtK heeft zijn poot goed stijf gehouden..

31-08-2024 19:46

rensrotterdam +3971

Daar komt helemaal niks van enige kwaliteit meer, wel wordt straks een bankzitter van een onbeduidend club als de nieuwe Messi gepresenteerd.
Werkelijk, ze hebben twee jaar dit moment zien aankomen en weten nu geen versterking te vinden. Iedereen kan zien dat Feyenoord creativiteit mist op de vleugels en het middenveld, maar hebben niks daar aan gedaan.
De achterhoede is goed al ben je wel met Geertruida een speler kwijt die op veel plaatsen kon spelen. Wat wil ten Kloese gaan doen met die miljoenen, de komende tekorten op de begroting gaan opvullen als je geen CL meer speelt.

31-08-2024 12:16

FRANKIEBOY9 +309

Door die belachelijke vraagprijzen! Ik geef het je doen als Dennis Te Kloese. Verdomd niet makkelijk om jullie tevreden te stellen!

31-08-2024 13:39

Jeroen.W +98

Onmogelijk om iedereen hier tevreden te stellen

01-09-2024 17:43

Djk1 +5696

Gewoon Hwang halen!
Tweebenige dynamische middenvelder, spelverdeler, balafpakker met assists en goals. Beste speler in Servië van deze eeuw, speelt CL, veelvuldig Koreaans international.
Ca 8 miljoen en binnen een jaar of 2 krijg je er nog steeds een veelvoud voor (ook al is hij nu al 27, sterspelers zijn na hun 30ste nog steeds tig miljoen waard).
Heeft afspraken met zijn club over een gelimiteerde transfersom. Appeltje eitje, actie!!

31-08-2024 12:06

Larsio +1325

Onze duurste aankoop: lingr 4,5 miljoen…dusssss

31-08-2024 12:02

bfst19 +5419

Uiteindelijk is het DtK die Priske heeft neergezet en allemaal Dordt-aankopen heeft binnengehaald. De beste man heeft zichzelf hopeloos overschat en daarmee gefaald.

31-08-2024 11:46

RayR1989 +691

Dat lijkt gwn engels olie sjeik geld na doen...

20 talenten kopen per seizoen en hopen dat 1 van de 20 doorbreekt en je een nette plus heb na 20 spelers aan trekken voor je 021 elftal...

Maar verschil is wij zijn geen man city die dat prima kunnen veroorloven...

Je waarde van je club loopt op het veld en als je vervolgens 25% gaat huren van je basis helpt dat ons helaas niet verder...

01-09-2024 10:18

OJ84 +2718

Tot er bij de ‘Dordt aankopen’ weer 1-2 parels tussen zit. Dan is het tijd voor de volgende hosanna ronde.

Een transferperiode is een gigantisch zware taak voor een TD/verantwoordelijke. Ga er maar aan staan. Eigenaardige zaakwaarnemers, clubs die gigantische bedragen vragen en de oneerlijke concurrentie met andere landen waar veel meer geld te besteden is.

DTK kijkt goed naar de lange termijn en probeert parels te vinden voor weinig geld. Ben het met je eens dat je voor de korte termijn ook directe versterkingen moet vinden om basisspelers snel te vervangen bij vertrek. Maar nogmaals; een beetje meer respect verdient DTK wel.

01-09-2024 10:48

Puiflijk49 +575

Geen aankopen is Priske gezien met de kerst

31-08-2024 11:44

Larsio +1325

En wij dus ook

31-08-2024 12:03

FRM010 +6630

Zerrouki OUT

31-08-2024 11:37

Larsio +1325

Misschien dichterbij huis kijken en in de eredivisie een paar toppers halen mochten ze er zijn

31-08-2024 11:34

FRANKIEBOY9 +309

Dat heeft Martin Van Geel onmogelijk gemaakt door de voetbalpiramide niet in te gaan. Had je nu al een soort Fitz Jim gehad. Stomste beslissing ooit van de slechtste TD ooit. Dennis Te Kloese is ver verheven boven deze prutser!

31-08-2024 13:45

Kaloe +9506

Hij is niet de enige , gvd komt er nog wat ?

31-08-2024 10:57

mruigrok +2949

Wat opvallend is aan die transferprijzen is dat er geen ‘middensector’ lijkt te bestaan. Natuurlijk kan Feyenoord het zich momenteel permitteren in het segment 10-20 miljoen te shoppen. Maar daar vindt je geen absolute toppers. Moet je net zoveel geluk hebben als met behoorlijke spelers van 6 tot 10 miljoen!

31-08-2024 10:39

sterski010 +4827

Ja dat hebben we gezien. Wij geshopt in het 8 tot 10 miljoen segment en allemaal gefaald (Zerrouki, Ueda, Ivanusec) de lampen geshopt in het 12 tot 15 miljoen segment en allemaal geslaagd ( Tilman, Schouten, Lang.) Bij hun allemaal basisspelers die er nooit meer zijn uitgegaan, bij ons bankspelers die ook in invalbeurten geen kut laten zien.

31-08-2024 11:47

Peterk +34789

Hopelijk gelooft niemand dat Feyenoord tegen Krabbendam gaat zeggen of iemand wel of niet prijzig is. Het verhaal van Krabbendam is niets anders dan een verzameling veronderstellingen en aannames die uit zijn eigen koker komen. Wat er werkelijk achter de schermen besproken en besloten wordt weet niemand. Maar Krabbendam en anderen moeten dagelijks een stukje kopij afleveren voor hun krant en dan krijg je dit gelul in de ruimte....

31-08-2024 10:29

Brandonnfk +11824

standaard verhaal van die gozer soms lijkt het alsof die de halve dag mee leest hier op fr2 en daar ze verhaal mee in elkaar flanst

31-08-2024 10:33

rodjeknor +5317

Nou ja, Krabbendam loopt er dagelijks rond dus zijn veronderstellingen zijn wel op iets meer gebouwd dan van de bankzitters hier.

31-08-2024 11:31

patrickbmx +2209

Geloof ik niks van gozert.
De poster heeft gewoon gelijk, clickbait is het met alleen de mening van krabbedam en dat is niet voor het eerst.
Je verandert het pas als er goed wordt gekeken wat je toelaat op fr12. Maar goed dan moeten ze werken voor hun geld en das niet meer van deze tijd, zie van gangelen, siert de vos, driessen etc het is allemaal gelul in de ruimte en op die meningen zit ik echt niet te wachten eigenlijk, jij wel?

31-08-2024 12:57

rodjeknor +5317

Het is toevallig mijn vak (andere sport, dat wel), dus ik kan wel een beetje inschatten hoe veel tijd en moeite personen erin steken. De goeden hebben echt een waanzinnig netwerk. Maar ik zit inderdaad niet op hun mening te wachten. Het is vaak teleurstellend hoe makkelijk mensen die er verstand van zouden moeten hebben zich laten leiden door de waan van de dag. Maar veel erger dan Krabbendam en zijn mening is het klakkeloos doorplaatsen van content op sites als deze. Dat is werkelijk de hond in de pot.

31-08-2024 16:45

jonaathn +14706

Martijn Krabbendam is een 🐀

31-08-2024 10:18

kuurie69 +12940

Bedankt voor deze nuttige reactie

31-08-2024 11:07

baasheid +1248

Iedereen roepen dat er een middenvelder bij moet om dan weer te haten als zechiel of Milambo niet spelen

31-08-2024 10:05

FRRMS +26121

Priske moet niet janken

Minteh Wieffer (en nu Geertruida)

Slot deed het met minder beter z’n eerste seizoen
En met dezelfde spelers zonder Timber, Wieffer en stengs ivm blessures aan het eind van vorig seizoen

Hij is zelf zo eigenwijs geweest om het fundament om te gooien

En nu zitten we met de gebakken peren 👍

31-08-2024 10:05

jonaathn +14706

Het is Krabbendam die jankt, niet Priske.

31-08-2024 10:19

FRRMS +26121

Priske ook
Nu zou er niet genoeg kwaliteit zijn toch?
Willem 2 en Sparta ? Kom op

31-08-2024 10:21

Brandonnfk +11824

haha ja want Priske heb krabbenrat even verteld hoe die zich voelt en er van vindt.

31-08-2024 10:34

FRANKIEBOY9 +309

Nee Priske wordt opgescheept met waardeloze spelers, dus hij jankt terecht. Priske doet wat Dennis een beetje laat lopen!

31-08-2024 13:52

FRRMS +26121

Waardeloze spelers
Waarvan het gros een puntenrecord heeft gehaald?
Waardeloze spelers die niet van een promovendus kan winnen?

Ga toch weg

31-08-2024 14:04

FredNooye +4188

Deentje is stronteigenwijs en heeft geen overwicht op de selectie want die waren Slot niveau gewend. De reactie van Timber op zijn wissel tegen Sparta is veelzeggend. Er is geen teamspirit en zo verlies je met 11 individuen 4 punten tegen het tweede rijtje.
Dan kun je zeggen dat was bij Slot ook het geval bij de eerste wedstrijden van vorig seizoen, maar daar zag je wel dat er een team stond.
Zo en nu "mand".

31-08-2024 11:07

landje +3864

De rol van Technisch Directeur moet nu ook écht ingevuld gaan worden.
Dennis te Kloese neemt teveel hooi op zijn vork door zijn dubbele functie.

31-08-2024 09:52

schippertje +3282

Want een technisch direkteur koopt makkelijker?

31-08-2024 10:29

landje +3864

Iemand die alléén de functie van TD doet kan zich daar volledig
op focussen. Beter 1 taak goed uitvoeren dan 2 taken voor de helft.

31-08-2024 10:38

schippertje +3282

Ik denk zomaar dat te kloese deze periode vol gefocust is op de transfers, denk jij ook niet?

31-08-2024 13:37

FRBoskoop +1123

30 dagen de kans gehad om een vervanger te halen en dan afhankelijk zijn van de laatste dag? Of dachten ze nou echt dat ze met Zerrouki de opvolger al in huis hebben?

31-08-2024 09:51

FR_Domingo +14868

Een vervanger voor Wieffer OF een controleur…. Mats Wieffer was toch onze controleur of wordt met de nummer 6 positie iets anders bedoeld?

31-08-2024 09:47

rodjeknor +5317

Het enige dat ik DTK moet meegeven is dat hij gewoon duidelijk moet zeggen: we hebben prima jeugd, we gaan geen debiele aankopen doen. Maar goed, dat heeft hij al een paar keer gezegd, maar blijkbaar niet genoeg.

31-08-2024 09:41

Prutser +5955

Met dat beleid hadden Hancko, Timber en Gimenez hier nooit gespeeld. Hadden we dus ook geen cl inkomsten gehad en kan je ze ook niet duur verkopen.
Een club als Feyenoord kan niet alleen teren op de jeugd. Zeker niet als je de cl in gaat en er dus genoeg geld moet zijn.

31-08-2024 10:01

rodjeknor +5317

Zeg je nu dat Hancko, Timber en Gimenez debiele aankopen zijn?

31-08-2024 10:15

Brahma +5247

Nee dat zegt hij helemaal niet, beter lezen. Jij bent duidelijk niet het scherpste mesje in de keuken la.

31-08-2024 10:27

rodjeknor +5317

He, scheermes, dat zegt hij wel. Moet ik het voor je beperkte IQ uittekenen?

31-08-2024 10:32

rodjeknor +5317

Lees even rustig mee, lampje. Ik zeg: we gaan geen debiele aankopen doen. Prutser zegt: dan hadden Hancko, Timber en Gimenez hier nooit gespeeld. Heb je 'm zo? Ben je mee?

Denk daar anders ff over na tijdens het orderpicken.

31-08-2024 10:45

rodjeknor +5317

Crickets...

31-08-2024 16:46

FRM010 +6630

Er is paniek. Paniek aankopen incoming! Oh ja, en die moeten nog wennen, rijpen en speelgerechtigd worden. Duurt nog ff

31-08-2024 09:41

FR_Domingo +14868

Speler voor 20 miljoen aantrekken zou van de gekke zijn. Gedoemd om te falen en zo’n speler speelt vervolgens ook met een giga strop op z’n nek in de Kuip. Mensen verwachten dan direct wonderen van zo’n speler. Niet doen dus!

31-08-2024 09:48

kuurie69 +12940

Je vergeet blessuregevoelig

31-08-2024 11:21

MennoVanDeZandoever +239

We zijn weer terug bij af… Tijdperk Gudde en van Geel, lekker veel te goedkoop spelers verkopen, niks aan trekken en een trainer voor de groep zetten die er zo te zien geen kut van begrijpt.

WANBELEID

31-08-2024 09:38

rodjeknor +5317

Haha, ga op Showtime zitten stoken, man.

31-08-2024 09:42

FR_Domingo +14868

Onzin. Prima verkocht

31-08-2024 09:48

jonaathn +14706

Huiliiii nep fan

31-08-2024 10:20

MennoVanDeZandoever +239

Beter supporter dan fan die thuis achter zn tv zit

01-09-2024 16:53

Krav +156

Prima verkocht, maar slecht ingekocht, al jaren. Alle spelers die er nu zijn, komen van dtk en/of slot. Dus als zuroeki of onze kroaat niet het niveau hebben, dan is een dure fout.

31-08-2024 23:45

Peet.d90 +354

Hancko gimenez timber, zijn over een half jaar ook pleitte

31-08-2024 09:37

FR_Domingo +14868

Prima, winterse transfer leveren vaak meer op

31-08-2024 09:49

RonFeyy +12484

En ik neem het ze niet kwalijk

31-08-2024 09:50

FRM010 +6630

Ze zijn ook veels te laat met aankopen doen. Hoelang is wieffer al weg? Clubs voelen ook de paniek bij Feyenoord en gaan de prijzen omhoog gooien omdat ze liever zelf niet last minute iemwnd kwijt willen. Echt een drama transferperiode. Ik snap Priske wel.

31-08-2024 09:34

rodjeknor +5317

De feiten zijn dat er negen spelers zijn aangekocht.

31-08-2024 09:38

FRM010 +6630

Pff ja. Maar hebben er geen moer aan

31-08-2024 09:41

rodjeknor +5317

Hoe weet je dat nou, man. Dat riep iedereen ook over Hancko, Wieffer, Aursnes, Trauner. Timber.

31-08-2024 09:43

FRM010 +6630

We lopen alweer achter de feiten aan. Op Bueno de 1e westrijd na nog niks gezien van de nieuwe aankopen.

31-08-2024 09:48

RonFeyy +12484

En hoeveel daarvan zijn versterkingen?

31-08-2024 09:51

FRM010 +6630

Precies dus

31-08-2024 10:10

rodjeknor +5317

Dat gaan we zien de komende tijd. En bovendien: versterkingen ten opzichte van Wieffer en Geertruida?

31-08-2024 10:14

rodjeknor +5317

Nee, de feiten zijn dat er negen spelers zijn gehaald.

31-08-2024 10:23

Krav +156

Nope. Niet iedereen.

31-08-2024 23:46

Jeroen.W +98

En die is al geblesseerd

01-09-2024 17:56

progress +2317

Volgend jaar CL wordt moeilijk en overwinteren ook.
Zo das mijn voorspelling voor dit jaar.
Maar het weer is ook een voorspelling laten we maar hopen op beter dan de voorspelling tis niet anders.

31-08-2024 09:34

rodjeknor +5317

Mijn voorspelling is dat we gewoon top 3 gaan spelen. Want Ajax heeft natuurlijk gewoon ondergepresteerd voor wat ze hebben rondlopen. Gaat spannend worden. Leuk toch! Daar doen we het voor.

31-08-2024 09:45

FR_Domingo +14868

Nou daar doe ik het liever niet voor hoor. Achter Ajax eindigen zou een giga drama zijn en van mij hoeft het ook helemaal niet spannend te worden. Liefst win ik elke klassieker met dikke cijfers

31-08-2024 09:50

rodjeknor +5317

Er is een verschil tussen wat ik wens en wat ik denk.

31-08-2024 10:24

rodjeknor +5317

Godallemachtig, het lijkt hier wel of borderline besmettelijk is. De dwazen komen uit alle hoeken en gaten.

31-08-2024 09:31

Danny007 +180

Kom je aandacht tekort?
Als je zo zuur blijft doen gaan mensen je vanzelf mijden

01-09-2024 10:00

LordNelom +2182

Zorg nou maar dat je met 1 of 2 aankopen minimaal tweede wordt

31-08-2024 09:31

cornelia56 +142

Dat gaat de laatste dagen dan niet meer gebeuren iedereen vraagt de hoofdprijs maar volgens mij is onze vriend Priske zich al aan het indekken.

31-08-2024 09:30

Michael.V95 +127

Ik hoor veel mensen hier klagen.
Het is de schuld van Priske / DTK maar ik denk dat de meeste niet begrijpen wat Arne heeft gedaan met middelmatig materiaal.
Ik kan maar èèn schuldige groep aanwijzen en dat is de scouting van Feyenoord die hebben. Hun huiswerk niet gedaan die zorgen ervoor dat je lijsten met potentiële vervangers klaar hebt liggen bij een vertrek.
Sommige namen vallen dan in de media waarvan. Ik denk oke daar ga ik is beelden van opzoeken want ik heb er nog nooit van gehoord.
Nou ik kan je vertellen met mijn bord op schoot scouting kom ik met leukere spelers dan de scouting van Feyenoord.
In mijn beleving faalt de scouting en niet de trainer of de algemeen directeur.

31-08-2024 09:19

harryvos +1527

In Engeland is nu de markt gesloten dus daar gaan we nu zien wie weg mogen, logisch dat we daar op wachten want anders betaal je gewoon 10 miljoen teveel voor een speler.
Verwacht dit weekend 2 dikke aankopen uit de premier league.

31-08-2024 09:13

RonFeyy +12484

Spelers met overgewicht, hoop het niet

31-08-2024 09:55

harryvos +1527

Als ze net zo scherp als jouw zijn is er niks aan het handje 😂

31-08-2024 11:40

Danishweirdo +3661

Alle top 3 clubs hebben nog spelers nodig maar dat is niet zo eenvoudig als iedereen denkt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en er zal ook een behoorlijk bedrag op tafel gelegd worden.

31-08-2024 09:12

Maussah +2246

DTK weet toch ook wel dat we met dit team kansloos zijn in de champions league!!Hij moet gvd die portemonnee trekken en versterkingen halen!!psv heb dat vorige jaar toch ook gedaan en kijk wat voor team ze hebben.

31-08-2024 09:12

rodjeknor +5317

We zijn sowieso kansloos in de Champions League. Of dacht je echt dat we m gingen winnen?

31-08-2024 09:26

Maussah +2246

Nee winnen zeker niet ,maar siesoow niet af gaan

31-08-2024 14:00

Jeroen.v91 +3529

Tja je hebt amper scouts over, een AD die er wat TD bij doet, een nieuwe trainer. Sinds Arnesen weg is is het technisch helemaal niet zo lekker gegaan, er is voor dik 40mj uitgegeven aan zerrouki, ueda, ivanusec, lingr, bullaude, kasawirjo, lopez, moussa, vd Belt, dilrosun en 10 bspelers voor Dort of o21...
Alleen Hancko en Beelen zijn toppers gebleken..

Zonder 3 tot 4 echt goede aankopen spelen we voor playoffs dit seizoen en is de cl na 8 potjes verliezen klaar...

31-08-2024 09:10

Senior +2741

Niet alleen Hancko en Beelen bleken toppers: Paixao, Gimenez, Timber, Wieffer.
Als je optelt wat die waard zijn kom je ver over de 40m uit, en dan zijn Kokcu en Geertruida ook inmiddels nog verkocht.
Als je zelfs Dilrosun erbij zet kan ik ook nog zeggen dat Dessers prima gescout was.

Een TD kan nooit een 100% score hebben, ik vind dat Te Kloese het goed heeft gedaan.
We zijn rijker dan we ooit geweest zijn en hebben 2x CL gehaald.
En dan heb ik het er nog niet over dat uit de door jou genoemde verhuurde spelers geen enkele succesvolle uit kan komen.

31-08-2024 09:19

Sebastiaan.F +469

Geen woord van gelogen. 80% hier kijkt zelf niet of nauwelijks naar feiten maar roept wat de meerderheid roept. Natuurlijk zijn we verwend geweest met Slot maar we moeten niet vergeten dat ook hij in het begin moest opstarten en ook vorig seizoen liepen we onder zijn leiding ook vroeg tegen onnodig puntverlies aan.
Daarbij was het zo dat Psv toen een veel betere en uitgebalanceerde selectie had dan nu. Zij kwamen bijvoorbeeld tegen Heracles ook erg goed weg en we hebben zelf laten zien dat ze te verslaan zijn.

31-08-2024 09:55

Jeroen.v91 +3529

Ik noem alleen de DtK aankopen, en daar moet Gimenez bij ja maar de rest was arnesen!
100% score haal je nooit, maar dit jaar zijn al 9 spelers gehaald, geen enkele maakt mij enthousiast. Financieel doen we het goed maar 2x CL halen komt door slot. Verkopen van wieffer kokcu en geertruida had ons ook gelukt.. maar vorig seizoen was de selectie niet goed genoeg, geen moment meegedaan voor kampioenschap en in cl leuk gespeeld maar niets gepresteerd. Dit jaar zijn we nog zwakker, kampioenschap is al weer bijna uit zicht en dit team gaat in de cl weer af...
Dus nee doet t niet goed, je rijkdom moet op het veld staan!

31-08-2024 09:56

Senior +2741

We weten ook niet alles wat er speelt,
mogelijk willen ze eerst eigenaar van de Kuip worden, of worden de vrienden uitgekocht.
Of willen spelers voor de bovenkant een absurt salaris hebben dat niet in verhouding staat tot de rest
of willen ze zo wie zo niet in de eredivisie spelen, etc, etc, etc.
Ze kiezen voor talenten, dat is een keuze en je rijkdom staat al op het veld met Hancko, Beelen, Timber, Paxiao en Gimenez.
Tel eens bij elkaar op hoeveel die waard zijn, zoveel rijkdom heeft in de historie nog nooit op het veld gestaan.
Maar een glas is altijd zo leeg als je zelf wilt zien..

31-08-2024 13:56

Jeroen.v91 +3529

Stadion kopen zou het domste zijn dat je kan doen, dat stadion is mooi maar op en kan het ook niet meer voor evenementen gebruiken..

Er zijn echt wel spelers te vinden en geld is er maar scouting is er niet... we hebben zeker spelers met waarde maar als je 4s wordt dit jaar gaat dat ook achteruit..

31-08-2024 13:59

Senior +2741

Weer negatief gedacht, misschien breken er wel 2 talenten door en wordt Milambo 40 milj waard.
En dat van die evenementen is nog lang niet zeker.

Peter Bosz wilde destijds als TD ook dure spelers, als Makaay en V. Bronckhorst halen om veel fortuin op het veld te hebben en CL veilig te stellen.
Iedereen dacht dat we met die aankopen wel kampioen zouden worden,
het resultaat was dat de club bijna faiiliet ging en het jaren en jaren duurde voor de club hierdoor weer overeind krabbelde.

31-08-2024 14:17

FRWZ +117

Je vergeet Wiefer

31-08-2024 09:25

Bati +39488

Priske wordt behoorlijk in de steek gelaten, Te Kloese mag opdonderen, geen enkele versterking en we zijn 3 klasse minder dan vorig jaar.

Je wordt kapot gemaakt in de CL en het is maar afwachten of we Europees voetbal halen dit jaar met deze matige selectie.

31-08-2024 08:58

rodjeknor +5317

Ga zelf, met je fukking likjes.

31-08-2024 09:28

davidof42 +314

Azijnzeikerd !

31-08-2024 09:51

Bati +39488

Azijnzeikerd, sterke reactie hoor.

Begin voor te stellen en ava nemen pannenkoek

31-08-2024 09:52

Mikey1980 +1001

Alles leuk en aardig maar mijn baas wil gewoon resultaten, je best doen is leuk, maar daar kom ik niet mee weg. DtK zal zijn best wel doen, maar er staat een veredeld jeugdelftal.
Natuurlijk komen bepaalde spelers niet naar ons, dan ga je een niveau lager. Maar je moet bepaalde spelers al maanden geleden gepolst hebben.
Wat een amateurisme zeg

31-08-2024 08:54

Rotterdammertje +333

hoop van de laatste 10 namen die zijn genoemd is er geen 1 gekomen ...jammer

31-08-2024 08:47

petje +10651

Het is niet ingewikkeld
Feyenoord wil duur verkopen maar heel goedkoop in kopen
Dat is niet erg als t ook echt goede spelers zijn en doe ook je verwachtingen temperen maar we gaan de CL in , spelen tegen sterke ploegen en dan wil je toch niet geslacht worden?
Bang om geld uit te geven? We hebben echt goed geboerd de afgelopen 3 jaar
Investeer ! T.had als team al klaar moeten zijn
Nu loop je weer achter de feiten aan.
Bedankt !!

31-08-2024 08:45

Geert-Jan.v +2581

Stelletje sukkels altijd op het laaste moment .
Kunnen kloese en de rest niet één keer wat eerder de zaak op orde hebben .

31-08-2024 08:44

porto1908fr +10486

Ik kan niet in de portemonnee van Feyenoord kijken maar vraag me het volgende af.

Blijkbaar zijn we als club, en terecht, trots op het steeds weer verbreken van het verkoop record maar hebben we als club ontzettend veel moeite om het AANKOOPrecord te breken ondanks dat je de CL in gaat met alle gegarandeerde inkomsten + inkomsten van kaartverkoop.
Als je stappen wilt zetten moet je ook bereid zijn het aankoop record te breken, indien nodig twee keer.

31-08-2024 08:41

Baziet +333

Aankoop records leverden zeker niet de beste spelers op.
Goed scouten wel, Wiefer koste geen drol

31-08-2024 09:12

porto1908fr +10486

Eens, maar wil je nu zeggen, geen aankopen doen die er direct staan want we moeten alleen uitgaan van de scouting?

31-08-2024 09:14

rodjeknor +5317

Ja. Precies dat. Plus eigen jeugd.

31-08-2024 09:29

Bally +145

Ik begin nu ook onrustig te worden.

31-08-2024 08:39

Kings010 +7677

Ze roepen al jaren, geen probleem als er iemand weg gaat we hebben een schaduwlijst. Nu na 3 maanden is er nog niks goeds bij en ze weten het niet meer. Wordt gvd tijd om een echte TD aan te stellen na dit gezeik.

31-08-2024 08:35

davidof42 +314

Azijnzeikerd !

31-08-2024 09:52

Kings010 +7677

Je moeder.

31-08-2024 10:13

Pas +6938

DtK heeft er een teringzooi van gemaakt joh!

Wieffer en Slot hebben de club al ca 2 maanden geleden verlaten en daarmee is ruim 40 m binnen gehaald. Nu 2 dagen voor de deadline zijn we nog steeds op zoek naar een CVM en buitenspeler. Met het vertrek van Luts, wat je ook van mijlenver zag aankomen ook nog een RB nodig.

Clubs weten nu ook dat we in nood komen en de prijs gaat omhoog voor middelmaat.

Niet te hopen, maar ik verwacht een pijnlijk seizoen waarbij we in de CL een paar keer een pak slaag gaan krijgen en in de ED wel eens naast CL plaatsing kunnen gaan grijpen.

31-08-2024 08:34

romeo1 +4417

Dtk heeft blijkbaar geen lijstje met namen en is niet voorbereid

31-08-2024 08:24

FFL +10743

"...hoor je dat hij geweldige cijfers overlegt en vinden het in potentie een topspeler."
Oftewel , niet scouten, maar 'de Mislintatmethode'
Vraag even in de arena hoe ze dat daar is bevallen

31-08-2024 08:24

st6n79gzp7 +1366

Niet alleen Priske. Als er echt geen kwaliteit bijkomt. Dan gaan we af in CH Leaque. En mogen we blij zijn als we 4e worden in de eredivisie!

31-08-2024 08:18
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties